00:31:19   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.01.08 – 01.02.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 144 звернення громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 7 письмових звернень громадян та на 22 листа підприємств, установ та організацій. Розглянуто 53 звернення на „телефон довіри міського голови”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Участь в інвентаризації меморіальних дошок та пам’ятників, розташованих на території району.
Участь у роботі виїзної комісії по скаргам громадян з питання незадовільних умов проживання: пров. Чайковського,11; вул. М.Арнаутська,17; вул. М.Арнаутська, 11; вул. 10 Квітня, 2.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 81 письмове звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено рейд по фактам самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації.
27.01.08 – участь в об’їзді спільно із службами району по фактам стихійної торгівлі.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
28.01-01.02.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (Привокзальна площа, Куликове поле);
29,30.01.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул.Пантелеймонівська, Куликове поле );

Відділ соціально-економічного розвитку району:
24-31.01.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (35 договір – на експлуатацію службових автопарковок та 5 – на цілодобові стоянки).

Відділ у справах дітей:
29.01- 01.02.08 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
31.01.08 – участь у роботі міжвідомчої наради правоохоронних, контролюючих органів в прокуратурі з питання додержання вимог діючого законодавства щодо захисту прав та свобод дітей, попередження правопорушень серед учнівської молоді та стан прокурорського нагляду з цього питання.

Відділ освіти:
28.01.08 – відзначення Міжнародного дня пам’яті Холокоста в закладах освіти району;
29.01.08 – День пам’яті героїв Крут: тематичні виставки в шкільних бібліотеках; класні години на тему „Крути – символ національного відродження” (місце проведення – ЗОШ №26, 57, 38, 56, 37, 105, 16, 50, 47, 62, 118); конференція „Пам’яті тридцяти” (місце проведення – ЗОШ №57); літературна композиція „Волі народної дзвін” (місце проведення – ЗОШ №38);
01.02.08 – фінал районного етапу КВК серед команд-переможців (місце проведення – палац студентів).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць на ЗАТ „Одеський завод шампанських вин”.
Сектором по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки підприємств, організацій та установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці в ТОВ „ОСТ ТРЕЙДІНГ ЛТД”.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Інвестиційно-будівельна компанія „Югстрой”, ТОВ „Магні-Тайм”.

Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань:
- створення та організації роботи служби охорони праці;
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.


Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 131 заяву про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 135 громадян.
Відділом соціальних інспекторів проведено 72 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 218 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.01.08 – 01.02.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 5
2. Пільг – 5
3. Видано посвідчень – 20
- IB – З
- УВ – 2
- СЗВ – 5
- ВП – 10


Зроблений розрахунок компенсацій за 2007р.:
- на проїзд;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. за січень – 539 чол./ 93421,75 грн.;
- дітям, які постраждали від ЧК за січень – 70 чол./ 529,15 грн.


Проведена планова перевірка ВК фірма „Хвиля", ТОВ „ К.Л.Контракт", ТОВ „Валерія". Підготовлена інформація до прокуратури Київського району по заборгованості із заробітної плати на ТОВ „Алмета", а також перелік підприємств-боржників, які не проводять нарахування заробітної плати за списками пенсійного фонду. Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, а також консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 59 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 01.02.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 3 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 10 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 30 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проведено узгодження графіка підрізки дерев з КП „Міськзелентрест". Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.


Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
28.01.08 – проведено роботу з підприємствами, які розташовані попр. Адміральський та вул. Фонтанська дорога по укладенню угод на збір за паркування транспортних засобів;
- проведена робота по виявленню місць розкопок на території району, які не благоустроєні;
29.01.08 – надано 4 приписи на укладення угод на збір за паркування автотранспорту;
- проведено фотофіксацію та обстеження якості закриття розкопок;
30.01.08 – розглянуто листа ТОВ «Інфокс» філія «Інфоксводоканал» стосовно встановлення заводом «Телекарт Прибор» огорожі на трубопроводі;
- підготовлено листа до Управління дорожнього господарства для надання титульного списку ремонту дорожнього покриття на території району;
- проведено об'їзд території району з представниками Управління з питань охорони культурної спадщини з метою обстеження пам'ятників та меморіальних дошок.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 47 звернення громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 5;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 2;
- відсутність холодного водопостачання – 1;
- відсутність гарячого водопостачання – 7;
- відсутність електроенергії – 1;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 3;
- протікання зовнішніх комунікацій – 16;
- відключення ліфтів – 3;
- відсутність Ц/О – 5;
- бродячі собаки – 4.

По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 43 звернень, по 4 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів: 29.01.08 – анонімне повідомлення про замінювання мінімаркету „Вікторія";
- розробка плануючих документів на 2008 рік;
31.01.08 – учбово-методичний збір із підбиття підсумків ЦО з начальниками штабів ЦО за 2007 рік та постановка задач на 2008 навчальний рік;
- відпрацювання доповіді (донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР) згідно табелю термінових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді по 9 зверненням;
- складання дислокації об'єктів торгівлі громадського харчування та об'єктів дрібно-роздрібної мережі;
- участь у заходах щодо зустрічі та розселення гостей м. Одеси;
- контроль за санітарним станом територій прилеглих до торгових об'єктів, надання приписів про усунення виявлення недоліків.

Відділ у справах дітей:
28.01-02.02.08 – прийнято участь у 20 судових засіданнях;
28.01.08 – було проведено профілактичну бесіду з 2-ма неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
29.01.08 – відвідування дітей на дому, які неохоплені навчанням;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів:
Співробітниками відділу протягом тижня за допомогою видачі приписів інформувались власники торгових об'єктів про необхідність укласти (переукласти) договори про сплату збору за припаркування автотранспорту до бюджету.
28.01.08 – по вул. Фонтанська дорога (від 5 до 13 ст. Фонтанської дороги.)
29.01.08 – ж по вул. Адміральскиї проспект до вул. 25-ої Чапаївської дивізії
30.01.08 – по вул. М. Жукова (від вул. 25-ої Чапаєвської дивізії до вул Левітана.)
31.01.08 – по вул. Ільфа і Петрова (від вул. Архітекторскої до вул. Ак. Віль'ямса).
31.01.08 – згідно Доручення Голови обласної державної адміністрації № Д/01-4 від 24 січня 2008р., співробітники відділу по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів взяли участь у перевірці, проведеній робочою групою з перевірки фактів, викладених у зверненні жителів селища Чорноморка м. Одеса;
01.02.08 – по вул. Шишкіна (від вул. Левітана до вул Ільфа і Петрова).

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Проведено профілактичну бесіду щодо попередження насильства в сім'ї з громадянином, мешкаючим за адресою: вул. Китобійна, 50-б.
01.02.08 – організовано зустріч дітей пільгового контингенту цирку шапіто.
02.02.08 – організовано зустріч дітей з багатодітних сімей цирку шапіто.
Надано інформацію начальнику міського управління з питань сім’ї та молоді щодо виконання затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 26.07.2007р. № 484/А-2007 «Стратегії демографічного розвитку в Одеській області на період до 2015р.».



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.01.08 – 03.02.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронні картки, проведено корегування 2200 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 218 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 37;
- Видано санаторно-курортних путівок – 12.

Відділом субсидій з поточний тиждень прийнято 303 звернення. За наслідками розгляду призначено 12 9 субсидій, відмовлено по 27 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у 2008 році надано:
- побутові та медичні послуги:
перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 60 чол.(420,00 грн.);
медикаменти (аптека „Акс") – 6 чол. на суму 60,00 грн. (спонсори, безкоштовно);
банні – 106 чол. (1908,00 грн.);
прання білизни – 84 чол. (1890,00 грн.);
ремонт взуття – 20 чол. (200,00 грн.);
виготовлення окулярів – 8 чол. на суму 96,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран'', кафе „Восток",„Академія" та „Норд" на суму 16080,00 грн.


Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу, каналізації, електропроводки:
• вул. Б.Хмельницького,31;
• вул. Скісна,78;
• Банний пров., 3;
• вул. Космонавтів 54;
• вул. Варненська, 14/2;
• вул. Гайдара, 37;
• вул. Ген.Петрова, 48;
• вул. Малиновського, 35.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
28.01-01.02.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території, наявність договорів на вивіз ТПВ;
01.02.08 – районний об'їзд щодо належного санітарного стану території району;
28-29.01.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
28.01.08 – у приміщенні філії бібліотеки № 35, до 75-річчя з дня народження В.Висоцького, проведена літературно-музична композиція „На мові серця".
01.02.08 – у приміщенні філії бібліотеки №35 пройшла книжкова виставка „Співак рідної природи" присвяченій 135-річчю з дня народження М.М.Прішвіна.
01.02.08 – у приміщенні ЦДЮТ „Промінь" пройшов районний конкурс для старшокласників „Незвичайна пара".


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(28.01.08 – 01.02.08)


1. Уровень сбора квартплаты составил – 97%, сбор платы за водопотребление – 86,5%.

2. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Обрезка деревьев – 178 шт.
(бульвар И. Рабина; ул. Курская; парк Лузановка; парк Шевченко; ул. Княжеская, 36; ул. Болаева, 6; ул. Отрадная, 7; ул. Кишиневская угол пр. Добровольского; ул. Королева, 10, 12, 28; пл. Деревянко; ул. Ильфа и Петрова; ул. Вильямса, 70,42; ул. Ляпидевского, 5; ул. Чубаевская, 28; ул. Краснова, 11)
- Валка деревьев – 11 шт.
(ул. Пироговская угол Куликового поля; ул. Дальницкая, 53; ул. Космонавтов, 20; Фонтанская дорога, 30; ул. Гагарина, 16/4; ул. Базарная, 77; ул. М.Говорова угол пер. Шампанский; пр. Гагарина; ул. Отрадная, 7; ул. Старопортофранковская угол ул. Ольгиевской).

3. КП «Одесгорсвет» произведена:
- Замена кабеля – 210 м.п. (ул. Садиковская; ул. Ленинградская; ул. Разумовская).
- Ремонт светильников 50 шт. (ул. Садиковская; ул. Ленинградская; ул. Разумовская).
- Перетяжка кабеля 500 м.п. (ул. Неделина).
- Замена ламп – 100 шт. (ул. Моисеенко; Ивановский путепровод; ул. Прохоровская; площадь 10 Апреля; пр-т Шевченко).

4. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

5. Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 21.01.2008г. установлено 365 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(28.01.08 – 02.02.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 5 119 621,81 грн., у тому числі:
- від відчуження – 4 823 359,33 грн.;
- від приватизації – 36 262,48 грн.;
- від оренди – 260 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 1.

 


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(28.01.08 – 01.02.08)


1. Контрольные замеры площадей надводных частей пляжей между траверсами 12-13,13-14,14-15 на 14-16 ст. Б.Фонтана.
2. Обследование участка побережья в районе пос. Черноморка.
3. Обследование участка побережья между траверсами 12-13 I очереди ПОС в районе пляжа «Дельфин».
4. Технические условия на проектирование объекта не выдавались.
5. Подготовка и выдача 45 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.

 


КП «СМЭП»
(28.01.07 – 03.02.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 88
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 88
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 28
4. Замена ламп – 435 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 55 шт .
6. Заменено дорожных знаков – 30 шт.
7. Производился ремонт УК-2 на следующих объектах: 3-я Станционная - Тираспольское шоссе, ул. Проселочная - Тираспольское шоссе, ул.Бреуса - ул.Ефимова, Люстдорфская дорога - Офицерская, Добровольского - 10-я Линия, ул. Добровольского - ул.Паустовского, ул.Воробьева - Городская больница № 11.
8. Производятся строительно-монтажные работы светофорного объекта (ул. Колонтаевская - ул. Косвенная).
9. Работы по обрезке веток деревьев по следующим адресам: ул.Королева, 12; ул. Королева,28; ул. Ак.Королева - пл.Деревянко; ул.Архитекторская - ул.Ильфа и Петрова; ул.Ильфа и Петрова, 55; ул. Ак.Вильямса, 70; ул. Ак.Вильямса - «Виртус», ул. Ляпидевского, 5; ул. Ляпидевского - Банный переулок; ул. Чубаевская, 28; Люстдорфская дор., 31; ул.Краснова, 116; ул. Гайдара, 6; ул.Ген.Петрова - ул. И.Рабина; ул.Ген.Петрова,26; ул.25-й Чапаевской Дивизии - ул. Гайдара.
10. Обслуживание светофорных объектов системы АСУДД по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущем ремонтом.
11. Замена 70 метров подземного кабеля №2 М.Грушевского - Бр. Поджио с коммутацией светофоров и контроллеров.
12. Установка табличек со стрелками на объекте: Французский бульвар - Киностудия, согласно требований Гулько.
13. Коммутация светофоров и контактов на 6 ст.Б.Фонтана после замены поврежденного кабеля.

14. Замена светодиодной матрицы на перекрестке: ул. Тираспольская - ул.Преображенская.
15. Укрепление светофорных колонок и светофорных кронштейнов (сварка) по улице Б.Арнаутской и М.Арнаутской.
16. Ориентирование светофоров по трассе сопровождения №1 и №2.
17. Составление программы для контроллера КС-16 на перекресток ул.Косвенная - ул.Средняя.
18. Перезапуск систем видеонаблюдения.
19. Просмотр видеоматериалов за неделю. Нарезка и архивирование видеофрагментов, содержащих ДТП.
20. Прозвонка и замена линии управления на объекте Александровский проспект - ул. М.Арнаутская.
21. Модернизация ПСТ и блока питания 24В для перекрестков, содержащих светодиодные светофоры.
22. Текущий ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
23. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект (ул. Колонтаевская - ул. Косвенная).
24. Разработка документации – паспортизация на светофорный объект: ул. Косвенная - ул. Колонтаевская.
25. Разработка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорного объекта Фонтанская дорога - пер. Экономический (6 ст. Б.Фонтана).
26. Подбор оборудования для строительства светофорного объекта на территории «Метро - Одесса - 2».
27. Расчет электропотребляемой мощности на светофорный объект ул. Косвенная - ул. Средняя.
28. Обработка информации по ДТП.
29. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(28.01.08 – 01.02.08)


В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. от 11.01.2008 г. № 03-34/14, на запрос контрольно-ревизионного управления в Одесской области, коммунальным предприятиям территориальной громады города направлены письма, о предоставлении данных бухгалтерской статистической отчетности за 2005-2008 г.г.;


Подготовлен проект Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год для рассмотрения на заседании городского исполнительного комитета, которое состоится 14.02.08 г.;


В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н. рассмотрена факсограмма заместителя председателя Одесской областной администрации Чорбаджи И.М. по вопросу предоставления информации Министерству финансов Украины об объёме задолженности разницы в тарифах на тепловую энергию, услуги водоснабжения и водоотведения, которые производились, транспортировались и поставлялись населению, возникшая в связи с несоответствием фактической стоимости тепловой энергии, услуг водоснабжения и водоотведения тарифам, утвержденным органами местного самоуправления в разрезе видов услуг и предприятий, предоставляющих такие услуги. По данному вопросу подготовлен ответ на имя и. о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета Орловского А.И.;


Проводится работа по организации церемонии награждения победителей конкурса “Лучший предприниматель города Одессы», которая состоится 20 февраля текущего года;


Совместно с районными администрациями Одесского городского совета и городским Центром занятости проводилась работа по организации проведения семинара «Развитие предпринимательства и его кредитное обеспечение», который состоится 20 февраля т.г. в Малом зале Одесского городского совета;
Подготовлен проект Комплексного плана на 2008 год по выполнению городской целевой программы подготовки и проведения в г. Одессе финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу;


В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. и с целью осуществления анализа ценовой политики на продовольственном рынке г. Одессы в Главное управление экономики облгосадминистрации подготовлена и направлена необходимая инфомация;


Во исполнение письма первого заместителя председателя областной государственной администрации Кисеолара М.Г. от 21.01.08 г. № 07-18-293 относительно вступления в силу с 19 января 2008 г. распоряжений председателя областной государственной администрации:
1. от 21.12.2007 р. № 942/А-2007 «Про запровадження державного регулювання цін на борошно пшеничне вищого сорту»;
2. от 21.12.2007 р. № 940/А-2007 «Про запровадження державного регулювання цін на хліб»;
3. от 21.12.2007 р. № 941/А-2007 «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на основні продовольчі товари»;
4. от 21.12.2007 р. № 943/А-2007 «Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 2 жовтня 2003 року № 790/А-2003 та втрату чинності розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 19 вересня 2006 року № 643/А-2006» на основные предприятия пищевой и перерабатывающей промышленности города управлением направлены ознакомительные письма для взаимного сотрудничества по данным вопросам.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(28.01.08 – 03.02.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 269,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 123,7 ед.


в выходные дни в количестве 192 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 107 ед.
- по троллейбусу – 85 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 500,808 тыс. грн., в т.ч.:
- доходы от реализации разовых билетов – 381,957 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 118, 851 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 5 троллейбусов.


Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 161 вагонов,
- троллейбус – 157 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(28.01.07 – 03.02.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
28.01.08
 
По адресу: ул.Комарова 8- дерево упало на здание школы.
Дежурная смена и отдел ПСР произвели снятие, распиловку и уборку дерева.
По адресу: ул. Троицкая, 43-Б – обрушение лепки фасада.
Дежурная смена оградила место обрушения и тротуар красно-белой лентой.
29.01.08
 
По адресу:  ул. Нежинская, 66 кв.4 – кот 2 недели сидит на козырьке балкона 3-го этажа
Дежурная смена произвела снятие кота с балкона
По адресу:  ул. Коблевская, 23 кв. 25 – пожар на площади 40 м
Дежурная смена оказала помощь МЧС в эвакуации пострадавших
30.01.08
 
По адресу: ул. Комарова, 8 (средняя школа №33) – упало дерево и заблокировало вход в здание.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева.
По адресу: пр-т Добровольского, 82, кв.89 - 2х летний ребенок закрылся дома изнутри.
Дежурная смена в присутствии участкового милиционера и хозяев квартиры произвела открытие двери.
По адресу: ул. Среднефонтанская, 29, кв.26 – обрушение конструкции балкона с находящимся человеком.
Дежурная смена оказала помощь врачам «скорой помощи» по извлечению пострадавшего из-под обломков. Пострадавший: Оветисов Виктор Владимирович, 1951 г.р. -пенсионер.
31.01.08
 
По адресу: ул. Сегедская, 12 - упавшее дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвелараспиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Ляпидевского, 6 – провал на проезжей части дороги.
Дежурная смена произвела обследование провала проезжей части дороги и его ограждение.
01.02.08
По адресу: пер. Светлый 7 кв. 12-ребенок разбил медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения
По адресу: пер. Маячный (Дом Ребенка) – просьба оказать помощь в перевозке мебели.
Дежурная смена перевезла мебель с ул.Льва Толстого на пер. .Маячный
По адресу: ул. Бреуса, 16, кв. 206 – просьба изъять неисправные ртутные приборы
Дежурная смена произвела изъятие 2-х приборов для измерения давления.
02.02.08
По адресу: ул. Л.Толстого, 28 – упала ветка и перекрыла центральный вход в парикмахерскую
Дежурная смена произвела распилку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Белинского, 15 – аварийное дерево упало на проезжую часть
Дежурная смена прибыла на место для оказания помощи сотрудникам МЧС
По адресу: ул. Еврейская угол пер. Шухевича – неизвестная женщина провалилась в водосточный люк
Дежурная смена оказала помощь по извлечению женщины Шевелевой Л.М. 50 лет проживающей по ул. Новосельского 48 кв. 22, медпомощь не понадобилась
03.01.08
По адресу: ул. Асташкина,
17, кв.8 – заклинило замок в
двери
Дежурная смена оказала
помощь пенсионерке в
открытие двери
По адресу: ул. Дворянская, 10 – наличие в 1-ом подъезде
запаха неопределенного
происхождения.
Дежурная смена произвела
замеры в воздухе аммиака и
хлора. В воздухе наличие
аммиака и хлора не
обнаружено.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 302
из них передано:
- в УЖКХ – 37,
- оказана информационная помощь – 252,
- в КП «Зелентрест» – 6,
- Общество защиты животных – 6,
- Ртуть – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(28.01.08 – 03.02.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
28.01.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Планування роботи методичної ради на 2008 рік;
2. Підготовка індивідуальних планів на спортсменів вищої спортивної майстерності;
3. Поточні питання.
29.01.08
11.00
3
Етап Кубку України зі скелелазіння (боулдерінг)
01-03.02.08
м. Вінниця
4
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
01-05.02.08
м. Запоріжжя
5
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
02-03.02.08
м. Херсон
6
Всеукраїнський турнір з вільної боротьби
02-04.02.08
м. Кривий Ріг
7
Зимова першість міста з регбі
02-05.02.08
м. Одеса
за призначенням
8
Першість міста з футболу
03.02.08 з 9.00
м. Одеса
ЗОШ № 29
 9
Кубок України з вільної боротьби
03-08.02.08
м. Біла Церков

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(28.01.08 – 03.02.08)

                 Захід
Дата проведення
Місце проведення
Фотовиставка Євгена Волокіна 
 “Дами и господа”
З 18.01.08
Міська художня галерея,
       Сабанєєв мост,3  
День народження музею ім.О.В.Блещунова
28.01.08
15.00
ММОК ім.О.В.Блещунова
Польська,19
Урочисте покладання квітів до меморіалу «Жертвам Голокосту»
28.01.08
11.00
Прохорівський сквер
Церемонія пам’яті у приміщенні “Бейт-Гранд”.
Участь ансамблю педагогів ДМШ №13 та хору ДШХМ у Церемонії пам’яті жертв Голокосту
28.01.08
15.00
“Бейт-Гранд”
вул. Ніжинська,77/79
Всеукраїнський загальнонаціональний проект “Живе мистецтво, прес конференція
28.01.08
12.00
ММОК ім.О.В.Блещунова
вул. Польська,19
Виставковий проект для дітей “Уроки казкової феї ”
січень-лютий
ММОК ім.О.В.Блещунова
вул. Польська,19
День водно-болотних угідь: 
                     
- конкурсні змагання для команд               (“мешканці водно-болотних угідь ”,             
відео вікторина, анаграми та ін.
 
- вернісаж юних художників
“Ветланди – колиска всього живого ”
 
- показ відеофільмів про мешканців
ветландів Одещини
03.02.08
з 12.00 до 15.00
Одеський зоопарк, Новощепний ряд,1
музейно-виставковий
комплекс
 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее