07:29:30   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.03.08 – 21.03.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 130 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 43 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
17.03.08 – засідання комісії з питань погашення заборгованості КП ЖКС району;
18.03.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
18.03.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
18.03.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
18.03.08 – засідання районної координаційної ради із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
22.04.08 – суботник за участю працівників райадміністрації, підприємств, організацій, установ, учнівської та студентської молоді району.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 3 письмових звернення громадян та на 38 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 22 звернення на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Розробка плану заходів щодо підготовки систем центрального опалення, гарячого водопостачання, бойлерів до роботи в осінньо-зимовий період 2008 – 2009 р.р. об’єктів житлово-комунального господарства району.
18.03.08 – участь у роботі міської комісії з питань погашення заборгованості за спожитті послуги по теплопостачанню.
Здійснено 7 виїздів щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Нова, 15; вул. Новосельського, 72; вул. Спиридонівська, 23; вул.Чорноморська; пров. Бісквітний, 16; вул.Софіївська, 2-Б; вул.Успенська, 60.
На виконання міської програми „Про створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями” працівниками відділу спільно з працівниками міського управління соціального захисту та праці проведено обстеження житлових будинків, в яких мешкають інваліди, з метою облаштування пандусів.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 76 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 8 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресою: вул. Базарна, 120.
Участь у комісійному обстежені 10 об’єктів, які підлягають до здачі в експлуатацію, з метою перевірки наявності пандусів для осіб з обмеженими фізичними можливостями за адресами: Французький б-р,85-87; вул. Армійська,6; пров. Успенський, 4; вул. Успенська, 67/69; вул.В.Арнаутська, 90; вул. Пироговська, 27; вул. Жуковського, 22; вул.Пантелеймонівська, 128; вул. Дігтярна, 15; Старобазарний сквер, 3.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
19.03.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул. Преображенська);
20.03.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (Куликове поле, Привокзальна площа).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
17-21.03.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (5 договорів – на експлуатацію службових автопарковок та 2 – на цілодобові стоянки);
17-21.03.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви);
17, 19, 20.03.08 – об’їзд автостоянок та парковок розміщених на території району;
19.03.08 – організовано транспорт для перевезення роти солдат почесної варти на поховання Героя Радянського Союзу.

Відділ у справах дітей:
17-21.03.08 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
17-21.03.08 – перевірка умов утримання та виховання дітей в неблагополучних сім’ях за місцем мешкання (перевірено – 5 сімей);
17-21.03.08 – проведено роботу щодо направлення 3 дітей в школу-інтернат на повне державне забезпечення;
21.03.08 – організовано відвідування учнями 1 – 4 класів шкіл району вистави „Сонечко та сніговичок” в Одеському обласному театрі ляльок.

Відділ освіти:
17-21.03.08 – районний етап конкурсу „Зоряна юність Одеси” (учасники – ОЗОШ №№107, 58, 50, 122, 37, 121, 47, 105);
17 -21.03.08 – районні змагання з міні-футболу (місце проведення – ОЗОШ №122);
18, 19.03.08 – спортивне свято „Сюрпризіада” (місце проведення – ДНЗ №№29, 37, 160, 154, 123);
19.03.08 – районні змагання з настольного тенісу серед учнів закладів освіти (місце проведення – ОЗОШ №62);
20.03.08 – участь переможців районного етапу у міському фестивалі „Пісня в солдатській шинелі” (місце проведення – Палац ім. Я.Гордієнка; учасники – вихованці позашкільних закладів);
21.03.08 – районна конкурсна гра „Розумники, розумниці” (учасники – ОЗОШ №№ 101, 58, 90, гімназія №1);
21.03.08 – районний конкурс серед учнів закладів освіти „Молодь обирає здоров’я” (місце проведення – ОЗОШ №62);
22.03.08 – участь вихованців позашкільних закладів у Всеукраїнському фестивалі „Містерія танцю” (місце проведення – ПК Політехнічного університету; учасники – вихованці позашкільних закладів).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в ТОВ НПП „Тенет”.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць в ТОВ „Оптикомед”.
Сектором по оплаті праці здійснено перевірки з питань дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці на ТОВ „Конкорд”, ОЗОШ №16 та Одеському обласному театрі ляльок.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ „Томет ЛТД”, ПП „Укрбудремсервіс”, ТОВ „Скоп”, ТОВ „Комстар Україна”, ТОВ „Будінжсервіс”.


Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Участь у розслідуванні нещасного випадку, який стався з водієм ТОВ „Юг-транс”.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 184 заяви від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 113 громадян району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 46 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 96 громадян, 3 заяви на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.03.08 – 21.03.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 1 електронні картки, проведено корегування 1140 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 228 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 107;
- Видано санаторно-курортних путівок – 54;
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 3565 громадян. За наслідками розгляду призначено 1252 субсидії, відмовлено по 60 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 17 по 21 березня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 29 чол.(203,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 3 чол. на суму 30,00 грн. (спонсори, безкоштовно);
• ремонт взуття – 3 чол. (30,00 грн.);
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”,кафе „Восток”, „Академія” та „Норд” на суму 23617,50 грн.
- продуктові набори отримали 510 чол. на суму 21761,70 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт дерев’яної підлоги та заміна сантехніки :
• вул. Дальницька, 41, кв.1;
• вул. Дальницька, 53,б.4, кв.6.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
17-21.03.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
17-21.03.08 – участь у демонтажі торгівельних павільйонів за адресами: вул.Ак.Філатова/ вул. Гайдара; вул. 25 Чапаєвської дивізії, 10; вул.Хімічна, 2; вул. Бугаївська, 39; вул.Ген.Петрова/ І.Рабіна („Форт”);
18-19.02.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
21.03.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
17-18.03.08 – профілактичні бесіди з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ ГУ МВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
17.03.08 – проведений семінар-нарада з бібліотекарями закладів освіти району з питання „Організація конкурсу „Найкращій читач” серед учнів 6-7 класів.
18.03.08 – участь у X-міській Спартакіаді серед збірних команд районів по бадмінтону у приміщені ДЮСШ №5.
20.03.08 – в інституті фінансів пройде „круглий стіл” на тему „Взаємовідносини чоловіків та жінок у молодій родині”
21-22.03.08 – участь у двомісячнику з благоустрою району та у Всеукраїнській акції „Зелений паросток майбутнього”.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.03.08 – 21.03.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 10 громадян, прийнято до розгляду 50 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 25 звернення громадян, 10 – звернень організацій, 4 – депутатські звернення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Видано приписи керівникам підприємств станції «Одеса-Пересить», «Спецелектромонтаж», КП «Міськканалізація», ПП «Юлій», ТОВ «Ліберта – ЛТД», ПИ «Жданов» о необхідності у терміновому порядку привести в належний санітарний стан прилеглу територію.
Підготовлено інформацію о необхідності установки урн у мкр. Пересипьский.
Проведено організаційну роботу по проведенню суботнику 22.03.2008 р.
18.03.08 – проведена зустріч мешканців житлових будинків мкр. Лузанівка з керівниками міських та районних служб, райадміністрації з питання обговорення рішення Одеської міської ради «Про розроблення «Містобудівного обґрунтування забудови мікрорайону «Лузанівка» з розміщенням додаткових жилих будинків та знесення старого жилого фонду».
Участь у засіданні постійної комісії з питань законності громадського порядку, боротьби з корупції та організаційною злочинністю.
Проведена інвентаризація пунктів прийому металобрухту в районі.
Проведена інвентаризація дитячих садів району, які не мають окремих поштових адресів, с ціллю їх присвоєння (на вик. п.4 Рішення Одеської міськради від 22.01.2008р. № 2151-V).
Обстежено автозупинки, підприємства, приватний сектор у мкр. Пересипьский з питань санітарного стану прилеглої території зі сторони залізничного полотна.
18.03.08 – проведено засідання з керівниками підприємств по проведенню всеукраїнських акцій: «Зелений паросток майбутнього», «День довкілля».
Розглянуто 12 справ про адміністративні правопорушення.
Здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок. Укладено 4 договори на парковку.
Проведено інвентаризацію скверів та парків.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.
Щоденний контроль за безперебійним водо-, теплопостачанням.
Підготовлено 3 пакети документів та передано до суду з питань самовільного будівництва по вул. Кап. Кузнецова, 99, кв. 81, вул. Кап. Кузнецова, 99, кв. 1, пр Добровольського, 92, кв. 4. Підготовлено інформацію в управління земельних ресурсів Одеської міської ради з питань виявлення фактів самовільного захоплення земельних ділянок, які належать територіальній громаді міста Одеси (вул. Серегодського, 60, 62, вул. Шестакова, 17).
По зверненню гр. Кузіной обстежена квартира №55 вул. Ак. Заболотного, 30 в якій вона мешкає, на предмет ремонту сантехнічного обладнання та можливості установки приборів обліку води, а також надання матеріальної допомоги.

Районна служба у справах дітей: Спеціалісти служби прийняли участь у 12 засіданнях суду. Відвідали 5 неблагополучних сімей.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 30 запитів щодо неповнолітніх до різних установ. Ведеться робота по складенню житлового реєстру дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Підготовлено 2 розпорядження про реєстрацію дитини в органах РАЦС, 3 висновки про позбавлення батьківських прав, 4 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів, 1 висновок про доцільність усиновлення дитини, 1 анкета на усиновлення дитини. Ведеться постійно робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
17-21.03.08 – Проведення районних шкільних оглядів-конкурсів «Зоряна юність Одеси» з художньої та декоративно-ужиткової творчості на базі ЦДТЮ.
17-20.03.08 – Бесіди в гуртках «Світ твоїх захоплень» (БТЮ).
18.03.08 – Ігрова програма «Вместе весело шагать» (БТЮ).
19.03.08 – Спортивні змагання з бадмінтону в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
20.03.08 – Виставка-портрет «Невідомий Гоголь» (199 років від Дня народження) (Бібліотека-філія № 30).
21.03.08 – Година поезії «На крилах поезії» (До Всесвітнього дня поезії) (Бібліотека-філія № 34).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Робота з підприємствами торгівлі щодо підготовки проведення акцій «Зелений паросток майбутнього», який відбудеться 22.03.2008р.
19.03.08 – відбулась нарада з керівниками підприємств торгівлі з питання благоустрою території району.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих за адресою: пров. Кінний щодо складання до говорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду.


Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: Одеський обласний онкологічний диспансер, Пп. «Сейболт-Україна», ТОВ „Одеський ливарний завод", ТОВ «Аванта», МП «Комплекс-99», ДП «Кращий бетон-1», ТОВ «Іскор», «ПП «Фобос-Пласт», завод «Продмаш», ТОВ «Орієнт-Експрес», ТОВ «Втолес», ПП «Крістал-Сіті».
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 87. Призначені субсидії сім'ям – 10. Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» відповідно 6 та 4. Оброблено 117 звернень для призначення різного виду допомог. Оброблено 35 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Організаційно - масова робота
22.03.08 – проведено суботник в рамках всеукраїнської акції «Зелений паросток майбутнього» за участю мешканців району, працівників підприємств усіх форм власності, торгівлі та закладів освіти.
19.03.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою вул. Ядова, 8 з питання створення ОСББ.



ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(17.03.08 – 21.03.08)


1. Подготовка программы презентационного форума туристических ресурсов г. Одессы для представителей СМИ 31 марта-3 апреля 2008 г.
2. Согласование расходной части программы развития туризма в городе Одессе на 2008 – 2012 гг. с управлением финансов, управлением экономики инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, за счет бюджета развития.
3. Сбор информации с оздоровительных учреждений и с учреждений кратковременного проживания.
4. Участие департамента в подготовке к празднованию городского праздника «Юморина-2008 г.»
5. Работа с текущей документацией.
6. Обновление базы данных туристических агентств г. Одессы.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(17.03.08 – 21.03.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 107.5%, сбор платы за водопотребление – 107.3%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
Обрезка деревьев – 64 шт. (парк Победы; 15 ст. Б.Фонтана; ул. Еврейская, 12 (УВД); ул. Степовая, 18).
Валка деревьев – 3 шт. (ул. Преображенская/ Щепкина; ул. Степовая, 18).


КП «Одесгорсвет» произведена:
- Замена светильников – 77 шт.
(ул. Болгарская; ул. Ген. Петрова; 16 кв. ЮЗМ; ул. Грушевского; ул. Гер. Сталинграда; ул. Д. Донского; парк Горького; Днепропетровская дорога).  
- Замена воздушной линии на кабельную – 170 м.п. (ул. Гайдара; ул. С. Ядова).
Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам – установлено 1972 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(17.02.08 – 21.02.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 181;
- количество отработанных документов – 102;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 8;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 15;
• аварийных – 53;


- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 4.

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. ЧП «Бест-Сервис» ул. Промышленная, 23.

 


УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(17.03.08 – 22.03.08)


1. Проводились работы по устройству пешеходных дорожек на ул. Центральный аэропорт.
2. Проводились работы по капитальному ремонту межквартального проезда ул. Гагарина, 13.
3. Проводились работы по капитальному ремонту межквартального проезда ул. Краснова, 3.
4. Проводились работы по реконструкции ул. Тираспольской.
5. Проводились подготовительные работы по реконструкции ул. Балковской.
6. Проводились работы на Киевском шоссе (установка бортов и устройство полос безопасности)
7. Проводились работы по благоустройству проезжей части и тротуаров на ул. Южная, ул. Садиковская, ул. Мечникова.
8. Проводились подготовительные работы по капитальному ремонту межквартального проезда по ул. Шклярука, 6.
9. Проводились работы по капитальному ремонту ул. Подольской.
10. Проводились комплексные работы по благоустройству ул. Маразлиевской (участок от ул. Успенской до ул. Троицкой).



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(17.02.08 – 22.02.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 489 527,16 грн., у тому числі:
- від продажу – 999 527,16 грн.;
- від оренди – 1 490 000,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 8.


4. Прийнято інженерних мереж – 3.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(17.03.08 – 21.03.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 56 звернень від громадян та 29 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 73 звернень на ім'я начальника управління від громадян та 44 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
8 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 8 розрахунків орендної плати;
17 – договорів на дольову участь у землекористуванні та 17 розрахунків орендної плати;
3 – проекти договорів
37 – проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
18 – проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).


Проведено:
9 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 4 акти;
2 – виїзди з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
3 – виїзди на місце за скаргами громадян.


Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки 3 комплекти документацій зі складання договорів оренди землі;
9 – державних актів;
26 – комплектів документацій із землеустрою фізичних осіб;
12 – комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.


Видано:
6 – договорів на дольову участь у землекористуванні;
86 – доручень підрядним організація;
Прийнято на особистому прийомі – 210 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 17 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(17.03.08 – 23.03.08)


1. Обследование участка морского побережья и склонов в районе пляжа «Ланжерон» (тр.1-тр.5).


2. Активное участие сотрудников Управления и КП «Проходчик» в субботнике, который состоялся на склонах морского побережья в районе ЦПКиО Шевченко.


3. Обследование участка побережья и склонов в районе 10-й ст.Б.Фонтана в связи с возможной передачей искусственного песчаного пляжа в аренду.


4. Выдано 5 технических условий на проектирование объекта.


5. Подготовка и выдача 39 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(17.03.08 – 23.03.08)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
17.03.08
 
По адресу: ул. Затонского 10, кв. 46 – разбит медицинский термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути (3 гр) и демеркуризацию помещения.
18.03.08
 
По адресу: ул. Наливная, 15 – осмотр металлолома на наличие сильнодействующих отравляющих и взрывоопасных веществ.
Взрывоопасных веществ в технологическом металлоломе не обнаружено,
наличие СДЯВ не фиксируется.
 
 Радиационный фон металлолома 0,009-0,013 при фоновых значениях 0,009-0,015 мР/ч
19.03.08
 
По адресу: ул. Курская, 85, кв.2 – заклинило замок в железной двери.
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры – пенсионерке Коренковой А. в открытии двери.
По адресу: ул. Королёва д.53 кв.54 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути (2 гр) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Маршала Говорова, 1/2 кв.5 - разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути (2гр) и демеркуризацию помещения.
По адресу: 25 Чапаевской Дивизии, 3 – ДТП. Столкнулись четыре автомобиля: Дэу Нубира - г.н.ВН5867АВ, Ниссан Максима - г.н.ВН0322ВН, Тойота Камри-г.н.823-41 ОК,ВАЗ 1110-г.н.ВН8813АД.
Пострадало четыре человека-Шер Екатерина, 24года, Морозов П. П, 26лет,
Иванов И.И.,32года, Хактурский Е.Е., 27лет. Пострадавшие доставлены в Еврейскую больницу. Дежурная смена оказала помощь сотрудникам ГАИ по извлечению пострадавших
20.03.08
По адресу: ул. Варненская, 13 – угроза падения аварийного дерева.
Специалисты отдела ПСР произвели распиловку и уборку дерева.
По адресу: Думская площадь, 1 – проверка группой специалистов зала заседания ГИК (заседание исполкома)
Дежурная смена проверила зал заседания ГИК на предмет наличие ВОВ и СДЯВ.
По адресу: ул. Раскидайловская, 67/а – пожар(2-ой этаж).
Дежурная смена оказала помощь в тушении пожара.
21.03.08
14 станция Большого Фонтана – обследование дна пляжа на площади 5500м2
Водолазы отделения водолазных спасательных работ обследовали дно пляжа на безопасность эксплуатации
По адресу: ул. Троицкая, 21, кв.14 – мужчина 1927 г.р. завален хламом и мусором.
Дежурная смена извлекла больного из-под мусора находящегося в квартире и передала работникам скорой помощи.
22.03.08
По адресу: ул. Комитетская, 17/19, кв.124 – разбит медицинский термометр.
Дежурная смена произвела сбор ртути (3 гр.) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Бабеля, 6, кв.8 – сотрудники «Скорой помощи» не могут попасть в квартиру к больному.
Дежурная смена произвела срез решетки, открыла окно и обеспечила доступ в квартиру врачам «Скорой помощи».
23.03.08
По адресу: ул. Академика Вильямса д.48 – во дворе дома на металлический гараж упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 251
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- оказана информационная помощь – 221,
- КП «Зелентрест» – 1,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 4,
- ДТП – 1,
- ВОП – 1.

УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(17.03.08 – 21.03.08)

 

• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;

• Специалистами отдела потребительского рынка управления проведены проверки 79 предприятий по соблюдению Постановления КМ Украины «Об утверждении Порядка проведения торговой деятельности и правил торгового обслуживания населения» от 15.06.2006г. № 833;

• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;

• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 166, принято на рассмотрение – 196. Выдано разрешений на эксплуатацию – 127, принято на рассмотрение – 148. Сумма местного сбора составила – 25500 грн.;

• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 22, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 149452 грн.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(17.03.08 – 21.03.08)

Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Одесского строительно-монтажного эксплуатационного управления № 1 по вопросу предоставления информации о нормах и тарифах на жилищно-коммунальные услуги.
Подготовлена информация о мониторинге тарифов на жилищно-коммунальные услуги начальнику главного управления экономики Одесской областной государственной администрации и и.о. начальника управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета.
Представители управления приняли участие в выставке-ярмарке «Царство меха и кожи», организованной выставочной компанией г. Одессы ООО «ГАЛА-Одесса» с 18 по 22 марта 2008 года в помещении спортивно-концертного комплекса «Одесский дворец спорта». На выставке-ярмарке были представлены товары более 40 фирм-производителей меховых, кожаных и трикотажных изделий, а также головных уборов и обуви практически из всех регионов Украины.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 14.03.2008 г. № 231-01р «Про проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою» сотрудниками управления убрано мусора на 50 сотках территории КП «Парк культуры и отдыха им. Т.Г. Шевченка».
Во исполнение решения Одесского городского совета от 30.11.06 г. № 594-V «Об утверждении городской целевой Программы «Энергосбережение в г. Одессе на 2007-2010 г.г.» подготовлена и направлена информация в управление ЖКХ и ТЭК по выполнению данной Программы за 1 кв. 2008 г.;
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 05.03.2008 г. № 178-01р «О проведении VI Международной Ассамблеи туристического бизнеса», проводилась подготовка к семинару на тему: «Поддержка малого бизнеса в сфере туризма», который состоится 10 апреля т.г. в конференц-зале № 2 Морвокзала в рамках IV Международной Ассамблеи туристического бизнеса;
Согласно запроса Главного управления экономики облгосадминистрации от 03.03.2008 г. № 415 продолжалась работа среди субъектов малого предпринимательства по привлечению их к участию в конкурсе бизнес-планов, который проводится в рамках программы развития малого предпринимательства в Одесской области на 2007-2008 г.г.
Во исполнение поручения Кабинета Министров Украины от 22.11.2006 г. № 47489/0/1-06, распоряжения облгосадминистрации от 02.10.2003 г. № 790/А-2003 «Про регулювання цін на основні продовольчі товари», а так же во исполнение поручения Кабинета Министров Украины от 04.06.2007 г. № 794 «Про невідкладні заходи щодо зменшення негативного впливу посухи та забезпечення формування ресурсів зерна врожаю 2007 р.» подготовлен и направлен в Главное управление экономики облгосадминистрации мониторинг розничных цен, величин торговых наценок та уровней рентабельности производства муки и хлеба по видам.
На заседании исполнительного комитета 20.03.2008 г. принято решение о выносе проекта Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2008 г. для рассмотрения и утверждения сессией Одесского городского совета.


УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(17.03.08 – 21.03.08)

Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 1103;
- до адміністратора – 669.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 883;
- через адміністратора – 489.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 1103;
- адміністратором – 669.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(17.03.08 – 23.03.08)

КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве – 262,5 ед., в т.ч.:
• по трамваю – 141,2 ед.
• по троллейбусу – 121,3 ед.
в выходные дни в количестве 206 ед., в т.ч.:
• по трамваю – 113 ед.
• по троллейбусу – 93 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 411,545 тыс. грн., в том числе:
• доходы от реализации разовых билетов – 407,963 тыс. грн.
• доходы от реализации постоянных билетов – 2,832 тыс. грн.
• доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,750 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 148 вагонов,
- троллейбус – 158 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.03.08 – 23.03.08)

 

 

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
17.03.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ,
СДЮШОР:
1.      Результати      перевірок      ДЮСШ,
СДЮШОР щодо ведення діловодства;
2. Про хід підготовки до Міжнародних
змагань    -    Матчу    міст-героїв    Росії,
Бєларусі, України;
3. Поточні питання.
18.03.08
11.00
3
Спартакіада школярів області з вільної боротьби
17.03.08
м. Болград
4
Змагання серед дівчат з волейболу за програмою Х-ї міської Спартакіади серед школярів
17-21.03.08 з10.00
м. Одеса
Гімназія № 9
вул. Глушко, 1 г
5
Чемпіонат України з футболу (вища ліга)
17-25.03.08
м. Харків
6
Матчева зустріч з гандболу
19.03.08
м. Южний
7
Турнір з художньої гімнастики
21-23.03.08
м. Київ
8
Зимовий чемпіонат України з маунтенбайку
21-23.03.08
м.Ялта
9
Чемпіонат України з кульової стрільби серед ДЮСШ
21-29.03.08
м. Львів
10
Зимова першість м. Одеса з футболу
22.03.08 з 10.00
м. Одеса
Стадіон „Спартак"
вул. Канатна, 79
11
XVII Чемпіонат України з баскетболу, І ліга
22-23.03.08
м. Донецьк
12
Першість області з міні-футболу
22-23.03.08
смт. Овідіополь
13
Міжнародний турнір з дзюдо
22-23.03.08
м. Дніпропетровськ
14
Чемпіонат України
з бадмінтону
22-24.03.08
за призначенням
15
Міжнародний турнір
з футболу
22-28.03.08
Голландія
16
Чемпіонат міста Одеси
зі спортивних танців
23.03.08 з 12.00
м. Одеса
КДЮСШ№1
пл. Катерининська, 4/10
17
Першість спортивної школи № 8
з вільної боротьби
23.03.08 з 11.00
м. Одеса КДЮСШ № 8 вул. Героїв Сталінграду, 76а

 

 

УПРАВЛЕНИЕ ПО ВОПРОСАМ КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ
(17.03.08 – 23.03.08)

 

Захід
Дата проведення
Місце проведення
Юрій Нетрусов.
Виставка «Лепестки моего вдохновения»
07-28.03.08
14.00
Міськвиконком Думська площа, 1
Володимир Цюпко. Живопис
12-20.03.08
Міська
художня галерея
Сабанеєв міст,3
Атестація ДТШ
12-20.03.08
ДТШ
Сабанеев міст,3
«Детские фантазии»
Виставка робіт учнів дитячої театральної школи
12-20.03.08
Міська художня галерея
Сабанеєв міст,3
II відкритий музичний фестиваль «Музичні династії Одеси»
20-21.03.08
16.00
ДМШ № 4
вул. Краснослобідська, 63
Виступ муніципального хору «Віват» та ансамблю української музики «Стожари»
21.03.08
16.00
СШ № 82,
пр-т М.Жукова, 12-а
II міський фестиваль юних піаністів «Крок до успіху»
21-22.03.08
ДМШ № 11
вул. Варненська, 12
Відкриття щорічного бібліотечного ліцею для працівників дитячих бібліотек Централізованої бібліотечної системи для дорослих
24.03.08
10.00
ЦМБ їм. Гайдара Французький б-р,
11-а
Робота бібліотечного ліцею
24.-28.03.08
10.00-16.00
ЦМБ ім. Гайдара Французький б-р, 11-а, Універсальний читальний зал
вул. Катерининська, 67
Проект для дітей
«Живе мистецтво»
березень щоденно
(крім середи)
ММОК
ім. О.В .Блещунова
вул. Польська, 19
Виставковий проект для дітей «Уроки казкової феї»
березень щоденно
(крім середи)
ММОК ім.
О.В. Блещунова
вул. Польська, 19

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее