11:48:51   |   14 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.10.07 – 26.10.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 22 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло 120 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 56 громадян, з них по консультативним питанням – 55.

За звітний період проведено:
23.10.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів всіх рівнів по Приморському району;
24.10.07 – засідання районної комісії з альтернативної (невійськової) служби;
24.10.07 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 34 звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 28 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Проведена робота щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.
Здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Сегедська, 19 А, кв.11; вул. Сегедська, 11, кв. 19; вул. Сегедська,1/2; вул. М.Арнаутська, 92; вул. Шишкіна, 1; вул. Канатна, 75, кв.21).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 68 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 12 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
22-26.10.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Привокзальна площа);
22-26.10.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі”.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
22-26.10.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 2 договори на експлуатацію службових автопарковок та 1 на цілодобову парковку);
23, 26, 27.10.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників.

Відділ у справах дітей:
22-26.10.07 – участь у 8 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
22-26.10.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 3 сім’ї);
22-26.10.07 – участь у проведенні Всеукраїнського рейду урок: перевірка учнів шкіл та ПТУ, за місцем проживання, які не приступили до занять (перевірено 2 учнів).

Відділ освіти:
22.10.07 – обмін досвідом роботи педагогічного колективу ДНЗ №154 Приморського району та культурної громади Virrel/Ireat Britain (Англія) щодо виховання дітей дошкільного віку (місце проведення – ДНЗ№154, вул. Сегедська, 9-А);
22.10.07 – районні військово-спортивні змагання серед учнів закладів освіти „Сокіл” та „Зірниця” (місце проведення – ОНВК №90);
23-26.10.07 – районні змагання з футболу серед учнів закладів освіти „Шкіряний м’яч” ((місце проведення – стадіон „Спартак”);
24-26.10.07 – районний конкурс „Панорама творчості” (учасники – учні ОЗОШ № 68, 119, 43, 52, 26, 35, 121, 122);
26.10.07 – участь у міському проекті „Коло друзів” (місце проведення – Палац Я. Гордієнка, учасники – лідери районної дитячої організації);
26-31.10.07 – участь у ІV Міжнародному екологічному фестивалі-форумі „Європагрін-2007” (місце проведення – Словаччина, учасники – учні ОЗОШ № 35, 56, Маріїнської гімназії);
28.10-04.11.07 – участь у ІІІ Міжнародному фестивалі дітей та молоді „Осіння казка – 2007” (місце проведення – Чехія, учасники – Хореографічний ансамбль „Айседора”, ЦДТ „Моряна”).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в СП фірма „Юган – ОСН”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань: організації роботи служб охорони праці; профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму; проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Сектором оплати праці здійснена перевірка з питань праці та оплати праці комунальної установи „Міська поліклініка №6”.
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено питання створення нових робочих місць в ТОВ „Флагман Україна”.
Вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів на ТОВ „Одрекс”.
Надана консультативно-методична допомога з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 155 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 159 громадян, надано 23 відповіді на запити організацій та звернення громадян, прийнято 37 заяв на призначення субсидій, призначено субсидій – 32.


Відділом соціальних інспекторів проведено 61 перевірку, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 30;
- з питань призначення субсидій у виключеному випадку – 4;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 20;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 3;
- обстежено сімей-інвалідів – 3.


Відділ по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 112;
- прийнято 16 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 25;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 10;
- видано посвідчень ветеранам війни – 11;
- видано талонів на пільговий проїзд – 31;
- видано санаторно-курортних путівок – 5;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 5;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 1;
- направлено в районний центр зайнятості з питань працевлаштування (навчання) – 1;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 20.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.10.07 – 26.10.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 10
2. Пільг – 16
3. Видано посвідчень – 21
- IB-2
- УВ-З
- СЗВ-10
- ВП-16
- Встановлено статус – 9

4. Видано путівок – 4
5. Забезпечено візками – 1
6. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за серпень 2007р. (остаточно) – 3 чол./ 354,00 грн.
- за вересень 2007р. – 538 чол. / 94164,00 грн.


Компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 22 чол.
Компенсація на санаторно - курортне лікування за 2005р.
- дітям потерпілим від ЧК за серпень (остаточно) 2007р. – 13 чол./ 554,25 грн.
- за вересень (частково) 2007р. – 3 чол./944,00 грн.
- дітям які постраждали від ЧК: за жовтень 2007р. – 68 чол.

Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.
- На «тверде паливо – 4 чол.;
- На скраплений газ – 9 чол;
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.


Проведено планові перевірки Дитячої спортивної школи №5, Міського притулку для неповнолітніх дітей, була здійснена перевірка по скарзі підприємства Споживчий кооператив „Автостоянка Ветеран". Надавалась методична допомога при укладанні колективних договорів, також проводились консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3818 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7759,16 грн.

Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік":
Гаряче харчування:
Станом на 24.10.2007р. отримали – 4417 чол./ 457291,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 2658 чол./ 274401,35 грн.
- благодійні – 1759 чол./ 182890,07 грн.


Отримали за звітний період, в т.ч.:

їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн., благодійні – 585обідів/3510,00 грн.
їдальня "Ветеран-4" – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" – гарячих обідів – 482чол./14460,00 грн.
Всього з початку року за станом на 24.10.2007р. отримано продуктових наборів - 15847 шт./523416,94 грн.

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 20чол.(60 кг)/270,00 грн.
- перукарські послуги – 10 чол.


Також 111 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 6 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 121 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол.
- дітей-сиріт – 81 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 24.10.2007р. - 4465 чол., в т.ч.:
- надомне обслуговування – 1315 чол.
- у відділі натуральної допомоги – 3150 чол.
За звітний період відпрацьовано – 56 листів.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 62 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., за минулий тиждень.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 26.10.07 – канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 3;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.
На 29.10.2007р. та 31.10.2007р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:

За звітний період розглянуто 13 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.


Відділ житлового господарства:

Було розглянуто 29 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району;
- про хід підготовки житлових будинків району до роботи у осінньо-зимовий період 2007 -2008р.р.
Проводиться щоденний збір та підсумок інформації про хід включення систем центрального опалення в дошкільних загальноосвітніх закладах, закладах освіти, медичних закладах, закладах культури, фізкультури і спорту, а з 25 жовтня – у житлових будинках Київського району.
За завданням прокуратури представниками КРУ та антимонопольного комітету у відділі проводилась перевірка щодо роботи тендерного комітету Київської районної адміністрації.
Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 14 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті. Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.


Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови за звітний період було проведено:
- розглянуто звернення мешканців вул. Люстдорфська дор., 25, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно побудови парковки;
23.10.07 – спільно з представником СОН «10 ст.В.Фонтану» було здійснено прибирання багато габаритного сміття в містах їх накопичення;
- проведено перевірку автостоянок та парковок на наявність засобів боротьби з ожеледицею;
24.20.07 – проведено семінар з працівниками КП ЖКС Київського району стосовно складання протоколів та збору інформації про порушення Правил благоустрою території м. Одеси;
25.10.07 – спільно з представниками прокуратури району здійснено виїзд по контрольному питанню стосовно звернення ініціативної групи по створенню СОН «Чорноморка»;
- проведено зустрічі з головами СОН «Чубаївка», які знаходяться на території індивідуальної забудови;
26.10.07 – спільно з представником СОН «Чубаївка» було здійснено прибирання габаритних відходів в містах їх накопичення;
- на виконання доручення першого заступника міського голови Ворохаєва А.І. здійснено перевірку місць дислокації таксомоторних стоянок у Київському районі.


Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 38 звернень громадян з наступних питань:
- відсутність холодного водопостачання – 4;
- відсутність гарячого водопостачання – 2;
- відсутність електроенергії – 12;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 4;
- протікання зовнішніх комунікацій – 9;
- відключення ліфтів – 3;
- засмічений сміттєпровід – 1.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період вирішені питання по - 36 зверненням, а 2 - відпрацьовуються.


Відділ благоустрою:
22.10.07 – розглянуто контрольне питання мешканців вул. Бригадна стосовно капітального ремонту дорожнього покриття.
22.10.07 – розглянуто звернення гр. Бережного, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови" стосовно розширення авторинку „Успіх";
23.10.07 – розглянуто звернення мешканців вул. Люстдорфська дор., стосовно ремонту частини дорожнього покриття внутрішньо квартального проїзду пр. Ак. Глушка,6-в (до ринку „Київський";
- підготовлено листа до КП «Одесміськсвітло» стосовно облаштування зовнішнього освітлення до територіального центру обслуговування пенсіонерів відповідно до доручення голови райадміністрації;
24.10.07 – проведено семінар з працівниками КП ЖКС Київського району стосовно складання протоколів та збору інформації про порушення „Правил благоустрою території м. Одеси...";
- проведено перевірку КП ЖКС «Чорноморське» на наявність засобів боротьби з ожеледицею;
24.10.07 – розглянуто звернення мешканців вул..Космонавтів, 11 щодо неналежного приведення у порядок прибудинкової території після розкопки;
25.10.07 – здійснено виїзд по контрольному питанню стосовно облаштування під'їзду до буд. 1 по вул. Подвойского;
- проведено перевірку КП ЖКС „Вузівське" на наявність засобів боротьби з ожеледицею;
23.10.07 – у приміщенні Київської райадміністрації було проведено зустріч з головами СОН Київського району, які знаходяться на території багатоповерхової забудови;
26.10.07 – здійснено перевірку санітарного стану території прилеглої до магазину „Фуршет";
- підготовлено листа до Інспекції з благоустрою стосовно прийняття заходів щодо закриття розритої розкопки по вул. Толбухіна.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
17.10.07 – узагальнення відомостей про підсумки проведення перевірки системи оповіщення ІДО;
25.10.07 – навчально - методичний збір начальників штабів ЦО підприємств та організацій району;
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- здійснення перевірки стану ЦО у Обласному медичному центрі;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР (згідно табелю термінових донесень).


Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
22.10.07 – надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період;
23-26.10.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
23.10.07 – розглянуто та дано відповідей по 11 зверненням;
23.10.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
25.10.07 – проведено спільно з співробітниками Київського районного відділення внутрішніх справ рейд з ліквідації стихійної торгівлі в районі.


Відділ у справах дітей:
22-26.10.07 – прийнято участь у 8-ми судових засіданнях;
24.10.07 – працівниками відділу було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
24.10.07 – здійснено 2 акти обстеження житлово-побутових умов проживання неповнолітніх;
25.10.07 – працівниками відділу у справах дітей разом з працівниками відділу благоустрою було проведено перевірку прилеглої території до Одеського інституту підприємництва та права (вул. Варненська,13-а), а також перевірку щодо вживання неповнолітніми алкогольних напоїв.


Відділ у справах культури, сім'ї молоді та фізичної культури:
22.10.07 – організація участі збірної команди району у змаганнях з гандболу серед чоловіків в рамках IX міської спартакіади;
22-26.10.07 – контроль за будівництвом дитячо - спортивного майданчика на пр. М. Жукова.


Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
25.10.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 25 протоколів правопорушення).
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 22.10.2007р.
- консультативна робота з громадянами.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.10.07 – 28.10.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронні картки, проведено корегування 1300 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 237 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділом субсидій з початку року прийнято 8313 звернень. За наслідками розгляду призначено 1580 субсидій, відмовлено по 141 зверненню.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 30 чол.(210,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 2 чол. на суму 20,00 грн. (спонсори, безкоштовно;
• банні –100 чол. (2184,00 грн.);
• прання білизни – 49 чол. (1093,00 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. (20,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 2чол. на суму 36,00 грн.
- отримано предмети першої необхідності( мило госп.,мило туал., зубні щітки та інше) – 320 громадян;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 20100,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та електропроводки:
• вул. Прохорівська, 30;
• Банний пров., 3.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
22-26.10.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договорів на вивіз ТПВ;
26.10.07 – проведення районного об’їзду щодо належного санітарного стану території району;
22-23.10.07 – проведення профілактичних бесід з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
25.10.07 – у великій залі райадміністрації проведено засідання районної Молодіжної ради при Малиновській райадміністрації;
23-25.10.07 – прийняття участі у IX міській Спартакіаді серед збірних команд району з гандболу серед чоловіків.
На протязі тижня в учбових закладах III-IV рівня акредитації проведені заходи щодо вшанування пам’яті жертв політичних репресій.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(22.10.07 – 26.10.07)


22.10.07
– участие в аппаратном совещании первого заместителя городского головы.

– участие в проведении брифинга «О результатах деятельности городских ЛПУ за 9 месяцев 2007 года».


23.10.07 – участие в совещании у заместителя городского головы по вопросу подготовки к проведению чемпионата по футболу «Евро – 2012» в г. Одессе.

24.10.07
– участие в работе 1 Всеукраинского съезда неонатологов.
– проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КП « Автобаза санитарного транспорта».
– участие в совещании заместителя городского головы по вопросам численности детского населения.
– проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городская детская поликлиника №5».

25.10.07
– участие в совещании в областном туберкулезном диспансере.
– участие в Дне специалиста-эндокринолога.
– участие в семинаре по охране труда.
– проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городская поликлиника №10».
– заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(22.10.07 – 26.10.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 21 объекте:
(ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. М. Арнаутская, 2; ул. Бунина, 3; ул. Пантелеймоновская, 74; ул.Колонтаевская, 26; ул. Коблевская,23; пр. Добровольского, 130; пр. Адмиральский, 16; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; пр. Шевченко, 17-в; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22, 26; ул. Ак. Глушко, 38; Тираспольская, 25; Днепропетровская дор.,80).


2. По состоянию на 26.10.2007г. уровень сбора квартплаты составил -100,6%, сбор платы за водопотребление – 102,7%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 75 шт.
(ул. Ризовская (ул.Колонтаевская); ул. Гер. Сталинграда, 54; ул. Торговая, 15; Собонеев мост,2 (д/с №29); ул. Жуковского, 38; ул.Ат. Головатого,79; Овидиопольская дор.; ул. Нежинская угол ул. Спиридоновской; Фонтанская дор., 53; ул. Мясоедовская).
- валка деревьев – 10 шт.
(Таможенная пл.; Сабанеев мост, 2 (д/с №29); ул. Прохоровская, 52; пр. Добровольского, 152; ул. Известковая, 83; ул. Успенская, 56; ул. Косвенная, 42; ул. Космонавтов. 18).

4. КП «Одесгорсвет» произведена:
- установка, замена светильников – 100шт.
(пер. Светлый; ул. Долгая; Флотский пер.,5; Парашютный пер.; ул. Яши Гордиенко; ул. Радостная; ул. Баракова).
- замена ламп – 333 шт.
(ул. Долгая; ул. Ак. Королева; ул. Канатная; ул. Гамарника; ул. Столбовая; ул. Ростовская; ул. Высоцкого; пер. Клубничный; Днепропетровская дор.; Фонтанская дор.; ул. Ильфа и Петрова; Черноморская дор.; ул. Яши Гордиенко).
- монтаж воздушной линии – 2160м.
(пер. Светлый; ул. Ак. Королева, 31; Екатерининская пл.; ул. Ген. Петрова, 48; ул. Калинина; ул. Перекопской победы).


5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийныхситуаций.


6. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 26.10.2007г. установлено – 160 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(22.10.07 – 27.10.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 297 003,98 грн.,у тому числі:
- від відчуження – 2 996 361,33 грн.;
- від приватизації – 642,65 грн.;
- від оренди – 300 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 39.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 4.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(2.10.07 – 26.10.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 197;
- количество отработанных документов – 95;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 2;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 6;
- количество выданных ордеров:
• плановых – 16;
• аварийных – 51;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:

• Приморский район – 4;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 3;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ОАО Одесский завод «Промсвязь»
пр. Маршала Жукова, № 15А
16 – ти этажный жилой дом на 96 квартир;

2. СУ – 463 ОАО «Черноморгидрострой»
ул. Гимназическая, № 21
16 – ти этажный жилой дом с подвалом и мансардой;

3. СУ – 463 ОА «Черноморгидрострой»
ул. Говорова, № 10А
11-ти этажный жилой дом № 3 со встроено-пристроенными помещениями;

4. СУ – 463 ОАО «Черноморгидрострой»
ул. Говорова, № 10А
11-ти этажный жилой дом № 4 со встроено-пристроенными помещениями.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(22.10.07 – 28.10.07)


1. Обследование участка побережья на восстановленных пляжах с участием представителей ПКФ «Проектгидрострой» в районе 15 ст. Б.Фонтана.
2. Технический и авторский надзор за восстановлением пляжей II очереди ПОС в районе Аркадия-м. Б.Фонтан.
3. Обследование участка побережья вновь намытых пляжей в районе Дельфин-Отрада и обследование гидротехнических сооружений.
4. Выдано 2 технических условий на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 62 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(22.10.07 – 28.10.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 3938;
- до адміністратора – 1530.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 3948;
- через адміністратора – 1353.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 66;
- через адміністратора – 282.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 3959;
- адміністратором – 1530.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(22.10.07 – 26.10.07)


24-26.10.07 – рекламно-информационное агентство «МедиаКомпас» провело Международный Черноморский Транспортный Форум (выставочный комплекс Одесского морского торгового порта). В рамках Форума проведены:
- IX-я Международная выставка «Контейнер. Сервис. Перевозки 2007»;
- Международная выставка «ТрансРэйл Украина 2007»;
Х-я конференция «Развитие транспортной стратегии Украины и логистика как двигатель международного сотрудничества и регионального развития» рассмотрела вопросы функционирования портов, транспортных коридоров и всей транспортной отрасли в целом.
В работе Форума приняли участие представители более 20 стран Ближнего и Дальнего зарубежья, в том числе и руководство управления;

Выставочные компании города продолжают проведение запланированных осенних ярмарок:
- ООО «ГАЛА – Одесса» - «Праздник моды» (СК «Олимпиец»);
- КП «Профессионал» - «Осенняя ярмарка» (ул. Канатная, 83);

С учетом предложений исполнительных органов Одесского городского совета разрабатывается проект Программы социально-экономического развития г.Одессы на 2008 г.;

Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОАО «ЛУКОЙЛ -Одесский нефтеперерабатывающий завод» по вопросу согласования тарифов на тепловую энергию;
Рассмотрено обращение и подготовлена информация председателю постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и банковской деятельности Одесского городского совета о состоянии финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за 1-е полугодие 2007 года.


26.10.07 – проведено вручение ценных подарков детскому саду № 113 от представителей предприятия «МакДональдс Юкрейн Лтд»;
Направлены письма в управления и райадминистрации Одесского городского совета по участию их представителей в съемках телевизионных программ «Бизнес, власть, общество», проводимых в рамках Программы поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2007-2008 г.г.;
Проведена работа среди предприятий города всех форм собственности для их участия в конкурсе на звание «Гордость Юга – 2007»;
Разрабатывается «Комплексная программа подготовки и проведения в г. Одессе финального турнира Чемпионата Европы 2012 года по футболу».

 


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(22.10.07 – 28.10.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 270 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 148 ед.
- по троллейбусу – 122 ед.
в выходные дни в количестве 210 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 120 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 433,045 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 388,142 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 43,163 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,74 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед.трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 8 ед. троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 147 вагонов,
- троллейбус – 155 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(22.10.07 – 28.10.07)

Дата
Что произошло
Принятые меры
22.10.07
Автосервис – ул. Столбовая 19 – откачка воды с подвального помещения.
Дежурная смена произвела аварийную откачку воды.
23.10.07
По адресу: ул. Столбовая д.19 – ликвидация затопления в подвале склада ООО «Автоимпульс».
Дежурная смена произвела ликвидацию затопления.
Пляж «Кирпичек»,
р-н пляжа «Ланжерон» - в море унесло женщину – пловчиху (морж), 1956 г.р.
Работают – катер погранотряда и вертолёт. Женщина не обнаружена.
По адресу: ул. Бреуса д.26 кв.228 – в квартире разбит ртутный тонометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: 6-я ст. Большого Фонтана – упало дерево на электрические провода и трамвайную линию.
Передано в службу 057 ОТТУ.
24.10.07
По адресу:
Фонтанская дор. 7 –
аварийное дерево на проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги
25.10.07 
 
По адресу: ул. Академика Филатова 35, кв.27
Дежурная смена произвела открытие двери инвалиду 1 группы Киреевой О.О.
Киевское шоссе (Клеверный мост) – ДТП
лобовое столкновение
2-х авто
Дежурная смена прибыла на место и произвела извлечение пострадавших блокированных в авто, пострадавший Пельханович В.В. 1953 г.р. скончался по дороге в больницу 
11 ГКБ (2-я травматология) палата №12 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
26.10.07
 
Пляж «Кирпичек»,
 р-н пляжа «Ланжерон» – в море унесло женщину – пловчиху (морж), 1956 г.р.
Работают – катер погранотряда, вертолёт и водолазы службы - 077. Женщина не обнаружена.
Николаевская дорога поворот на  с. Светлое – ДТП
– столкновение 2-х авто
Дежурная смена оказала помощь в освобождении пострадавшего из автомобиля. Двое госпитализированы (Таланов А. В. 18 лет, Нуковский В. Е. 33 года).
27.10.07
По адресу: ул. Степовая д.14/А – упало дерево на проезжую часть перегородив тротуар.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей и пешеходной части.
Пляж «Кирпичек», р-н пляжа «Ланжерон» - в море унесло женщину – пловчиху (морж), 1956 г.р.
Работают – катер погранотряда, вертолёт и водолазы службы-077. Женщина не обнаружена.
28.10.07
По адресу:  ул. Строганова, 18 – поражение человека электротоком
При проведении ремонтно-строительных работ,  произошло поражение человека электротоком. Смерть до приезда «Скорой помощи».
По адресу:
ул. Атамана Чепиги, 50 кв. 7 –
разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 281
из них передано:
- в УЖКХ – 30,
- оказана информационная помощь – 233,
- в КП «Зелентрест» – 9,
- в Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 5,
- ДТП – 3.

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(22.10.07 – 28.10.07)
Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
22.10.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
- Про хід підготовки відповідних матеріалів на засідання комісії з відзначення грошових персональних виплат видатним спортсменам м.Одеса;
- Звіти щодо кількості груп, їх нормативна наповнюваність та загальна кількість вихованців з видів спорту (письмова інформація) ДЮСШ, СДЮШОР;
- Виконання протоколу доручень Першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., даного на апаратній нараді 17.09.07 р. щодо реєстрації учнів ДЮСШ, СДЮШОР;
- Проведення інвентаризації;
- Звіти щодо наповнюваності та загальної кількості вихованців з видів спорту ДЮСШ, СДЮШОР
23.10.07
11.00
    3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Чемпіонат України з вільної боротьби серед молоді до 22 років
25-30.10.07

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(22.10.07 – 24.10.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка В.Бабіенко
«Південна рапсодія»
10-29.10.07
Міська художня галерея
Думська площа,1
Арт-проект «Маєток».
Т.Гончаренко та В.Кулігіна
12-30.10.07
14.00-18.00
Муніципальна галерея,
Сабанєєв міст, 3
Виступ муніципального оркестру духової музики ім. А.Салика на відкритті пам'ятника засновникам Одеси 
27.10.07
о 17.00
Єкатерининська площа
 
Концерт до 70-річчя Одеського відділення Союзу композиторів України
 
28.10.07
о 17.00
Філармонія
вул. Буніна, 15

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее