14:18:18   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.12.07 – 07.12.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 29 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 165 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 43 громадянина, з них по консультативним питанням – 41.


За звітний період проведено:
05.12.07
– засідання районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
05.12.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток житлових субсидій;
07.12.07 – відзначення Дня місцевого самоврядування:
■ урочисті заходи для працівників райадміністрації;
■ День самоуправління в райадміністрації за участю студентів Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України;
■ круглий стіл „Тенденції розвитку місцевого самоврядування на сучасному етапі розвитку державності" за участю ЗМІ.


Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 19 письмових звернень громадян. Розглянуто 73 звернень на „телефон довіри міського голови".
Виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси".
Виконання міської програми „Створення безбар'єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік".
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС".
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об'єктів культури та спорту, житлових будинків.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.


Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 79 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено 2 особистих прийоми громадян.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян:
- вул. Грецька,45 - обстеження житлово-побутових умов,
- вул.Жуковського, 13 - самовільна реконструкція квартири,
- вул.Белінського,7 - самовільне будівництво нежилої будівлі.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
03-07.12.07 – перевірка суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" (вул. Торгова /вул. Ніжинська);
03-07.12.07 – демонтаж об'єктів торгівлі згідно рішень виконкому №741 від 02.02.07р., №352 від 19.04.07р., №537 від 24.05.07р. спільно з інспекцією ДАБК;
03-07.12.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (місце проведення - пл. Привокзальна);
03-07.12.07 – складено адміністративні протоколи згідно ст.152 КпАП України.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
03-07.12.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 3 договори на експлуатацію службових автопарковок та 1 на цілодобову автопарковку);
03-07.12.07 – розглянуто 4 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
04.12.07 – взяли участь у засіданні комісії з питань ТЄБ та НС щодо підвищення протипожежної стійкості об'єктів господарської діяльності району в осінньо-зимовий період 2007-2008 pp.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
03.12.07 – до Міжнародного дня інвалідів організація дискотеки для
молоді з фізичними та розумовими вадами (місце проведення - клуб „Вечірня Одеса", кафе "Червоні вітрила);
05.12.07 – благодійне відвідування інвалідами та громадянами похилого віку вистави „Безім'яна зірка" в Одеському академічному театрі музичної комедії.


Відділ у справах дітей:
03.12.07 – прийнято розпорядження щодо влаштування в державний заклад на повне державне забезпечення неповнолітнього, який тривалий час не відвідував навчальний заклад;
03-07.12.07 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
07.12.07 – перевірка благодійної організації „Світлий дім" спільно з представниками міської служби у справах дітей та районної СЕС;
07.12.07 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх.


