23:50:38   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.01.08 – 18.01.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 15 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 140 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39.

За звітний період проведено:
15.01.08 – проведено семінар-нараду з керівниками відділів райадміністрації щодо дотримання вимог Регламенту Приморської райадміністрації з питань виконавчої та виробничої дисципліни;
16.01.08 – нарада з питання вдосконалення роботи щодо створення безбар’єрного доступу для інвалідів міста Одеси, за участю представників громадської організації інвалідів міста;
18.01.08 – в рамках благодійної акції „Державні службовці – дітям Одеси” колективом райадміністрації зібрано кошти, на які придбано телевізор, DVD плеєр, тумба під телевізор та методичний посібник „Ляльковий театр”. Подарунки вручено вихованцям ССДНЗ №248 для дітей з фізичними вадами опорно-рухового апарату.

Житлово-комунальний відділ:
16.01.08 – участь у семінарі в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Розглянуто та надано відповіді на 9 письмових звернень громадян та на 9 листів підприємств, установ та організацій. Розглянуто 68 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 20.09.07 р. № 995 „Про хід виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.02.07 р. №165 „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які перебувають на території м.Одеси”.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено 1 виїзд щодо розгляду звернень громадян (вул.Заславського,17, кв.2).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 48 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Успенська, 119; пр-т Гагаріна, 23 кв.31; вул. Семінарська, 1/1).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
14-18.01.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в «Дозволі» (Привокзальна площа);
14.01.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул.Старопортофранківська, 139 – 143, Привокзальна площа)
15.01.08 – спільно з спеціалістами санітарно-епідеміологічної станції району проведено рейдову перевірку щодо виконання „Плану боротьби з грипом, пташиним грипом та ГРВІ в м. Одесі на 2005 – 2009 роки” на виконання рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської міської ради від 19.10.2005 р. № 15;
20.01.08 – організовано благодійний обід для Ради громадськості району в кафе „Андіжон”.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
14-18.01.08 – проведено роботу по продовженню договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (пролонговано 56 договір на експлуатацію службових автопарковок та 12 на цілодобові стоянки);
17.01.08 – на виконання протоколу доручень, даних Одеським міським головою Гурвіцем Е.Й. від 22.02.07 р. під час засідання виконавчого комітету надано інформацію про хід виконання Програми „Енергозбереження у м. Одесі на 2007 – 2010 роки”, Програми Про створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі”.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
14.01.08 – організовано благодійний обід для ветеранів ВВВ та спілки інвалідів району в кафе „Бесарабка” та в кафе „Баварія” з нагоди Новорічних свят.

Відділ у справах дітей:
16-18.01.08 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16-18.01.08 – вирішено питання щодо направлення 3 дітей в державний заклад на повне державне забезпечення.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів на виконання розпорядження облдержадміністрації від 18.06.07 р. № 398/А-2007 підготовлено інформацію про виконання заходів „Основних напрямків проведення державної політики зайнятості в Одеській області на період до 2009 року” у 2007 р.
За підсумками роботи у 2007 році проведено аналіз руху робочої сили в районі, стану організації професійного навчання кадрів на виробництві та підготовлено інформаційно-аналітичний матеріал.
Вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили та здійснено оцінку руху робочої сили в ТОВ „Арікол”.
Сектором оплати праці та врегулювання соціально-трудових відносин надана інформація управлінню соціального захисту населення та праці Одеської міської ради на виконання розпорядження Одеської облдержадміністрації від 19.04.07 р. № 211/А-2007 „Про стан дотримання підприємствами області законодавства України щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати”.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Русалочка”, ТОВ „Якіторія”, ПП „Інвест-прогрес”.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 105 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 297 громадян, прийнято 163 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 132.
Відділом соціальних інспекторів проведено 55 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 111 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.01.08 – 18.01.08)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 4
2. Пільг – 16
3. Видано посвідчень – 19
- IB – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 4
- ВП – 12
- Забезпечено візками – 2
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3838 осіб отримали хлібобулочні вироби на суму 7799,80 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2008 рік":
Гаряче харчування:
Станом на 16.01.2008р. отримали – 435 чол./ 13050,00 грн., в т.ч.:
бюджет – 285чол./ 8550,00 грн.; благодійні - 150 чол./ 4500,00 грн.
їдальня «Ветеран-1» – гарячих обідів: бюджет – 525обідів/3150,00 грн.; благодійні – 470обідів/2820,00 грн.
їдальня «Ветеран-4» – гарячих обідів: бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня «Світлана» – гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 464чол./13920,00 грн.
Всього з початку року за станом на 16.01.2008р. продуктових наборів не отримувалось та не видавалось.
В межах міської цільової програми «Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2008 рік» за звітний період отримали:
- банні послуги – 5чол./ 60,00 грн.;
- прання – 18чол./243,00 грн.;
- перукарські послуги – 7 чол.

Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2008 рік:
- дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі –118 чол., в т.ч. дітей-інвалідів: – 40 чол.; дітей-сиріт – 78 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 16.01.2008р. – 4480 чол., в т.ч.:
• на надомному обслуговуванні – 1352 чол.
• у відділі натуральної допомоги – 3128 чол.
За звітний період відпрацьовано – 41 лист.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 56 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 18.01.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулий тиждень:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами за звітний період розглянуто 23 скарги. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.


Відділом житлово-комунального господарства за період з 14.01.2008р. по 18.01.2008р. було розглянуто 27 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Проведено два прийоми громадян із питань МВК, підготовлено 12 розпорядження з питань МВК.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.


Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови за звітний період було здійснено:
14.01.08 – розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста стосовно встановлення шлагбауму на прибудинковій території буд. № 92 по вул. Ак. Корольова;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 4 КП ЖКС «Чорноморський»;
15.01.08 – розглянуто листа прокуратури Київського району м. Одеси стосовно встановлення огорожі території Управління державтоінспекції ГУМВС України в Одеській області;
- розглянуто листа мешканців буд. № 14/1 по вул. Топольова стосовно облаштування зовнішнього освітлення території;
- розглянуто листа Управління капітального будівництва стосовно надання копії звернення депутата Одеської міської ради Хлицова П.В., та план-схеми розташування дитячого ігрового майданчику та скверу на прибудинковій території по вул. Ак. Вильямса, 59-В/2.
16.01.08 – розглянуто доповідну записку директора КП ЖКС «Вузівський» стосовно паркування транспортних засобів на території, яка підлягає прибиранню;
- розглянуто звернення мешканців вул. Д.Ковалевського, пров. Байдарочний, стосовно проведення земляних робіт по прокладці кабелю високої напруги;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 4 КП ЖКС «Вузівський»;
17.01.08 – проведено перевірку правовстановлюючих документів на об'єкт, який розташовано за адресою вул. Ак. Корольова, 81/7;
- проведено участь в об'їзді території району першого заступника голови райадміністрації.


Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 40 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 7;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 5;
- відсутність холодного водопостачання – 2;
- відсутність гарячого водопостачання – 4;
- відсутність електроенергії – 2;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 9;
- відключення ліфтів – 3;
- відсутність Ц/О – 5;
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 36 звернень, по 4 зверненням ведуться роботи.


Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
17.01.08 – участь у радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
- розробка плануючих документів на 2008 рік;
відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курсах ЦО міста та області;
відпрацювання доповіді – донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових донесень.

 
Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:

- надання керівникам об'єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення телефонограм з вимогою проведення робіт щодо очищення прилеглої території від снігу та організації вивезення снігу;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді по 7 зверненням.
- складання попереднього плану надходжень коштів у бюджет району на 2008 рік від ринкового збору;
- складання попереднього плану надходжень коштів у бюджет району на 2008 рік від збору за розміщення пересувних об'єктів торгівлі.

Відділ у справах дітей:
14-16.01.08 – прийнято участь у 10 судових засіданнях;
14.01.08 – працівниками відділу було відвідано 2 неблагополучних сім'ї, в яких проживає 2 дитини;
15.01.08 – працівниками відділу разом з працівниками міської служби у справах неповнолітніх Одеської міської ради було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
16.01.08 – було проведено профілактичну бесіду з 2-ма неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:

Проводилась робота по врученню приписів щодо перезаключення договорів на сплату місцевого збору за припаркування автотранспортних засобів на 2008 рік.


Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
17.01.08 – проведено засідання адміністративної комісії.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
18.01.08 – організація безкоштовного відвідування дітьми із багатодітних сімей цирку «Шапіто» (у кількості 60 дітей).


Відділ освіти Київської райадміністрації:
- підведені підсумки районного та міського конкурсів у рамках природоохоронної акції „Ялинка", результати розміщені на сайті відділу освіти Київського району;
- організований районний конкурс учнівських літературних творів та дитячих малюнків під назвою «Безсмертний подвиг українського народу», присвячений подвигу та життю ветеранів Великої Вітчизняної війни.
- Переможці районного конкурсу до дня Соборності України прийняли участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням. Роботи учнів представлені на конкурс у чотирьох номінаціях: «Література», «Історія України та державотворення», «Образотворче мистецтво», «Декоративне-прикладне мистецтво».
Підведені підсумки міського конкурсу декоративно-прикладної творчості «Чудо-вишивка». Переможці конкурсу учні ЗОШ №33 запрошені до м. Мукачева для участі у Всеукраїнській виставці творчих робіт в рамках конкурсу.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.01.08 – 18.01.08)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронні картки, проведено корегування 1630 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 236 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Відділом субсидій з початку 2008 року прийнято 438 звернень. За наслідками розгляду призначено 320 субсидій, відмовлено по 15 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у 2008 році надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 30 чол.(210,00 грн.);
• медикаменти (аптека «Акс») – 3 чол. на суму 30,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• банні –53 чол. (954,00 грн.);
• прання білизни – 42 чол. (945,00 грн.);
• ремонт взуття – 10 чол. (100,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 4 чол. на суму 48,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран»,кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 16080,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та електропроводки:
• вул. Б.Хмельницького, 31;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
14-18.01.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договорів на вивіз ТПВ;
18.01.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
16-18.01.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
14-15.01.08 – відповідно поданню Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області проведено перевірку щодо дотримання норм та правил роботи танцювального клуба „Фрінке Стріт” дитячого товариства „Юніор-профі” за адресою вул. Ак.Філатова, 70/1.
17.01.08 – у приміщенні ПТУ №20 проведено засідання „круглого столу” на тему „Формування толерантного відношення к людям, які мають проблему ВІЧ/СНІД”.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(14.01.08 – 18.01.08)


По состоянию на 18.01.2008г. уровень сбора квартплаты составил – 99,1%, сбор платы за водопотребление – 87,7%.
КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
• Обрезка деревьев – 200 шт. (ул. Серова; б-р. И. Рабина; парк Шевченко; сквер Старосенный; парк Лузановка; ул. Сегедская, 17).
• Валка деревьев – 7 шт. (ул. Ген. Петрова; парк Лузановка; пр. Шевченко, 8/1; парк Шевченко; ул. Гайдара, 44).
КП "Одесгорсвет" произведена:
• Замена светильников – пер.; ул. Академическая, 9; ул. Разумовская; ул. Бадаева; ул. Северная; ул. Центральная Аэропортовская; ул. Хорошенко; ул. Малиновского; пер. Северный; Люсдрфская дор.; ул. 10 Апреля; ул. Ат. Головатого).
• Снятие аварийной опоры на Ришельевская угол Пантелеймоновская.
Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 21.01.2008г. установлено 108 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(14.01.08 – 18.01.08)


Обследование участка морского побережья в районе 10 ст. Б.Фонтана между траверсами №6-№7 II очереди ПОС для определения площади пляжей после прошедших штормов.
Обследование участка штольни № 6 в связи с намечаемым ремонтом.
Обследование участка центрального пляжа «Черноморка» для определения технического состояния подпорных стенок и дороги.
Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.
Подготовка и выдача 25 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(14.01.07 – 18.01.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 37
2. Устранено неисправностей (по заявкам) –37
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 63
4. Замена ламп – 370 шт.
5. Установлено турникетов – 21 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 35 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 20 шт.
8. Ремонт УК – 15 шт.
9. Ремонт КС – 3 шт.
10. Установлено ТВП – 4 шт.
11. Производится строительство светофорного объекта по ул. Колонтаевской.
12. Обслуживание светофорных объектов системы АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущем ремонтом.
13. Перенос пешеходных светофоров на ул. Осипова - ул. Успенская, ул. Жуковского - ул. Пушкинская из - за установки рекламы.
14. Замена старых светофоров на светодиодные на объектах ул.Троицкая - ул. Преображенская, ул. Б.Арнаутская - ул.Преображенская, ул. М.Арнаутская - ул. Преображенская.
15. Подключение объекта ул. Ришельевская - ул. Греческая к новому фидеру электропередачи с прокладкой нового кабеля питания и растяжки.
16. Ремонт поврежденных кабелей на объектах ул. Щорса - Овидиопольская дор. и М.Грушевского – бр. Поджио с заменой плат и блоков.
17. Монтаж видеокамеры на перекрестке ул. Ришельевская - ул. Б.Арнаутская. Настройка ракурса видеообзора.
18. Перезапуск систем видеонаблюдения.
19. Модернизация ПСТ для работы на объектах управляемых ДКМ (ДКП) и содержащих светодиодные светофоры.
20. Модернизация модулей силовых ключей (МСК) старого образца для работы со светодиодными светофорами.
21. Поточный ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора;блоков питания.
22. Разработка и тестирование программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. Прохоровская – СШ № 18, связанная с установкой табло вызова пешеходов.
23. Обновление и настройка бухгалтерского программного обеспечения «Мережа М».
24. Подготовка сводного отчета о проделанной работе КП «СМЭП» за отработанный период 2006г. - 2007г.
25. Полная переустановка программного обеспечения на сервере системы видеонаблюдения.
26. Обработка информации по ДТП.
27. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 22.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ИНВЕСТИЦИОННОЙ ПОЛИТИКИ
И ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
(14.01.08 – 18.01.08)


В рамках выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 г.г. продолжалась работа по организации и подготовке к проведению конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы»;
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе за 2007 год;
Проводилась работа с субъектами предпринимательской деятельности по привлечению их к участию в Программе переподготовки управленческих кадров для сферы предпринимательства «Украинская инициатива», организованной Главным управлением экономики облгосадминистрации на базе Одесского государственного экономического университета;
Во исполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации от 26.07.2007 г. № 484/А-2007 «Об утверждении мероприятий по реализации Стратегии демографического развития в Одесской области на период до 2015 года», подготовлена информация о ходе выполнения соответствующих мероприятий в части, касающейся управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, за 2007 год;
Рассмотрен запрос и подготовлена информация об обоснованности повышения действующих тарифов на пассажирские перевозки в автобусах по маршрутам общего пользования в режиме «маршрутное такси»;
Во исполнение поручения Одесской областной государственной администрации от 20.12.2007 года № Д/01-65 относительно стабилизации ценовой политики в Украине (поручение Кабинета Министров Украины от 12.11.2007 г. № 472/0/1-07) управлением проделана определенная работа, направленная на нормализацию ценовой ситуации на продовольственном рынке. В соответствии с п.1.2. выше указанного поручения, изучена ситуация уровней оптово-отпускных цен на продукцию, которая производится предприятиями пищевой и перерабатывающей промышленности г. Одессы. Обобщенная информация передана в Главное управление экономики облгосадминистрации;
17.01.2008 – участие в пресс-конференции по вопросам ценовой политики на хлебобулочные изделия и заключения договора на поставку муки из государственного резерва;
Подготовлена информация о выполнении за 2007 год Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Федерацией профсоюзов Одесской области и городской организацией работодателей на 2007-2009 г.г.;
Подготовлена и распространена информация среди руководителей ведущих предприятий промышленного и морехозяйственного комплекса города о проведении следующих мероприятий:
12-14 марта 2008 года – Международная экологическая конференция и ярмарка «GLOBE 2008» в городе Ванкувере (Канада);
май 2008 года – Инвестиционный форум: «Украина: Инвестиции. Инфраструктура. Евро – 2012», который состоится в городе Киеве.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(14.01.08 – 20.01.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 258,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 143 ед.
- по троллейбусу – 115,7 ед.
в выходные дни в количестве 191 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 110 ед.
- по троллейбусу – 81 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 343,434 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 337,061 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 6,373 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед.
трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 ед. троллейбусов.
Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 153 вагонов,
- троллейбус – 152 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(14.01.08 – 20.01.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.01.08
 
По адресу: ул. Львовская, 6 – упало дерево на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
15.01.08
По адресу: ул. Ицхака Рабина, 45 – на территории школы № 89 упало дерево, и ещё два находятся в аварийном состоянии
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийных деревьев
По адресу: ул. Королёва, 92, кв.3 – заклинило замок в бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь хозяину-пенсионеру в открытии двери
16.01.08 
 
По адресу: ул. Колонтаевская, 14 – обрушение стены дома
Дежурная смена разобрала завал
По адресу: ул. Мечникова 14, кв.10 – 76-летняя женщина упала с кровати
Дежурная смена оказала помощь пострадавшей, упавшей с кровати
По адресу: ул.Филатова, 55, кв.95 – разбит бытовой градусник
Дежурная смена собрала осколки стекла и ртути, произвела демеркуризацию помещения
17.01.08
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – частичное обрушение потолка
Дежурная смена произвела укрепление обрушившейся части потолка в санузле
По адресу: ул. Заславского, 3 –  аварийная ветка висит над тротуаром, грозит падением
Дежурная смена прибыла на место. Для снятия ветки необходима вышка
По адресу: ул. Екатерининская, 4, кв. 14 – ребенок разбил медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
18.01.08
По адресу: ул. Сахарова, 28, кв.246 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор 0,03кг ртути и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Среднефонтанская, 32-в – обследование места нахождения трупа неизвестного мужчины
Дежурная смена провела визуальный осмотр места нахождения трупа. Информация передана представителям правоохранительных органов
19.01.08
Житель города – ул. Академика Заболотного д.39 кв.8 – захлопнулась железная дверь.
Дежурная смена оказала помощь пожилым хозяевам в открытии двери
По адресу: ул. Офицерская, 21 – ребёнок разбил ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
20.01.08
Жительница г. Одессы – просьба помочь в снятии кольца с отекшего пальца
Дежурная смена произвела снятие золотого кольца.
По адресу: ул. Б.Хмельницкого, 47, кв.12 - заклинило замок в бронированной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяйке-пенсионерке 67-ми лет в открытии двери.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 253
из них передано:
- в УЖКХ – 16,
- оказана информационная помощь – 229,
- в КП «Зелентрест» – 3,
- Ртуть – 4,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.01.08 – 20.01.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
14.01.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Інформація щодо підготовки та проведення річних
звітів ДЮСШ, СДЮШОР згідно форми 5ФК;
2. Планування заходів на лютий місяць 2008 року підвідомчих структур;
3. Поточні питання.
15.01.08
11.00
3
Організаційна робота з підготовки проведення
чемпіонату Європи 2012 фінального турніру з футболу
Протягом тижня
4
Матчеві зустрічі з волейболу
15.01.08 з 10.00
м. Одеса
ЗОШ № 53
вул. Терешкової, 35а
5
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
18-20.01.08
за призначенням
6
Міжнародні змагання з бадмінтону,
«Гран-Прі Європи»
18-22.01.08
Польща
7
Змагання з вільної боротьби „Відкритий килим”
19-20.01.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
8
Матчеві зустрічі з волейболу
19.01.08 з 10.00
м. Одеса
ЗОШ № 25
вул. Філатова, 23б

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(14.01.08 – 20.01.08)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка
В.Сирова «Тепла зима»
24.12.07-17.01.08
Одеська міськрада, Думська пл., 1
Фотовиставка Євгена Волокіна
«Дами і господа»
3 18.01.08
Міська художня галерея,
Сабанеєв міст,3
Історична година
«Соборна Україна»
19.01.08 о 12.50
Центральна бібліотека ім. І.Франка, СШ № 118
День народження музею
ім. О.В. Блещунова
28.01.08
15.00
ММОК
ім. О.В. Блещунова,
вул. Польська, 19

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее