12:02:43   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.06.08 – 06.05.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 16 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 145 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 38.

За звітний період проведено:
02.06.08 – засідання комісії з питань погашення заборгованості КП «ЖКС» району;
03.06.08 – координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
03.06.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
06.06.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 9 письмових звернень громадян та на 22 листи від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 42 звернення на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Здійснено 4 виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Ковальська, 52; вул. Пастера, 31-33; Буніна, 4; вул. Преображенська, 5.
04.06.08 – участь у засіданні робочої групи з вивчення питань про використання мереж водопостачання філією ТОВ „Інфоксводоканал”.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 71 письмове звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 8 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: пров. Лермонтовський, 13; вул. Розкидайлівська, 128; вул. Белінського, 6-Б.
Участь у комісійному обстеженні об’єктів з питань пов’язаних з наявністю договорів на дольову участь в землекористуванні (12 об’єктів).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
03.06.08 – демонтаж об’єктів дрібно-роздрібної торговельної мережі: 1 кіоск по пров. Матросова;
04.06.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул.Пантелеймонівська);
02-06.06.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул. Армійська).

Відділ у справах дітей:
01,02.06.08 – з нагоди Дня захисту дітей для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають в міських притулках №№1 та 2 та в Центрі соціально-психологічної реабілітації для дітей та підлітків, а також дітей, які перебувають в благодійних організаціях розташованих на території району організовано відвідування зоопарку, вистави в Одеському театрі музичної комедії ім. М.Водяного, кафе „Мак Дональдс”, кінотеатру „Уточкіно”;
02-06.06.08 – участь у 8 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
03.06.08 – організовано участь дітей, які позбавлені батьківського піклування та знаходяться під опікою громадян у святковій акції „Аркадія - дітям”;
04.06.08 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх (місце проведення – ЗОШ №118);
05.06.08 – участь у телепередачі Одеського обласного телебачення „Як бути”;
06.06.08 – районний рейд спільно з ДМП №3, відділом кримінальної міліції служби дітей Приморського РВ щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
02-06.06.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (продовжено дію 2 договорів та укладено 4);
02-06.06.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 3 заяви);
03.06.08 – відповідно до п.13 розпорядження Одеського міського голови 23.05.2008 №571-01р. «Про святкування Міжнародного дня захисту дітей” організовано транспорт;
04, 06.06.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
01-03.06.08 – До Дня захисту дітей заходи щодо змістовного дозвілля дітей пільгового контингенту: 
- відвідування культурних закладів району: Одеський зоопарк (01.06.), Одеський театр юного глядача ім. М.Островського (01.06.), кінотеатр „Уточкіно” (02.06), Одеський театр музичної комедії ім. М.Водяного (02.06.), дельфінарій „Немо” (03.06.); 
- безкоштовне відвідування кафе району: „АУ”, вул.Генуезька,3; „Мак Дональдс”, 5 ст. В.Фонтану, пр-т Шевченка, 5, Привокзальна площа (02.06.); 
- святкова акція „Аркадія - дітям” – святкові концертні програми за участю вихованців ЦДЮТ „Самоцвіт”, „Моряна”, „Дивосвіт” та солодкі столи в кафе „Вестрн”, „Паго”, „Контікі”.

Відділ освіти:
02.06.08 – відкриття пришкільних таборів;
02,03.06.08 – святкові концертні програми, присвячені Міжнародному дню захисту дітей (місце проведення – Український музично-драматичний театр ім. В.Василька, вул. Пастера, 15 (02.06.); Одеський обласний російський драматичний театр ім. Іванова, вул. Грецька, 48 (03.06.); учасники – учні та вихованці закладів освіти та ДНЗ);
02,03.06.08 – благодійна акція „Діти – дітям” за участю учнів та вихованців закладів освіти району;
04.06.08 – театрально-ігрова програма „Шкідливі поради” (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт”);
05.06.08 – відзначення Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища в пришкільних таборах: екскурсії, трудовий десант.
Інтелектуальна гра „Бережи свою планету” (місце проведення – ЦДЮТ „Моряна”);
05-06.06.08 – ігрова розважальна програма „Веселі канікули” (місце проведення – ЦДЮТ „Самоцвіт”; учасники – діти з пришкільних таборів, ОЗОШ №№43, 39, 90, 119, 117).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан зайнятості та здійснено оцінку стану руху робочої сили на концерні „Веселка”.
На виконання доручення Міністерства праці та соціальної політики від 04.04.2008 р. №207/0/15-08/021 та Головного управління праці та соціальної політики здійснено анкетування на підприємствах району з питань зайнятості в умовах вступу України до Світової організації торгівлі (СОТ).
Сектором по оплаті праці здійснено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Георг”.
Проведено комплексну перевірку КУ „Міська клінічна інфекційна лікарня” з питань дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з атестації робочих місць за умовами праці, надання пільг і компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці, оцінки стану руху робочої сили та організації освітньої та професійної підготовки персоналу на виробництві.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірку ТОВ СП „Пожежтехніка-Юг” щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 158 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 73 громадянина району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 33 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 66 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.05.08 – 04.06.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії за квітень 2008р. – 535;
- дітям потерпілим від ЧК за березень 2008р. – 37 чол;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 4 чол;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 3;
УВ – 2;
СЗВ – 5;
ВП – 11.
Встановлено статус:
ІВ – 2;
УВ – 2;
СПВ – 4;
ЖНП – 1.
Проведена перевірка щодо впроваження ІІ етапу єдиної тарифної сітки ЦБ охорони здоров'я.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 52 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 26 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 06.06.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків -7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 13 скарг. Сумісно з представниками прокуратури Київського району проведено рейди щодо недопущення самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 35 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Ак. Корольова, 58, пр-т. М. Жукова, 10/1, 10/2, з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009 р.р. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
02.05.08 – розглянуто питання стосовно знесення аварійного дерева по вул. Ак Філатова, 12. Відповідь надана.
03.05.08 – розглянуто звернення мешканців буд. №41 по вул. Ол. Невського, стосовно під’їзду до парадних будинку. Відповідь надана.
05.05.08 – проведено роботу з нанесення прилеглих до будинків місцевих рад територій, які підлягають прибиранню. Одну план-схему надано до Управління житлово-комунального господарства и паливно-енергетичного комплексу.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 31 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 2;
- протікання зовнішніх комунікацій – 4;
- відсутність холодного водопостачання - 2;
- простій ліфтів – 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 12;
- відсутність електроенергії – 5;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 2;
- незаконне будівництво – 1;
- спалення сміття – 2;
- відключення газу – 1.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 30 зверненнь, по 1 зверненню ведуться роботи.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- перевірка санітарного стану 15 об’єктів торгівлі та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо підготовки об’єктів торгівлі до роботи у весняно-літній період;
- розглянуто та надано відповідь на 14 звернень;
- перевірка розміщення об’єктів торгівлі в прибережній зоні району.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
02-06.06.08 – участь у перевірці стану утримання захисних споруд району, стану радіаційного та хімічного захисту населення м. Одеси комісією МНС України

Відділ соціально-економічного розвитку району:
04.06.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю;
05.06.08 – участь у засіданні робочої групи з питань перевірки повноти та своєчасності стягнення та перерахування до бюджету району збору за припаркування автотранспорту на території Київського району м. Одеси.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
03.06.08 – виїзд по скарзі, щодо благоустрою території автостоянки за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59;
• контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
02.06.08 – організовано та проведено перегляд худ. фільму „Хронікі Нарнії” для дітей пільгового контингенту (190 осіб) в кінотеатрі „Золотий Дюк”;
03.06.08 – проведено профілактичну бесіду щодо попередження насильства в сім’ї з громадянином Шикіним А.П;
- протягом тижня здійснювався контроль за підготовкою дитячих оздоровчих таборів та баз до літнього оздоровчого періоду 2008р.

Відділ освіти:
01.06.08 – організована участь учнів закладів освіти (250 дітей) у святкових заходах до Дня захисту дітей на Думській площі;
02.06.08 – організовано проведення урочистого відкриття пришкільних таборів для учнів закладів освіти району (на базі ОЗОШ № 27, 72, ОСЗОШ № 86, Гімназії № 9);
02-03.06.08 – організована участь творчих колективів (переможців конкурсу „Зоряна юність Одеси” та вихованців пришкільних таборів та дитячих садків) у гала-концерті конкурсу, який пройшов на базі Українського театру;
02-03.06.08 – організовано проведення зовнішнього незалежного оцінювання для випускників з правознавства та економіки на базі ОНВК № 84;
03.06.08 – здійснена відправка на відпочинок у позаміські табори „Мрія” та „Гагарін” учнів пільгового контингенту закладів освіти району;
• у рамках операції „Літо-2008” до відділу у справах дітей надані списки учнів закладів освіти району, які виявили бажання працевлаштуватися під час літніх канікул.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(02.06.08 – 06.06.08)

 

Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 20-ти объектах: (ул.Пастера, 36, 38, 40, 50, 3; ул. Пантелеймоновская, 68; пр. Добровольского, 88, ул.40 лет обор.Одессы, 2; 4; ул. Дерибасовская, 9; ул. Марсельская, 25; ул. Ришельевская, 11; ул. Софиевская, 34; ул. Фонтанская дорога, 47; ул. Прохоровская, 4; 4в; ул. Разумовского, 24; ул. Гаванная, 5; ул. Дворянская, 12; ул. Ак. Королева,48/1).


Уровень сбора квартплаты составил – 105,8%, сбор платы за водопотребление – 107,18%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 165 шт. (ул. Дерибасовская,20 – 1шт.; Французский бульвар – 118шт. ул. Еврейская, 4 – 3 шт.; ул. Л. Толстого – 30 шт.ул. Базарная, 31 – 3 шт.; пер. Пионерский, 8 – 9шт.; парк Горького – 17 шт.; ул. Долгая – 11шт.).
- валка деревьев – 19 шт. (Фонтанская дорога, 12/8 – 1шт.; ул. Сегедская, 6-б – 1шт.; ул. Львовская, 3 – 2 шт.; Люстдорфская дор. 172 – 3шт.; Французский бульвар – 3 шт.; ул. Черняховского – 1шт.; ул. Сегедская, 11 – 1шт.; ул. Б. Арнаутская, 10 – 1 шт.; ул. Ильфа и Петрова, – 3 шт.; ул. Канатная,47 – 1шт.; ул. Пушкинская, 46 – 1шт.; пр. Шевченко – 1шт.).
- корчевка пней - 34шт. (ул. Болгарская, 80, 72, 75, 53, 62, 64, 50, 23, 25, 28, 30, 19, 76, 69, 71, 45, 46, 5, 11, 19, 14, 16,10,74,54, - 31 шт.; ул. Старопортофранковская напротив школы – 3 шт.)


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 37шт. (ул. Довженко – 5 шт.; ул. Малиновского – 3 шт.; ул. Дунаевского – Зшт. пер. Высокий – 5 шт.; пер. Союзный – 5шт. ул. Щепкина – 8 шт. Ольгиевский спуск – 8шт.).
- замена воздушной линии на линии на кабельную – 250м. (пер. Высокий – 150м. ул. Ак. Королева – 100м.).
- покраска кронштейнов – 47шт. (ул. Ак. Королева).


Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 09.06.2008г. установлено 4913 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(02.06.08 – 06.06.08)

 

• Перераховано до міського бюджету – 1 410 760,23 грн., у тому числі:
- від продажу – 895 760,23 грн.;
- від оренди – 515 000,00 грн.

• Укладено та продовжено договорів оренди – 12.

• Укладено договорів купівлі-продажу – 3.



УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(02.06.08 – 06.06.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 75 звернень від громадян та 63 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до У ЗР 59 звернень на їм "я начальника управління від громадян та 34 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
5 проектів договорів оренди земельних ділянок та 5 розрахунків орендної плати; 19 договорів на дольову участь у землекористуванні та 49 розрахунків орендної плати; 1 проект договору купівлі-продажу;
40 проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
12 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
23 перевірки виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 2 акти;
2 виїзди з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
3 виїзди на місце за скаргами громадян
Перевірено:
2 звіти з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
9 державних актів;
31 комплект документацій із землеустрою фізичних осіб;
16 комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
27 договорів на дольову участь у землекористуванні; 25 доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 190 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 12 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(02.06.08 – 06.06.08)


• Обследование участка побережья в районе 12-14 ст. Б.Фонтана между траверсами № 9 и № 13 II очереди ПОС с целью проверки функционирования пляжей в летний сезон.
• Обследование участков морского побережья и склонов в районе 10 ст. Б.Фонтана-Аркадия.

• Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.

• Подготовка и выдача 58 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(02.06.08 –06.06.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 198;
- количество отработанных документов – 108;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 4;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 9;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 14;
• аварийных – 63;


- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район –2;
• Киевский район – 9;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 0;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 5;
• предприятиям – 0.



УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(02.06.08 – 07.06.08)


1. Продолжаются работы по реконструкции ул. Щорса.
2. Продолжаются работы по реконструкции ул. Тираспольской.
3. Продолжаются работы по реконструкции ул. Балковской.
4. Продолжаются работы на Киевском щоссе (установка бортов и устройство полос
безопасности).
5. Проводились работы по ремонту межквартальных проездов по ул. Малиновского, 45,
47, ул. Ак. Глушко, 1-а, 1-6,1/2, 3 ул. Ак. Королёва, 17,19, 21, ул. Паустовского, 23,25,
ул. Пироговская, 3, пр-т Добровольского, 159, ул. Ак. Вильямса, 67, 71.
6. Проводились работы по ремонту пер. Курортный.
7. Продолжаются работы по реконструкции Приморского бульвара.
8. Продолжаются работы по ремонту «Трассы Здоровья».
9. Проводились работы по ремонту межквартального проезда по ул. Марсельская, 7, 9,11, 13, также проводились ремонтные работы дорожного покрытия на 15,29,30, 31,32-я
линии.
10. Проводились работы по ремонту тротуаров по ул. Маразлиевская.
11. Продолжаются работы по благоустройству Лютеранского переулка.
12. Продолжаются работы по замощению ул. Еврейской. Проводились работы по ремонту дорожного покрытий на пер. Ванный.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(02.06.08 – 06.06.08)


Подготовлена информация для отчета городского головы перед территориальной громадой города Одессы по итогам 2007 года.
Согласно запроса Представительства Международного конгресса промышленников и предпринимателей в Украине от 23.05.2008 г. № 50 относительно реализации программы, направленной на развитие отраслей народного хозяйства и промышленности проведена работа с субъектами предпринимательской деятельности по их участию в презентации инвестиционных и инновационных проектов, которая пройдет 16-19 сентября т. г. в г. Ялте.

Согласно информации главного санитарного врача г. Одессы относительно соблюдения предприятиями ст. 33, 34, 39 Закона Украины «Про забезпечення санепідблагополуччя населення» и п. 2,27, 2.30 Строительных норм и правил 2.09.04-87, подготовлены и направлены письма с предложением рассмотреть вопрос возобновления работы здравпунктов и медпунктов на промышленных предприятиях и коммунальных учреждениях г. Одессы;

03.06.08 – сотрудники управления приняли участие в праздновании Дня защиты детей в специальном дошкольном учреждении №113 для детей с недостатками слуха. Для поздравления детям от предприятий и субъектов предпринимательской деятельности города были переданы следующие подарки:
- холодильник, мягкий инвентарь на сумму 6066 грн. (предприниматели Китая);
- факс, 6 велосипедов, 6 колясок, 6 стиральных машин (депутат Одесского городского совета Шаламай К.И.);
- тонометр, фрукты, конфеты на сумму 650 грн. (СПД Потребенко Р.Н.);
- лекарства на сумму 690 грн. (ЧП «Авицена»);
- мучные изделия на сумму 145 грн. (ООО «Лана»);
- канцелярские товары на сумму 450 грн. (ООО «Интертелеком»);
- сладости на сумму 180 грн. (ЗАО «Одессакондитер);
- йогурты детские 110 шт. на сумму 145 грн. (ПКФ «Агромарин»);
- детские соки 55 л на сумму 275 грн. (ОАО «ОКЗДП»);

05-06.06.08 – в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялся V Международный форум инвестиций и инноваций, учредителями которого были Одесский городской совет, Одесская областная государственная администрация, Ассамблея европейских регионов, при поддержке Министерства экономики Украины, Министерства иностранных дел Украины, а также Государственного агентства инвестиций и инноваций Украины.
Основная цель Форума: презентация инвестиционного потенциала Одесского региона, поиск инвесторов и партнеров для проектов, а также установление новых деловых контактов, расширение и укрепление связей украинских и западных специалистов.
05 июня 2008 года на открытии V Международного форума инвестиций и инноваций с приветственным словом выступил первый заместитель Одесского городского головы. В работе форума приняли участие ответственные сотрудники управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности.
В рамках форума состоялся «круглый стол» на тему: «Инвестиционный климат в Одесском регионе: реалии и перспективы», организаторами которого были управление экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета, а также Европейская бизнес Ассоциация (Южный филиал);
Направлены запросы директорам коммунальных предприятий по поводу формирования и предоставления ежеквартальной отчётности о финансово-хозяйственной деятельности;
Рассмотрено обращение и.о. военного прокурора Одесского гарнизона майора юстиции Катеруши В.В. по вопросу применения тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий для жилых домов, которые находятся на балансе Военного института Одесского национального политехнического университета. Заявителю подготовлен и отправлен ответ;
Рассмотрены обращения и подготовлены ответы председателям правлений ЖСК «Лузановка-ЗОР»; ЖСК «Ленинский-31»; ЖСК «Вымпел-22»; ЖСК «Суворовский-4» – по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий.


УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 06.06.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 2600;
- до адміністратора – 1658.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 2020;
- через адміністратора – 1360.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 2600;
- адміністратором – 1658.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(02.06.08 – 08.06.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 256ед., в т.ч.:
-по трамваю – 141 ед.
- по троллейбусу – 115 ед.
в выходные дни в количестве 197 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 112 ед.
- по троллейбусу – 85 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 492,425 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 432,882 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 59,543 тыс. грн. 

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 7 трамваев и 5 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 151 вагон,
- троллейбус – 161 машина.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(02.06.08 – 08.06.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
02.06.08
 
26км. Объездной дороги – ДТП.
Сбит велосипедист Костенюк И.Н. 1938г.р., проживающий г.Одесса ул. Магистральная 37е кв.16., от госпитализации отказался
По адресу: ул. Генерала Петрова д.21, кв.50 – обеспечение доступа врачей к пострадавшей.
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «скорой помощи» в открытии двери и обеспечении доступа к пострадавшей пенсионерке 1924 г.р.
По адресу: ул. Черняховского д.12а, кв.50 – заклинило замок входной двери.
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1926 г.р., в открытии входной двери.
03.06.08
 
По адресу: ул. 10 Апреля, 16/18 – сломанная ветка нависла над пешеходным переходом.
Дежурная смена произвела снятие аварийной ветки.
По адресу: ул.Заславского, 19, кв.4; Карантинная 21/1 – обследование помещений на наличие СДЯВ
Начальник отделения РХЗ произвел обследование помещений, радиационный фон в норме.
По адресу: ул.Агрономическая,17 - затопление подвального помещения.
Дежурная мена произвела откачку воды из подвального помещения.
04.06.08
 
По адресу: ул.Прохоровская, 73 - трещит дом.
 Дежурная смена провела осмотр и проверку здания. Выставленные маяки и подпоры не нарушены.
По адресу: ул.Льва Толстого – ул. Новосельского -падение штукатурки, лепки здания.
Дежурная смена произвела ограждения опасного участка.
05.06.08
По адресу: ул. Черняховского, 12а, кв.50 - захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери пенсионерке - инвалиду 1 группы
06.06.08
По адресу: ул. Гоголя, 7 – возможное обрушение карниза здания.
Дежурная смена произвела обследование здания. Выявлено – необходима вышка. Опасная зона ограждена.
По адресу: ул. Авдеева-Черноморского, 7 – заявка руководства лагеря «Космос».
Дежурная смена произвела осмотр на наличие взрывоопасных предметов, радиационных источников, отравляющих веществ. Взрывоопасных предметов, отравляющих веществ не обнаружено, радиационный фон в норме.
07.06.08
По адресу: ул. Садиковская, 20 – с трёхэтажного дома обрушился кусок карниза.
Дежурная смена произвела осмотр аварийного карниза и оградила территорию опасного участка.
По адресу: Адмиральский проспект, 5 – ДТП. Маршрутное такси № 208 врезалось во впереди идущий легковой автомобиль.
Дежурная смена оказала помощь врачам скорой помощи и сотрудникам милиции. Пострадавшие четыре человека доставлены в больницу.
По адресу: 5-я станция Люстдорфской дороги – ДТП. Столкновение двух легковых автомобилей, «Волга» и «Тойота». Возгорание автомобиля «Волга».
Хозяин «Волги» (48 лет) с переломом правого бедра и его жена (46 лет) с сотрясением головного мозга и переломом рёбер доставлены в ГКБ №1. Хозяйка «Тойоты» (25 лет) с сотрясением головного мозга доставлена в ГКБ №1.
08.06.08
По адресу: ул.Дворянская, –сильное задымление подвального помещения.
Дежурная смена оказала помощь
в тушении пожара.
По адресу: ул. Филатов, 47, корп. 3 – женщина застряла в решетке дверей подвала.
Дежурная смена освободила женщину из решетки дверей подвала и передала сотрудникам «скорой помощи»

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 377
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 343,
- КП «Зелентрест» – 1,
- ДТП – 3,
- Ртуть – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ

(02.06.08 – 08.06.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
02.06.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ,
СДЮШОР:
1 .Аналіз організації та проведення заходів до Дня Захисту дітей;
2.Про хід підготовки до випускних вечорів;
3. Підготовка шкіл до роботи у осінньо-зимовий період (письмові звіти щодо планування ремонтних робіт).
03.06.08
11.00
3
Чемпіонат України з регбі
03.06.08
м. Одеса
стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
4
Чемпіонат міста Одеси з футболу
04,07.06.08 з 12.00 м. Одеса стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
5
Матчева зустріч з гандболу
04-06.06.08
м. Южний
6
Чемпіонат України з вільної боротьби
05-08.06.08  м. Одеса СДЮСШОР № 14
вул. Михайлівська, 18
7
Турнір з художньої гімнастики, присвячений пам'яті Е. Калініної
05-09.06.08 м. Євпаторія
8
Міжнародний турнір з художньої гімнастики „Чорноморочка"
06-08.06.08
м. Одеса ДЮСШ № 5
вул. Комарова, 4а
9
Першість Одеської області з футболу
07.06.08
м. Одеса
стадіон «Спартак»  вул. Канатна, 79
10
Чемпіонат Одеської області з веслування на байдарках і каное
07-08.06.08 м. Южний
11
Міжнародний турнір з бадмінтону „Одеська весна"
08-11.06.08
м. Одеса
ДЮСШ № 5
вул. Комарова, 4а
12
Міжнародний турнір з художньої гімнастики
08-11.06.08
м. Херсон

 

 
Бюллетень подготовлен управлением информации

Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее