19:39:22   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.07 – 14.09.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
• санаторно-курортне лікування - 5;
• пільг – 7;
• Видано посвідчень – 23
• - ІВ – 3
• - УВ – 1
• - СЗВ –
• - ВП – 16


Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 2471 чол. за липень 2007р. – 533 чол. / 93274,77 грн.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007р. – 47 чол.
- дітям потерпілим від ЧК за 2007р. – 60 чол. / 2611,83 грн.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 6 чол.


Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК 2007р. – 1чол.;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.
- своєчасно неотримана компенсація на продукти харчування за 2007р. – 1 чол.


Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007 p.:
- твердого палива – 10 чол. – 3640,00 грн.
- скрапленого газу 10 чол. – 563,50 грн.


Проведено планові перевірки на підприємствах ПП "Морський екіпаж", ТОВ „Астра" та інш.


Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно, виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3909 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 6321,47 грн.


Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 12.09.2007р. отримали – 3938 чол./ 399811,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 2358 чол./ 238401,35 грн.
- благодійні – 1580 чол./161410,07 грн. 

їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн., благодійні – 570обідів/3420,00 грн.;
їдальня "Ветеран-4" – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325обідів/1950,00 грн.;
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.;
їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось – 479чол./12090,00 грн.
Всього з початку року за станом на 12.09.2007р.
отримано продуктових наборів – 15847 шт./523416,94 грн.


За звітний період продуктових наборів отримано – 5374 шт./208923,20 грн.
Отримано святкових наборів – 520 шт./ 22113,00 грн.
За звітний період видано – 1630 шт./49226,00 грн.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 21чол.(63 кг)/ 283,50 грн.
- перукарські послуги – 5 чол.
Також 103 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 4 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.

 

Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському
територіальному центрі – 122 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 41 чол.
- дітей-сиріт – 81 чол.


Всього на обліку ТРЦ за станом на 12.09.07р. – 4388 чол.
Надомне обслуговування – 1280 чол., у відділі натуральної допомоги – 3108 чол.


За звітний період відпрацьовано – 60 листів.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 155 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 12.09.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 6 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1;
- оформлено зміну особистих рахунків – 10 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.
На 17.09.2007р. та 19.09.2007р. заплановано проведення особистого прийому громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 6 об'єктів самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Проводиться робота з представниками організацій по заключению договорів на паркування автотранспорту.


Відділ житлового господарства:

30 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району;
- про хід підготовки житлових будинків району до роботи у осінньо - зимовий період 2007 -2008р.р.

Проводиться робота по підготовці тендерної документації та документації по оренді приміщень.
Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 20 розпоряджень з питань МВК. Розроблені і затверджені районні Програми:
- Програма „Енергозбереження у Київському районі м. Одеси на 2008-210 роки"
- Програма забезпечення пожежної безпеки на період до 20010р.;
- Програма благоустрою „Мій будинок – мій двір".

Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 4 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 52 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період вирішені питання по – 51 зверненню, а 1– відпрацьовується.


Відділ благоустрою:
10.09.07 – розглянуто звернення з виїздом на місце мешканців вул. .Люстдорфська дор., 88 відносно встановлення декоративної огорожі майданчика прибудинкової території. Розглянуто звернення, з виїздом на місце, мешканців вул. Левітана, 95, відносно проведення бурових робіт у сквері „Луч"; 12.09.07 – проведено перевірку території ділянки № 3 КП ЖКС „Вузівський" відносно санітарного стану та стану благоустрою. По результатам перевірки встановлені строки усунення виявлених недоліків та надано звіт-доповідну першому заступнику голови райадміністрації;
13.09.07 – проведено перевірку території ділянки № 4 КП ЖКС „Чорноморський" відносно санітарного стану та стану благоустрою;
13.09.07 – розглянуто звернення з виїздом на місце гр.Чистякової, стосовно проведення ремонту внутрішньо квартального проїзду, закриття люків колодязів каналізації, та демонтажу торгівельного об'єкту розташованого за адресою пр-т Ак. Глушка, 16;
14.09.07 – Проведено перевірку території ділянки №4 КП ЖКС „Вузівський" відносно санітарного стану та стану благоустрою. Розглянуто листа директора школи-інтернат №7, відносно закриття каналізаційного люку, біля проїзної частини. Здійснено прийом громадян з питань благоустрою.


Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- перевірка стану утримання, експлуатації та використання захисних споруд, які
розташовані на території району;
- перевірка стану дотримання природоохоронного законодавства та фактичних
умов експлуатації автозаправних станцій, які розташовані на території району;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на міські курси ЦО.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
07-13.09.07 – на виконання розпорядження обласної державної адміністрації проведені заходи щодо організації ярмарки-виставки з залученням сільгоспвиробників області;
07-13.09.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
07-13.09.07 – розглянуто та дано відповіді по 8 зверненням;
11.09.07 – надання приписів щодо благоустрою прилеглої території торгових об'єктів за адресою: вул. Ак.Корольова,43/1 - 43/3.

Відділ у справах дітей:
10-14.09.07 – прийнято участь у 16-ти судових засіданнях.
11.09.07 – відвідано З неблагополучні сім'ї, в яких проживає 7 дітей. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди з 2-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку у відділі за скоєння
злочину.
11-13.09.07 – складено 4 акта обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.
14.09.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування.
15.09.07 – проведено перевірку умов проживання неповнолітніх дітей, які стоять на профілактичному обліку у відділі у справах дітей.

Відділ у справах культури, сім'ї молоді та фізичної культури:
- об'їзд виборчих дільниць щодо їх готовності до виборчого процесу;
- проведення профілактичної бесіди з громадянином Масеніновим А.Н., щодо попередження вчинення насильства в сім'ї, та взяття його на облік як сімейного дебошира.
- 14.09.07 – участь у Форумі молоді Одещини (Морська арт-галерея по вул. Приморській, 6).

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
- 13.09.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів про адмінпорушення та 2 протеста прокурора).
- консультативна робота з громадянами.

 



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.07 – 14.09.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- Створено 4 електронних картки, проведено корегування 530 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 239 особі, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відділом субсидій з початку року прийнято 8013 звернення. За наслідками розгляду призначено 1560 субсидій, відмовлено по 134 зверненням.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) – 21 чол.(147,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс") – 3 чол. на суму 30,00 грн.
• банні –18 чол. (324,00 грн.);
• прання білизни – 39 чол. (877,50 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. (40,00 грн.). 

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та даху:
• вул. Разумовська, 5;
• вул. Ген. Ватутіна, 7.


Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
10-15.09.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
10-15.09.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, які функціонують без дозвільних документів;
10-15.09.07 – проведення рейдів по виконанню робіт по благоустрою території району тротуарною плиткою;
13.09.07 – проведення рейду сумісно з управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів щодо санітарного та естетичного стану території, прилеглої до торгових об'єктів, розташованих по вул. Єфімова;
14.08.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
13.09.07 – проведення засідання Молодіжної ради при Малиновській райадміністрації;
14.09.07 – проведення районного свята до Дня фізичної культури та спорту „Молодь обирає спорт".



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.09.07 – 16.09.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 92 громадянина; прийнято до розгляду 165 письмових звернень.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 41 відповідь на звернення громадян. Підготовлено 38 відповідей на звернення підприємств. Підготовлено 10 відповідей на депутатські звернення. Підготовлено 21 розпорядження райадміністрації. Прийом громадян згідно з графіком.


Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ЖКС. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ЖКС. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Розглянуто 37 справ про адміністративні правопорушення.


Передані документи до Державної виконавчої службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК. Підготовлена інформація по відключенню квартир в житлових будинках від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання, які отримують теплоносій від ТОВ „Одеська ТЕЦ".
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.


Виїзд за адресами: вул. Махачкалінська, 1, кв. 8; вул. Ак. Заболотного, 20 – будівництво балкону; пр. Добровольського, 77; вул. Десантна, 14; Дніпропетровська дорога, 90 – установка гаражів, як засіб протезування.
Приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (соціальні аптеки) за адресами: Дніпропетровська дорога, 68,78, вул. Ген. Бочарова, 1, пр. Добровольського, 128.


Виїзд за адресами: самовільне будівництво вул. Поштова, 36; Оранжерейний пров., 16, вул. Стельмаха, 7.
Виїзд за адресою: вул. Жоліо Кюрі, 26 – з питань обстеження нежилих приміщень. 07.09.07 – Проведено МВК. Участь у комісії з питань матеріального стану.
Надана інформація з проблемних питань району для підготовки проекту рішення «Про хід підготовки ЖКГ міста до роботи в осінньо-зимовий період 2007-2008р.р.».

Відділ у справах дітей:
Прийняли участь у 24 судових засіданнях.
Надано 25 консультацій громадянам із захисту житлових прав дітей, з працевлаштування, щодо позбавлення батьківських прав, з призначення опіки над дітьми, з оформлення до школи-інтернату.
Обстежено та складено 16 актів житлово-побутових умов дітей.
Направлено 65 запитів до різних установ стосовно дітей.
Запрошені до служби та проведені бесіди з 9 неповнолітніми, що скоїли злочини.
Підготовлено 4 розпорядження на влаштування дітей до дитячих закладів.
Підготовлено 14 інформацій до міської служби у справах дітей.
Підготовлено 9 висновків на позбавлення батьківських прав.
Підготовлено 7 пакетів документів на призначення опіки над дітьми.
Направлено 2 відповіді на звернення громадян.
Перевірено стан утримання вихованців у 4-х будинках сімейного типу сумісно з прокуратурою Суворовського району.
Заповнені 3 анкети на дітей, що підлягають усиновленню.
Підготовлені 2 висновки про можливість усиновлення.
До електронного банку даних відправлено 40 анкет на дітей, що стоять на обліку.
Направлений пакет документів до прокуратури Суворовського району про притягнення до кримінальної відповідальності Павлишену О.П. за жорстоке поводження з донькою.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15.09.07 – Підготовка заходів, присвячених проведенню осіннього ярмарку з продажу
сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки, яка відбудеться за адресою: вул. Ген.Бочарова (від пр. Добровольського до Дніпропетровської дороги).
- Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
- Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих за адресою: вул. Ген.Бочарова, щодо приведення вулиці до належного санітарного вигляду.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено один протокол.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
03-07.09.07 – Тематичний тиждень „Рідному місту присвячується..." – класні години; екскурсії по місту; конкурси малюнків та стінних газет; тематичні виставки; вікторини та диспути.
Заклади культури, позашкільні, дошкільні заклади, школи, гімназія району, підліткові клуби:  
05.09.07 – Літературна подорож „Рідне місто моє" Бібліотеки № 40, № 37.
03.09.07 – Виставка „Чи знаєш ти місто?" (БТЮ „Тоніка").
03.09.07 – Свято до Дня міста „Одесса - любимая моя!" Дитячий підлітковий клуб „Патріот".
03.09.07 – Святкова програма „Рідне місто, моє" (ЦДЮТ „Зоре світ").
07.09.07 – День відкритих дверей „Будинок, в якому весело" (БТЮ „Тоніка").
12.09.07 – Святкова зустріч учасників Всесвітнього бігу гармонії.
05.10.09 – День відкритих дверей „Будинок, в якому цікаво" (ЦДЮТ „Зоре світ").
06.09.07 – Участь команд БТЮ, ЦДЮТ у міському конкурсі „Місто майбутнього".
13.09.07 – Святкування ювілею НВК № 13 – гімназії.
15.09.07 – Підготовка та проведення ярмарку.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 960 чол. на суму 33000 грн.;
- видано продовольчих наборів – 485 чол. на суму 18430 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 106 чол. на суму 877 грн.;
- ремонт взуття – 18 чол. на суму 180 грн.;
- видано від храму «Благовіст» канцелярські товари до Дня 1 вересня – 30 чол. на суму 600 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 7 чол. на суму 198 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 2212 чол. на суму 19876 грн.;


Відпрацьовано 73 звернення громадян.
Обслуговано 14 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі. Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 75387,00 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавч ання підприємств, у тому числі: ТОВ «Герафак», ВАТ «Одеська ТЕЦ», ДП ДАК «Хліб Украї¬ни «Одеський портовий елеватор», ВАТ «Агромонтаж», НП ТВП «Статус», МПП «Гарант-пласт», ОВ ХФП «Біостимулятор», Одеське обласне відділення УПФ «Милосердя», СПД Козаченко.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 2.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 103.
Заповнено карток інвалідів – 30.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 193.
Проведено прийом документів у пільговиків – 73.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 22.
Призначено субсидії сім'ям – 17.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 15.
Видано посвідчень «Ветеран праці» – 18.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 43.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 183.




УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(10.09.07 – 14.09.07)


10.09.07
– участие в подготовке проекта решения комиссии по вопросам ТЭБ и ЧС «Про посилення заходів по попередженню та профілактиці лептоспірозу та інших зооантропонозних інфекцій».
– участие в заседании рабочей группы по депутатскому фонду.

11.09.07
– участие в семинаре-тренинге облСЭС в рамках проекта «Эпиднадзор и реагирование за птичьим и пандемичным гриппом».
– подготовка и проведение аппаратного совещания «Об итогах деятельности акушерско-гинекологической службы г.Одессы по результатам работы I полугодия 2007 года» с участием главврачей и начмедов роддомов, заведующих ЖК.

12.09.07
– участие в заседании рабочей группы Одесского горисполкома по вопросу подготовки к проведению «в г.Одессе «Чемпионата Евро-2012г. по футболу».

13.09.07
– проведение заседания ЛКК по разбору случаев младенческой смертности с участием начмедов роддомов № 5,7.

14.09.07
– участие в семинаре «Система управления качеством».
– проверка качества оказания медицинской помощи льготному контингенту в городской поликлинике № 18.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(10.09.07 – 14.09.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 17-ти объектах:
(ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т, 1; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Высоцкого, 9; Люстдорфская дорога, 176/1; ул. М.Арнаутская, 2; ул. Бунина, 3; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Колонтаевская, 26; ул. Коблевская, 23; пр. Добровольского, 130; ул. Вильямса, 59-б; пр. Адмиральский, 16; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская, 61; пр. Шевченко, 17-в; ул. Ген. Петрова, 17/2).

2. Уровень сбора квартплаты составил – 97,8%, сбор платы за водопотребление – 96,9%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 118 шт.
(ул. Мечникова; сквер Старобазарный; Парк Горького; Парк Победы; Куликово поле; ул. Серова; ул. Южная; ул. Новосельского; Пале-Рояль; ул. 10 Апреля угол ул. Раскидайловской; ул. Отрадная; ул. Троицкая; Сквер Старосенный; пл. Екатерининская; Пале-Рояль; ул. Филатова, 13; Адмиральский проспект, 36; Сквер "Олимпиец"; ул. Новосельского, 66; ул. Ковалевского, 32; ул. Мечникова, 70; Парк Горького; пер. Волжский).

4. КП "Одесгорсвет" произведена: замена светильников 34 шт.
(ул. Неждановой; ул. Столбовая; Фонтанская дор.; 6 кв. ЮЗМ; ул. Кордонная; ул. Малиновского; Ленинградское шоссе, ул. Б. Арнаутская; ул. Окружная; ул. С.Ядова).
- Замена воздушной линии на кабельную – 200м. (ул. Болгарская; ул. Ак. Филатова, 23; ул. Туристская, 7-9).

5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

6. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 17.09.2007г. установлено 160 шт.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(10.09.07 – 16.09.07)


1. Технический надзор за ведением работ по восстановлению пляжей в районе пер. Маячный.


2. Обследование участка побережья в районе пляжа «Аркадия».


3. Обследование участка побережья в районе штольни № 11 на улице Дача Ковалевского.


4. Выдано 5 технических условий на проектирование объектов.


5. Подготовка и выдача 85 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.




ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(10.09.07 – 15.09.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 327 967,24 грн., у тому числі:
- від відчуження –1237 485,57 грн.;
- приватизації – 278 181,67 грн.;
- оренди – 812 300,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди –13.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 12.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(10.09.07 – 14.09.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 140;
- количество отработанных документов – 81;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течение
недели – 7;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 3;
- количество выданных ордеров:
• плановых –11;
• аварийных – 43;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 7.

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Стикон» ул. Рекордная, № 68
(10-ти этажный жилой дом со встроенными офисными помещениями).

2. ООО «Кадры» ул. Балковская, № 22
(Жилой комплекс со встроено-пристроенным торговым центром).

- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»:
1. СПКФ «Дижеро» ул. Еврейская, № 27 (5-ти этажная гостиница с мансардным этажом).



КП «СМЭП»
(10.09.07 – 16.09.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 44
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 44
3. Заменено ламп – 356 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 68
5. Нанесена дорожная разметка – 2021 м2, в т. ч. из давальческого сырья – 297 м2
6. Установлено дорожных знаков – 68 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 14 шт.
8. Обрезка веток по ул. М.Арнаутской и по ул. Б.Арнаутской, на объекте по ул.Островидова – ул. Конная.
9. Люстдорфская дорога – ул. Китобойная проводились работы по восстановлению светофорного объекта после ДТП, объект в работе.
10. Частично демонтирован светофорный объект по ул. Ильфа и Петрова – ул. Глушко, в связи с переносом электрической опоры. Объект в работе.
11. Работы по замене блока питания на 1-й ст. Люстдорфской дороги.
12. Работы на светофорном объекте по ул. Глушко – «Таврия В»: снято оборудование и переведено на новые опоры, объект в работе.
13. Ул. Б.Арнаутская – ул. Ришельевская работы по замене модулей силовых ключей, восстановлены поврежденные провода.
14. Работы по замене модулей ключей на следующих объектах: ул.Балковская – ул. Мельницкая, ул. Балковская – ул. Раскидайловская.
15. Замена УК на следующих объектах: ул. Балковская – ул. Маловского, ул. Старопортофранковская – ул. Асташкина.
16. Работы на объекте ул. Бунина – Александровский пр-т, закреплен светофор на растяжке.
17. Настройка, отладка и тестирование модемов для системы видеонаблюдения.
18. Модернизация компьютерной сети организации, замена коммутационного сетевого оборудования. Подбор сетевого оборудования для локальной сети на территорию по ул. 3-я Станционная.
19. Внедрение и настройка системы автоматизированного учета документации по ДТП.
20. Местное обследование координированного управления по ул. Ришельевской.
21. Мониторинг и коррекция режимов работы светофорных объектов, подключенных к ЦУПу, по маршруту утренних объездов суточной бригады.
22. Программирование сервера и модема для системы видеонаблюдения на перекрестке ул. Мясоедовская – ул. Б.Хмельницкого.
23. Монтаж шкафа и кронштейна для системы видеонаблюдения на Екатерининской площади.
24. Проверка и испытание новых контроллеров КС – 16.
25. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора.
26. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 15.




УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(10.09.07 – 16.09.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Подготовлено на рассмотрение заседания исполнительного комитета Одесского городского совета 7 проектов решений;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 122, принято на рассмотрение – 168. Выдано разрешений на эксплуатацию – 109, принято на рассмотрение – 166. Сумма местного сбора составила – 14370 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 47, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 45844 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтировано 6 мелкорозничных торговых объекта по следующим адресам: ул. Мясоедовская угол ул.Разумовского (трейлер, павильон), ул.И.Рабина,1 (киоск), И.Рабина,2 (контейнер).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(10.09.07 – 14.09.07)


13 сентября 2007 года начальник управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета Садовская О.Н. в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняла участие в торжественном открытии Пятой юбилейной автомобильной выставки “Одесса-Авто-Шоу 2007».


Подготовлена полная информация о внешнеэкономических связях г. Одессы с Японией (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, находящихся на территории города Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутой страной.


В рамках выполнения программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г., 14 сентября 2007 года в помещении Дома медработников проведен семинар на тему: «Европейские стандарты бизнеса». В рамках семинара состоялись презентации Путеводителя «Бизнес с Европейским Союзом» (для организаций по поддержке бизнеса и предприятий, которым необходима информация по бизнесу с Европейским Союзом) и Программы сотрудничества с немецкими предпринимателями «Одесса-Хаус» (г. Регенсбург).


Подготовлена информация председателю постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и тарифной политике Сушкову В.М. о тарифах на отопление по КП «Теплоснабжение города Одессы» и ОАО «Одесская ТЭЦ», а также о проблеме определения и расчета услуги по поверке приборов учета горячей и холодной воды.


Подготовлена статья для всеукраинского журнала «Будмайстер» о ходе выполнения Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы.
Подготовлены материалы для заметки в газету «Одесский вестник» о ходе выполнения профсоюзного соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской городской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области за первое полугодие 2007 года.


Проведена встреча с представителями консалтинговой фирмы «Іст-вест-бізнес» относительно возможности финансирования 4 инвестиционных проектов ( мусороперерабатывающий завод, строительство подземных гаражей, строительство развлекательного центра, развитие транспортной инфраструктуры).


Подготовлен информационный материал для представителей австрийской фирмы «Інтеграл» по вопросу строительства мусороперерабатывающего завода.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(10.09.07 – 16.09.07)


1. КП "Одесгорэлектрогранс" обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве – 257 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 143 ед.
- по троллейбусу – 114 ед.
в выходные дни в количестве – 199 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 115 ед.
- по троллейбусу – 84 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 389,45 тыс. грн., в том числе:
- доходы oт реализации разовых билетов – 382,85 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 5, 1 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,5 тыс. грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед.
трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 5 троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 151 вагона,
- троллейбус – 157 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(10.09.07 – 16.09.07)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
10.09.07
По адресу:  
ул. Бадаева, 26 –
Разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Долгая, 36 –
аварийное дерево на проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
11.09.07
По адресу: ул. Щорса, 125/4, кв.24 –
Разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
Начальник управления инженерной защиты просит доставить человека, работающего на земснаряде в море, на берег.
Дежурная группа водолазов совместно с пограничниками доставили женщину на берег.
12.09.07
По адресу:
ул. Новосельского, 66 – дерево упало на троллейбус.
Дежурная смена оказала помощь по уборке аварийного дерева.
По адресу: Шампанский переулок, 11А – аварийное дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Гайдара, 70, кв.15 – просьба оказать помощь в открытие двери.
Дежурная смена произвела открытие входной двери и обеспечила доступ «Скорой помощи» к одинокому престарелому пенсионеру.
13.09.07
По адресу: пер. Северный, 14 –дерево упало на дорогу
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с дороги.
По адресу:
ул. Агрономическая, 63 – на проезжую часть упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Марсельская, 17, кв.21 – ребёнок разбил ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул.10 апреля,17 – на тротуар упало аварийное дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с тротуара.
14.09.07
По адресу: ул. Паустовского, 27 –
аварийное дерево на проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу:
Приморский бул., 1 –
оказание помощи сотрудникам милиции в снятии девушки с крыши
Леонтьева Е.Ю. 18 лет, студентка ОНУ 
им. И.И.Мечникова, предположительно находясь в алкогольно-наркотическом опьянении, залезла на крышу 3-х этажного дома и угрожала суицидом.
Дежурной сменной девушка была спущена с крыши здания и передана в руки медиков.
15.09.07
По адресу:
пер.  Староконный, 12, прогнившие стойки крыши и перил балкона  
Дежурная смена произвела ограждение аварийного места, доложено в УЖКХ
По адресу: ул. Островского, 15 – просьба снять аварийную ветку, которая висит и угрожает прохожим
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветки

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 274
из них передано:
- в УЖКХ –32,
- оказана информационная помощь – 225,
- в КП «Зелентрест» – 10,
- в Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 4,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(10.09.07 – 16.09.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
10.09.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР
щодо підведення підсумків
о проведенні заходів, присвячених
Дню фізичної культури та спорту України
і Олімпійського тижня;
11.09.07
11.00
3
Першість міста
з художньої гімнастики
12-13.09.07  
м. Одеса
КПНЗ „ДЮСШ з гімнастики №1"
4
Кубок України
зі спортивної акробатики
10-14.09.07
м. Одеса
КПНЗ „ДЮСШ № 3"
5
Зустріч з ветеранами спорту,
присвячена Олімпійському тижню
12.09.07
м. Одеса
КПНЗ „ДЮСШ №3"
6
Першість Одеської області
з художньої гімнастики
10-11.09.07  
м. Одеса
стадіон ЧМП
7
Вибірковий турнір до першості України з дзюдо
серед юнаків
15.09.07  
м. Одеса
КПНЗ„КДЮ СШ № 8"
8
Всеукраїнський турнір з футболу
серед юнаків 1992р.н.
12-21.09.07
Харківська обл.,
м. Куп'янськ
9
Шкільний турнір з вільної боротьби
15-16.09.07
м. Одеса КПНЗ„КДЮСШ№8"

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(10.09.07 – 16.09.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Міжнародний фестиваль «Джаз-карнавал – 2007»
14.09-16.09
Філармонія
Виставка живопису молодих художників, випускників художньо-графічного факультету ПДПУ ім. К.Д. Ушинського
14.09-05.10
14.00-18.00
Муніципальна галерея,
Сабанеев міст, 3
Благодійні концерти театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста
16.09.07
23.09.07
18.30-21.00
Альтанка
міського саду

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее