13:58:46   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.08 – 14.03.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято –  15 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 240 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 41.

За звітний період проведено:
13.03.08 – засідання Ради опіки та піклування;
13.03.08 – засідання районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення;
14.03.08 – нагородження грамотами та цінними подарунками двірників району з нагоди Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення;
14.03.08 – урочисті заходи до Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення (Ресторан „Фіджі”);
14.03.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 2 письмових звернення громадян та на 15 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 25 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП „ЖКС”.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
На виконання міської програми „Про створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями” працівниками відділу спільно з працівниками міського управління соціального захисту та праці проведено обстеження житлових будинків, в яких мешкають інваліди, з метою облаштування пандусів.
Здійснено 4 виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Гоголя, 5; Французький бульвар, 12-А; пр-т Шевченка, 8/4; пров.Маяковського, 6.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
13.03.08 – нарада з мешканцями будинку №29 по вул. Канатній з питань створення товариства співвласників багатоквартирних будинків.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 81 письмове звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 4 розпорядження згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: вул. Розумовська, 18; вул. Розумовська24, вул. Ленінградська,15.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
12.03.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів спільно з співробітниками управління торгівлі, СЄС, прокуратури, міліції та управління архітектури району (вул. Катерининська, вул. Рішельєвська, вул.Грецька, вул. Дерибасівська);
12.03.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул.Преображенська, вул. Дерибасівська);
15.03.08 – організовано благодійний обід в кафе „Віват” (вул. С.Варламова, 9), присвячений Міжнародному жіночому дню 8 березня для ради громадськості району .

Відділ соціально-економічного розвитку району:
11-14.03.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (7 договорів – на експлуатацію службових автопарковок та 3 – на цілодобові стоянки);
11-14.03.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви);
13.03.08 – об’їзд автостоянок та парковок розміщених на території району;
14,15.03.08 – відповідно до розпорядження райадміністрації від 21.02.2008 р. № 213 «Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу весною 2008 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників (відповідно до графіка виділення транспорту).

Відділ у справах дітей:
11-14.03.08 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
11.03.08 – перевірка умов утримання та виховання дітей в неблагополучних сім’ях за місцем мешкання (перевірено – 2 сім’ї).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
10.03.08 – відвідування вистави дітьми пільгового контингенту в Одеському Цирку (100 дітей);
14.03.08 – участь учнівської молоді району в 10-й Спартакіаді серед різних верств населення м. Одеси (вул. Ланжеронівська, 27-А);
11-14.03.08 – на виконання указів Президента України від 01.04.2005 р. „Про Всеукраїнську акцію „Зелений паросток майбутнього” і від 06.08.1998 р. „Про день довкілля” організовано та проведено суботники з учнівською молоддю району.

Відділ освіти:
11-14.03.08 – районні змагання з міні-футболу (місце проведення – ОЗОШ №122; учасники – учні ОЗОШ №122, 37, 35, 26, 16, 38, 39, 58, 21);
12.03.08 – районний конкурс-захист науково-дослідницьких робіт з правознавства „Судова влада в Україні та шляхи її реформування” (місце проведення – Юридичний ліцей, вул. Катерининська, 64);
12.03.08 – фінал районної гри „Брейн-ринг” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”, вул. Спиридонівська, 10; учасники – команди Юридичного ліцею, ліцею „Приморський”, ОЗОШ №122, 118, 59, 121);
12.03.08 – проведено конференцію „Жіночі імена на карті Одеси” (місце проведення – Будинок медпрацівника, учасники – керівники гуртків ЦДЮТ „Самоцвіт”, представники громадських організацій);
12-15.03.08 – конкурс дитячого малюнку „Дух Елади з нами” (місце проведення – Фонд грецької культури; учасники – вихованці позашкільних закладів);
14.03.08 – районний фестиваль „Пісня в солдатській шинелі” (місце проведення ЦДТ „Моряна”);
14.03.08 – участь у міському фестивалі „Пори року” (місце проведення – Палац ім. Я.Гордієнка; учасники – вихованці позашкільних закладів).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили на КП „Одеспроект”.
Сектором по оплаті праці здійснено перевірку ЗОШ №36 щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „АПМ Профіль”, ТОВ „Меркурій Глоб Україна”, кафе „Говінда”, ТОВ „Конкорд-теплосервіс”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 110 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 92 громадян району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 25 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 73 громадянина, 3 заяви на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.08 – 14.03.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії за грудень 2007р. – 539 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за грудень 2007 р. – 70 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
Проведена перевірки списків ветеранів війни МВС, СБУ і працюючих МО і в/ч, які надали силові структури, з базою ЄДАРП для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги. Сформовані відомості для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги.
Проведено планову перевірку на підприємстві ТОВ «Євромарін Сервіс» за дорученням ФССНВВ та ПЗ України. До прокуратури передана довідка перевірки додержання трудового законодавства про оплату праці по ТОВ «Євромарін Сервіс».

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 65 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 10 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 14.03.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 14 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об’єкти самовільного
будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Розроблено план заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи в осінньо-зимовий період 2008-2009 р.р.
Проведено 2 прийому громадян з питань МВК, підготовлено 18 розпоряджень з питань МВК.
Працівниками відділу житлово - комунального господарства за звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
11.03.08 – розглянуто звернення громадянина стосовно проведення ремонту внутрішньоквартального проїзду по пр.. Ак. Глушка, 6-А, 6-Б. На основі листа Управління дорожнього господарства відповідь надана заявнику.
11.03.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. № 68-А по вул. Ак. Корольова стосовно проведення робот з розкопок. Здійснено виїзд на місце, проведена фотозйомка. Матеріали направлено до Інспекції з благоустрою міста.
12.03.08 – розглянуто припис Державної екологічної інспекції з охорони навколишнього середовища Північно-Західного регіону Чорного моря стосовно звалища будівельного та побутового сміття за адресою: пров. Приморський. Здійснено виїзд на місце. Проведена фотозйомка. Відповідь надана адресату.
12.03.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. №№ 10, 12 по вул. Ак. Філатова, стосовно зняття аварійного дерева.
Надіслано листа до Інспекції з благоустрою стосовно даного питання.
13.03.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. № 31 по вул. Ак. Корольова, стосовно демонтажу стойки провідного зв’язку.
Надіслано листа до санітарно-епідеміологічної станції Київського району для вирішення даного питання. Відповідь надана адресату.
14.03.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. №116 по вул. Левітана стосовно благоустрою прибудинкової території.
Проведений виїзд на місце та зустріч з мешканцями. Відповідь надана адресатам.

Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів за звітний період були укладанні договори про сплату місцевого збору за припаркування автотранспорту та перерахування його до бюджету міста на території Київського району.
11.03.08 – здійснений виїзд по контрольному питанню щодо встановлення законності розташування металевого гаражу за адресою: вул. Ак. Корольова, 118.
Співробітниками відділу була прийнята участь в роботі комісії по питанню перевірки фактів викладених в заяві громадянина, щодо незаконного встановлення дизель-генератора, а також самовільної прибудови за адресою: пров. Гаршина, 5/12.
12.03.08 – спільно з представниками СОН «Чубаївка» здійснено прибирання звалищ побутових відходів в місцях їх накопичення.
13.03.08 – участь в роботі мобільної групи з питань сплати земельних податків.
14.03.08 – спільно з представниками СОН «10 ст. В. Фонтана» здійснено прибирання звалищ побутових відходів в місцях їх накопичення.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 29 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 4;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 4;
- відсутність холодного водопостачання – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 4;
- відсутність електроенергії – 3;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 1;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- простій ліфтів – 2;
- спалення віток дерев – 1;
- незаконне будівництво – 1;
- не працевлаштування ліфтів – 4.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 27 звернень, по 2 зверненням ведуться роботи.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- перевірка санітарного стану об’єктів торгівлі та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо підготовки до весняно-літнього періоду;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
12.03.08 – участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення фізичних та юридичних осіб землекористувачів до сплати податку за землю та орендної плати за землю.
11-14.03.08 – розглянуто та надано відповідь на 5 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
10.03.08 – виїзд на надзвичайну ситуацію з оформленням звітних документів за адресою: вул. Ак. Корольова, 32;
12.03.08 – виїзд на надзвичайну ситуацію з оформленням звітних документів за адресою: вул. Івана Франка, 42;
13.03.08 – контроль проведення штабного об’єктового тренування в санаторії «Ластівка» (вул. Дача Ковалевського, 99).

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 15 судових засіданнях;
12.03.08 – проведені профілактичні бесіди з трьома неповнолітніми які перебувають на обліку у відділі;
13.03.08 – проведення рейду по неблагополучним сім’ям спільно з службою у справах неповнолітніх Одеської міської ради та ВКМСН Київського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області.

Адміністративна комісія:
13.03.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 11 протоколи про адміністративні правопорушення та 1 протестів прокуратури);
11.03.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії.

Відділом у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій за минулий тиждень були здійснені організаційні заходи щодо прийняття участі у Всеукраїнському місячнику «Спорт для всіх – спільна турбота».
Формування районної команди з бадмінтону для участі в загальноміських змаганнях в рамках проведення ІХ міської Спартакіади.
Формування районної команди з настільного тенісу та забезпечення її участі в загальноміських змаганнях, які пройдуть 14.03.2008р. в рамках проведення ІХ міської Спартакіади.

Відділ освіти:
- протягом тижня команди переможці районних змагань з баскетболу прийняли участь у міських змаганнях, які були організовані на базі Гімназії № 9 (пр. Ак. Глушка, 1-г);
- організована підготовка до оздоровчої компанії 2008 року на базі закладів освіти району;
14.03.08 – проведення районного фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» на базі ЗОШ № 55 (вул. Ільфа та Петрова, 25);
- підведення підсумків конкурсу дитячого малюнку «Безпека дорожнього руху – це життя», який був організований сумісно з управлінням ДАІ ГУМВС України в Одеській області;
- у рамках програми «Чужих дітей не буває» організовані благодійні концерти Муніципального театру духовної музики на базі НВК № 84 (пр. Ак. Глушка, 1-г);
13.03.08 о 14.00 – на базі Одеського професійного ліцею технологій та дизайну одягу організована проф. агітаційна зустріч випускників 9 класів закладів освіти Київського району з представниками Центру зайнятості.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.08 – 14.03.08)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронні картки, проведено корегування 600 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 235 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 101;
- Видано санаторно-курортних путівок – 43;

До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 2673 громадянина. За наслідками розгляду призначено 1193 субсидії, відмовлено по 60 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 11 по 14 березня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 28 чол.(196,00 грн.);
• медикаменти (аптека «Акс») – 3 чол. на суму 30,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• банні –50 чол. (900,00 грн.);
• прання білизни – 40 чол. (900,00 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. (40,00 грн.);
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран», кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 18894,00 грн.
- продуктові набори отримали 419 чол. на суму 17799,12 грн.

Проведено:
11-14.03.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
11-12.02.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
12-13.03.08 – у приміщенні ДЮСШ № 5 прийняли участь у X-міській Спартакіаді серед збірних команд районів з бадмінтону.
12.03.08 – проведений мотиваційний тренінг для лідерів шкіл району «Хочу, знаю, можу».
13.03.08 – проведений районний етап обласного конкурсу для старшокласників „Молодь обирає здоров’я”
14-15.03.08 – у СК „Одеса” прийняли участь у X-міській Спартакіаді серед збірних команд районів з настільного тенісу.
14.03.08 – у малій залі райадміністрації пройшло засідання районної Міжвідомчої комісії з питань охорони дитинства та сімейної політики.
З 15.03.08 – проведення двомісячника з благоустрою району та прийняття участі у Всеукраїнській акції „Зелений паросток майбутнього”.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.08 – 16.03.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 13 громадян, прийнято до розгляду 52 письмових звернення.

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 38 звернення громадян, 19- звернень організацій, 4 - депутатські звернення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Видано приписи керівникам підприємств станції «Одеса-Пересипь», «Спецелектромонтаж», КП «Міськканалізація», ПП «Юлій», ТОВ «Ліберта -ЛТД», ПП «Жданов» о необхідності у терміновому порядку провести в належному санітарному стані прилеглу територію.
Підготовлено інформацію о необхідності установки урн у мкр. Пересипьский.
Проведено організаційну роботу по проведенню суботнику 15.03.2008 р.
13.03.08 – проведена зустріч мешканців житлових будинків мкр. Лузанівка з керівниками міських та районних служб, райадміністрації з питання обговорення рішення Одеської міської ради «Про розроблення «Містобудівного обґрунтування забудови мікрорайону «Лузанівка» з розміщенням додаткових жилих будинків та знесення старого жилого фонду».
Комісією у складі спеціаліста Суворовської райадміністрації, майстра дільниці № 3 КП «ЖКС «Пересипьский», головного інженера залізничної станції «Одеса _ Пересипь», обстежена прилегла територія залізничних путей станції та підприємств, які розташовані поруч з залізничним полотном з питань санітарного стану території, прилеглої к залізничному полотну станції.
Розглянуто 12 справ про адміністративні правопорушення.
Здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок.
Проведено інвентаризацію скверів та парків.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Щоденний контроль за безперебійним водо-, теплопостачанням.
Виїзд за адресою: вул. Банківська, 14 (фірма «Імперія авто») з питань благоустрою дитячого майданчику.
Виїзд з питань самовільного будівництва та реконструкції: вул. Балківська, 4, вул. Балківська, 10, вул. Балківська, 42-Б.
Інвентаризація з питань самовільного захоплення землі на закріплених територіях КП «ЖКС».
Обстеження будинку № 11 по пров. 1-й Вапняний, по колективному зверненню мешканців.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 13 засіданнях суду.
Проведено 3 бесіди з неповнолітніми, які скоїли злочини.
Відвідали 11 неблагополучних сімей.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 90 запити щодо неповнолітніх до різних установ.
Зібрані документи та підготовлений список на 21 особу з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування для отримання одноразової допомоги при досягненні 18-ти років.
Ведеться робота по складенню житлового реєстру дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Підготовлено 2 пакети документів про призначення опіки над дітьми, 2 висновки про позбавлення батьківських прав, 2 розпорядження про влаштування дітей до будинку дитини.
Ведеться постійно робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.

Відділ у справах культури, сім’ї , молоді та фізичної культури:
10.03.08 – Голосні читання в Шевченківські дні «…І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь». (Бібліотека № 29).
11.03.08 – Районний фестиваль «Молодь обирає здоров’я» на базі БТЮ «Тоніка».
12.03.08 – Районний фестиваль «Молодь обирає здоров’я» на базі ЦДЮТ «Зоресвіт».
12-25.03.08 – Виступ ансамблю класичного танцю БТЮ «Тоніка» в Мюнхені на фестивалі у рамках Програми розвитку культурних надбань українського народу за межами України.
12.03.08 – Спортивні змагання з бадмінтону в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
14.03.08 – Спортивні змагання з тенісу в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Перевірені об’єкти торгівлі та побутового обслуговування, зупиночні комплекси, розташовані у мікрорайонах, щодо дотримування ними Правил торгівлі та санітарного стану.
Робота з підприємствами торгівлі щодо підготовки проведення акцій „Зелений паросток майбутнього”, який відбудеться з 09.03.2008р. по 09.05.2008р. та „Дня довкілля”, що відбудеться 19.04.2008р.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
З ціллю забезпечення безпеці експлуатації газових мереж проводиться робота з керівниками підприємств торгівлі щодо надання узгоджень з ВАТ «Одесагаз».

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ПП „Золотий колос”, ЖЕП тресту „Чорноморкурортбуд”, ТОВ „Р-ФІН”, ТОВ „Рембуд”, ВАТ „Фармація аптека №251”, КУ „Міська поліклініка №18”, ТОВ „Автоскладальне виробництво”, ТОВ „КУА ЮГ-Інвест”, ДП ДЄУ.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 101.
Призначені субсидії сім’ям – 16.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 1 та 8.
Оброблено 87 звернень для призначення різного виду допомог.
Оброблено 29 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Організаційно – масова робота
15.03.08 – проведено суботник в рамках всеукраїнської акції „ Зелений паросток майбутнього” за участю мешканців району, працівників підприємств усіх форм власності, торгівлі та закладів освіти.
12.03.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою пр.Добровольського, 123 – з питання створення ОСББ.



ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(11.03.08 – 15.03.08)


1. Согласование расходной части программы развития туризма в городе Одессе на 2008 - 2012 гг. с управлением финансов, управлением экономики инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, за счет бюджета развития.

2. Сбор информации с оздоровительных учреждений и с учреждений кратковременного проживания.

3. Подготовка материалов к повторному заседанию постоянно действующей межведомственной комиссии по изучению состояния санаторно-курортных учреждении (Приморского района).

4. Подготовка к реализации вопросов, рассмотренных на координационном совете по вопросам развития туризма и рекреации при Одесском городском голове (положение о конкурсе на лучшую туристическую эмблему города Одессы и организация школы ГИДОВ).


5. Работа с текущей документацией.


6. Посещение пресс-конференции ЗАО лечебно-оздоровительных учреждений профсоюзов Украины «Укрпрофздравница», тема: «О защите собственности ЗАО «Укрпрофздравницы».


7. Посещение семинара «Документооборот».


8. Обновление базы данных туристических агентств г. Одессы.


9. Подготовка к проведению пресс-форума.



УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
(10.03.08 – 14.03.08)


Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.
8-9 березня 2008р. пройшов чемпіонат України гри „Що? Де? Коли?" серед школярів, в якому взяли участь більш 50 команд різних вікових груп з усіх регіонів України. В старшій групі команда Одеської спеціалізованої школи № 121 «ВКД – 121» стала срібним призером чемпіонату, а збірна команда ОНВК «Гармонія» та ОЗОШ № 63 «Бандерлогі» стала бронзовим призером чемпіонату. Переможці чемпіонату України візьмуть участь у вищій лізі ігор «Що? Де? Коли?».
12.03.08 – на базі ОЗОШ № 62 проведений семінар-практикум для вчителів природознавства за темою: «Моделювання уроку природознавства», в якому взяли участь 30 вчителів закладів освіти міста.
13.03.08 – за планом роботи «Школи молодого вихователя» на базі ІМЦ проведений семінар-тренінг за темою: «Психологічні особливості дітей дошкільного віку», в якому взяли участь 35 вихователів закладів освіти міста;
13.03.08 – на базі ОЗОШ № 57 проведений семінар для вчителів математики та фізики за темою: «Сучасні технології навчання. Метод проектів як освітня технологія», в якому взяли участь 45 вчителів загальноосвітніх навчальних закладів міста;
14.03.08 – на базі ДНЗ №15 проведено засідання «Школи резерву керівних кадрів ДНЗ» за темою: «Шкільний заклад передового педагогічного досвіду», в якому взяли участь 30 слухачів.
14-15.03.08 – на базі ОЗОШ №№ 1, 27, 73, 100, 122 проведений відбірковий тур змагань Всеукраїнського шкільного чемпіонату з футзалу.
11-14.03.08 – в рамках проведення Спартакіади школярів на базі ОЗОШ №20 пройшли змагання з волейболу серед юнаків.
В закладах освіти міста проведені внутрішкільні змагання з настільного тенісу. Команди - переможці від кожної школи протягом наступного тижня братимуть участь у районних змаганнях на кубок управління освіти і наукової діяльності та благодійної організації «Бути добру».



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(10.03.08 – 14.03.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 105,8%, сбор платы за водопотребление – 101,6%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:

Обрезка деревьев - 46шт. (411 батарея; пр. Гагарина, 16/1, 16/2, 16/3; парк Победы; сквер Мечникова, парк Горького; 3-я Пригородная, 24)
Валка деревьев - 3 шт. (ул. Рассвета; сквер Мечникова; ул. Гайдара, 29).

КП «Одесгорсвет» произведено:
Замена светильников – 58 шт.
(Прохоровский пер.; ул. Балковская; 9 кв. ЮЗМ; Довженко; ул. Ген. Петрова; ул. Марсельская; ул. Умова; ул. Дальницкая)
Замена аварийных опор – 1 (ул. Краснова)
Замена воздушной линии на кабельную – 860 м.п. (ул. Грушевского; ул. Бабушкина).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-, энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 17.03.2008г. установлено 1717 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(10.03.08 – 14.03.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 168;
- количество отработанных документов – 91;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течение недели – 8;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 3;
- количество выданных ордеров:
• плановых – 15;
• аварийных – 59;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 3;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. Горгос Ю.А. – Черноморка, Зеленая балка, 55.



УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(10.03.08 – 14.03.08)


1. Закончены работы по устройству нижнего слоя покрытия асфальтобетона на ул. Центральный аэропорт.
2. Ведутся работы по устройству пешеходных дорожек на ул. Центральный аэропорт.
3. Ведутся подготовительные работы по ремонту межквартального проезда по ул. Краснова, 3.
4. Закончены работы по замощению ул. Еврейской (квартал от ул. Пушкинской до ул. Ришельевской).
5. Закончены работы по закрытию раскопки по пр-ту Гагарина (от пр-та Шевченко до ул. Сегедской).
6. Начаты работы по реконструкции ул. Тираспольской.
7. Начаты работы по реконструкции ул. Балковской (от ул. Мечникова до ул. Грушевского).
8. Установка бортов на Киевском шоссе.
9. Ведутся работы по благоустройству проезжей части и тротуаров на ул. Южная, Садиковская, Мечникова.
10. Ведутся комплексные работы по благоустройству ул. Маразлиевской (от ул. Троицкой до ул. Успенской).
11. Благоустройство межквартального проезда по проспекту Гагарина, 13.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(10.03.08 – 14.03.08)


Перераховано до міського бюджету – 835 104,00 грн., у тому числі:
- від продажу – 222 804,00 грн.;
- від оренди – 612 300,00 грн.

Укладено та продовжено договорів оренди – 10.

Укладено договорів купівлі-продажу – 10.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(10.03.08 – 14.03.08)


1. Обследование участка побережья в районе пляжа «Ланжерон» в связи с самовольным строительством.
2. Обследование участка побережья в районе траверсов №18-№18а (арендатор ООО «Южное»).
3. Технадзор за демонтажом причала для швартовки маломерных судов в районе пляжа «Аркадия».
4. Выдано 7 технических условий на проектирование объекта.
5. Подготовка и выдача 51 заключения по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(10.03.08 – 16.03.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 53
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 53
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 41
4. Замена ламп – 390 шт.
5. Установлено турникетов – 47 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 22 шт .
7. Заменено дорожных знаков – 2 шт.
8. Восстановлено дорожных знаков – 3 шт.
9. Ремонт колонки – 1 шт.
10. Замена турникетов – 10 шт.
11. Работа по заявкам диспетчера по обслуживанию объектов АСУДД с текущим ремонтом и заменой перегоревших ламп.
12. Произведена реконструкция светофорного объекта и установка нового оборудования в рамках реконструкции ул.Тираспольской на светофорном объекте ул. Колонтаевская - ул. Старопортофранковская - ул. Тираспольская.
13. Переустановка светофоров в связи с проведением дорожных работ с изменением металлоконструкций на светофорном объекте ул. Успенская – ул. Маразлиевская.
14. Замена транспортных ламповых светофоров на светодиодные светофоры на объекте ул. М. Арнаутская - ул. Преображенская.
15. Работы на объекте ул. Канатная - ул. Пироговская, произведена замена поврежденного светофора и ремонт кабеля.
16. Установка заземления и антенн радиоканала на следующих светофорных объектах: ул. Колонтаевская - ул. Мастерская; ул. Колонтаевская - ул. Косвенная. Объекты подключены к АСУДД.
17. Подключение устройств отсчета времени на транспортные светофоры на объекте ул. Колонтаевская - ул. Косвенная.
18. Произведен ремон аппаратуры УК на следующих объектах: ул. Армейская - ул. Сегедская; ул. Прохоровская - ул. Степовая; ул. Комарова - з-д «Промсвязь»; ул. Краснова - СШ №27; ул. Польская - ул. Бунина.
19. Устранены не приходящие сигналы (ремонт кабеля) на светофорных объектах: ул. Балковская - ул. Бабеля; пл. Толбухина; ул. Прохоровская - ул. Степовая; ул. Балковская - ул. Дальницкая; ул. Ак. Филатова - ул. Варненская; пр-т Адмиральский - ул. Судостроительная; ул. Польская - ул. Жуковского; ул. Екатериненская - ул. Троицкая.
20. Сориентированы светофоры (развернуты) на объектах: ул. Мечникова -
ул. Лазарева; пр-т Шевченко - ул. Армейская; ген. Петрова - И. Рабина;
ул. Ак. Заболотного - Обл. больница; ул. Мясоедовская - ул. Средняя: ул. Канатная - ул. Пироговская; ул. Канатная - б-р Итальянский; ул. Преображенская - ул. Успенская; ул. Преображенская - ул. Щепкина; пр-т Шевченко - пер. Шампанский.
21. Произведена замена линз на следующих объектах: пл. Таможенная; пр-т Шевченко - Суд; ул. Канатная - ул. Пантелеймоновская.
22. Устранение короткого замыкания с заменой предохранителей на светофорных объектах: пл. Толбухина; пр-т Шевченко - ул. Армейская; Николаевская дорога - пр-т Добровольского.
23. Произведена установка светофорных колонок на объектах: ул. Ак. Вильямса маг.-СШ №86 (2 шт); ген. Петрова - маг. «Сельпо»(2 шт); ул. Ак. Воробьева - СШ № 61 (2 шт); ул. Новосельского - ул. Конная (4 шт).
24. Перезапуск аппаратуры (КС - 3) на объекте ул. Тополева - Люстдорфская дорога.
25. Замена светофора на объекте ул. Ак. Заболотного - Обл. больница.
26. Светофорный объект на пересечении улиц Михайловская - Заньковецкая был включен в режим работы с установленным на нем временем - 22x3x14x3.
27. Проводились монтажные работы на объекте ул. Старопортофранковская - ул. Колонтаевская - ул. Тираспольская, в связи с реконструкцией.
28. Пр-т Свободы - СШ № 85 - установлены информационные таблички «Для перехода нажмите кнопку».
29. Прозвонка и замена линии связи (кабеля ТПП 10x2x0.32) на участке кросс ГАИ -кросс КП «СМЭП».
30. Восстановление связи между модемами на объектах: ул. Ришельевская - ул. Б. Арнаутская: ул. В. Стуса - ул. Мельницкая; ул. Мельницкая - ул. Балковская; ул. Пушкинская - ул. М. Арнаутская.
31. Проверка состояния линий связи измерение «шлейфа», изоляции на участках следующих улиц: ул. М. Арнаутская; ул. Л. Шмидта; ул. Среднефонтанская; ул. Пироговская; ул. Мясоедовская, ул. Мастерская.
32. Диагностика системы видеообзора («Безопасный город»), проверка узлов
коммутации на Екатерининской площади.
33. Проверка состояния линий связи, перепротяжка кабеля ТПП 20x2 на светофорном объекте ул. Мельницкая - ул. Михайловская.
34. Объезд объектов, содержащих контроллеры звукового оповещения, произведена диагностика: ул. Краснова - пр-т Адмиральский; ул. Гайдара - ул. Г. Петрова; ул. Космонавтов - ул. Г. Петрова; ул. Левитана-ул. Ак. Королева; ул. Ак. Вильямса - ул. Ильфа и Петрова.
35. Восстановление линий связи, изготовление муфты 20x10x10 на участке ул. Зоринская, 22.
36. Восстановление координации светофорных объектов, прозвонка и замена линии связи: ул. М. Грушевского - ул. Парковая; ул. М. Грушевского -ул. Химическая; ул. М. Грушевского - ул. Пестеля; ул. М. Грушевского - ул. Бр. Поджио; ул. М. Грушевского-ул. Плиева.
37. Восстановление видеообзора, прозвонка и замена линий связи на объектах: ул. Пестеля - ул. М. Грушевского; ул. Химическая - ул. М. Грушевского.
38. Текущий ремонт:модулей ключей; модулей интерфейса: модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
39. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект №215 ул. Старопортофранковская - ул. Тираспольская - ул. Колонтаевская.
40. Разработка и корректировка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорных объектов №195 ул. Колонтаевская – ул. Мастерская, №286 ул.Колонтаевская – ул. Косвенная.
41. Подготовка информации для программирования нового тестового дорожно-диагностического контроллера (г.Днепропетровск) для объекта №220 Тираспольское шоссе – 3-я Станционная.
42. Местное обследование светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (паспортизации и инвентаризации): ул. Воробьева - Больница; ул.Воробьева - ул. Краснослободская; ул. Приморская - спуск Маринеско; Черноморского казачества - Балтская дорога; Черноморского казачества - ЗОР; Черноморского казачества - ул. Гефта; Черноморского казачества - ул. Кравцова; Черноморского казачества - ул. Плыгуна; Черноморского казачества - ул. Церковная; Черноморского казачества - ул. Одария; Люстдорфская дорога – ул. Бреуса; ул. Красного - Артиллерийская; ул. Красного - Адмиральский пр-т; ул. Красного - Прокуратура; ул. Красного - СШ № 27; 3-я ст. Люстдорфской дороги.
43. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 5.
44. Совместно с представителями рекламного агентства «Метроборд» осуществлен выезд на Александровский проспект по определению мест установки пешеходного ограждения и разработки схемы установки.
45. Подготовка ответа заместителю городского головы по установке декоративного пешеходного ограждения на бульваре Искусств.
46. Подготовлено письмо в УГАИ на согласование паспортов светофорных объектов: ул. Мельницкая - ул. Михайловская; ул. Заньковецкая - ул. Михайловская.
47. Подготовлен ответ на запрос о наличии дорожных знаков на пересечении улиц Ак. Вильямса – пр-т М. Жукова, определяющие приоритетность в движении транспортных средств.
48. Подготовлена информация в УТКГ о выполнении решения городского головы №74-01 р по ограничению въезда грузового транспорта в центральную часть города.
49. Подготовлен наряд - задание на доустановку дорожных знаков 3.3 «Движение грузового транспорта запрещено».
50. Разработаны недостающие схемы расположения школ по Малиновскому району.
51. Подготовлен ответ в ГАИ по выполнению предписания на установку дорожного знака на Александровском проспекте.
52. Выдан наряд-задание на установку дорожного знака по Александровскому проспекту.
53. Подготовлена информация начальнику бюро эстетики городской среды и внешней рекламы г. Одессы о количестве информационно-указательных знаках.
54. Подготовлен ответ начальнику управления социальной защиты и труда Регульской Л.С. по городской программе «Равенство».
55. Подготовлен ответ директору училища торговли и питания о нанесении дорожной разметки 1.14.1 типа «Зебра» на ул. 25 Чапаевской дивизии.
56. Подготовлен ответ в УТКГ об установке дорожных знаков 5.42 (место остановки трамвая) по ул. Колонтаевской.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(10.03.08 – 14.03.08)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Специалистами отдела потребительского рынка управления проведены проверки 84 предприятий по соблюдению Постановления КМ Украины «Об утверждении Порядка проведения торговой деятельности и правил торгового обслуживания населения» от 15.06.2006г. № 833;
• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 150, принято на рассмотрение – 156. Выдано разрешений на эксплуатацию – 119, принято на рассмотрение – 100. Сумма местного сбора составила – 25925 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 101, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 104760 грн.;
• На основании решений Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные объекты по адресам: ул. Атамана Головатого, 161, ул.Бугаевская,136, Днепропетровская дорога, 109а, 25-ой Чапаевской дивизии, 12.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(10.03.08 – 14.03.08)


На выполнение постановления Кабинета Министров Украины от 30.11.2004 г. № 1604 « Об утверждении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 г.г.» подготовлена информация о ходе выполнения мероприятий Программы в 2007 году.
В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору Департамента архивного дела и производства Одесского городского совета по вопросу разработки цен на услуги, предоставляемые Департаментом архивных дел и производства.
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н. рассмотрено обращение директора КП «Информресурс» по вопросу введения банками города дополнительной оплаты за приём коммунальных платежей от населения. В связи с этим ответ подготовлен и направлен начальнику Управления финансов Одесского городского совета Бедреге С.Н.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ судье Суворовского районного суда г. Одессы по вопросу тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий для ЖСК «Приморский-28» (ул. Ген. Бочарова, 65);
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н. рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданам, проживающим по адресу: ул. Градоначальницкая, 22, корпус 6 – по вопросу тарифов на содержание домов и придомовых территорий;
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н. рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданам проживающим в общежитии, расположенном по адресу: ул. Строганова, 10 по вопросу правомерности взымания платы за проживание в общежитии;
14 марта 2008 года представители управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественном открытии Международного архитектурно-строительного форума «VIRA UKRAINE», объединившего выставку строительных технологий и материалов «BUILD TECH», выставку недвижимости «VIRA REALTY», а также выставку инженерных систем и оборудования «VIRA INSTAL».
Основными тематическими разделами выставки «BUILD TECH» являлись: проектирования, строительство, реконструкция, реставрация, технологии монолитного строительства, деревянное домостроение, кровельные технологии, фасадные системы, окна, строительные и отделочные материалы, электрооборудование, металлоизделия, ковка, напольные покрытия, двери, перегородки, лестницы, инженерные системы, материалы для стен и потолков, а также строительная техника и инструмент.
В рамках Форума «VIRA UKRAINE» был проведен «круглый стол» «Перспективы создания нового делового центра Одессы», посвященный стратегии градостроительного развития города Одессы, в частности, перспективам развития коммерческой недвижимости и создания нового делового центра Одессы. В работе данного мероприятия приняла участие начальник управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета Садовская О.Н. и другие представители исполнительной власти города, представители строительных, девелоперских, риелторских компаний, а также архитекторы.
В рамках «круглого стола» был рассмотрен самый успешный украинский опыт создания ядра нового делового центра – днепропетровский «МОСТ Сити-центр». Проект представил автор, архитектор Игорь Задоя.
Проводилась работа среди субъектов малого предпринимательства по привлечению их к участию в конкурсе бизнес-планов, который проводится в рамках программы развития малого предпринимательства в Одесской области на 2007-2008 г.г.;
Сотрудники управления приняли участие в информационном семинаре по вопросам реализации проекта ТАСИС «Местное развитие, ориентированное на общество», который состоялся 11 марта т.г. в помещении облгосадминистрации.
Управлением доведено к сведению предприятий коммунальной формы собственности письмо Тендерной палаты Украины касательно бесплатного размещения информации в информационной системе в сети Интернет при осуществлении процедуры закупки природного газа, а также направлено письмо в управление информации для размещения данной информации на официальном сайте города;
Директорам КП «Парксервис Приморский» и «ПКиО «Преображенский» направлены письма по поводу образовавшейся на предприятии просроченной заработной платы. Директора предприятий приглашены на заседание рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(10.03.08 – 14.03.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 975;
- до адміністратора – 601.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 784;
- через адміністратора – 417.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 975;
- адміністратором – 601.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(10.03.08 – 16.03.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 260,2 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 140,2 ед.
- по троллейбусу – 120 ед.
в выходные дни в количестве 204 ед., в т.ч.
- по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 454,431 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 385,199 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 68,272 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,960 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 135 вагонов,
- троллейбус – 126 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(10.03.08 – 16.03.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.03.08
 
По адресу: ул. Генерала Петрова,7, корп.1, кв.20 -заклинило замок в бронированной двери.
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры 1925 г.р. в открытии двери.
По адресу: ул. Жолио Кюри, 64, кв. 173 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения.
12.03.08
 
По адресу:
ул. Екатерининская, 14, кв. 11 – пожар в квартире
Дежурная смена оказала помощь в ликвидации пожара и спасении людей и имущества
13.03.08
 
По адресу: ул. Ак. Глушко, 11/е, кв.26 – заклинило замок в железной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры пенсионерке в открытии двери.
По адресу: ул. Добровольского,145 (р-н Макдоналдс) – ДТП. Автомобиль ВАЗ 2101 гос. №Т5221ОД, столкнулся с контейнеровозом «Вольво»  гос. № ВА8843ХТ. В автомобиле ВАЗ 2101зажат человек.
Дежурная смена произвела извлечение пострадавшего пассажира из разбитого автомобиля ВАЗ 2101 и передала сотрудникам «03». Водитель «Жигулей» с места происшествия сбежал.
16.03.08
По адресу: ул. Мечникова, 106, кв. 36 – ребенок разбил градусник.
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения.
По адресу: ул.Черноморского казачества, 2 – пожар.
Дежурная смена оказала помощь в ликвидации пожара
(открытие оконных проемов).

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 307
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 271,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 5,
- ВОП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(10.03.08 – 16.03.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
10.03.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ,
СДЮШОР:
1. Підготовка ДЮСШ, СДЮШОР   до весняно-літнього періоду;
2. Інформація щодо Положення
проведення Всеукраїнського   місячника «Спорт для всіх - спільна турбота»;
3. Графіки відпусток.
11.03.08
11.00
3
Першість спортивної школи № 8 з вільної боротьби
10.03.08 з 10.00 м. Одеса КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграду, 76а
4
Першість України з боксу
10-16.03.08
м. Хмельницький
5
Змагання з бадмінтону за програмою Х-ї міської Спартакіади серед усіх верств населення
11-13.03.08 з 10.00 м. Одеса ДЮСШ № 5
вул. Комарова, 4а
6
Змагання серед чоловіків з волейболу за програмою Х-ої міської Спартакіади серед школярів
11-15.03.08
з 10.00 м. Одеса Гімназія № 9 вул. Глушко, 1г
7
Матчева зустріч з гандболу
12.03.08
м. Южний
8
Чемпіонат України з тхеквондо
12-17.03.08
м. Полтава
9
Змагання з настільного тенісу за програмою Х-ї міської Спартакіади серед усіх верств населення
13-15.03.08 з 10.00
м. Одеса
Тенісно-волейбольний клуб «Одеса2
10
Першість України з дзюдо
13-16.03.08 м. Луцьк
11
Першість міста зі спортивної акробатики
14-15.03.08 з 11.00
м. Одеса КДЮСШ № 1 пл. Катерининська, 4/10
12
Першість області з міні-футболу
14-15.03.08
смт. Біляївка
13
Кубок України зі скелелазіння (боулдерінг)
14-16.03.08
м. Львів
14
Чемпіонат України з бадмінтону,
І тур, вища ліга
14-16.03.08
м. Дніпропетровськ
15
Зимова першість м. Одеса з футболу
15.03.08 з 10.00 м. Одеса Стадіон «Спартак» вул. Канатна, 79
16
XVII Чемпіонат України
з баскетболу,
І ліга
15-16.03.08 з 12.00
м. Одеса
СДЮСШОР№2
вул. Пушкінська, 49
17
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
15-16.03.08
за призначенням
18
Міжнародний турнір з гімнастики УШУ
15-25.03.08
КНР
Гонконг
19
Міжнародний турнір з вільної боротьби, присвячений пам'яті М.Г. Миндру
16-18.03.08
м. Каменка

УПРАВЛЕНИЕ ПО ВОПРОСАМ КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ
(10.03.08 – 16.03.08)

Захід
Дата проведення
Місце проведення
Юрій Нетрусов. Виставка «Лепестки моего вдохновения»
07-28.03.08
14.00
Міськвиконком Думська площа, 1
Атестація ДТШ
12-20.03.08
ДТШ
Сабанеев міст,3
«Детские фантазии» Виставка робіт учнів дитячої театральної школи
12-20.03.08
Міська художня галерея Сабаеєєв міст,3
Концерт вокальної     та хорової музики
15.03.08
БК ім. Лесі Українки вул. Жуковського, 38
II відкритий    музичний фестиваль           «Музичні династії Одеси»
20-21.03.08
ДМШ № 4 вул.
Краснослобідська, 63
II міський фестиваль юних піаністів
«Крок до успіху»
21-22.03.08
ДМШ № 11
вул. Варненська, 12
Звітний концерт теоретичного відділу ДМШ № 2
 ім. О.К. Глазунова
22.03.08
ДМШ № 2
ім. О.К.Глазунова
вул. Тираспольська, 20
Звітний концерт   відділу струнно-смичкових інструментів ДМШ № 2 ім. 0 .К. Глазунова
22.03.08
14.00
ДМШ № 2
ім. O.K. Глазунова
ву л. Тираспольська,  20
Проект для дітей «Живе мистецтво»
березень щоденно
(крім середи)
ММОК
ім. О.В .Блещунова вул. Польська, 19
Виставковий проект для дітей «Уроки казкової феї».
березень щоденно
(крім середи)
ММОК
ім. О.В Блещунова вул. Польська, 19

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее