19:50:54   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.11.07 – 24.11.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 29 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 215 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 48 громадян, з них по консультативним питанням – 47.

За звітний період проведено:
20.11.07 – засідання комісії з призначення, як виняток, житлових субсидій;
20.11.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
22.11.07 – засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення;
22.11.07 – засідання ради опіки та піклування;
22.11.07 – звітно-виборча конференція Ради ветеранів Приморського району з концертною програмою за участю творчого колективу ЦДЮТ „Самосвіт" та врученням продовольчих наборів;
23.11.07 – засідання адміністративної комісії;
24.11.07 – на знак вшанування пам'яті невинних жертв Голодомору – участь у Всеукраїнській акції „Засвіти свічку" на Соборній площі.


Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 18 письмових звернень громадян та на 30 звернень підприємств, установ та організацій. Розглянуто 109 звернень на „телефон довіри міського голови".
Виконання заходів щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007-2008 pp.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС".
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян: вул. Новосельського, 17 (додаткове підключення до мереж електропостачання); вул. Пішонівська, 25 (благоустрій дитячого майданчику); вул. Ніжинська, 65, кв.1 (відсутність центрального опалення).
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об'єктів культури та спорту, житлових будинків.
Виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси".
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.


Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 98 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 10 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено 2 особистих прийоми громадян.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
19.11.07 – проведено рейд щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (місце проведення - Старосінна площа, вул. Пантелеймонівська, 72 - вул. Пантелеймонівська, 76);
19-23.11.07 – перевірка суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" (Привокзальна площа);
22.11.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.07.07 р. № 767 та від 22.08.07р. № 916 проведено демонтаж торгівельного павільйону ПП „Властюр" за адресою Шампанський пров./просп. Шевченка.


Відділ соціально-економічного розвитку району:
19-22.11.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 2 договори на експлуатацію службових автопарковок);
19-22.11.07 – розглянуто 3 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
19-23.11.07 – заходи щодо виконання „Комплексного плану заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в осінньо-зимовий період 2007 - 2008 p.p.".
20-24.11.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
19-23.11.07 – контроль щодо заключения договорів між керівництвом ВУЗів та райадміністрацією з питань ліквідації снігових наметів у зимовий період;
19-23.11.07 – проведено роботу щодо виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. №165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси";
22.11.07 – організовано безкоштовне відвідування вистави „Допомогти так легко" в Українському музикально-драматичному театрі ім. В.Василька для ветеранів ВВВ.

Відділ у справах дітей:
19-23.11.07 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
19-23.11.07 – проведено районний рейд щодо виявлення неповнолітніх, які тривалий час не відвідують школу (перевірено 3 неповнолітніх);
19-23.11.07 – перевірка неповнолітніх (за місцем мешкання), які перебувають на обліку в наркологічному диспансері;
19-23.11.07 – вирішено питання щодо направлення 2 неповнолітніх в державний заклад на повне державне забезпечення;
20.11.07 – до Всесвітнього дня дітей участь у благодійній акції, яка організована службою у справах дітей Одеської міської ради „Талант, якому потрібна допомога".

Відділ освіти:
16-22.11.07 – відзначення в закладах освіти району Всесвітнього дня дітей:
• проведення акції „Діти допоможіть дітям" (допоміжна школа № 75);
• проведення конкурсу малюнків „Світ очима дітей" в дитячих навчальних закладах та в закладах освіти району;
19.11.07 – відзначення в закладах освіти району Міжнародного дня боротьби з палінням;
20.11.07 – участь вихованців позашкільних закладів освіти у міському конкурсі малюнків „Цвета Одессы" (місце проведення – благодійний фонд ім. Б.Дерев'янко);
20-21.11.07 – районний етапу VII міського конкурсу „Срібне слово" (місце проведення – ЦДЮТ„Самоцвіт" (20.11.); ЦЦТ„Моряна" (21.11.); ЦДЮТ „Дивосвіт" (22.11.); учасники - переможці шкільного етапу конкурсу);
23.11.07 – районний конкурс КВК серед команд ЗОШ №№77, 38, 26 (місце проведення - ЦЦТ „Моряна"). 


Управління праці та соціального захисту населення:
20.11.07 – участь у засіданні міської робочої групи з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, створення нових робочих місць в Одеському радіотелевізійному центрі.
Проведено роз'яснювальну роботу з підприємствами, організаціями та установами району щодо підвищення поінформованості інвалідів з питань їх соціального захисту шляхом проведення підписки газети „Дзвони сердець".
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі на ТОВ „Секрет Сервіс".

Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ МЦ „Гомеопат".
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.

Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 183 заяви про призначення державної допомоги сім'ям.

Сектором субсидій прийнято 417 громадян, надано 16 відповідей на запити організацій та звернення громадян, прийнято 233 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 180.

Відділ соціальних інспекторів проведено 75 перевірок, в тому числі:
- з питань призначення субсидій в порядку виключення – 16;
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім'ям – 19;
- з питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги –1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 39;

Відділ по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 125;
- видано довідок „Діти війни" – 34;
- видано посвідчень „Ветеран праці" – 5;
- видано посвідчень ветеранам війни – 9;
- видано талонів на пільговий проїзд – 23;
- видано санаторно-курортних путівок – 37;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 4;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 10.

Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.11.07 – 24.11.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 8
2. Пільг – 11
3. Видано посвідчень – 19
- IB – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 4
- ВП – 12
- Встановлено статус – 6

4. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за жовтень 2007р. – 538 чол.;
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 94 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за серпень ( остаточно) 2007р. – 13 чол.;
- за вересень (частково) 2007р. – 3 чол.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 4 чол.;
- одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК – 1 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.;
- по інвалідності – 1 чол.;
- на тверде паливо – 9 чол.;
- на скраплений газ – 8 чол.

Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 11 чол.
Проведена перевірка умов праці на ПП «Слав'яночка», проведені планові перевірки на підприємстві ПП „Стройкомп МП", УБСПУБ компанія MEM ЛТД.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3729 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 7830,90 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік":
Гаряче харчування:
Станом на 21.11.2007р. отримали - 4899 чол./ 523804,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 2958чол./ 315801,35 грн.
- благодійні – 1941чол./ 208006,07 грн.
Отримали за звітний період всього, в т.ч. :
- їдальня "Ветеран-1" - гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 605обідів/3630,00 грн.
- їдальня "Ветеран-4" - гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн. благодійні – 325 обідів/1950,00 грн.
- їдальня «Світлана» - гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
- їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось – 486чол. / 14580,00 грн.
Всього з початку року за станом на 21.11.2007р. отримано продуктових наборів – 18208 шт. /623472,00 грн.
За звітний період видано продуктових наборів – 1135 шт./48305,60 грн.

В межах міської цільової програми «Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верстам населення міста Одеси на 2006 рік» за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 5 чол./ 60,00 грн.;
- прання – 263чол.(78 кг)/351,00 грн.;
- перукарські послуги – 7 чол.
Також 111 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів.


Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей-сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 118 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол., дітей-сиріт – 78 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 21.11.2007р. – 4480 чол.
- на надомному обслуговуванні – 1345 чол.
- у відділі натуральної допомоги – 3135 чол.
За звітний період відпрацьовано – 48 листів.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі.

За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 82 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. 

Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради, для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови Ворохаєва А.І. за минулий тиждень.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 22.11.2007р. – канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулий тиждень:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 10 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
Розглянуто 12 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлового господарства:
Розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКСів району.
Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 15 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.


Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій:
19.11.07 – здійснено виїзд за адресою пр. Ак. Глушка, 17 стосовно проведення спільної перевірки маг. «Асорті». Проведено перевірку санітарного стану, прилеглої території до магазину, складено відповідний акт;
20.11.07 – розглянуто з виїздом на місце звернення гр. Гардаш Л.М. стосовно облаштування дитячого майданчика на прибудинкової території.
20.11.07 – розглянуто звернення голови комітету СОН «Південний В, Г, Д» стосовно неякісного прибирання прилеглої території до кафе-бару «Відпочинок». Здійснено виїзд на місце, в ході якого наданий припис керівництву кафе-бару «Відпочинок» на приведення прилеглої території до належного санітарного стану.
21.11.07 – проведено роботу по закріпленню зупиночних комплексів по пр. Ак. Глушка за підприємствами. Здійснено виїзд за адресою пр. Ак. Глушка надані приписи підприємствам про закріплення за ними зупиночних комплексів.
23.11.07 – проведено перевірку правовстановлюючих документів на автосалон за адресою вул. Комарова кут вул. 25-ої Чапаївської див. Здійснено виїзд на місце, запропоновано надати правовстановлюючі документи.

 

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 66 звернень громадян з наступних питань:
- течія каналізації – 8;
- затоплення підвалів – 12;
- відсутність холодного водопостачання – 4;
- простій ліфтів – 2;
- відсутність електроенергії – 6;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 11;
- теч зовнішніх комунікацій – 2;
- відсутність Ц/О – 18.

Виконано – 62 звернення, 4 – не виконані (вул. Варненська, 25 – течія в підвалі; вул. Терешкової, 10-а, кв. 23 – відсутність Ц/О в стояку; вул. Варненська, 5, кв. 65 – відсутність Ц/О в стояку, течія в підвалі; пр. Адміральський 1, кв. З, 4, 6, 16 – відсутня гаряча вода.). Ведеться робота.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- підготовлено та проведено засідання штабу по боротьбі зі сніговими наметами та ожеледицею району;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-22.11.07 – згідно з поданням прокуратури м. Одеси «Про усунення порушень законодавства, що регулює питання безпеки експлуатації систем газопостачання» надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою узгодження розміщення торгових об'єктів з ВАТ «Одесагаз»;
15-22.11.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
15-22.11.07 – розглянуто та дано відповідей по 10 зверненням;
15-22.11.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
21.11.07 – спільна перевірка з співробітниками ДШ та районною СЕС торгівельного об'єкту за адресою: пр. Ак. Глушка, 15-6;
15-22.11.07 – надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період.

Відділ у справах дітей:
19-23.11.07 – прийнято участь у 15-ти судових засіданнях;
20.11.07 – працівниками відділу було проведено перевірку неблагополучної сім'ї;
22.11.07 – було прийнято участь у засіданні круглого столу у 9 гімназії (пр. Ак. Глушка, 9) на тему „Захист прав та інтересів дітей";
19-23.11.07 – працівники відділу у справах дітей відвідали 2 неблагополучні сім'ї, де діти не охоплені навчанням.
19-23.11.07 – було проведено 5 актів обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.


Відділ у справах культури, сім‘ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організація підписки на періодичні видання: «Ветеран України», «Світлий дім», «На пенсії», «Одеський вісник» для ветеранів війни та праці Київського району (170 чол.), а також членів товариства інвалідів Київського району;
- збір інформації щодо пам'ятників, меморіальних дошок, пам'ятних знаків розташованих на території району;
- проведення організаційних заходів щодо проведення Дня інваліда у Київському районі 03.12.2007р.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- 22.11.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 21 протокол правопорушення);
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 19.11.07р.;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ соціально-економічного розвитку району:

20.11.07 – виїзд на дитячі спортивні майданчики за адресами: пр. Ак. Глушка, 25; вул. Ільфа та Петрова, 21; сквер на 7-й ст. В. Фонтану для перевірки виконання ремонту майданчиків та благоустрою скверу згідно Програми соціально-економічного розвитку м Одеси на 2007 рік.
Підготовлений попередній аналіз виконання Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси у 2007 році по Київському району.


Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
19.11.07 – співробітниками відділу здійснено об'їзд приватного сектору з метою виявлення місць накопичення ТБО;
19.11.07 – спільно з представником СОН «10ст. В. Фонтану» здійснено прибирання крупногабаритного сміття в місцях їх накопичення;
21.11.07 – здійснений виїзд по зверненню громадянина щодо благоустрою прилеглої території за адресою: вул. Люстдорфська дор., 157-а;
22.11.07 – вручені приписи керівникам автостоянок про необхідність прийняття заходів з приведення до відповідної відстані або переносу споруд газопроводів, згідно норм діючого законодавства;
23.11.07 – виїзд по контрольному питанню стосовно перевірки ОБСБЕЗ Київського району станції технічного обслуговування за адресою: вул. Левітана, 117. Керівнику СТО наданий припис на представлення до райадміністрації наявності правовстановлюючої документації;
- здійснено прибирання крупногабаритних відходів в містах їх накопичення в с. Чорноморка.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.11.07 – 23.11.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 10 громадян; прийнято до розгляду 56 письмових звернень.

 
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 21 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 15 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 4 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 11 розпоряджень райадміністрації
Прийом громадян (згідно графіку).
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Видано 22 приписи і складено 4 протоколи мешканцям приватного сектору на предмет приведення прилеглої території в належний санітарний стан.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Розглянуто 42 справи про адміністративні правопорушення.  
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань підключення опалення.
Щоденний контроль за безперебійним теплопостачанням.
Проведено перевірку санітарного стану території району.
Робота за визначенням джерел і розмірів фінансування заходів програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2008р.
Робота з підприємствами з питання установки урн на тротуарній доріжці уздовж автомагістралі, на ділянці Дніпропетровська дорога від Ак. Заболотного до Крижанівки (права сторона по напрямку в місто).
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Участь у засіданні опікунської ради.
Виїзд за адресами: Дніпропетровська дорога, 84, кв. 4 – самовільна реконструкція; вул. Гер. Сталінграда, 62 – реконструкція нежитлового приміщення; пр. Добровольського, 135 – на предмет виявлення нежитлових приміщень.
Комісійне обстеження підвального приміщення житлового будинку №67/1 по вул. Ак. Заболотного, який знаходиться на балансі ОСББ „Весна".
20.11.07 – зустріч з мешканцями будинку № 111 по Дніпропетровській дорозі з питань порушення будівельних норм при будівництві будинку буд. № 35 мкр. ІІІ-4-2.

Відділ у справах дітей:
1. Проведено 5 бесід з підлітками, які знаходяться на обліку в відділі.
2. Відвідали 6 неблагополучних сімей.
3. Відвідано 5 неповнолітніх, які перебувають на обліку за вчинення злочинів.
4. Відвідали 5 осіб з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування для повідомлення про отримання одноразової допомоги при досягненні повноліття.
5. Підготовлено 2 пакети документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
6. Підготовлено 3 висновки про позбавлення батьківських прав.
7. Ведеться робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
8. Прийняли участь у 29 судових засіданнях.
9. Підготовлено та направлено 25 запитів до різних установ.
10. Підготовлено 1 висновок про доцільність усиновлення дитини.
11. Підготовлено 1 висновок про можливість усиновлення дитини.
12. Оформлена 1 анкета на усиновлення.
13. Провели 2 прийоми громадян.
14. Прийняли участь у роботі ради опіки та піклування.
15. Прийняли участь у благодійній акції «Талант, якому потрібна допомога», яка проводилась у Літературному музеї 20 листопада 2007р.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
- Підготовка заходів присвячених святкуванню Міжнародного дня інвалідів.
- Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо встановлення урн на території району.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
- Керівникам підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо дотримування належного санітарного вигляду прилеглої території до об'єктів торгівлі вручені приписи, складено один протокол.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота «Телефону Довіри» – постійно. 
19-21.11.07 – Виставка гуртка «М'яка іграшка» (БТЮ «Тоніка»).
21.11.07 – Турнір ораторів - самопрезентація лідерів» (БТЮ «Тоніка»). 
21.11.07 – Творча зустріч художніх колективів до 120-річчя від Дня народження російського поета С.Я. Маршака (ЦДЮТ «Зоресвіт»).
21.11.07 – Районний фестиваль «Золота осінь» (ЦДТЮ «Зоресвіт»).
22.11.07 – Виставка дитячого малюнку «Ми за здоровий спосіб життя» (БТЮ «Тоніка»).

23-24.11.07 – Районний конкурс-фестиваль екологічних агітбригад (ЦДТЮ «Зоресвіт»).
25.11.07 – Вистава зразкової театральної студії «Піноккіо» – «Бременські музиканти» (БТЮ «Тоніка»).


Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 500 чол. на суму 47425 грн.;
- видано продовольчих наборів – 374 чол. на суму 13366 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 143 чол. на суму 1276 грн.;
- ремонт взуття – 24 чол. на суму 244 грн.;
- видано матеріальної допомоги за рішенням піклувальної ради УСЗН – 9 чол. на суму 3300 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 4 чол. на суму 122 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1052 чол. на суму 9452 грн.;
Відпрацьовано 34 звернення громадян.
Обслуговано 5 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі. Всього в рамках міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 43298 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Домком», ВАТ «Фармация №322», ТОВ «КМК-Авто», СПД Смирнов Е.А., ТОВ «ОТК-Сервіс», ОТК «Юка-Буд», МПП ТОВ «Омега», ЗАТ «Інмонтажкомплект», ТОВ «Тете», Одеське районне нафтопровідне управління, ТОВ «Алекс», Одеський МЄМ ДП НЄК «Укренерго», «Південноелектроенергетичка система».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 19.
Надано запитів до установ та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 18.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 45.
Заповнено карток інвалідів – 14.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 93.
Проведено прийом документів у пільговиків – 48.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 185.
Призначено субсидії сім'ям – 331.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 17.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» – 1 та 3.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 16.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 16.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 74.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(19.11.07 – 23.11.07)


Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 16 объектах: (ул. Дерибасовская, 9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Коблевская, 23; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская, 61; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; пр. М. Жукова, 22, 26; Тираспольская, 25; Днепропетровская дор.,80; ул. Пушкинская, 74; ул. Коблевская, 23).


Уровень сбора квартплаты составил – 97,6%, сбор платы за водопотребление – 90,2%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа: Ликвидация последствий стихии (с 19.11.07г. по 23.11.07г.), произведена валка 98 аварийных деревьев и веток, в т.ч. на улицах и во дворах – 69 шт., в парках и скверах – 29 шт. Произведена корчевка 14 пней на центральных улицах города.


КП «Одесгорсвет» произведено:
• Замена светильников – 55 ед. (ул. Ак. Филатова; ул. 25 Чапаевской див.; ул. Высоцкого; пл. Деревянко; ул. Радостная; ул. Макаренко; ул. Цветочная; Днепропетровская дор.; ул. Лиманная).
• Замена аварийных опор – 2 ед.
• Монтаж воздушной линии – 660м (ул. Высоцкого; Ближние мельницы).
• Замена воздушной линии на кабельную – 270м (Польский спуск; ул. Ак. Филатова).


Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 26.11.2007г. установлено 5333 шт. (всего по плану 5866 приборов до конца текущего года).



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(19.11.07 – 24.11.07)

1. Перераховано до міського бюджету – 1 833 899,23 грн., у тому числі:
• від відчуження – 725 970,89 грн.;
• від приватизації – 137 928,34 грн.;
• від оренди – 970 000,00грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 19.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 16.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(19.11.07 – 23.11.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 199;
- количество отработанных документов – 109;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 4;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 3;
- количество выданных ордеров:
плановых – 15;
аварийных – 61;
- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 9;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 6;
• Малиновский район – 6;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО «Прогресс – строй», ул. Польская, № 8 – Жилой дом с офисными помещениями и подземным паркингом.

 


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(19.11.07 – 24.11.07)


1. Обследование участка пляжа между траверсами № 6 и № 7 на 10 ст. Б.Фонтана (в связи с окончанием планировочных работ).
2. Совместная работа с ПКФ «Проектгидрострой» с целью дополнений проекта по восстановлению пляжей в г. Одессе.
3. Обследование участков вновь восстановленных пляжей от «Ланжерона» до «Аркадии».
4. Выдано 2 технических условия на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 53 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(19.11.07 – 23.11.07)

 

1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 51
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 51
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 60
4. Заменено ламп – 350 шт.
5. Установлено турникетов – 24 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 17 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 12 шт.
8. Производится капитальный ремонт на светофорном объекте – Автовокзал.
9. Производится строительство светофорных объектов: ул. Колонтаевская - Автовокзал; ул. В.Терешковой - ул. Варненская.
10. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом по заявкам диспетчера с заменой ламп.
11. Ремонт и замена УКа на следующих объектах: ул. Королева - Обл.ГАИ; площадь Независимости; ул. Новосельского - ул. Торговая.
12. Работы на объекте: ул. Дальницкая - ул. Бугаевская (установка светофорной колонки, светофоров, прозвонка контактов, подключение в работу объекта).
13. Ремонт светофорного объекта: ул. Болгарская - ул. Мясоедовская (ликвидация последствий ДТП).
14. ул. Мечникова - ул. Прохоровская – проводились работы по коммутации светофоров, кабеля питания. Объект в работе.
15. Демонтаж объекта ул. Заньковецкая - ул. Балковская.
16. Замена кабеля 180м. на объекте: ул. Греческая - ул. Пушкинская и введение его в работу в полном объеме.
17. Восстановление объекта предупредительной сигнализации на ул. Конная - ул. Новосельского.
18. Демонтирован сгоревший шкаф ДКУ и кабеля с объекта: Пересыпский мост - ул.Балковская. Объект отключен.
19. Организация рабочего места мастера участка (подключение и установка сверлильного и шлифовочного станков, организация освещения, установка рабочих блоков).
20. Реорганизация коммутационного шкафа линий связи и линий управления. Корректировка сопутствующих документов.
21. Ремонт контроллера звукового оповещения перекрестка ул. Левитана - ул. Ак. Королева.
22. Перезапуск и настройка систем видеонаблюдений.
23. Текущий ремонт: блоков питания; устройств желтого мигания ОСА – 2ЖМ; контроллеров КС-3, УК-16;плат силовых тиристоров; блоков питания; модулей интерфейса;
24. Разработка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорного объекта: ул. Мясоедовская - ул. Прохоровская.
25. Местное обследование ул. Мясоедовская на предмет разработки режимов координированного управления светофорного объекта: ул. Мясоедовская - у л. Прохоровская.
26. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации: ул. Преображенская - ул. Пастера; ул. Гаванная - Военный спуск; ул. Старопортофранковская - ул. Ольгиевская; ул. Балковская - ул.Средняя; ул. Балковская - ул. Бугаевская; ул. Старопортофранковская - ул.Тираспольская;
27. Разработка технической документации (паспортизация): ул. Преображенская - ул. Пастера; ул. Гаванная - Военный спуск; ул. Старопортофранковская - ул. Ольгиевская; ул. Балковская - ул. Средняя; ул. Балковская - ул. Бугаевская; ул. Старопортофранковская - ул.Тираспольская;
28. Устранение аппаратного сбоя работы сервера интернет.
29. Установка и тестирование обновленного программного обеспечения по учету ДТП.

Подготовлено ответов по фактам ДТП – 10.

УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(19.11.07 – 23.11.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4314;
- до адміністратора – 1589.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4892;
- через адміністратора – 1891.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4314;
- адміністратором – 1589.

 


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(19.11.07 – 25.11.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждении Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
20.11.07 – проведено совещание с директорами торговых предприятий, рынков по вопросу оформления временной регистрации граждан и по вопросу
готовности предприятий к зимнему сезону;
21.11.07 – отделом работы с рынками проверка торгового павильона на рынке «Новый» по запросу Приморского РО ОГУ УМВД Украины в Одесской области;
22.11.07 – отделом работы с рынками проверка торгового павильона на рынке «Южный» по запросу Киевского РО ОГУ УМВД Украины в Одесской области;
24.11.07 – приняли участие в национальной акции «Запали свічку», посвященная 75-ой годовщине Голодомора 1932-1933 годов в Украине;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;


• За вышеуказанный период управлением:

выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 243, принято на рассмотрение – 142.

Выдано разрешений на эксплуатацию – 113, принято на рассмотрение – 119.

Сумма местного сбора составила – 15 320 грн.;
Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 35, поступило средств в местный бюджет арендной платы
за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 98435 грн.;


• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул. Торговая, 26-28 (киоск), ул. Пантелеймоновская (30 лотков), ул. Черняховского (трейлер).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(19.11.07 – 23.11.07)


Проведен мониторинг городских целевых программ, входящих в состав Программы социально-экономического развития города Одессы на 2007 год.
Подготовлен и направлен на имя городского головы отчет за 10 месяцев 2007 года;
Подготовлено и проведено совместно с управлением социальной защиты населения и труда заседание рабочей группы по вопросам задолженности по заработной плате предприятиями города;
22 ноября 2007 года сотрудники управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественном открытии VI Международного медицинского форума «Одесса Медика – 2007», в рамках которого была открыта специализированная экспозиция «Одесса-Дента 2007», на которой были представлены новейшие технологии в стоматологическом оборудовании, стоматологические материалы и инструменты, средства гигиены полости рта и многое другое.
В рамках медицинского форума «Одесса-Медика 2007» также были проведены тематические конференции различных профилей и научно-практические мероприятия, на которых рассматривались, такие актуальные вопросы, как «Кардиология будущего», «Лечение воспалительных заболеваний верхних дыхательных путей», а также «Лазерные технологии в медицине».
Основными разделами форума являлись – медицинское, лабораторное и стоматологическое оборудование, семейная медицина, фармацевтические препараты, здоровье матери и ребенка.
Выставочный форум «Одесса Медика – 2007» собрал большое количество участников из Украины, России, Польши и Прибалтики;
Руководителям ведущих предприятий промышленного комплекса г. Одессы подготовлены и направлены письма-приглашения принять участие в работе VI Международного промышленного форума – 2007, который состоится 27-30 ноября 2007 года в г. Киеве при поддержке Министерства промышленной политики Украины, Государственного Комитета Украины по вопросам технического регулирования и потребительской политики, Государственного Комитета Украины по вопросам промышленной безопасности, охраны труда и горного надсмотра, ООО «Международный выставочный центр»;
В связи с проведением встречи Одесского городского головы Гурвица Э.И. с Генеральным Консулом Республики Болгария в г. Одессе Георгием Калиновым Продановым, подготовлена информация о внешнеэкономических связях г. Одесса с Республикой Болгария (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, которые находятся на территории г. Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутой страной;
Рассмотрено обращение директора ООО «Транспарксервис» и подготовлен ответ заместителю городского головы Убирии В.Ш. по вопросу передачи в концессию права на эксплуатацию и обслуживание парковок (стоянок) города;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ депутату Одесского городского совета по вопросу финансово-хозяйственной деятельности КП «СМЭП»;
Рассмотрено обращение управление архитектуры и градостроительства по вопросу определения категорий физических и юридических лиц, имеющих право на льготы по оплате услуг, предоставляемых КП «Одеспроект». Информация по этому поводу отправлена и.о. начальника юридического управления;
Рассмотрено обращение КП «Городская хозрасчетная поликлиника» по вопросу уменьшения размера дивидендов, поступающих в городской бюджет, для покрытия затрат, связанных с укладкой тротуарной плитки. Информация по этому поводу отправлена первому заместителю городского головы;
В рамках выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г. подготовлен материал и издана брошюра «Пособие для предпринимателя» из серии «Путь к своему успеху». Пособие охватывает юридические, налоговые, финансовые, маркетинговые вопросы и предназначено для широкого круга предпринимателей, которые испытывают потребность в практических знаниях для организации собственного бизнеса и для управления им;
Продолжалась работа с субъектами предпринимательской деятельности всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления финансов по вопросу дебиторской задолженности ОАО «Одесская ТЭЦ».

 


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(19.11.07 – 25.11.07)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 272 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 148 ед.
- по троллейбусу – 124 ед.
в выходные дни в количестве 190 ед., в т.ч.:
- по трамваю –110 ед.
- по троллейбусу – 80 ед.
Доходы от перевозки платных пассажиров составили 371,104 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 365,295 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 5,049 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 760 грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 85 вагонов,
- троллейбус – 158 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(19.11.07 – 24.11.07)

Дата
Что произошло
Принятые меры
19.11.07
По адресу: пр-т Ак.Глушко, 28 – в подвале лежит неизвестный мужчина.
Дежурная смена оказала помощь по извлечению неизвестного мужчины из подвала.
20.11.07
ГО области – неплановые учения сил МЧС области.
Дежурная смена приняла участие в внеплановых учениях сил МЧС области
По адресу: ул. Дальницкая, 42 – упавшее дерево, перегородило проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части
21.11.07
По адресу:
ул. Ак. Филатова, 13в – аварийное дерево на территории школы
Специалисты отделения ПСР произвели распиловку и уборку дерева
По адресу: ул. Гоголя, 10 –
подозрение на утечку газа
Дежурной сменой произведено обследование территории, обнаружено место утечки. Передано в ОАО «Одессагаз»
По адресу: ул. Куйбышева, 17/19 –
оказание помощи медикам
Дежурной сменой был извлечён пострадавший из заброшенного дома, который был предназначен под снос. Пострадавший с переломом ноги передан работникам «Скорой помощи».
22.11.07 
 
По адресу: Маячный пер., 3 «Дом ребенка №1» – аварийное дерево на территории
Специалисты отделения ОАСР произвели распиловку и уборку дерева
пос. Большевик –
8-й Чапаевский пер.,13 просьба оказать помощь в снятии человека с козырька здания
Дежурная смена оказала помощь в снятии мужчины с козырька в нежилом здании
23.11.07
 
По адресу:
Лидерсовский б-р, 15 – просьба оказать помощь в ликвидации последствий аварии на магистрали
Дежурная смена оказала помощь в ликвидации последствий аварии на магистрали
По адресу: ул. Космонавтов 23/3 кв.52 –
просьба оказать помощь в открытии бронированной двери для доступа скорой помощи 
Дежурная смена оказала помощь в открытии бронированной двери, для доступа скорой помощи 
24.11.07
По адресу: ул. Вильямса,48/2, кв.3 – в железной двери заклинило замок. В квартире находится пожилая женщина
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру родственникам пожилой женщины
По адресу: пер. Клубничный, 3, кв.26 – разбит ртутный медицинский градусник.
 
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Екатерининская, 22 – висит аварийный карниз
Дежурная смена совместно с МЧС произвела ликвидацию аварийного карниза
25.11.07
Пляж 14 ст. Б.Фонтана, санаторий им. Горького –
с причала смыло женщину в море
Специалистами отделения водолазно-спасательных работ был произведён поиск женщины. На момент извлечения тела из воды женщина была мертва. Погибшая – Каракай Л.И. 1961г.р., киевлянка
По адресу:
 ул. Гаркавого, 30 –
падение ветки дерева на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветви с проезжей части дороги

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков254
из них передано:
- в УЖКХ – 21,
- оказана информационная помощь – 228,
- в КП «Зелентрест» – 4,
- Ртуть – 1.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(19.10.07 – 24.10.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
19.11.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
1. Звіт директорів шкіл по результатам роботи за 2007 рік щодо участі у змаганнях всіх рівнів (ДЮСШ №6,7,8,9,10);
2. Підведення підсумків проведенняінвентаризація за 2007 рік;
3. Поточні питання.
20.11.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Всеукраїнські ігри  зі спортивних танців
20-21.11.07
м. Луганськ
5
Кубок Таврії зі спортивних танців
22-23.11.07
м. Херсон
6
Європейська юнацька баскетбольна ліга (юнаки)
22-25.11.07
Польща
7
Кубок України з бадмінтону
22-25.11.07
м. Київ
8
Турнір з дзюдо на приз Одеських майстрів
(1991-1993, 1994-1996 р.н.)
20.11.07
м. Одеса
Палац Спорту (Олімпієць)
9
Фінал Кубка України зі скелелазіння
23-28.11.07
м. Харків
10
Чемпіонат України з вільної боротьби
(1992-1994 р.н, юнаки, дівчата)
20-25.11.07
м. Хмельницький
11
Кубок України з кульової стрільби (Олімпійські вправи)
23-28.11.07
м. Львів

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(19.11.07 – 24.11.007)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Атестація ДШМ № 6
15.11.07-25.11.07
вул. Балківська 42а
ДШМ № 6
Концерт муніципального духового оркестру
«Музика рідного краю»
21.11.07
о 16.00
Муніципальний театр духової музики ім. О.Саліка
Мітинг пам’яті, присвяченній 75-річчю Голодомора в Україні
24.11.07
о 16.00
Соборна площа

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее