18:48:41   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.07 – 30.11.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 10 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 46 громадян, з них по консультативним питанням – 45.

За звітний період проведено:
27.11.07 – штаб з координації робіт підприємств та організацій з ліквідації снігових заметів та ожеледиці;
27.11.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 5 письмових звернень громадян та на 25 звернень підприємств, установ та організацій. Розглянуто 39 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Виконання заходів щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 рр.
Виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси”.
Виконання міської програми „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.


На виконання розпорядження міського голови від 21.11.07 р. № 1308-01 „Про проведення у м.Одесі загальнообласної акції „Зелена країна – спадщина для майбутніх поколінь” організовано та проведено заходи з благоустрою територій пляжів, схилів та парків за участю студентів та учнів навчальних закладів району, а також підприємств району: упорядкування територій, парків, скверів та алей, висадка дерев (197 шт.) та кущів (76 шт.), очищення від сміття берегів та розчищення і упорядкування водних джерел.
На виконання п.3 розпорядження Одеської обласної державної адміністрації „Про затвердження заходів щодо проведення в Одеській області благодійної акції „Ти можеш їм допомогти” виконано ремонтні роботи в квартирах інвалідів, ветеранів та громадян похилого віку, які проживають на території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 86 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 12 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 5 виїздів для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:  
26-30.11.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Привокзальна площа);
26-30.11.07 – проведено демонтаж двох торговельних лотків за адресами вул. Белінського/ вул. М.Арнаутська та вул. Белінського/ вул.В.Арнаутська;
27.11.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (місце проведення – вул.Торгова, Херсонський сквер);
28.11.07 – на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.07.07 р. №767 проведено демонтаж торгівельного об’єкту МПП „Влад” за адресою вул. Колонтаївська, 57.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
26-30.11.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори на експлуатацію службових автопарковок та 1 на цілодобову автопарковку);
26-0.11.07 – розглянуто 4 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
26-30.11.07 – заходи щодо виконання „Комплексного плану заходів щодо попередження надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.”.
27.11.07 – згідно з розпорядженням райадміністрації «Про проведення чергового призову громадян 1982-1989 років народження на строкову військову службу восени 2007 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
26-30.11.07 – контроль щодо заключення договорів між керівництвом ВУЗів та райадміністрацією з питань ліквідації снігових заметів у зимовий період;
26-30.11.07 – проведення роботи щодо збору інформації з питань реєстрації громадян в гуртожитках району;
28.11.07 – підготовка проекту розпорядження райадміністрації „Про створення організаційного комітету з координації проведення святкування Нового 2008 року” та затвердження заходів щодо святкування Нового 2008 року”;
30.11.07 – організовано безкоштовне відвідування бенефісу В.Фролової в Одеському Театрі Музичної комедії ім. М.Водяного для ветеранів ВВВ та людей похилого віку (250 чол.).

Відділ у справах дітей:
26-30.11.07 – участь у 16 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
26-30.11.07 – проведено районний рейд щодо виявлення неповнолітніх, які тривалий час не відвідують школу (перевірено 1 неповнолітнього);
26-30.11.07 – проведено перевірку неповнолітніх, які перебувають на обліку в наркологічному диспансері;
26-30.11.07 – вирішено питання щодо повернення малолітньої дитини 11.10 2007 року народження до матері;
27-28.11.07 – проведено перевірки в благодійних організаціях „Шлях до дому”, „Негадана радість”;
30.11.07 – проведено районний рейд „Вулиця - діти”, щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.

Відділ освіти:
26-30.11.07 – районні змагання з баскетболу серед учнів закладів освіти (місце проведення – ОЗОШ №35, 50, ОНВК №90);
27.11.07 – районний етап VІІ міського конкурсу „Срібне слово” (місце проведення – ЦДЮТ „Самоцвіт”; учасники – переможці шкільного етапу конкурсу);
27.11.07 – районний етап Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика серед учнів закладів освіти (місце проведення – ВЗОШ №79);
27.11.07 – участь учнів закладів освіти у міському конкурсі „Знавці олімпійського спорту”;
28-30.11.07 – відзначення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом в закладах освіти району.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили та здійснена оцінка стану руху робочої сили на КП ОПМК №8.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі в КУ „Одеський обласний наркологічний центр”.
Здійснено оцінку стану руху робочої сили для проведення прогнозних розрахунків додаткової потреби в кваліфікованих кадрах в БМУ №10 АТФ „Укргазбуд”.
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин 27.11.07р. проведено спільно з Приморський РВ ГУ МНС України в Одеській області перевірку з питань охорони, безпеки праці та атестації робочих місць за умовами праці на ЗАТ „Одеська кіностудія”.
Проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Інтерпен ЛТД”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств з питань організації роботи служби охорони праці, профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму, проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Сектором по оплаті праці проведено перевірки щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці в ТОВ „Мистецтво подорожей”, ТОВ „Мастер груп” та КП „Парк культури та відпочинку „Преображенський”.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 183 заяви про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 384 громадянина, надано 15 відповідей на запити організацій та звернення громадян, прийнято 182 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 161.

Відділом соціальних інспекторів проведено 77 перевірок, в тому числі:
- з питань призначення субсидій в порядку виключення – 7;
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 36;
- перевірено довідок про доходи на запит – 2;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 4;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 26;
- обстежено сімей інвалідів – 2.

Відділом по обслуговуванню інвалідів:
• прийнято громадян – 105;
• прийнято заяв на надання матеріальної допомоги – 7;
• видано довідок „Діти війни” – 9;
• видано посвідчень „Ветеран праці” – 4;
• видано посвідчень ветеранам війни – 12;
• видано талонів на пільговий проїзд – 39;
• видано санаторно-курортних путівок – 7;
• виплачено компенсацій за харчування учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС – 383;
• прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 2;
• видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 11.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.07 – 30.11.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 5
2. Пільг – 7
3. Видано посвідчень – 16, з них:
- IB – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 3
- ВП – 10
- Встановлено статус – 5

4. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.;
- за жовтень 2007р. – 538 чол.;
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 94 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за жовтень 2007р. – 65 чол.;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 4 чол.;
- одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК – 1 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.;
- на тверде паливо – 9 чол.;
- на скраплений газ – 8 чол.


Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.


В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3711 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 1113,30 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік":
Гаряче харчування:
Станом на 28.11.2007р. отримали – 5385 чол./ 587956,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 3258чол./ 355401,35 грн.
- благодійні – 2427чол./ 232558,07 грн.
Отримали за звітний період, всього:
- їдальня "Ветеран-1" – гарячих обідів: бюджет – 500 обідів/3000,00 грн., благодійні – 605 обідів/3630,00 грн.
- їдальня "Ветеран-4"– гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325 обідів/1950,00 грн.
- їдальня «Світлана» – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 486чол. / 14580,00 грн.


Всього з початку року (за станом на 21.11.2007р.) отримано продуктових наборів – 18208 од. /623472,00 грн.
В межах міської цільової програми «Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік» за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 6 чол./ 72,00 грн.
- прання – 29чол.(87кг)/391,50грн.
- перукарські послуги – 9 чол.


Також 120 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 24 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.

 

Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 118 чол., в т.ч.: дітей-інвалідів – 40 чол., дітей-сиріт – 78 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 21.11.2007р. – 4480 чол., в т.ч.:
- на надомному обслуговуванні – 1345 чол.
- у відділі натуральної допомоги – 3139 чол.
За звітний період відпрацьовано – 64 листи.

За звітний період Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 88 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян. Також був здійснений особистий прийом заступника голови Погуляя В.М. на підприємстві «Інтер-Хім». Протягом поточного періоду проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови за минулий тиждень.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, (за станом на 30.11.2007р.) канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 13 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:

За звітний період розглянуто 21 скарга. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлового господарства:
Було розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація:
- по оплаті населення району комунальних послуг;
- про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Підведені підсумки проведення осіннього огляду житлових будинків комунальної власності Київського району. Проведено два прийому громадян із питань МВК, одне засідання МВК, підготовлено 11 розпоряджень з питань МВК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, які не закриті.
Проводиться робота з узгодження притиральних площ для ЖБК і ОСББ, на цьому тижні узгоджено притиральні площі для п'ятьох ЖБК та одного ОССБ.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 15 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій:
26.11.07 – здійснено виїзд за адресою: вул. Ген. Петрова/вул. Комарова для проведення перевірки законності проведення розкопки;
27.11.07 – виїзд за зверненням громадянина щодо облаштування дитячого майданчика за адресою: пр. М. Жукова, 6. Було проведено обстеження території, на якій планується облаштування майданчика.
Здійснена перевірка торгівельних об'єктів на предмет благоустрою прилеглої території. За результатами перевірки надані приписи 3 торгівельним об'єктам, проведена фотозйомка та складані відповідні акти огляду.
28.11.07 – проведений виїзд згідно звернення громадянина щодо облаштування дитячого майданчика за адресою: вул. Люстдорфська дор., 56. Під час обстеження території, проведена роз'яснювальна робота з керівництвом магазина «Віртус» та кафе-бару;
29.11.07 – розглянути звернення громадян стосовно капітального ремонту внутрішньо квартальних проїздів по пр. Ак. Глушка, 6-а, вул. Ак. Корольова, 54, надіслано листа до управління дорожнього господарства;
30.11.07 – розглянуто колективне звернення мешканців за адресою: пров. І. Франка, щодо зниження швидкості руху автотранспорту по вул. Петрашевського. Здійсненний виїзд на місце, проведений огляд, складено акт, проведена фотозйомка. Надана відповідь.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 66 звернень громадян з наступних питань:
- течія каналізації – 9;
- затоплення підвалів – 7;
- відсутність холодного водопостачання – 2;
- простій ліфтів – 6;
- відсутність електроенергії – 2;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 5;
- відсутність гарячого водопостачання – 9;
- течія зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність Ц/О – 16.
Виконано – 53 звернення. 4 – не виконані (вул. Варненська, 7-б – відсутня гаряча вода; вул. Матова, 22, кв. 144 – відсутні Ц/О в стояку; вул. Космонавтів, 5, кв. 5 – відсутня гаряча вода, теч в підвалі; вул. Ак. Філатова, 10, кв. 28 – відсутнє - Ц/О в будинку, прорив труби), ведется робота.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні події з оформленням звітних документів:
23.11.07 – виявлення 45-мм артилерійського боєприпаси часів ВВв (пров. Маячний, 4);
27.11.07 – виявлення розлитої ртуті (біля 600 гр.) за адресою: пр. М. Жукова, 47/2;
- 27.11.07 – проведення заняття з цивільної оборони із працівниками пенсійного фонду в Київському районі;
- 29.11.07 – учбово-методичний збір із підведенням підсумків ІДО з начальниками штабів ЦО за минулий та поставлені задачі на наступний місяць.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- згідно з поданням прокуратури м. Одеси «Про усунення порушень законодавства, що регулює питання безпеки експлуатації системи газопостачання» надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою узгодження розміщення торгівельних об'єктів з ВАТ «Одесагаз»;
- перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
- надані приписи керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення з вимогою підготовки підприємств до роботи в осінньо-зимовий період;
- проведення перевірки пунктів прийому вторсировини за адресами: пр. Свободи, 86, вул. Ген. Петрова, 3.

Відділ у справах дітей:
Прийнято участь у 20-ти судових засіданнях;
29.11.07 – працівниками відділу було здійснено профілактичний рейд з попередження бродяжництва та жебракування серед неповнолітніх;
29.11.07 – було прийнято участь у засіданні опіки та піклування;
26-30.11.07 – було проведено 2 актів обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- відвідування Товариства інвалідів Київського району щодо проведення заходів присвячених Міжнародному Дню інвалідів;
- поновлення банку даних молодих людей віком до 35 років, які стоять на квартирному обліку при Київської райадміністрації.


Відділ освіти:
23.11.07 – проведення перших уроків присвячених 75-им роковинам Голодомору в Україні в усіх закладах освіти району.
24.11.07 – на базі ЗОШ № 27 проведення І етапу Малої академії наук учнів 8-11 класів закладів освіти району, прийняло участь більш 200 дітей.
25.11.07 – на базі санаторію «Одеса» пройшов 15-ий обласний фестиваль екологічних агітбригад. Агітбригада «The next» НВК «Гармонія» посіла 1 місце.

26-30.11.07 – були проведені підсумки конкурсу дитячого малюнку, літературних творів та вікторини, присвячених 55-річниці участі спортсменів в Олімпійських іграх. Учні закладів освіти посіли II місце. Протягом тижня проведені:
- семінар для бібліотекарів закладів освіти щодо апробації нових підручників для вчителів закладів освіти;
- для заступників директорів з виховної роботи на базі ЗОШ № 33 проведення семінару на тему: «Психологічний супровід виховної роботи у школі»;
- проведення районного конкурсу «Вихователь року – 2007».

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
29.11.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів правопорушення, 1 протест прокуратури та 1 заява про відміну постанови про адміністративне стягнення);
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 26.11.2007р.
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
26.11.07 – співробітниками відділу здійснено об'їзд приватного сектору з метою виявлення місць накопичення ТБО;
Спільно з представником СОН „10ст. В.Фонтану" здійснено прибирання крупногабаритного сміття в місцях їх накопичення;
27.11.07 – згідно листа ГУ МВС України в Одеській області, здійснений виїзд по контрольному питанню, щодо облаштування майданчика для паркування транспортних засобів за адресою: пр. Адміральський, 1-в.
27.11.07 – здійснений виїзд по контрольному питанню стосовно звернення громадянина щодо благоустрою прилеглої території по вул. Люстдорфська дор., 157-а;
29.11.07 – виїзд по контрольному питанню стосовно перевірки ОБСБЕЗ Київського району станції технічного обслуговування за адресою: вул. Левітана, 117. Керівнику гаражного кооперативу наданий припис на представлення до райадміністрації наявності правовстановлюючої документації;
30.11.07 – здійснено прибирання крупногабаритних відходів в містах їх накопичення (вул. Довга, вул. Амундсена).



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.07 – 30.11.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 25 громадян; прийнято до розгляду 115 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 21 відповідь на звернення громадян.
Підготовлено 15 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 4 відповіді на депутатські звернення.
Підготовлено 11 розпоряджень райадміністрації.
Прийом громадян згідно з графіком.


Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Робота з підприємствами щодо погашення чеків по сплаті за комунальні послуги.
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Видано 22 приписи і складено 4 протоколи мешканцям приватного сектору на предмет приведення прилеглої території в належний санітарний стан.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Розглянуто 47 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань підключення опалення.
Щоденний контроль за безперебійним теплопостачанням.
Проведено перевірку санітарного стану території району.
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок БМУ-18, «Восточна-2 » «Анастасія-1».
Видано 5 приписів на будівельні майданчики мкр. Ш-4-1, Ш-4-2 щодо санітарного стану та«доріг; приписи «Фоззі-південь» та «Росттранс» щодо відведенню місць на парковках для інвалідів, ПП «Навік» щодо благоустрою мкр. Ш-3-9, відновленню зеленої зони, тротуарів та під'їзних доріг.
Видано 21 припис торгівельним підприємствам щодо встановлення урн.


Виїзд за адресами:
- вул. Ак. Заболотного, 12, вул. Ген.Бочарова, 13, вул. Затонського, 19, пр. Добровольського, 123-з питання перевірки роботи ліфтів;
- Хаджибейська дорога - з питання самовільно збудованого паркану;
- Комісійне обстеження фасаду гуртожитку по вул. Чорноморського козацтва, 60;
- Комісійне обстеження житлового будинку вул. Паустовського, 27/1 з питання перевірки роботи опалення будинку;
- вул. Паустовського, 15, кв. 7 з питання ремонту сантехнічного обладнання в квартирі опікуна двох сиріт;
- пр. Добровольського, 159 з питання обстеження каналізаційного стояку квартир 5-ї парадної.
- Дніпропетровська дорога, 119,121, вул. Ген. Бочарова, 6 самовільне встановлення парканів.
- щодо самовільного будівництва та реконструкції: вул. Ген.Бочарова, 4, кв. 17, вул. Ак. Заболотного, 67/1,67/2, кв. 10,172, пр Добровольського, 109, кв. 40, вул. Керченська, 38, 81, вул. Курська, 103, 63,75,81,105, вул. Л. Українки, 102, вул. Роздольна, 31,43,56,41,44,17, вул. 45-та Лінія, 7,9.
Направлено два пакети документів до юрвідділу міської ради для складання позову до суду на мешканців будинків за адресами: вул. 40 років Оборони Одеси, 4, кв. 39, вул. Ген. Бочарова, 13, кв. 5
29.11.07 – зустріч з мешканцями будинку по вул. Сахарова, 28 – з питання порушень будівельною фірмою «Альянс-висотбуд» проїзду при будинковою територією.

Відділ у справах дітей:
1. Відвідані 2 неповнолітніх, які перебувають на обліку за вчинення злочинів.
2. Проведена звірка з КМСН стосовно неповнолітніх. Які вчинили злочини та правопорушення.
3. Проведено 4 бесіди з підлітками, які знаходяться на обліку у відділі.
4. Відвідали 16 неблагополучних сімей.
5. Проведений рейд сумісно з КМСН та міською службою у справах дітей по неблагонадійних сім'ях, відвідані 3 сім'ї.
6. Відвідали 3 особи з числа дітей - сиріт та позбавлених батьківського піклування для повідомлення про отримання одноразової допомоги при досягненні повноліття.
7. Підготовлено 2 пакети документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
8. Ведеться робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
9. Прийняли участь у 29 судових засіданнях.
10. Підготовлено та направлено 12 запитів до різних установ.
11. Підготовлено 1 висновок про доцільність усиновлення дитини.
12. Підготовлено 1 висновок про можливість усиновлення дитини.
13. Провели 2 прийоми громадян.
14. У рамках профілактичної операції «Зайнятість-2007» проведена перевірка підприємств щодо дотримання законодавства про працю неповнолітніх. Перевірені: обласна клінічна лікарня та ОВХФП «Біостимулятор» ТОВ.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
- Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
- Підготовка заходів присвячених святкуванню Міжнародного дня інвалідів.
- Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо встановлення урн на території району.
- Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, які порушили порядок установки та експлуатації об'єктів згідно з рішенням Одеської міської ради від 04.07.2007 р. № 1466-У.
- Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
- Керівникам підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо дотримування належного санітарного вигляду прилеглої території до об'єктів торгівлі вручено 6 приписів.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
21.11.07 – Творча зустріч художніх колективів до 120-річчя від Дня народження російського поета С.Я. Маршака (ЦДЮТ «Зоресвіт»);
26.11.07 – Вистава зразкової театральної студії «Піноккіо» – «Бременські музиканти» (БТЮ «Тоніка»);
30.11.07 – Районна конференція «Разом за життям» за участю представників міського та обласного центрів профілактики СНІДу, протитуберкульозного диспансеру, наркологічних диспансерів, міської служби у справах дітей, кримінальної міліції у справах неповновітніх;
30.11.07 – Святковий стіл із концертною програмою до Міжнародного Дня інвалідів;
01.11.07 – Мітинг, присвячений міжнародному дню боротьбі зі СНІДом (БТЮ «Тоніка»);
01.12.07 – Туристський тренувальний похід гуртківців БТЮ в районі парку «Лузанівка»;
Завершення місячника пропаганди здорового способу життя «Діти проти наркоманії, тютюнопаління, пияцтва, СНІДу» (школи району).

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 500 чол. на суму 14426 грн.;
- видано продовольчих наборів – 329 чол. на суму 11857 грн.;
- видано предметів першої необхідності – 944 чол. на суму 17303 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 122 чол. на суму 1144 грн.;
- ремонт взуття – 11 чол. на суму 110 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1113 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом –1038 чол. на суму 9342 грн.


Відпрацьовано 25 звернень громадян.
Обслуговано 7 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 55295 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Промінбуд», ТОВ «Укрхімреактів», КП «Аварійна служба Суворовського району», ТОВ «Аптекар», обласна протитуберкульозна клінічна лікарня з відділенням для інвалідів війни.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста –15.
Надано запитів до установ та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 5.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 19.
Заповнено карток інвалідів – 10.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 81.
Проведено прийом документів у пільговиків – 67.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 213.
Призначено субсидії сім'ям –180.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 39.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» – 4 та 3.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 9.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 12.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 69.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(26.11.07 – 30.11.07)


26.11.07 – участие в аппаратном совещании городского головы.

27.11.07
– проведение семинара для врачей городских ЛПУ на тему: «Клиника, диагностика, лечение и профилактика гриппа и ОРВИ».
– участие в аттестации средних медицинских работников ЛПУ города.
– участие в аппаратном совещании управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации по вопросу выполнения приказа УЗО № 39/113 от 31.03.2007г. «Про організацію центра ранньої медико-соціальної реабілітації дітей з ураженнями нервової системи та дітей-інвалідів».

27-30.11.07 – КУ «ИАЦМС» осуществлена работа по информированию сети городских ЛПУ о порядке сдачи годовых статистических отчетов за 2007 год.

28-30.11.07 – проверка состояния профилактики ВИЧ/СПИДа в роддомах № 1,2,4,7.

29.11.07
– участие в заседании исполкома.
– участие во втором областном форуме по противодействию распространения ВИЧ/СПИДа, наркомании, туберкулеза, детской беспризорности «Вместе за жизнь».
– заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(26.11.07 – 30.11.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 12-ти объектах: Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Коблевская, 23; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская, 61; ул. Левитана, 108; ул. Средняя, 61; Тираспольская, 25; ул. Пушкинская, 74; ул. Коблевская, 23).
2. По состоянию на 30.11.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 96,2%, сбор платы за водопотребление – 88,9%.
3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа по ликвидации последствий стихии, произведена валка 30 аварийных деревьев и веток, в том числе на улицах и во дворах – 30 шт.
4. КП «Одесгорсвет» произведена:
- Замена светильников – 27 (ул. Ген. Петрова – 2шт; ул. Студеная – 8 шт.; пер. Высокий – 7 шт.; ул. Архитекторская, 16/1 – 3 шт.; ул. Терешковой, 32а – 2 шт.; Днепропетровская дор., 109 – 3 шт; ул. Радостная, 25 – 2 шт.)
- Замена воздушной линии на кабельную – 180 м.п. (пр-т Шевченка – 80 м.п.; ул. Ак. Филатова, 27 – 40 м.п.; ул. Высоцкого, 12 – 60 м.п.).
- Замена кабельной линии по ул. Дерибасовской – 60 м.п.
5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
6. Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию с 26.11.2007г. по 03.12.2007г.) установлено 158 шт.
- остаток до конца 2007г. (кол-во водомеров) – 578 шт.,
- проведены работы (кол-во водомеров) – 5288 шт.
- план выполнения работ по Городской программе в 2007г. – 5866 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(26.11.07 – 30.11.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 4 938 212,36 грн., у тому числі:
- від відчуження – 3 729 827,25 грн.;
- від приватизації – 588 385,11грн.;
- від оренди – 620 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 33.
3. Прийнято відомчих жилих будинків – 2.
4. Прийнято інженерних мереж – 405.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(26.11.07 – 30.11.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 202;
- количество отработанных документов – 101;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течение недели – 7;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 4;
- количество выданных ордеров:
• плановых – 16;
• аварийных – 60;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 12;
• Киевский район – 6;
• Суворовский район – 6;
• Малиновский район – 9;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Пасичник О.А., пр. Добровольского, № 75-А; Помещение АКИБ «УкрСиббанка»;
2. Пасичник О.А., ул. Греческая, № 11, Помещение АКИБ «УкрСиббанка»;
3. Пасичник О.А., Итальянский бульвар, № 11, Помещение АКИБ «УкрСиббанка».



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(26.11.07 – 30.11.07)


1. Обследование участка пляжа между траверсами № 20 и № 1, в районе пляжа «Аркадия», с целью проверки правильности спланированных работ.
2. Совместная работа с ПКФ «Проектгидрострой» с целью введения дополнений в проект по восстановлению пляжей в г. Одессе.
3. Обследование состояния промежуточного траверса 5-В I очереди ПОС, который находится на балансе управления.
4. Выдано 4 технических условия на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 60 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(26.11.07 – 30.11.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 28
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 28
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 60
4. Заменено ламп – 350 шт.
5. Установлено турникетов – 15 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 20 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 5 шт.
8. Производится капитальный ремонт на светофорном объекте – Автовокзал.
9. Производится строительство светофорных объектов ул. Колонтаевская; ул. В.Терешковой - ул. Варненская; ул. Средняя - ул. Косвенная.
10. Обслуживание светофорных объектов с текущим ремонтом по заявкам диспетчера с знаменной ламп.
11. Ремонт и замена УКа на следующих объектах: площадь Независимости; 3-я Станционная; Александровский пр-т - ул.Бунина; ул. Филатова - ул. Терешковой.
12. Работы по замене колонки светофорной на объекте: ул. Екатерининская - ул. Греческая.
13. Установка закладных на следующих светофорных объектах: 4шт. - ул. Средняя -ул. Косвенная; 2шт. - по ул. Колонтаевская; 1шт. - ул. Троицкая - ул. Осипова.
14. Работы по восстановлению объектов предупредительной сигнализации по ул. Болгарской; ул. Конная - ул. Новосельского.
15. Проводились работы на объекте №72 (ул. Атамана Головатого - ул. Одария): восстановили подставку под шкаф ДКУ, провели подземные и воздушные кабеля 550м. Коммутация в шкафу 12 кабелей, объект включен в работу.
16. Восстановление линии связи по адресу: ул. Ришельевская - ул. Бунина.
17. Работы на объекте ул. Осипова - ул. Троицкая, демонтаж колонки.
18. ул. М.Грушевского - ул. Химическая работы по устранению повреждения кабеля.
19. ул. Троицкая - ул. Осипова восстановлена колонка, повешены светофоры. Объект включен в работу.
20. Замена адаптера и восстановление координированного управления светофорного объекта № 43 ул. Пушкинская - ул. Греческая.
21. Ремонт контроллера звукового оповещения перекрестка ул. Космонавтов - ул. В.Терешковой.
22. Ремонт видеокамеры на Таможенной площади в рамках проекта «Безопасныйгород».
23. Проверка программного обеспечения, коммутация контроллера, предмонтажная проверка на работоспособность контроллера ДКУ для перекрестка №72 ул. Атамана Головатого - ул. Одария.
24. Ремонт системы видеонаблюдения перекрестка ул. Пестеля - ул. М.Грушевского.
25. Проверка координированного управления светофорного объекта № 49 ул. Ришельевская - ул. Пантелеймоновская.
26. Текущий ремонт: блоков питания; модулей интерфейса;
27. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №72 Атамана Головатого - Одария - Балковская.
28. Разработка обновленного программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект № 173 ул. Тираспольская - ул. Дегтярная.
29. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера КС-16 на светофорный объект ул. Варненская - ул. Терешковой.
30. Разработка технической документации (паспортизация) для светофорного объекта ул. Варненская - ул. Терешковой.
31. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации: ул. Белинского - «Музкомедия»; ул. Польская - ул. Бунина; ул. Преображенская - ул. Пантелеймоновская; ул. Преображенская - ул. Бунина; ул. Преображенская - ул. Почтовая;
32. Расчет и подготовка перечня оборудования для светофорных объектов, планируемых к реконструкции в 2008 году.
33. Обработка информации по ДТП.
34. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 15.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(26.11.07 – 30.11.07)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4421;
- до адміністратора – 1629.


Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 5011;
- через адміністратора – 1934.


Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4421;
- адміністратором – 1629.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(26.11.07 – 02.12.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждении Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация предоставляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 163, принято на рассмотрение – 165. Выдано разрешений на эксплуатацию – 156, принято на рассмотрение – 129. Сумма местного сбора составила – 16870 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 14, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 66167 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул. Торговая,9, ул. Колонтаевская, 55, ул. Колонтаевская угол ул. Старопортофранковской.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(26.11.07 – 30.11.07)


Рассмотрено обращение первого заместителя городского головы Винницкого городского совета по вопросу тарифов на жилищно-коммунальные услуги в г. Одессе. По данному вопросу подготовлен ответ на имя заместителя городского головы;
Рассмотрен запрос и подготовлен ответ начальнику Малиновского РО ОГУ ГУМВД Украины в Одесской области по вопросу законности начисления тарифов ЖЭКом ДП ООО «Одесский завод керамических изделий».


29 ноября 2007 года на заседании исполнительного комитета Одесского городского совета приняты решения, подготовленные управлением: «О согласовании тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий», а также «О согласовании тарифов на тепловую энергию и услуги отопления и горячего водоснабжения для предприятий различных форм собственности г. Одессы»;
Рассмотрена выписка из протокола заседания постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и тарифной политике от 09.11.2007 года № 40 по вопросу решения проблемы дебиторской задолженности ОАО «Одесская ТЭЦ». Управлением подготовлен ответ секретарю постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и тарифной политике.


30 ноября 2007 года ответственные сотрудники управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественном открытии II специализированной выставки «Галерея подарков».
Основными тематическими разделами данной выставки являются подарки, сувениры, предметы интерьера, народные художественные промыслы, ювелирные изделия, бижутерия и модные аксессуары, часы, книги, флористика, услуги по организации праздников, а также специализированная литература.
В рамках выставки «Галерея подарков» были открыты специализированные экспозиции «Арт-Базар» и «Текстиль в интерьере», где были представлены произведения изобразительного искусства: живопись, скульптура (малые формы), графика, художественная керамика, фарфор, стекло, хрусталь, художественные подарочные изделия, предметы антиквариата, а также домашний текстиль, декоративные ткани, обивочные материалы, художественное ручное кружево, шитье, вязание и вышивка.


В дни работы выставки также были проведены мастер-классы декораторов и флористов «ИДЕИ ДИЗАЙНА», которые были посвящены следующему:
• оформлению стола к Рождеству и Новому году в свете последних тенденций в мировой флористике.
• оформлению витрин живыми и искусственными цветами и аксессуарами.
• декорированию домашних люстр и светильников.
• декорированию домашних штор.


В рамках процедуры обновления общего кредитного рейтинга заемщика г. Одессы, который проводит национальное рейтинговое агентство ООО «Кредит-Рейтинг», подготовлена и направлена дополнительная информация о состоянии развития малого предпринимательства города за 9 месяцев 2007 года на имя начальника управления по вопросам фондовой деятельности и работе с ценными бумагами Нечаевского Г.В.
По итогам проведенного анализа финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий города Одессы за 1-е полугодие 2007 года подготовлен проект протокольных поручений руководителям коммунальных предприятий за подписью первого заместителя городского головы.


В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы рассмотрено обращение и подготовлен ответ главному врачу Шубину А.Д. по вопросу уменьшения размера дивидендов, поступающих в городской бюджет, для покрытия затрат, связанных с укладкой тротуарной плитки;
Согласно резолюции первого заместителя городского головы рассмотрена информация Главного государственного санитарного врача г. Одессы. В связи с этим, направлен запрос в КП «Одесгорэлектротранс» по вопросу предоставления информации о ремонте помещений поликлиники КП «ОГЭТ».


Предоставлена информация секретарю Одесского городского совета о распределении чистой прибыли коммунальных предприятий города Одессы за 9-ть месяцев 2007 года.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(26.11.07 – 02.12.07)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 264,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 118,3 ед.


в выходные дни в количестве 189 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 106 ед.
- по троллейбусу – 83 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 480,007 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 363,671 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 5,376 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,960 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 6 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 165 вагонов,
- троллейбус – 157 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также – ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(26.11.07 – 02.12.07)

Дата
Что произошло
Принятые меры
27.11.07
 
По адресу: ул. Генерала Петрова, 29 – упало аварийное дерево на проезжую часть дороги.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги.
По адресу: пр. Маршала Жукова, 47/2 – разлив ртути вблизи жилого дома.
 
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию места разлива.
По адресу:  пос. институт Таирова, ул. Медицинская,  341 – разбит ртутный медицинский градусник.
 
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию помещения.
28.11.07
По адресу: ул. Королёва, 92 кв.17 – захлопнулась металлическая дверь.
Дежурная смена оказала помощь хозяевам в открытии двери.
29.11.07 
 
По адресу: ул. Столбовая 32/4 –
Разбит ртутный медицинский
градусник
Дежурная смена произвела сборку ртути и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Космонавтов, 43 – аварийная ветка на проезжей части дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветви дерева с проезжей части дороги
02.12.07
По адресу: пер. 1-й Станционный, 32 – заклинило замок в железной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяевам в открытии двери.
По адресу: ул. Раскидайловская, 8 – упавшая ветка перегородила тротуар
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки.
По адресу: бульвар Лидерсовский ГКБ № 3 – по причине короткого замыкания в электропроводке возгорание чердачного помещения.
Дежурная смена выехала для оказания помощи.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 230
из них передано:
- в УЖКХ – 23,
- оказана информационная помощь – 205,
- в КП «Зелентрест» – 1,
- Общество защиты животных – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.11.07 – 02.12.07
)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
26.11.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР :
1. Звіт директорів шкіл по результатам роботи за 2007 рік щодо участі у змаганнях всіх рівнів (ДЮСШ №11,12, 14, КУМФСК „Старт");
2. Обговорення преміювання працівників за результатами роботи за 2007 рік
3. Поточні питання.
27.11.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення Чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга, (юнаки 1993 р.н.)
30.11.-02.12.07
м. Миколаїв
5
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга, (юнаки 1994 р.н.)
30.11.-02.12.07
м. Одеса вул. Пушкінська,49
6
Турнір з боксу, присвячений пам'яті Максима Синицького
01.12.07
смт. Комінтерново

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(26.11.07 – 03.12.007)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка живопису О. Малика
18.11-09.12.07
Міська художня галерея
Виставка робіт учнів ДХШ ім. К.Костанді, присвячена Голодомору
23-30.11.07
Вестибюль Одеської міської ради
Концерт ансамблю української музики «Стожари»
«Рідні наспіви»
28.11.07
о 16.00
Муніципальний театр духової музики ім. О.Саліка,

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

До 14 января 
Выставка «Дыхание праздника»

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее 27 декабря 14:00
«Всякая всячина» 
Е. Голубенко

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее