05:18:06   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 42

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 42

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.10.07 – 20.10.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 25 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло 190 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 50 громадян, з них по консультативним питанням – 48.

За звітний період проведено:
15.10.07 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
15.10.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
15.10.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
18.10.07 – засідання ініціативної групи СПД (фізичних та юридичних осіб), які надають послуги з паркування автотранспорту на території району.

Житлово-комунальний відділ: 
Розглянуто та надано відповіді на 12 письмових звернень громадян та на 35 звернень підприємств, установ та організацій. Розглянуто 24 звернення на „телефон довіри міського голови”.
Проведена робота щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.
Здійснено 4 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Буніна, 35, кв. 41; вул. Преображенська, 72, кв. 38; вул. Базарна, 66; вул. Сегедська, 11, кв.19).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 68 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-19.10.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Привокзальна площа, вул. Пантелеймонівська, 72);
15-19.10.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (місце проведення – Куликове поле);
15-19.10.07 – на виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І. від 17.05.07 р. проведено організаційну роботу з підприємцями району щодо фарбування фасадів будинків;
15.10.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 02.08.07 р. №888 проведено демонтаж кіосків за адресою: Фонтанська дорога, 39.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
15-19.10.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 3 договори на експлуатацію службових автопарковок);
16,19,20.10.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників.

Відділ у справах дітей:
15-19.10.07 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
18.10.07 – спільно з міською службою у справах дітей, відділом кримінальної міліції у справах неповнолітніх Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області проведено районний рейд „Вулиця - діти”, за результатами якого затримано 2 неповнолітніх (мешканців Миколаївської області) та направлено їх до міського притулку для дітей №1.

Відділ освіти:
15-17.10.07 – районний етап міського огляду музеїв при навчальних закладах району (місце проведення – гімназія №2, ОЗОШ №10, 21, 35, 90, 16, 39, 56, 57, 62, 77, 105, 12);
15-19.10.07 – районний конкурс „Учитель року”;
15-19.10.07 – районний конкурс серед учнів закладів освіти „Голодомор 1932 – 1933 років”;
15-19.10.07 – районні змагання з футболу серед учнів закладів освіти (місце проведення – ОНВК №90, стадіон «Спартак”);
16.10.07 – районний семінар для заступників директорів з виховної роботи в закладах освіти (місце проведення – ОЗОШ №105);
16,17.10.07 – районний конкурс серед дошкільних навчальних закладів «Зелений вогник»;
19.10.07 – турнір серед учнів закладів освіти „Юний правознавець” (місце проведення – Юридичний ліцей);
19.10.07 – День Німеччини в Одесі (місце проведення – ОНВК №90);
19,20.10.07 – участь у науковому семінарі-конференції з фізики Малої академії наук України (місце проведення – Одеський національний університет ім.Мечникова).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
16-18.10.07 – участь в організаційних заходах щодо підготовки спортивних змагань з гандболу серед команд ВНЗів району;
18.10.07 – з нагоди відзначення святкових заходів, присвячених 127-й річниці від дня народження В.Жаботинського, участь у покладанні квітів за участю іноземних делегацій (Єврейська, 1);
18.10.07 – організовано відвідування вистави „Моя прекрасна леді” в Одеському театрі Музичної комедії соціально-незахищеними верствами населення району (ветерани ВВВ, члени спілки інвалідів та Спілки багатодітних сімей району).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Юг-Рост”, ДП „Чоразморшлях”.
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Здійснено аналіз причин та подій, що призвели до нещасних випадків невиробничого характеру, на підставі звітів лікувально-профілактичних закладів.


Сектором оплати праці здійснена перевірка з питань праці та оплати праці Приморського Територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян.


Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць в ТОВ „Градострой”.


На виконання наказу Головного управління праці та соціальної політики від 24.05.07р. №104 „Про забезпечення виконання Робочого плану та прогнозних показників плану дій щодо реалізації в 2007 – 2008 р.р. основних напрямків проведення державної політики зайнятості на період до 2009 року” підготовлена інформація про хід реалізації цих заходів за 9 місяців 2007 року.
Надана консультативно-методична допомога з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.


Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 171 заяву про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 160 громадян, надано 20 відповідей на запити організацій та звернення громадян, прийнято 47 заяв на призначення субсидій, призначено субсидій – 44.


Відділом соціальних інспекторів проведено 60 перевірок, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 14;
- з питань призначення субсидій у виключеному випадку – 2;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –3;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 29;
- перевірено довідок про доходи на запити – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 11.
В ході перевірок про доходи виявлено 2 порушення.


Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 106;
- прийнято 9 заяв на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування – 1;
- видано довідок „Діти війни” – 15;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 5;
- видано посвідчень ветеранам війни – 15;
- видано талонів на пільговий проїзд – 23;
- видано санаторно-курортних путівок – 8;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 7;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 15.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.10.07 – 19.10.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 16
2. пільг – 14
3. видано посвідчень – 21

- IB – 4
- УВ – 2
- СЗВ – 5
- ВП – 12
- Встановлено статус – 9

4. Видано путівок – З.

5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за серпень 2007р. (остаточно) – 3 чол./ 354,00 грн.
- за вересень 2007р. – 538 чол. / 94164,00 грн.


Компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007 рік – 6 чол.
Компенсація на санаторно - курортне лікування за 2005р.
- дітям потерпілим від ЧК за серпень (остаточно) 2007р.-13 чол./ 554,25 грн.
- за вересень (частково) 2007р. - 3 чол./944,00 грн.


Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
- твердого палива – 10;
- скрапленого газу – 9;


Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги - 71 чол.


Проведено планові перевірки „Одеського вищого проф. училища торгівлі та технологій харчування.", Дитячої спортивної школи №3. Проведена перевірка Територіального центру за дорученням Головного управління праці та соціальної політики.
Надавалась методична допомога при укладанні колективних договорів, також проводились консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.


В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3818 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7759,16 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік":


Гаряче харчування:
Станом на 17.10.2007р. отримали - 4417 чол./ 457291,42 грн., в т.ч.:
- бюджет -2658 чол./ 274401,35 грн.
- благодійні - 1759 чол./182890,07 грн.

їдальня "Ветеран-1" – гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн., благодійні – 585обідів/3510,00 грн.;
їдальня "Ветеран-4" – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні –325обідів/1950,00 грн.;
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/4500,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет -
Всього харчувалось – 482чол./14460,00 грн.
Всього з початку року за станом на 17.10.2007р.
отримано продуктових наборів – 15847 шт./523416,94 грн.
За звітний період продуктових наборів не отримували –
В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 6 чол./ 72,00 грн.
- прання – 26чол.(78кг)/351,00 грн.
- перукарські послуги – 10 чол.

Також 109 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 6 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі –121 чол., в т.ч.:
- дітей-інвалідів – 40 чол.
- дітей-сиріт – 81 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 17.10.2007р. – 4465 чол., в т.ч.: на надомному обслуговуванні –1315 чол., у відділі натуральної допомоги – 3150 чол.
За звітний період відпрацьовано – 56 листів.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 90 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 28 громадян. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадапністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., за минулий тиждень.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 12.10.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
оформлено та видано ордерів – 3;
оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.
На 22.10.2007р. та 24.10.2007р. заплановано проведення особистого прийому громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 12 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 7 об'єктів самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлового господарства:
Було розглянуто 34 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району;
- про хід підготовки житлових будинків району до роботи у осінньо – зимовий період 2007 -2008р.р.


Проводиться робота по підготовці тендерної документації та документації по оренді приміщень.
Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.


Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.


Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 31 звернення громадян з наступних питань:
- відсутність холодного водопостачання – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 7;
- відсутність електроенергії – 6;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 5;
- відключення ліфтів – 3;
- засмічений мусоропровід – 2.

По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період вирішені питання по 29 зверненням, а 2 – відпрацьовуються.

Відділ благоустрою:
15.10.07 – розглянуто контрольне питання стосовно облаштування дитячого майданчику на території «Поляна» за адресою пр. М. Жукова. Проведено прийом громадян з питання у сфері благоустрою. Надіслано листи до ТОВ «Інфоксводоканал», КП «Теплопостачання м. Одеси» та ВАТ «Одесобленерго».
16.10.07 – розглянуто звернення гр. Мавродій, яке надійшло на «телефон довіри Одеського міського голови» стосовно облаштування світлофорного об'єкту вул. Чубаївська /вул. Толбухіна. Здійснено виїзд на місце стосовно забруднення дитячого майданчика по вул.Терешкової, 5/3, за листом, який надійшов до Управління з питань молоді та сім'ї Одеської обласної державної адміністрації. Розглянуто запит Управління охорони об'єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації стосовно інформування про проведення будівельних робіт на території по вул. Золотий Берег, 37-37а.


17.10.07 – розглянуто звернення гр. Бережного Л.О., яке надійшло на «телефон довіри Одеського міського голови» стосовно розширення авторинку «Успіх», надіслано листа до Управління архітектури та містобудування. Відповідь надана заявнику.


18.10.07 – здійснено виїзд на адресу: м. Одеса, вул. Ак. Вільямса, 59/5 стосовно облаштування парковки на прибудинкової території. Була прийнята участь у нараді постійної комісії виконкому з питань оздоровчо-рекреаційного комплексу. Розглянуто контрольне питання стосовно капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Бригадна, надіслано листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради для уточнення строків проведення робіт.


19.10.07 – прийнята участь у об'їзді першого заступника голови райадміністрації території Київського району з метою контролю за санітарним станом та станом благоустрою.
Здійснено виїзд на 4-ту ст. Люстдорфської дороги, стосовно демонтажу тротуарів та облаштування під'їзду до СТО. Підготовлені листи до КП «Міськзелентрест» стосовно аварійних дерев по вул. И. Франка, пр. Ак. Глушка, за результатами об'їзду складений протокол доручень.


Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
17.10.07 – перевірка стану утримання, експлуатації та використання захисних споруд, які розташовані на території району, перевірка систем оповіщення ЦО;
18.10.07 – контроль проведення штабного об'єктового тренування у дитячій стоматологічній поліклініці № 4;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області.


Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
18.10.07 – спільно з співробітниками Київського районного відділення внутрішніх
справ, СЕС Київського району, директорами ДЕЗ «Вузівське» та «Чорноморське», співробітниками відділу благоустрою рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресами: вул. Люстдорфська дор., 27-29, вул. Ільфа і Петрова,8, вул. Ільфа і Петрова, 19, вул. Краснова / вул. Люстдорфська дор., вул. Ак.Корольова,112.
12-18.10.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
12-18.10.07 – розглянуто та дано відповіді по 9 зверненням;
12-18.10.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі.

Відділ у справах дітей:
15-19.10.07 – прийнято участь у 10-ти судових засіданнях;
15.10.07 – відділом у справах дітей відвідано 3 неблагополучних сім'ї, в яких проживає 4 дитини. Складено акти обстеження, проведено профілактичну бесіду.
15.10.07 – проведено профілактичну бесіду з 3-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку у відділі за скоєння злочину.
18.10.07 – прийнято участь у засіданні опіки та піклування.
18.10.07 – проведено перевірку умов проживання неповнолітніх дітей, які стоять на профілактичному обліку у відділу у справах дітей.


Відділ у справах культури, сім'ї молоді та фізичної культури:
16.10.07 – організація участі збірної команди району у змаганнях з гандболу в рамках IX міської спартакіади;
17.10.07 – проведення профілактичної бесіди з гр. Паскаль І.В. щодо попередження насильства в сім'ї.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
18.10.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів правопорушення )
- консультативна робота з громадянами.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.10.07 – 21.10.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 36 громадян; прийнято до розгляду 103 письмових звернення.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 19 відповідей на звернення громадян.
Підготовлено 27 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 6 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 11 розпоряджень райадміністрації
Прийом громадян згідно графіку.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».


Проведена робота з організації наради на 12.10.07р.

Організація груп з контролю за санітарним станом території Суворовського району по п'ятницям згідно рішення сесії міськвиконкому від 20.04.2004р. № 2376-XXIV.
Проведено перевірку санітарного стану території.
Проведено нараду з представниками промислових підприємств району, які мають прибиральну техніку з питання використання її в зимовий період.
Підготовлена інформація по вивозу твердих побутових відходів ТОВ «РАФ- плюс» в районі.
Розглянуто 75 справ про адміністративні правопорушення
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК. Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Виїзд за адресами: вул. Паустовського, 19 з питань організації парковки, вул. Паустовського, 27/1- незакінчене будівництво.
11.10.07
– проведено засідання адміністративної комісії.
12.10.07 – участь у засіданні ради опіки.

Відділ у справах дітей:
Відвідані 25 неблагополучних сімей.
19.10.07 – проведено рейд по неблагополучним сім'ям та дітям з девіантною поведінкою.

17.10.07 – проведено рейд сумісно з КМСН району з профілактики бродяжництва та жебракування.
Відвідані 8 неповнолітніх, які знаходяться на обліку у відділу за вчинення злочинів. Проведено бесіди з 6-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку у відділі. Прийняли участь у 18 судових засіданнях. Підготовлено 4 розпорядження про влаштування дитини до Дитячого будинку.
Підготовлено 2 пакети документів на оформлення опіки над дітьми.
Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування. Підготовлено 3 висновки про доцільність усиновлення дитини. Проведено 4 прийоми громадян.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих за адресою: вул. Ген. Бочарова, щодо приведення вулиці до належного санітарного вигляду.
Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, у яких закінчився термін договору оренди окремого, індивідуально визначеного майна.
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду, згідно розпорядження районної адміністрації від 10.10.2007р. № 715р «про створення груп по контролю санітарним станом території Суворовського району по санітарним п'ятницям у 2007-2008 роках».
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено вісімнадцять протоколів.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" - постійно.
12.10.07 – Ігрова програма «Вперед, козачата!» до Дня українського козацтва «БТЮ».
17.10.07 – Дискусійна гойдалка «Ми прогнозуємо своє завтра», виїзне засідання клубу «Тоніка» (БТЮ).
19.10.07 – Конкурсна програма «Чарівна осінь».
19-21.10.07 – Участь вихованців БТЮ у міжнародних змаганнях з спортивного бального танцю «Кубок мера».
14.10.07 – Конкурс розумників «Звідки взялися козаки-запорожці» (Бібліотека № 30).
14.10.07 – Урок маленького козака «День Українського козацтва» (Бібліотеки № 7, 40).
13.10.07 – Ігрова програма «Золота осінь» (будинок творчості юних».
08-20.10.07 – Проведено цикл бесід «СНІД - смертельна хвороба» (на базі загальноосвітніх закладів району).
09-11.10.07 – Спортивні змагання з міні-футболу в програмі міської Спартакіади серед усіх верств населення.
16-18.10.07 – Спортивні змагання з гандболу в програмі міської Спартакіади серед усіх верств населення.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 1306 чол. на суму 31051 грн.;
- видано продовольчих наборів – 450 чол. на суму 16470 грн.;
- видано предметів гардеробу – 1632 чол. на суму 29885 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 259 чол. на суму 2113 грн.;
- ремонт взуття – 37 чол. на суму 370 грн.;
- видано матеріальної допомоги за рішенням піклувальної ради ТЦ – 36 чол. на суму 5000 грн.;
- видано матеріальної допомоги за рішенням піклувальної ради УСЗН та П – 7 чол. на суму 2965 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів - 11 чол. на суму 211 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом - 2025 чол. на суму 12334 грн.;

Відпрацьовано 52 звернення громадян.
Обслуговано 18 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 102625 грн.

 

Управлінням праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ВКФ «Юнона», МПП «Кедр», ТОВ «Ніка-Одеса», ЗAT «БМУ № 12 «Одесбуд», ТОВ «Будгаз», ТОВ «Алюмсервіс», ТОВ «Аркада-Базіс», ВАТ «Реом», ДП «Мегом», ПП. «Волга», Лікарня ветеринарної медицини Суворовського району, ДП «Одескомунекологія», ТОВ «Злактрейд», ТОВ «СП «Солінг», ВКФ «Варе», ПП. «Спектр», ДП ОХ «Хліб України», ЗАТ «Укрелеваторпром», ВАТ «Медлабортехніка».
Надано запитів до установ та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 10.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 65.
Заповнено карток інвалідів – 27.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 164.
Проведено прийом документів у пільговиків –101.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 280.
Призначено субсидії сім'ям – 133.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 6.
Видано посвідчень «Ветеран праці» – 20.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 39.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 6.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 8.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 184.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(15.10.07 – 19.10.07)


15.10.07 – проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городская детская поликлиника № 6».


16.10.07
– участие в аппаратном совещании УЖКХ.
– участие в заседании «Круглого стола» по обсуждению социального положения многодетных семей.
– осуществлена проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городская стоматологическая поликлиника № 8».


17.10.07 – участие в заседании постоянно действующей межведомственной комиссии Одесского городского совета по вопросу изучения состояния санаторно-курортных учреждений и возможностей улучшения их состояния.


18.10.07
– участие в Дне специалиста педиатра.
– участие в Дне специалиста акушер-гинеколога.
– заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.
– проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городской центр профилактики и борьбы с ВИЧ-инфекцией и СПИДом».
– участие в заседании рабочей группы Одесского городского совета по депутатскому фонду.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(15.10.07 – 19.10.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 19 объектах:
(ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1; пр-т Шевченко, 25-а; ул. М. Арнаутская, 2; ул. Бунина, 3; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Колонтаевская, 26; ул. КоблевскаяДЗ; пр. Добровольского, 130; пр. Адмиральский, 16; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; пр. Шевченко, 17-в; пр. Добровольского, 80; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22,26; ул. Ак. Глушко, 38).

2. По состоянию на 19.10.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 99,1%, сбор платы за водопотребление – 101,1%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 47шт.
(ул. Садиковская; ул. Ризовская; ул. Жуковского; ул. Сегедская; ул, ЗославскогоД7; сквер Прохоровский; б-р И. Рабина; ул. Косвенная; парк Преображенский).
- валка деревьев – 19шт.
(ул. Садиковская; ул. Ризовская; ул. Гайдара, 22; сквер Прохоровский; парк Шевченко; парк Ленинского комсомола; б-р И. Рабина; ул. Косвенная; ул. Королева; парк Горького; парк Преображенский; ул. Гаршина).

4. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников – 100шт.
(ул. Ласточкина; 6 кв. ЮЗМ; Таможенная площадь; 16 кв. ЮЗМ; ул. Промышленная; ул. Столбовая; ул. Ильфа и Петрова).
- замена ламп – 300 шт.
(поселок Летчиков-16; ул. Ген. Петрова; Черноморский пер.; ул. Краснова; ул. Академическая; ул. Ильфа и Петрова; Фонтанская дорога; пр. Добровольского)
- монтаж кабельной линии – 785м.
(ул. Тираспольская; ул. Балковская; Флотский пер.; ул. Платановая; пер. Южный).

5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением» своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

6. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 12.10.2007г. установлено 160 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(15.10.07 – 20.10.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 7 359 950,68 грн., у тому числі:
• від відчуження – 5 079 680,88 грн.;
• від приватизації – 542 269,80 грн.;
• від оренди – 1 738 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 59.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 5.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(15.10.07 – 19.10.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 184;
- количество отработанных документов – 116;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 6;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 6;
- количество выданных ордеров:
• плановых – 29;
• аварийных – 63.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 4;
Киевский район – 4;
Суворовский район – 2;
Малиновский район – 4;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Пасичник О.А.: ул. Старопортофранковская, № 103-А – Помещение АКИБ «УкрСиббанк»;
2. Пасичник О.А.: пр. М. Жукова, № 89 – Помещение АКИБ «УкрСиббанк»;
3. Пасичник О.А.: ул. Греческая, № 43 – Помещение АКИБ «УкрСиббанк»;
4. Пасичник О.А.: ул. Пантелеймоновская, № 128 – Помещение АКИБ «УкрСиббанк»;
5. СПД Войцеховская Я.Э.: Николаевская дорога, № 168 Павильон «9 Вал»;
6. ОАО фирма «Евго»: пл. Независимости, № 2 – Дом мебели.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(15.10.07 – 21.10.07)


1. Технический надзор за выполнением работ по восстановлению пляжей в г. Одессе («Ланжерон», 15 ст. Б.Фонтана).
2. Обследование участка побережья от Ланжерона до Аркадии.
3. Замеры площадей пляжей с нивелировкой в районе 10-12 ст. Б.Фонтана.
4. Выдано 3 технических условий на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 73 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(15.10.07 – 19.10.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 34
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 34
3. Заменено ламп – 350 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 83
5. Нанесена дорожная разметка – 369 м2.
6. Установлено дорожных знаков – 20 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 2 шт.
8. Замена кабеля – 150 м.
9. Установлено турникетов – 35 шт.
10. Демонтаж знаков – 3 шт.
11. Ремонт колонок – 5 шт.
12. Рихтовка знаков – 5 шт.
13. Производилась замена УК на следующих объектах: ул. Балковская - Автовокзал , ул. Толстого - ул. Новосельского, ул. Ген.Петрова - ул. Космонавтов, ул. Комарова - Просвязь.
14. В.Стуса - «Суд» замена процессора блока питания
15. Замена модуля ключей, замена процессора на объекте ул. М.Аранутская - ул. Ришельевская.
16. Б.Арнаутская - ул.Осипова замена устройства отсчета времени.
17. Завершено строительство светофорного объекта ул. Прохоровская - Банный пер.
18. Обслуживание объектов системы АСУДД по заявкам диспетчера с текущим ремонтом.
19. Монтаж контроллера и светофоров на новом объекте ул.Мясоедовская - ул.Мечникова - ул.Лазарева. Коммутация светофоров и трамвайных светофоров. Установка радио антенны и заземления.
20. Подготовка металлоконструкций для строительства объекта ул.Мечникова - пер.Высокий.
21. Восстановление растяжки и натяжкакабелей по ул.Пушкинская и ул. Ришельевская.
22. Разработка программного обеспечения для светофорного объекта: ул. Прохоровская - пер. Банный.
23. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. Мясоедовская - ул. Мечникова - ул. Лазарева.
24. Разработка уточнений и проектно-сметной документации по реконструкции ул. Мечникова на участке от ул. Мясоедовской до пер. Высокого. Подбор дополнительного оборудования, согласование уточнений в ОблГАИ.
25. Местное обследование периферийных светофорных объектов на предмет уточнения технической документации: Канатная - Троицкая; Канатная - Семинарская; Канатная -Итальянский бул., Новосельского - Торговая; Новосельского - Л. Толстого; Новосельского - Тираспольская.
26. Разработка технической документации (паспортизация) светофорных объектов, согласно обследования.
27. Устранения сбоя работы компьютерной сети, ремонт компьютеров инженера - технолога, начальника отдела, сервера интернет.
28. Обработка информации по ДТП.
29. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
30. Программирование и проверка контроллеров КС-16 для перекрестков: ул. Прохоровская - пер. Банный; ул. И. Рабина - ул. Терешковой.
31. Ремонт плат «говорящего устройства»:ул.Гайдара - ул. Г. Петрова.
32. Демонтаж «говорящего устройства»:ул. Ильфа и Петрова - пр-т Ак. Глушко.
33. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключения светофорных сигналов.
34. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 13.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(15.10.07 – 19.10.07)


Проведен мониторинг городских целевых программ, входящих в состав Программы социально-экономического развития города Одессы на 2007 год. Подготовлен и направлен на имя городского головы отчет за 9 месяцев 2007 года;
Управлением рассмотрено письмо ОАО «Одесский каравай» по вопросу повышения оптово-отпускных цен на хлебобулочные изделия и подготовлен ответ начальнику управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ОСМД «Отрадное» по вопросу согласования тарифов на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Отрадная, 6;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ заместителю начальника Главного управления статистики в Одесской области по вопросу предоставления информации о тарифах на услуги по содержанию домов и придомовых территорий за 1 кв. м. общей площади в месяц по каждому отдельному дому коммунальной собственности территориальной громады г. Одессы;
Согласно поручений, данных Одесской областной государственной администрацией, подготовлена информация о мониторинге тарифов на услуги водо-, теплоснабжения и водоотведения. Информация направлена начальнику Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации Гордиенко А.Н. и и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса;
Проведены две ярмарки, на которых были предоставлены все группы товаров, как промышленного так и продовольственного ряда:
1. «Хрустальный башмачок» - организатор – выставочная компания «ЭВЕН» (место проведения: Дворец спорта);
2. «Все для Вас» - организатор – ООО «ИНВАЦ» (место проведения: ул. Ришельевская, 28);

18.10.2007 – Участие в церемонии открытия терминала по переработке контейнерных грузов на 7-м причале Одесского морского торгового порта;
Во исполнение решения Одесского областного совета от 23.02.2007 г. № 173-V «Об утверждении Программы развития малого предпринимательства в Одесской области на 2007-2008 г.г.» подготовлена информация о ходе выполнения «Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г.» за 9 месяцев 2007 года;
Начальник управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности приняла участие в проведении Инвестиционного форума "Чемпионат Европы – 2012", который состоялся 17-19 октября в г. Варшаве (Польша), в рамках Международной выставки "Инфраструктура". Основной целью форума было представление инвестиционных проектов, связанных с проведением Чемпионата Европы "Евро – 2012" в Польше и Украине, налаживание сотрудничества с потенциальными инвесторами, проектантами, исполнителями, производителями оборудования для спортивных объектов, стадионов и т.п.
Также, в рамках форума было принято участие в конференции «Современные технологии для стадионов».



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(15.10.07 – 21.10.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 267,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 121,7 ед.
в выходные дни в количестве 204 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 117 ед.
- по троллейбусу – 87 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 392,112 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 388,71 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 0,582 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,82 тыс. грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 7 троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 158 вагонов,
- троллейбус – 156 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(15.10.07 – 21.10.07)

Дата
Что произошло
Принятые меры
15.10.07
По адресу: Николаевская дорога 292,р-н Лузановка – ДТП, два человека зажаты в салоне разбитого автомобиля.
Дежурная смена произвела извлечение людей из салона разбитого автомобиля.
По адресу: ул. 10 линия,18, кв.3 –  разбит ртутный тонометр
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Средняя, 61, кв.62 / 7 этаж 9-ти этажного дома / – утечка газа. Служба - 04 просит оказать помощь в открытии бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь службе – 04 в проникновении в квартиру. Причина утечки – сломан кран газовой плиты.
16.10.07
По адресу: ул. Торговая, 41, кв. 7 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Черняховского, 16, кв. 12 – открытие входных дверей
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери, пенсионеру, 75 лет.
По адресу: ул. Б.Арнаутская, 28 –обвал карниза 3-го и 4-го этажей
Дежурная смена оценила характер и степень угрозы, а также оградила опасную зону.
По адресу: ул. Литературная, 16 – повреждение газопровода
Дежурная смена оказала помощь Службе Горгаза в ликвидации прорыва газопровода.
17.10.07
По адресу: ул. Амундсена 
(р-н пляжа Монастыря) –  оказание помощи терпящим бедствия на воде
Дежурная смена и группа водолазов произвела обследование пляжа
18.10.07 
 
По адресу: ул. Столбовая, 19 – откачка воды с подвального помещения автосервиса
Дежурная смена произвела аварийную откачку воды.
19.10.07
 
По адресу: ул. Столбовая,19 – ликвидация химикатов в подвале склада ООО «Автоимпульс»
Дежурная смена произвела ликвидацию химикатов.
По адресу: ул. Гастелло, 18, кв.3 – в бронированной двери заклинило замок.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
По адресу:
ул. Колонтаевская, 56 – разлив серной кислоты в подъезде на втором этаже.
Дежурная смена произвела ликвидацию разлива.
20.10.07
По адресу: ул. Фонтанская,  14 – разлив ртути в здании Военного Суда
Дежурная смена произвела сбор ртути (30 грамм) и демеркуризацию помещения.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 263
из них передано:
- в УЖКХ – 27,
- оказана информационная помощь – 222,
- в КП «Зелентрест» – 2,
- в Общество защиты животных – 3,
- Ртуть – 6,
- ДТП – 3.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.10.07 – 21.10.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
15.10.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- підготовки до осінньо –зимового періоду;
-підготовки єдиного плану календарю спортивно-масових заходів м. Одеса на 2008 рік;
-Виконання протоколу доручень Першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., даного на апаратній нараді 17.09.07 р. щодо реєстрації учнів ДЮСШ, СДЮШОР.
16.06.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Любительський веломарафон „Куяльник -2007”
15.10.07
Куяльник
5
Турнір з дзюдо серед юнаків та дівчат 1996-1998 р.н.
16.10.07
м.Овідіополь
6
Першість Одеської області з баскетболу серед юнаків та дівчат 1995 р.н.
16-19.10.07
м. Ізмаїл
(СОЦ ГОРОО)
7
Першість Одеської області з боксу
16-21.10.07
м. Одеса
Спортивний комплекс „Крижинка”
8
Першість України з вільної боротьби серед юнаків 1989-1992 р.н.
17-19.10.07
м. Бровари
9
Всеукраїнські змагання з бадмінтону „Срібний валан”
17-20.10.07
м. Одеса,
спортивна база КПНЗ „ДЮСШ №5”
10
Міжнародні змагання з вільної боротьби серед юнаків 1989 р.н.
18-22.10.07
м. Тернопіль
11
Всеукраїнський турнір з дзюдо „Кубок федерації дзюдо м. Києва” серед юнаків та дівчат 1988-1990 р.н.
19-21.10.07
м. Київ
12
Першість міста з футболу
17-21.10.07
стадіон Юридичної академії
13
Змагання з регбі серед команд новачків
20-21.10.07
м. Одеса спортивна база заводу „Прессмаш”

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(15.10.07 – 21.10.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка В.Бабіенко «Південна рапсодія»
10-29.10.07
Міська художня галерея
Думська площа,1
Арт-проект «Маеток»
Т.Гончаренко та В.Кулігіна
12-30.10.07
14.00-18.00
Муніципальна галерея,
Сабанєєв міст, 3
Концерти, присвячені Міжнародному дню музики, для студентської молоді та воїнів військової частини
19.10.07
Муніципальний театр духової музики,
вул. Приморська, 59



Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее