11:43:46   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.03.08 – 04.04.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 30 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 145 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

31.03.08 – семінар для керівників та головних бухгалтерів підприємств, організацій та установ району з питань оплати праці (місце проведення – Приморська райадміністрація, вул. Канатна, 134);
04.04.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 18 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 31 звернення на „телефон” довіри міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Здійснено 3 виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Канатна, 101/2; вул. Старопортофранківська, 117; вул. Генуезька, 24-А.
Підготовка щотижневої підсумкової інформації щодо виконання запланованих робіт під час проведення Весняної толоки на території Приморського району.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 76 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресою: вул. Рішельєвська, 66.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
01.04.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул. Дерибасівська, Соборна площа, Куликове поле);
02.04.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул. Дідріхсона – складено 3 акти та 1 протокол про порушення санітарних норм).

Відділ у справах дітей
31.03-04.04.08 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
31.03-04.04.08 – перевірка умов утримання та виховання дітей в неблагополучних сім’ях за місцем мешкання (перевірено – 4 сім’ї);
31.03-04.04.08 – підготовлено розпорядження райадміністрації щодо влаштування в державний заклад на повне державне забезпечення малолітньої дитини.

Відділ соціально-економічного розвитку району
31.03-04.04.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (продовжено дію 6 договорів та укладено 4);
31.03-04.04.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви);
03-05.04.08 – відповідно до розпорядження райадміністрації від 21.02.2008 р. №213 «Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу весною 2008 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт для перевезення призовників (відповідно до графіка виділення транспорту).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
31.03-04.04.08 – заходи щодо благоустрою та прибирання парків, пляжів, схилів та скверів району за участю учнівської молоді;
03.04.08 – в рамках 10-ї Спартакіади м. Одеси серед різних верств населення участь учнівської молоді в спортивних змаганнях з гандболу (місце проведення – дитяча юнацька спортивна школа №5, вул.Комарова, 4-А);
03,04.04.08 – благодійне відвідування інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями вистав „Мариця” (03.04) та „Безіменна зірка” (04.04) в Одеському академічному театрі музичної комедії.

Відділ освіти
31.03-04.04.08 – районні змагання серед учнів закладів освіти з 4-х борства (місце проведення ОЗОШ №56, 16, ОНВК №90);
31.03-04.04.08 – районні спортивні змагання серед учнів закладів освіти „Старти надій” (місце проведення ОЗОШ № 50, 16,56);
31.03-04.04.08 – районний конкурс творчих робіт серед учнів закладів освіти „Проектуємо Європу майбутнього”;
31.03.08 – зустріч з делегацією учнів з Санкт-Петербургу: покладання квітів до меморіальної дошки А. Марінеско; екскурсії в шкільний музей ім. Марінеско; демонстрація документального фільму „Атака віку”; святковий концерт; круглий стіл (місце проведення – ОЗОШ №105, вул. Пастера, 15; учасники – ветерани-підводники, учні, педагоги, представники управління та відділу освіти);
01.04.08 – участь учнів закладів освіти в юморині (місце проведення – Воронцовський палац);
02-05.04.08 – районний етап міського конкурсу „Зоряна юність Одеси” та обласного конкурсу „Таланти твої Україно” (за окремим графіком);
03,04.04.08 – атестація педагогічних працівників закладів освіти району (місце проведення – Маріїнська гімназія, ОЗОШ №57).

Управління праці та соціального захисту населення
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в КУ „Одеська міська станція переливання крові”.
Сектором по оплаті праці здійснено перевірки з питань дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці на ТОВ НПП „Тенет”.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці на ТОВ «Брілліон – Інженерінг».
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 117 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 41 громадянина району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 60 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 109 громадян, 2 заяви на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.03.08 – 02.04.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії за лютий 2008р. – 86, додатково за січень, лютий 2008 р. – 43 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за лютий 2008 р. -62 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.;
- зроблено розрахунок компенсації за 2008р. на зубопротезування – 3 чол.
Видано талонів на проїзд – 8.


Видано посвідчень:
- ІВ – 8;
- УВ – 2;
- СЗВ – 2;
- ВП – 6.


Встановлено статус:
- ІВ – 1;
- СПВ – 4.


Проведена спільна перевірка з Територіальної державної інспекцією ТОВ «Союз-Прес».
Проведені перевірки щодо впровадження ІІ етапу Єдиної тарифної сітки комунального закладу «Одеська загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 3 І-ІІ ступенів для дітей із захворюваннями серцево-судинної системи».


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 49 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 04.04.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Відділом обліку та розподілу житла за минулий тиждень:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянин;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 10 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлово-комунального господарства було розглянуто 27 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Проведено 4 агітаційних збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Архітекторська, 16, 16/1, вул. Тополева, 26, 26/1 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводилась робота щодо підготовки тендерних документів.
Проведено 2 прийому громадян з питань МВК, підготовлено 16 розпоряджень з питань МВК.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови
29.03.08 – проведення районного суботнику з озеленення території району з залученням підприємств, учбових закладів, КП ЖКСів та служб Київського району;
31.03.08 – підготовлено листа до управління капітального будівництва, відносно недоліків технічного забезпечення елементів благоустрою в зв’язку з закінченням забудови мікрорайону «Суспільний квартал» по вул. Тополева
- розглянуто депутатське звернення стосовно незадовільного стану дороги вул. Ак. Вільямса на ділянці від 9 ст. Люстдорфської дороги до вул. Дача Ковалевського
02.04.08 – розроблені районні заходи з залученням організацій та підприємств щодо виконання Указу Президента України та розпорядження міського голови «Про проведення Всеукраїнської толоки з озеленення та благоустрою»;
- розглянуто звернення голови комітету СОН «Юго-Западный Массив», відносно надання допомоги в озелененні скверу «Вимпел»;
03.04.08 – підготовлено інформацію, відносно накопичення безпритульних тварин на території Київського району.
04.03.08 – підготовлено листа до ООО «Таврія –В» відносно оновлення дорожнього покриття частини тротуару по пр. Ак. Глушка, а також на ділянці від вул. Ільфа і Петрова до супермаркету «Маршал».

Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів були укладанні договори про сплату місцевого збору за припаркування автотранспорту та перерахування його до бюджету міста на території Київського району.
31.03.08 – здійснений виїзд по контрольному питанню щодо встановлення законності розташування металевого гаражу за адресою: вул. Ямська, 29;
03.04.08 – були видані приписи головам Комітетів СОН індивідуальної забудови на приведення території до належного стану.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 39 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 3;
- протікання г/в, х/в у підвалі – 4;
- відсутність холодного водопостачання – 5;
- простій ліфтів – 11;
- відсутність гарячого водопостачання – 3;
- відсутність електроенергії – 3;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 4;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- низькі параметри ЦО – 2;
- спалення сміття – 2;
- незаконне будівництво – 1.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 37 звернень, по 2 зверненням ведуться роботи.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення

За минулий тиждень було проведено:
31.03.08 – демонтовано 2 кіоски, які були встановлені без дозвільних документів за адресою: пр. М. Жукова, 5-а;
- перевірка санітарного стану об’єктів торгівлі та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо підготовки до весняно-літнього періоду;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення 

- перевірка стану ЦО в Одеському професійному ліцею технології та дизайну ПУДПУ ім.. К.Д. Ушинського.
Відділом соціально-економічного розвитку району за звітний тиждень було проведено:
- контроль за реставраційними та ремонтними роботами на території Меморіалу героїчної оборони міста Одеси.

Адміністративна комісія
31.03.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
03.04.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 6 протоколів про адміністративні правопорушення).

Відділ у справах дітей 
- прийнято участь у 10 судових засіданнях;
- проведено 1 акт обстеження житлово-побутових умов проживання дитини;
03.04.08 – прийняття участі у засіданні ради опіки та піклування.

Відділом у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій
- організація роботи щодо збору інформації стосовно кількості зареєстрованих осіб в студентських гуртожитках, які розташовані на території району;
03.04.08 – забезпечення участі збірної команди району з гандболу (жінки) в Х міській Спартакіаді для всіх верст населення, ДЮСШ № 5. 

Відділ освіти та заклади освіти
28.03.08 – прибирання території Меморіалу героїчної оборони м. Одеси учнівськими та педагогічними колективами закладів освіти району (загальна кількість 532 дітей та 65 дорослих);
01.04.08 – учні (у кількості 125 осіб) та вчителі (у кількості 35 осіб) закладів освіти району прийняли участь у святкуванні Гуморини біля Воронцовського палацу на Приморському бульварі;
01.04.08 о 16.00 – вокальний ансамбль ЗОШ № 82 (у кількості 20 учнів та 2 керівників) прийняли участь у презентації Гімну Гуморини, яка відбулась на вулиці Дерибасовській;
03.04.08 – на базі Економічного ліцею організований міський семінар для заступників директора з навчально-виховної роботи з питань профільного навчання;
06.04.08 – учні закладів освіти району прийняли участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
02.04.08 – у закладах освіти району пройшли відкриті уроки української та зарубіжної літератури, присвячені 200-річчю з Дня народження М.В. Гоголя;
- на базі пансіонату «Мирний» пройшов обласний екологічний Рейн-ринг. Команда „Бандерлогі” (НВК «Гармонія» та ЗОШ № 63, керівник Жданов К.Д. ЦДЮТ «Еврика») посіла ІІ місце;
- підведені підсумки районного екологічного конкурсу «Збережемо Україну – козацьку державу»;
- проведення районного конкурс дитячих малюнків, присвячених Голодомору 1932-1933 року.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.03.08 – 04.04.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 15 електронних карток, проведено корегування 3000 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 115;
- Видано санаторно-курортних путівок – 87.  


До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 3826 громадян. За наслідками розгляду призначено 1489 субсидії, відмовлено по 61 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 01 по 05 березня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 14 чол.(98,00 грн.);
• медикаменти (аптека «Акс») – 2 чол. на суму 20,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• ремонт взуття – 2 чол. (20,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 3 чол. на суму 102 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран»,кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 94470 грн.
- отримали нові соціальні картки 520 чол.

Проведено:
31.03-04.04.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
02.04.08 – рейд з питань перевірки наявності договору на ТПВ підприємств, розташованих по вул.вул.Щорса та Спартаківська;
04.04.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
03-04.04.08 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури.
02-03.04.08 – районні змагання з настільного тенісу на базі ОЗОН №20.
01.04.08 – у приміщенні бібліотеки-філії № 35 книжкова виставка «Сміх Гоголя», присвячена 200-річчю з дня народження М.В.Гоголя;
02.04.20.08 – бібліотека–філія №24 проведе літературні читання у КУ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей” „Усміхайтесь, ви таки в Одесі...»
03.04.08 – прийняли участь у Х-міській Спартакіаді серед збірних команд районів по ручному м’ячу серед жінок;
02-05.04.08 – проведена перевірка спортивних установ, які розташовані на території району;
31.03-06.04.08 – участь у двохмісячнику з благоустрою району, Всеукраїнській акції «Зелений паросток майбутнього» та Всеукраїнській акції «Спорт для всіх-спільна турбота».



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.03.08 – 06.04.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 9 громадян, прийнято до розгляду 32 письмових звернень.

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 26 звернення громадян, 24 – звернень організацій, 4 – депутатські звернення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Розглянуто 20 справ про адміністративні правопорушення.
Підготовлено 1 пакет документів та передано до суду з питань самовільного будівництва за адресами: Миколаївська дорога, 172-В.
Здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок та парковок.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань..
Щоденний контроль за безперебійним водо-, теплопостачанням.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Виїзд за адресою: вул. Роздольна, 58,62, 64 – будівництво за лінією забудови, Ак. Заболотного ріг вул. Ж.Кюрі, 24 самочинне будівництво прибудови до ліні магазину; Лузановська, 80 – самовільне будівництво прибудови, Лузановська, 82 захоплення землі.
Виїзд на територію СОН «Балтський» з метою визначення об’єму роботи по ліквідації звалищ та організація скверів на цих площах. (вул. 7-а Пересипьська, пл. Мічуріна, вул. 8 Марта).
Виїзд на зустріч з мешканцями будинків №№ 16,18,20,24,26,32,34,38а по вул. 1-а Сортувальна в мкр «Лузанівка» з питань роз’яснення містообґрунтування забудови

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 24 засіданнях суду.
Відвідали 2 неблагополучні сім’ї
21 громадянину надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 16 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Ведеться робота по складенню житлового реєстру дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Підготовлено 2 висновки про позбавлення батьківських прав.
Ведеться постійно робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі.
Ведеться робота по складанню списку осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, для отримання одноразової допомоги при досягненні 18-років.
Обстежено 5 сімей, в яких проживають діти під опікою.

Відділ у справах культури, сім’ї , молоді та фізичної культури:
Протягом тижня – Перевірка щодо впорядкування обелісків, пам’ятників, військових поховань, братських могил на території району.
04.04.08 – Свято зустрічі птахів (ЦДТЮ «Зоресвіт»).
04.04.08 – Спортивні змагання з гандболу(дівчата) в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
04.04.08 – Районний конкурс-огляд художньої самодіяльності (БТЮ «Тоніка»).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
10 підприємствам торгівлі, які розташовані за адресою: вул. Балківська, 30, вручені листи керівникам підприємств щодо приведення до належного санітарного вигляду сходів.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Сіріус», ТОВ «Ласунка – Юг», ДЦ «Молода гвардія».
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 142.
Призначені субсидії сім’ям – 5.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та «Ветеран праці» відповідно 4 та 5.
Оброблено 79 звернень для призначення різного виду допомог.
Оброблено 25 пакети документів, наданих громадянами пільгового контингенту.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 8.
Забезпечено технічними засобами реабілітації інвалідів – 1.

Організаційно – масова робота
03.04.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою вул. Чорноморського козацтва, 171 з питання створення ОСББ.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(31.03.08 – 04.04.08)


Уровень сбора квартплаты составил – 106,1%, сбор платы за водопотребление – 94,4%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- Обрезка деревьев – 200 шт.
(Французский бульвар; 411 батарея).
- Валка деревьев – 3 шт.
(ул. Ак. Королева, 3а; Волжский пер., 20; ул. Сегедская, 6-а).


КП «Одесгорсвет» произведена:
- Замена светильников – 9 шт. (ул. Варненская; ул. Литовская; ул. Маковая).
- Замена кабельной линии – 260 м.п. (ул. Ак. Филатова; 16 кв. ЮЗМ).
- Покраска опор – 3 шт.
- Покраска кронштейнов – 2 шт. (411 батарея).
Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию на 07.04.2008г.) установлено 2601 шт. Всего по плану – 11000 приборов до конца текущего года.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(31.03.08 – 05.04.08)


• Перераховано до міського бюджету – 2 693 163,53 грн., у тому числі:
- від продажу – 2 396 163,53 грн.;
- від оренди – 297 000,00 грн.

• Укладено та продовжено договорів оренди – 3.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(31.03.08 – 05.04.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 69 звернень від громадян та 42 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 56 звернень на ім'я начальника управління від громадян та 36 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
8 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 8 розрахунків орендної плати;
19 – договорів на дольову участь у землекористуванні та 19 розрахунків орендної плати;
1 – проект договору купівлі-продажу;
38 – проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
14 – проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).  


Проведено:
12 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 2 акти;
1 – виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
5 – виїздів на місце за скаргами громадян.


Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки 3 комплекти документацій зі складання договорів оренди землі;
15 державних актів;
34 – комплекти документацій із землеустрою фізичних осіб;
19 – комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.


Видано:
18 – договорів на дольову участь у землекористуванні; 27 доручень підрядним організація;
Прийнято на особистому прийомі – 185 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 15 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(31.03.08 – 05.04.08)


1. Обследование участка побережья от пляжа «Ланжерон» до пляжа «Дельфин» в связи с намечаемыми работами по уборке и вывозке ракушки с территории пляжей.


2. Выдано 4 технических условия на проектирование объекта.


3. Подготовка и выдача 62 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.



КП «СМЭП»
(31.03.08 – 06.04.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 76
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 76
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 50
4. Замена ламп – 179 шт.
5. Установлено турникетов – 25 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 4 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 6 шт.
8. Восстановлено дорожных знаков – 4 шт.
9. Восстановлено турникетов – 1 шт.
10. Ремонт колонки – 3 шт.
11. Демонтаж знаков – 4 шт.
12. Покраска колонок – 6 шт.
13. Рихтовка знаков – 4 шт.
14. Окрашено турникетов – 45 шт.
15. Ремонт колонок под знаки – 7 шт.
16. Покраска колонок под знаки – 4 шт.
17. Производятся работы по реконструкции на 3-х светофорных объектах: ул.Тираспольская – ул. Новосельского, ул.Тираспольская – ул.Старопортофранковская, ул.Тираспольская – ул. Дегтярная.
18. Производится строительство светофорных объектов: ул. Новосельского – ул.Конная, Ак.Вильямса – СШ №86, Ген.Петрова – лицей № 51.
19. Помыты светофорные объекты по ул. Новосельского, ул.Торговой, ул.Дворянской, ул.Л.Толстого, ул. Спиридоновской.
20. Работа по заявкам диспетчера по обслуживанию объектов АСУДД с текущим ремонтом и заменой перегоревших ламп.
21. Установка и сварка контуров заземления на светофорных объектах ул. Ак. Воробьева – СШ № 61; ул. Новощепной ряд – ул. Преображенская; ул. Мельницкая – ул. Михайловская; ул. Новосельского – ул. Конная.
22. Произведен перенос пешеходного светофора на кронштейн на объекте ул. Успенская – ул. Осипова.
23. Коммутация светофоров и ДКУ на объекте ул. Конная – ул. Новосельского.
24. Очистка металлоконструкций и шкафов от наклеек на перекрестках по улицам Пушкинской; Ришельевской; Екатерининской; Бунина; Пантелеймоновской.
25. Осуществлен ремонт кабелей на следующих светофорных объектах: ул. Ал. Невского – Люстдорфская дорога; ул. Канатная – ул. М. Арнаутская; ул. Мельницкая – ул. В. Стуса.
26. Объезды маршрутов движения особой нормы.
27. Произведена замена поврежденного светофора Т1.3 на объекте ул. Ришельевская – ул. Бунина.
28. Осуществлен ремонт контроллера типа ДКМ с заменой ПСТ (плата силовых тиристоров); ПСС2 (плата переключения светофорных сигналов) на светофорном объекте ул. М. Грушевского – ул. Химическая.
29. Произведена ориентация светофоров на следующих светофорных объектах: ул. М. Грушевского – ул. Плиева; ул. М. Грушевского – ул. Пестеля; пл. Старосенная – бул. Итальянский; ул. Б. Арнаутская – ул. Белинского.
30. Обследование объекта для установки предупреждающего светофора по ул. Среднефонтанской, подготовка материалов и креплений.
31. Произведен ремонт контроллеров типа ДКУ с заменой блоков на следующих светофорных объектах: ул. Пушкинская – ул. Базарная; ул. Ришельевская – ул. Бунина; ул. М. Грушевского – ул. Парковая; ул. А. Невского – ул. Люстдорфская дорога.
32. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: ул. Водопроводная – ул. Новощепной ряд (УК); ул. Пантелеймоновская – ул. Канатная (УК); ул. Ак. Королева – ул. Левитана; ул. 3я Станционная – Тираспольское шоссе (КС3 на КС2); ул. Космонавтов – маг. «Обжора» (УК); ул. Краснова, 8 (УК); ул. И. Рабина – ул. В. Терешковой (КС16 на УК); ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Варненская (УК); ул. Малиновского – ул. Ефимова (УК)
33. Устранены не приходящие сигналы (ремонт кабеля) на светофорных объектах: ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Космонавтов – маг. «Обжора»; ул. Пантелеймоновская – ул. Канатная.
34. Сориентированы светофоры на следующих объектах: ул. Николаевская дорога – пр-т Добровольского; ул. Ак. Заболотного – маг. «Копейка»; Николаевская дорога – ул. 7я Пересыпьская; ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Балковская – ул. Раскидайловская; Днепропетровская дорога – Крыжановка; ул. Черноморского казачества – з-д Сахарный; пр-т Шевченко – ул. Армейская.
35. Устранение короткого замыкания (ремонт кабеля) с заменой предохранителей на светофорных объектах: ул. Прохоровская – ул. Дальницкая; ул. Ак. Воробьева – ул. Краснослободская; Днепропетровская дорога – ул. Ак. Заболотного; Николаевская дорога – ул. Лиманная; ул. Космонавтов – ул. Ген. Петрова; ул. Краснова – ул. Артиллерийская; ул. Ак. Королева – 13 маршрут.
36. Произведен ремонт и перезапуск аппаратуры на светофорных объектах: ул. Комарова – ул. 25 Чапаевской дивизии (КС3); ул. Ак. Королева – 13 маршрут (УК); Николаевская дорога – Лузановка (КС);
37. На объекте И. Рабина – В. Терешковой закреплен ящик управления.
38. Демонтирована сбитая светофорная колонка с пешеходным светофором на объекте Люстдорфская дорога – ул. Бреуса.
39. На следующих светофорных объектах: ул. Ген. Петрова – лицей № 51; ул. Новосельского – ул. Конная; ул. Ак. Вильямса – СШ №86 - осуществлена прозвонка контрольного кабеля, установка ДКУ, установка светофоров, подключение питания к ДКУ и ТВП, подключение светофоров. Произведены сварочные работы. Объекты включены в режим «ЖМ».
40. Сопровождение машин особой нормы.
41. Произведена корректировка времени (перевод часов на летнее время) на объектах Николаевская дорога – Лузановка; Николаевская дорога – пр-т Добровольского.
42. Объезд светофорных объектов содержащих контроллеры звукового оповещения: Итальянский б-р – ул. Канатная; ул. Л. Шмидта – ул. Пантелеймоновская; ул. Гайдара – ул. Ген. Петрова; ул. Ген. Петрова – ул. Космонавтов; ул. В. Терешковой – ул. Космонавтов; ул. Ак. Вильямса – ул. М. Жукова; ул. Ильфа и Петрова – ул. Ак. Глушко.
43. Ремонт блока питания для отдела МТО.
44. Ремонт светодиодного пешеходного светофора.
45. Реорганизация рабочих мест лаборатории отдела РОСССТ
46. Текущий ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
47. Изменение режимов работы на светофорных объектах ул. Дегтярная – ул. Спиридоновская; ул. Дегтярная – ул. Тираспольская, согласно предписания от ГАИ №203 от 02 апреля 2008 года.
48. Подбор оборудования и разработка схем организации дорожного движения, для строительства двух новых светофорных объектов: ул. Аэропортовская – ул. Гастелло; ул. Аэропортовская – дорога в Аэропорт.
49. Инвентаризация расходных материалов.
50. Местное обслуживание светофорных объектов на предмет уточнения технической документации (инвентаризация из 40-а светофорных объектов).
51. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(31.03.08 – 05.04.08)


Продолжалась работа по подготовке к семинару на тему: «Поддержка малого бизнеса в сфере туризма», который пройдет 10 апреля т.г. в рамках IV Международной Ассамблеи туристического бизнеса.
На заседании Одесского городского совета 05.04.2008 г. была утверждена Программа социально-экономического развития города Одессы на 2008 год.

03 апреля 2008 года сотрудники управления  приняли участие в торжественной церемонии открытия VI специализированной выставки ландшафтного дизайна, коттеджного строительства, материалов, оборудования и технологий для приусадебного хозяйства «Усадьба 2008», а также специализированной выставки мебели и интерьера «Мебель Вашего Дома» в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта.
Основными тематическими разделами выставки «Усадьба» являлись: коттеджное строительство, ландшафтная архитектура и озеленение, благоустройство приусадебной территории, ландшафтное и садово-парковое освещение.
В рамках выставки «Усадьба» были проведены круглый стол: «Перспективы создания и использования зеленых зон города в социальной адаптации людей с ограниченными возможностями», а также следующие семинары:
1. «Возможность использования аборигенных видов флоры в создании курортных и рекреационных зон».
2. «Особенности создания промышленных ландшафтов».
3. «Взаимосвязь социально-экономического развития социума и тенденций ландшафтного строительства».
4. «Особенности защиты растений в условиях населенных пунктов».


На выставке «Мебель Вашего Дома» были представлены следующие основные экспозиции: мебель для дома и офисов, мебель для баров и ресторанов, кухни, предметы интерьера, текстиль, салон света.
Основными участниками данной выставки были мебельно-интерьерные компании из Украины, Прибалтики, Италии, а также России, 70% участников составляют лучшие украинские компании – производители мебели.

В рамках выставки «Мебель Вашего Дома» были проведены следующие мероприятия:
- круглый стол «Отечественная система сертификации специалистов: сфера маркетинга»;
- бесплатная консультация дизайнеров по проектированию и дизайну жилых помещений;
- шоу-презентации мебельных компаний.
- тренинг: «Возражения: победа в 4 шага».
Отличительной чертой выставки «Мебель вашего дома» стал конкурс мебельных инсталляций «Золотое сечение», который, уже традиционно, проводился на выставке, на стендах мебельных компаний. В качестве жюри были сами посетители выставки. И по итогам их голосования, компания, чей стенд набрал наивысший бал, была награждена Почетной грамотой и призом «Золотое сечение», а в последствии освещена в специализированных изданиях.

 

Рассмотрено обращение директора КП «Информресурс» по вопросу внедрения единой системы автоматизированных начислений платежей населению за предоставленные жилищно-коммунальные услуги. В связи с этим, подготовлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса.
Рассмотрено обращение и дан ответ начальнику ДП «СУ-2» ОАО «Одестрансстрой» по вопросу формирования тарифа на вывоз твердых бытовых отходов для ведомственных домов, расположенных по адресу: Николаевская дорога, 259, 261.
Рассмотрено обращение и дан ответ председателю правления ЖСК «Ленинский-24» по вопросу формирования затрат и стоимости на техническое обслуживание лифтов и систем диспетчеризации для дома расположенного по адресу: ул. Затонского, 1. Подготовлено письмо за подписью заместителя городского головы Тельвака Н.Н. на имя в.и.о. заместителя главы Одесской областной администрации.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ проректору Одесского национального политехнического университета по вопросу размера тарифов на коммунальные услуги для населения.
Рассмотрено обращение граждан проживающим по адресу: ул. Пастера, 21 (ЖКО ОАО «Одесская ТЕЦ»), по вопросу тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Информация для обобщения и подготовки ответа гражданам отправлена в управление жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергитического комплекса.
Рассмотрено обращение и дан ответ по вопросу цены на природный газ для населения и бесплатной установке газовых счетчиков всем потребителям газа.
На пункт 4 решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 29.11.2007 года №1319 «Об усовершенствования системы платной парковки транспортных средств на территории города Одессы» подготовлена и направлена докладная записка заместителю городского головы Убирии В.Ш. по вопросу разработки и установления новых тарифов на услуги парковки.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 05.04.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 1286;
- до адміністраторів – 819.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 1097;
- через адміністратора – 617.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 1286;
- адміністратором – 819.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(31.03.08 – 06.04.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 266 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 145 ед.
- по троллейбусу – 121 ед.
в выходные дни в количестве 214 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 119 ед.
- по троллейбусу – 95 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили – 503,792 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 397,892 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 104,947 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0,953 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 3-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 10 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 158 вагонов,
- троллейбус – 148 машин.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(31.03.08 – 06.04.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
31.03.08
 
По адресу: ул. Садиковская угол ул. Раскидайловская – упавшее дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: Николаевская дорога, «Лузановка» (АЗС «Лукоил») – упавшее дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
01.04.08
 
По адресу: ул. Льва Толстого – пятна неизвестного происхождения на проезжей части дороги.
Дежурная смена выехала для определения пятен на наличие СДЯВ. СДЯВ не обнаружено
По адресу: ул. Высоцкого, 5/21 - заклинило замок входной двери
Дежурная смена произвела открытие входных дверей в квартиру пенсионерке Алябьевой С.С. 1943 г.р.
02.04.08
 
По адресу: ул. Канатная, 81/4 – наличие в воздухе специфического запаха газа.
Дежурная смена произвела обследование здания и прилегающей территории на наличие утечки газа. Источник утечки газа не обнаружен.
03.04.08
По адресу: ул. Прохоровская, 8,  кв.5 – присутствие в квартире неприятного резкого запаха.
Дежурная смена произвела обследование двух комнат квартиры, наличие хлора и аммиака в воздухе не обнаружено.
04.04.08
По адресу: ул. Капитана Кузнецова, 67, кв.3 – заклинил замок в железной двери.
Дежурная смена оказала помощь хозяевам квартиры в открытии двери.
По адресу: ул. Грушевского, 2 – на мосту ДТП, столкновение двух легковых автомобилей.
Дежурная смена оказала помощь врачам скорой помощи и сотрудникам ГАИ.
05.04.08
По адресу: ул. Думская 1(ГИК) – проверка зала заседаний на предмет ВОВ и СДЯВ
Дежурная смена проверила зал заседания ГИК. ВОВ и СДЯВ не обнаружено.
По адресу: ул. Рекордная, 90, кв. 9 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения.
06.04.08
По адресу: ул. Рекордная, 23, кв.15 – разбит бытовой медицинский термометр.
Дежурная смена проверила сбор ртути (3 гр) и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Жуковского,19 – аварийная течь трубы.
Дежурная смена произвела откачку воды из подвального помещения в объеме 3-4 м3.
По адресу: ул. Новосельского, 79 – на проезжую часть дороги упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги.
По адресу: ул. Приморская, 40 (СДР) – оказание помощи сотрудникам «скорой помощи».
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «скорой помощи» в эвакуации пораженного электротоком подростка (беспризорника), оказавшегося на территории электро подстанции СРЗ.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 290
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 255,
- КП «Зелентрест» – 3,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(31.03.08 – 06.04.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
31.03.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо участі у заходах присвячених 64-й річниці визволення міста Одеси від фашистських загарбників
02.04.08
11.00
3
Першість спортивної школи №1 з художньої гімнастики
31.03.08 з11.00
м. Одеса
КДЮСШ№1
пл. Катерининська, 4/10
4
Турнір з волейболу
01-03.04.08 з12.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграду, 76-а
5
Матчева зустріч з гандболу
02.04.08
м. Южний
6
Змагання з гандболу серед жінок за програмою Х-ї міської Спартакіади серед усіх верств населення
03-05.04.08 з 10.00
м. Одеса
ДЮСШ № 5
вул. Комарова, 4-а
7
Чемпіонат України з маунтенбайку (Дуал-слалом)
04.04.08 з 11.00
м. Одеса
траса «Здоров’я»
8
Першість спортивної школи №1 з художньої гімнастики, присвячена визволенню міста Одеси від фашистських загарбників
04-05.04.08 з 12.00
м. Одеса
КДЮСШ№1
пл. Катерининська, 4/10
9
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
04-08.04.08
м. Хмельницький
10
Кубок України з крос-кантрі,
І етап
05.04.08 з 11.00
м. Одеса
траса «Здоров’я»
11
Зимова першість м. Одеса з футболу
05.04.08 з 10.00
м. Одеса
Стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
12
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
05-06.04.08
м. Полтава
13
Кубок України з велоспорту, І-й етап
06.04.08 з 12.00
м. Одеса
траса «Здоров’я»
14
Змагання з дзюдо, дитяча ліга
06.04.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграду, 76-а

УПРАВЛЕНИЕ ПО ВОПРОСАМ КУЛЬТУРЫ И ИСКУССТВ
(31.03.08 – 06.04.08
)

Захід
Дата проведення
Місце проведення
Заході в закладах культури в рамках святкування «Гуморини-2008»
28.03-02.04.08
Заклади міста
Виставка 
ізраїльської карикатури
31.03-13.04.08
 
 
Міськвиконком
Думська площа,1
Семінар для бібліотечних працівників ЦБС для дітей «Ласкаво просимо до казки»
02.04.08
10.00
Універсальний читальний зал
вул. Катерининська, 67
Атестація
ДМШ №3
03-11.04.08
ДМШ №3
вул. Ак.Філатова, 66/68
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка
для мешканців міста.
01, 06, 13.04.08
18.00-19.30
Альтанка
міського саду

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее