/ Главная / Управления и отделы

О работе Бюро эстетики городской среды и внешней рекламы за 2007 год

Довідка
про роботу Бюро естетики
міського середовища і зовнішньої реклами
за 2007 рік

В процесі реалізації основних напрямків Концепції «Міське середовище», прийнятої в кінці минулого року, першочергова увага Бюро в 2007 році приділялася заходам щодо інвентаризації рекламних конструкцій, розташованих в місті, приведенню їх в належний технічний стан, а також демонтажу самовільно розміщених і несправних рекламоносіїв. Так, визначено, що в м. Одесі встановлено 4886 конструкцій, що на 1346 шт. менше порівняно з минулим роком.
Згідно з поставленим керівництвом міста завданням, Бюро спільно з представниками рекламних компаній провело технічне обстеження всіх великоформатних конструкцій на відповідність їх представленим розрахункам надійності. У результаті замінено шістдесят сім щитів; 451 конструкцію відремонтовано зчастковою заміною основних деталей і кріплень; вкопано 260 бетонних фундаментів.
Водночас, протягом 2007 року, враховуючи тенденцію зменшення кількості носіїв, Бюро для забезпечення стабільних надходжень до бюджету пішло на збільшення кількості рекламних площин. Так, проведено 126 замін одноплощинних щитів на двохплощинні або об’єкти, в яких сюжети змінюються динамічно.
Крім того, у сфері зовнішньої реклами міста почастішало застосування гіперплакатів (брендмауерів), виконаних на банерній сітці та розміщених на будівельних лісах. Окрім фінансової вигоди, використання вищезгаданої реклами позитивно впливає на зовнішній вигляд міста, закриваючи будівлі, що реконструюються або будуються, особливо в центральній частині Одеси.
У звітний період в рамках спільної роботи із Радою з питань міського дизайну підготовлені і затверджені відповідними рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради Порядок проведення конкурсу на розробку комплексного дизайн-проекта і оголошений конкурс на облаштування центральної історичної частини міста.
Головною метою конкурсу є створення цілісного архітектурно-дизайнерського ансамблю міста, в першу чергу, історичного центру Одеси, через гармонічне поєднання елементів міського дизайну та існуючого міського середовища; збереження функціонально-планувальної цілісності, історико-культурної і туристичної привабливості та архітектурно-художньої виразності об’єкта конкурсу у поєднанні з навколишнім оточенням. Одночасно, при проведенні конкурсу особливу увагу буде приділено якості і технічній безпеці рекламоносіїв, що відповідають сучасним стандартам. Як приклад належного підходу до проведення конкурсу, необхідно відзначити пілотний проект по вул. Успенській. Робота здійснюється місцевими операторами. Використовується лінійка вуличних меблів виробництва французької компанії JCDecaux.
Реалізація вище визначених заходів дозволить органічно вписати новітні елементи дизайну до архітектурно-художнього ансамблю міста, не порушуючи традиційний характер історичного середовища.



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
18.03.2008 11:52

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/departments/13166/