Відділ освіти:
03.12.07 – районна науково-практична конференція МАН (теоретичний тур) (місце проведення – ОЗОШ №122; учасники – учні закладівосвіти);
03.12.07 – відзначення Міжнародного дня інвалідів в закладах освіти району:
• благодійні акції „Милосердя", „Ти можеш їм допомогти" (місце проведення – ДНЗ №248, допоміжна школа №75, інтернат №84 та №7);
04.12.07 – районний конкурс плакатів „Скажи життю так" (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт ", учасники - переможці шкільного етапу конкурсу);
05, 06.12.07 – до Дня Збройних Сил України концертна програма в інституті перепідготовки офіцерів (05.12) та в штабі ОВО південного оперативного командування (06.12) за участю вихованців ЦЦТ „Моряна";
06.12.07 – відзначення Дня Збройних Сил України в закладах освіти району (місце проведення - СЗОШ №117, 57, ОНВК№90, Юридичний ліцей);
07.12.07 – конкурс агітбригад серед учнів закладів освіти „Прояви турботу та обачливість" (пропаганда здорового способу життя);
07.12.07 – районний інтелектуальний конкурс „Умники и умницы" (місце проведення – ЦДТ „Моряна", учасники-учні ЗОШ №90, 68, 57).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили та здійснена оцінка стану руху робочої сили в готелі „Центральний".
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі в клінічному санаторії ім. В.П.Чкалова.
Здійснено моніторинг щодо створення нових робочих місць на ПОУ Приморського району у січні-листопаді 2007 року.
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку Центру ветеринарної медицини „Дар" з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці, керівнику надано консультативно-методичну допомогу.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Сектором по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведена перевірка щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці в ДП „Блю Долфін Шиппінг Сервіс Інк.".
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 154 заяви про призначення державної допомоги сім'ям.
Сектором субсидій прийнято 332 громадянина, прийнято 154 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 142.
Відділом соціальних інспекторів проведена 91 перевірка, виявлено порушень – 3.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято громадян – 142;
Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.12.07 – 07.12.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 5
2. Пільг – 12
3. Видано посвідчень – 26
- ІВ – 4
- УВ – 2
- ВП - 16
- СЗВ
- Встановлено статус – 6
4. Видано путівок – 5
5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.
- за жовтень 2007р. – 538 чол;
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 94 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за жовтень 2007р. – 65 чол.;
- зроблений розрахунок компенсацій за 2007р. на проїзд – 3 чол..;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. за вересень 2007р. – 539 чол.;
- дітям, які постраждали від ЧК за листопад 2007 р. – 67 чол.;
- на тверде паливо – 4 чол.;
- на скраплений газ – 2 чол ;
Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.
Проведені планові перевірки: ТОВ „Трейдінг Юг”, ПП „Конгеста”, „Центр класичної гомеопатії „Ханча”, ТОВ „Респект-С ”, ТОВ „Інтер-Індустрія”, ПП „Спех”, „Спеціалізована школа № 34”. Підготовлено інформацію Регульській Л.С. щодо стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати, відносно підприємств району. Надавалась організаційно - методична допомога при укладенні колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.

В межах міської цільової програми “Дешевий хліб” продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3930 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 8062,84 грн.
Міська цільова програма “Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік”:


Гаряче харчування:
Станом на 05.12.2007р. отримали – 5385 чол./ 587956,42 грн., в т.ч.:
- бюджет - 3258чол./ 355401,35 грн.
- благодійні – 2427чол./ 232558,07 грн.
Отримали за звітний період:
В т.ч. їдальня “Ветеран-1” гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 542обідів/3252,00 грн.
їдальня “Ветеран-4”- гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн., благодійні – 325обідів/1950,00 грн.;
їдальня “Академія” – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/4500,00 грн.;
їдальня “Восток” – гарячих обідів: бюджет –
Всього харчувалось – 473чол. / 14202,00 грн.
Всього з початку року (за станом на 05.12.2007р.) – отримано продуктових наборів – 18208 од. /623472,00 грн.

В межах міської цільової програми “Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік” за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 6 чол./ 72,00 грн.
- прання - 25чол.(75 кг)/337,50 грн.
- перукарські послуги - 7 чол.


Також 9 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 24 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.


Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 118 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол.; дітей-сиріт – 78 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 05.12.2007р. – 4489 чол.
В т.ч. на надомному обслуговуванні – 1356 чол., у відділі натуральної допомоги – 3133 чол.
За звітний період відпрацьовано – 80 листів.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 75 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.
Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
03.12.07 – спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня. Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови Ворохаєва А.І., за минулий тиждень.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера


Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:

Розглянуто 15 скарг.
Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі.
Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва.
Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Розглянуто 33 листа громадян, що надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району.
Проведено два прийоми громадян із питань МВК, підготовлено 14 розпоряджень з питань МВК.
Проводиться робота по узгодженню площ, які треба прибирати для ЖБК і ОСББ, на цьому тижні узгоджено площі для двох ЖБК та двох ОСББ.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 9 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій:
03.12.07 – розглянуто звернення гр. Зайковського стосовно проведення благоустрою прилеглої території до ФЦ „Форма”.
- проведено узагальнення інформації про проведені роботи з благоустрою прилеглої території;
- розглянуто листа секретаря Одеської міської ради стосовно облаштування зупиночного комплексу по вул. Ак. Філатова /вул. Космонавтів, надіслано листа до Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами;
- здійснено прийом громадян з питань у сфері благоустрою;
04.12.07 – розглянуто листа головного лікаря Одеського міського спеціалізованого дитячого будинку №1 стосовно облаштування „лежачих поліцаїв”;
- розглянуто звернення гр. Антонюк, стосовно підрізання гілок дерев. Здійснено виїзд на місце, надіслано листа до Інспекції з благоустрою міста та КП „Міськзелентрест”;
05.12.07 – розглянуто колективне звернення мешканців буд.№55 по пр. М. Жукова, стосовно неналежного санітарного стану прилеглої території. Проведено роботу з головами ЖБК, які розташовані на території, яку обслуговує КП ЖКС „Вузівський”, проведено обстеження
прибудинкових територій. Головам ЖБК надані приписи щодо приведення територій до належного санітарного стану;
- проведено роботу з виявлення територій, на яких можливе розміщення дитячих майданчиків, зроблено фото фіксацію ділянок;

06.12.07 – розглянуто звернення гр. Бєлої стосовно знесення дерева, яке знаходиться в аварійному стані за адресою вул. В.Терешкової,2/2, надіслано листа до КП „Міськзелентрест” для проведення обстеження стосовно можливості знесення аварійного дерева;
07.12.07 – розглянуто контрольне питання стосовно облаштування багатопрофільного дитячого майданчика на „Поляні”, надані пропозиції щодо його облаштування.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50” було прийнято 60 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 8;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 9;
- відсутність холодного водопостачання – 4;
- відсутність гарячого водопостачання – 10;
- відсутність електроенергії – 4;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 4;
- протікання зовнішніх комунікацій – 3;
- відключення ліфтів – 4;
- відсутність Ц/О – 14 (заявки передані до ЖКС для прийняття мір).
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 57 звернень, по трьом зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів: анонімне повідомлення про замінування магазину „Мозаїка”, вул. Ак. Корольова, 33. ВНП не знайдено.
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
29.11-06.12.07 – перевірка об’єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі за адресами: вул. Люстдорфська дор., 56, пр.Свободи, 86-90;
29.11- 06.12.07 – розглянуто та дано відповідей по 12 зверненням;
29.11-06.12.07 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ у справах дітей:
03-06.12.07 – прийнято участь у 20-ти судових засіданнях;
05.12.07 – працівниками відділу було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
05.12.07 – проведено акт обстеження житлово-побутових умов проживання дітей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
03-06.12.07 – працівниками відділу у справах дітей було проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.
03-07.12.07 – було складено один протокол бесіди з неповнолітнім який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
03.12.07 – організовано та забезпечено участь спортивної команди Товариства інвалідів міста (спорткомплекс „ Краян” (пров.Високий,17), у спортивному святі, присвяченому до Дня інвалідів;
03.12.07 – проведено зустріч голови Київської райадміністрації з інвалідами району, організована виставка творчих робіт, концерт дитячих колективів, присвячених Дню інвалідів;
04.12.07 – проведено районні спортивні змагання серед інвалідів району (50 чоловік) на ДЮСШ №5 по вул. Комарова,4-а;
- Проводилась робота по оновленню банку даних щодо спортивних клубів, розташованих в межах району.

Відділ освіти:
- підведені підсумки проведення акції „Милосердя”, яка присвячена Дню інвалідів та проводилась у закладах освіти району протягом місяця;
- підведені підсумки проведення акції „Ми проти наркоманії та СНІДу”;
03.12.07 – проведений концерт до Дня інвалідів у актовій залі Київської райадміністрації за участю дитячих колективів ЦДЮТ „Еврика”;
- переможці районного конкурсу „Срібне слово” прийняли участь у міському конкурсі, який пройшов 04.12.2007р. на базі Палацу дитячої та юнацької творчості;
- представники ЦДЮТ „Еврика” прийняли участь у обласному семінарі за темою „Аналіз стану біологічної освіти у позашкільному закладі”, який пройшов з 06 – 07.12.2007р. за адресою: вул. Тіниста, 2;
06.12.07 – на базі ЗОШ №63 пройшли районні півфінальні зустрічі команд КВК;
06.12.07 – учнівський, батьківський та педагогічний колектив ЗОШ № 106 організував щорічну благодійну акцію „Яблуко” для дітей дитячого будинку №1.

Адміністративна комісія:
- Підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії.
06.12.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколів правопорушення).
- Надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії (від 03.12.2007р.).
- Консультативна робота з громадянами.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.12.07 – 07.12.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 35 громадян; прийнято до розгляду 120 письмових звернень.


Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 25 відповідей на звернення громадян.
Підготовлено 18 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 6 відповідей на депутатські звернення.
Підготовлено 12 розпоряджень райадміністрації.
Прийом громадян згідно з графіком.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС».
Робота з підприємствами щодо погашення чеків по сплаті за комунальні послуги.
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Видано 6 приписів і складено 2 протоколи мешканцям приватного сектору на предмет приведення прилеглої території в належний санітарний стан.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступників міського голови Кучука М.І., Тельвака М.М.
Розглянуто 26 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Щоденна робота по зверненнях громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань підключення опалення.
Щоденний контроль за безперебійним теплопостачанням.
Проведено перевірку санітарного стану території району.
Контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Виїзд за адресами:
- вул. Затонського, 13 - з питання ремонту трубопроводів гарячого водопостачання
- пр. Добровольського, 147/1 - з питання ремонту сантехнічного обладнання.
- Хаджибейська дорога з питання самовільно збудованого паркану.
- вул. Я. Гордієнка, 1- з питання розділу домоволодіння.
Проведено дві наради(13.12.07г.,14.12.07 г.) в приміщенні райадміністрації з керівниками КП „ЖКС", відомчих житлово-експлуатаційних підприємств, ОСІБ, ЖБК з питань погашення заборгованості за послуги теплопостачання.
Підготовлено перелік об'єктів для капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення у 2008 р. по мкр. Пересипський.


14.12.07 – засідання опікунській наради.


Відділ у справах дітей:
1. Відвідані 2 неповнолітніх, які перебувають на обліку за вчинення злочинів.
2. Проведена звірка з КМСН стосовно неповнолітніх, які вчинили злочини та правопорушення.
3. Проведено 12 бесіди з підлітками, які знаходяться на обліку у відділі.
4. Відвідали 22 неблагополучних сімей.
5. Проведений рейд сумісно з КМСН та міською службою у справах дітей по неблагополучних сім'ях, відвідані 3 сім'ї.
6. Відвідали 5 осіб з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування для повідомлення про отримання одноразової допомоги при досягненні повноліття.
7. Підготовлено 3 пакети документів на оформлення опіки над неповнолітніми.
8. Ведеться робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
9. Прийняли участь у 34 судових засіданнях.
10. Підготовлено та направлено 20 запитів до різних установ.
11. Підготовлено 4 висновки про доцільність усиновлення дитини.
12. Підготовлено 1 висновок про можливість усиновлення дитини.
13. Провели 4 прийоми громадян.
14. Підготовлений 1 висновок про можливість усиновлення дитини.
15. Підготовлено 6 висновків про позбавлення батьківських прав.
16. У рамках профілактичної операції «Зайнятість-2007» проведена перевірка підприємств щодо дотримання законодавства про працю неповнолітніх. Перевірені: обласна клінічна
лікарня та ОВХФП «Біостимулятор» ТОВ.
17. Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Підготовка заходів присвячених святкуванню Дня місцевого самоврядування та Нового 2008 року.
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо встановлення урн на території району.
Згідно з рішенням Одеської міської ради від 29.11.2007 р. № 1296 проводиться підготовка до демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі.
Робота з керівниками об'єктів дрібно-роздрібної торговельної мережі, розташованих за адресою: пр. Добровольского кут вул. Ген.Бочарова щодо наявності дозвільних документів.
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих на території району щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
Керівникам підприємств торгівлі та побутового обслуговування щодо дотримування належного санітарного вигляду прилеглої території до об'єктів торгівлі вручено 18 приписів.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
03-15.12.07 – Проведення районної акції за здоровий спосіб життя (БТЮ);
08.12.07 – Одноденний тренувальний похід в район парку «Лузанівка» (гуртківці БТЮ);
07- 09.12.07 – Участь у змаганнях із спортивного бального танцю у м. Трускавець;
10-15.12.07 – Конкурс заочних мандрівок «Знай і люби свій край»;
13-15.12.07 – Участь в обласній конференції юних краєзнавців;
14-15.12.07 – Участь у фестивалі-конкурсі зі спортивного бального танцю;
14-20.12.07 – Участь у Чемпіонаті Європи з шашок (серед жінок).  
12-14.12.07 – Участь команди БТЮ в міському конкурсі з технічного моделювання та декоративно-прикладної творчості «Бумажная фантазия».

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення:
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 780 чол. на суму 27195 грн.;
- видано предметів першої необхідності – 871 чол. на суму 15958 грн.;
- видно продовольчих наборів – 400 чол. на суму 14400 грн.
- банні, пральні, перукарські послуги – 174 чол. на суму 1565 грн.;
- ремонт взуття – 24 чол. на суму 250 грн.;
- видано матеріальної допомоги через піклувальну раду УСЗН та П – 9 чол. на суму 3300 грн.;
- видано матеріальної допомоги через ГУ – 5 чол. на суму 1900 грн.;
- видано стипендія міського голови – 11 чол. на суму 1100 грн.;
- видно матеріальної допомоги через ТЦ – 32 чол. на суму 5000 грн.
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 44 чол. на суму 2226 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 13 чол. на суму 344 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 2154 чол. на суму 19354 грн.;
Відпрацьовано 93 звернення громадян.
Обслуговано 19 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.

Всього в рамках міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 92592 грн.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ПП «Дрім Хаус», ТОВ «КМК-авто», НВП «Сокіл» ТОВ, ПП «Лузанівка», ДП «Асканія дистрибьюшн Південь», ТОВ «Торговий дім «Грегорі Арбер», ТОВ «Вуаль», МКП «Октан», ПП «Укрспецтехні-ка», КУ «Міська лікарня № 11», СЖС «Україна», ТОВ «Тех.Транс Сервіс», ВАТ «Фармація Ап¬тека № 4», ПФ «Кочергін та К°», ТОВ «Інтер-авто», ПП «Промислова група «Європа-інвест», ТОВ «ТСМ», ПФ «Ново-Аудит», ОВХФП «Біостимулятор» ТОВ, ВАТ «Синтез», ТОВ «Термо-Кінг України», УКС НДІ «Телеком», ПП «Транспортно-експедиторска кампанія».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 24.
Надано запитів до установ та на підприємства для перевірки інформації про доходи фізичних осіб – 33.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 41
Заповнено карток інвалідів – 14.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 166
Проведено прийом документів у пільговиків – 44.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 111.
Призначено субсидії сім'ям – 349.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 68.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» – 5 та 36.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 31.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 9.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 135.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(03.12.07 – 07.12.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 20-ти объектах:
ул. Дерибасовская,9; Адмиральский пр-т,1, 1-в; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Пантелеймоновская, 74; ул. Коблевская,23; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; ул. Левитана, 108; ул. Средняя,61; пр. М. Жукова,22,26; Днепропетровская дор.,80; Тираспольская, 25; ул. Пушкинская, 74; ул. Коблевская, 23; Центральный аэропорт, 13; 9; 7; ул. И. Рабина,19).
2. По состоянию на 30.11.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 100,1%, сбор платы за водопотребление – 90,5%.
3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа: Ликвидация последствий стихии (с 03.12.07г. по 07.12.07г.), произведена валка 49 аварийных деревьев и веток, в том числе на улицах и во дворах – 34шт.,в парках и скверах – 15 шт.
4. КП "Одесгорсвет" произведена:
Замена светильников – 36 (Десантный бульвар – 7 шт.; ул. Столбовая – 8 шт; ул. Костанди – 5 шт; Олександровский проспект – 6 шт; ул. Ген.Петрова – 3 шт.; Нерубайская – 2; Наречные переулки – 3 шт.; пер. Юннатов – 2шт.);
Замена воздушной линии на кабельную – 300 м.п. (Таможенная шющадь – 80м.п.; ул. Чапаева – 160 м.п.; ул. Ген. Петрова 56/2 – 60 м.п.);
Покраска торшеров – 10 шт. (Александровский проспект).
5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
6. Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам – установлено 154 шт.
- остаток до конца 2007г. (кол-во водомеров) – 424 шт.,
- проведены работы (кол-во водомеров) – 5442 шт.
- план выполнения работ по Городской программе в 2007г. – 5866 шт.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(03.12.07 – 08.12.07)

 

1. Перераховано до міського бюджету – 5 543 485,16 грн., у тому числі:
- від відчуження – 2 124 030,41 грн.;
- від приватизації – 3 168 054,75 грн.;
- від оренди – 251 400,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 36.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 18.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(03.12.07 – 07.12.07)


• количество документов, поступивших в Инспекцию – 187; количество отработанных документов – 104;
• количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 2;
• количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;
• количество выданных ордеров:
- плановых – 24;
- аварийных – 56;
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 1;


• количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 7;
Киевский район – 6;
Суворовский район – 6;
Малиновский район – 6;


• количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ООО Торговый дом Одесского кабельного завода «Одескабель» Николаевская дорога. № 142 – Реконструкция фасада здания.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(03.12.07 – 07.12.07)


• Обследование технического состояния траверса № 4 и № 5 в районе пляжа «Ланжерон».
• Обследование водовыпуска штольни СРЗ и участка прибрежных склонов в районе парка Шевченко (пляж «Ланжерон»).
• Ведение технического надзора за участком намытого пляжа между траверсами № 19 и № 20, с целью проверки поддержания количества песка после шторма.
• Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.
• Подготовка и выдача 62 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.


КП «СМЭП»
(03.12.07 – 07.12.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 40
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 40
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 36
4. Заменено ламп – 350 шт.
5. Установлено турникетов – 15 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 32 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 12 шт.
8. Обслуживание объектов АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущем ремонтом.
9. Работы по замене ламповых светофоров на светодиодные на объекте
ул.Преображенская – ул. Б.Арнаутская.
10. Замена контрольного кабеля на объекте ул. М.Грушевского - ул.Химическая. Объект в работе.
11. Производится строительство светофорных объектов ул. Колонтаевская - ул. Серова. Установка 5 колонок светофорных, 8 транспортных и 8 пешеходных светофоров, 4 отсчетника времени, подставка по ДКУ, прокладка кабеля 270м, кабеля питания 20 м.
12. Работы на объекте ул. Колонтаевская - ул. Старопортофранковская, установка закладной.
13. Замена УК на следующих светофорных объектах: Пересыпский мост, ул. Малиновского - ул. Ефимова, ул. Ак.Глушко - ул. Ильфа и Петрова.
14. Установка табличек временных интервалов к реверсивным светофорам.
15. Замена кабеля питания на объекте М.Арнаутская - Александровский пр-т с подключением на опору электропередач.
16. Работы по сборке и установке светофоров предупредительной сигнализации на 10 ст.Б.Фонтана и на площади Л.Толстого.
17. Перетяжка кабеля ТПП 10 х 2 х 0,4 на перекрестке ул.Ат.Головатого - ул.Одария. Изготовление муфты.
18. Коммутация и распределение новых телефонных номеров.
19. Работы по организации оптоволоконной пары на систему телевидения «ЖД Вокзал» в рамках проекта «Безопасный город».
20. Настройка плат связи и восстановление координированного управления светофорным объектом №6 «Автовокзал».
21. Текущий ремонт: блоков питания; модулей интерфейса.
22. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №195 ул. Колонтаевская - ул. Серова.
23. Разработка программного обеспечения для контроллера КДК на светофорный объект ул. Канатная - ул. Успенская.
24. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизация): ул. Преображенская - ул. Пантелеймоновская; ул. Преображенская - ул. Бунина; ул. Троицкая - ул. Осипова; ул. Малиновского - ул. Гайдара; ул. Малиновского - ул. Луганская; ул. Люстдорфская дорога - Д.Донского; ул. Люстдорфская дорога - ул. Китобойная; ул. Люстдорфская дорога - ул. Левитана; ул. Люстдорфская дорога - ул. Костанди; ул. Столбовая - ул. Степная; ул. Столбовая - ул. Новикова.
25. Разработка технической документации на вышеперечисленные светофорные объекты.
26. Техническое обслуживание программно - аппаратного комплекса ЦУП перед проведением мероприятий по сопровождению президента Украины. 27.Обработка информации по ДТП.
27. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 17.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(03.12.07 – 07.12.07)


Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4537;
- до адміністратора – 1692.


Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 5118;
- через адміністратора – 1994.


Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.


Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4537;
- адміністратором – 1692.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(03.12.07 – 11.12.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. № 519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов
торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;

• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 149, принято на рассмотрение – 198. Выдано разрешений на эксплуатацию – 155, принято на рассмотрение – 159. Сумма местного сбора составила – 15895 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 45, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 28460 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: Экономический пер., 5, ул. Малиновского угол ул. Рекордной.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(03.12.07 – 07.12.07)


Подготовлен аналитический материал к отчету городского головы за 2006 г. и І кв. 2007 года;
Рассмотрен запрос и подготовлен ответ старшему помощнику прокурора города Одессы, младшему советнику юстиции по вопросу законности применения ЖЕК ГП «Одесский завод керамических изделий» тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий для населения;
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н. рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОАО «Научно-исследовательский институт специальных способов литья» по вопросу согласования тарифов на тепловую энергию с учётом рентабельности в размере 10%;
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы рассмотрено обращение и.о. начальника Государственной инспекции по контролю за ценами в Одесской области по вопросу отмены решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 20.09.2007г. № 1012 «О мероприятиях по упорядочиванию системы предоставления услуг теплоснабжения и усовершенствованию тарифной политики в теплоэнергетической отрасли г. Одессы». По данному вопросу направлен ответ и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса для обобщения;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления общественной организации «Одесское общество пенсионеров» по вопросу предоставления льгот на услуги водоснабжения и водоотведения;
Рассмотрены расчеты тарифов на услуги пассажирского автотранспорта общего пользования в городском сообщении, представленные ОАО «Севертранс». Расчеты тарифов возвращены на доработку;
Рассмотрены предложения филиала «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс» по введению новых норм водопотребления. По данному вопросу направлен ответ и.о. начальника управления жилищно коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса для обобщения;
07 декабря 2007 года – сотрудники управления приняли участие в торжественном открытии ювелирной выставки «ЮвелирExpo «Рождественские узоры 2007» в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта. Основными тематическими разделами данной выставки являются ювелирные изделия, бижутерия и модные аксессуары, драгоценные камни, часы ведущих брендов, банковские металлы и монеты, эксклюзивные бизнес-аксессуары, корпоративные подарки, изделия из меха, косметика и парфюмерия, новогодние подарки, предметы декора, сувенирная продукция;
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г. 06 декабря т.г. состоялась видеозапись двух телевизионных передач, в которых приняли участие: начальник управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности; начальник управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей; директор ЧП «ЭКСПО-ЮГ-СЕРВИС» и частный предприниматель, представившая Украину в Международном форуме молодых предпринимателей и лидеров (г. Стамбул, Турция). В ходе проведения телевизионных передач поднимались вопросы, касающиеся развития предпринимательства, в частности, развития выставочной деятельности, а также получения субъектами предпринимательской деятельности разрешений на размещение объектов торговли, сферы услуг и общественного питания.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(03.12.07 – 09.12.07)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 276 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 151ед.
- по троллейбусу – 125 ед.
в выходные дни в количестве 194 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 113 ед.
- по троллейбусу – 81 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 438,938 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 372,316 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 65,262 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,360 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 троллейбусов.
Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 165 вагона,
- троллейбус – 159 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(03.12.07 – 07.12.07)

Дата
Что произошло
Принятые меры
03.12.07
 
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 9 –
уборка аварийного дерева
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу:  ул. Агрономическая, 175 –
разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
По адресу:  ул. Б.Хмельницкого, 92 –
дерево упало на троллейбусные провода завалив столб перекрыло проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Гайдара, 44 – ветка аварийного дерева упала на провода наружного освещения
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки
04.12.07
По адресу:  ул. Курортный пер., 2 – аварийное дерево упало на проезжую часть улицы
Дежурная смена произвела обследование и уборку упавших ветвей
По адресу:  Маячный пер., 3 (Дом ребенка №1) – в связи с аварией на линии электропередач полностью отключено электричество
Дежурная смена прибыла на место и оказала помощь по подаче питания в кухонный блок
05.12.07 
 
По адресу: ул. Екатерининская, 6, кв.55 – захлопнулась металлическая дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяевам в открытии двери.
По адресу: ул. Генерала Петрова, 27-29
– обрезка аварийных веток.
Дежурная смена произвела обрезку аварийных веток.
06.12.07
По адресу:  ул. Комарова, 33 – на территории школы № 33 упало дерево и ещё два аварийных.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку деревьев.
По адресу:  пр-т Добровольского, 12, кв.36 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию помещения.
 
По адресу:  ул. Архитекторская 60, кв.12, – ребёнок разбил ртутный градусник
Дежурная смена произвела
сбор ртути и
демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Садиковская, 34, кв. 7 – у инвалида захлопнуласьдверь
Дежурная смена оказала
помощь в открытии двери

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 260
из них передано:
- в УЖКХ – 38,
- оказана информационная помощь – 209,
- в КП «Зелентрест» – 7,
- Общество защиты животных – 3,
- Ртуть – 3.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(03.12.07 – 09.12.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
03.12.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1.  Участь працівників управління та керівників ДЮСШ, СДЮШОР у благодійній акції „Державні службовці – дітям Одеси”;
2. Інформація про підсумки роботи управління з розвитку фізичної культури та спорту;
3. Поточні питання.
04.12.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Спортивні змагання, присвячені Дню інваліда
03.12.07
 з 10.00 до 12.00
м. Одеса
СК „Краян”
пров. Лопатто, 17
5
Відкрита першість СДЮСШОР № 14
з вільної боротьби
03-05.12.07
з 10.00
м. Одеса
вул. Михайлівська, 18
6
Кубок України з дзюдо
06-08.12.07
м. Чернівці
7
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга,
дівчата 1994 р.н.
07-09.12.07
м. Херсон
8
Турнір з дзюдо на призи заслуженого тренера України Бабаянца Р.
08-12.12.07
з 11.00
м. Одеса
„Олімпієць”
9
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга,
юнаки 1995 р.н.
07-09.12.07
м. Івано-Франківськ
10
Всеукраїнський турнір з боксу
07-10.12.07
м. Цурюпинськ
11
Відкритий чемпіонат зі спортивної акробатики, присвячений Збройним силам України
09-10.12.07
м. Київ

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(03.12.07 – 03.12.007)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка живопису О. Малика
18-09.12.07
Міська художня галерея
Концерт, присвячений міжнародному
Дню інвалідів «Промінь надій»
03.12.07
о 12.00
Спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів №91 для глухих дітей 
вул. Репіна, 1
Концерт, присвячений міжнародному
Дню інвалідів 
03.12.07
о 13.00
Інтернат МСО
вул. Макаренко, 20
Нарада директорів
04.12.07
о 12.00
Управління з питань культури та мистецтв
Сабанєєв міст, 3
Фотовиставка Артура Торопова
“Таємниці Оперного Театру”              
03.12.07
о 12.00
Думська площа,1
Фойє міськради   
Засідання журі муніципального конкурсу “Твої імена, Одесо-2007”
06.12.07
Міськрада
Думська пл.,1
Прес-конференція до відкриття
нового міжнародного виставкового 
проекту“ФотоГор-2007”            
07.12.07
об 11.00
Муніципальний    
музей особистих
колекцій ім. Блещунова (ММОК)
вул. Польська,19
Концерт муніципального духового оркестру до Дня збройних сил України
07.12.07
о 16.00
Муніципальний театр духової музики
ім. О.Саліка

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее