19:53:22   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.01.08 – 25.01.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 23 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 145 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39.

За звітний період проведено:
22.01.08 – участь у покладанні квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку у ЦПКіВ ім. Т.Г.Шевченка з нагоди відзначення Дня Соборності України;
23.01.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
23.01.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
24.01.08 – засідання Ради опіки та піклування;
24.01.08 – продовження роботи районної робочої групи щодо збору спогадів очевидців Голодомору 1932 – 1933 років в Україні: заслухано спогади очевидиці голодомору Федотченко В.М.;
25.01.08 – засідання координаційної ради з питань неповнолітніх.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 9 письмових звернень громадян та на 14 листів підприємств, установ та організацій. Розглянуто 69 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Участь у роботі виїзної комісії по скарзі громадян з питань самовільного будівництва за адресою: Фонтанська дорога, 69/20.
Участь у інвентаризації меморіальних дошок та пам’ятників, розташованих на території району.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 63 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно рішень МВК.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстежень житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Зоопаркова, пров. Мукачівський, 6 кв. 88, вул. Грецька, 45).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
21-26.01.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (Привокзальна площа);
21.01.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул.Черняховського, 1 - 5).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
17-24.01.08 – проведено роботу по продовженню договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (пролонговано 48 договір на експлуатацію службових автопарковок та 8 на цілодобові стоянки);
22.01.08 – проведено роботу щодо забезпечення реалізації Програми перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємства „Українська ініціатива”.

Відділ у справах дітей:
21-24.01.08 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
22.01.08 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 2 сім’ї).

Відділ освіти:
22.01.08 – відзначення Дня Соборності України в закладах освіти району (круглий стіл, усні журнали, зустрічі з представниками громадських організацій);
23.01.08 – виставка дитячих робіт в рамках акції „Ялинка” (місце проведення – клуб „Ровесник”, учасники – вихованці ЦДЮТ „Самоцвіт”);
24.01.08 – концертна програма за участю вихованців ЦДТ „Моряна” для ветеранів Великої Вітчизняної війни в санаторії „Салют”;
25-28.01.08 – відзначення Міжнародного дня пам’яті Холокоста (конкурс малюнків, історичні читання, усні журнали, бібліотечні виставки, участь у Міжнародному марші Миру, покладання квітів на алеї праведників);
25.01.08 – проведено семінар для директорів позашкільних закладів області на тему „Моделювання педагогічної діяльності в позашкільному закладі” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”);
25.01.08 – районний етап КВК серед учнів ОЗОШ №№16, 39, 56, 121 (місце проведення – ЦДТ „Моряна”).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів проведено заняття щодо опанування працівниками сектору плану заходів щодо забезпечення соціальної адаптації осіб, які відбували покарання у вигляді позбавлення волі, на період до 2009 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.11.07 р. №1030-р.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Пол і К”, ПП „Прима-Фарм”, Одеському археологічному музеї.
21.01.08 – участь у засіданні комісії з вирішення спірних питань у Приморському відділенні Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 162 заяви про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 255 громадян, прийнято 123 заяви на призначення субсидій, призначено субсидій – 93.

Відділом соціальних інспекторів проведено 44 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 93 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.01.08 – 25.01.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 5
2. Пільг – 5
3. Видано посвідчень – 23
- ІВ – 2
- УВ – 0
- СЗВ – 5
- ВП – 16
- Забезпечено візками – 6

Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.:
- на проїзд;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. за січень – 538 чол.;
- дітям, які постраждали від ЧК за січень – 7 чол.
Проведена звірка отриманих заяв від громадян (пільговиків) з інформацією, занесеною до Реєстру отримувачів пільг, для формування списків та відомостей на надання пільг готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу.
Проведена планова перевірка КП Міський притулок №2 щодо упровадження ІІ етапу Єдиної тарифної сітки, перевірка ПП „ВЛ”. Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 45 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 26.01.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 16 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 12 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 15 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Ведеться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
21.01.08 – надіслано листа директору магазина «Копійка» ТОВ «ВИТ», з проханням розглянути можливість обладнання дитячого-ігрового майданчика за адресою вул. Ільфа і Петрова, 57/3;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 2 КП ЖКС «Чорноморський»;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 4 КП ЖКС «Чорноморський»;
22.01.08 – надіслано листа до Управління державтоінспекції ГУ УМВС України в Одеській області для прийняття мір в межах компетенції, стосовно проведення будівельних робіт по вул. Ак. Вільямса / пр. М. Жукова, які приводять до забруднення проїзної частини;
- надіслано листи до КП ЖКС «Вузівський» та «Чорноморський» з проханням надати інформацію стосовно розкопок на території Київського району;
23.01.08 – розглянуто листа депутатської фракції Одеської міської ради, партії ВО «Батьківщина» блока Юлії Тимошенко, відносно доповнення списку внутришньоквартальних проїздів за адресою пр. Ак. Глушка, 1-а, 1-б, 1/2,1/3, вул. Ак. Королева, 26-а;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Вузівський»;
25.01.08 – проведено перевірку на предмет благоустрою об’єктів, які розташовані за адресою вул. Ак. Корольова, 85;
- підготовлено листа до Інспекції по благоустрою міста Одеської міської ради, про виявлення порушення санітарного стану прилеглої території будівельних майданчиків.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 43 звернення громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 4;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 6;
- відсутність холодного водопостачання – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 7;
- відсутність електроенергії – 4;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 1;
- протікання зовнішніх комунікацій –11;
- відключення ліфтів – 2;
- відсутність Ц/О – 3.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 39 звернень, по 6 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
22.01.08 – біля кафе „Оазис” штормовою хвилею змило в море чоловіка;
- розробка плануючих документів на 2008 рік;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курсах ЦО міста та області;
- відпрацювання доповіді-донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді по 5 зверненням;
- складання дислокації об’єктів торгівлі громадського харчування та об’єктів дрібно-роздрібної мережі.

Відділом у справах дітей:
21-25.01.08 – прийнято участь у 20 судових засіданнях;
22.01.08 – працівниками відділу було відвідано 2 неблагополучних сім’ї, в яких проживає 2 дитини;
23.01.08 – працівниками відділу разом з працівниками міської служби у справах неповнолітніх Одеської міської ради було проведено рейд з профілактики бродяжництва та жебракування серед дітей;
25.01.08 – було проведено профілактичну бесіду з 2-ма неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:

Співробітниками відділу на протязі тижня за допомогою видачі приписів інформувались власники торгових об’єктів про необхідність укласти (переукласти) договори про сплату збору за припаркування автотранспорту;
21.01.08 – по вул. Люстдорфська дорога (від 1 до 4 ст.);
22.01.08 – по вул. Варненська (від вул. Ак. Філатова до вул. 25-ої Чапаївської дивізії);
23.01.08 – по пр-кту М.Жукова (від вул.25-ої Чапаївської дивізії до вул. Левітана);
24.01.08 – по вул. Ільфа і Петрова (від вул. Левітана до вул. Ак. Вільямса);
25.01.08 – по вул. Ільфа і Петрова (від вул. Ак.Вільямса до вул. Архітекторської).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- зустріч з працівниками бібліотеки для дітей та юнацтва ім. Маяковського для вирішення питання організації обслуговування інвалідів віком до 35 років;
- зустріч з головою ради багатодітних сімей Київського району Капітоновою О.В. щодо організації безкоштовного відвідування дітьми з багатодітних сімей цирку шапіто по проспекту М.Жукова;
- проведено бесіду з багатодітною матір’ю Конуп А.М., яка мешкає за адресою: вул. 16-лінія, 30/а, щодо соціальної допомоги багатодітним сім’ям.

Відділ освіти:
- у закладах освіти району проведені заходи до Дня соборності України;
- проведено семінар для педагогів-організаторів закладів освіти Одеської області на базі СЗОШ № 86 на тему: „Створення умов для розвитку творчої особистості та індивідуальних здібностей учнів”;
21-25.01.08 – учні закладів освіти ЗОШ № 28 та НВК „Гармонія” брали участь у міських змаганнях з шахів, які пройшли на базі ООШШК за адресою: вул. Канатна, 95;
21-28.01.08 – команда „Енергія+” ОНВК „Гармонія” (у складі 8 учнів та 2 керівників), а також, 2 учня із економічного ліцею та ОНВК № 84, які є підлітками-інструкторами за програмою „Рівний-рівному”, приймають участь у роботі Всеукраїнського оздоровчого табору в м. Київ, організованого у рамках фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я”;
- на базі ЗОШ № 51 організовані фінальні змагання з баскетболу у рамках Х районної Спартакіади серед школярів.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.01.08 – 25.01.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронні картки, проведено корегування 1630 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 236 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 26;
- Видано санаторно-курортних путівок – 6;
Відділом субсидій з поточний тиждень прийнято 303 звернення. За наслідками розгляду призначено 129 субсидій, відмовлено по 27 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у 2008 році надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 60 чол. (420,00 грн.);
• медикаменти(аптека „Акс") – 6 чол. на суму 60,00 грн. (спонсори, безкоштовно);
• банні –106 чол. (1908,00 грн.);
• прання білизни – 84 чол. (18 90,00 грн.);
• ремонт взуття – 20 чол. (200,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 8 чол. на суму 96,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран», кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 16080,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу, прочистка димоходу та ремонт оголовка:
• вул. Ген.Ватутіна,19;
• вул. Михайлівська, 35.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
21-26.01.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території, наявність договорів на вивіз ТПВ;
25.01.08 – районний об'їзд щодо належного санітарного стану території району;
21-23.01.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
21-22.01.08 – у бібліотеках району пройшли бесіди та тематичні виставки книжок присвячені Дню Соборності України;
25.01.08 – у приміщеннях гуртожитків технікуму залізничного транспорту та вищого професійного училища сфери послуг пройшли дискотеки.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(21.01.08 – 25.01.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 100,2%, сбор платы за водопотребление – 88,7%.


• КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Обрезка деревьев – 154 шт. (бульвар И. Рабина; ул. Серова; парк Лузановка; сквер Вымпел; ул. Серова; парк Шевченко; ул. Кишиневская угол пр. Добровольского; 4 ст. Б. Фонтана).  
- Валка деревьев – 21 шт. (ул. Терешковой, 54; парк Лузановка; ул. Газовая; сквер Вымпел; парк Шевченко; 4 ст. Б. Фонтана).


• КП «Одесгорсвет» произведена: Замена светильников – 53 шт. (Люстдорфская дорога; пос. Шевченко; Александровский проспект; ул. 10 Апреля; ул. Пестеля).


• Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


• Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 21.01.2008г. установлено 157 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(21.01.08 – 26.01.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 754 670,68 грн., у тому числі:
- від відчуження – 2 887 851,01 грн.;
- від приватизації – 266 819,67 грн.;
- від оренди – 600 000,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 33.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 1.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(21.01.08 – 26.01.08)


1. Обследование участков искусственных пляжей между траверсами № 12 - №15 II очереди ПОС на 14-16 ст.Б.Фонтана с целью определения балансовой и экспертной стоимости.


2. Участие в совещании по изучению состояния санаторно-курортных заведений Киевского района.


3. Работа с Тендерной Палатой по составлению документов на 2008 г.


4. Выдано 7 технических условий на проектирование объекта.


5. Подготовка и выдача 59 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(21.01.07 – 25.01.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 50
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 50
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 66
4. Замена ламп – 313 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 46 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 9 шт.
7. Ремонт колонок – 9 шт.
8. Рихтовка знаков – 8 шт.
9. Производится строительно-монтажные работы светофорного объекта: ул. Колонтаевская - Старопортофранковская.
10. Производится строительство светофорного объекта ул. Средняя - ул. Косвенная,установка 4-х колонок, 16 светофоров, прокладка кабеля.
11. Обслуживание светофорных объектов системы АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущем ремонтом.
12. Замена кабеля контрольного на объекте №48 Ришельевская-Успенская в замен поврежденного. Коммутация его в светофорах и контроллере.
13. Ремонт контроллера на объекте №1 ул. Химическая, в связи с повреждением подстанции.
14. Установка по Преображенской 21шт. отсчета времени и подключили их в работу.
15. Замена клемника в клемной коробке на объекте пр-т Шевченко - ул.Семинарская
16. Замена УКа на следующих объектах Александровский пр-т, ул.Воробьева -поликлиника №11.
17. Модернизация блока питания БП-24В (ДКМ) для работы на объектах содержащих светодиодные светофоры.
18. Проверка и замена линии связи для системы видео наблюдения на объекте: ул. Мясоедовская - ул. Б.Хмельницкого.
19. Проверка и замена линии связи для системы видео наблюдения на объекте: ул. Стуса – ул. Мельницкая.
20. Сборка ремонтного стенда для МСК (ДКУ).
21. Текущий ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
22. Профилактические работы компьютерной сети предприятия.
23. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизация): ул. Щорса - ул. Гастелло, ул. Щорса - № 121, пл.Независимости, ул.Филатова - ул.Варненская.
24. Профилактические работы блоков адаптеров.
25. Обработка информации по ДТП.
26. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 20.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(14.01.08 – 25.01.08)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которыереализуются на рынках города. Информация представляется в газету«Одесский вестник» для публикации;
• На основании обращения депутата Одесского городского совета специалистами правления проведена проверка магазина «Косметика,парфюмерия, бытовая химия» по адресу: ул.Торговая, 32;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же потелефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений наразмещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 251, принято на рассмотрение – 317. Выдано разрешений наэксплуатацию – 127, принято на рассмотрение – 289. Сумма местного сбора составила – 23110 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 66, поступилосредств в местный бюджет арендной платы за отдельноеиндивидуально определенное имущество, которое являетсясобственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 226366 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(21.01.08 – 26.01.08)


На заседании сессии Одесского городского совета 22.01.2008 года утверждена городская целевая программа подготовки и проведения в г. Одессе финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу;
Рассмотрен запрос и подготовлен ответ начальнику управления труда и социальной защиты Киевской районной администрации Одесского городского совета по вопросу разъяснения правильности установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий после повышения на коэффициент 1,15;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданину, проживающему по адресу: Люстдорфская дорога 172 «а», по вопросу информирования относительно тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории ОСМД «Люстдорф»;
Рассмотрен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета «Про установление норм накопления твёрдых бытовых отходов для предприятий непроизводственной сферы г. Одессы» и подготовлены замечания;
Рассмотрен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета «О внесении изменений к решению исполнительного комитета Одесского городского совета от 02.03.2006 года № 223 «Об утверждении Методики определения долевого участия заказчиков в развитии инженерно-транспортной и социальной инфраструктуры г. Одессы» и подготовлены замечания;
Проводилась подготовительная работа по организации семинара «Развитие предпринимательства и его кредитное обеспечение», который состоится 20 февраля т.г. в Малом зале Одесского городского совета;
Проведена работа со СМИ по информированию предпринимателей и руководителей коммерческих структур об условиях участия в мероприятиях Программы переподготовки управленческих кадров для сферы предпринимательства «Украинская инициатива», организованной Главным управлением экономики облгосадминистрации. А также проведена работа непосредственно с субъектами предпринимательской деятельности по привлечению их к участию в Программе;
Проведен экономический анализ поступлений в бюджет города от деятельности рынка «Староконный» и целесообразности перепрофилирования части его территории в торговый комплекс, согласно запроса администрации ООО «Мечта»;
На выполнение Постановления Кабинета Министров Украины от 30.11.2004 г. № 1604 «Об утверждении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 г.г.» подготовлена информация о ходе выполнении Программы за 2007 год;
В помещении торгово-выставочного комплекса Одесского инновационно-информационного центра «ИНВАЦ» (ул. Ришельевская, 28) проведена праздничная выставка-ярмарка, посвященная женщинам – «Татьянин день» (с 23 по 26 января 2008 года);
Подготовлена информация по итогам работы промышленного и морехозяйственного комплекса г. Одессы за 2007 год;
Подготовлена и направлена информация для Главного управления экономики облгосадминистрации в соответствии с распоряжением облгосадминистрации от 05.05.2005 г. № 105/А-2005 «Про ефективне використання потенціалу державного сектору економіки».



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(21.01.08 – 27.01.08)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 266,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 144 ед.
- по троллейбусу – 122,5 ед.
в выходные дни в количестве 196 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 399,605 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов –371,712 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 27,893 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 трамвайных вагона. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 161 вагон,
- троллейбус – 156 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(21.01.08 – 27.01.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.01.08
 
По адресу: Семинарский пер., 5, – просьба забрать возле мусорного контейнера емкость с ртутью
Дежурная смена изъяла 1кг ртути в стеклянной емкости
По адресу: Думская площадь 1, ГИК – обследование зала заседания и прилегающих к нему помещений
Дежурная смена произвела обследование ВОП и СДЯВ не обнаружено, радиационный фон в норме
22.01.08
По адресу: Маячный пер., «Дом ребенка №1» – упало дерево и заблокировало вход в здание.
Дежурная смена и отдел ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева.
По адресу:  4й Деревообделочный переулок, 10 – наличие в воздухе резкого неприятного запаха.
Дежурная смена обследовала помещение на наличие в воздухе аммиака и хлора. Вредных веществ не обнаружено.
23.01.08 
 
По адресу: ул. Бунина, 40 – около мусорных контейнеров разлита жидкость похожая на ртуть. Рядом разбитая стеклянная ёмкость.
Дежурной сменой разлив ртути не подтвердился.
По адресу: ул. Филатова, 57, кв.2 – пожар в квартире.
Пострадали: Садовская Н. Д. 49 лет и Дунаева С. М. 78 лет. Обе доставлены в реанимацию 10 больницы с отравлением продуктами горения и ожогами третей степени.
По адресу:  ул. Рассвета, 5 – упавшее дерево сломало забор частного дома и перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части и установку забора на место.
24.01.08
По адресу:  пер. Маячный (дом ребёнка №1) – аварийное дерево
Дежурная смена и отдел ПСР произвели распиловку и уборку дерева
По адресу:  ул.25 Чапаевской дивизии,14, кв.32 – заклинило замок двери
Дежурная смена открыла дверь пенсионерке Черновой И.В.
25.01.08
По адресу: ул. Гайдара, 31, кв. 15 – ребенок разбил медицинский термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Тихая, 38 аварийная ветка упала на крышу одноэтажного дома.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки.
26.01.08
По адресу: ул. Троицкая, 49/51 – обрушение лепки фасада.
Дежурная смена оградила красно-белой лентой место обрушения и тротуар. Передано УЖКХ, ГИК,
ГО города, МЧС обл.
По адресу: ул. Базарная, 38 –висит аварийная ветка.
Дежурная смена произвела снятие, распиловку и уборку ветки.
27.01.08
По адресу:  ул. Ак. Вильямса, 48 – упало дерево на металлический гараж перекрыв доступ в вовнутрь.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева от гаража.
По адресу: ул.Дальницкая, 53 – на территории общежития упало дерево, повредив трубу газопровода.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева от газовой трубы.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 305
из них передано:
- в УЖКХ – 41,
- оказана информационная помощь – 248,
- в КП «Зелентрест» – 7,
- Общество защиты животных – 6,
- Ртуть – 3.



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(21.01.08 – 27.01.08)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Лекція. «Об’єднайся, Україно»
(До Дня Соборності ).
22.01.08
15-30
Бібліотека-філія № 1
Година корисної інформації.
«Україна соборна, вільна, міцна»
 
22.01.08
14-00
Бібліотека-філія №33
Біб. огляд «Історичний урок єднання»
(До Дня Соборності).
22.01.08
11-30
Бібліотека-філія №35
Патріотичне свято “Живи та міцний, Українська державо!” До Дня Соборності України
22.01.08
Бібліотека-філія № 45
“Величний День Злуки” До Дня Соборності України
22.01.08
Бібліотека-філія № 48
Вечір пам’яті. «Ни единою буквою не лгу» 
(В. Высоцкий).
24.01.08
16-00
Бібліотека-філія № 16
Літературно-музична композиція «На языке сердца» (до 75-річчя В.Висоцького).
25.01.08
13-30
Бібліотека-філія №35
“Он правду людям под гитару говорил”
До ювілею В. Висоцького
25.01.08
Бібліотека-філія № 48
“Завжди з нами пісні та вірші В.Висоцького” читання віршів та перегляд кінострічок
25.01.08
Бібліотека-філія № 39
Інтерактивний дитячий проект
“Уроки казкової феї”
січень-травень
ММОК ім.О.В.Блещунова
вул. Польська,19

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее