12:07:12   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.12.07 – 14.12.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято –  15 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 190 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 43 громадянина, з них по консультативним питанням – 41.

За звітний період проведено:
11.12.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення та здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджету усіх рівнів;
13.12.07 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 27 письмових звернень громадян. Розглянуто 58 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. № 165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м.Одеси”.
Виконання міської програми „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району. Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 80 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 13 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.
Вручено 16 приписів СПД щодо установки пандусів на об’єктах торгівлі та соціально-культурного призначення.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
10-14.12.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Привокзальна площа);
10-14.12.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (місце проведення – вул.Ольгіївська, Старосінна площа, пр-т Шевченка, Шампанський провулок);
10-14.12.07 – складено адміністративні протоколи згідно ст.152 КпАП України.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
10-14.12.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 1 договір на експлуатацію службової автопарковки);
14.12.07 – розглянуто 3 заяви громадян стосовно видачі посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
12.12.07 – організовано транспорт для проведення рейду «Вулиця-діти» на території Приморського району.

Відділ у справах дітей:
10-14.12.07 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
10-14.12.07 – перевірка неповнолітніх, які перебувають на обліку в наркологічному диспансері за місцем мешкання;
12.12.07 – проведення рейду «Вулиця-діти» щодо попередження бродяжництва та жебракування серед дітей (троє дітей направлено до обласного притулку для неповнолітніх).

Відділ освіти:
10.12.07 – районна науково-практична конференція МАН (захист робіт) (місце проведення – ОЗОШ №122; учасники – учні закладів освіти);
10.12.07 – відзначення Міжнародного дня прав людини в закладах освіти;
11.12.07 – участь вихованців ЦДТ „Моряна” у телевізійному фестивалі „Звездочка”;
12.12.07 – святкування 70-річчя ОСЗОШ №121 (місце проведення – Російський театр; учасники – учні, педагоги, батьки, громадскість);
13.12.07 – Конкурс агітбригад „Прояви турботу та обачливість” (пропаганда здорового способу життя) (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”; учасники – учні закладів освіти);
14.12.07 – Благодійна акція „Іграшка для друга” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”; учасники – учні закладів освіти);
14.12.07 – районний етап КВК (місце проведення – ЦДТ „Моряна”; учасники – учні ЗОШ №77,16,101,57).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудовим ресурсам та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили та здійснена оцінка стану руху робочої сили в санаторії „Салют”.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі в ПКФ «Н-Біс».
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку Обласної станції переливання крові та «Центру лікарів Очаковських» з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено комплексну перевірку ТОВ «Перша інженерна Компанія» з питань забезпечення дотримання Законів України та інших нормативних актів про охорону праці та безпечну життєдіяльність населення спільно з експертом Приморського відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших небезпечних чинників в осінньо-зимовий період.
Сектором по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведена перевірка щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці в ДП „Блю Долфін Шиппінг Сервіс Інк.”.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 100 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 438 громадян, прийнято 100 заяв на призначення субсидій, призначено субсидій – 264.
Відділом соціальних інспекторів проведена 96 перевірок, виявлено порушень - 2.
Відділом по обслуговуванню інвалідів:
- прийнято громадян – 101;

Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.12.07 – 14.12.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 10
2. Пільг – 11
3. Видано посвідчень – 18
- IB – 2
- УВ – 1
- ВП – 12
- СЗВ –3
- Встановлено статус – 4

4. Видано путівок – 2
5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 3551 чол.;
- за жовтень 2007р. – 538 чол;
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2007 рік – 94 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за жовтень 2007р. – 65 чол.;
- зроблений розрахунок компенсацій за 2007р. на проїзд – 3 чол..;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. За вересень 2007р. – 539 чол.;
- дітям, які постраждали від ЧК за листопад 2007 р. – 67 чол.;
- на тверде паливо – 4 чол./1260,00 грн.;
- на скраплений газ – 2 чол. / 98,00 грн.

Нараховано щорічну разову грошову допомогу ветеранам війни до Дня Перемоги – 71 чол.
Проведені планові перевірки: ТОВ „Горизонт", ТОВ „Стар", ТОВ „Людмила і В". До прокуратури передана довідка перевірки додержання трудового законодавства про оплату праці по ПП „Спех". Підготовлено інформацію щодо стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати підприємств Київського району за 12 місяців 2007 року. Надавалась організаційно-методична допомога при укладенні колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3930 чоловіка отримали хлібобулочні вироби на суму 8062,84 грн.


Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік":
Гаряче харчування:
Станом на 12.12.2007р. отримали - 5385 чол./ 587956,42 грн., в т.ч.
- бюджет – 3258чол./ 355401,35 грн.
- благодійні – 2427чол./ 232558,07 грн.
Отримали за звітний період :
Всього:
їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.; благодійні – 500обідів/3000,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"-гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет – 0
Всього харчувалось – 465чол./13950,00 грн.
Всього з початку року за станом на 12.12.2007р. отримано продуктових наборів – 18208 од./623472,00 грн.
За звітний період продуктових наборів не отримували -

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 7чол./ 84,00 грн.;
- прання – 27чол.(81 кг)/364,50 грн.;
- перукарські послуги – 7 чол.
Також 120 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 24 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам. Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 118 чол., в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол.; дітей-сиріт – 78 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 12.12.2007р. – 4488 чол.
В т.ч. на надомн. Обслуговуванні – 1353 чол.
у відділі натуральної допомоги – 3135 чол.
За звітний період відпрацьовано – 42 листа.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 61 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 23 громадянина. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадмшістрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.
Був підготовлений звіт голові райадміністрації про роботу із зверненнями громадян, а також аналіз звернень, які надійшли до Київської райадміністрації із виконавчого комітету Одеської міської ради для заслуховування на апаратній нараді першого заступника міського голови, за минулий тиждень.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 14.12.2007р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 5 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 14 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 8 об'єктів самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.
Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 22 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, підготовлено 11 розпоряджень з питань МВК.
Проводиться робота по узгодженню площ, які треба прибирати для ЖБК і ОСББ, на цьому тижні узгоджено площі для двох ЖБК та двох ОСББ.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.


Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
10.12.07 – розглянуто звернення гр. Гардаш Л.М. стосовно проведення благоустрою прилеглої території та облаштування дитячого майданчика за адресою: вул. Люстдорфська дор.,56;
- розглянуто звернення мешканців буд. №№ 53,57,59 по просп. М.Жукова, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови", стосовно ремонту внутрішньоквартального проїзду;
- надіслано листа до Управління дорожнього господарства;
- здійснено прийом громадян з питань у сфері благоустрою.
11.12.07 – підготовлено проект угоди про співпрацю у випадках снігових наметів та ожеледиці з навчальними закладами Київського району;
проведено перевірку правовстановлюючих документів за адресою: вул. Ак.Корольова,79, 98 – відповідно протоколу доручень, даних першим заступником голови райадміністрації при об'їзді 07.12.2007р.;
розглянуто листа КП „Одесміськелектротранс", відносно закріплення підприємств, організацій за трамвайними маршрутами для здійснення їх прибирання;
12.12.07 – розглянуто листа директора „Меморіалу героїчної оборони Одеси", стосовно хуліганських дій та вандалізму відносно пам'ятників архітектури. Надіслано листа до Київського РО МВС України в Одеській області та Управління екологічної безпеки;
розглянуто звернення директора НВК №84, стосовно неналежного виконання робіт підрядною організацією ДП „ОБК";
надіслано листа до КП „СМЕП" щодо встановлення дорожнього знаку по вул. Варненська, 5;
13.12.07 - розглянуто листа Управління транспортного комплексу відносно результатів роботи комісії про проведення обстеження вулично- дорожньої мережі міста.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 46 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 12;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 6;
- відсутність холодного водопостачання – 2;
- відсутність гарячого водопостачання – 7;
- відсутність електроенергії – 6;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- відключення ліфтів – 2;
- відсутність Ц/О – 4;
- наявність бродячих собак – 3.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 42 звернень, по 4 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- підготовлено та проведено засідання штабу з координації робіт підприємств та організацій по ліквідації снігових заметів;
- відправлення та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР- згідно табелю термінових донесень.

Відді розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
10-12.12.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі за адресами: вул..Докова,16; вул. Ак. Корольова;
10-12.12.07 – розглянуто та дано відповідей по 8 зверненням;
10-12.12.07 – підготовка дозвілів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
10-12.12.07 – надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення приписів з вимогою підготовки підприємств до роботи у осінньо-зимовий період;
10-12.12.07 – надання 11 приписів керівникам щодо необхідності прикрасити об'єкти торгівлі до Новорічних свят.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
13.12.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколів про правопорушення );
- Надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії від 10.12.2007р.
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах дітей:
10-14.12.07 – прийнято участь у 6-ти судових засіданнях;
13.12.07 – працівниками відділу було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей; 12.12.07 – було складено один протокол бесіди з 2-ма неповнолітніми який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
10-12.12.07 – було відвідано 2 неблагополучних сім'ї, в яких проживає 3 дитини.
Відділ у справах культури, сім'ї, молоді,фізичної культури та громадських організацій за звітний період було проведено:
11.12.07 – проведено нараду з представниками спортивних клубів та навчальних закладів щодо формування річного статистичного звіту стосовно розвитку фізичної культури та
спорту у Київському районі м. Одеси;
- розроблено план заходів щодо святкування Новорічних та Різдвяних свят в районі;
14.12.07 - Круглий стіл з нагоди Дня вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС за участю студентської молоді району (Одеська бібліотека для юнацтва ім.. В.Маяковського (вул. Ак. Корольова,46 - о 15.00).

Відділ освіти:
08.12.07 – на базі ЗОШ №27 проведений районний тур інтелектуальних ігор „Що? Де? Коли?", у якому прийняли участь команди 17 закладів освіти району;
08.12.07 – на базі школи №27 проведено захист робіт районної Малої академії наук;
12.12.07 – на базі школи №63 проведений сумісний районний та міський етап конкурсу команд КВК. У фіналі зустрічаються команди ЗОШ №№ 63,72,78 та НВК №84;
10-14.12.07 – заступники директора з виховної роботи Гімназії №9 та СЗОШ № 86, які є переможцями міського конкурсу „Заступник директора з виховної роботи 2007" прийняли участь у обласному етапі цього конкурсу.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(10.12.07 – 14.12.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 10 объектах: (пр-т Шевченко, 25-а; ул. Пантелеймоновская, 74; ул.Коблевская,23; ул. Семинарская, 15; ул. Успенская,61; ул. Средняя, 61; Тираспольская, 25; ул. Пушкинская, 74; ул. Коблевская, 23; Фонтанская дор. 8/7; ул. Комитетская, 17/19).

2. По состоянию на 14.12.2007г. уровень сбора квартплаты составил – 99,4%, сбор платы за водопотребление – 90,3%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Высажено в центральной части города – 107 деревьев.
- Произведена корчевка 16 пней (ул. Асташкина; ул. Ольгиевская; ул. Базарная).

4. КП "Одесгорсвет" произведено: Замена светильников – 36 шт.(ул. Раздельная; 16 кв. ЮЗМ; ул. Умова пр. Шевченко; ул. Окружная; ул. Екатерининская; ул. Хуторская; ул. Сибирская).
Замена воздушной линии на кабельную – 480 п.м. (Флотский пер.; ул. 25-й Чапаевской дивизии).

5. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

6. Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г.Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 17.12.2007г. установлено 5506 шт. (всего по плану 5866 приборов до конца текущего года).



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(10.12.07 – 14.12.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 10 927 097,91грн., у тому числі:
- від відчуження - 10 231 273,04 грн.;
- від приватизації - 695 824,87 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 41.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 14.
4. Прийнято інженерних мереж – 2.

 


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(10.12.07 – 14.12.07)


• Обследование участков склона в районе пляжа "Отрада" (траверсы № 4 – № 6) с целью капитального ремонта и восстановления лотков-ливнестоков .
• Подготовка документации по восстановлению пляжей в г. Одессе в связи с запросом городской прокуратуры.
• Обследование участка побережья между Аркадией и 10 ст. Б.Фонтана с целью определения технического состояния гидротехнических сооружений.
• Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.
• Подготовка и выдача 61 заключения по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.  

 

 КП «СМЭП»
(10.12.07 – 14.12.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 44
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 44
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 68
4. Заменено ламп – 350 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 8 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 27 шт.
7. Ремонт колонок – 2 шт.
8. Покраска колонок – 2 шт.
9. Установка щитов – 18 шт.
10. Обслуживание объектов АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущем ремонтом.
11. Производится строительство светофорного объекта по ул. Колонтаевская – «Автовокзал» (прокладка кабеля, установка колонок, светофоров.)
12. Коммутация светофоров, клемной коробки и контрольных кабелей ДКУ с подключением устройств отсчета времени на ул.Колонтаевской – ул. Серова. Объект в работе.
13. Проверка и ремонт объектов предупредительной сигнализации.
14. Замена КС на следующих светофорных объектах: 3 ст.Черноморской дороги, ул. Комарова - 25 Чапаевской дивизии, ул. Екатерининская – ул. Жуковского.
15. Замена УК на следующих объектах: ул.Дворянская – ул. Новосельского, ул. Щорса – ул. Спартаковская.
16. Работы по ремонту оттяжек, замена старых на новые.
17. Установка светодиодных светофоров на М.Арнаутской – ул. Преображенская.
18. Восстановление контроллера звукового оповещения на перекрестке ул. Левитана – ул. Ак. Королева после акта «вандализма».
19. Перезапуск и настройка систем видеонаблюдения.
20. Проверка и замена выделенной линии на перекресток ул. Ат.Головатого – ул.Одария. (Работа с кроссом ЦСС). Восстановление координированного управления.
21. Командировка в «Росток - Элеком» г. Киев. Обучение работе с инженерным пультом.
22. Текущий ремонт: блоков питания; модулей интерфейса;
23. Местное обследование светофорного объекта Молодая гвардия, на предмет изменения режима работы. Подготовка предложений по изменению для согласования в УГАИ.
24. Устранение последствий сбоя радиосвязи ЦУП.
25. Разработка программного обеспечения для контроллера КС-16 на светофорный объект Люстдорфская дорога - ул. Шишкина.
26. Разработка технической документации для согласования в УГАИ на светофорные объекты: ул.Колонтаевская – ул. Серова; ул. Вильямса – СШ №86; ул. Ген.Петрова – «Сельпо»; ул. Проспект свободы – СШ № 85; ул. Воробьева – СШ № 61.
27. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизация):ул. Гайдара – ул. Терешковой; ул. Гайдара – Ген. Петрова; ул. Ген. Петрова - Комарова; ул. Комарова – завод «Промсвязь».
28. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 23. 

 
УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(10.12.07 – 14.12.07)

Кількість звернень суб'єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 4644;
- до адміністратора – 1764.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 5225;
- через адміністратора – 2032.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 4644;
- адміністратором – 1764.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(10.12.07 – 14.12.07)

• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. № 868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводился мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Специалистами управления проводятся мероприятия по подготовке встречи Нового года;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по
поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 195, принято на рассмотрение – 181. Выдано разрешений на эксплуатацию – 176, принято на рассмотрение – 125. Сумма местного сбора составила – 19015 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 72, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 44111 грн.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(10.12.07 – 14.12.07)

Рассмотрено обращение и подготовлен ответ жильцам дома № 116 по проспекту Добровольского по вопросу законности применения председателем ЖСК «Ильичёвский – 25» тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ жильцам дома № 20/2 по улице Старицкого по вопросу разъяснения тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, а также услуги теплоснабжения крышечной котельной;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке, проживающей по адресу: ул. Гайдара 48, по вопросу законности применения председателем ЖСК «Вымпел-2» тарифа на услуги по содержанию дома и придомовой территории в размере 0,70 грн. за 1 кв.м. без НДС; 
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы рассмотрено обращение директора ООО «Энерго-Тепло-Сервис» Рудницкого А.И. по вопросу повышения тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения для населения. Информация направлена и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства для обобщения и подготовки ответа заявителю;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику финансовой части полка патрульной службы при ОГУ ГУМВД Украины по вопросу разъяснения нормативов, использующихся при расчёте за пользование холодной и горячей водой, отоплением по двум общежитиям, расположенным по адресам: ул. Филатова, 70 и ул. Филатова, 72;
Во исполнение п. 2 протокола поручений, данных первым заместителем городского головы по результатам анализа финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий (от 29.11.07г. № 03-1491/исх), директору департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля Шейко Н.В. направлены предложения по закреплению уполномоченных органов, которые осуществляют контроль за деятельностью коммунальных предприятий;
Согласно резолюции заместителя городского головы от 03.12.2007г. № 03-34/3394 рассмотрены предложения и направлен ответ директору КП «Городское агентство по приватизации жилья» об утверждении коэффициента увеличения по установленным тарифам на оформление свидетельства на право собственности для коммунальных квартир;
Проведена работа по привлечению субъектов хозяйственной деятельности для участия в семинаре-практимуме «Подготовка регуляторного акта и анализа регуляторного влияния», организованного Главным управлением экономики Одесской облгосадминистрации. Специалисты отдела предпринимательства приняли участие в работе семинара, который состоялся 13.12.2007 г. в отеле «Виктория». В рамках семинара были рассмотрены вопросы подготовки регуляторных актов, оценка целесообразности государственного вмешательства в деятельность субъектов хозяйствования, требования по подготовке Анализа регуляторного влияния и т.д.;
Проведена работа с предпринимателями, работающими в сфере строительства и архитектуры, по поводу их участия во встрече с официальной делегацией муниципалитета г. Стамбула и представителями турецких компаний, специализирующихся в области строительства, которая состоится 17 декабря 2007 года в Малом зале Одесского городского совета. Руководителям ведущих строительных компаний г. Одессы подготовлены и направлены письма-приглашения принять участие в работе бизнес-встречи.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(10.12.07 – 16.12.07)

КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 260,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 144 ед.
- по троллейбусу – 116,3 ед.

в выходные дни в количестве 193 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 111 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Докоды от перевозки платных пассажиров составили 354,602 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 347,159 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 6,078 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1, 365 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 6 ед. троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 171 вагон,
- троллейбус – 158 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(10.12.07 – 16.12.07)
Дата
Что произошло
Принятые меры
10.12.07
 
По адресу:
ул. Варненская,18, кв.6 – захлопнулась бронированная дверь. В квартире остался пятилетний ребёнок
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры в открытии двери
По адресу: ул. С.Варламова,1/А – на тротуар упала большая ветка аварийного дерева
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки
11.12.07
По адресу: ул. Химическая, 3, дерево перекрыло проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
12.12.07 
 
Житель города – ул. Промышленная, 33 – упавшее дерево перекрыло проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
13.12.07
По адресу: Николаевская дорога,140 – на проезжую часть дороги упало дерево и перекрыла проезд транспорта
Специалисты отдела ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги.
По адресу: ул. Ген. Петрова, 27/3, кв.58 – пенсионерка захлопнула бронированную дверь
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии бронированной двери.
По адресу: ул. Промышленная, 36 – упавшее дерево, перекрыв проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
14.12.07
По адресу: ул. Марсельская,  95 – аварийное дерево упало на проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Ильфа и Петрова,12, кв.30 – просьба замерить уровень радиационного фона в жилом помещении после проведённого капитального ремонта
Дежурная смена произвела замер радиационного фона в квартире, радиационный фон в норме.
15.12.07
По адресу: ул. С.Варламова, 10, кв. 6 – просьба открыть бронированную дверь
Дежурная смена оказала помощь в открытии бронированной двери пенсионерке 67 лет
По адресу: ул. С. Ядова, 61 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 6, кв. 37, – разбит медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 223
из них передано:
- в УЖКХ – 26,
- оказана информационная помощь – 190,
- в КП «Зелентрест» – 5,
- Ртуть – 2.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(12.12.07 – 18.12.07)
Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
10.12.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до спортивного вечора по підведенню підсумків роботи з розвитку спортивно-масової роботи управління за 2007 рік
11.12.07
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Чемпіонат України з кульової
стрільби
11-15.12.07
м. Кузнецьк
5
Відкрита першість СДЮСШОР№14
з вільної боротьби
15.12.07
з 10.00
м. Одеса
ФСТ „Україна"
вул. Михайлівська, 18
6
Першість КДЮСШ№8 з дзюдо
15-16.12.07
м. Одеса
ЗОШ № 28
7
XVII чемпіонат України  з
баскетболу, І  ліга
15-16.12.07
з 11.00
м. Одеса
вул. Пушкінська, 49

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(10.12.07 – 16.12.007)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Гра муніципального духового оркестру на врочистих зборах, присвячених 70-річчю школи № 121
12.12.07
11.00-12.00
Російський драматичний театр
 
Гра муніципального духового оркестру на Першому Відкритому    Кубку, присвяченому   пам'яті Генерала
Саломатіна Б.О.
15.12.07
о 10.00
Спортивний комплекс СКА
вул. Семінарська
Концерт одеського муніципального театру духової музики ім. О.Саліка, присвячений 15-річниці від дня заснування
17.12.07
о 17.00
Обласна філармонія, вул. Буніна,15

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее