20:10:51   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.10.07 – 03.11.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 10 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 48 громадян, з них по консультативним питанням – 47.


30.10.07 – засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
30.10.07 – засідання районної комісії з призначення, як виняток, житлових субсидій;
02.11.07 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх;
02.11.07 – урочисте відзначення Дня працівника соціальної сфери з врученням почесних грамот та цінних подарунків (кафе „Віват");
03.11.07 – з метою належного вшанування пам'яті жертв політичних репресій, привернення уваги суспільства до трагічних подій в історії України 1937-1938р.р. -покладання траурних вінків та квітів до пам'ятника жертвам сталінських репресій.


Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 22 звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 24 звернення на „телефон довіри міського голови".
Виконання заходів щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 - 2008 pp.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, що зазначені у зверненнях громадян (вул. Колонтаївська, 23; Олександрівський пр-т; вул. Р.Кармена, 8).
Здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП ЖКС.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об'єктів культури та спорту, житлових будинків. Надання щоденної інформації про хід виконання систем центрального опалення.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 82 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 14 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 15 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено 2 особистих прийоми громадян.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
29.10-02.11.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення - Старосінна площа);
29.10-02.11.07 – перевірка суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" (вул. Черняховського, 1-5);
29.10-02.11.07 – проведено рейдові перевірки спільно із співробітниками міліції щодо ліквідації стихійної торгівлі (вул.Пантелеймонівська, 72-76);
29.10-02.11.07 – надано благодійну допомогу Центру реабілітації інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни (вул. Пироговська, 5);
29.10-02.11.07 – проведено роз'яснювальну роботу з підприємцями торгівлі щодо укладання договорів на вивіз ТПВ (пров. Чайковсъкого).


Відділ соціально-економічного розвитку району:
29.10-02.11.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 3 договори на експлуатацію службових автопарковок та 4 денних парковки)',
29.10-02.11.07 – розглянуто заяву громадянина стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
30.10.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт відповідно до графіку виділення автотранспорту;
29.10.07 – засідання райооної адміністрації та СПД, організацій з питань повноти та своєчасного надходження до бюджету збору за паркування автотранспорту по Приморському району;
31.10.07 – участь у щорічній науково-практичній конференції „Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації";
31.10.07 – згідно з рішенням Одеської міської ради № 323-V від 29.09.2006р. „Об утвеждении концепции охраны атмосферного воздуха в г.Одессе на период до 2010 г." участь в об'їзді території Приморського району.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
31.10.07 – згідно з рішенням Одеської міської ради №365 від 19.04.07р. „Про затвердження плану заходів щодо недопущення в майбутньому випадків несвоєчасної та неякісної локалізації наслідків снігопадів" проведено нараду з представниками вищих навчальних закладів району (місце проведення - Приморська райадміністрація);
31.10.07 – нагородження учасників другого етапу проведення 9-ї Спартакіади.


Відділ у справах дітей:
29.10-02.11.07 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
29.10-02.11.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях (перевірено 2 сім'ї);
29.10-02.11.07 – участь у проведенні Всеукраїнського рейду урок: перевірка учнів шкіл та ПТУ, за місцем проживання, які не приступили до занять (перевірено одного учня);
29.10-02.11.07 – проведено перевірку щодо несвоєчасної реєстрації немовлят в органах РАЦС (перевірено 8 сімей );
29.10.07 – участь в обласному рейді „Вулиця -діти".

Відділ освіти:
29.10-01.11.07 – ранки для малюків „Золота осінь" (місце проведення - дитячі навчальні заклади та позашкільні заклади);
29.10-01.11.07 – виставки дитячого малюнку в позашкільних закладах освіти „Фарби осені";
29.10.07 – відзначення 63-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників в закладах освіти району;
29.10.07 – участь у концертній програмі „Зрима пісня" (місце проведення: ОНУ ім. Мечнікова, учасники – вихованці позашкільних закладів освіти);
01.11.07 – обласний семінар-зустріч з театральною студією "Фантазери" (місце проведення - ЦДЮТ „Дивосвіт", учасники - вчителі закладів освіти).


Управління праці та соціального захисту населення:  
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів проведено вивчення стану професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення робочих місць в ТОВ „Компанія Кристал".
Проведено підготовчу роботу із соціальними партнерами для збору інформації щодо створення нових робочих місць за січень-жовтень 2007р.
Сектором оплати праці та врегулювання соціально-трудових ресурсів здійснені перевірки підприємств, організацій, установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці: ПП „Німфа" та ТОВ Телерадіокомпанія „Нова Одеса".


Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин.
Проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Лакоса".
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Здійснено аналіз причин та подій, що призвели до нещасних випадків невиробничого характеру в Приморському районі за 9 місяців поточного року.


Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 159 заяв про призначення державної допомоги сім'ям.


Сектором субсидій прийнято 237 громадян.


Відділом соціальних інспекторів проведено 61 перевірку, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім'ям – 16;
- з питань призначення субсидій у виключеному випадку – 9;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 32;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 3.

Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 116;
- прийнято 28 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни" – 15;
- видано посвідчень „Ветеран праці" – 10;
- видано посвідчень ветеранам війни – 8;
- видано талонів на пільговий проїзд – 12;
- видано санаторно-курортних путівок – 4;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 5;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 2;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 22.

Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.10.07 – 02.11.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 5
2. Пільг – 12
3. Видано посвідчень – 24
- ІВ – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 5
- ВП – 16
- Встановлено статус – 4
4. Видано путівок – 5
5. Забезпечено візками – 1


6. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за серпень 2007р. (остаточно) – 3 чол./ 354,00 грн.
- за вересень 2007р. – 538 чол. / 94164,00 грн.
Компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 22 чол.

Компенсація на санаторно – курортне лікування за 2005р.
- дітям потерпілим від ЧК за серпень ( остаточно) 2007р.-13 чол./554,25 грн.
- за вересень (частково) 2007р. – 3 чол./944,00 грн.
- дітям які постраждали від ЧК: за жовтень 2007р. – 68 чол.

Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.
- На тверде паливо – 4 чол.;
- На скраплений газ – 9 чол.

Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.

Проведена поіменна звірка кількості чорнобильців, які перебувають на обліку в УПСЗН, згідно категорій та виданих посвідчень з відповідальними у Київській райдержадміністрації. Проведена перевірка умов праці на ТОВ „Валакс” та надання консультативної допомоги за результатами перевірки. Проводилась робота по заповненню бази даних з атестації робочих місць на підприємствах району.

В межах міської цільової програми “Дешевий хліб” продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3761 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7643,32 грн.

Міська цільова програма “Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік”.


Гаряче харчування:
Станом на 01.01.2007р. отримали – 4899 чол./ 523804,42 грн., в т.ч.:
- бюджет - 2958чол./ 315801,35 грн.
- благодійні – 1941чол./ 208006,07 грн.
В т.ч. їдальня “Ветеран-1” гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн., благодійні – 585обідів/3510,00 грн.
їдальня “Ветеран-4” - гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня “Академія”  - гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня “Восток”  - гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось – 482чол. /14460,00 грн.
Всього з початку року за станом на 01.01.2007р. отримано продуктових наборів – 15847 шт. /523416,94 грн.

В межах міської цільової програми “Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік” за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 2 чол./ 24,00 грн.
- прання – 4чол.(18 кг)/81,00 грн.
- перукарські послуги – 2 чол.
Також 111 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 6 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 119 чол., в т.ч.:
- дітей-інвалідів – 40 чол.,
- дітей-сиріт – 79 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 01.01.2007р. – 4464 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 324 чол.
у відділі натуральної допомоги – 3140 чол.
За звітний період відпрацьовано – 67 листів

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 105 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 26 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови за минулий тиждень.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 26.10.2007р. – канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 6 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства було розглянуто 27 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району;
- про хід підготовки житлових будинків району до роботи у осінньо - зимовий період 2007 -2008р.р.


Проводиться щоденний збір та підсумок інформації про хід включення систем центрального опалення в дошкільних загальноосвітніх закладах, закладах освіти, медичних закладах, закладах культури, фізкультури і спорту, а з 25 жовтня – у житлових будинках Київського району.
Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 11 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій:
29.10.07 – здійснено виїзд та проведено зустріч з мешканцями буд. №1 по вул. Подвойського. Розглянуто звернення гр.Сінях стосовно передислокації контейнерів для збору ТБО., надіслано листа до ООО „Союз”. Розглянуто звернення ініціативної групи мешканців за адресою
вул. Ак.Корольова, 88 стосовно створення ОСББ.
30.10.07 – розглянуто звернення мешканців вул. Ільфа і Петрова, 57/1,2 стосовно облаштування дитячого майданчика на прибудинковій території.
31.10.07 – здійснено виїзд на вул. Львівська, відповідно до листа Інспекції з благоустрою міста, стосовно руху автотранспорту по зеленій зоні.
Здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території діл.№1 КП ЖКС „Вузівське”;
Розглянуто звернення голови ЖБК „Іллічівський-23”, стосовно узгодження площі, яка підлягає прибиранню.
01.11.07 – розглянуто звернення мешканців вул. Люстдорфська дорога, 158/1, стосовно ремонту дорожнього покриття біля ринку „Київський”.
Підготовлено пропозиції стосовно розміщення нових парків, скверів та збереження існуючих на території Київського району;
02.11.07 – здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території діл.№7 КП ЖКС „Вузівське”.
Підготовлені пропозиції щодо включення в титульний список капітального ремонту внутрішньо квартальних проїздів на території багатоповерхової забудови Київського району на 2008 рік.
Підготовлений графік перевірки діяльності КП „Міськзелентрест”, КП „Міські дороги”, КП ЖКС Київського району у сфері приведення до належного стану території Київського району.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 88 звернень громадян з наступних питань:
- відсутність холодного водопостачання – 4;
- відсутність гарячого водопостачання – 6;
- відсутність електроенергії – 9;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 0;
- протікання зовнішніх комунікацій – 5;
- відключення ліфтів – 3;
- засмічений сміттєпровід – 0;
- протікання внутрішніх комунікацій – 19;
- відсутність Ц/О – 42 (заявки передані до ЖКС для прийняття мір).
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- підготовка наказу начальника ЦО району – голови Київської райадміністрації про підсумки перевірки стану утримання, експлуатації та використання захисних споруд;
- навчально - методичний збір начальників штабів ЦО підприємств та організацій району;
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР,- згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
26.10.07 – надання керівникам об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період.
26.10-01.11.07 – перевірка об’єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
26.10-01.11.07 – розглянуто та дано відповідей по 6 зверненням;
26.10-01.11.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
26.10.07 – проведено спільно з співробітниками Київського районного відділення внутрішніх справ рейд з ліквідації стихійної торгівлі в районі.

Відділ у справах дітей:
29.10- 02.11.07 – прийнято участь у 12-ти судових засіданнях;
29.10.07 – працівниками відділу було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
30.10.07 – засідання „Круглого стола” було проведено у службі у справах дітей Одеської міської ради;
31.10.07 – працівниками відділу у справах дітей разом з прокуратурою Київського району було проведено перевірку торгових підприємств на дотримання трудового законодавства;
01.11.07 – було прийнято участь у засіданні органу опіки та піклування;
01.11.07 – працівниками відділу відвідано 1 неблагонадійну сім’ю, в якій проживає 1 дитина;
02.11.07 – прийнято участь у засіданні „Круглий стіл для біженців та шукачів притулку в Україні”.

Адміністративна комісія:
Підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
01.11.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 15 протоколів правопорушення )
Надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 29.10.2007р.
Консультативна робота з громадянами.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.10.07 – 04.11.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 32 громадян; прийнято до розгляду 122 письмових звернення. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 41 відповідь на звернення громадян. Підготовлено 35 відповідей на звернення підприємств. Підготовлено 6 відповідей на депутатські звернення. Підготовлено 10 розпоряджень рай адміністрації. Прийом громадян згідно з графіком.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ДЄЗ. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ДЄЗ. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Розглянуто 30 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи до Державної виконавчої служби для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК. Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Проведено перевірку санітарного стану території.
Проведена робота по інвентаризації зупинок для визначення необхідності заміни. Підготовлена інформація по вивозу твердих побутових відходів ТОВ «РАФ-плюс» в районі. Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Виїзд за адресами: пр. Добровольського, 124, кв. 50, пр. Добровольського, 159 кв. 130 по зверненням громадян з комунальних питань.
Виїзд за адресами: вул. Ген. Бочарова, 61В, вул. Ген. Бочарова, 13 кв. 5, пр. Добровольського, 70, вул. Шестакова, 25 з питань самовільного будівництва. Виїзд за адресами: Дніпропетровська дорога, 68, вул. Ак. Заболотного, 39 – реконструкція квартир.
Проведене засідання адміністративної комісії. Участь у комісії з матеріального стану громадян.


Відділ у справах дітей:
Відвідані 4 неблагополучних сім'ї.
Відвідані 6-х неповнолітніх, які перебувають на обліку за вчинення злочинів. Прийняли участь в обласному рейді по місцях концентрації неповнолітніх. Проведено 12 бесід з підлітками, які знаходяться на обліку у відділі. Підготовлено 6 пакетів документів на оформлення опіки над неповнолітніми. Ведеться робота з формування електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку у відділі.
Прийняли участь у 26 судових засіданнях.
Здійснювався контроль за виконанням опікунами своїх обов'язків, відвідані 5 опікунів. Підготовлено 1 висновок про позбавлення батьківських прав. Підготовлено та направлено 38 запитів до різних установ. Підготовлено 10 висновків про доцільність усиновлення дитини. Підготовлено 2 розпорядження про реєстрацію дітей в органах РАЦС. Прийняли участь у роботі методичного об'єднання класних керівників з питання роботи з неблагополучними сім'ями.
Проведено 4 прийоми громадян.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих за адресою: вул. Ген. Бочарова, щодо приведення вулиці до належного санітарного вигляду.
Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, у яких закінчився термін договору оренди окремого, індивідуально визначеного майна.
Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, які порушили порядок установки та експлуатації об'єктів, згідно з рішенням Одеської міської ради від 04.07.2007 р. № 1466-У;
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо встановлення урн на території району;
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду, згідно розпорядження районної адміністрації від 10.10.2007р. № 715р «Про створення груп по контролю санітарним станом території Суворовського району по санітарним п'ятницям у 2007-2008 роках».
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території складено три протоколи та вручено 12 приписів.

 
Відділ у справах КУЛЬТУРИ, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
01.11.07 – Відкриття виставки дитячого малюнка «Осінній вернісаж» (БТЮ «Тоніка»);
02.11.07 – Ігрова програма «Ура! Канікули!» (БТЮ «Тоніка»);
03.11.07 – Туристський похід до району Тілігульського лиману;
30. 10.07 – Свято «Хелоуін» для виховання районного клубу «Лідер»;
Інвентаризація спортивних клубів – на протязі тижня.


Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 1328 чол. на суму 31242 грн.;
- видано продовольчих наборів – 220 чол. на суму 7865 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 258 чол. на суму 2159 грн.;
- ремонт взуття – 15 чол. на суму 150 грн.;
- видано стипендія міського голови – 10 чол. на суму 1000 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 33 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 2032 чол. на суму 12194 грн.;
Відпрацьовано 57 звернень громадян.
Обслуговано 14 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі. Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 56869 грн.


Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «ABA», Одеський геріатричний будинок-інтернат, ВАТ «Дунайводбуд-17», ТОВ «Ладаекспорт-Юг», дистанція колії № 22 станції «Одеса-Сортувальна», КП «АСЕМ».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 17.
Надано запитів до установ та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 124.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 84.
Заповнено карток інвалідів – 9.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 257.
Проведено прийом документів у пільговиків – 135.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 325.
Призначено субсидії сім'ям – 215.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 1.
Видано посвідчень «Ветеран війни та «Ветеран праці» – 1 та 8.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 57.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 3.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 5.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 141.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(29.10.07 – 02.11.07)


29.10-02.11.07
– В КУ «ИАЦМС» осуществлена работа по приему отчетов о проведении инвентаризации медицинского оборудования в сети городских ЛПУ.
– Участие в работе конференции на тему «Актуальные проблемы перинатологии» в г. Киеве.

31.10.07
– Проверка работы кадровой службы, учета военнообязанных и бронирования сотрудников в КУ «Городская детская поликлиника № 7».
– Подготовка и проведение заседания городской ЛКК по вопросу качества оказания медицинской помощи больной Н.

01.11.07
– Участие в комиссии МЗ Украины по проверке Домов ребенка № 1, 3.
– В КУ «ИАЦМС» начата работа по приему оперативной медико-статистической информации по рейтинговой оценке деятельности сети городских ЛПУ за 10 месяцев 2007 года.
– Заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.

02.11.07 – участие в заседании депутатской комиссии по социальной политике и труду по вопросу «Об освоении средств, выделенных на городскую программу «Создание безбарьерной среды для людей с ограниченными возможностями» на 2007 год».



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(29.10.07 – 02.11.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 18 объектах:
(ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Бунина, 3; ул. Пантелеймоновская, 74; ул.Коблевская, 23; пр. Добровольского, 130; пр. Адмиральский, 16; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; пр. Шевченко, 17-в; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22, 26; Тираспольская, 25; Днепропетровская дор., 80).


2. По состоянию на 02.11.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 95.4%, сбор платы за водопотребление – 98.1%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 35шт.
(ул. Косвенная; ул. Екатерининская; Компасный пер.; ул. Б.Арнаутская; Санаторий «Люстдорф»; Сквер Тираспольский).
- валка деревьев - 17 шт.
(пер. Валиховский; ул. Асташкина; ул.Щорса, 93; ул. И.Франко; ул. Михайловская; Санаторий «Люстдорф»; Сквер Тираспольский; ул. Воробьева угол ул. Ядова; Херсонский сквер).


4. КП «Одесгорсвет» произведена:
- установка, замена светильников – 64шт.
(ул. Лузановская; ул. Радостная; 5 Чапаевский переулок; ул. Скворцова; ул. Донецкая).
- замена ламп – 293 шт.
(ул. Лузановская; ул. Канатная; пл. Толбухина; Днепропетровская дор.; ул. Я. Гордиенко; ул. Сумская; ул.Грушевского; ул. Космонавтов; ул. Ген. Петрова; ул. Донецкая; ул. Моисеенко);
- монтаж воздушной линии – 1930м.
(ул. Долгая; ул. Тираспольская; ул. Екатерининская; ул. Затонского; ул. Ольгиевская; пер. Светлый; пер. Костанди; Латвийский спуск; ул. Подбельского; ул. Довженко; ул. Донецкая).


5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


6. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, атакже малоимущим гражданам по состоянию на 26.10.2007г. установлено 160 шт.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(29.10.07 – 02.11.07)


1. Обследование участка побережья в районе пляжей «Ланжерон», «Отрада» и «Дельфин».
2. Проведение замеров площадей с нивелированием высот и фотофиксацией восстановленных пляжей между траверсами 15-16,12а-13, 12а-12, 11-12,1-2 и бунами 5а-5б.
3. Обработка полученных данных и составление сравнительной таблицы площадей.
4. Выдано 1 техническое условия на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 53 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(29.10.07 – 03.10.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 6 178 869,16 грн., у тому числі:
- від відчуження – 4 587 156,01 грн.;
- від приватизації – 944 713,15 грн.;
- від оренди – 647 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 48.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 21.
4. Прийнято відомчих жилих будинків – 2.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(29.10.07 – 02.11.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 205;
- количество отработанных документов – 104;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 5;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 23;
• аварийных – 55;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 6;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 4;
• Малиновский район – 2;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
СПД Пасенко Н.И.
пр. Добровольского, 89, кв.180
Магазин «Парфюмерия».



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(29.10.07 – 02.11.07)


Рассмотрено обращение и.о. первого заместителя председателя областной государственной администрации по вопросу предоставления информации о разнице в тарифах на тепловую энергию, возникшую в результате резкого повышения цены на природный газ за 9 месяцев 2006 года, в части предоставления услуг населению теплоснабжающими предприятиями всех форм собственности. Вышеуказанная информация подготовлена и направлена начальнику управления финансов Одесского городского совета и и.о. начальника управления ЖКХ и ТЭК Одесского городского совета;
Подготовлена информация на имя и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Орловского А.И. о тарифах на услуги водо-, теплоснабжения и водоотведения;
Продолжается работа по формированию проекта Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2008 г.;
01 ноября 2007 года ответственные сотрудники управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественной церемонии открытия XIII Международной выставки «Мебель и интерьер», а также VIII Международного форума строительных технологий и инженерных систем «BuildTech 2007», в рамках которого проведена Международная выставка «StoneExpoUkraine», а также VII Всеукраинский конкурс архитектурных и дизайнерских реализаций «Золотая Арка».
На данных выставках были представлены мебель, предметы интерьера, ковры, напольные покрытия, фасадные и кровельные системы, окна и двери, строительные и отделочные материалы, керамика, сантехника, камень и камнеобработка, металлоизделия, системы вентиляции и кондиционирования, микроклимата, бани и сауны, а также оборудования для очистки воды;
В связи с проведением встречи Одесского городского головы Гурвица Э.И. с официальной делегацией Посольства Исламской Республики Афганистан в Украине, сотрудниками управления подготовлена информация о внешнеэкономических связях г. Одессы с Исламской Республикой Афганистан (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, которые осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутой страной;
По итогам проверки финансово-хозяйственной деятельности КП «Теплоснабжение города Одессы» подготовлены итоговая докладная и проект распоряжения городского головы;
Проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий города Одессы за 1-е полугодие 2007 года. По итогам анализа подготовлен проект протокольных поручений городского головы;
Рассмотрено обращение директора КП «Сервисный центр» по вопросу введения дополнительных штатных единиц по присмотру за фонтанами, памятниками и парками. Предложения по данному вопросу направлены на имя и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ первому заместителю Малиновской районной администрации по вопросу прогнозных показателей поступлений налога на прибыль коммунальных предприятий Малиновского района.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(29.10.07 – 04.11.07)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 270 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 124 ед.
в выходные дни в количестве 205 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 113 ед.
- по троллейбусу – 92 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 492,444 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 377,887 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 113,257тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,3 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 7 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 155 вагонов,
- троллейбус – 155 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(29.10.07 – 04.11.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
30.10.07
По адресу: ул. Малиновского 1 – найдена емкость, предположительно с радиоактивным веществом.
Дежурная смена произвела измерение радиации. Признаков радиации на объекте не обнаружено.
По адресу: ул.Екатерининская, 1, кв. 13 – заклинило замок в бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
31.10.07
Участие в учениях ГУ МЧС Служба газа 04 – ул. Маринеско 6 – утечка газа в подвале
Дежурная смена выехала для оказания помощи службе 04
По адресу:  ул. Еврейская, 22 –
 женщина залезла на строительные леса, есть опасение ее падения
Дежурная смена оказала помощь в снятии женщины
Хаджибеевский РОВД –  на полях орошения найден частично, расчлененный труп
Дежурная смена водолазов выехала для оказания помощи работникам Хаджибеевского РОВД в поиске трупа в пруду
01.11.07
По адресу: ул. Княжеская, 26 –
аварийное дерево
Дежурная смена произвела частичную распиловку и уборку дерева
Хаджибеевский РОВД – поля орошения – повторные поиски расчлененного трупа
Дежурная смена водолазов продолжила поиск в пруду, труп не найден
02.11.07
По адресу: Французский б-р., 16 –
аварийная ветка дерева упала на трамвайную линию электропередач
Передано в КП «Горэлектротранс»
03.11.07
По адресу: площадь Екатерининская, 1, кв. 13– захлопнулась железная дверь.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
04.11.07
По адресу: ул. Поселковая,12 –
разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Бреуса, 17, кв. 3 –
заклинило замок в бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери.
По адресу:  ул. Южная,18 –
упало дерево, перегородив движение по тротуару и вход во двор.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с тротуара.
По адресу: ул. 1-я Пересыпская,18, кв. 4 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 271
из них передано:
- в УЖКХ – 33,
- оказана информационная помощь – 229,
- в КП «Зелентрест» – 2,
- в Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 2,
- ВОП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(29.10.07 – 04.11.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
22.10.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
- Про хід підготовки відповідних матеріалів на засідання комісії з відзначення грошових персональних виплат видатним спортсменам м.Одеса;
- Звіти щодо кількості груп, їх нормативна наповнюваність та загальна кількість вихованців з видів спорту (письмова інформація) ДЮСШ, СДЮШОР;
- Виконання протоколу доручень Першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., даного на апаратній нараді 17.09.07 р. щодо реєстрації учнів ДЮСШ, СДЮШОР;
- Проведення інвентаризації;
- Звіти щодо наповнюваності та загальної кількості вихованців з видів спорту ДЮСШ, СДЮШОР
23.10.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
 Чемпіонат України з вільної боротьби серед молоді до 22 років
25-30.10.07
5
Чемпіонат одеської області з кульової стрільби
01-04.11.07
6
Традиційні змагання з маунтенбайку
„Осінь-2007”
03-04.11.07
Парк Перемоги,
траса „Здоров’я”.
7
 Чемпіонат України з
 регбі-15 серед юнаків
30.10- 04.11.07
м. Кривий Ріг
8
Чемпіонат України зі спортивного орієнтування (багатоборство) та Міжнародні змагання зі спортивного орієнтування „Кримські канікули”
30.10- 05.11.07
м. Алушта
 
9
Міжнародний турнір з вільної боротьби, присвячений пам’яті
І.І. Шинова
01-04.11.07
м. Львів
10
Першість України з дитячого альпінізму
01-06.11.07
м. Судак
АР Крим
11
Першість міста Одеси з футболу
01,02,03.11.07
База „Отрада”

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(29.10.07 – 04.11.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка В.Бабіенко
«Південна рапсодія»
10-29.10.07
Міська художня галерея,
Думська площа, 1
Арт-проект «Маєток».
Т. Гончаренко та В. Кулігіна
12-30.10.07 14.00-18.00
Муніципальна галерея,
Сабанєєв міст, 3
Нарада директорів
шкіл естетичного виховання міста
30.10.07
о 11.00
Сабанєєв міст, 3
Концерт викладачів школи, присвячений 80-річчю з Дня присвоєння ДМШ № 2 імені О.К. Глазунова
01.11.07
о 16.00
ДМШ № 2
ім. О.К. Глазунова,
вул. Тираспольська, 20,
Нарада атестаційної експертної комісії
ДШМ № 5
01.11.07
о 10.00
Сабанєєв міст, 3
Відкриття виставки одеського художника Вадима Целоусова “Моя Німеччина”
01.11.07
о 15.00
Одеська міська рада,
Думська площа, 1

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее