23:14:40   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.02.08 – 29.02.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 10 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 147 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 45 громадян, з них по консультативним питанням – 42.


За звітний період проведено:
28.02.08 – засідання Ради опіки та піклування;
29.02.08 – засідання Координаційної ради Секції керуючих справ виконавчих комітетів міст членів Асоціації міст України;
29.02.08 – засідання адміністративної комісії.


Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 10 письмових звернень громадян та на 24 листа від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 41 звернення на „телефон довіри міського голови".
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення по КП „ЖКС".
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
На виконання міської програми „Про створення безбар'єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями" працівниками відділу спільно з працівниками міського управління соціального захисту та праці проведено обстеження житлових будинків, в яких мешкають інваліди, з метою облаштування пандусів.
Здійснено 3 виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Ленінградська, 46, кв. 16; вул. Педагогічна, 31; вул. Мечнікова, 74-А, кв. 29.
26.02.08 – проведено засідання з питань своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання громадянами, які мешкають у житлових будинках ГСББ, ЖБК.
25.02.08 –  проведення інвентаризації житлових будинків КП „ЖКС „Порто-Франківський".
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.


Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 81 письмове звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 8 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: вул.Маразліївська,24; вул. Базарна, 4 кв. 1.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
25-29.02.08 – спільно з співробітниками міліції та СЕС Приморського району проведено 3 рейди щодо ліквідації стихійної торгівлі продуктами харчування та складено 7 протоколів за ст. 160 КУпАП „Торгівля з рук в невстановлених місцях";
25.02.08 – до Дня захисника Вітчизни організовано благодійний обід в Багатопрофільному центрі реабілітації та надання медико-соціальної допомоги ветеранам війни (вул. Пироговська, 5);
26,27.02.08 – перевірка суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі" спільно з співробітниками міліції (5 ст., б cт. та 7 ст. В.Фонтану).


Відділ соціально-економічного розвитку району:
25-29.02.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (13 договорів - на експлуатацію службових автопарковок та 2 - на цілодобові стоянки);
25-29.02.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто - 7 заяв);
26.02.08 – участь у засіданні робочої групи по проведенню перевірки фінансово-господарської діяльності КП „Парк сервіс Приморський";
27.02.08 – участь в комісійному обстеженні стану санаторно-курортних закладів, розташованих на території району;
26.02.08 – об'їзд автостоянок та парковок розміщених на території району.


Відділ у справах дітей:
25-29.02.08 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26.02.08 – прийнято розпорядження райадміністрації щодо влаштування в дитячий навчальний заклад на повне державне забезпечення малолітньої дитини.


Відділ освіти:
25.02.08 – проведено святкові вогники до Дня Захисника Вітчизни (місце проведення - гімназія №l, OHBK № 90).
25.02.08 – уроки пам'яті «Літопис мужності», виховні години «Захисник Вітчизни – гордість України» (місце проведення – ОЗОШ №№ 16, 57, 56, 52, 50, 38).
25-27.02.08 – екскурсії для учнів закладів освіти до музею Південного оперативного командування.


Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили на обласній станції переливання крові.
З метою популяризації серед молоді робітничих професій проведено профінформаційну екскурсію на ВАТ ВО „Одеський консервний завод" для учнів випускних класів.
Сектором по оплаті праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку ТОВ „Арбіта" щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором охорони праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Меркурій Глоб Україна" та ПП „Полін".
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- організації роботи служби охорони праці;
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій та установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників, що можуть призвести до ушкодження здоров'я та загибелі людей.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 121 заяву від громадян району про призначення державної допомоги сім'ям.
Сектором субсидій прийнято 258 громадян району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 87 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 142 громадян.
Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.02.08 – 29.02.08)


Соціальна сфера 
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. Санаторно-курортне лікування – 8
2. Пільг – 12
3. Видано талонів на проїзд – 11
4. Видано посвідчень – 16
IB – 1
УВ – 2
СЗВ – 3
ВП – 10
5. Встановлено статус – 5
- СПВ – З
Зроблений розрахунок компенсацій за 2008р.:
- на проїзд;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 категорії за лютий;
- дітям, які постраждали від ЧК за лютий;
- одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол. Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 53 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 22 громадянина. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 29.02.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам; прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами: за звітний період розглянуто 12 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
Було розглянуто 35 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Проводиться щоденний контроль за роботою системи опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках Київського району. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
25.02.08 - розглянуто листа КП «Міськзелентрест» стосовно надання інформації про вільні площі, на яких можливо організувати парки, сквери тощо;
- проведено виїзд на територію, яка обслуговується КП ЖКС „Вузівський" для обстеження санітарного стану та стану благоустрою прилеглої території до підприємств та медичних установ;
26.02.08 – розглянуто депутатське звернення стосовно включення в план робіт на 2008р. ремонту внутрішньо квартальних проїздів по вул. Ак. Корольова та вул. Ак. Вільямса;
27.02.08 – розглянуто звернення ТОВ „М.Т.С.", стосовно узгодження встановлення антенного обладнання на території району;
- розглянуто листа СЕС м. Одеси стосовно результатів перевірки санітарного стану району;
28.02.08 – здійснено виїзд за адресою: вул. Ак.Вільямса, 44 стосовно встановлення межі території, яка підлягає прибиранню;
29.02.08 – проведено контрольну перевірку закриття розкопок на території району;
- розглянуто листа мешканців будинку №178 по вул. Люстдорфська дор., та будинку №48/3 по вул.. Ак. Вільямса стосовно паркування транспорту на зеленій зоні.

Сектором оперативної інформації по-телефону „0-50" було прийнято 47 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 3;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 5;
- відсутність холодного водопостачання – 6;
- відсутність гарячого водопостачання – 5;
- відсутність електроенергії – 3;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 7;
- відключення ліфтів – 12;
- відсутність Ц/О – 1;
- бродячі собаки – 3;
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 44 звернень, по 3 зверненням ведуться роботи.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- учбово-навчальний збір з підведенням підсумків ЦО з начальниками штабів ЦО за лютий та ставлення задач на березень;
- відпрацювання доповіді - донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР- згідно табелю термінових донесень;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста і області.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді по 8 зверненням;
- створення банку даних об'єктів торгівлі громадського харчування та об'єктів дрібно-роздрібної мережі;
- контроль за санітарним станом територій прилеглих до торгових об'єктів, надання приписів про усунення виявлення недоліків.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 6 судових засіданнях;
- працівниками відділу було відвідано 1 неблагополучну сім'ю;
- проведено 1 акт обстеження житлово-побутових умов проживання дітей;
- прийнято участь у нараді служби у справах дітей Одеської міської ради.

Адміністративна комісія:
27.02.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 5 протоколів);
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- участь у проведені засідання районної координаційної ради з питань охорони дитинства;
- проведення організаційних заходів щодо відзначення Міжнародного жіночого дня.

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.02.08 – 02.03.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронні картки, проведено корегування 570 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 222 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 95;
- Видано санаторно-курортних путівок – 37;
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 2564 громадянина. За наслідками розгляду призначено 1107 субсидій, відмовлено по 59 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян у лютому 2008 році надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 76 чол.(532,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 10 чол. на суму 100,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• виготовлення окулярів – 20 чол. на суму 370,00 грн.
• банні – 169 чол. (3294,00 грн.);
• прання білизни – 123 чол. (4203,00 грн.);
• ремонт взуття – 20 чол. (200,00 грн.);
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 88420,00 грн.
- стипендію міського голови учасникам визволення та оборони м.Одеси у лютому отримали 92 особи на суму 9200 грн.
- матеріальну допомогу від територіального центру отримали 115 громадян на суму 18000 грн., від управління соціального захисту району 20 чол. на суму 5740 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено заміна сантехнічних засобів :
• Адміральський проспект,16-А, кв.6;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
25-29.02.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
29.02.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
25-26.02.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
25.02.08 – прийняли участь у X-міській Спартакіаді серед збірних команд районів з міні-футболу у приміщені ДЮСШ №5.
25.02.08 – з підопічними та працівниками територіального центру проведена літературна зустріч, присвячена до Дня народження Лесі Українки.
27.02.08 – на базі ОЗОН №31 проведено районний семінар вчителів музики з питання „Формування позитивної духовно-чуттєвої сфери учнів засобами музичного мистецтва”.
28.02.08 – у філії-бібліотеки № 24 (вул. Фабрична, 2) пройшов урок історичної правди, який присвячений моряку-підводнику О.Маринеску;
28.02.08 – о 13.30 у приміщенні інституту фінансів, до Дня захисника Вітчизни, проведено спортивне свята „Козацьки розваги”.
28.02.08 – на базі ОЗОН № 4 проводиться XI районна науково-практична учнівська конференція з правознавства на тему: „Судова влада в Україні та шляхи її реформування”.

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.02.08 – 02.03.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 13 громадян, прийнято до розгляду 83 письмових звернення.

Відділом житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 34 звернення громадян, 12 – звернень організацій, 2 – депутатські звернення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Проведено інвентаризацію скверів та парків.
Проведено засідання щодо питання благоустрою вул. Ген. Бочарова.
Проведено засідання адмінкомісії, розглянуто 10 справ про адміністративні правопорушення, передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Щоденний контроль за безперебійним водо-, теплопостачанням.
Виїзд з питань самовільного будівництва та реконструкції: вул. Агрономічна, 50,52,57, вул. От. Чепіги, 54, вул. Грушевського пров. Проценко.


Виїзд за зверненнями осіб з обмеженими фізичними можливостями з питання встановлення пандусів за адресами:
вул. Затонського, 22
вул.. Бочарова, 7,8,28,44,35
вул. Паустовського, 15
пр. Добровольського, 147/1
вул. Кримська, 84
Дніпропетровська дорога, 96, 98, 84/2, 72
вул. Десантна, 14
вул. Марсельська, 26
вул. Ростовська, 2
вул. Гер. Сталінграду, 16,30
вул. Лузанівська, 61
вул. Сахарова, 28.


Зустріч з мешканцями будинків вул. Ж. Кюрі, 24, вул.  Головна, 18, Балтська дорога, 46, що належать ДП «Більшовик-сервіс» з питання передачі будинків до комунальної власності.
Зустріч з ініціативною групою мешканцями гуртожитку вул. Ж. Кюрі, 20, що належить ДП «Украгропромбуд», з питання можливості зміни статусу на житловий будинок.

Районною службою у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 8 засіданнях суду.
Проведено 3 бесіди з неповнолітніми, які скоїли злочини.
Проведений рейд сумісно з КМСД по неблагополучним сім’ям, відвідали 7 сімей.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Надано 43 запити щодо неповнолітніх в різні установи.
Підготовлено 5 пакетів документів про призначення опіки над дітьми, 2 висновки про позбавлення батьківських прав, 4 розпорядження про влаштування дітей до будинку дитини.
Ведеться постійно робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
Підготовлено та направлено 43 запити до різних установ.


Відділом у справах культури, сім’ї , молоді та фізичної культури:
25.02.08 – Лицарський турнір до Дня Захисника Вітчизни (на базі БТЮ);
29.02.08 – Конкурсна програма «Чарівна перлина» (на базі БТЮ);
25.02- 01.03.08 – Виставка вихованців гуртків відділу декоративно-ужиткового мистецтва (фойє БТЮ);
27.02.08 – Конкурсно-розважальна програма «Пори року» (БТЮ);
01.03.08 – Участь вокального гуртка ЦДЮТ «Зоресвіт»у міському конкурсі піні, танцю, художнього слова «Сила і краса музики і слова»;
02.03.08 – Участь вихованців ЦДЮТ «Зоресвіт» у міському конкурсі «Дерев’яна іграшка» у Міському палаці молоді;
25.02-28.02.08 – Перевірка роботи фітнес-клубу «Глобус»;
26.02.08 – Рейд до неблагополучної сім’ї по перевірці заяви щодо насильства по відношенню до дітей та їх матері з боку батька.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Перевірені об’єкти торгівлі та побутового обслуговування, зупиночні комплекси, розташовані у мікрорайонах, щодо дотримування ними Правил торгівлі та санітарного стану.
Робота з підприємствами торгівлі щодо підготовки проведення акцій „Зелений паросток майбутнього”, який відбудеться з 09.03.2008р. по 09.05.2008р. та „Дня довкілля”, який відбудеться 19.04.2008р. Проведення рейдів-перевірок щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду.

Управлінням праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ПФ „Бригантина”, міська клінічна лікарня №11, ВАТ „Фармація” аптека № 224.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 132.
Призначені субсидії сім’ям -7.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 10 та 3.
Оброблено 642 звернення для призначення різного виду допомог.
Оброблено 36 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Організаційно – масова робота
27.02.08 – проведена розширена зустріч мешканців житлових будинків мкр. Лузанівка з керівниками райадміністрації, міських та районних служб з питання „О першочергових задачах по розвитку мікрорайону Лузанівка”.
29.02.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою: Дніпропетровська дорога, 82 – з питання створення ОСББ.

 


УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(25.02.08 – 29.02.08)


• Подготовка визита в Одессу делегации г. София (Болгария) во главе с мэром Бойко Борисовым;
• Подготовка визита одесской делегации в город-побратим Лодзь (Польша) с целью участия в туристической ярмарке «На пересечении культур»;
• Проведение переговоров относительно визита в Одессу потомков графа Ришелье семьи де Рошешуар;
• Изучение возможности участия в выставке в г. Оулу (Финляндия) с целью презентации инвестиционного потенциала нашего города;
• Рассмотрение возможности посещения международной выставки недвижимости MIPIP-2008 в Каннах (Франция) 11 – 14 марта 2008 года;
• Подготовка визита одесской делегации в г. Страсбург (Франция) для участия в заседании Конгресса местных и региональных властей Совета Европы для обсуждения проекта Устава Черноморского еврорегиона;
• Обсуждение проекта договора о сотрудничестве между Одесским городским советом и Одесским региональным институтом Национальной Академии государственного правления Украины.
• Рассмотрение вопроса о возможности участия представителей нашего города в Саммите Прибрежных городов, который пройдет в г.Санкт-Петербург Флорида (США)
• Предварительные переговоры по проведению Дня Европы в г.Одесса 21 мая 2008 года.
• Подготовка документации для присоединения к «Европейской коалиции городов против расизма»
• Участие в церемонии открытия нового зала во Всемирном Клубе Одесситов и открытия выставки фотографа Ладыженского.
• Сбор информации и отправка информации для статьи о с. Одесса Омской области (РФ) в редакцию газеты «24 часа».
• Подготовка и оправка речи городского головы для каталога карикатур, который будет издан к проведению выставки карикатур в 2008г. в г.Одессе (совместно с карикатуристами города Хайфа).
• Подготовка информации о проведении украинско-американских учений «Си Бриз – 2008».

 


УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
(25.02.08 – 29.02.08)


28.02.08 – в приміщенні Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості в рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «КВК України – 2008» проведений міський тур ігор КВК серед шкільних команд. В конкурсі прийняли участь 8 команд-переможців районних конкурсів. Переможцями стала команда ОЗОШ № 5 Суворовського району.
• В рамках проведення Спартакіади школярів (з 25.02.08 по 28.02.08) на базі ОЗОШ №20 пройшли змагання з баскетболу серед дівчат та серед юнаків.
25.02.08 – проведено підведення підсумків міського етапу Всеукраїнського конкурсу шкільних літературних творів та творів образотворчого мистецтва на тему «Безсмертний подвиг українського народу» по номінаціям: «Література», «Образотворче мистецтво» В конкурсі прийняли участь 27 учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Переможцями були визначені 13 учнів;
26.02.08 – на базі ІМЦ проведено семінар для вчителів французької мови на тему: «Методичні рекомендації щодо вивчення французької мови та використання різноманітних видів тестів, які готують учнів до випускних іспитів», в якому прийняли участь 45 вчителів закладів освіти міста;
27.02.08 – на базі ІМЦ проведено семінар для вчителів англійської мови на тему: „Методичні рекомендації щодо вивчення англійської мови та використання різноманітних видів тестів, які готують учнів до випускних іспитів", в якому прийняли участь 63 вчителя закладів освіти міста;
28.02.08 – в рамках роботи школи молодого спеціаліста психологічної служби на базі ІМЦ проведено семінар за темою: „Основи ефективного спілкування", в якому прийняли участь 28 молодих спеціалістів;
29.02.08 – в рамках роботи школи молодого вчителя на базі ІМЦ проведено семінар за темою: «Формування комунікативних умінь в умовах особистісно-орієнтованого підходу. Критерії оцінювання», в якому прийняли участь 35 молодих спеціалістів;
29.02.08 – на базі ДНЗ №147 Київського району проведено міський семінар для методистів ДНЗ на тему: „Впровадження інтегрованого підходу до розвитку дітей раннього віку";
29.02.08 – на базі Одеської школи-інтернату №1 проведено міський семінар для вчителів початкових класів на тему: «Втілення комп'ютерних технологій та мультимедійних ресурсів на уроках в початковій школі".



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(25.02.08 – 29.02.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 97%, сбор платы за водопотребление – 98%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Обрезка деревьев – 112 шт.
(Николаевская дорога – 58шт.; сквер Вымпел – 33шт.; парк Шевченко – 36шт.; 4 ст. Б. Фонтана – 2шт.; сквер Прохоровский – 6шт.).

- Валка деревьев – 3 шт. (ул. 7-я Пересыпская – 1шт.; пер. Высокий/Мечникова – 2шт.).

КП «Одесгорсвет» произведена:
- Монтаж, демонтаж кабельных линий – 311 м.п.
(пер. Баранова – 105м.п. площадь Автовокзала – 30м.п.; ул. Колонтаевская – 80 м.п. ул. Серова – 60 м.п.; ул. Краснова – 35).

- Монтаж, демонтаж воздушных линий – 1010м.п.
(ул. Посмитного/ул. Шклярука – 90м.п., пер. Баранова – 630м.п., пер. Л.Толстого – 120м.п., площадь Автовокзала – 60м.п., ул. И.Рабина – 30м.п.).

- Замена ламп – 325 шт.
( 1-ый и 2-ой Китобойный пер. – 14шт., ул. Платановая – 12шт., ул. А. Невского – 28шт., ул. Черниговская – 7шт. ул. Толбухина – 16шт., ул. Обильная – 9шт., ул. Авдеева-Черноморского – 8шт. и др.).

- Установка замена светильников – 57 шт.
(10-ый квартал Юго-Западного района – 20, 15-ый квартал Юго-Западного района – 30шт, Планетная – 7шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-, энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 3.03.2008г. установлено 1284 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(25.02.08 – 29.02.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 178;
- количество отработанных документов – 105;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 2;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 5;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 9;
• аварийных – 74;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 7;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 3;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Сорока А.Г., ул. Матюшенко, 14.
2. Толокнов А.А., ул. Тимирязева, 80 – г.



УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(25.02.08 – 01.03.08)


1. Закончены работы по устройству межквартального проезда по ул. Краснова, 15 – ул. Шклярука, 8.
2. Ведутся подготовительные работы по ремонту межквартального проезда по ул. Краснова, 3 – Адмиральский проспект.
3. Установка бортов на трассе Одесса-Киев (от ул. Химической до Гормолзавода).
4. Заканчиваются отделочные работы по ул. Колонтаевской а также монтаж контактной сети для пуска трамвая маршрута № 5.
5. Ведутся работы по замощению ул. Еврейской (квартал от ул. Пушкинской до ул. Ришельевской).
6. Устройство ливневой канализации и установка бортов по ул. Аэропортовской.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(25.02.08 – 29.02.08)

 

•  Перераховано до міського бюджету – 2 640 406,53 грн., у тому числі: 
- від продажу – 2 350 406,53 грн.;
- від оренди – 290 000,00 грн.

• Укладено та продовжено договорів оренди – 12.

• Укладено договорів купівлі-продажу – 2.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(25.02.08 – 29.02.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 46 звернень від громадян та 38 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 105 звернень на ім'я начальника управління від громадян та 29 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
11 – проектів договорів оренди земельних ділянок; 16 договорів на дольову участь у землекористуванні;
22 – проекти договорів купівлі-продажу;
27 – проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
15 – проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
11 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 4 акти;
2 – виїзди з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
3 – виїзди на місце за скаргами громадян.

Виявлено:
3 – порушення умов договорів оренди.

Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки
5 – документацій зі складання договорів оренди землі;
44 – документації із землеустрою фізичних осіб;
8 – документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
13 – договорів на дольову участь у землекористуванні;
52 – доручення підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 306 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 9 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(25.02.08 – 29.02.08)


1. Проведение контрольных замеров площадей восстановленных пляжей от Ланжерона до м. Б.Фонтана с участием представителя КРУ.
2. Обследование пирса в районе пляжа «Ланжерон» в связи с намечаемым его демонтажем.
3. Проведение замеров дебитов дренажных скважин в галерее I очереди ПОС.
4. Выдано 5 технических условий на проектирование объектов.
5. Подготовка и выдача 63 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного строительства.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ
(01.02.08 – 29.02.08)


1. Подготовлено и вынесено на утверждение исполнительно комитета Одесского городского совета проекты решений: 
-  «Об утверждении инвентаризации зеленых насаждений г. Одессы».
- «О внесении на рассмотрение Одесского городского совета проекта решения «Об согласовании определения территории «Института Филатова» парком-памятником садово-паркового искусства местного значения площадью 6,0945 га» (решение принято).
- «О внесении на рассмотрение Одесского горсовета проекта решения «Об утверждении правил содержания животных в г. Одессе» (решение принято).
- «О внесении на рассмотрение Одесского городского совета о внесении изменений в п. 4.1. Устава КП «Центр экологических проблем и инициатив» (о передаче в уставной фонд КП «Центр экологических проблем и инициатив» передвижной мобильной лаборатории экологического контроля).


2. Подготовлен проект «Программы охраны и улучшения состояния окружающей природной среды в г. Одессе на 2008-2010 годы.
3. Подготовлен проект «Программы развития, сохранения и обновления зеленых насаждений в г. Одессе 2008-2012 г».
Программы переданы на рассмотрение постоянной депутатской комиссии по экологии и чрезвычайным ситуациям Одесского горсовета.
4. Согласовано на 2008 год планы природоохранных мероприятий для 122 предприятий города и отчеты о выполнении мероприятий за 2007 год.
5. В соответствии с Законом Украины «О разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности» управлением ведется прием согласовательных документов в управлении разрешительных и согласовательных процедур, через которое по состоянию на 01.03.08 г. принято 12 документов.
6. Для получения разрешений на выбросы загрязняющих веществ в атмосферный воздух стационарными источниками управлением подготовлено 40 заключений по публикациям предприятий о намерении получения разрешения на выброс ЗВ в атмосферу.
7. По запросу Госуправления охраны окружающей природной среды в Одесской области подготовлены планы с перечнем планируемых работ по озеленению территории города в рамках проведения в 2008г. в г. Одессе Всеукраинской акции «Зеленый росток будущего» и «День окружающей природной среды».
8. Участие в комиссии по вопросам сноса зеленых насаждений, обследовано 136 улиц города на предмет сноса сухих, аварийных и неудовлетворительных деревьев г. Одессы.
9. По состоянию на 01.03.08 г. отделом экологического контроля управления проведено 42 проверки, в результате выявленных нарушений составлено 11 актов проверки и 4 протокола об административных нарушений.
На основании составленных отделом материалов в текущем году, Государственной экологической инспекцией в Одесской области подготовлены претензионные материалы, согласно которых в бюджет поступило 12 тыс. грн.
10. Управлением рассматриваются и направляются соответствующие разъяснения, ответы по запросам различных учреждений и управлений, в том числе обращениям граждан и депутатским запросам.
11. Управлением рассмотрено 26 заявлений граждан по вопросам обращения с бездомными животными, из них 8 заявлений на «телефон доверия городского головы». Службой отлова выловлено 578 бездомных собак.


12. Выполняются бухгалтерские мероприятия:
- Подготовка штатного расписания управления экологической безопасности с учетом повышения должностных окладов;
- Разработка проектом смет расходов и планов ассигнований по управлению экологической безопасности (содержание управления, фонд охраны окружающей природной среды, содержание службы отлова, программа соцзаказа);
- Проведение оплаты расходов на содержание управления и выплату заработной платы, подготовка договоров (9шт.), дополнительных соглашений (4шт.), платежных поручений (96 шт.), актов выполненных работ (6);
- Составление годового отчета по персонифицированному учету в Пенсионный фонд;
- Составление плана госзакупок по управлению экологической безопасности на 2008 год;
- Заполнение журналов-ордеров, главной книги.


13. Руководство управления принимает участие в еженедельных заседаниях постоянной депутатской комиссии по экологии и чрезвычайным ситуациям.
14. Осуществляется постоянный контроль за ходом выполнения распоряжений городского головы, решениям исполнительного комитета горсовета и Одесского городского совета и готовится соответствующая информации.



КП «СМЭП»
(25.02.08 – 02.03.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 27
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 27
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 46
4. Замена ламп – 303 шт.
5. Установлено турникетов – 40 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 14 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 8 шт.
8. Рихтовка колонок – 4 шт.
9. Рихтовка знаков – 2 шт.
10. Замена УК – 1 шт.
11. Работа по заявкам диспетчера по обслуживанию объектов АСУДД с текущим ремонтом и заменой перегоревших ламп.
12. Проведено техническое обслуживание объектов: №23 ул. Б. Арнаутская - Осипова; №24 ул. Б. Арнаутская – Пушкинская;№25 ул. Б. Арнаутская - Ришельевская; №26 ул. Б. Арнаутская – Екатерининская; №27 ул. Б. Арнаутская – пр-т Александровский; №29 ул. Б. Арнаутская – Старопортофранковская; №38 ул. Пушкинская – Успенская; №48 ул. Ришельевская – Успенская; №120 ул. Канатная – Успенская; №157 ул. Екатерининская – Успенская; №170 ул. Успенская - Преображенская; №171 ул. Успенская – пр-т Александровский; №172 ул. Успенская – Осипова; №173 ул. Дегтярная – Тираспольская; №174 ул. Дегтярная – Спиридоновская; №176 ул. Маразлиевская – Успенская.
13. Работы по организации пешеходного перехода на ул.Краснова За: установка кронштейна 4м., монтаж светофоров предупредительной сигнализации, протянуто 60м. кабеля питания, подготовка к монтажу контроллера ОСА – 2ЖМ.
14. Коммутация светофоров и контроллера на светофорном объекте №286 ул. Колонтаевская – Косвенная.
15. Замена и перекоммутация транспортного светофора на объекте № 49 Ришельевская – Пантелеймоновская.
16. На объекте №97 ул. Среднефонтанская-Облсовпроф осуществлена замена светофора и кабеля поврежденного троллейбусом.
17. Произведен ремонт оборудования с заменой блоков на объекте №86 1ст. Люстдорфской дороги.
18. Произведена реконструкция светофорного объекта №13 М. Арнаутская - Преображенская с заменой контроллера, устройства отсчета времени, перекоммутации.
19. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: Люстдорфская дорога - Тополева; Александровский пр-т - Жуковского.
20. Устранение не приходящего сигнала на перекрестке: ул.Преображенская-ул.Бунина.
21. Сориентированы светофоры на объектах: ул. Балковская - спуск Маринеско; Прохоровская - Мясоедовская; Жуковского - Александровский пр-т; Комарова - Г. Петрова.
22. ул.Малиновского - ул.Гайдара; пр-т Добровольского - ул. Махачкалинская; ул. Канатная – ул.Троицкая: на объектах демонтированы сбитые колонки.
23. Объезды маршрутов движения особой нормы.
24. Работы по восстановлению аппаратуры, устранение короткого замыкания на объекте: пр-т Ак. Глушко - магазин «Фокстрот».
25. Произвели замену предохранителей и устранение короткого замыкания на
следующих объектах: ул.Бугаевская - ул.Дальницкая; ул.Степовая - ул. Прохоровская; Люстдорфская дорога - ул.Тополева;
26. Работы по установке закладных на следующих объектах: Старопортофранковская – Тираспольская (1 шт.); Гайдара – Малиновского (1 шт.); Г. Петрова - «Сельпо» (2шт.); Ак. Вильямса, 79 - СШ № 86 (2шт.).
27. Подбор оборудования для строительства светофорных объектов ул. Мельницкая – ул. Михайловская; ул. Заньковецкая - ул. Михайловская на период еконструкции путепровода Поездной, на участке улицы Балковской от ул. Заньковецкой до ул.Мельницкой по распоряжению Одесского Городского Совета.
28. Разработка технической документации (паспортизация) для светофорных объектов: ул. Мельницкая - ул. Михайловская; ул. Заньковецкая – ул. Михайловская.
29. Разработка и орректировка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорных объектов: № 13 ул. М. Арнаутская - ул. Преображенская; № 286 ул. Колонтаевская - ул. Косвенная.
30. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект № 286 ул. Колонтаевская - ул. Косвенная.
31. Просмотр видеоматериалов за неделю. Архивирование видеофрагментов, содержащих ДТП на светофорном объекте №1 ул. Химическая - ул. М.Грушевского.
32. Объезд и перезапуск систем видеообзора: Б.Арнаутская - Ришельевская, Б.Хмельницкого - Мясоедовская, Балковская - Мельницкая, Химическая - М.Грушевского.
33. Анализ состояния дорожной ситуации и транспортных потоков.
34. Объезд объектов, содержащих контроллеры звукового оповещения для слепых.
35. Изучение нового оборудования дорожно-диагностического контроллера «Днепр» г.Днепропетровск.
36. Восстановление координированного управления светофорными объектами: ул. Преображенская - ул. М. Арнаутская; ул. Среднефонтанская - ул. Пироговская.
37. Проверка состояния линии связи.
38. Измерение «шлейфа» и «изоляции» (контрольно профилактическая работа): ул. Грушевского; ул. Разумовского; ул. Парковая; ул. Зоринская.
39. Текущий ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
40. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 6.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(23.02.08 – 29.02.08)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Специалистами отдела потребительского рынка управления проведены проверки 45 предприятий по соблюдению Постановления КМ Украины «Об утверждении Порядка проведения торговой деятельности и правил торгового обслуживания населения» от 15.06.2006г. № 833;
• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 148, принято на рассмотрение – 227. Выдано разрешений на эксплуатацию – 173, принято на рассмотрение – 42. Сумма местного сбора составила – 32810 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 26, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 127700 грн.;
• На основании решений Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные объекты по адресам: ул. 3аболотного, 56, Воробьева, 3, Фонтанская дор., 43, ул. Архитекторская, 24.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(25.02.08 – 29.02.08)


В связи с проведением встреч Одесского городского головы Гурвица Э.И. с мэром города София (Болгария) Бойко Борисовым, а также с представителем Аппарата правительства Республики Молдова, подготовлена полная информация о внешнеэкономических связях г. Одесса с Болгарией и Республикой Молвода (экспорт, импорт товаров и услуг), а также составлен список предприятий, которые находятся на территории города Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутыми странами.

 
Подготовлена информация для публикации информационно-аналитического журнала «Вестник МАГ», а также обновления экспозиции «Виртуальные выставки-ярмарки» на электронном портале Международной Ассамблеи столиц и крупных городов (МАГ), а именно:
- составлен План проведения международных выставок в городе Одессе, запланированных на 2008 год, для возможного участия представителей предприятий и выставочных компаний от российской стороны;
- представлена информация о промышленных предприятиях г.Одессы с целью внесения в «Единую базу данных оборудования, технологий и услуг, производимых в городах для нужд городского заказа».  
Совместно с районными администрациями Одесского городского совета и городским Центром занятости проводилась работа по организации проведения семинара на тему: «Развитие предпринимательства и его кредитное обеспечение», который состоится 6 марта т.г. в помещении Одесского городского центра занятости.
Рассмотрен проект Одесского отделения Инженерной академии Украины о внедрении типового регионального комплекса «Технопарк» и подготовлены предложения по данному вопросу.  
Рассмотрены и приняты к сведению расчеты показателей фондоотдачи по видам экономической деятельности за 9-ть месяцев 2007 года, направленные Главным управлением экономики Одесской облгосадминистрации от 09.02.08 г. № 257.
Подготовлены и предоставлены контрольно-ревизионному управлению в Одесской области паспорта объектов хозяйствования по каждому предприятию коммунальной собственности.  
Рассмотрены предложения ООО «ИЛК «Рента» и ООО «ТПК «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» и подготовлен ответ по вопросу приобретения подвижного состава трамваев и троллейбусов.
Разработан проект Положения о конкурсе партнеров КП «Международный аэропорт «Одесса» для выполнения заданий по реконструкции и строительству объектов в связи с подготовкой и проведением в г. Одессе финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Главного управления развития инфраструктуры и энергоснабжения Одесской области государственной администрации, по вопросу предоставления информации о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории для ЖСК «Гидростроитель-4», ОСМД «Проспект Шевченко 29-а» и ОСМД «Константа».
Рассмотрено обращение гражданина по вопросу тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 172 «а» и подготовлен ответ начальнику юридического управления.
Рассмотрено обращение генерального директора ООО «Герц» по вопросу размера комиссионных вознаграждений, которые выплачиваются данной организацией банковским учреждениям при оплате населением жилищно-коммунальных услуг и дан ответ и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергитического комплекса.
Рассмотрено коллективное обращение граждан, проживающих по адресу: ул. М.Говорова, 1-2, по вопросу оплаты и распределения денежных средств жителей ОСМД «Лунный на Говорова, 1-2» и подготовлены ответы заявителям.

 

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.02.08 – 29.02.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 791;
- до адміністратора – 466.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 568;
- через адміністратора – 289.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 791;
- адміністратором – 466.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(25.02.08 – 02.03.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 262,9 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 137,2 ед.
- по троллейбусу – 125,7 ед.
в выходные дни в количестве 201 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 115 ед.
- по троллейбусу – 86 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 475,178 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 404,578 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 69,689 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,911 тыс.грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 трамвайных вагона. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 146 вагонов,
- троллейбус – 149 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(25.02.08 – 02.03.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.02.08
 
По адресу: ул. Пестеля,18 – ветка упала на проезжую часть дороги.
Дежурная произвела распиловку и уборку ветки с проезжей части.
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 53/12 – ребенок разбил градусник.
Дежурная произвела демеркуризацию помещения.
26.02.08
 
По адресу: ул. Градоначальницкая, 32 – возгорание чердачного перекрытия.
Дежурная смена оказала помощи при эвакуации жильцов из дома.
По адресу:
ул. Преображенская, 23 – просьба установить ограждения аварийного участка.
 Место падения фрагментов декоративной лепки ограждено светоотражающей лентой.
27.02.08
 
По адресу: ул. Дворянская, 1/3 – проверка лаборатории на наличие бериллия.
Дежурная смена наличие бериллия в лаборатории не обнаружила.
По адресу: Среднефонтанская площадь – пожар трамвая.
Дежурная смена оказала помощь в эвакуации сгоревшего трамвая техническим работникам аварийной службы трамвайного депо.
По адресу: Лунный пер., 4, кв.22 – заклинило замок бронированной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Спиридоновой Т.Ф – инвалиду 1-ой группы в открытии двери.
28.02.08
По адресу: ул. Филатова, 78/8 – на территории агентства упало дерево.
Специалисты отдела ПСР произвели распиловку и уборку дерева.
По адресу: ул. Крымская, 48, кв.7 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения.
По адресу: Лунный переулок, 4, кв.2 – заклинило замок в бронированной двери квартиры.
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Спиридоновой Т.Ф., в открытии замка.
29.02.08
По адресу: Думская площадь, 1 – проверка зала заседания ГИК(сессия гор. совета)
Дежурная смена проверила зал заседания ГИК на предмет наличие ВОВ и СДЯВ.
По адресу: ул. Мечникова, 78/8 – разбил медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути (0,003кг) и демеркуризацию помещения.
01.03.08
По адресу: ул. Мясоедовская, 37 – на козырьке 3-х эт. дома висит камень, грозящий падением
Дежурная смена произвела снятие монолитного камня с козырька балкона 3-го этажа
02.03.08
По адресу: ул. Тимирязева 84-а – разлито 0.01кг ртути.
Дежурная смена произвела сбор ртути (0.01кг) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Маршала Говорова, 15, кв.32 – разбит медицинский термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути (0.003кг) и демеркуризацию помещения.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 307
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 271,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 5,
- ВОП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(25.02.08 – 02.03.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
25.02.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
- Перевірка журналів за 2006-2007 та 2007-2008 учбові роки ДЮСШ №№  4, 6;
- Перевірка ведення діловодства у ДЮСШ №№ 3, 5;
- Підготовка списків працівників ДЮСШ, СДЮШОР для недержавного Пенсійного відкритого фонду
- Поточні питання.
26.02.08
11.00
3
Кубок України зі стрибків на батуті
26-29.02.08
м. Миколаїв
4
Кубок України зі скелелазіння (швидкість, трудність)
28.02-02.03.08
м. Харків
5
Чемпіонат Області з дзюдо
29.02.08
смт. Овідіопіль
6
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
29.02-04.03.08
м. Бердичів
7
Зимова першість м. Одеса з футболу
01.03.08 з 10.00
м. Одеса
Стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
8
Першість спортивної школи №8 з вільної боротьби
01.03.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграду, 76-а
9
Чемпіонат України з волейболу
02-09.03.08
м. Полтава
10
Чемпіонат Одеської області з вільної боротьби
01-02.03.08
Одеська обл.
с. Каменка
11
Всеукраїнський турнір з вільної боротьби
02-05.03.08
м. Полтава
12
Чемпіонат України зі стрибків на батуті
02-07.03.08
13
 Міжнародний турнір з легкої атлетики, присвячений пам’яті О.І. Маринеско
02.03.08
м. Одеса
СК «Олімпієць»
пр-т Шевченка, 31 а

УПРАВЛЕНИЕ ПО ВОПРОСАМ КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ
(25.02.08 – 02.03.08)

Захід
Дата проведення
Місце проведення
Виставка «Передчуття весни»
25.02-09.03
Міська художня галерея,
Сабанєєв міст,3
Атестація ДХШ
25.02-05.03.08
ДХШ
вул. Жуковського, 47
I міський фестиваль-конкурс дитячого мистецтва «Я люблю тебе, Україно!»
29.02-02.03.08
ДМШ №3 вул. Ак.Філатова, 66/68,
ОССМШ ім. проф. П.С.Столярського
Сабанєєв міст, 1
Звітний концерт хорового відділення «Масляниця»
керівник - викладач
ДМШ №3   Смірнова С.М.
29.02.08
Дитяча музична школа № 3
вул. Середня,1
Виступ муніципального хору «Віват» та ансамблю української музики «Стожари» у I фестивалі-конкурсі дитячого мистецтва
«Я люблю тебе, Україно!»
02.03.08
16.30-18.30
ОССМШ ім. проф. П.С.Столярського
Сабанєєв міст, 1
Святковий концерт ансамблю «Аріель», присвячений багатодітним матерям М.Одеси
02.03.08
о 12.00
Палац Студентів
вул. Маразліївська, 34а

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее