11:20:50   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 2

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 2

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.01.08 – 12.01.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято –  9 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 104 звернення громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39.

За звітний період проведено:
10.01.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
10.01.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
10.01.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
11.01.08 – засідання районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 12 письмових звернень громадян та на 16 листів підприємств, установ та організацій. Розглянуто 113 звернень на «телефон довіри міського голови».
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району. Організовано заходи щодо ліквідації снігових наметів та ожеледиці.
Здійснено 1 виїзд щодо розгляду звернень громадян (вул. Заславського,17).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 46 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 8 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 3 виїздів для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян (пр-т Гагаріна, 23; вул. Середньофонтанська, 4-А; вул. Семінарська, 1/1).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
10.01.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в «Дозволі» (Привокзальна площа);
10.01.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (Привокзальна площа);
11.01.08 – надано благодійну допомогу Центру реабілітації інвалідів та учасників ВВВ (вул. Пироговська, 5).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
08,12.01.08 – для дітей пільгового контингенту організовано відвідування дитячого новорічного мюзиклу в концертному комплексі Морвокзалу (1000 дітей).

Відділ у справах дітей:
10.01.08 – разом з працівниками служби у справах дітей Одеської міської ради проведено рейд „Вулиця-діти” щодо попередження бродяжництва та жебракування серед неповнолітніх (виявлено 3 неповнолітніх, яких направлено в центр психолого-педагогічної реабілітації);
11.01.08 – для дітей-сиріт та дітей, які залишились без батьківського піклування організовано відвідування Новорічної вистави в Одеському обласному театрі ляльок.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено збір звітів лікувальних закладів району щодо травматизму невиробничого характеру за 2007 рік.
Здійснено аналіз причин та подій, що призвели до нещасних випадків невиробничого характеру в Приморському районі у 2007 році.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 35 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 232 громадян, прийнято 156 заяв на призначення субсидій, призначено субсидій – 149.
Відділом соціальних інспекторів проведено 21 перевірку.


Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.01.08 – 12.01.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 2
2. Пільг – 4
3. Видано посвідчень – 3
- ІВ – 1
- УВ – 1
- СЗВ – 1

В межах міської цільової програми «Дешевий хліб» продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3839 осіб отримали хлібобулочні вироби на суму 10019,79 грн.
Міська цільова програма “Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік”:

Гаряче харчування:
Станом на 09.01.2008р. отримали – 435 чол./ 13050,00 грн., в т.ч.:
- бюджет – 285чол./ 8550,00 грн.
- благодійні – 150 чол./ 4500,00 грн.
Отримали за звітний період :
Всього:
В т.ч. їдальня «Ветеран-1» гарячих обідів: бюджет – 475обідів/2850,00 грн.; благодійні – 450 обідів/2700,00 грн.
їдальня «Ветеран-4» – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 300 обідів/1800,00 грн.
їдальня «Світлана» – гарячих обідів: бюджет – 700 обідів/ 4200,00 грн.

Всього харчувалось - 435чол. /13050,00 грн.

За звітний період продуктових наборів не отримувалось та не видавалось.

В межах міської цільової програми «Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2008 рік» за звітний період отримали:
- банні послуги – 5чол./ 60,00 грн.;
- прання – 10чол./135,00 грн.;
- перукарські послуги – 4 чол.
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2008 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 118 чол.
в т.ч. дітей-інвалідів – 40 чол.; дітей-сиріт – 78 чол.

Всього на обліку ТРЦ за станом на 09.01.2008р. – 4498 чол.
В т.ч. на надомному обслуговуванні – 1358 чол.
у відділі натуральної допомоги – 3140 чол.
За звітний період відпрацьовано – 27 листів.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних рай адміністрацією поштою та на особистому прийомі.

За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації.

На особистому прийомі було прийнято 5 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 12.01.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 0 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 0 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 9 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 8 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проведено один прийом громадян із питань МВК, підготовлено 4 розпорядження з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
08.01.08 – керівникам об’єктів торгівлі та побутового обслуговування, надано 41 припис щодо негайного очищення прилеглої території від снігу;
- здійснено прийом громадян з питань у сфері благоустрою;
09.01.08 – розглянуто звернення ПП «Резалт», відносно обладнання стендів для рекламних оголошень на території Київського району;
10.01.08 – здійснено об’їзд території Київського району з метою контролю стану благоустрою та санітарного стану території, за результатами об’їзду складено протокол;
- розглянуто колективне звернення мешканців будинків за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59/5,59/7, відносно затвердження зеленої зони прибудинкової території. Проведено виїзд на місце, надано відповідь.
11.01.08 – розглянуто листа Управління капітального будівництва, відносно надання копії звернення депутата Одеської міської ради 5-го скликання Хлицова П.В. та графічних матеріалів розміщення майбутнього скверу й дитячого майданчика. Надано відповідь до Управління капітального будівництва Одеської міської ради.
12.01.08 – підготовлено доповідь голови Київської районної адміністрації на засідання виконавчого комітету Одеської міської ради, на тему „Про заходи Київської районної адміністрації, щодо ліквідації снігових наметів та ожеледиці в зимовий період 2007-2008рр.”

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 54 звернення громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 4;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 6;
- відсутність холодного водопостачання - 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 4;
- відсутність електроенергії – 7;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 3;
- протікання зовнішніх комунікацій – 7;
- відключення ліфтів – 6;
- відсутність Ц/О – 9;
- погане прибирання від снігу – 5;
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 50 звернень, по 4 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
08.01.08 – підготовлено та проведено засідання штабу з координації робіт підприємств та організацій по ліквідації снігових наметів;
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
03.01.08 – вул. Дача Ковалевського,77/79 сильним поривом вітру знесло дах будинку на електропровід;
06.01.08 – за адресою: вул.Варненська,17а, кв. 35 під час пожежі постраждала жінка 1930р.н., яка була госпіталізована до МКЛ №2;
- відпрацювання доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР- згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
08-12.01.08 – надання керівникам об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення телефонограм з вимогою проведення робіт щодо очищення прилеглої території від снігу та організації вивезення снігу;
08-12.01.08 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
08-12.01.08 – розглянуто та надано відповіді по 6 зверненням.

Відділ у справах дітей:
08-12.01.08 – прийнято участь у одному судовому засіданні;
09.01.08 – працівниками відділу було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
08-12.01.08 – було складено один протокол бесіди неповнолітнім який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
08-12.01.08 – акт обстеження житлово-побутових умов проживання 3-х дітей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
08.01.08 – співробітниками відділу здійснено об’їзд приватного сектору з метою виявлення місць накопичення ТБО;
09.01.08 – вручені приписи щодо прибирання від снігових наметів прилеглої території до торгівельних об’єктів за адресою: пр. Адміральський;
10.01.08 – згідно протоколу доручень першого заступника голови Київської райадміністрації Сироти О.П., співробітниками відділу вручені приписи на прибирання прилеглої до автостоянки території навпроти кінотеатру «Москва» за адресою: вул. Варненська, 7-б;
11.01.08 – співробітниками відділу у телефонному режимі запрошені керівники автостоянок Київського району на нараду щодо питання по прибиранню прилеглої території від снігових наметів;
12.01.08 – вручення приписів щодо перезаключення договорів на сплату місцевого збору за припаркування автотранспортних засобів на 2008 рік.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.01.08 – 12.01.08)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 3 електронні картки, проведено корегування 1570 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Відділом субсидій з початку 2008 року прийнято 131 звернення. За наслідками розгляду призначено 85 субсидій, відмовлено по 5 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у 2007 році надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 1468 чол.(10276,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 120 чол. на суму 1200,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• банні –2431 чол. (407508,00 грн.);
• прання білизни – 1592 чол. (33708,00 грн.);
• ремонт взуття – 327 чол. (2240,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 163 чол. на суму 3506,00 грн.
- продуктові набори отримали 30596 чол. на суму 1068707,54 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”,кафе „Восток” та „Академія” на суму 947762,00 грн.
- стипендію міського голови учасникам визволення та оборони м. Одеси отримали 46 чол. на суму 56200 грн.; стипендію міського голови реабілітованим громадянам, жертвам політичних репресій на Україні отримали 15 чол. на суму 1800 грн. матеріальну допомогу малозабезпеченим громадянам отримали 1246 чол. на суму 183180,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та електропроводки:
• вул. Скісна, 78;
• Банний пров., 3.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
07-12.01.08 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договорів на вивіз ТПВ;
11.01.08 – проведення районного об’їзду щодо належного санітарного стану території району;
08-11.01.08 – проведення профілактичних бесід з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
10.01.08 – відвідування дітей з малозабезпечених сімей району Одеського цирку.
10-11.01.08 – участь в інвентаризації КП ринок «Малиновський» разом з представниками управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(08.01.08 – 11.01.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 93,1%, сбор платы за водопотребление – 84,1%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
• Обрезка деревьев – 90 шт. (Парк Шевченко; Бульвар И. Рабина; ул. Серова).
• Валка деревьев – 2 шт. (ул. Старопортофранковская; ул. Краснослободская угол ул. Лавочной).

КП «Одесгорсвет» произведена:
• Замена светильников – 89 шт.
(ул. Белинского; ул. Варненская; ул. Дальницкая; Люсдорфская дорога; ул. Ак. Филатова, 92; ул. Соляная; ул. Южная; Ивановский путепровод; ул. Гранатная; ул. Ленинградская; ул. Ленинградская; ул. 10 Апреля; ул. Бородинская; Колхозный переулок; ул. Разумовская; ул. Обнорского; ул. Горизонтальная; ул. Ат. Головатого).
• Замена воздушной опоры (ул. Ат. Головатого) – 1 шт.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(08.01.08 – 13.01.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 10 090 213,28 грн., у тому числі:
- від відчуження – 6 610 407,56 грн.;
- від приватизації – 1 488 648,93 грн.;
- від оренди – 1991 156,79 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 33.

 

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 2.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(08.01.08 – 12.01.08)


1. Обследование участков побережья в районе южной части пос. Черноморка с фотофиксацией на основании поручения первого заместителя городского головы Кучука М.И.
2. Обследование участков морского побережья в районе Аркадия – м. Б.Фонтан ІІ очереди ПОС.
3. Обследование участков побережья по техническому состоянию лотков в районе пляжа «Отрада».
4. Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.
5. Подготовка и выдача 24 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(08.01.08 – 11.01.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 20
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 20
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 41
4. Замена ламп – 272 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 27 шт.
6. Заменено кабеля – 50 м .
7. Заменено дорожных знаков – 1 шт.
8. Восстановлено турникетов – 3 шт.
9. Восстановлено колесоотбойных брусьев – 7 шт.
10. Восстановление светофорного объекта, поврежденного вследствие ДТП: ул. Черноморская дорога - ул. Д.Донского.
11. Обслуживание светофорных объектов системы АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
12. Восстановление объекта по ул. Мясоедовской - ул. Прохоровская после ДТП: натяжение растяжек, провели 202 м кабеля, установка нового контроллера и аппаратуры радиосвязи, полная коммутация ДКУ и светофоров. Объект в работе.
13. Исправление заземления на следующих светофорных объектах: ул. Мясоедовская - ул. Прохоровская, ул. Семинарская - пр-т Шевченко, ул. Екатерининская - ул. Успенская, ул. Черняховского - ул. М.Говорова.
14. Изготовление нагрузочного стенда для ремонта модулей силовых ключей ДКУ.
15. Составление программы для КС-16 на светофорный объект ул. Прохоровская – СШ № 18.
16. Ремонт, проверка и прогон контроллера КСЗ - М2.
17. Поиск программного обеспечения и сопряжения его с аппаратной частью контроллера КСЗ – М2 для считывания программного обеспечения.
18. Объезд и проверка «говорящих светофоров» на поселке Таирова и Черемушках.
19. Ремонт обнаруженных неисправностей на светофорном объекте ул. Вильямса - ул. Ильфа и Петрова.
20. Поточный ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
21. Подготовка ответа на письмо по 285 мест по дислокации ДТП.
22. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. Прохоровская - ул. Мясоедовская, связанная с заменой оборудования.
23. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизация): ул. Мясоедовская - ул. Комитетская; ул. Преображенская - Александровский проспект; ул. Прохоровская - ул. Степовая.
24. Плановое обслуживание программно-аппаратного комплекса ЦУП, резервное копирование.
25. Инвентаризация расходных материалов.
26. Обработка информации по ДТП.
27. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
28. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(08.01.08 – 13.01.08)


• Подготовлено на заседание исполнительного комитета Одесского городского совета три проекта решения;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 70, принято на рассмотрение – 109. Выдано разрешений на эксплуатацию – 67, принято на рассмотрение – 89. Сумма местного сбора составила – 13170 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 53, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 18000 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ,

ИНВЕСТИЦИОННОЙ ПОЛИТИКИ И ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
(08.01.08 – 11.01.08)


В связи с проведением встречи Одесского городского головы Гурвица Э.И. с Министром иностранных дел Финляндии, подготовлена полная информация о внешнеэкономических связях г. Одесса с Финляндией (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, которые находятся на территории города Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутой страной.
Рассмотрен проект Концепции развития пассажирского автотранспорта в Одесской области на период до 2015 года, разработанный постоянной комиссией по вопросам транспорта и путей Одесского областного совета.
На выполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации от 21.09.2007 г. № 554/А-2007 «Об утверждении мероприятий по выполнению Регионального соглашения между Одесской областной государственной администрацией, областной организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 г.г.» подготовлен отчет о выполнении соглашения за 2007 год.
На выполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации от 08.09.2004 г. № 651-р «Об утверждении мероприятий по выполнению положений Генерального соглашения между Кабинетом Министров Украины, всеукраинскими объединениями организаций работодателей и предпринимателей и всеукраинскими профсоюзами и профобъединениями на 2004-2005 г.г.» подготовлен отчет о выполнении соглашения за 2007 год.
На выполнение постановления Кабинета Министров Украины от 30.12.2004 г. № 1604 « Об утверждении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 г.г.» подготовлен отчет о выполнении Программы в 2007 году.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору КП «Одессгорэлектротранс» по вопросу компенсации потерь от применения тарифов, установленных на уровне, который не покрывает затрат, связанных с перевозкой пассажиров городским электротранспортом.
Рассмотрено обращение дворников КП «ЖКС «Вузовский» на «телефон доверия Одесского городского головы» по вопросу задолженности заработной платы за ноябрь-декабрь 2007 года. По состоянию на 09.01.2008 года задолженность по выплате заработной платы работникам вышеуказанного предприятия погашена полностью.
Во исполнение распоряжения городского головы от 19.12.07 года № 1450-01р и в рамках выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г. продолжалась работа по организации и подготовке к проведению конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы».

 


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(07.01.08 – 13.01.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:

в рабочие дни в количестве 248 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 143 ед.
- по троллейбусу – 105 ед.

в выходные дни в количестве 198 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 110 ед.
- по троллейбусу – 88 ед.
Доходы от перевозки платных пассажиров составили 303,324 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов –266,745 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 36,579 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 8 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 156 вагонов,
- троллейбус – 130 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(08.01.08 – 13.01.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
08.01.08
 
По адресу: ул. Артиллерийская 1а, пенсионерка упала и не могла открыть дверь
Дежурная смена открыла дверь и оказала помощь больной пенсионерке 68 лет упавшей в своей квартире
По адресу: ул. Добровольского 82, кв. 58 – заклинило замок двери.
Дежурная смена открыла дверь пенсионерки Силиной С.В.
По адресу: ул. Балковская 25, кв. 34 ребенок закрылся в квартире, мать просит открыть дверь.
Дежурная смена произвела открытие двери
09.01.08
По адресу: ул. Романа Кармена 21-а, ком. 34 – разбит бытовой медицинский термометр
Дежурная смена собрала осколки стекла и ртути, произвела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Канатная, 29 кв.35 заклинил замок бронированной двери
Дежурная смена произвела снятие замка и открытие двери инвалиду 1-й группы Федотичеву В.М.
10.01.0
 
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 31 – помощь по извлечению неизвестного мужчины из подвального помещения.
Дежурная смена извлекла пострадавшего неизвестного мужчину без определенного места жительства (БОМЖ) из подвального помещения и передали специалистам «скорой помощи»
По адресу: ул. Преображенская, 69, кв.4 – обследование квартиры на наличие трещин стены и других повреждений.
Дежурная смена произвела обследование квартиры. В результате в одной из комнат выявлена трещина между потолком и стеной, а также частичный обвал декоративной лепки с потолка.
По адресу: ул. Водопроводная, «Стальканат» - автомобиль с пассажирами засыпало снегом.
Дежурная смена извлекла пострадавших из автомобиля и передала специалистам «Скорой помощи».
11.01.08
По адресу: ул. Станиславского,10 – упавшая большая ветка перегородила пешеходную дорожку и вход во двор.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки с тротуара.
По адресу:ул. Промышленная, 36/Б – на крыше дома висят огромные ледяные сосульки.
Дежурная смена ликвидировала ледяные сосульки путем сбивания.
По адресу: пр-т Добровольского, 46 – ДТП. Наезд на пешехода.
Пострадавший Лункунг Алексей Александрович, 23 года, проживающий по адресу: ул. Добровольского, 159 – скончался до приезда скорой помощи.
По адресу: пл. Деревянко (маркет «Таврия») – пожар в котельной, сильное задымление.
Пострадала Чернобай Лариса Дмитриевна, 55 лет, отравилась угарным газом. Госпитализирована.
Скорая помощь – ул. Вильямса, 61 – ДТП.
Дежурная смена оказала помощь работникам милиции и врачам скорой помощи. Пострадало пять человек из них один человек погиб-Рожко Владимир Николаевич, 27 лет, проживающий в Одесской обл. село Нагорное. Было повреждено семь автомобилей.
12.01.08
По адресу: пр. Шевченко,15, кв.20 – разбит градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Одесская, 58/2 – заклинило дверь парадной.
Дежурная смена произвела открытие двери в парадную.
13.01.08
По адресу: ул. Рекордная, 12 – провал грунта на тротуаре
Дежурная смена установила ограждение на месте провала
По адресу: ул. Экономическая, 2, кв. 68 –поврежден термометр.
Дежурная смена изъяла 2 поврежденных бытовых термометра.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 237
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- оказана информационная помощь – 199,
- в КП «Зелентрест» – 1,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 3.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(07.01.08 – 13.01.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
08.01.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Звіти щодо проведення новорічних та різдвяних заходів;
2. Інформація щодо змін у розкладі занять на друге півріччя 2008 року;
3. Поточні питання.
09.01.08
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Відкрита першість спортивної школи №8 з волейболу
09.01.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
5
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
10-11.01.08 з 10.00
м. Одеса
СДЮСШОР № 2
вул. Пушкінська, 49
6
Матчеві зустрічі з боксу
09.01.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
7
Турнір з художньої гімнастики „Сніжна королева”
10-12.01.08
м. Кривий Ріг
8
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
10-11.01.08 з 10.00
м. Львів
9
Відкрита першість спортивної школи №8 з вільної боротьби
10-12.01.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
10
Міжнародний кадетський турнір категорії „А”, Європейської спілки дзюдо
11-16.01
м. Київ
11
Кубок Одеської області з вільної боротьби
12.01.08 з 10.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
12
Матчеві зустрічі з волейболу
12.01.08 з 11.00
м. Одеса
ЗОШ № 20
вул. Терешкова, 48
13
ХVІІ Чемпіонат України з баскетболу, І ліга
12-13.01.08 з 11.00
м. Одеса
СДЮСШОР № 2
вул. Пушкінська, 49

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(07.01.08 – 13.01.08)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка В.Сирова «Тепла зима»
24.12.07-17.01.08
Одеська міськрада, Думська пл., 1
Дитяче свято «Святки» для учнів музейно-освітнього центру та їх батьків.
13.01.08
о 12.00
ММОК
ім. О.В. Блещунова
«На балу у Попелюшки» - вікторина з переглядом к/стрічки
14.01.08
о 13.00
Бібліотека-філія № 39 Варненська, 2-а
Фотовиставка Євгена Волокита «Дамы и господа»
18.01.08
о 16.00
Міська художня галерея, Сабанеєв мост, 3
Історична година
«Соборна Україна»
19.01.08
о 12.50
Центральна бібліотека ім. Франка, СШ  № 118

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее