06:53:56   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.07 – 09.11.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 33 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 48 громадян, з них по консультативним питанням – 47.

08.11.07 – засідання ради опіки та піклування;
09.11.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м. Одеси” проведено нараду голови райадміністрації з паспортистами КП ЖКС району та Приморським райвійськкомісаріатом;
09.11.07 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 18 письмових звернень громадян та на 23 звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 47 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Виконання заходів щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.
Організовано роботу з ремонту пам’ятника отаману Головатому на Олександрівському проспекті.
Участь у виїзній нараді з питання реконструкції вулиці Колонтаївської.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП ЖКС.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків. Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 78 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено 2 особистих прийоми громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
05-09.11.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Привокзальна площа біля кафе ”Макдональдс” );
05-09.11.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул.Торгова, вул.Старопортофранківська);
08.11.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради №916 від 22.08.07 демонтовано павільйон ТОВ ВЛАСТЮР.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
02-08.11.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори на експлуатацію службових автопарковок);
02-08.11.07 – розглянуто 3 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
02, 03, 06.11.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників;
05.11.07 – проведено організаційну роботу з підприємствами району по виконанню „Комплексного плану заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.”.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:  
05-09.11.07 – проведено роботу серед паспортистів гуртожитків щодо виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. №165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси”;
07.11.07 – організовано відвідування вистави „Принцеса цирку” в театрі Музичної комедії (ветеранами ВВВ, підопічними Центру Милосердя, інвалідами, репресованими, багатодітними сім’ями (300 чол.);
07.11.07 – згідно заходів комплексного плану щодо забезпечення порядку під час осінньо-зимового періоду проведено обстеження територій вищих навчальних закладів району.

Відділ у справах дітей:
05-09.11.07 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
05-09.11.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 3 сім’ї);
05-09.11.07 – участь у проведенні Всеукраїнського рейду „Урок”: перевірка учнів шкіл та ПТУ, за місцем проживання, які не приступили до занять (перевірено одного учня);
05-09.11.07 – проведення перевірки неповнолітніх (за місцем мешкання), яких затримували за незаконні дії з наркотиками (перевірено 7 неповнолітніх);
05-09.11.07 – спільно з співробітниками управління праці та соціального захисту населення проведено перевірку щодо цільового використання коштів (перевірено 2 сім’ї);
08.11.07 – участь в нараді обласної служби у справах дітей.

Відділ освіти:
05-09.11.07 – проведено районні олімпіади з базових дисциплін (місце проведення – Маріїнська гімназія, гімназія №2, ОЗОШ №62, 117, 121, 38);
08.11.07 – семінар „Використання психологічних діагностик” за участю молодих спеціалістів психологів (місце проведення –ліцей „Приморський”);
09.11.07 – відзначення в закладах освіти Дня української письменності та мови: проведення шкільного етапу VIII міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів проведено вивчення стану професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів в санаторії „Аркадія”.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць на ТОВ „Бруклін-Київ”.


Сектором оплати праці та врегулювання соціально-трудових ресурсів проведена перевірка щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці ТОВ „Котовський винзавод”.


Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Аверс-торг”, ТОВ „Інтертелеком”, ВТК ТОВ „Круассан” та ТОВ „Укртехнопроект”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань: організації роботи з охорони праці; профілактики виробничого та невиробничого травматизму; проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 142 заяви про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 287 громадян, надано 13 відповідей на запити організацій та звернення громадян, прийнято 118 заяв на призначення субсидій, призначено субсидій – 98.

Відділом соціальних інспекторів проведено 61 перевірку, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 16;
- з питань призначення субсидій у виключеному випадку – 9;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 32;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 3.
В ході перевірок довідок про доходи виявлено 1 порушення.

Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 110;
- прийнято 5 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 19;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 15;
- видано посвідчень ветеранам війни – 6;
- видано талонів на пільговий проїзд – 9;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 1;
- видано направлень для вирішення питання автопротезування – 1;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 18;
- надана матеріальна допомога інвалідам – 21;
- направлено в районний центр зайнятості з питань працевлаштування (навчання) – 1.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.07 – 09.11.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 11
2. Пільг - 16
3. Видано посвідчень: - 24
- ІВ – 1
- УВ – 4
- СЗВ – 7
- ВП – 16
- Встановлено статус – 7
4. Видано путівок – 11
5. Забезпечено візками – 2

6. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії –3551 чол.
- за серпень 2007р. (остаточно) – 3 чол.
- за вересень 2007р. – 538 чол.

Компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 22 чол.
Компенсація на санаторно – курортне лікування за 2005р.
- дітям потерпілим від ЧК за серпень ( остаточно) 2007р.-13 чол./ 554,25 грн.
- за вересень (частково) 2007р. – 3 чол./944,00 грн.

Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.
- На тверде паливо – 9 чол.;
- На скраплений газ – 8 чол;
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 11 чол.

Проведені планові перевірки „Одеського міського спеціалізованого будинку дитини №1”, ТОВ „Інтер’єр плюс”. Підготовлена інформація заступнику міського голови Тельваку М. М. щодо заборгованості із заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства. Підготовлена інформація до Пенсійного фонду Київського району щодо підприємств, які не дотримаються державних мінімальних гарантій по оплаті праці. Проводилась робота зі списками підприємств- боржників із заробітної плати.

В межах міської цільової програми “Дешевий хліб” продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3761 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7643,32 грн. Міська цільова програма “Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік”:

Гаряче харчування:
Станом на 07.11.2007р. отримали – 4899 чол./ 523804,42 грн., в т.ч.:
- бюджет - 2958чол./ 315801,35 грн.
- благодійні – 1941чол./ 208006,07 грн.
Отримали за звітний період всього:
їдальня “Ветеран-1” гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 585обідів/3510,00 грн.
їдальня “Ветеран-4” – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня “Академія” – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 486чол./14580,00 грн.
Всього з початку року (за станом на 07.11.2007р.) отримано продуктових наборів – 17073 шт. /575166,40 грн.
В межах міської цільової програми “Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік” за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 6 чол./ 72,00 грн.
- прання - 24чол.(72 кг)/324,00 грн.
- перукарські послуги - 6 чол.
Також 111 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 6 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.

Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі -119 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол.
- дітей-сиріт – 79 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 07.11.2007р. – 4473 чол., в т.ч. надомне обслуговування – 1333 чол.
у відділі натуральної допомоги – 3140 чол.
За звітний період відпрацьовано – 48 листів.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 72 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 29 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови за минулий тиждень.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 07.11.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 6 громадян;
- оформлено та видано ордерів -2;
- оформлено зміну особистих рахунків - 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства було розглянуто 33 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 15 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій: 
05.11.07 – Розглянуто звернення гр. Богач Е.А. стосовно розчистки пішохідної доріжки уздовж трамвайної лінії по вул.Дачна. Підготовлені пропозиції щодо розміщення нових територій під розбивку парків, скверів та збереженню існуючих зелених насаджень на території району.
06.11.07 – розглянуто звернення гр. Буковецької стосовно відновлення прибудинкової території по вул. Космонавтів,11. Здійснено виїзд на місце, проведено обстеження.
07.11.07 – здійснено виїзд на пл. Дерев’янко відносно організації роботи з облаштування пліт очного покриття уздовж ринку „Південний”.


Здійснено виїзд за адресою 6-та станція Люстдорфської дороги, 13-а лінія,46 стосовно звернення гр.Дазиденко М.В., яке надійшло до прокуратури Київського району, відносно відновлення дорожнього покриття, відновлення зовнішнього освітлення а також розташування будівельного крану поблизу житлового будинку.
Розглянуто листа Управління архітектури та містобудування стосовно прийняття відповідних заходів по факту самовільного будівництва по вул. Золотий берег, 11.


08.11.07 – здійснено контрольну перевірку санітарного стану прилеглої території до маг. „Фуршет”.
- здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території до кафе-бару „Дон”, розташованому по пр. М.Жукова, 87.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 110 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 6;
- затоплення підвалів – 21;
- відсутність холодного водопостачання – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 18;
- відсутність електроенергії –2;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 4;
- протікання зовнішніх комунікацій –2;
- відключення ліфтів – 4;
- засмічений сміттєпровід – 0;
- протікання внутрішніх комунікацій – 19;
- відсутність Ц/О – 48 (заявки передані до ЖКС для прийняття мір).

По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 102 звернення.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- підготовка та проведення штабного об’єктового тренування на ВАТ „Телекарт-Прилад”;
- підготовка та проведення засідання штабу по боротьбі з сніговими наметами району;
- навчально - методичний збір начальників штабів ЦО підприємств та організацій району;
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР (згідно табелю термінових донесень).

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
05.11.07 – надання керівникам об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період.
05-09.11.07 – перевірка об’єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
05-09.11.07 – розглянуто та дано відповідей по 8 зверненням;
05-09.11.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
07.10.07 – демонтаж павільону за адресою: вул. Ак.Корольова, 29.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
08.11.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 12 протоколів правопорушення );
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії від 05.11.2007р.
- консультативна робота з громадянами.

Відділом у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
05.11.07 – підготовка заходів присвячених Міжнародному дню інвалідів;
07.11.07 – збір інформації щодо спортивних клубів Київського району.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
05.11.07 – співробітниками відділу було здійснено об’їзд приватного сектору з метою виявлення накопичення ТБО;
06.11.07 – спільно з представниками СОН „10 ст.В.Фонтану” здійснено прибирання крупно габаритного сміття в містах їх накопичення;
Проведений об’їзд автосалонів Київського району по питанню наявності правовстановлюючої документації;
07.11.07 – здійснено рейд по питанню стихійного паркування автотранспортних засобів на зеленій зоні за адресою 25 Чапаєвська див., 3/1;
08.11.07 – здійснено виїзд по вирішенню питання стосовно встановлення власників гаражів по вул. Ак.Корольова,70;
09.11.07 – здійснено виїзд стосовно звернення мешканців дому по вул. Фонтанська дор., 16/2,16/3, 16/5 по питанню встановленого гаражу громадянкою Подгорной А.Г.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(05.11.07 – 09.11.07)


05.11.07 – сверка по учету численности военнообязанных и забронированных медицинских работников в Приморском и Суворовском РВК.
06.11.07 – прием отчетов руководителей ЛПУ по результатам деятельности за 9 месяцев 2007 года.
07.11.07 – сверка по учету численности военнообязанных и забронированных медицинских работников в Киевском РВК.
08.11.07 – участие в проведении районного медицинского совета по вопросу готовности к проведению кампании иммунизации населения против кори и краснухи.

09.11.07
– участие в заседании постоянной комиссии по социальной защите и труду Одесского городского совета по вопросу зубопротезирования льготных категорий населения по итогам работы 9 месяцев 2007 года и перспективах на 2008 год.
– участие в рабочем совещании управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации по организации проведения проверок родовспомогательных учреждений г. Одессы (в соответствии с приказом МЗ Украины от 18.10.07 г. №319 -Адм.).
– участие в проведении районного медицинского совета по вопросу заболевания острыми кишечными инфекциями и их профилактики.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(05.11.07 – 09.11.07)


Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 18 объектах:
(ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Бунина, 3; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Коблевская, 23; пр. Добровольского, 130; пр. Адмиральский, 16; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; пр. Шевченко, 17-в; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22, 26; Тираспольская, 25; Днепропетровская дор., 80).

По состоянию на 02.11.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 90,7%, сбор платы за водопотребление – 85,0%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 63 шт.
(сквер Тираспольский; ул. Пушкинская/ул. Базарная; парк Шевченко; ул. Каманина, 8; ул. Серова; парк Шевченко; ул. Промышленная, 28; ул. Мечникова; 5-я ст. Б. Фонтана).
- валка деревьев – 14шт.
(ул. Гагарина/пр. Шевченко; Итальянский бульвар; пр. М. Жукова; сквер Тираспольский; сквер Орджоникидзе; ул. Ат. Чепиги; ул. Балковская).

КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников – 56шт.
(ул. Щорса; ул. Нерубайская; ул. Литовская; ул. Зоопарковая; ул. Гастелло; ул. Ростовская; ул. Колонтаевская; ул. Керчинская; ул. Железнодорожная).
- замена воздушной линии на кабельную – 560м. (ул. Колонтаевская; пл. Деревянко).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию на 09.11.2007г.) – установлено 160 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(05.11.07 – 10.11.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 476 941,84 грн., у тому числі:
• від відчуження – 2 274 661,67 грн.;
• від приватизації – 977 280,17 грн.;
• від оренди – 225 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 28.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(05.11.07 – 09.11.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 187;
- количество отработанных документов – 111;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;


- количество выданных ордеров:
• плановых – 14;
• аварийных – 68;


- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 1;


- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 4;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 4;


- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Воинская часть – 1489
Гагаринское плато, 1
Оздоровительный центр «Одесса-Аркадия»
Государственной пограничной службы Украины.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(05.11.07 – 09.11.07)


1. Обследование участков побережья ІІ очереди в районе 10-16 ст. Б.Фонтана.
2. Участие в авторском надзоре по обследованию пляжей совместно с ПКФ «Проектгидрострой».
3. Обработка сведений намыва пляжей голландской компанией "Van Oord".
4. Выдано 1 техническое условие на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 31 заключения по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(05.11.07 – 09.11.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 65
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 65
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 59
4. Заменено ламп – 380 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – 370 м (пластиком).
6. Установлено дорожных знаков – 24 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 47 шт.
8. Установлены 2-е закладные для светофорного объекта по ул. Варненская-ул. В.Терешковой.
9. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом и по заявкам
диспетчера с знаменной ламп.
10. Работы на светофорном объекте по ул. Прохоровская – ул. Мясоедовская: установлен шкаф контроллера. Смонтирован кронштейн для антенны.
11. Устраненна аварийная неисправнось на светофорном объекте по ул. Малиновского – ул. Ефимова (восстановлен шкаф дорожного контроллера УК).
12. Работы на объекте ул. В.Стуса - «Суд»: ремонт тумблера.
13. На светофорном объекте по ул.Пушкинской – ул.Греческой была произведена замена кабеля, перекоммутация, замена модулей питания, 3-х модулей ключей. Объект включен в работу.
14. Работы по восстановлению работоспособности видеокамеры по ул. В.Стуса – ул. Володарского.
15. Ремонт и замена видеокамеры на объекте по ул. Комсомольской – ул. Б. Арнаутской.
16. Установка видеокамеры на перекресток по ул. Моисеенко – ул. Балковская.
17. Прозвонка и замена линии связи на участке ЦУП: Пантелеймоновская - Ришельевская.
18. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров.
19. Подбор оборудования для строительства светофорных объектов в районах среднеобразовательных школ.
20. Разработка обновленного программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект № 43: Пушкинская - Греческая, связанная со сбоем работы оборудования.
21. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизация): Днепропетровская дор.- Бочарова, Днепропетровская дор. - Высоцкого, Днепропетровская дор. - Заболотного, Днепропетровская дор. - Марсельская, Днепропетровская дор. - Крыжановка, Варненская - УТОС, Балковская - Бабеля, Спартаковская - Щорса, Спартаковская - Малиновского, Филатова - Гайдара, Филатова - кафе «Солнечное», Филатова - Космонавтов, Варненская - Ген. Петрова.
22. Разработка технической документации для выше перечисленных светофорных объектов.
23. Устранение сбоя работы оборудования видео наблюдения на светофорных объектах ул. Мельницкая - ул.Балковская, ул. В. Стуса - ул. Мельницка, Ивановский мост - ул. Щорса (с выездом на место).
24. Обработка информации по ДТП.
25. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
26. Под готовлено ответов по фактам ДТП – 9.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(05.11.07 – 09.11.07)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4101;
- до адміністратора – 1561.


Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4210;
- через адміністратора – 1400.


Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 68;
- через адміністратора – 287.


Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4101;
- адміністратором – 1561.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(05.11.07 – 09.11.07)


Рассмотрены предложения и подготовлен ответ директору КП «Горзелентрест» и и.о. начальника управления экологической безопасности Одесского городского совета по вопросу расчёта восстановительной стоимости зелёных насаждений (дерево, куст, газон, цветник).

 
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления финансов Одесского городского совета по вопросу предоставления предложений и замечаний к методике расчёта стоимости жилищно-коммунальных услуг на 1 кв. м. площади жилья, которая будет использоваться для определения субсидий населению в виде наличных денежных средств, на основании экономически обоснованных расчётных норм с 1 января 2008 года на базе Суворовского района г. Одессы.


Для проведения анализа использования средств, выделенных из бюджета города Одессы, направлены запросы в управление финансов Одесского городского совета и коммунальным предприятиям, получившим на протяжении 9-ти месяцев финансовую поддержку из бюджета.
Рассмотрен запрос и подготовлен ответ начальнику управления финансов по вопросу предоставления в бюджет города уточненных прогнозных поступлений налога на прибыль и дивидендов.
Для мониторинга кредиторской и дебиторской задолженностей коммунальных предприятий КП «ЖКС» направлены соответствующие запросы на имя руководителей этих предприятий.
С целью своевременного наполнения доходной части бюджета города руководителям 19 коммунальных предприятий направлены письма по вопросу перечислений на протяжении ноября-декабря денежных средств в целевой фонд города.


09-11.11.07 – Торжественное открытие Европейского Форума «Недвижимость, инвестиции, кредитование – 2007» проводимого выставочной компанией «Ай Эм Джи Корпорейшн» и Европейской Федерацией недвижимости «FIABCI» в концертно-выставочном комплексе Одесского морского торгового порта.
В рамках Форума прошла международная конференция на которой с докладом «Город Одесса в Европейском рынке недвижимости: проблемы и перспективы» выступила начальник управления, в обсуждении этой актуальной темы приняли участие представители банковских структур, строительных фирм, страховых компаний и международных агентств элитной недвижимости Кипра, Германии, Болгарии, Турции, Испании, Арабских Объединенных Эмиратов, Греции, Чехии, Польши, Италии, Автономной Республики Крым.


Выставочная компания «ГАЛА-Одесса» провела выставку – ярмарку «Модная симфония», которая проходила с 08 по 11 ноября в спортивном комплексе «Олимпийский». В программе выставки-ярмарки проводились конкурсы, лотереи и награждение участников. Такие формы работы руководства выставочной компании делают ярмарки наиболее посещаемыми.
В рамках процедуры обновления кредит-рейтинга г. Одессы подготовлена информация об основных показателях социально-экономического развития города и объёме реализованной продукции (работ, услуг) за январь-сентябрь т.г.
Заместитель начальника управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности принял участие в семинаре «Экономическое развитие городов», проводимое Ассоциацией городов Украины в г. Киеве с 5-7 ноября 2007 года.
Подготовлен проект Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2008 год и направлен первому заместителю городского головы и начальнику управления финансов.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(05.11.07 – 11.11.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве263 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 143 ед.
- по троллейбусу – 120 ед.
в выходные дни в количестве 189 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 109 ед.
- по троллейбусу – 80 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 390,388 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 351,333 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 37,485 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1 570 тыс. грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 ед.
трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 8 ед. троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 157 вагонов,
- троллейбус – 152 машины.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(05.11.07 – 11.11.07)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.11.07
По адресу: ул. Княжеская, 26 – Уборка аварийного дерева
Специалисты отделения ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Балковская, 29, кв. 14 -оказание помощи в открытии дверей
Дежурная смена оказала помощь в открытии дверей инвалиду труда, 72 года.
По адресу: ул.Моисеенко, 2, кв.33 -оказание помощи медицинским работникам в открытии дверей
Дежурная смена оказала помощь работникам «Скорой помощи» в открытии дверей.
06.11.07
По адресу:
ул. Мелитопольская 1, (схрон)
Дежурная смена произвела отправку ртути для утилизации
По адресу: ул. Княжеская, 22 –
уборка аварийного дерева
специалисты отделения ПСР
произвели распиловку и
уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Люстдорфская
Дорога, 140/1, кв. 67 – ребенок разбил
медицинский термометр
Дежурная смена произвела
сбор ртути и провела
демеркуризацию помещения
07.11.07
По адресу: ул. Умова, 25 - на проезжую часть упало дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части
08.11.07 
 
По адресу: проспект Шевченко,12/1 – упало аварийное дерево перекрыв въезд на автостоянку и к дому
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Коблевская, 31 – взрыв и возгорание трансформаторной будки
Возгорание ликвидировано силами ГУ МЧС
По адресу:14 станция Люстдорфской дороги – ДТП.
В салоне автомобиля зажало человека.
Дежурной сменой пострадавший освобождён из разбитого автомобиля.
09.11.07
По адресу: ул.Тенистая, 1 -анонимный звонок о заминировании школы № 56
Информация проверяется силами ГУ МВД и ГУ МЧС
10.11.07
По адресу: Соборная площадь, 12 – аварийное дерево
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
По адресу: ул. Торговая, 5 – аварийное дерево упало на машину ВАЗ 2199
Дежурная смена произвела освобождение автомобиля из под дерева
По адресу: пер. Высокий, 24 – аварийное дерево упало на проезжую часть
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
По адресу: Военный спуск – дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
По адресу: ул. Еврейская угол Осипова дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
По адресу: Французский
б-р, 85 – аварийное дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела уборку с проезжей части и распиловку дерева
По адресу: Французский
б-р,  32-35 – аварийное дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела уборку с проезжей части и распиловку дерева
11.11.07
По адресу: ул. Ришельевская угол Малая Арнаутская – аварийное  дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела уборку с проезжей части и распиловку дерева
По адресу: М. Арнаутская угол Новая – аварийное дерево упало на проезжую часть
Дежурная смена произвела уборку с проезжей части и распиловку дерева
По адресу: ул. Садовая, 20 – аварийное дерево упало на контактный провод
Дежурная смена произвела распиловку дерева.
По адресу: ул. Амундсена возле детской больницы №2 – аварийное дерево
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева
По адресу: ул. Героев-Пограничников – аварийное дерево
Дежурная смена произвела уборку и распиловку 2-х деревьев.
По адресу: ул. Семинарская, 13 – на автомобиль упало дерево
Дежурная смена произвела снятие дерева с машины, уборку и распиловку дерева.
По адресу: ул. Пироговская, 27-б – упавшее дерево загородило выезд из гаража рай. администрации
Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева.
По адресу: ул.Днепропетровская дорога,  118 – из кв.96 сильный запах горючих веществ
Житель квартиры Тараненко И.С. пытался поджечь квартиру и себя. Дежурная смена произвела открытие двери и предотвратила поджог

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 340
из них передано:
- в УЖКХ – 67,
- оказана информационная помощь – 245,
- в КП «Зелентрест» – 23,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 2.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(05.11.07 – 11.11.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
05.11.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
1. Про підготовку річної статистичної
звітності по ДЮСШ, СДЮСШОР;
2. Звіт про роботу з соціально незахищеними категоріями дітей;
3. Поточні питання.
06.11.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
 Чемпіонат світу зі стрибків на батуті
07-10.11.07
Канада
м. Квебек
5
Кубок Грації зі спортивних танців
08-09.11.07
м. Миколаїв
 
6
Вища юнацька баскетбольна ліга (юнаки 1993р.н.)
09-11.11.07
м Сімферополь
7
Вища юнацька баскетбольна ліга (юнаки 1995р.н.)
09-13.11.07
м Київ
8
Чемпіонат України серед молоді з кульової стрільби
05-10.11.07
м. Львів
м. Дніпропетровськ
9
Чемпіонат України з дзюдо серед юнаків та дівчат 1993-1994 р. н.
08-11.11.07
м. Харків
10
Турнір з боксу серед кадетів України
08-11.11.07
м. Балаклава
11
Чемпіонат України з регбі 15 серед юнаків 1991-1992 р. н.
04-07.11.07
м. Київ
12
Чемпіонат України з дзюдо серед
юнаків 1993-1994 р. н.
08.11.07
м. Харків
13
Міжнародний турнір з вільної боротьби серед юніорів
07-10.11.07
м. Херсон
14
Міжнародний турнір з вільної боротьби серед юніорів
04-17.11.07
м. Дніпропетровськ
15
Першість міста з футболу
07, 08, 10, 11.11.07
м. Одеса,
ЗОШ № 29

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(05.11.07 – 11.11.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Атестація ДШМ № 5
05.11.0715.11.07
ДШМ № 5,
Середньофонтанська, 12
Концерт ансамблю української музики «Стожари»
07.11.07
 
Муніципальний театр духової музики ім. О.Саліка,
вул. Приморська, 59
Семінар “Читач та масова культура”
(по книзі Д. Брауна “Код да Вінчі”
08.11.07
 
Універсальний
читальний зал,
Катерининська, 67
Засідання комісії з призначення муніципальної стипендії обдарованим дітям м.Одеса на 2008 рік
09.11.07
 
Управління з питань культури
та мистецтв
Сабанєєв міст, 3
Виставка фотохудожниці Міли Нірши “Картинки літа”
09.11.07.
 
Музей Западного та Східного мистецтва,
вул. Пушкінська, 9

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее