09:19:27   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.04.08 – 18.04.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 130 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

15.04.08 – районна координаційна рада із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
15.04.08 – засідання комісії з питань попередження насильства в сім’ї ;
18.04.08 – засідання адміністративної комісії;
19.04.08 – День Довкілля за участю населення, підприємств, організацій, установ району та працівників райадміністрації.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 34 листи від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 31 звернення на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Здійснено 8 виїздів щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Сегедська,1/2; пр-т Гагаріна, 2; вул. Пантелеймонівська, 86; вул. Рішельєвська, 21; пров. Лютеранський, 5; вул. Коблевська, 14/16; пров.Світлий,8; вул. Транспортна, 7-Ж.
Підготовка щотижневої підсумкової інформації щодо виконання запланованих робіт під час проведення Весняної толоки на території Приморського району.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 76 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 10 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: пр-т Гагаріна, 13; пр-т Шевченко, 15/2, кв.33; пров. Дунаєва, 24.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15.04.08 – проведено рейдову перевірку разом зі співробітниками СЕС та міліції щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул. Дідріхсона).

Відділ у справах дітей:
14-18.04.08 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-18.04.08 – перевірка умов проживання та виховання дітей в неблагополучних сім’ях за місцем мешкання (перевірено – 4 сім’ї);
16.04.08 – разом зі співробітниками відділу кримінальної міліції служби неповнолітніх Приморського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області проведено районний рейд „Вулиця-діти” щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх. В ході рейду затримано 7 підлітків та направлено їх до обласного притулку „Світанок”;
18.04.08 – перевірка житлово-побутових умов дітей, позбавлених батьківського піклування над якими призначена опіка (перевірено – 1 сім’ю).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
14-18.04.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (продовжено дію 4 договорів та укладено 2 );
14-17.04.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви);
15, 18, 19.04.08 – відповідно до розпорядження райадміністрації від 21.02.2008 р. №213 «Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу весною 2008 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт (відповідно до графіка виділення транспорту).

Відділ освіти:
14.04.08 – участь збірної команди району у „Іграх чемпіонів” (місце проведення – спорткомплекс „Олімпієць”);
14-20.04.08 – проведено акцію в закладах освіти району „Від серця до серця. Почуйте всі”;
14-18.04.08 – конкурс літературних творів серед учнів закладів освіти „Він повернувся у безсмертя”;
16-20.04.08 – виставка дитячих робіт „Весняна капель” (місце проведення – Одеський обласний благодійний фонд реабілітації дітей-інвалідів, вул. Базарна, 60/вул. Пушкінська, 51);
17.04.08 – районний етап конкурсу серед учнів закладів освіти „Проектуємо Європу майбутнього” (місце проведення – ОЗОШ №47);
17.04.08 – районний етап конкурсу плакатів серед учнів закладів освіти „Ми, українці, в сім’ї європейських народів” (місце проведення – ОЗОШ №47);
18.04.08 – участь команд Юридичного ліцею в обласному конкурсі юних істориків (місце проведення – Одеський державний університет ім. І.І.Мечникова).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили на ТОВ „Телематика”.
Сектором по оплаті праці здійснено перевірки з питань дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці в ТОВ „Інтермедіа” та ОЗОШ №35.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці на ПП ”Клімат”, ТОВ „Ростгруп”, ТОВ „Строй-телеком”.
Спільно з сектором по оплаті праці та врегулювання соціально трудових відносин проведено комплексну перевірку ТОВ „Будівельні реформи” з питань дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з атестації робочих місць за умовами праці та оплати праці.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 164 заяви від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 78 громадян району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 39 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 93 громадянина, 6 заяв на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.04.08 – 16.04.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- дітям потерпілим від ЧК за лютий 2008 р. – 62 чол.;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол.

Зроблено розрахунок компенсації за 2008 p.:
- на проїзд - 4 чол.;
- на продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 категорії за лютий 2008 р. – 534 чол.;
- по втраті годувальника – 1 чол.

Видано посвідчень:
IB – 5;
УВ – 1;
СЗВ – 5;
ВП – 12.
Встановлено статус:
ІВ – 3;
СПВ – 5.


Проведені перевірки умов праці:
10.04.08 – у школі-інтернаті № 7 для дітей з наслідками поліомієліту і «церебральними паралічами;
15.04.08 – на ТОВ «ТДК».
Проведені планові перевірки: ТОВ «Юар-Транс», СП «Авіакомпанія Авирсити», ПП «Укрналогконслат», ТОВ «Профіт», ТОВ «Інженерні рішення», ПП «Атрікс».


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 51 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 23 громадянина. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та пррхань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 18.04.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:  
прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 5 громадян;
оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 13 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 25 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Проведено 4 агітаційних збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Ол. Невського, 35, 37, пр. Ак. Глушка, 24-а, вул. Ак. Корольова, 64 з питання створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводилась робота щодо підготовки тендерних документів.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Проведено 2 прийому громадян з питань МВК, підготовлено 15 розпоряджень з питань МВК.
Працівниками відділу житлово-комунального господарства за звітний період здійснено 2 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом територій багатоповерхової забудови:
14.04.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. №№ 20, 22 по вул. Щоглова стосовно встановлення металевого гаража на прибудинкової території. Здійснено виїзд на місце, складено акт огляду. Гараж демонтовано. Відповідь надана.
15.04.08 – розглянуто колективне звернення мешканців буд. № 17 по вул. Ак. Корольова, стосовно демонтажу конструкції фундаменту павільйону «Ігровий світ» в сквері «Промінь» по вул. Левітана, 95. Надіслано листа до ТОВ «Гефест» стосовно демонтажу
вказаної конструкції. Відповідь надана.
16.04.08 – розглянуто контрольне питання по депутатському зверненню депутата Одеської міської ради Хлицова П.В., стосовно ремонту внутришньоквартальних проїздів по Ак. Корольова, 81, 81/1, 81/2, 81/3 та вул. Ак. Вільямса, 59/1, 59/2, 59/3.
- розглянуто листа Одеської державної обласної адміністрації, стосовно упорядкування місць захоронения учасників бойових дій.
Проведено упорядкування місць захоронения учасників бойових дій відповідь надана.

Відділом по контролю за благоустроєм та санітарним станом території індивідуальної забудови та місцями паркування транспортних засобів за звітний період були укладанні договори про сплату місцевого збору за припаркування автотранспорту та перерахування його до бюджету міста на території Київського району.
15.04.08 – спільно з представниками СОН «Чубаївка» здійснено прибирання звалищ побутових відходів в місцях їх накопичення;
15.04.08 – здійснено виїзд по контрольному питанню щодо встановлення законності розташування металевого гаражу за адресою: вул. Ямська, 29.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 78 звернень громадян з наступних питань:
• протікання каналізації – 12;
• протікання г/в, х/в у підвалі – 7;
• відсутність холодного водопостачання – 4;
• простій ліфтів – 14;
• відсутність гарячого водопостачання – 15;
• відсутність електроенергії – 6;
• незадовільний санітарний стан прибудинкових територій – 1;
• перепланування квартир – 2;
• наявність безпритульних собак – 5;
• установка гаражів – 2;
• спалення сміття – 4.

По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 75 звернень, по 3 зверненням ведуться роботи.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
• підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
• перевірка санітарного стану 15 об'єктів торгівлі та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо підготовки до весняно-літнього періоду.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- перевірка стану утримання захисних споруд району;
16.04.08 – участь у радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
18.04.08 – контроль та надання допомоги у проведення штабного об'єктивного тренування Дорожньої клінічної лікарні Одеської залізниці.

Адміністративна комісія:
14.04.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
17.04.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення).

Відділ у справах дітей:
- проведено 3 акту обстеження житлово-побутових умов проживання дітей;
- складено 2 протоколу бесід з неповнолітніми, які знаходяться на профілактичному обліку у відділу.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
16.04.08 – забезпечення та організація участі районної спортивної команди чоловіків з волейболу в проведенні загальноміської X Спартакіади для всіх верст населення;
17.04.08 – забезпечення та організація участі районної спортивної команди жінок з волейболу в проведенні загальноміської X Спартакіади для всіх верст населення.

Відділ освіти:
11-13.04.08 – участь команди ЗОШ № 81 у відкритій Першості з паркового орієнтування. Команда посіла III місце.
14.04.08 – на базі легкоатлетичного манежу «Олімпієць» за адресою: пр. Шевченка, 31, пройшло змагання під гаслом «Ігри чемпіонів», в якому Київський район представляла команда ЗОШ № 86.
14.04.08 – участь у обласному фестивалі «Нащадки козацької слави», який пройшов на базі легкоатлетичного манежу «Олемпиєць» за адресою: пр. Шевченко, 31 команда гімназії № 9 посіла III місце.
14-18.04.08 – на базі ЗОШ № 63 організовані курси для викладачів закладів освіти за програмою LINUX.
14-20.04.08 на базі закладів освіти району проведена благодійна акція «Почуйте все!» з метою збору коштів для придбання медичного обладнання для лікування дітей з слабким зором.
15-16.04.08 – на базі гімназії № 9 (пр. Ак. Глушка, 1-г) проводився районні змагання з 4-хборства для учнів 6-9 класів закладів освіти району;
16.04.08 – у рамках декади «Дитинство без насильства» на базі економічного ліцею (вул. Люстдорфська дорога, 33) організований та проведений «Круглий стіл» для соціальних педагогів, практичних психологів та заступників директорів з виховної роботи на тему: «Реалізація державної програми протидії торгівлі людьми до 2010 року» за участю громадської організації «Віра.Надія.Любов». У рамках «Круглого столу» проведенні тренінгові заняття з учасниками та учнями ліцею, здійснено перегляд кінофільмів «Рабство XXI століття» та «Торгівля людьми», організований обмін інформаційними матеріалами.
18-19.04.08 – на базі ЗОШ № 27 (вул. Люстдорфська дорога, 33) сумісно з ЦЦЮТ «Еврика» організована участь творчих колективів закладів освіти у міському та обласному фестивалі-конкурсі «Зоряна юність Одеси».

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.04.08 – 18.04.08)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
Створено 6 електронних картки, проведено корегування 1500 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
Нараховані компенсаційні виплати на харчування 227 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 157;
Видано санаторно-курортних путівок – 93.

До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 4924 громадянина. За наслідками розгляду призначено 1598 субсидій, відмовлено по 71 зверненню.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян протягом тижня надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 49 чол.(343,00 грн.);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 3 чол. на суму 30,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
• прання білизни – 73 чол. на суму 1642,50 грн.
• ремонт взуття – 8 чол.(80,00 грн.);
• виготовлення окулярів – 1 чол. на суму 43грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран»,кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 23617,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт системи водопроводу та ремонту м’якої покрівлі :
• вул. Прохорівська, 24, кв.19;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
14-16.04.08 – продовження шкільних конкурсів творчих робіт учнів з питань голодомору „Голодомор в Україні. Україна пам’ятає”.
14-20.04.08 – підготовка до проведення V огляду-конкурсу „Зоряна юність України серед дошкільних закладів району.
14-18.04.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
18.04.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
14-19.04.08 – участь у двохмісячнику з благоустрою району, Всеукраїнській акції „Зелений паросток майбутнього” та Всеукраїнській акції „Спорт для всіх-спільна турбота”.
14-18.04.08 – проведення перевірки спортивних установ, які розташовані на території району;
17-18.04.08 – проведення тижня права на базі учбових закладів району разом з міським Центром ССМ та районним управлінням юстиції.
19.04.08 – у парку ім. Ленінського комсомолу проведення Дня довкілля студентами учбових закладів району.

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.04.08 – 18.04.08)
 

 

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 25 громадян, прийнято до розгляду 41 письмове звернення.

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 26 звернень громадян, 21 – звернень організацій, 9 – депутатські звернення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Проведено нараду з представниками Духовної ради Одеської області для надання допомоги в проведенні Дня довкілля – визначено об’єми та території для проведення робіт.
Проведено організаційну роботу по проведенню Дня довкілля 19.04.08р.
Проведено нараду з керівниками міських служб, підприємств, розташованих по вул. Ізвестковій, Хуторській, Шкодова гора з питання благоустрою прилеглих територій.
Проведено інвентаризацію причалів, та виявлення самовільних об’єктів на території від вул. Векслера до вул. Ярмарочна.
Розглянуто 20 справ про адміністративні правопорушення.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Здійснюється контроль санітарного стану та благоустрою території автостоянок та парковок.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань..
Щоденний контроль за безперебійним водопостачанням.
Зустріч з мешканцями гуртожитків за адресами: вул. Ж. Кюрі, 20, вул. Затонського, 19, вул. Заболотного, 22Б, вул. Красна, 8 з питання зміни статусу «гуртожитку» на «житловий будинок».

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 12 засіданнях суду.
Відвідали 12 неблагополучних сімей.
15 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 25 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Ведеться робота по складенню житлового реєстру дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Підготовлено 3 пакети документів про призначення опіки над дітьми, 3 висновки про доцільність усиновлення дитини.
Ведеться постійно робота по формуванню електронного банку даних дітей, які перебувають на обліку в відділі, внесено 64,5%.
Ведеться робота по складанню списку осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, для отримання одноразової допомоги при досягненні 18-років.
Підготовлений список дітей-сиріт та документи на відкриття депозитного рахунку.

Відділ у справах культури, сім’ї , молоді та фізичної культури:
Перевірка щодо впорядкування обелісків, пам’ятників, військових поховань, братських могил на території району – протягом тижня.
16.04.08 – Спортивні змагання з волейболу (хлопці) в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
17.04.08 – Спортивні змагання з волейболу (дівчата) в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.
14-20.04.08 – Проведення третьої акції Всеукраїнського благодійного фонду «Серце до серця» («Почуйте всі!») по збору коштів на закупівлю медичного обладнання для діагностики та лікування дітей з вадами зору.
20.04.08 – Фінал акції «Почуйте всі!» біля будівлі РА із виступами дитячих творчих колективів.(с 12.00-14.00) за адресою: пр.Добровольського,106.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі щодо приведення прилеглої території до належного санітарного стану, розташованих на вул. М. Грушевського, вул. Хуторській, вул. Вапняній та вул. Одарія.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ПП ”Еколосервіс”, МП „Аліген”, ВАТ”Одескабель”, ТОВ”ТОС”, КУ”Спеціалізований психоневрологічний будинок дитини №3 „Сонечко”, МПК”Праця”, ТОВ”Тімстрой”, ВАТ”Автотранс -64”, ТОВ”Альмедіс”, КУ”Дитяча поліклініка №1”.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 260.
Призначені субсидії сім’ям – 3.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 5 та 8.
Оброблено 96 звернення для призначення різного виду допомог.
Оброблено 32 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Забезпечено гарячим харчуванням 395 чол. – 17886,05 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1568 чол. – 14112 грн.
Забезпечено безкоштовним хлібом ЧП „Діопос” 6 чол. – 16,20 грн.
Надано побутових послуг : банні послуги 55 чол.- 624 грн.; перукарські послуги 68 чол.- 629,8 грн.; ремонт взуття 58 чол. – 520,73 грн.,
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол.- 1894,2 грн.
Організована робота по одержанню від Імексбанка соціальних карт одесита та видача їх підопічним територіального центру – видано 150 карт.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 10 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 12 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 36102,58 грн., в т.ч. за рахунок спонсорської допомоги на суму 2810,23 грн.

Організаційно-масова робота
17.04.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою вул.. Курська 161/1 з питання створення ОСББ.
19.04.08 – проведена звітно - виборча конференція комітету СОН „Шевченка-3”.



УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
(14.04.08 – 18.04.08)

 

14-18.04.08 – відбулися творчі звіти Суворовського, Київського і Малиновського районів міста в рамках III міського фестивалю - конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» та XVIII обласного фестивалю -конкурсу «Таланти твої, Україно». Творчі дитячі колективи та окремі виконавці позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів міста Одеси продемонстрували свій талант та майстерність з хореографічного, вокального, інструментального, літературного та театрального жанрів.


15.04.08

– на базі ОСШ №35 проведений семінар для вчителів трудового навчання (обслуговуюча праця) за темою: «Організація роботи з бісерного рукоділля на уроках трудового навчання. Виготовлення бісерної тканої прикраси», в якому прийняли участь 27 вчителів закладів освіти міста.

– на базі ДНЗ №15 проведений семінар для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів за темою: «Спортивні розваги влітку», в якому прийняли участь 23 педагогічних працівника.


16.04.08

– на базі ДНЗ №75 проведений семінар для методистів дошкільних навчальних закладів за темою: «Нетрадиційні форми роботи з дітьми дошкільного віку за методикою М.Монтессорі та С.Русової», в якому прийняли участь 21 методист ДНЗ.
– на базі ОНВК «Гімназія №7» проведений семінар для вчителів української мови та літератури за темою: «Українська мова та література як засіб формування духовної особистості та самореалізації учнів», в якому прийняли участь 32 вчителя закладів освіти міста.


17.04.08 – на базі ДНЗ №15 проведено засідання «Школи молодого вихователя» за темою: «Роль фізкультурних свят, розваг, Днів здоров'я у фізкультурно-оздоровчій роботі ДНЗ», в якому прийняли участь 23 педагогічних працівника ДНЗ.


18.04.08 – на базі ОНВК №84 проведений семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи за темою: «Досвід організації моніторингу стану навчально-виховного процесу в Київському ліцеї бізнесу», в якому прийняли участь 35 заступників директорів з НВР.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(14.04.08 – 18.04.08)


14.04.08

– проверка работы поликлинического отделения КУ «Городская больница №7» по вопросу оказания медицинской помощи населению, работающему во вредных условиях. 
– осуществлена сдача сводного медико-статистического отчета о деятельности ЛПУ города за I полугодие 2008 года в областной информационно-аналитический центр медицинской статистики.


15-16.04.08 – проверка работы в КУ «Городская поликлиника № 2», «Городская больница № 5» и «Городская клиническая больница № 10» по вопросу организации и качества работы смотровых комиссий.


16.04.08

– инструктивно-методическое совещание с начмедами городских детских поликлиник по вопросу регистрации и учета случаев смерти детей в возрасте от 0 до 17 лет 11 месяцев 29 дней. 
– проверка рационального использования медикаментов, закупленных за бюджетные средства, в КУ «Городская больница №7». 
– проверка в поликлиническом отделении КУ «Городская больница №8» по вопросу организации и качества оказания медицинской помощи инвалидам и ветеранам войны.


17.04.08

– проверка работы поликлинического отделения КУ «Городская больница №5» по вопросу оказания медицинской помощи населению, работающему во вредных условиях.
– участие в Дне педиатра. 
– участие в Дне специалиста эндокринолога. 
– участие в семинаре управления финансов по вопросам бюджетного законодательства.


18.04.08

– участие в заседании рабочей группы по депутатскому фонду Одесского городского совета.
– участие в заседании рабочей группы Одесского городского совета по вопросу подготовки к празднованию Дня Европы в г.Одессе.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(14.04.08 – 18.04.08)


Уровень сбора квартплаты составил 100,3%, сбор платы за водопотребление – 99,5%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
• Обрезка деревьев – 25 шт. (ул. Приморская, 32; Французский бульвар; парк Шевченко).
• Валка деревьев – 65 шт. (ул. Тираспольская; ул. Сельсоветская/ Толбухина; ул. Дальницкая).

КП "Одесгорсвет" произведена:
• Покраска опор – 71 шт.
(ул. Разумовская, ул. Грушевского; Ивановский путепровод; парк Шевченко).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 21.04.2008г. установлено 3236 шт. (всего по плану 11000 приборов до конца текущего года).



УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(13.04.08 – 19.04.08)


1. Продолжаются работы по реконструкции ул. Щорса.
2. Продолжаются работы по реконструкции ул. Тираспольской.
3. Продолжаются работы по реконструкции ул. Балковской.
4. Продолжаются работы на Киевском щоссе (установка бортов и устройство полос
безопасности).
5. Продолжаются работы по благоустройству проезжей части и тротуаров на ул. Южная,
ул. Садиковская, ул. Мечникова.
6. Закончены работы по капитальному ремонту межквартального проезда по ул. Шклярука, 6.
7. Продолжаются работы по капитальному ремонту ул. Подольской.
8. Продолжаются комплексные работы по благоустройству ул. Маразлиевской на участке от ул. Успенской до ул. Троицкой.
9. Продолжаются работы по замощению ул. Еврейской.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(14.04.08 – 18.04.08)


• Перераховано до міського бюджету – 3 859 169,55 грн., у тому числі:
- від продажу – 2 291 669,55 грн.;
- від оренди – 1 567 500,00 грн.


• Укладено та продовжено договорів оренди – 10.


• Укладено договорів купівлі-продажу – 7.

 


УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(14.04.08 – 18.04.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 61 звернення від громадян та 28 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 83 звернення на ім’я начальника управління від громадян та 62 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
5 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 9 розрахунків орендної плати;
12 – договорів на дольову участь у землекористуванні та 19 розрахунків орендної плати;
6 – проектів договоів купівлі-продажу;
46 – проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
10 – проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
15 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 2 акти;
2 – виїзди з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
4 – виїздів на місце за скаргами громадян.

Перевірено:
2 – звіти з експертної оцінки 2 комплекти документацій зі складання договорів оренди землі;
12 – державних актів;
37 – комплектів документації із землеустрою фізичних осіб;
19 – комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
15 – договорів на дольову участь у землекористуванні; 119 доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 160 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 14 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(14.04.08 – 18.04.08)


Обследование участка побережья от пер. Маячный до Аркадии в связи с подготовкой к курортному сезону 2008 г. Уборка сотрудниками Управления и КП «Проходчик» территории в районе пляжа «Монастырский».


Обследование участка побережья от пляжа «Ланжерон» до пляжа «Аркадия» в связи с подготовкой к курортному сезону 2008 г.


Выдача предписаний арендаторам искусственных песчаных пляжей с целью соблюдения требований «Правил оборудования и эксплуатации пляжей города Одесса».


Выдано 3 технических условия на проектирование объекта.


Подготовка и выдача 36 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного возведения строительства.


КП «СМЭП»
(14.04.08 – 20.04.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 59
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 59
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 30
4. Замена ламп – 156 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – 3202 м2.
6. Установлено дорожных знаков – 20 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 14 шт.
8. Ремонт колонок – 4 шт.
9. Покраска колонок – 61 шт.
10. Рихтовка знаков – 3 шт.
11. Помыто турникетов – 82 шт.
12. Помыто знаков – 22 шт.
13. Покраска знаков – 29 шт.
14. Помыто колонок – 10 шт.
15. Обслуживание путепроводов: мойка перил – 150 м2, покраска перил – 150 м2, покраска турникетов – 800 м2, мойка бордюрного камня – 3445м2, покраска щитов ограждений контактной сети – 90 м2,
16. Обслуживание железнодорожных переездов: - покраска ж/б столбов – 73 шт.
17. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
18. Объезды маршрутов движения особой нормы.
19. Помыты светофоры, очищены и окрашены металлоконструкции на светофорных объектах по следующим улицам: Овидиопольская дорога; Мельницкая;
Б. Хмельницкого; М. Арнаутская; Б. Арнаутская; Разумовская; Ришельевской; Мечникова; Жуковского; Разумовская – Колонтаевская; Мясоедовская – Косвенная.
Помыты колесоотбойники на Ивановском мосту и Овидиопольской дороге; Одария – Глухой мост. Помыты турникеты - Пересыпский мост.
20. Произведена установка колонок со светофорами, кронштейнов, растяжек на новых светофорных объектах: ул. Михайловская – ул. Дальницкая; ул. Мельницкая – ул. Головковская. Включены в режим работы.
21. Включен в работу светофор предупредительной сигнализации на ул. Краснова, 3а.
22. Демонтирована поврежденная растяжка с двумя знаками на светофорном объекте: ул. Балковская – ул. Мельницкая.
23. Ремонт крепления светофора и его установка на объекте ул. Щорса – Овидиопольская дорога.
24. Натянули растяжку и повесили светофор предупредительной сигнализации ул. Среднефонтанская – пер. Солонцеватый.
25. Работа с электрогенератором в связи с отключением питания Северной РЭС на светофорном объекте ул. Ат. Головатого – ул. Одария.
26. Осуществлен ремонт контроллера с заменой МСК (модуль силовых ключей) и контрольного кабеля на светофорных объектах ул. Пушкинская – ул. Успенская; Овидиопольская дорога – Аэропорт.
27. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: ул. Новосельского – ул. Торговая (УК); ул. Космонавтов – ул. В. Терешковой (УК).
28. Устранены не приходящие сигналы (ремонт кабеля) на светофорных объектах:
пл. Таможенная; ул. Старопортофранковская – ул. Ольгиевская; пр-т Александровский – ул. Жуковского; ул. Мельницкая – ул. В. Стуса;
ул. Преображенская – ул. Жуковского; ул. Старопортофранковская – ул. Ольгиевская; пл. Толбухина.
29. Сориентированы светофоры на следующих объектах: пр-т М. Жукова – пр-т
Ак. Глушко; ул. Мясоедовская – ул. Болгарская; ул. Прохоровская – ул. Мясоедовская; пл. Среднефонтанская; пр-т Ак. Глушко – ул. Ильфа и Петрова; 3я ст. Люстдорфской дороги; ул. Старопортофранковская – ул. Ясиновского; ул. Балковская – ул. Средняя; 25 Чапаевской дивизии – ул. Комарова; ул. Старопортофранковская – ул. Мечникова;.
30. Устранение короткого замыкания (ремонт кабеля) с заменой предохранителей на светофорных объектах: пр-т Добровольского – ул. Кишиневская; ул. Ак. Вильямса – ул. Ильфа и Петрова; ул. Космонавтов – ул. Ген. Петрова; ул. Прохоровская – ул. Степовая.
31. Произведен перезапуск аппаратуры на светофорном объекте: ул. Днепропетровская дорога – ул. Марсельская.
32. На светофорном объекте ул. Новосельского – ул. Тираспольская отключены два светофора и демонтированы вместе с колонками (в связи с реконструкцией по ул. Тираспольской).
33. На объектах: Французский бульвар – стадион «Динамо»; ул. Осипова – ул. Троицкая демонтированы сбитые колонки со светофорами.
34. Произведен ремонт цепи питания на светофорных объектах: 4ст. Люстдорфской дороги; пл. Таможенная.
35. Подключены отсчетники времени на следующих объектах: ул. Ген. Петрова – Лицей № 53; ул. Ак. Вильямса – СШ № 86.
36. Восстановлена сбитая колонка со светофорами на объекте ул. Новосельского – ул. Тираспольская.
37. Замена знака «Въезд запрещен» на знак «Дети» на светофорном объекте ул. Жуковского – пр-т Александровский. Демонтирован знак «Парковка» по ул. Садовая.
38. Устранены неисправности в кабеле питания на объекте ул. Екатерининская – ул. Новощепной ряд.
39. На светофорном объекте пр-т Александровский – ул. Троицкая изменен режим работы (32х3х18х3).
40. Произведена установка закладных на следующих светофорных объектах: ул. Островидова – ул. Ольгиевская (9шт); бул. Французский – ст. «Динамо» (1шт); ул. Осипова – ул. Троицкая (1шт); ул. Жуковского – ул. Екатерининская (1шт); ул. Дерибасовская – ул. Екатерининская (1шт).
41. Корректировка и перепрошивка модулей памяти программ по объектам: ул. Ген. Петрова – Лицей № 53; ул. Ак. Воробьева – СШ № 61; ул. Ак. Вильямса – СШ № 86.
42. Проверка и корректировка планов координации в базе данных ЦУП светофорного объекта ул. М. Арнаутская – ул. Преображенская.
43. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на объект ул. Мельницкая – ул. Михайловская – ул. Головковская, в связи с новой организацией объезда.
44. Изготовление и замена кабеля связи 1 блока адаптера с компьютером диспетчера, ремонт материнской платы компьютера, изменение конфигурации подключения 1 блока адаптера с персональным компьютером диспетчера. Тестирование работоспособности системы.
45. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
46. Монтаж электрокоммуникаций в лаборатории телевидения.
47. Текущий ремонт: модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; блоков питания.
48. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 19.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(14.04.08 – 18.04.08)


Согласно резолюции заместителя городского головы Тельвака Н.Н. управлением рассмотрено коллективное обращение граждан, проживающих по адресу: ул. Градоначальницкая, 22 корп.3,4,5 по вопросу тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий по вышеуказанным домам для ЖКО ОАО "Одесская ТЭЦ". Заявителям подготовлен и отправлен ответ.
Рассмотрено обращение граждан по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий Заявителям подготовлены и отправлены ответы.
Во исполнение решения Одесского областного совета от 23.02.2007 р. №173-V «Об утверждении Программы развития малого предпринимательства в Одесской области на 2007-2008 года» подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе за I квартал 2008 года.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета от 30.11.2006 г. №647-V «Про установление ставок единого и фиксированного налогов, которые действую на территории города Одессы для физических лиц-предпринимателей» проведен анализ деятельности физических лиц-предпринимателей, плательщиков единого и фиксированного налогов, за I квартал 2008 года.
Проведена работа по обсуждению проекта регуляторного акта – распоряжения Облгосадминистрации «О порядке частичного возмещения из областного бюджета процентных ставок по кредитам, привлеченными субъектами малого предпринимательства для реализации инвестиционных проектов». Подготовлены и направлены предложения к проекту.
Проведена работа по организации и подготовке круглого стола совместно с ОАО «РОДОВИД БАНК» на тему «Развитие малого и среднего бизнеса в Одесском регионе: проблемы и перспективы», который состоится 21 апреля т.г. в конференц-зале гостиницы «Континенталь» по адресу: г. Одесса, ул. Дерибасовская, 5.
Управлением рассмотрено коллективное обращение граждан, проживающих по адресу: ул. Градоначальницкая, 22 корп.3,4,5 по вопросу тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий по вышеуказанным домам для ЖКО ОАО "Одесская ТЭЦ". Заявителям подготовлен и отправлен ответ.
17 апреля 2008 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялось торжественное открытие VI автомобильной выставки «ОдессаАвтоШоу2008». Основными тематическими разделами данной выставки являлись: легковые автомобили, коммерческие автомобили, автобусы, оборудование для СТО и автомастерских, автозапчасти, автоаксессуары, автоуслуги, автохимия и автокосметика, тюнинг и автозвук.
В рамках автомобильной выставки «ОдессаАвтоШоу2008» были представлены новинки от ведущих автосалов, а также проведен чемпионат по автозвуковому спорту и тюнингу автомобилей.
В связи с проведением встречи Одесского городского головы Гурвица Э.И. с Чрезвычайным и Полномоченным Послом Израиля в Украине госпожой Зиной Калай-Клайтман, отделом внешнеэкономической и выставочной деятельности подготовлена информация о внешних связях г. Одессы с Израилем, а также составлен список предприятий, которые находятся на территории города Одессы и осуществляют свою внешнеэкономическую деятельность с вышеупомянутой страной.
В рамках процедуры обновления общего кредитного рейтинга города Одессы, который проводится Национальным рейтинговым агентством ООО «Кредит - Рейтинг», подготовлена информация, об объемах и темпах роста инвестиций в основной капитал города по результатам 2007 года.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(14.04.08 – 18.04.08)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, реализующихся на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации.


• Специалистами отдела потребительского рынка управления проведены проверки 196 предприятий по соблюдению Постановления КМ Украины «Об утверждении Порядка проведения торговой деятельности и правил торгового обслуживания населения» от 15.06.2006г. № 833.


• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же – по телефону доверия.


• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 407, принято на рассмотрение – 498. Выдано разрешений на эксплуатацию – 515, принято на рассмотрение – 234. Сумма местного сбора составила – 44030 грн.


• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 147, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, являющееся собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 386801грн.; На основании решений исполнительного комитета одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул.Космонавтов,21/1 (1 объект), ул.Новощепной ряд (3 объекта).


УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 18.04.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 1531;
- до адміністратора – 980.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 1269;
- через адміністратора – 792.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 1531;
- адміністратором – 980.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(14.04.08 – 20.04.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 256,1 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 136 ед.
- по троллейбусу – 120,1 ед.
в выходные дни в количестве 203 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 89 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 426,001 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 424,814 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 1,187 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 0 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 153 вагонов,
- троллейбус – 154 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(14.04.08 – 20.04.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.04.08
 
Пляж « Лузановка» – обследование прибрежной зоны
Дежурная смена произвела обследование прибрежной зоны пляжа « Лузановка »
По адресу: ул. Героев Сталинграда, 52, человек упал в канализационный люк.
 
Дежурная смена извлекла пострадавшего, Тихонюка В.В. 25 лет, из люка и передала сотрудникам «скорой помощи».
15.04.08
 
По адресу: пер. Маячный 3, территория «Дома ребенка» №1 – плановая уборка аварийных деревьев.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийных деревьев на территории «Дома ребенка».
По адресу: ул. Комарова (Школа №33) – аварийное дерево на территории школы.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева на территории Школы№33.
По адресу: ул. Толбухина угол                    ул. Сельсоветская – дерево упало на автомобиль.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с автомобиля.
По адресу: ул. Ланжероновская,17 кафе-бар «Ритм» – затопление помещения кафе-бара в следствие прорыва водопроводной трубы.
Дежурная смена произвела откачку воды из помещений кафе-бара «Ритм» в объеме     30 м3.
По адресу: ул. Лузановская, 61, кв.15 – заклинило замок во входной двери.
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Гордиенко Л.Ю. в открытии входной двери к больному Чернявскому Я.Р. 1929г.р. Больного передали сотрудникам «скорой помощи»
16.04.08
 
По адресу: ул. Бочарова, 44, кв.6 – захлопнулась бронированная дверь. В квартире остался 3-х летний ребёнок.
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры Михеевой И. в открытии двери.
17.04.08
По адресу: ул.Пионерская - эвакуация автомобиля
Дежурная смена оказала помощь в эвакуации автомобиля.
По адресу: ул. Столбовая, 16, кв. 5 - ребенок разбил медицинский градусник
Дежурная смена произвела уборку фрагментов градусника и демеркуризацию помещения
18.04.08
По адресу: пер. Ак. Векслера, 257 –  обследование складского помещения магазина, на наличие паров ртути
Дежурная смена произвела обследование, паров ртути не обнаружено
19.04.08
По адресу: Маячный переулок «Дом ребенка №1» – упали два дерева.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку двух аварийных деревьев.
По адресу: пер. Компасный,15 – обнаружена граната Ф-1 времен ВОВ.
Дежурная смена изъяла ручную гранату и передала ее аварийно-спасательному отряду специального назначения.
По адресу: ул. Ядова, 24, кв.11 – заклинило замок входной двери.
Дежурная смена оказала помощь подростку Мальцевой К.В. 1993 г.р. в открытии двери.
По адресу: ул. Генуэзская, 22 – школьники подожгли мусорные отходы в катакомбах.
Дежурная смена оказала помощь специалистам МЧС в ликвидации пожара и эвакуации пострадавших из катакомб. Эвакуировано и спасено 15 человек.
20.04.08
По адресу: пр. Маршала Жукова, 15, кв.3 – Вынося мусор, хозяйка захлопнула железную дверь, забыв ключи в квартире. В квартире остался внук 4-х лет.
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры пенсионерке 72-х лет, в открытии двери.
По адресу: пр. Добровольского, 97, кв.2 – на козырёк парадной упала большая ветка дерева.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку огромной ветки.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 295
из них передано:
- в УЖКХ – 24,
- оказана информационная помощь – 265,
- Зелентрест – 4,
- ВОП – 1,
- Ртуть – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.04.08 – 20.04.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
14.04.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Про хід виконання наказу управління від   18.03.08 р. №36 «Про проведення Всеукраїнського місячника «Спорт для всіх – спільна турбота»;
2. Про хід виконання програми «Чужих дітей не буває»;
3. Поточні питання.
15.04.08
11.00
3
Чемпіонат України
зі спортивного орієнтування
14-22.04.08
м. Щастя Луганська область
4
Зональна першість України
з вільної боротьби
14-16.04.08
м. Херсон
5
Всеукраїнський турнір
з боксу
14-27.04.08  
м. Цюрюпинськ
6
Першість спортивної школи № 1
з гімнастики УШУ
15-16.04.08 з 11.00
м. Одеса
пл. Катерининська, 4/10
7
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга, фінал
15-17.04.08
за призначенням
8
Всеукраїнські спортивні ігри
з кульової стрільби
15-21.04.08  
м. Львів
9
Чемпіонат м. Одеси
з футболу
16.04.08
м. Одеса
КП «Стадіон «Спартак» вул. Канатна, 79
10
Матчева зустріч
з гандболу
16.04.08  
м. Южний
11
Турнір
з художньої гімнастики
16-18.04.08 м. Нікополь
12
Всеукраїнський турнір зі стрибків на батуті, присвячений пам'яті Героїв Чорнобильців
16-19.04.08 м. Славутич
13
Чемпіонат м. Одеси
з шахів
16-25.04.08
м. Одеса
Шахово-шашковий клуб вул. Черняхівського, 12
14
VII Міжнародний турнір з гандболу, присвячений пам'яті заслуженого тренера України
Г.Є. Куцурайс
17-20.04.08
м. Одеса
ДЮСШ
№ 5
вул. Комарова, 4а
15
Змагання з державного тестування за програмою Х-ї міської Спартакіади серед школярів
18-19.04.08
м. Одеса Гімназія № 9
вул. Глушко, 1-г
16
Турнір
з художньої гімнастики «Надія»
18-20.04.08
м. Харків
17
Першість спортивної школи № 5
з художньої гімнастики
19.04.08
м. Одеса
ДЮСШ № 5
вул. Комарова, 4а
18
Першість Одеської області
з футболу
 
19.04.08
м. Одеса
КП „Стадіон "Спартак"
вул. Канатна, 79
19
Чемпіонат м. Одеси
з футболу
19.04.08
м. Одеса КП „Стадіон "Спартак"
вул. Канатна, 79
20
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга, фінал
19-20.04.08
м. Одеса
СДЮСШОР № 2
вул. Пушкінська, 49
21
Першість України з футболу, вища ліга
19-21.04.08
м. Дніпропетровськ
22
Відкриття сезону
з греблі на байдарках і каное
20.04.08
м. Южний
23
Міжнародний футбольний матч «Польща-Україна»
20.04.08
м. Одеса
стадіон ОНЮА
вул. С. Варламова, 2
24
Турнір з художньої гімнастики «Вінні-Фрутт»
20-25.04.08
м. Калинівка
25
Турнір з художньої гімнастики «Сакура»
20-25.04.08
м. Ужгород

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(14.04.08 – 20.04.08)

Виставка робіт учнів ДМШ № 2
З 19.04.08
Міськвиконком
Думська площа,1
Олег Недошитко.
 Графіка
З 19.04.08
Міська художня галерея.
Сабанєєв міст,3
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
20.04.08, 27.04.08,
18.00-19.30
Альтанка
міського саду

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее