01:48:09   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 46

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 46

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

 ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.11.07 – 16.11.07)

На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 30 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 195 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 49 громадян, з них по консультативним питанням – 48.

За звітний період проведено:
16.11.07 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 4 письмових звернення громадян та на 37 звернень підприємств, установ та організацій. Розглянуто 111 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Виконання заходів щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП ЖКС.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків. Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення роботи щодо виконання міської Програми „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік”.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 76 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 12 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено 2 особистих прийоми громадян.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
15.11.07 – проведено нараду з начальниками секторів громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб, щодо виконання Закону України „Про державний реєстр виборців”.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
12-16.11.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Старосінна площа, вул. Пантелеймонівська, 72 – вул. Пантелеймонівська, 76 );
12-16.11.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Привокзальна площа);
13.11.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.07.07 р. №767 та від 22.08.07р. №916 проведено демонтаж торгівельних об’єктів: кіоск ПП Котлярова, вул.Колонтаївська,56; кіоск ПП „На Нежинской”, вул.Колонтаївська,71.

Відділ соціально-економічного розвитку району:  
12-16.11.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 2 договори на експлуатацію службових автопарковок);
12-16.11.07 – розглянуто 2 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
12-16.11.07 – проведено об’їзд всіх автостоянок і парковок розміщених на території району, з метою приведення їх у належний санітарний стан;
10,13,16.11.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
09.11.07 – працівниками відділу спільно з працівниками КП „ЖКС” району проведено об’їзд вищих навчальних закладів району з питання наведення санітарно-гігієнічного стану території, закріпленої за ними;
12-16.11.07 – проведено роботу серед паспортистів гуртожитків щодо виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. №165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси”;
14.11.07 – організовано перегляд мультфільму „Бі-Муві: медова змова” в кінотеатрі „Родіна” для дітей та підлітків пільгового контингенту;
16.11.07 – організовано безкоштовне відвідування вистави „Обнаженная любовь” в театрі Музичної комедії для представників соціально-незахищених верств населення та ветеранів ВВВ (500 чол.).

Відділ у справах дітей:
12-16.11.07 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
12-16.11.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 7 сімей);
12-16.11.07 – проведено перевірку неповнолітніх (за місцем мешкання), яких затримували за незаконні дії з наркотиками (перевірено 2 неповнолітніх);
13.11.07 – участь в семінарі обласної служби у справах дітей;
14.11.07 – вирішено питання щодо направлення 1 малолітнього в державний заклад на повне державне забезпечення;
14-16.11.07 – проведено перевірку в благодійних організаціях „Світлий дім”, „Негадана радість”, „Шлях до дому” з метою визначення статусу дітей, які там перебувають;
16.11.07 – проведення районного рейду щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх (місце проведення – ринок „Привоз”, Залізничний вокзал).

Відділ освіти:
12.11.07 – розважальна програма для учнів закладів освіти „Дім в якому весело” (місце проведення – ЦДТ „Моряна”);
12.11.07 – вистава „Водевіль” для учнів закладів освіти (місце проведення – ЦДТ „Моряна”);
12-16.11.07 – участь у міському турі Всеукраїнського конкурсу „Вчитель року” (учасники – переможці районного туру конкурсу);
12-19.11.07 – районний конкурс творів серед учнів закладів освіти, присвячений 55-річниці участі українських спортсменів в Олімпійських іграх;
12.11–12.12.07 – шкільний етап V обласного екологічного конкурсу „Збережемо Україну – козацьку державу”
13-16.11.07 – районні змагання з баскетболу серед учнів закладів освіти району (місце проведення – ОЗОШ №35 та №50, ОНВК №90);
16.11.07 – до Всесвітнього дня дітей організована концертна програма для дітей Чорнобильської зони (місце проведення – санаторій ім. Чкалова; учасники – вихованці ЦДТ „Моряна”).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, створення нових робочих місць в НПЦ „Водообробка”.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі на ТОВ „Секрет Сервіс”.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Успіх”.
14.11.07 – проведено комплексну перевірку ЗАТ „Наталка-Трейд” з питань забезпечення дотримання законів України та інших нормативних актів про охорону праці та безпечну життєдіяльність населення, атемтацію робочих місць, оплату праці, професійне навчання кадрів, вивчення стану організації виробництва і праці спільно зі спеціалістами сектору по трудовим ресурсам та підготовці кадрів, а також сектору по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин.
Сектором оплати праці та врегулювання соціально-трудових ресурсів проведена перевірка щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці ОДЦПЗ №5 ОДУ ДППЗ „Укрпошта” та ТОВ „Наталка Маркет”.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 136 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 311 громадян, надано 11 відповідей на запити організацій та звернення громадян, прийнято 194 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 165.

Відділом соціальних інспекторів проведено 68 перевірок, в тому числі:
- з питань призначення субсидій у виключеному випадку – 17;
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 13;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –2;
- перевірено довідок про доходи на запит – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 29;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 6.
В ході перевірок довідок про доходи виявлено 1 порушення.

Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 96;
- прийнято 8 заяв на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 7;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 5;
- видано посвідчень ветеранам війни – 9;
- видано талонів на пільговий проїзд – 23;
- видано санаторно-курортних путівок – 8;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 6;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 18.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.11.07 – 16.11.07)

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1.Санаторно-курортне лікування – 10
2.Пільг – 12
3.Видано посвідчень – 24
- ІВ – 2
- УВ – 2
- ВП – 11
- Встановлено статус – 5
4. Видано путівок – 3
5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за серпень 2007р. (остаточно) – 3 чол.
- за вересень 2007р. – 538 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 22 чол.
- компенсація на санаторно – курортне лікування за 2005р.
- дітям потерпілим від ЧК за серпень ( остаточно) 2007р.-13 чол.
- за вересень (частково) 2007р. – 3 чол.
- зроблений розрахунок компенсацій за 2007р., на проїзд – 3 чол..;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. за вересень 2007р. – 539 чол.;
- дітям, які постраждали від ЧК: за листопад 2007 р. – 67 чол.
- на тверде паливо – 9 чол.;
- на скраплений газ – 8 чол ;
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.

Проведені планові перевірки на підприємстві ПП „Запчастина”, ТОВ „ВсеВлад,” ТОВ „Бізнес інтелект”, ПП „Корасон Дель Мар”. Надавалась організаційно-методична допомога при укладенні колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.

В межах міської цільової програми “Дешевий хліб” продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3729 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7830,90 грн.
Міська цільова програма “Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та Непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік”:
Гаряче харчування:
Станом на 14.11.2007р. отримали – 4899 чол./ 523804,42 грн., в т.ч.:
- бюджет - 2958чол./ 315801,35 грн.
- благодійні – 1941чол./ 208006,07 грн.
Отримали за звітний період :
їдальня “Ветеран-1” гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн., благодійні – 605обідів/3630,00 грн.
їдальня “Ветеран-4”– гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня “Академія” – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 486чол. / 14580,00 грн.

Всього з початку року за станом на 14.11..2007р. отримано продуктових наборів – 17073 шт. /575166,40 грн.

В межах міської цільової програми “Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік” за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.
- прання – 23чол.(69 кг)/310,50 грн.
- перукарські послуги – 7 чол.
Також 111 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 119 чол., в т.ч.:
- дітей-інвалідів – 40 чол.
- дітей-сиріт – 79 чол.

Всього на обліку ТРЦ за станом на 14.11.2007р. – 4473 чол., в т.ч.:
- надомне обслуговування – 1333 чол.
- у відділі натуральної допомоги – 3140 чол.
За звітний період відпрацьовано – 48 листів

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 59 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., за минулий тиждень.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю (за станом на 16.11.2007р.) канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів -2;
- оформлено зміну особистих рахунків - 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлового господарства:
Було розглянуто 33 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району;
Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 14 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 8 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій:
12.11.07– розглянуто листа управління праці та соціального захисту населення стосовно виконання програми облаштування пандусами місць соціального значення;
- розглянуто листа гр. Дазіденко М.В., стосовно проведення будівельних робіт поблизу житлового будинку за адресою: 6-а ст. Люстдорфської дороги, 13-а лінія, 46;
- здійснено прийом громадян з питань у сфері благоустрою;
13.11.07 – здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Вузівське»;
- розглянуто листа голови ЖБК «Південний-7», стосовно проведення благоустрою прибудинкової території;
- здійснено виїзд за адресою пл. Толбухіна, стосовно розміщення об’єкту зовнішньої реклами, який загороджує огляд рекламної вивіски «Курси іноземних мов»;
14.11.07 – здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Чорноморське»;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Київський - 7», за адресою: вул. Ак. Королева, 92.;
15.11.07 – здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 2 КП ЖКС «Вузівське»;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста, стосовно облаштування фізичних перешкод для руху автотранспорту по вул. Петрашевського, 1, 2, 3, 4;
- розглянуто звернення мешканців буд. № 55 по пр. М. Жукова, стосовно незадовільного санітарного стану прибудинкової території;
16.11.07 – здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 4 КП ЖКС «Чорноморське»;
- розглянуто звернення мешканців вул. М. Демченко, стосовно облаштування фізичних перешкод для руху автотранспорту;
- розглянуто контрольне питання стосовно капітального ремонту внутрішньо-квартального проїзду пр. Ак. Глушка, 6-А, 6-Б.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 114 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 12;
- затоплення підвалів – 24;
- відсутність холодного водопостачання -6;
- відсутність гарячого водопостачання – 16;
- відсутність електроенергії –15;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 3;
- відключення ліфтів – 4;
- засмічений сміттєпровід – 0;
- відсутність Ц/О – 32 (заявки передані до ЖКС для прийняття мір).
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 108 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів: виявлення боєприпасів часів ВВВ;
- підготовлено та проведено засідання штабу по боротьбі зі сніговими наметами та ожеледицею району;
- контроль проведення ШОТ в санаторії ім. Горького;
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР- згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування:
12.11.07 – надання керівникам об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період;
12-16.11.07 – перевірка об’єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
12-16.11.07 – розглянуто та дано відповідей по 12 зверненням;
12- 16.11.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
12-16.11.07 – згідно з поданням прокуратури м. Одеси „Про усунення порушень законодавства, що регулює питання безпеки експлуатації систем газопостачання” надання керівникам об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою узгодження розміщення торгових об’єктів з ВАТ „Одесагаз”.

Відділ у справах дітей:
12-16.11.07 – прийнято участь у 14-ти судових засіданнях;
12-16.11.07 – працівниками відділу було проведено 2 рейди з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
13.11.07 – прийнято участь у відібранні дитини за рішенням суду, разом з судовим виконавцем;
14.11.07 – працівниками відділу у справах дітей разом з дільничним педіатором, та співробітниками Київського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області було проведено перевірку неблагополучної сім’ї Жекових;
15.11.07 – було прийнято участь у засіданні органу опіки та піклування;
12-16.11.07 – працівниками відділу відвідано 2 неблагополучні сім’ї, в якій проживає 2 дитини;
12-16.11.07 – було проведено 8 актів обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організація підписки на періодичні видання: ”Ветеран України”, „Світлий дім”, „На пенсії”, „Одеський вісник”, для ветеранів війни та праці Київського району (170 чол.), а також членів товариства інвалідів Київського району.
- Збір інформації щодо технічного стану та обладнання дитячих та спортивних майданчиків Київського району для державного статистичного звіту в управління фізкультури та спорту Одеської міської ради.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
12-16.11.07 – проводився об’їзд установ, які встановили пандуси згідно з програмою „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями”.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
15.11.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів правопорушення ).
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 12.11.2007р.
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
12.11.07 – співробітниками відділу здійснено об’їзд приватного сектору з метою виявлення місць накопичення ТБО;
13.11.07 – спільно з представником СОН „10ст. В.Фонтану” здійснено прибирання крупногабаритного сміття в місцях їх накопичення;
- об’їзд автосалонів Київського району з питання наявності правовстановлюючої документації; -14.11.07 – здійснено виїзд по контрольному питанню стосовно звернення гр. Садовського В.І. (за адресою: вул. Люстдорфська дорога, 157а), щодо питання благоустрою прилеглої території;
Співробітниками відділу були вручені приписи керівникам автостоянок про необхідність, прийняття заходів щодо приведення до відповідної відстані або переносу споруд газопроводів згідно норм діючого законодавства.
15.11.07 – виїзд по колективному зверненню громадян з питання встановлення власника гаража біля житлового будинку по вул. Топольова 18/2;
16.11.07 – з виїздом на місце, обстежені провали ґрунту, які утворилися внаслідок несприятливих погодних умов біля будинку по вул. Проспект свободи 81, с. Чорноморка.


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.07 – 17.11.07)

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміні¬страції 28 громадян; прийнято до розгляду 97 письмових звернень.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 35 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 27 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 6 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 20 розпоряджень райадміністрації.
Прийом громадян згідно графіку.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».  
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».  
Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовлена інформація за укладеними договорами на вивіз ТБО в приватному секторі з «Раф плюс», ЧП Радченко.
Видано 22 приписи і складені 4 протоколи мешканцям приватного сектора на предмет приведення прилеглої території в належний санітарний стан.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Розглянуто 95 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.
Щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань підключення опалення.
Щоденний контроль за безперебійним теплопостачанням. Проведено перевірку санітарного стану території району.
Проведена робота будівельних, автотранспортних організацій на наявність пеще¬ної соляної суміші для посипання тротуарів під час ожеледі.
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Виїзд за адресами: вул. Ак. Заболотного, 22 Б кв. 409, кв. 410, вул. Марсельська, 32/1 кв. 8, кв. 17 – самовільне будівництво балкону.
Виїзд за адресою: вул. Курська, 125 з питань самовільного будівництва.
Виїзд за адресами: Дніпропетровська дорога, 68 кв. 39, вул. Ак. Заболотного, 39 кв. 6 - реконструкція квартир.
Участь у засіданні опікунської ради.
Обстеження будівлі на території „Залізничного питомника" з питань присвоєння поштових адресів.
Виїзд на автозупинку «Супутник» для вирішення конфліктної ситуації, яка виникла між підрядчиком та мешканцями прилеглих будинків.
Реєстрація договорів з автозупинкою „Супутник" на перевід машин у підготовлені місця для паркування.
Виїзд за адресою: пр. Добровольського, 135 на предмет виявлення не житлових приміщень.
Комісійне обстеження підвального приміщення жилого будинку №67/1 по вул. к. Заболотного, який знаходиться на балансі ОСББ „Весна".
Обстеження житлового будинку № 21 по вул. Ген. Бочарова на предмет наявності теплоносія.
Обстеження житлового будинку № 113 по Дніпропетровська дорога з питань включення газопостачання.

Відділ у справах дітей:
1. Відвідано 6 неповнолітніх, які перебувають на обліку за вчинення злочинів.
2. Проведено 9 бесід з підлітками, які знаходяться на обліку в відділі.
3. Відвідали 30 неблагополучних сімей.
4. Проведено 2 рейди по місцям концентрації неповнолітніх (08.11.07р. та 14.11.07р.). Виявлено 9 неповнолітніх, які були доставлені до Центру соціально- психологічної реабілітації для дітей.
5. Відвідали 20 осіб з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування для повідомлення про отримання одноразової допомоги при досягненні повноліття.
6. Підготовлений список осіб з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського
для отримання з числа дітей - сиріт та позбавлених батьківського, які у 2007 році досягли повноліття.
7. Проведено 9 бесід з підлітками, які знаходяться на обліку в відділі.
8. Підготовлено 6 пакетів документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
9. Підготовлено 5 висновків про позбавлення батьківських прав.
10. Ведеться робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
11. Прийняли участь у 25 судових засіданнях.
12. Підготовлено 2 розпорядження про реєстрацію дітей в органах РАЦС.
13. Підготовлено та направлено 55 запитів до різних установ.
14. Підготовлено 5 висновків про доцільність усиновлення дитини.
15. Провели 2 прийоми громадян.
16. Прийняли участь у роботі наради заступників директорів з виховної роботи.
17. Прийняли участь у роботі ради профілактики в ЗОШ №15.
18. Прийняли участь у роботі ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
• Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
• Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, які порушили порядок встановлення та експлуатації об'єктів, згідно рішення Одеської міської ради від 04.07.2007р. № 1466-V.
• Підготовка заходів присвячених святкуванню Міжнародного дня інвалідів.
• Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо встановлення урн на території району.
• Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
• Керівникам підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо дотримування належного санітарного вигляду прилеглої території до об'єктів торгівлі вручені приписи, складено 10 (десять) протоколів.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота «Телефону Довіри» – постійно.
09.11.07 – Ігрова програма «Хрестики-нолики».
09-16.11.07 – Туристсько-навчальний похід в район «Ліски».
11.11.07 – Турнір з шахів (БТЮ «Тоніка»).
11-15.11.07 – Проведення районної акції «За здоровий спосіб життя».
06-08.11.07 – Районний конкурс читців «Срібне слово» (ЦДТЮ «Зоресвіт»).
09.11.07 – Бібліотечний урок «Українські традиції від давнини до сучасності» (бібліотека № 7) – до Дня Української писемності та мови.
09.11.07 – Книжкові виставки «Рідна мово, ти ніжний цвіт» (бібліотека № 29, 30) до Дня Української писемності та мови.
13.11.07 – Ігрова програма «Червоний, жовтий, зелений» (БТЮ «Тоніка»).
Інвентаризація спортивних клубів – протягом тижня.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 1000 чол. на суму 28852 грн.;
- видано продовольчих наборів – 820 чол. на суму 29307 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 241 чол. на суму 1920 грн.;
- ремонт взуття – 20 чол. на суму 210 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 8 чол. на суму 196 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 2080 чол. на суму 18690 грн.;
Відпрацьовано 88 звернення громадян.
Обслуговано 13 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 81401 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:  
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ТОВ ТД Контакт-92», МПП «Хаджибей», МПП «Восход», ПП фірма «Булос», ТОВ «Сфінкс», МПП «Гарант-пласт».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 72.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 34.
Заповнено карток інвалідів – 5.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 140.
Проведено прийом документів у пільговиків – 59.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 172.
Призначено субсидії сім'ям – 552.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 4.
Видано посвідчень «Ветеран праці» – 5.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 19.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 1.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни –11.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян –111.


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(12.11.07 – 16.11.07)

13.11.07
– Осуществлена сверка по учету численности военнообязанных и забронированных медицинских работников в Малиновском РВК.
– Проверка работы ЖК №14 по вопросу профилактики и выявления онкогинекологических заболеваний.
14.11.07
– участие в заседании бюджетной комиссии Одесского городского совета.
– рабочее совещание с главными врачами детских и родовспомогательных учреждений по материалам съезда неонатологов.
15.11.07
– участие в Дне специалиста-педиатра.
– участие в Дне специалиста акушер-гинеколога.
– участие в селекторном совещании МЗ Украины по вопросам проведения (всеукраинской акции «Від первинної ланки до здоров'я нації».
16.11.07
– осуществлена проверка качества оказания медицинской помощи детскому населению от 0 до 2 лет в КУ «ДТП №1».
– подготовка и проведение заседания городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(12.11.07 – 16.11.07)

1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 18-ти объектах: (ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Пантелеймоновская, 74; ул.Коблевская,23; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская, 61; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22, 26; Тираспольская, 25; Днепропетровская дор., 80).

2. По состоянию на 16.11.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 95,5%, сбор платы за водопотребление – 85,7%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа: Ликвидация последствий стихии (с 09.11.07г. по 11.11.07г.), связанной с падением деревьев в городе (по состоянию на 15.11.07г.).
- убрано деревьев – 277 шт.

4. КП «Одесгорсвет» произведена:
- ликвидация повреждений – 140
- замена аварийных опор – 3 шт.

5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энерго- снабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

6. Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 16.11.2007г. установлено 160 шт.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(12.11.07 – 17.11.07)

1. Перераховано до міського бюджету – 3 178 367,33 грн., у тому числі:
- від відчуження – 1784 599,33 грн.;
- від приватизації – 195 768,00 грн.;
- від оренди – 1 198 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 18.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 10.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(12.11.07 – 16.11.07)

- количество документов, поступивших в Инспекцию – 190;
- количество отработанных документов – 90;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 5;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;
- количество выданных ордеров:
плановых – 16;
аварийных – 49;
- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 2;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Попова И.Г., Французский бульвар, 12 кв. 2 – реконструкция квартиры и подвального помещения под офис.
2. ООО «Производственная компания «Плазма», ул. Чапаева, 5-А – реконструкция административно-бытового корпуса.
3. СПД Терлецкий В.И., ул. Ефимова, 49 – магазин хозяйственно-бытовых товаров.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(12.11.07 – 16.11.07)

1. Обследование участков побережья Ланжерон-Отрада I очереди ПОС.

2. Технический и авторский надзор за состоянием гидротехнических сооружений в районе 12-13 ст. Б.Фонтана.

3. Замеры площадей в районе пляжей с нивелировкой в районе пляжа «Отрада».

4. Выдано 3 технических условий на проектирование объектов.

5. Подготовка и выдача 44 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.

КП «СМЭП»
(12.11.07 – 18.11.07)

1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 84
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 84
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 70
4. Заменено ламп – 380 шт
5. Установлено дорожных знаков – 42 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 43 шт.
7. Рихтовка колонок – 6 шт.
8. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом и по заявкам диспетчера с знаменной ламп.
9. Устранение повреждений в результате последствий стихийного бедствия от 11.11.07 (восстановление кабельного хозяйства, замена дорожных контроллеров, замена оборудования – светофоров).
10. Работы на светофорном объекте по ул. Софиевская - ул.Торговая восстановление растяжки, креплений, светофоров в следствии падения дерева.
11. Замена процессора УК на следующих светофорных объектах: пл.Толбухина, 1-й Заливной - Черноморского казачества, Канатная - Пантелеймоновская.
12. Реконструкция объекта ул.Прохоровская - ул. Мясоедовская: установка нового ДКУ с радиоканалом, светодиодных светофоров. Объект в работе.
13. Под готовка металлоконструкций и светофоров, для строительства и восстановления светофорных объектов на 10 ст.Б.Фонтана и на ул. Конной.
14. Работы на объекте М.Арнаутского - ул. Белинского замена модуля ключей и ламп.
15. Настройка и перепрошивка на месте комплекта аппаратуры системы видеонаблюдения (модем, видеосервер) на перекрестках: ул. Стуса - ул. Мельницка; ул. Щорса - Ивановский путепровод; ул. Балковская - ул. Мельницкая;
16. Проверка контроллера ДКУ перекрестка ул. Ришельевская - ул. Пантелеймоновская на возможность координированного управления.
17. Ремонт контроллера звукового оповещения на перекрестке ул. Вильямса - ул. Ильфа и Петрова.
18. Текущий ремонт: блоков питания; контроллеров КСЗ; плат силовых тиристоров; модулей ключей.
19. Разработка и тестирование программного обеспечения для дорожных контроллеров КС-16 на светофорные объекты: Николаевская дорога - Лузановка, Николаевская дорога - Сортировочная.
20. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера ДКМ-П на светофорный объект № 14 ул. М.Арнаутская - Александровский проспект.
21. Разработка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорного объекта ул.Мечникова - пер. Высокий.
22. Местное обследование ул. Мечникова, связанное с разработкой суточных режимов работы светофорных объектов Мечникова - пер.Высокий, ул.Мечникова - ул.Мясоедовская - ул.Лазарева в составе магистрали. Разработка соответствующих изменений к базе данных ЦУП.
23. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. Прохоровская - ул.Мясоедовская.
24. Обработка информации по ДТП.
25. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 23.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(12.11.07 – 16.11.07)

Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4224;
- до адміністратора – 1573.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4756;
- через адміністратора – 1829.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4224;
- адміністратором – 1573.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(12.11.07 – 16.11.07)

Подготовлен доклад городского головы для отчета перед Одесской городской громадой по итогам работы за 2006 год и 1-й квартал 2007 года.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору ООО «Энерго-Тепло-Сервис» по вопросу согласования тарифов на тепловую энергию и услуги теплоснабжения.
Рассмотрен протест прокурора г. Одессы на решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 20.09.2007 года № 1012 «О мерах упорядочивания системы предоставления услуг по теплоснабжению и усовершенствованию тарифной политики в теплоэнергетической отрасли г. Одессы». Подготовлены и направлены докладные записки на имя заместителя городского головы, и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета, и.о. начальника юридического управления.
15 ноября 2007 года сотрудники отдела внешнеэкономической и выставочной деятельности в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественном открытии VI Международного форума косметики, парфюмерии и парикмахерского мастерства «STYLE & BEAUTY», в рамках которого были проведены II Международный Чемпионат по моделированию и дизайну ногтей «PRETTY NAILS». В рамках выставки были проведены семинары, мастер-классы, презентации, проводимые ведущими специалистами в области косметологии, парикмахерского искусства, ногтевой эстетики.
Выставочный форум «Style&Beauty 2007» собрал большое количество участников из Украины, России, Белоруссии, Болгарии, Турции, а также Индии.
Экспозиция выставки была представлена следующими направлениями: профессиональная косметика, декоративная косметика, средства по уходу за волосами, ногтевая косметология, аппаратная косметология, средства по уходу за лицом и телом, парфюмерия, оборудование, инструменты и аксессуары для салонов красоты, клиники пластической хирургии, медико-косметологические центры, оборудование для фитнес-центров, средства коррекции фигуры, биологически-активные добавки, учебные заведения, а также авторские школы.
Во исполнение протокола поручений, данных первым заместителем городского головы на аппаратном совещании 12.11.2007 года, коммунальным предприятиям города Одессы направлены запросы о готовности предприятий к оперативному реагированию в случае штормовых предупреждений и погодных условий.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(12.11.07 – 18.11.07)

1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 267 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 121 ед.
в выходные дни в количестве 196 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 115 ед.
- по троллейбусу – 81,0 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 363,936 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 362,717 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 319,00грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 900,00 грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая 8 троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
-трамвай – 170 вагонов,
-троллейбус – 155 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(12.11.07 – 18.11.07)
 
Дата
Что произошло
Принятые меры
12.11.07
По адресу: ул. Отрадная,2-8 –
упало три дерева, перекрыв дорогу и пешеходную часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку деревьев с проезжей и пешеходной частей.
По адресу: ул. Коблевская,35 – на линию электропередачи упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева.
13.11.07
По адресу:
 ул. Филатова, 43 –
аварийное дерево упало на проезжую часть
Специалисты отделения ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги
По адресу:
 ул. Варненская, 3 –
аварийное дерево упало на проезжую часть
Специалисты отделения ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги
14.11.07
По адресу:
Адмиральский пр-т 
(школа № 4) –
аварийное дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу:
 Днепропетровская дорога, 125/3, кв. 57 –   разбит медицинрский термометр
 
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
15.11.07 
 
По адресу:
ул. Ланжероновская, 26 –
Затопление подвального помещения водой.
Дежурная смена произвела откачку воды из подвального помещения.
16.11.07
 
По адресу:
пляж Черноморка – в 500 м. от берега обнаружен неизвестный объект. Предположительно – раненый дельфин.
Дежурная смена совместно со специалистами отделения водолазно-спасательных работ произвели обследование акватории района. Раненый дельфин не обнаружен.
По адресу:
ул. 7-ая Пересыпьская,16, кв.6 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
17.11.07
По адресу:
ул. Греческая, 26/28, кв. 9 –
разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
По адресу:
ул.Черноморского казачества, 58 – аварийное дерево на проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги
18.11.07
По адресу: ул. Ольгиевская, 13 – отошел кровельный лист железа, грозит падением  
Дежурная смена произвела закрепление кровельного металлического листа
По адресу: ул. Академика Филатова, 37а – аварийное дерево перекрыло вход в парадную
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева
По адресу: ул. Садовая, 17 – трещины в несущих стенах
Дежурная смена произвела обследование аварийного дома, и результаты передала в УЖКХ

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков –387
из них передано:
- в УЖКХ – 61,
- оказана информационная помощь – 271,
- в КП «Зелентрест» – 51,
- в Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 3.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(12.10.07 – 18.10.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління  щодо вирішення поточних питань
12.11.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
1. Про формування єдиного плану-календаря спортивних змагань та масових заходів міста на 2008 рік;
2. Звіт директорів шкіл по результатам роботи за 2007 рік щодо участі у змаганнях всіх рівнів
(ДЮСШ № 1,2,3,4,5);
3. Підведення підсумків роботи щодо виконання бюджету за 2007 рік;
4. Поточні питання.
13.11.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
 Кубок Харкова зі спортивних танців
15-16.11.07
м. Харків
5
Вища юнацька баскетбольна ліга (юнаки 1996р.н.)
16-18.11.07
м Черкаси
6
Змагання з волейболу, перша ліга
«№Біла Акація – СДЮСШОР №2»
15-16.11.07
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
7
Змагання з дзюдо, дитяча ліга
(1995-2000 р. н.)
17.11.07
м. Одеса
(Динамо)
Французький б-р,27
8
Міжнародний турнір з вільної боротьби серед юніорів
14-17.11.07
м. Одеса
вул. Героїв Сталінграда, 76-А
9
Кубок Світу з альпінізму
17-18.11.07
м. Кран’я, Словенія
10
Міжнародний турнір з вільної боротьби пам’яті Б.Сцибайло 
17-19.11.07
м. Херсон
11
Першість міста з футболу
14, 15, 17, 18.11.07
м. Одеса,
Стадіон ОНЮА
вул. С. Варламова

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее