12:58:54   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Нормативные акты / Решения горсовета / №3479-IV от 28.12.2004

№3479-IV от 28.12.2004

О бюджете города Одессы на 2005 год

Рішення

Одеської міської ради
від 28.12.2004 р №3479-IV


„Про бюджет міста Одеси на 2005 рік”


Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення Одеської міської ради від 04.09.02р. №409-IV „Про бюджетний регламент”, рішення Одеської міської ради від 26.08.04р. №2909-IV „Про пріоритетні напрями бюджетної політики м. Одеси на 2005 рік”, враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради, Одеська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Установити доходи бюджету міста Одеси на 2005 рік у сумі 752 887,9 тис. грн., (додаток 1), у тому числі:
Загальний фонд – 554 043,0 тис. грн., у тому числі:
• Доходи, що враховуються при розрахунку трансфертів - 367 219,6 тис. грн.,
• Доходи, що не враховуються при розрахунку трансфертів – 186 823,4 тис. грн.
Спеціальний фонд – 198 844,9 тис. грн., з них
• Бюджет розвитку – 159 275,0 тис. грн.
Затвердити видатки бюджету міста Одеси на 2004 рік у сумі 707 142,4 тис. грн. (у тому числі загальний фонд – 553 949,0 тис. грн.; спеціальний фонд – 153 193,4 тис. грн. (додаток 2-4).
Вважати таким, що обсяг видатків, що враховуються при визначені обсягу трансфертів і спрямовуються на виконання делегованих державою повноважень, визначено у розмірі, що відповідає показнику, розрахованому Міністерством фінансів України.
2. Установити профіцит спеціального фонду бюджету м. Одеси у сумі 44 651,5 тис. грн. з метою погашення основної суми боргу та дефіцит спеціального фонду бюджету м. Одеси у сумі 48 000,0 тис. грн. з метою погашення основної суми боргу (додаток 5).
3. Затвердити обсяг надання кредитів із загального фонду бюджету м. Одеси у сумі бюджету м. Одеси у сумі 94,0 тис.грн. (додаток 6).
4. Затвердити розподіл видатків, фінансування та кредитування за головними розпорядниками бюджетних коштів (додаток №7).
5. Установити розмір оборотної касової готівки бюджету м. Одеси у сумі 2 000,0 тис. грн., у т.ч.:
міський – 1 800,0 тис.грн.
Київський – 50,0 тис.грн.
Малиновський – 50,0 тис.грн.
Приморський – 50,0 тис.грн
Суворовський – 50,0 тис.грн.
6. Установити, що до доходів загального фонду бюджету міста Одеси у 2005 році належать:
75,0 відсотків податку з доходів фізичних осіб (крім податку з доходів фізичних осіб, що утримується з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу (в тому числі відрядженими до органів виконавчої влади та інших цивільних установ) у зв'язку з виконанням обов'язків несення служби, за рахунок бюджетних асигнувань установ (організацій), що утримуються із державного бюджету, які є джерелом доходів цих осіб);
75,0 відсотків фіксованого податку на доходи від підприємницької діяльності (без відрахувань 10 відсотків до Пенсійного фонду);
100,0 відсотків податку на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є Одеська міська рада;
75,0 відсотків плати за землю;
Місцеві податки та збори, у тому числі:
• податок з реклами,
• комунальний податок,
• збір за припаркування автотранспорту,
• ринковий збір,
• збір за видачу ордера на квартиру,
• курортний збір,
• збір за виграш на бігах на іподромі,
• збір з осіб, які беруть участь у грі на тоталізаторі на іподромі,
• збір за право використання місцевої символіки,
• збір за видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг,
• збір з власників собак,
• збір за проведення місцевого аукціону, конкурсного розпродажу і лотерей,
Податок на промисел;
100,0 відсотків плати за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності;
Плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності (за винятком плати за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями, заправними пунктами));
Єдиний податок з юридичних та фізичних осіб;
100,0 відсотків плати за оренду цілісних майнових комплексів;
Плата за оренду майна, приміщень площею 50 кв.м та понад 50 кв.м., що знаходяться в комунальній власності, крім цілісних майнових комплексів, крім коштів, що направляються на покриття витрат Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, пов’язаних з виконанням функцій орендодавця, та витрат на приватизацію та відчуження;
100,0 відсотків плати за оренду приміщень площею до 50 кв.м., що знаходяться в комунальній власності;
90,0 відсотків плати за оренду твердого покриття;
Державне мито в тій частині, що належить місцевому бюджету, крім 50,0 відсотків державного мита, що справляється за видачу паспорта громадянину України для виїзду за кордон або продовження строку дії цього паспорту на території України;
Адміністративні штрафи, що накладаються структурними підрозділами Одеської міської ради, або утвореними в установленому порядку адміністративними комісіями;
Штрафні санкції, отримані внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів угод з суб'єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів;
85,0 відсотків коштів за розміщення зовнішньої реклами (без ПДВ);
Додаткова дотація з державного бюджету на зменшення фактичних диспропорцій між місцевими бюджетами через нерівномірність мережі бюджетних установ;
Субвенція з державного бюджету на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям – інвалідам;
Субвенція з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни і праці, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, вдовам ветеранів військової служби та ветеранів органів внутрішніх справ, а також звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв’язку з виконанням службових обов’язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули, померли або стали інвалідами при проходженні військової служби, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або пенсіонерам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, пільг передбачених пунктом 'і' частини першої статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, частиною другою статті 29 Основ законодавства України про культуру, абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України 'Про освіту', та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот;
Субвенція з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни і праці, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, вдовам ветеранів військової служби та ветеранів органів внутрішніх справ, а також звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям ( до досягнення повноліття) працівників міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв’язку з виконанням службових обов’язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули, померли або стали інвалідами при проходженні військової служби, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або пенсіонерам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, пільг передбачених пунктом 'і' частини першої статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров’я, частиною другою статті 29 Основ законодавства України про культуру, абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України 'Про освіту', та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
Субвенція з державного бюджету на надання пільг ветеранам війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ, реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій, або є пенсіонерами, громадянами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян;
Субвенція з державного бюджету на будівництво і придбання житла військовослужбовцям та особам рядового і начальницького складу, в тому числі звільненим у запас або відставку за станом здоров`я, віком, вислугою років та у зв`язку із скороченням штатів, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання, членам сімей з числа цих осіб, які загинули під час виконання ними службових обов’язків, а також учасникам бойових дій в Афганістані та воєнних конфліктів;
Субвенція з державного бюджету на виконання заходів з упередження аварій та запобігання техногенних катастроф у житлово – комунальному господарстві та інших аварійних об’єктах комунальної власності і на виконання інвестиційних проектів;
Субвенція з обласного бюджету Одеської області на утримання притулків для неповнолітніх.
7. Установити, що до доходів спеціального фонду бюджету міста Одеси у 2005 році належать:
20,0 відсотків збору за забруднення навколишнього природного середовища і грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності;
50 відсотків податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів;
Власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів бюджету міста Одеси;
Надходження до цільових фондів, утворених Одеською міською радою;
Повернення кредитів, наданих з місцевих бюджетів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла;
Бюджет розвитку, у тому числі:
• 90 відсотків коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності (до розмежування земель державної і комунальної власності);
• 100,0 відсотків коштів від відчуження нерухомого та іншого майна представництвом по управлінню комунальною власністю (без ПДВ),
• 100,0 відсотків коштів від відчуження районними адміністраціями нежитлового фонду (без ПДВ),
• 100,0 відсотків коштів від приватизації комунальної власності,
• надходження дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, що є у власності територіальної громади,
• кошти, що передаються з іншої частини місцевого бюджету за рішенням Одеської міської ради,
• запозичення, здійснені у порядку, визначеному законодавством,
• субвенції з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів.
Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів витрачаються на заходи, передбачені законодавством.
У разі відсутності у місті вулиць, що суміщаються з автомобільними дорогами загального користування державного значення, або відсутності потреби у проведенні відповідних робіт, кошти від надходження податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів спрямовуються за рішенням Одеської міської ради на ремонт і утримання доріг.
8. Затвердити на 2005 р. обсяг міжбюджетних трансфертів (додаток 8).
9. Затвердити перелік видатків, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку (додаток 9).
10. Встановити розмір резервного фонду бюджету міста Одеси на 2005 рік у сумі 1 200,0 тис. грн.
11. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету за їх економічною структурою:
• оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
• нарахування на заробітну плату (код 1120);
• медикаменти та перев’язувальні матеріали (код 1132);
• продукти харчування (код 1133);
• виплата відсотків за зобов’язаннями (код 1200);
• поточні трансферти населенню (код 1340);
• трансферти місцевим бюджетам (код 1320).
12. Головним розпорядникам бюджетних коштів встановити ліміти споживання енергоносіїв у фізичному і вартісному обсязі за видами енергоносіїв, у розрізі постачальників, по кожній підвідомчій бюджетній установі в межах видатків за кодом економічної класифікації видатків 1160 “Оплата комунальних послуг та енергоносіїв”.
У місячний термін надати ці дані для узагальнення до управління фінансів Одеської міської ради.
Управлінню фінансів Одеської міської ради підготувати розпорядження Одеського міського голови щодо затвердження лімітів споживання енергоносіїв.
Доручити головним розпорядникам бюджетних коштів довести до відома підприємств - енергопостачальників затверджені ліміти споживання енергоносіїв.
Розпорядникам коштів при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, що споживаються бюджетними установами та організаціями, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості по оплаті вищезазначених товарів та послуг. Розпорядникам забезпечити укладання угод в межах встановлених відповідним головним розпорядником коштів бюджету міста Одеса по кожному виду енергоносіїв обґрунтованих лімітів споживання.
13. Встановити, що всі податки та збори, що є джерелами доходної частини бюджету міста Одеси, (крім збору за видачу дозволів на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг та збору за припаркування автотранспорту) зараховуються підприємствами, які обслуговуються в спеціалізованій державній податковій інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Одесі, на рахунки управління Державного казначейства в Одеській області, відкриті для виконання міського бюджету.
14. Встановити, що кошти від відчуження районними адміністраціями нежитлового фонду (без ПДВ) в 2005 році є джерелом доходів бюджету розвитку міського бюджету.
15. Внести зміни до всіх положень про місцеві податки та збори (крім положення про ринковий збір, збір за припаркування автотранспорту та комунальний податок) в тій частині, що стосується визначення термінів сплати до бюджету та подання звітності, а саме:
Місцеві податки та збори щомісяця перераховуються на рахунки Управління державного казначейства в Одеській області, відкриті для виконання бюджету міста Одеси, до 10 числа місяця, наступного за звітним. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться на протязі 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого для надання розрахунку.
Розрахунки місцевих податків та зборів за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю, подається платниками до податкових інспекцій за місцем реєстрації (крім збору за припаркування автотранспорту та комунального податку) на протязі 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Своєчасно не внесені до бюджету суми цих платежів вважаються податковим боргом та стягуються до бюджету в порядку, визначеному законодавством.
16. Пункт 4.1. Положення про збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 17.04.2001 року №2172-ІІІ, доповнити реченням такого змісту: “Дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг видається на рік, на підставі пред’явленого документу про сплату збору, незалежно від результату фінансово-господарської діяльності та сезонності роботи”.
Розділ 4 доповнити пунктом 4.10. такого змісту:
“4.10. Кошти збору за видачу дозволів на розміщення об’єктів торгівлі та сфери послуг зараховуються по коду 16011500 класифікації доходів бюджету на рахунки Управління державного казначейства в Одеській області, відкриті для виконання районних бюджетів міста, за місцем розташування об’єктів торгівлі та сфери послуг.”
Припинити дію абзаців 4, 5 пункту 5.
17. Пункт 5. 3 Положення про ринковий збір, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 26.03.2003 року №1074 – IV викласти в редакції:
“Адміністрації ринків, незалежно від форм власності, щодекадно до 10, 20, 30 числа кожного місяця перераховують збір в повному обсязі на рахунки управління Державного казначейства в Одеській області, відкриті для виконання районних бюджетів міста, за кодом бюджетної класифікації 16010500 “Ринковий збір” з остаточним розрахунком з бюджетом на протязі 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого для надання розрахунку”.
18. Встановити, що кошти за оренду майна, приміщень площею 50 кв. м. та понад 50 кв.м., що знаходяться в комунальній власності, крім цілісних майнових комплексів, зараховуються на рахунок Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради та щоденно без ПДВ та коштів на покриття витрат Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради перераховуються на рахунок управління Державного казначейства в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться на протязі 10 календарних днів, місяця, наступного за звітним.
Кошти в розмірі 3 957, 5 тис.грн. з суми коштів, що фактично надійдуть від оренди майна, приміщень площею 50 кв. м. та понад 50 кв. м. та 100 відсотків штрафних санкцій у вигляді пені за договорами оренди та страхового відшкодування при настанні страхового випадку від орендованого майна направляються на: покриття витрат Представництва по управлінню комунальною власністю Одеської міської ради, пов’язаних з виконанням функцій орендодавця та витрат на приватизацію та відчуження; на страхування об’єктів комунальної власності, орендованих бюджетними установами та страхування об’єктів комунальної власності, що передаються під заставу для забезпечення банківських кредитів; оплату проведення експертних оцінок та послуг комунального підприємства «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об’єктів нерухомості»; утримання Дому прийомів; інші видатки згідно з затвердженим кошторисом.
19. Встановити, що кошти за тимчасове користування місцями для розташування зовнішньої реклами спеціальних рекламних конструкцій, зараховуються на рахунок бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами, та в розмірі 85,0 відсотків (без ПДВ) щодекадно (15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця) перераховуються на рахунок управління Державного казначейства в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста, за кодом бюджетної класифікації 24060300 “Інші надходження”.
Кошти в розмірі 15,0 відсотків плати за тимчасове користування місцями для розташування зовнішньої реклами спеціальних рекламних конструкцій використовуються на покриття витрат, пов’язаних з виконанням функцій з видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі, підготовці, реєстрації та обліку договорів на тимчасове користування місцями для розташування зовнішньої реклами, забезпечення контролю за дотриманням підприємствами умов договорів на розміщення зовнішньої реклами, видачі дозволів на використання місцевої символіки м. Одеси згідно з фінансовим планом на рік, погодженим з управлінням фінансів Одеської міської ради.
20. Встановити, що кошти від оренди твердого покриття зараховуються на рахунок відділу дозволів та узгоджень управління розвитку торгівлі та побутового обслуговування Одеської міської ради та в розмірі 90,0 відсотків (без ПДВ) щоденно перераховуються на рахунок управління Державного казначейства в Одеській області, відкритий для виконання міського бюджету міста. Остаточний розрахунок з бюджетом проводиться на протязі 10 календарних днів, місяця, наступного за звітним.
Кошти в розмірі 10,0 відсотків від надходження коштів за оренду твердого покриття направляються на: покриття витрат відділу дозволів та узгоджень управління розвитку торгівлі та побутового обслуговування Одеської міської ради, пов’язаних з виконанням функцій орендодавця згідно з фінансовим планом на рік, погодженим з управління фінансів Одеської міської ради.
21. Встановити план на 2005 рік від надходження коштів за оренду земельних ділянок у сумі 40 533, 3 тис. грн., відрахування до бюджету міста (75 відсотків) – 30 400,0 тис. грн.
Визначити Одеське міське управління земельних ресурсів і управління архітектури та містобудування Одеської міської ради відповідальними за організацію та проведення робіт з підготовки, укладання договорів оренди землі та забезпечення своєчасного надходження до бюджету міста коштів від її оренди згідно із ставками орендної плати за користування земельними ділянками.
22. Орендна плата за земельні ділянки та земельний податок сплачуються платниками (крім громадян та виробників сільськогосподарської і рибної продукції) за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
23. Управлінню архітектури та містобудування Одеської міської ради протягом першого кварталу 2005 року визначити придатні для забудови вільні земельні ділянки, загальною площею 50,0 гектарів, для їх реалізації через земельні торги.
Одеському міському управлінню земельних ресурсів підготувати пропозицій на сесії міської ради та організувати роботу з вирішення цих питань в установленому законом порядку.
24. Призупинити з 1 січня 2005 року дію рішення Одеської міської ради від 20.04.2004 року №2416-ІV „Про встановлення для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Одеси, розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до бюджету м. Одеси”.
Затвердити для підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Одеси, норматив відрахування до спеціального фонду міського бюджету у розмірі 15 відсотків прибутку (доходу), що залишається в їх розпорядженні, розрахованого згідно з правилами бухгалтерського обліку. Відрахування провадяться за результатами фінансово-господарської діяльності у 2004 році та щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2005 році.
Визначена частина прибутку (доходу) сплачується у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств, і зараховуються за кодом бюджетної класифікації 21050400 „Дивіденди, нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, що є у власності відповідної територіальної громади” на відповідні рахунки з обліку надходжень до спеціального фонду бюджету міста, відкриті в органах Державного казначейства.
Контроль за повнотою та своєчасністю сплати відрахувань частки прибутку (доходу) здійснюється Державними податковими органами.
25. У разі зміни місця знаходження суб'єктів підприємницької діяльності - платників податків, сплата визначених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів) після реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду.
26. Державній податковій адміністрації в Одеській області відповідно до вимог пункту 5 статті 78 Бюджетного кодексу України забезпечити своєчасне та в повному обсязі надходження до бюджету міста Одеса затверджених Законом України „Про Державний бюджет України на 2005 рік” планових показників доходів бюджету міста, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, в обсязі 367 219, 6 тис. грн.
27. Встановити, що у випадках, коли бюджетні установи, що фінансуються з бюджету м. Одеси, розташовані в одній будівлі, оплату за комунальні послуги в повному обсязі проводить розпорядник бюджетних коштів, на балансі якого знаходиться ця будівля, за рахунок асигнувань з відповідної галузі.
28. Врахувати, що в разі недовиконання доходів для фінансування в повній мірі видатків, пов’язаних з виконанням делегованих повноважень, обсяг тимчасових касових розривів бюджету м. Одеси на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату , придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, та Пенсійного фонду покриваються органами Державного казначейства України в межах планового бюджетного періоду на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.
29. Дозволити управлінню фінансів Одеської міської ради щомісячно за результатами виконання бюджету м. Одеси отримувати в:
• Міністерстві фінансів України середньострокові безвідсоткові позички на умовах повернення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку в обсязі невиконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень доходів бюджету м. Одеса на 2005 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, визначених у додатку №6 до Закону України „Про Державний бюджет України на 2005 рік”;
• фінансових установах короткотермінові позички на термін до трьох місяців, але в межах 2005 бюджетного року та за погодженням з Головним фінансовим управлінням Одеської обласної державної адміністрації на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду бюджету м. Одеса. Затвердити обсяг позичок на покриття тимчасових касових розривів у сумі 60 000,0 тис. грн.;
• управлінні Державного казначейства в Одеській області короткотермінові позички на покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду бюджету м. Одеса, пов’язаних із забезпеченням видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими позичками.
30. Видатки на обслуговування боргу за позичками здійснювати за рахунок коштів загального фонду бюджету.
31. Розпорядники коштів бюджету м. Одеси мають право брати бюджетні зобов’язання у 2005 році, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років.
Зобов’язання, взяті розпорядниками коштів бюджету м. Одеси без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є бюджетним правопорушенням.
32. Якщо обсяг власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком №4 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
50 відсотків коштів на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією.
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягу взятих бюджетних зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету.
33. Привести розпорядження Одеського міського голови та рішення виконавчого комітету Одеської міської ради у відповідність з рішенням міської ради “Про бюджет міста Одеси на 2005 рік”.
34. Створити цільовий фонд Одеської міської ради. Затвердити положення про цільовий фонд Одеської міської ради (додаток 10).
35. Врахувати, що КП «Одестеплоенерго» та КП «Одестеплокомуненерго», кошти, що отримують з бюджету міста Одеса, як дотацію на покриття різниці в тарифах на теплопостачання, в першу чергу спрямовують їх на погашення кредитів, отриманих в банківських установах в 2004 році.
36. Встановити, що у бюджеті м. Одеси враховані видатки з фінансування:
• пільг ветеранам війни та праці на одержання ліків та зубопротезування за КФКВ 080000 “Охорона здоров’я” (управління охорони здоров’я Одеської міської ради);
• Міської комплексної програми профілактики злочинності, зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян та утримання екологічної міліції у сумі 763,0 тис. грн. за КФКВ 250404 ”Інші видатки” (Інші місцеві програми та заходи);
• КП “ОМІФЕР” за КФКВ 250404 „Інші видатки”;
• Погашення кредитів та проведення розрахунків:
- за виконані роботи з ремонту доріг в 2003-2004 роках за КФКВ 170000 „Транспорт, дорожнє господарство” та 150000 „Будівництво” (управління дорожнього господарства та благоустрою міста Одеської міської ради)
- по придбанню медичного обладнання за КФКВ 150000 „Будівництво” (управління охорони здоров’я Одеської міської ради) – 3000,0 тис.грн, згідно з розпорядженням міського голови від 02.07.2004 р. №882-01р.
• Пільг лише тих категорій громадян, які передбачені Законом України „Про Державний бюджет України на 2005 рік”;
• Діяльності, пов’язаної з державної таємницею у сумі 27,6 тис.грн та функціонування Одеської міської ради у сумі 85,0 тис.грн за КФКВ 010116 „Органи місцевого самоврядування” (виконавчий комітет Одеської міської ради);
• Капітального ремонту будинків, що передаються на баланс об’єднань співвласників багатоквартирних будинків у розмірі не менше 20 відсотків загальної суми видатків бюджетів районів за статтею „Капітальний ремонт житлового фонду”;
• проведення обов’язкових медичних оглядів працівників, які працюють в бюджетних установ, що фінансуються з бюджету м. Одеси в повному обсязі за КФКВ 080 000 „Охорона здоров’я” (управління охорони здоров’я Одеської міської ради);
• Одеського міського центру соціальних служб для молоді в сумі 204,5 тис.грн. за КФКВ 091 100 „ Молодіжні програми” (управління молодіжної політики сім’ї та туризму Одеської міської ради);
• на підготовку бюджетних установ до осінньо-зимового періоду в сумі 1000,0 тис.грн., у тому числі, за КФКВ 070 000 „Освіта” – 500,0 тис.грн. (управління освіти Одеської міської ради), за КФКВ 080 000 „Охорона здоров’я” – 500,0 тис.грн. (управління охорони здоров’я Одеської міської ради);

• перевезення пасажирів, пільги яким надаються Одеською міською радою за КФКВ 170000 Транспорт” (управління транспортного комплексу Одеської міської ради);

• рішення Одеської міської ради від 11.07.2003р. №1278-1У „Про міську соціальну Програму установки квартирних лічильників в розстрочку” у сумі 100,0 тис.грн. за КФКВ 100208 „Видатки на впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії” (управління житлово-комунального господарства);

• зобов’язань зі сплаті боргів комунального підприємства „Одеські теплові мережі ВАТ „Одесагаз” відповідно до рішення Одеської міської ради №2420-1У від 20.04.2004р. „Про доручення Одеському міському голові на підписання угоди” у сумі 5132,2 тис.грн за КФ 203120 (виконавчий комітет Одеської міської ради)
37. Встановити, що за умови перевиконання доходної частини загального фонду бюджету м. Одеси на 2005 рік більше ніж на 5 відсотків за підсумками першого півріччя, наступних звітних періодів поточного бюджетного періоду та при умові перевиконання доходної частини спеціального фонду бюджету м. Одеси в частині бюджету розвитку, зміни до бюджету м. Одеси на 2005 рік вносяться рішенням Одеської міської ради.
38. Дозволити Одеському міському голові своїми розпорядженнями в період між пленарними засіданнями Одеської міської ради, за поданням управління фінансів Одеської міської ради та за погодженням з постійною комісією з питань планування, бюджету та фінансів коригувати бюджет м. Одеси на 2005 рік з подальшим затвердженням Одеською міською радою, крім випадків, зазначених у пункті 37.
39. Надати Одеському міському голові повноваження щодо видання розпоряджень про залучення в поточному бюджетному періоді кредитних ресурсів у фінансово-кредитних установах для здійснення капітального ремонту ліфтів, капітального ремонту доріг, розрахунків за енергоносії, придбання обладнання та предметів довгострокового користування.
40. Встановити, що кошти, які у 2005 році зараховуються до міського бюджету від оренди цілісного майнового комплексу КП „Одесводоканал” у сумі 2 850,0 тис. грн., передаються до бюджету розвитку та спрямовуються на фінансування Програми розвитку КП „Одесводоканал” на 2003-2007 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 17.12.2002 р. №756-ІV.
41. Визначити у 2005 році управління фінансів Одеської міської ради головним розпорядником бюджетних коштів по:
• сплаті відсотків за користуванням кредитом, отриманим Одеським міським підрядним спеціалізованим ремонтно-будівельним трестом з ремонту, будівництва та експлуатації автошляхів згідно рішень Одеської міської ради від 11.07.2003 року №1262-ІV, від 26.08.2004 року №2911-ІV;
• сплаті відсотків за користуванням кредитом, отриманим комунальним підприємством „Одесфарм” та страхуванню медичного обладнання згідно з розпорядженням міського голови від 02.07.2004 року №882-01р.
Управлінню фінансів Одеської міської ради проводити у 2005 році видатки по сплаті відсотків за користування кредитом за рахунок коштів бюджету розвитку м. Одеси за статтею „Розрахунки за зобов’язаннями”
42. Встановити, що погашення зобов’язань по міському муніципальному займу 1997 року проводиться тільки у межах врегульованої заборгованості.
43. Прийняти до відома, що, як виняток, провадити у 2005 році видатки на заходи, що здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, на підставі відповідного рішення Одеської міської ради, погодженого з Міністерством фінансів України.
44. Затвердити рішенням Одеської міської ради дефіцит загального фонду бюджету м. Одеси на 2005 рік за результатами річного звіту про виконання бюджету м. Одеси за 2004 рік виключно на суму вільного залишку бюджетних коштів.
45. Встановити, що кошти від оренди та продажу нежитлових приміщень в будинках об’єднань співвласників багатоквартирних будинків зараховуються відповідно до загального фонду бюджету і бюджету розвитку та спрямовуються на проведення першого капітального ремонту в зазначених будинках згідно з титульним списком капітального ремонту житлового фонду на 2005 рік, складеним управлінням житлово–комунального господарства Одеської міської ради.
46. Внести зміни до бюджету міста Одеси в частині перерозподілу бюджетних призначень між районними адміністраціями Одеської міської ради та управліннями мікрорайонами в районних адміністраціях міста за КФКВ 010116 „Органи місцевого самоврядування” та КФКВ 100000 „Житлово-комунальне господарство”, згідно з рішенням Одеської міської ради про штатну чисельність апарату Одеської міської ради та її виконавчих органів на 2005 рік.
47. Встановити, що у бюджеті м. Одеси враховані витрати з фінансування погашення кредитів, отриманих у фінансових установах згідно з рішенням Одеської міської ради від 16.11.2004 року №3342-ІУ «Про запозичення до бюджету міста» у сумі 15000,0 тис.грн.
48. Рішення набирає чинності з 1 січня 2005 року.
49. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету та фінансів.


Додаток 1 - Бюджет м. Одеса на 2005 рік за доходами


Додаток 2 - Видатки бюджету м.Одеси на 2005 рік за функціональною структурою (РАЗОМ)
Додаток 3 - Видатки бюджету м.Одеси на 2005 рік за функціональною структурою (ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД)


Додаток 4 - Видатки бюджету м.Одеси на 2005 рік за функціональною структурою (СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД)


Додаток 5 - Джерела фінансування бюджету міста Одеси на 2005 рік


Додаток 6 - Кредитування бюджету м.Одеси на 2005 рік


Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 1)

Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 2)

Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 3)

 

Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 3-1)

 
Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 4)

 

Додаток 7 - Розподіл видатків, кредитування та фінансування бюджету м. Одеси на 2005 рік за головними розпорядниками бюджетних коштів(частина 5)


Додаток 8 - Показники міжбюджетних трансфертів між бюджетом міста Одеси та іншими бюджетами на 2005 рік


Додаток 9 - Перелік видатків, фінансування яких у 2005 році здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету розвитку


Додаток 10 - Положення про цільовий фонд Одеської міської ради



 

 



Страница создана: 28.01.2006 17:40
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее