19:39:12   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.06.08 – 13.06.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 25 мешканців району.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 38.

За звітний період проведено:
12.06.08 – засідання Ради опіки та піклування;
13.06.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 16 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 38 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Здійснено 4 виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Канатна, 101/2; вул. Балківська, 31; вул. С.Варламова, 3; вул. Преображенська, 17.
11.06.08 – участь у засіданні робочої групи з вивчення питань про використання мереж водопостачання філією ТОВ «Інфоксводоканал».
12.06.08 – участь у засіданні робочої групи з питань реконструкції Приморського бульвару.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 132 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 5 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: пров. Лермонтовський, 13; вул. Л.Шмідта; вул. Белінського, 6-Б.
Участь у комісійному обстеженні об’єктів з питань пов’язаних з наявністю договорів на дольову участь в землекористуванні (15 об’єктів).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
09-13.06.08 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (вул. Пастера).
10.06.08 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул. Преображенська).

Відділ у справах дітей:
09-13.06.08 – участь у 10 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
12.06.08 – районний рейд щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
09-13.06.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району (продовжено дію 5 договорів та укладено 1);
09-13.06.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (розглянуто – 2 заяви);
10,13.06.08 – спільна нарада з КП «Парксервіс Приморський» з питання збору коштів за паркування автотранспорту;
11,13.06.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ освіти:
08-21.06.08 – участь у фестивалі «Слов’янський віночок» вокального ансамблю «Надія» ЦДЮТ «Дивосвіт» (місце проведення – Болгарія);
08-16.06.08 – участь учнів ОСЗОШ № 121 у міжнародному проекті «Молодь з Одеси у старому Велюні» (місце проведення – Польща);
09-10.06.08 – тематична програма «Краса в гармонії світу» за участю дітей пришкільних таборів (місце проведення – ЦДЮТ «Самоцвіт»);
09.06.08 – спортивно-розважальна програма «Веселі старти» для дітей пришкільних таборів (місце проведення – ОЗОШ № 122);
13.06.08 – спортивне свято «Веселі змагання» для дітей пришкільних таборів (місце проведення – Парк Перемоги);
13.06.08 – розважально-ігрова програма «Два кораблі» за участю дітей пришкільних таборів (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан зайнятості та здійснено оцінку стану руху робочої сили на ТОВ «Еліта».
Сектором по оплаті праці здійснено перевірку ПП «Селтік» щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки з питань атестації робочих місць за умовами праці в ПП «Центр репродуктивної медицини», ТОВ «Портал».
Проведено комплексну перевірку ДП ТФ «Білий парус» з питань дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з атестації робочих місць за умовами праці, надання пільг і компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці, оцінки стану руху робочої сили та організації освітньої та професійної підготовки персоналу на виробництві.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- профілактики та розслідування виробничого та невиробничого травматизму;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 146 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 72 громадянина району.
Відділом соціальних інспекторів проведено 51 перевірку.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 104 громадянина.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.06.08 – 11.06.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії за квітень 2008р. – 535 чол.;
- дітям потерпілим від ЧК за березень 2008р. – 37 чол;
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 4 чол;
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 6;
УВ – 2;
СЗВ – 5;
ВП – 12.
Встановлено статус:
ІВ – 1;
СПВ – 3.

Проведена планова перевірка:
- ТОВ «Украсофт»;
- МПП «Керендент»;
- ПП «Дінекспо»;
Проведена повторна перевірка ТОВ «Укргазіфікація Південь».
Перевірка умов праці на ПП «Академія краси», ТОВ «ЛідерСпорт».

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 76 зверненнь, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 25 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 13.06.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків - 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 14 скарг. Сумісно з представниками прокуратури Київського району проведено рейди щодо недопущення самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства:
За минулий тиждень було розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Ак. Вільямса, 56/2, пр-т. М. Жукова, 10/3, 10/4, 10/5 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009 р.р. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району, та закладах освіти, охорони здоров'я, медичних закладах, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 2 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
09.05.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно переносу лінії електропередачі з будинку № 62-а по вул. Тімірязєва. Відповідь надана.;
10.05.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно розміщення гаража по вул. Шишкіна, 52/2. Відповідь надана.;
11.05.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування в'їзду/виїзду на територію дитячого майданчика за адресою: вул. Львівська, 35-37. Направлено листа до Інспекції з благоустрою міста та Інспекції ДАБК.;
12.05.08 – розглянуто звернення депутата Одеської міської ради Кріжановського О.С., стосовно облаштування зупиночного комплексу громадського транспорту за адресою: вул. Космонавтів/вул. Ак. Філатова. Відповідь надана на ім’я першого заступника міського голови;

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 35 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 3;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність холодного водопостачання – 10;
- відсутність гарячого водопостачання – 11;
- простій ліфтів – 2;
- відсутність електроенергії – 3;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 1;
- незаконне будівництво – 1;
- відключення газу – 1;
- відсутність міжквартального освітлення – 1;
- забитого мусоропровіда – 1.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Всі звернення відпрацьовано.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- перевірка санітарного стану 14 об’єктів торгівлі та надання приписів з вимогою проведення робіт щодо приведення об’єктів торгівлі в належний стан;
- демонтовано кіоск за адресою: пр-т. Ак. Глушка, 24;
- розглянуто та надано відповідь на 15 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
11.06.08 – участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
13.06.08 – контроль та надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в ВАТ «Атрибут».

Відділ соціально-економічного розвитку району:
10.06.08 – участь у засіданні робочої групи з питань перевірки повноти та своєчасності стягнення та перерахування до бюджету району збору за припаркування автотранспорту на території Київського району м. Одеси;
11.06.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю;
12.06.08 – участь у нараді заступника голови райадміністрації зі службами та громадськими організаціями щодо соціальної захищеності інвалідів та про виконання міської програми „Рівність”.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 14 судових засіданнях;
- проведено 2 акта обстеження житлово-побутових умов проживання дітей;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходяться на профілактичному обліку у відділу;
- виявлено дитину яка залишилася сиротою та влаштовано до Центру соціальної реабілітації дітей;
- перевірено рейд по перевірки 16 неблагополучних сімей, які перебувають на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- проводився контроль за підготовкою та здачею систем ЦО об’єктів культури до нового опалювального сезону згідно затвердження графіків;
12.06.08 – участь у нараді служб району щодо вирішення питань соціальної захищеності інвалідів;
12.06.08 – організовано та забезпечено участь районної команди з футболу у змаганнях Х Спартакіаді м. Одеси 2008р. серед збірних команд районів (всіх прошарків населення).



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.06.08 – 13.06.08)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 2300 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 214;
- Видано санаторно-курортних путівок – 112;

До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 5826 громадян. За наслідками розгляду призначено 1853 субсидії, відмовлено по 230 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 28 чол.(196,00 грн.);
- медикаменти (аптека «Акс») – 3 чол. на суму 30,00 грн.(спонсори, безкоштовно);
- ремонт взуття – 4 чол. (40,00 грн.);
- прання білизни – 27 чол. на суму 795 грн.
- виготовлення окулярів – 5 чол. на суму 150 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран»,кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 23617,50 грн.

Проведено:
09-13.06.08 – рейди щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
13.06.08 – районний об’їзд щодо належного санітарного стану території району;
09.06.08 – у територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян пройшов літературний вечір для дітей з багатодітних сімей, дітей-сиріт та дітей-інвалідів, присвячений початку літа;
09-10.06.08 – Проведена профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
09-13.06.08 – здійснені перевірки дитячих спортивних майданчиків, розташованих на території району.
12.06.08 – на стадіоні „Спартак” прийняли участь у X-ій міській Спартакіаді серед збірних команд районів по футболу.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(09.06.08 – 13.06.08)


11.06.08
– участие в рабочем совещании управления здравоохранения и медицины катастроф и службы по делам детей Одесской облгосадминистрации.
– проверка инфекционной больницы и городской станции скорой медицинской помощи по вопросу готовности госпитальной базы к проведению противохолерных мероприятий.

12.06.08
– проверка состояния иммунопрофилактической работы в детских ЛПУ.
– проверка городской хозрасчетной поликлиники по вопросу соблюдения санэпидрежима.
– участие в совещании с районными общественными организациями инвалидов по решению социальных проблем.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(09.06.08 – 13.06.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 25-ти объектах. (ул. Пастера, 36, 38, 40; 50; 3;. ул. Пантелеймоновская, 68; пр. Добровольского, 88, ул.40 лет обор.Одессы, 2; 4; ул. Дерибасовская, 9; ул. Марсельская, 25; ул. Ришельевская, 11; ул. Софиевская, 34; ул. Фонтанская дорога,47; ул. Прохоровская,4; ул. Разумовского,24; ул. Дворянская, 12; ул. Ак. Королева,48/1; ул. Ак. Вильямса,62/1; 81/3; ул. Доковая,16; Люстдорфская дорога, 176/1; Воронцовский,9; ул. Махачкалинская, 9; ул. Ак. Заболотного, 45). 2. Уровень сбора квартплаты составил – 105,8%, сбор платы за водопотребление – 107,18%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 124 шт.

(ул. Ак. Глушко, 17/2 – 4шт.; ул. Малиновского,61, (ЮРЭС) - 22шт. пр. Гагарина, – 5шт.; ул. Промышленная,110 – 8 шт.; ул. Долгая, (ЮРЭС) – 15шт.; парк Шевченко, – 18 шт.; Черноморка (тубдиспансер) – 4шт.);


- валка деревьев – 31 шт.
(ул. Гер. Сталинграда - 1шт.; ул. Ришельевская,48 – 1 шт.; ул. Ат. Головатого,7 – 1шт.; парк Ильича - 5шт.; ул. Ген.Петрова, 53/57 – 1шт.;ул. Ядова – 3 шт.; парк Шевченко – 4шт.; Сквер Старосенный – 2шт.; ул. Генуэзская (Аркадия) – 1шт.; ул. Гоголя, 10 – 2шт.; Французский бульвар – 7шт.; парк Победы – 1шт.; ул. Ак. Филатова, 12 – 1шт.);


- корчевка пней – 36шт.
(ул. Новосельского,67 – 1шт.; ул. Щепкина,2, 15 – 4шт.; ул. Лазарева, 20, 30, 36, 56, 64, 68, 80, 88, 92, 43, 37, 33/35, 21/23, 15, 11, 3, 6 – 19шт.; пер. Высоцкого, 13, 11 – 3 шт.; ул. Ген. Цветаева, 82, 62, 60, 1 – 5шт. ул.Краснова – 34, 36 – 4шт.).


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 38шт. (ул. Краснова – 3 шт.; ул. Ат. Чепиги – 3 шт.; ул. Чапаева – 4шт. Фонтанская дорога, 53, 57 – 3 шт. ул. Тихая - 2шт. ул. Танкерная – 2 шт. ул.Солнечная – 4шт. ул. 1-й Локомотивный пер. – 2шт. пер. Катаева – 5шт. ул. Картамышевская – 4шт. поселок Дзержинского – 6шт.);
- покраска кронштейнов – 46шт. (ул. Ак. Королева – 28шт. Люстдорфская дорога – 10шт. пер.Безымянный – 8 шт.).


Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г.Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию с 01.01.2008г. по 16.06.2008г.) установлено 5100 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(09.06.08 – 13.06.08)


Перераховано до міського бюджету – 18 025 089,75 грн., у тому числі:
- від продажу – 17 141 489,75 грн.;
- від оренди – 883 600,00 грн.

Укладено та продовжено договорів оренди – 23.

Укладено договорів купівлі-продажу – 6.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(09.06.08 – 13.06.08)


• Обследование участка побережья в районе санатория «Салют» между траверсами № 15 и № 15-16 I очереди ПОС с целью проверки санитарного состояния пляжа.


• Обследование участков морского побережья и склонов в районе пляжа «Аркадия» между траверсами № 18-а и № 191 очереди ПОС.


• Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.


• Подготовка и вьщача 41 заключения по проектам строительства, реконструкции и самовольного строительства.


КП «СМЭП»
(09.06.08 – 15.06.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 60
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 60
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 52
4. Замена ламп – 273 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска 2925,2 м2, пластик – 435,6 м2
6. Установлено дорожных знаков – 13 шт.
7. Покраска колонок – 2 шт.
8. Рихтовка колонок – 4 шт.
9. Рихтовка знаков – 2 шт.
10. Установка щитов – 3 шт.
11. Обслуживание путепровода (покраска) – 75,6 м.
12. Демонтаж турникетов – 7 шт.
13. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
14. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: ул. Черноморского казачества – ул. Кравцова (УК); ул. Столбовая – ул. Новикова (УК); ул. Львовская – ул. Дачная (УК); ул. Варненская – ул. Ген. Петрова; ул. Черноморского казачества – ул. Плыгуна; пл. Среднефонтанская (УК).
15. Устранены не приходящие сигналы (ремонт кабеля) на светофорных объектах: ул. Польская – ул. Бунина; ул. И. Рабина – ул. Ген. Петрова; ул. Семинарская – ул. Среднефонтанская; пер. Маяковского – ул. Гаванная.
16. Сориентированы светофоры на следующих объектах: ул. Космонавтов – ул. В. Терешковой; пл. Среднефонтанская; ул. Канатная – ул. Семинарская.
17. Устранение короткого замыкания (ремонт кабеля) с заменой предохранителей на светофорных объектах: ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Комарова.
18. Произведен ремонт и перезапуск аппаратуры на светофорных объектах: ул. Ген. Петрова – ул. Космонавтов; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Комарова; пл. Деревянко; ул. Краснова – пр-т Адмиральский; ул. Дальницкая – ул. Бугаевская.
19. Произведен ремонт цепей питания на светофорном объекте: ул. Черноморского казачества – ул. Плыгуна.
20. На светофорном объекте 5 ст. Б. Фонтана подвязан к оттяжке оборванный кабель и натянут контрольный кабель.
21. Произвели переподключение светофорного объекта ул. Балковская – ул. Дальницкая с ДКМ на УК-2 (реконструкция ул. Балковская).
22. Демонтированы светофорные объект: ул. Щорса – ул. Спартаковская, ул. Щорса -дом № 121, дорожные знаки на пл. Независимости в рамках реконструкции ул. Щорса.
23. Изменены режимы работы на светофорных объектах ул. Ген. Петрова – ул. Радостная (32х12х34); ул. Малиновского – ул. Спартаковская (36х3х30); ул. Малиновского – ул. Рекордная (36х6х25) на время реконструкции улицы Щорса.
24. На светофорном объекте ул. Львовская – ул. Дачная установлена табличка «стрелка».
25. На объекте Черноморского казачества – ул. Балтская дорога произведена зачистка контактов.
26. Демонтированы дорожные знаки на объекте пл. Независимости (реконструкция ул. Щорса).
27. Демонтирован светофорный объект ул. Щорса дом № 121 (реконструкция ул. Щорса).
28. Установка и программирование аппаратуры КС – 3 на светофорном объекте ул. Ак. Королева – ул. Тополева.
29. Демонтаж дополнительной секции и установка табличек «стрелка» на светофорном объекте Николаевская дорога – ул. 7-ая Пересыпская.
30. Обрезка веток: ул. Жуковского – ул. Осипова.
31. Строительство нового светофорного объекта ул. Гастелло – ул. Аэропортовская: произведена установка семи колонок со светофорами.
32. Произведен перенос питания на другую фазу на светофорном объекте ул. Канатная – ул. Пироговская.
33. Замена ламповых светофоров на светодиодные с перекоммутацией и демонтажем аппаратуры (ДКМ-П) на светофорном объекте ул. Мясоедовская – ул. Б. Хмельницкого. Установка устройств отсчета времени с их подключением.
34. Произведен ремонт контроллеров на следующих светофорных объектах: ул. Ат. Головатого – Балтская дорога; ул. Канатная – ул. Пироговская; ул. Пушкинская – ул. Греческая.
35. Установлен светофор предупреждающей сигнализации на ул. Космонавтов – 10 квартал, согласно предписанию.
36. Перенос контроллера ДКУ с перекоммутацией на светофорном объекте ул. Балтская дорога – ул. Ат. Головатого.
37. Демонтаж светофоров и оборудования на светофорных объектах ул. Балковская – ул. Мельницкая; ул. Балковская – ул. Дальницкая; ул. Балковская – ул. Виноградная; ул. Балковская – ул. Средняя в рамках реконструкции ул.Балковской.
38. Подготовка металлоконструкций для реконструкции светофорного объекта ул. Разумовская – ул. Мясоедовская.
39. Прокладка кабеля и установка оборудования видеонаблюдения на объектах: ул. Старопортофранковская – ул. М. Арнаутская; ул. Мечникова – ул. Б. Хмельницкого.
40. Работы по проверке линий связи для дальнейшей установки оборудования видеонаблюдения.
41. Прокладка линий теленаблюдения в здании КП «СМЭП».
42. Текущий ремонт электронных блоков ТСРДД.
43. Подготовка информации по изменению режимов работы на светофорных объектах за I и II кварталы.
44. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект: ул. Разумовского – ул. Мясоедовская.
45. Расчет потребляемой электрической мощности на следующие светофорных объекты: ул. Конная – ул. Новосельского; ул. Л. Толстого – ул. Дегтярная; ул. Среднефонтанская – пер. Слепнева.
46. Установка и тестирование нового программного обеспечения для учета ДТП.
47. Инвентаризация расходных материалов.
48. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
49. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 11.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 13.06.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 2785;
- до адміністратора – 1770.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 2132;
- через адміністратора – 1497.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 2785;
- адміністратором – 1770.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(09.06.08 – 15.06.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 258 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 142 ед.
- по троллейбусу – 116 ед.


в выходные дни в количестве 202 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 88 ед.


Доходы от перевозки платных пассажиров составили 260,175 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 247,787 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 12,388 тыс. грн.


Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 148 вагонов,
- троллейбус – 153 машины.


Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(09.06.08 – 15.06.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
09.06.08
 
По адресу: ул. Крымская, 71, кв.18 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена изъяла градусник для дальнейшей утилизации
10.06.08
 
По адресу: ул. Бочарова, 10 – обнаружен боеприпас ВОВ.
Дежурная смена произвела обследование территории на наличие боеприпаса ВОВ. Боеприпас передан инженерно-саперной роте в/ч А-0666.
11.06.08
 
По адресу: ул. Мастерская, 17 – на веранде рой пчёл.
Дежурная смена произвела сбор пчёл и вывоз за черту города.
12.06.08
По адресу:ул.Номосковская дорога угол ул.Мичурина – ДТП.
Автомобиль «Скорой помощи» въехал в трейлер-контейнеровоз.
Начальник службы и дежурная смена извлекли пострадавших из искореженного автомобиля. В результате ДТП погибло на месте - 2 человека,1 – госпитализирован.
Парк Дюковский (пруд) – утонул мужчина.
Дежурная смена выехала на поиски. Утонувший – Вальциховский В.,19 лет.
По адресу: ул.Гайдара, 58, кв.120 – женщина инвалид упала с кровати
(большой вес).
Дежурная смена оказала помощь в поднятии женщины 
13.06.08
По адресу: ул. Варненская,13 (Детский сад № 140) – аварийное дерево
Специалисты отдела ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: Вознесенский пер., 23 – большая ветка дерева висит над проезжей частью дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветви дерева
 
14.06.08
По адресу: ул. Средняя, 1 – аварийное дерево на проезжей части дороги.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с проезжей части дороги.
По адресу: ул. Ак. Королева,79, кв.60 – инвалид упал и не может встать.
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы Звереву А.И., 1931 г.р. в поднятии с пола.
По адресу:14 станция Черноморской дороги – ДТП.
Наезд на пешехода (неизвестный мужчина 55 лет). Смерть до приезда «скорой помощи».
По адресу: ул. Посмитного, 25, кв.61 – заклинило замок входной двери.
Дежурная смена оказала помощь одинокому пенсионеру в открытии дверей.
По адресу: ул. Атамана Головатого, 50 – ДТП.
Падение с мопеда неизвестного мужчины 40-45 лет. Смерть до приезда «скорой помощи».
15.06.08
По адресу: ул. Вице-адмирала Азарова 
(в сторону пляжа «Ланжерон») – земельный провал.
 
Дежурная смена, прибыв на место, выяснила, что ведутся ремонтные работы отливов и водостоков. Опасности для пешеходов нет.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 446
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- оказана информационная помощь – 408,
- КП «Зелентрест» – 2;
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.06.08 – 15.06.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
09.06.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Про хід підготовки збірної команди м. Одеси для участі у 1-х Літніх юнацьких іграх дітей міст героїв Білорусі, Росії та України (м. Київ);
2. Про хід підготовки випускного вечора;
3. Аналіз здачі нормативів перевідних тестів з фізичної підготовки;
4. Заходи щодо відзначення Дня Конституції України;
5. Поточні питання. 
10.06.08
11.00
3
Х-а міська Спартакіада м. Одеси серед усіх верств населення з футболу
12-14.06.08 з 10.00
м. Одеса
Стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
4
Кубок України з дзюдо
14-15.06.08
м. Харків
5
Чемпіонат м. Одеса з футболу
11,14.06.08 з 12.00
м. Одеса
стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
6
Першість Одеської області з футболу
14.06.08 з 10.00
м. Одеса
стадіон «Спартак»
вул. Канатна, 79
7
Відкритий чемпіонат України з кульової стрільби
14-21.06.08
м. Львів

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее