07:20:00   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.02.08 – 15.02.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 156 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадян, з них по консультативним питанням – 41.

За звітний період проведено:
14.02.08 – засідання Ради опіки та піклування;
15.02.08 – засідання координаційної ради з питань неповнолітніх
15.02.08 – участь у громадянській панахиді, покладання квітів до Пам’ятника військовослужбовцям, загиблим у демократичній Республіці Афганістан (ЦПКта В ім. Т.Г.Шевченка).

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 5 письмових звернень громадян та на 24 листа підприємств, установ та організацій. Розглянуто 61 звернення на „телефон довіри міського голови”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Контроль за забезпеченням теплоносіями медичних закладів, закладів освіти, дошкільних закладів, об’єктів культури та спорту, житлових будинків.
Здійснено 1 виїзд щодо розгляду звернень громадян за адресою: вул.Сегедська, 16 кв. 41.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 56 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 4 розпорядження райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 5 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації (вул. Зоопаркова, 8; вул. Базарна, 57; вул. Пушкінська, 75, Соборна площа, 1, вул. Дерибасівська, 9, Французький бульвар, 22).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
11-15.02.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (Привокзальна площа);
11.02.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Куликове поле ).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
11-15.02.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (15 договір – на експлуатацію службових автопарковок та 6 – на цілодобові стоянки);
11-15.02.08 – на виконання розпорядження Одеського міського голови від 28.12.07 р. №1588-01р „Про організацію шефської роботи зі з’єднаннями, частинами і підрозділами Збройних Сил, Державної прикордонної служби” проведена робота по укладанню договорів про шефську допомогу
11-15.02.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви).

Відділ у справах дітей:
11-15.02.08 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
11-15.02.08 – перевірка неповнолітніх, які проживають в неблагополучних сім’ях за місцем мешкання (перевірено – 10 сімей);
12.02.08 – участь у роботі „круглого столу” в службі у справах дітей Одеської міської ради на тему „Спільні заходи взаємодії міських структур з громадськими, релігійними та благодійними організаціями, діяльність яких направлена на подолання дитячої безпритульності, бездоглядності та соціального сирітства у м.Одесі”.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
11,13.02.08 – благодійне відвідування інвалідами, громадянами похилого віку та ветеранами ВВВ вистав „Тристан та Ізольда” (11.02) та „Моя чарівна леді” (13.02) в Одеському академічному театрі музичної комедії;
13.02.08 – заходи з нагоди святкування Дня Святого Валентина (місце проведення – кафе „Вечірня Одеса”, з 12 до 15 години, учасники – БФ „Молодий інвалід”).

Відділ освіти:
15.02.08 – участь вихованців позашкільних закладів у міському конкурсі дитячого малюнку „Податки очима дітей” (місце проведення – податкова інспекція Приморського району, Французький бульвар, 7);
15.02.08 – фінал районної інтелектуальної гри „Брейн-ринг” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в ДП УНДІ медецини транспорту.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць на ДП „Проектний інститут „Поромбудпроект”.
Сектором по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку ЗОШ №10 щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на КФ ТОВ „Самсун ЛТД”, ПП „Південний вістник”, ТОВ „Чарівний світ”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій та установ району з питань:
- організації роботи служби охорони праці;
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 171 заяву від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 168 громадян.
Відділом соціальних інспекторів проведено 22 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 119 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.02.08 – 16.02.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 52.
2. Пільг –12
3. Видано талонів на проїзд – 114.
4. Видано посвідчень – 17
- IB – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 4
- ВП – 10

5. Встановлено статус – 8
- IB - 2
- СПВ - 4


Зроблений розрахунок компенсацій за 2008р.:
- на проїзд;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. за січень – 534 чол.
- дітям, які постраждали від ЧК за січень – 45 чол.
- одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК 2007р.:
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
- відпрацьована неоплата за січень 2008р. - 400 грн. – 8 чол.
Сформовані відомості для виплати щорічної разової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги (з урахуванням поштових виплат).


Проведена планова перевірка ПП «Стар–Компанія», ГО «Одеська асоціація барменів», Одеського державного екологічного університету. Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсацій за невчасно виплачену заробітну плату.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 59 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.
Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
• прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян;
• оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
• прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.


Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами:
За звітний період розглянуто 21 скарга. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 35 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району. Підготовлена щотижнева інформація, по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян. Проводиться щоденний прийом
громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
11.02.08 – Розглянуто звернення гр. Артєменко І.І., стосовно капітального ремонту дорожнього покриття внутрішньо-квартального проїзду по пр. Ак. Глушка, 6-А, 6-Б;
- розглянуто листа Управління охорони навколишнього середовища, стосовно розробки плану до Всеукраїнської акції «Зелений паросток майбутнього»;
- розглянуто звернення мешканців буд. № 59-г по вул. Ак. Вільямса, стосовно збереження зеленої зони на прибудинкової території;
12.02.08 – розглянуто звернення голови ЖБК, розташованого за адресою: вул. Ак. Корольова, 81/4, стосовно встановлення меж прибудинкової території;
- здійснено контрольну перевірку належного закриття розкопки (вул.Ген. Петрова - вул. Комарова - вул. 25-ї Чапаївської дивізії);
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл № 4, 5, 6 КП ЖКС «Вузівський».
- здійснено перевірку санітарного стану та станку благоустрою території, яка обслуговується діл. № 1 КПЖКС «Чорноморський»;
13.02.08 – розглянуто контрольне питання стосовно ремонту дорожнього покриття внутрішньо-квартального проїзду за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59- 59/4;
підготовлені пропозиції до проекту правил утримання тварин;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустроютериторії, яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Вузівський»;
14.02.08 – проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. №№ 3, 5, 6 КП ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто колективне звернення мешканців будинку, розташованого за адресою: вул. Люстдорфська дорога, 178, стосовно паркування автотранспорту на зеленій зоні прибудинкової території.
15.02.08 – проведено перевірку торгівельних об'єктів, стосовно додержання законодавства про благоустрій населених пунктів;
- здійснено контрольний виїзд на звернення гр. Байрак Н.І., яке надійшло на ім'я Президента України стосовно відключення від електропостачання будівлі, яка знаходиться за адресою: вул. Костанді ДОЗ.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 75 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації –11;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 8;
- відсутність холодного водопостачання – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 5;
- відсутність електроенергії – 4;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 5;
- протікання зовнішніх комунікацій –16;
- відключення ліфтів – 7;
- відсутність Ц/О – 9;
- бездомні собаки – 4;
- протікання даху – 3;
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 71 звернення, по 4 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
- відпрацювання доповіді - донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових донесень,
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста і області.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді по 6 зверненням;
- продовжена робота щодо створення бази даних по дислокації об'єктів торгівлі громадського харчування та об'єктів дрібно-роздрібної мережі;
- перевірка санітарного стану зупиночних комплексів та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо приведення комплексів у належний санітарний стан;
- контроль за санітарним станом територій прилеглих до торгових об'єктів, надання приписів про усунення виявлення недоліків.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 10 судових засіданнях;
- прийнято участь у засіданні координаційної ради з питань навчання та виховання учнів у ОНВК № 84;
- проведено 3 акти обстеження житлово-побутових умов проживання дітей;
- було складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Адміністративна комісія:
14.02.2008 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 5 протоколів);
- Надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії за звітний період.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організовано та забезпечено участь районної команди з шахів у загальноміському турнірі із шахів, який пройшов у рамках X Спартакіади серед усіх верств населення;
- проведення організаційних заходів, щодо підготовки відзначення Дня захисника Вітчизни, протягом поточного тижня;
- формування районної спортивної команди із шашок для участі у загальноміському шашковому турнірі, який відбудеться у рамках X Спартакіади серед усіх верств населення 18.02.2008р.


Відділ освіти:
01.02.08 – на базі ЗОШ № 27 проведений районний конкурс „Незвичайна пара". Переможці конкурсу учні НВК «Гармонія» та гімназії № 9 приймуть участь у місткому конкурсі „Незвичайна пара, який запланований на 19.02.2008 року; 
– організована подорож учениць ЗОШ № 33 під керівництвом керівника гуртка „Рукоділля" ЦДЮТ „Еврика" Мазурової С.С., які є переможцями обласного етапу Всеукраїнської історико-географічної експедиції „Україна вишивана", до с Осій Іршавського району Закарпатської області для участі у Всеукраїнському етапі конкурсу «Україна вишивана»;
- організована участь учнів закладів освіти району у міському конкурсі «Очень умелые ручки», який проводиться з 13-15.02.2008р. на базі Палацу дитячої та юнацької творчості;
- організована участь переможців районних змагань з шахів та шашок у міських змаганнях, які пройшли на базі ООШШК, вул. Канатна, 95.
Протягом тижня на базі райметодкабінету проводяться засідання атестаційних комісій з метою підготовки до щорічної педагогічної атестаційної компанії.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.02.08 – 15.02.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 3 електронні картки, проведено корегування 1665 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 229 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 75;
- Видано санаторно-курортних путівок – 21;
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 2002 громадянина. За наслідками розгляду призначено 822 субсидій, відмовлено по 50 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у 2008 році надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) –24 чол.(168,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 3 чол. на суму 30,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• банні –137 чол. (822,00 грн.);
• прання білизни – 30 чол. (675,00 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. (40,00 грн.);
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”,кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 20100,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт дерев’яної підлоги та заміна сантехніки :
• вул. Михайлівська, 7;
• вул. Ген.Петрова, 66;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
11-15.02.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
15.02.08 – районний об’їзду щодо належного санітарного стану території району;
11-13.02.08 – рпрофілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
11-12.02.08 – прийняли участь у X-й міській Спартакіаді серед збірних команд районів з шахмат (вул.Черняховського,12);
11-15.02.08 – у бібліотеці №35 (вул.Космонавтів, 23/1)проведена виставка портретів відомих художників „Серцем бачити мир”;
13.02.08 – о 15.00 у кафе „Сан-Сіті” до Дня Святого Валентина пройшла районна розважальна програма-конкурс „Формула кохання” для студентів учбових закладів району.
11-15.02.08 – у приміщенні бібліотеки №42 (вул.Ген.Петрова,59-а) проведена літературна виставка „Сміх-найкращі ліки”, присвяченої 195-річниці від дня народження С.С.Гулака-Артемовського.
15.02.08 – у парку КтаВ ім. Т.Г.Шевченка прийняли участь у міських заходах до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав.
15.02.08 – у приміщенні територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян Малиновського району пройшло вручення стипендій воїнам - інтернаціоналістам, які знаходяться на обліку у тер центрі.

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.02.08 – 15.02.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян, прийнято до розгляду 53 письмових звернення.

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 26 звернень громадян та організацій.
Відпрацьовано 15 звернень громадян по „Телефону довіри”. .
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка к проведенню акцій «День довкілля – 2008»,«Зелений паросток майбутнього».
Підготовлено пропозиції к проекту галузевої програми Міністерства з питань житлово-комунального господарства по підготовки та проведенню в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012р. з футболу.
Проведено засідання з представниками району ДНІ, РАйФО та райадміністрації з питання виконання плану збору за парковку автотранспорту, укладено 6 договорів на парковку, здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Виконано об’їзд та перевірку земельних ділянок, які готуються на аукціон по інформації управління земельних ресурсів для здійснення контролю по недопущенню самовільного будівництва.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 11 засіданнях суду.
Проведено 6 бесід з неповнолітніми, які скоїли злочини.
11 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
За підсумками розгляду звернень громадян, батьків, підлітків обстежені умови проживання 6 сімей. Надано 17 запитів щодо неповнолітніх в різні установи.
Підготовлений 2 висновки на усиновлення.
Сумісно з виконавчою службою району вилучили із сім’ї Гребенюк трьох малолітніх дітей та направили до міського притулку.
Проведений рейд з представником ВКМСН в ході якого відвідали 9 сімей, складені акти.
З представником міліції та медичного закладу здійснили госпіталізацію новонародженої Вараханової Ганни.
Всього відвідали 17 неблагополучних сімей.
Провели Координаційну нараду з порядком денним: «Аналіз стану злочинності у районі серед неповнолітніх».
Підготовлений 1 висновок на позбавлення батьківських прав.
Прийняли участь у 2 засіданнях міжвідомчих комісій з питань неповнолітніх.
Підготували 30 пакетів документів для отримання одноразової допомоги особам, яким виповнилося 18 років.
Підготовлено та відправлено адресатам 20 запрошень на отримання одноразової допомоги.
Поставлені на регіональний облік 2 дитини.
Прийняли участь у роботі Колегії міської служби у справах дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї , молоді та фізичної культури:
11.02.08 – Змагання з шахів в Програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
12-13.02.08 – Районний конкурс «Незвичайна пара» до дня святого Валентина (на базі БТЮ «Тоніка»).
14.02.08 – Розважальна програма «Стріла Амура» (на базі ЦДЮТ «Зоресвіт»).
15.02.08 – Розважальна програма «Стріла Амура» (на базі ЦДЮТ «Зоресвіт»).
14-16.02.08 – Свята до Дня святого Валентина для молоді району на базі нічного клубу «Ностальгія»

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:  
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Перевірені об’єкти торгівлі та побутового обслуговування, зупиночні комплекси, розташовані у мікрорайонах, щодо дотримування ними Правил торгівлі та санітарного стану.
Робота з підприємствами торгівлі щодо підготовки проведення акцій „ Зелений паросток майбутнього”, який відбудеться з 09.03.2008р. по 09.05.2008р. та „Дня довкілля”, який відбудеться 19.04.2008р.
Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ТОВ „Біостимулятор”, МП „ЮГ-Техника”, Одеська обласна дитяча клінічна лікарня, ТОВ „Інтер-Сервіс”, ЗАТ „Фармнатур”, МПП „Надія”, ВАТ „Дослідно - експериментальний завод”, ТОВ „Бриг”, МП „Альфа”, ТОВ „Ісма-Інвест”, одеська обласна клінічна лікарня, ТОВ „Астра”, ПП „Діскус”, ТОВ „Євротрейд –Одеса”.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 83.
Призначені субсидії сім’ям -13.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 2.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 1 та 9.
Оброблено 126 звернень для призначення різного виду допомог.
Оброблено 42 пакети документів, наданих громадянами пільгового контингенту.
Видано тимчасових довідок „Діти-війни” – 185.

Організаційно – масова робота
13.02.08 – проведена розширена нарада керівників райадміністрації, голів органів СОН, керівників громадських організацій за участю представників управління Пенсійного фонду України в Суворовському районі, управління праці та соціального захисту населення по створенню системи постійного інформування широких верств населення з питань пенсійного забезпечення громадян, узгодження графіків проведення виїзних прийомів та зустрічей за місцем проживання громадян, а також розглянуте питання з запобігання самовільному будівництву і захопленню землі.
14.02.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою ул.Висоцького,16А з питання створення ОСББ.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(11.02.08 – 15.02.08)


11.02.08 – заседание штаба по туберкулезу с участием главных врачей городских тубекулезных диспансеров.
12.02.08 – проверка готовности городской цитологической лаборатории к работе. 

13-14.02.08 – участие в работе комиссии МЗ Украины по проведению служебного расследования в КУ «Родильный дом № 2».


13.02.08

– участие в заседании координационного совета по вопросу организации и проведения чемпионата «Евро-2012».
проверка организации оказания медицинской помощи пострадавшим в результате аварии на ЧАЭС в КУ «Городская детская поликлиника № 2».

– участие в кардиологической научно-практической конференции для врачей-кардиологов, терапевтов и врачей функциональной диагностики.
– осуществлена проверка травмпункта КУ «ГКБ № 3» (с целью подготовки материала на коллегию).
 
 
14.02.08

– проверка организации оказания медицинской помощи пострадавшим в результате аварии на ЧАЭС в КУ «Городская поликлиника № 16». 
– проверка организации оказания медицинской помощи в травмпункте КУ «Городская поликлиника № 29».
 

15.02.08

– участие в заседании коллегии при службе по делам детей Одесского горсовета.
– участие в возложении цветов к памятнику воинов-афганцев в парке Шевченко.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(11.02.08 – 15.02.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 97%, сбор платы за водопотребление – 102,0%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Обрезка деревьев – 247шт. (ул. Еврейская; парк Шевченко; ул. Маразлиевская; сквер Вымпел; ул. Пантелеймоновская угол ул. Ришельевская; ул. И. Рабина; ул. Маразлиевская; пр. Добровольского, 78, 82).
- Валка деревьев – 1 шт. (ул. Бугаевская, 52-54).

КП «Одесгорсвет» произведено:
• Ремонт светильников – 80шт.
• Замена светильников – 86шт. (ул. Новосельская; ул. Преображенская; ул. Ришельевская; ул. Балковская; Херсонский спуск; Днепропетровская дор.).
• Замена кабеля В.К. – 520 м.п. (ул. Ак. Филатова; пр. Добровольского; ул. Гайдара; ул. Варненская; ул. Привокзальная).
• Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 18.02.2008г. установлено 915 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(11.02.08 – 15.02.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 162;
- количество отработанных документов – 75;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 8;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 2;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 4;
• аварийных – 58;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:

• Приморский район – 4;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 7;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных справок по благоустройству прилегающей территории:
1. Ткач М.М. (ул.Ученическая, 1-В) – частный дом.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(11.02.08 – 16.02.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 990 264,68 грн., у тому числі:
- від продажу – 2 024 264,68 грн.;
- від оренди – 966 000,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 4.
4. Прийнято відомчих жилих будинків – 1.
5. Прийнято інженерних мереж – 3.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(11.02.08 – 15.02.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 35 звернень від громадян та 45 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 76 звернень на ім'я начальника управління від громадян та 55 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
9 проектів договорів оренди земельних ділянок;
17 договорів на дольову участь у землекористуванні;
16 проектів договорів купівлі-продажу;
32 проекти рішень, міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
13 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
10 перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 3 акти;
2 виїзди з приводу конфліктних ситуацій;
5 виїзди на місце за скаргами громадян.

Виявлено:
3 порушення умов договорів оренди.

Перевірено:
16 звітів з експертної оцінки;
10 документацій зі складання договорів оренди землі;
39 документацій із землеустрою фізичних осіб;
5 документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
12 договорів на дольову участь у землекористуванні;
44 доручення підрядним організація;
Прийнято на особистому прийомі – 206 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 12 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(11.02.08 – 15.02.08)


1. Технический надзор за выполнением демонтажа свай причального сооружения в районе Аркадии.


2. Обследование участка побережья между траверсами 4-5 II очереди ПОС.


3. Обследование участка пляжа между траверсами № 6 и № 7 на 10 ст. Б.Фонтана.


4. Выдано 5 технических условий на проектирование объекта.


5. Подготовка и выдача 61 заключения по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.


КП «СМЭП»
(11.02.08 – 17.02.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 24
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 24
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 47
4. Замена ламп – 12 шт.
5. Установлено турникетов – 54 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 65 шт .
7. Заменено дорожных знаков – 9 шт.
8. Восстановлено дорожных знаков – 3 шт.
9. Выполнение работ по заявкам диспетчера с заменой перегоревших ламп и текущим ремонтом объектов.
10. Проведено техническое обслуживание следующих светофорных объектов: №137 ул. Ак. Королёва - 25 Чапаевской див; №138 ул. Маршала Жукова - 13 трамвай; №139 ул. Маршала Жукова - «Селяночка»; №140 ул. Маршала Жукова - Левитана; №113 ул. Люсторфская дорога - А.Невского; №175 ул. Ак.Глушко - ТАВРИЯ «В»; №9 ул. Разумовская - Мечникова; №158 ул. Екатерининская - Базарная;№176 ул. Маразлиевская - Успенская; №20 М.Арнаутская - Белинского; №68 Ат. Головатого - Петренко; №42 ул. Пушкинская - Бунина;
11. Установлен контроллер типа ДКУ на объекте Преображенская - Новощепной ряд, проведена коммутация контрольных кабелей. Объект в режиме ЖМ.
12. Изготовлена и установлена железобетонная крышка люка на объекте №2: М.Грушевского - Бр. Поджио.
13. Работы на светофорном объекте №49 ул. Ришельевская - ул. Пантелеймоновская, замена тросовых растяжек через ул. Пантелеймоновскую.
14. Подготовлено крепление и транспортный светофор для замены на объекте №37: ул. Пушкинская - Пантелеймоновская.
15. Установлен новый козырёк, сбитый с транспортного светофора на объекте №97: ул. Среднефонтанская - Облсовпроф.
16. Замена УК на следующих светофорных объектах: №188 ул. Малиновского - Ефимова; №66 ул. Добровольского - Паустовского; №165 Ген. Петрова - Комарова;№144 ул. Варненская - 25Чапаевской дивизии; №71 ул. Щорса - Спартаковская; №205 ул. Львовская - Дачный пер.; №162 ул. Приморская - Андросовский пер.; №188 ул. Малиновского - ул. Ефимова;
17. Перетяжка контрольного кабеля на новую опору ул. Бреуса - ул. Ефимова.
18. Ориентация светофоров на ул. Мясоедовская - Болгарская, ул. Градоначальницкая - Старопортофранковская.
19. Устранение непроходящего сигнала на ул. Прохоровская - Банный пер, ул. Терешковой - Варненской, ул. Новосельского - Спиридоновская.
20. Проверка режима работы по ул. Космонавтов - Ген. Петрова; ул. Комарова - ул.Генерала Петрова.
21. Ремонт УК на ул. Люстдорфской дорога - ул.Китобойная.
22. Установлена кнопка ТВП «Табло вызова пешехода» на светофорном объекте проспект Свободы – СШ № 85.
23. Устранён непроходящий зелёный сигнал на ул. Екатерининская - ул. Греческая. Восстановлено зелёное мигание на ул. 25 Чапаевской див.- Варненская.
24. Светофор на колонке по ул. Черноморского казачества - ул. Плыгуна. Был демонтирован, светофор на колонке со знаком 5.35, доставлен в СМЭП.
25. Объезд и перезапуск систем видеонаблюдения.
26. Восстановление контроллера ДКУ после пожара на перекрёстке Французский бульвар – пр-т Гагарина.
27. Анализ состояния дорожной ситуации и транспортных потоков по отснятым видеоматериалам.
28. Сборка ремонтного стенда ДКУ.
29. Подготовка всего необходимого оборудования к монтажу трёх новых систем видеообзора.
30. Ремонт контроллера звукового оповещения на перекрёстке, ул. В.Терешковой - ул. Космонавтов.
31. Текущий ремонт модулей и блоков.
32. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №13: М.Арнаутская - Преображенская, в связи с заменой аппаратуры.
33. Разработка технологической документации для светофорного объекта ул. Конная - ул. Новосельского.
34. Изменение режима работы на светофорном объекте №82: ул. Водопроводная - пер. Высокий, согласно технического задания.
35. Установка и тестирование программного обеспечения для учета ДТП.
36. Прием и тестирование новых системных блоков, описание их технических характеристик.
37. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 12.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(11.02.08 – 15.02.08)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Специалистами управления проведены проверки предприятий по следующим адресам: пр-т М.Жукова, 6, 25-ой Чапаевской див.,1, пр-т М.Жукова, 8/10;
• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а также по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 125, принято на рассмотрение – 150. Выдано разрешений на эксплуатацию – 123, принято на рассмотрение – 136. Сумма местного сбора составила – 14960 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 55, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 225136 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(11.02.08 – 15.02.08)


Подготовлены материалы для визита делегации Одесского городского совета и КП «Теплоснабжение г. Одесса» в Вену (Австрия). Один из вопросов, которые запланированы для обсуждения – проектирование и строительство в г. Одессе мусороперерабатывающего завода;
Подготовлены информационные материалы для Национального агентства ЕВРО-2012 по вопросам выполнения Одесской городской целевой программы в 2008 году;
13 февраля 2008 года представители управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественном открытии XVI Международной выставки «Ваш дом, Одесса 2008. Интерьер».
Основными тематическими разделами выставки являются: освещение, электрооборудование, инструмент, покрытия для полов, стен и потолков, керамика и сантехника, отопление, вентиляция и кондиционирование.


В рамках выставки «Ваш дом, Одесса 2008. Интерьер» были проведены следующие мероприятия:
- Конкурс «Хрустальная лестница», главной целью которого является определение наиболее эффективно работающих компаний и помощь в продвижении товаров и услуг на рынке, а также – поддержка самых значительных инноваций в отрасли.
- Научно-практический семинар: «Нормативно-правовые акты в области пожарной безопасности. Опыт их применения при проектировании, строительстве и эксплуатации объектов гражданского назначения, в том числе, при выполнении работ по интерьеру».
- Научно-практический семинар: «Современное техническое оснащение жилых помещений и здоровье».
- Семинар: «Энергосберегающие технологии BUDERUS» и др.;


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД "Кооператор-11" по вопросу предоставления информации о ранее утвержденных тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории для ДП "Стройсервис" Одесского областного союза потребительских обществ "Облпотребсоюз", в части предоставления услуг по адресу: ул. Ак. Филатова 11.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД "Кооператор-2" по вопросу предоставления информации о ранее утвержденных тарифах по содержанию дома и придомовой территории для ДП "Стройсервис" Одесского областного союза потребительских обществ Облпотребсоюза", в части предоставления услуг по адресу: ул. Фонтанская дорога, 22.
Продолжалась работа по организации церемонии награждения победителей конкурса «Лучший предприниматель города Одессы».
Согласно запроса Главного управления экономики облгосадминистрации от 27.12.2007 г. № 1729 подготовлена информация для анализа деятельности субъектов предпринимательской деятельности всех форм собственности, занятых в сфере розничной и оптовой торговли, ресторанного хозяйства, а также в сфере оказания услуг.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета от 30.11.2006 г. № 647-V «Про установление ставок единого и фиксированного налогов, которые действуют на территории города Одессы для физических лиц-предпринимателей» проведен анализ деятельности физических лиц-предпринимателей, плательщиков единого и фиксированного налогов.
Подготовлена и направлена информация для сверки списка промышленных предприятияй города для обновления страницы официального сайта города Одессы.  
Проведена работа по вопросу выдвижения кандидатур для участия в ежегодном конкурсе «Жінка року» в номинации «промышленность, связь», который проводится областной государственной администрацией по случаю празднования Международного женского дня 8 марта.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(11.02.08 – 15.02.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 532;
- до адміністратора – 302.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 357;
- через адміністратора – 129.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 532;
- адміністратором – 302.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(11.02.08 – 17.02.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 263,2 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 139,2 ед.
- по троллейбусу – 124 ед.
в выходные дни в количестве 198 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 112 ед.
- по троллейбусу – 86 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили – 393,896 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 386,769 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 7,127 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.
Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамвая и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 156 вагонов,
- троллейбус – 152 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(11.02.08 – 17.02.08)

 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.02.08
 
По адресу: ул. Вильямса 46/2 – разбиты ртутно-содержащие лампы.
Дежурная смена изъяла для спец.утилизации 16 бактерицидных ламп УФ TUV-30W.
По адресу: ул. Пионерская, 22, кв.19 – заклинило замок в бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь хозяевам квартиры в открытии двери.
12.02.08
 
По адресу: 4-я станция Большого Фонтана – на территории института упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева.
Пляж «Ланжерон» – вынесен на берег труп пожилой женщины примерно 80-и лет.
Городские службы поставлены в известность.
По адресу:
Адмиральский проспект / ул.
Краснова – ДТП.
Дежурная смена оказала
помощь в извлечении
пострадавшего. Водитель с
незначительными травмами
доставлен в горбольницу.
Подозрение на алкогольное
опьянение.
По адресу: ул.Королёва, 96,
кв. 14 – разбит ртутный
медицинский градусник.
Дежурная смена произвела
сбор ртути и
демеркуризацию помещения.
13.02.08
 
По адресу: ул. Б.Арнаутская, 102, кв. 5 – сломался ключ в замке входной двери.
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери женщине (инвалиду)
По адресу: ул. Ак.Филатова, 40 – наличие в воздухе запаха неопределенного происхождения
Дежурная смена произвела замеры в воздухе аммиака и хлора. В воздухе наличие аммиака и хлора не обнаружено. Предположительно – газовый баллончик.
14.02.08
По адресу: - ул. Варненская, 13 (школа № 28) – аварийные ветки касаются электропроводов
Специалисты отдела ПСР произвели распил аварийных веток
По адресу: ул. Бочарова, 12 –в подъезде 5-ти этажного дома разлив неизвестной жидкости с сильнодействующим запахом
Дежурная смена произвела осмотр и пробу жидкости, а затем найден сосуд емкостью 1 литр с маркировкой « Лизоформин 3000 » предназначенный для дезинфекции, опасность для жизни людей не представляет
15.02.08
По адресу:  пер. Нечипуренко, 11, кв. 7 – заклинило замок в бронированной двери
Дежурная смена оказала помощь одинокой пенсионерке в открытии двери.
По адресу:  ул.
Пантелеймоновская /
ул. Гимназическая – ДТП.
Столкнулись маршрутное такси
№ 115 и Daewoo «Lanos»
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам ГАИ в ликвидации затора, поднятии машины и обеспечила пропуск общественного транспорта
16.02.08
По адресу: ул. Авдеева-Черноморского, 2-Б, кв. 1 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути (около 2 грамм) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Косвенная, 26, кв.2 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути (около 1,5 грамм) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Академика Королёва, 81/8, кв. 13 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути (около 2 грамм) и демеркуризацию помещения.
17.02.08
По адресу: ул. Ковалевского, 14 – трещит дом (в кв-ре 1-го этажа: пол провалился в подвал; в 2-х кв-рах 2-го этажа обвалился потолок), дом перекошен
Дежурная смена произвела осмотр аварийного дома, своими силами устранить повреждения не смогла.
ст. Одесса-Восточная – житель Одессы забрался на крышу вагона под контактную сеть.
Рачинский В.В. ,возраст 14 лет, проживающий по адресу. Добровольского, 15/1, кв.72 – получил ожог 4-ой степени. Находится в ожоговом центре 10 ГКБ.
Жительница города обратилась для оказания помощи по снятию золотого кольца с отекшего пальца руки.
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с отекшего пальца
По адресу: ул.Бунина 33 –пожар в квартире.
Дежурная смена оказала помощь в тушении пожара. Выгорело 60 кв.метров

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 319
из них передано:
- в УЖКХ – 39,
- оказана информационная помощь – 270,
- в КП «Зелентрест» – 2,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 5,
- ДТП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.02.08 – 17.02.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
11.02.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Підготовка та надання до управління плану-календаря спортивно-масових заходів на 2008 рік у ДЮСШ, СДЮШОР з видів спорту (до 19 лютого);
2. Планування роботи ДЮСШ, СДЮШОР щодо знаменних дат;
3. Результати роботи ДЮСШ, СДЮШОР за даними управління у справах фізичної культури та спорту Одеської обласної державної адміністрації.
12.02.08
11.00
3
Матчева зустріч з гандболу
13.02.08
м. Южний
4
Першість України з дзюдо
14-17.02.08
м. Харків
5
Відкритий чемпіонат області з художньої гімнастики
14-18.02.08
м. Чернігів
6
Матчева зустріч з гандболу
15.02.08
м. Іллічівськ
7
Турнір з гімнастики УШУ „Прикарпатські Зорі”
15-20.02.08
м. Львів
8
Зимовий чемпіонат м. Одеси з маунтенбайку (крос кантрі)
16.02.08 
м. Одеса
траса „Здоров’я”
9
Змагання з вільної боротьби „Відкритий килим”
16.02.08
м. Одеса
КДЮСШ№ 8
вул. Героїв Сталінграду, 76а
10
І етап Кубку спортивної школи №12 зі скелелазіння (боулдерінг)
16-17.02.08
м. Одеса
ДЮСШ № 12
вул. Пушкінська, 33
11
XVII Чемпіонат України з баскетболу
16-17.02.08
м. Одеса
СДЮСШОР№2
вул. Пушкінська, 49
12
Першість міста з футболу, Х тур
17.02.08
м. Одеса
ЗОШ № 29

УПРАВЛЕНИЕ ПО ВОПРОСАМ КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ
(11.02.08 – 17.02.08)

Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка Д.Літвінова «Погляд в минуле»
11.02.08
Міська художня галерея
Продовження роботи національної програми „Живе мистецтво ”.
18.01-29.02.08
ММОК ім. О.В.Блещунова
Вечір пам’яті родини Мінкус-Нудельман
18.02.08
о 15.00
ММОК ім. О.В.Блещунова
Атестація ДМШ №8
14-25.02.08
 
ДМШ №8
вул.Баштанна, 7
Виступ муніципального хору «Віват» у заході, присвяченому Дню рідної мови.
21.02.08
о 11.30
КУ Централізована міська бібліотечна система для дорослих,Книжковий провулок, 1-а
Грають викладачі музичних шкіл. Урочистий концерт
22.02.08
о 16.00
Велика зала ОССМШ ім. проф. П.С.Столярського
Сабанєєв міст, 1
Концерт муніципального духового оркестру
ім. О.Саліка. (До Дня захисників Вітчизни.)
22.02.08
о 16.00
Муніципальний театр духової музики ім.. О.Саліка,
вул. Приморська,59
Проведення історико - топонімічної комісії
22.02.08
о 16.00
Виконавчий комітет Одеської міської ради
Презентація міського музейного МЕДІА - Центру „ Другі ігри ”
лютий
ММОК ім. О.В.Блещунова
Продовження роботи виставки „Уроки казкової феї ”, присвячену 60 – річчю фільму „Попелюшка”.
21.12.07-17.05.08
ММОК ім. О.В.Блещунова

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее