16:44:42   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.08.08 – 15.08.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 24 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 137 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 38 громадян, з них по консультативним питанням – 36.

За звітний період проведено:
12.08.08 – засідання координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
12.08.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
14.08.08 – засідання Ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано відповіді на 5 письмових звернень громадян та на 21 лист від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 23 звернення на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Організація та контроль за виконанням робіт з реконструкції Приморського бульвару (ремонт фасадів, освітлення).
Організація проведення робіт з ремонту фасадів будинків, воріт, приямків, благоустрою дворів (вул. Тираспольська).
Здійснено виїзд щодо розгляду звернення громадян за адресою: вул. Розкидайлівська, 54.
13.08.08 – засідання робочої групи з питань своєчасної здачі систем центрального опалення, гарячого водопостачання та бойлерів на готовність до опалювального періоду 2008 – 2009 р.р.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 73 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 5 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району зі здійсненням фотофіксації за адресами: вул. Л.Шмідта, 25, вул. Сонячна, 2.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
13.08.08 – на виконання згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 511 від 22.04.08 р. демонтовано зупиночний комплекс (вул. Тираспольська,2/Ніжинська, ПП «Азалія»);
14.08.08 – рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (вул. Пантелеймонівська).

Відділ у справах дітей:
11-15.08.08 – участь у 6 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
11-15.08.08 – проведено районну операцію «Сім’я» з питань вивчення умов утримання та вивчення дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях ;
12.08.08 – супроводження дітей до літнього табору з метою оздоровлення;
13.08.08 – районний рейд «Вулиця-діти» щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
11-15.08.08 – проведено роботу по укладанню та пролонгації договорів на експлуатацію службових парковок та цілодобових стоянок на території району ( укладено 3 договори);
11-15.08.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
12.08.08 – організовано транспорт для відправлення дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей на оздоровлення в дитячий оздоровчий табір «Чайка» в смт Сергіївка;
13.08.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
15.08.08 – проведено нараду з керівниками та представниками інспекції з благоустрою міста з питання заміни охоронних павільйонів, та приведення території стоянок в належний стан.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
12.08.08 – на виконання розпорядження Облдержадміністрації від 18.04.05р. за № 13/574 «Про затвердження Положення про порядок підбору й направлення дітей і підлітків області в оздоровчі табори, санаторії за рахунок державного та обласного бюджетів» направлення та супровід дітей пільгового контингенту в оздоровчий табір «Чайка» смт Сергіївка ;
12.08.08 – участь у мітингу з нагоди 8-ї річниці загибелі екіпажу підводного човна «Курськ» (місце проведення – Свято-Архангело-Михайлівський жіночий монастир).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснено перевірки ПП «Фенікс», ПВКФ «Норд-Динамік» щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці згідно з графіком.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин здійснено перевірку з питань атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими та шкідливими умовами праці на ТОВ АТЗТ «Південьзв’язоксервіс», ТОВ «Завод елеваторного обладнання».
12.08.08 – проведено комплексну перевірку на МНВП «Електрон» спільно зі спеціалістом сектору по трудовим ресурсам та підготовці кадрів з питань дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з атестації робочих місць за умовами праці, надання пільг і компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці, оцінки стану руху робочої сили та організації освітньої та професійної підготовки персоналу на виробництві.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в НДІ «Стоматології».
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць на МНВП «Електрон».
Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 150 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Відділом соціальних інспекторів проведено 37 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 76 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.08.08 – 15.08.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за червень (част.) 2008р. – 23 чол;
за липень – 535чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 48 чол.
- дітям потерпілим від ЧК за липень 2008р. – 55 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 5;
УВ – 2;
СЗВ – 5;
ВП – 11.


Встановлено статус:
ІВ – 1;
СПВ – 5.

Проведена планова перевірка ПП „Авто-Профі”, ТОВ „Юрал-Лі Інвест”, ПВКП „Південьпідзембуд”.

Перевірка умов праці:
- ПП „Одеспромбуд”;
- ТОВ „Техносфера”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 51 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 15.08.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 22 скарг. Сумісно з представниками прокуратури Київського району проведено рейди щодо недопущення самовільного будівництва в районі. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Демонтовано 1 об’єкт самовільного будівництва.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 23 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації, 18 листів на адресу керівників ОСББ, ЖБК, відомств про необхідність прийняття мір зі здачі систем опалення житлових будинків „на гідравліку”.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Ак. Вільямса, 59б, вул. Левітана, 75, 77, вул. Ільфа і Петрова, 4 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009 р.р. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району, закладах освіти, охорони здоров'я, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту. Станом на 15.08.2008р. здано систем центрального опалювання – 94,4%; гарячого водопостачання – 93,9%; 100% бойлерів.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 2 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
11.08.08 – розглянуто звернення мешканців вул. Дубовий Гай, стосовно самовільного захвату території вулиці. Здійснено виїзд на місце. Проведено фото фіксацію. Відповідь надана.
12.08.08 – розглянуто листа Інспекції з благоустрою Одеської міської ради щодо надання пропозиції та зауважень до проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради „Про затвердження плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси”. Пропозиції та зауваження надані до Інспекції з благоустрою Одеської міської ради.
12.08.08 – підготовлено листа на ім’я прокурора Одеської області та начальника Державної екологічної інспекції в Одеської області стосовно зносу зелених насаджень на перехресті вул. Ак. Вільямса та пр. М. Жукова. Листи направлені адресатам.
12.08.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно відновлення зовнішнього освітлення вул. Бабушкіна. Відповідно до листа КП «Одесміськсвітло» відповідь надана.
13.08.08 – участь у виїзному засіданні робочої групи з перенесення пам’ятника В.П. Глушка.
13.08.08 – розглянуто контрольне питання стосовно санітарного стану території кооперативу „Промінь”. Здійснений виїзд на місце. Відповідь надана;
14.08.08 – розглянуто звернення мешканців вул. Ак. Корольова, 49, стосовно неналежного стану дорожнього покриття внутріквартального проїзду. Надіслано листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
14.08.08 – розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови” 13.08.2008р., стосовно неналежного стану дорожнього покриття внутріквартального проїзду по вул. Ак. Філатова, 11. Надіслано листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
14.08.08 – розглянуто звернення мешканців буд. № 6 по вул. Зоряна, стосовно надання узгодження на проведення робот з благоустрою прилеглої території до будинку. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
15.08.08 – розглянуто звернення голови органу СОН „Южний В.Г.Д.”, стосовно проблемних питань з благоустрою мікрорайону. Надіслано листа до Київського РО МВС України в Одеській області, Управління дорожнього господарства. Відповідь надана.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 37 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 6.
- протікання гарячої та холодної води у підвалі – 4;
- відсутність холодного водопостачання - 6;
- відсутність гарячого водопостачання – 3;
- простій ліфтів – 3;
- відключення електроенергії – 11;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 1;
- спалення сміття – 3.

По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовані всі звернення.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- перевірка санітарного стану 7 об’єктів дрібно роздрібної торгівлі;
- участь у заходах щодо переносу та облаштування пам’ятника академіка Глушка за адресою: Ак. Глушка, 2;
- перевірка об’єктів торгівлі у прибережній зоні району (12-14 ст. В. Фонтану);
- перевірка санітарного стану 59 зупиночних комплексів району, надання приписів з вимогою проведення робіт щодо приведення зупиночних комплексів у належній санітарний стан;
- участь у рейдах мобільної групи по контролю за проведенням вуличних феєрверків у нічний час на території району;
- участь у заходах щодо підготовки загальноміської виставки квітів на Приморському бульварі;
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповідь на 11 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- виїзд на місце надзвичайної ситуації - пожежа;
- участь в контрольній перевірці стану організаційної роботи з питань техногенної безпеки комісією МНС України;
- контроль проведення штабного об’єктового тренування на ВАТ „Завод „Промзв'язок”;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
13.08.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Адміністративна комісія:
11.08.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
14.08.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 14 протоколів про адміністративні правопорушення).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- участь у нараді щодо організації та проведення виставки квітів з нагоди святкування Дня міста;
- відвідування товариства інвалідів Київського району з метою узгодження плану заходів щодо проведення спортивного свята присвяченого Дню Незалежності України;
- проведення профілактичної бесіди з матір’ю неповнолітнього громадянина, щодо недопущення насильства в сім’ї.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 8 судових засіданнях;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 5 акта обстеження житлово-побутових умов;
- проведено профілактичний рейд з виявлення дітей, які займаються бродяжництвом та жебракуванням;
- проведено рейд перевірки 6-ти неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей Київської районної адміністрації.

За минулий тиждень відділом освіти та закладами освіти були проведені наступні заходи:
- з 12.08.2008р. організований відпочинок 12 дітей пільгового контингенту у позаміському таборі „Чайка”;
- здійснюється контроль за проведенням у закладах освіти оздоровчої компанії та профілактичної операції „Літо-2008”;
- чергування на посту № 1 учнями ЗОШ № 78;
- проводиться робота щодо ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку згідно із Інструкцією з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. № 646;
- організоване проведення благодійної акції „Готуємо дітей до школи” з метою допомоги учням пільгових категорій;
- сумісно з відділом у справах сім’ї та молоді за рахунок залучених коштів організоване придбання учнівської форми та канцелярських товарів для 60 дітей з багатодітних родин.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.08.08 – 15.08.08)


За звітній період проведено:
- Рейди, щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території, наявність договору на ТПВ;
- рейди, щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території за результатами об’їзду;
- контроль за реалізацією баштанових культур у спеціально відведених місцях на території району, за дотриманням суб’єктами господарювання санітарних норм та правил;
11-13.08.08 – демонтаж чотирьох торгових наметів за адресою: вул.Балківська,193;
15.08.08 – районний об’їзд, щодо належного санітарного стану території району;
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація і видача дозвільних документів;
- підготовка схем паркування з виїздом на місце;
- рейди щодо дотримання належного санітарного стану територій парковок;
- профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
11-18.08.08 – у приміщеннях бібліотек району, проведені книжкові виставки та бесіди на тему:„Шлях до самостійності”;
12.08.08 – відправлені на оздоровлення діти пільгового контингенту до дитячого оздоровчого закладу „Чайка” у смт. Сергіївна;
- проведено опитування свідків голодомору на Україні 1933-1934р.р.;
11.08.08 – проведені лекції на тему „Боротьба з п’янством”;
14.08.08 – з нагоди православного свята Медовий Спас – видані продуктові набори підопічним тер. центру;
- рейди щодо додержання територій, прилеглих до залізничних шляхів, у належному санітарному стані;
- влаштування дітей пільгового контингенту до літніх оздоровчих таборів „Мрія” – 20 дітей, „ім. Гагаріна” – 20 дітей, „Антарктика” – 25 дітей;
12-15.08.08 – перевірка готовності закладів освіти до 2008-2009 н.р.;
14.08.08 – разом з районним товариством багатодітних матерів закуплена форма для 16 хлопчиків-першокласників;
11-14.08.08 – проведена робота щодо збору канцелярських товарів для 50 дітей –першокласників району з багатодітних родин та дітей-інвалідів.

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронних картки, проведено корегування 2700 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 228 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Видано засобів пересування – 62;
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 251;
- Видано санаторно-курортних путівок – 138;
- Прийнято заяв та виплачено компенсації на тверде паливо та скраплений газ ветеранам війни – 12;

До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6189 громадянина. За наслідками розгляду призначено 1906 субсидії, відмовлено по 246 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 24 чол.(168,00 грн.);
• прання білизни – 29 чол. (752,50 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
• медикаменти – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
• виготовлення окулярів (магазин „Оптика”) – 2 чол. на суму 64,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 23617,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово–комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведені роботи по ремонту сантехнічних засобів, водопостачальних труб та каналізації:
• вул. Б.Хмельницького,31;
• вул. Ген.Петрова, 48;
• вул. І.Рабіна, 6.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.08.08 – 15.08.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян, прийнято до розгляду 46 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 32 звернення громадян, 23 - звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Розглянуто 23 справи про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 15 звернень.
Проведено нараду з представниками ЖБК, ТСББ з питання підготовки об'єктів житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2008-2009 p.p.
Підготовлена інформація о розміщенні у житлових будинках комунальної власності телекомунікаційних мереж.
Прийом суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Робота з суб'єктами підприємницької діяльності з питання улаштування тротуарної плитки по вул. Ген. Бочарова.
Проведена робота по збору інформації по водопровідним мережам приватного сектора для прийняття до комунальної власності та передачі на баланс ВАТ «Інфоксводоканал».
Організовано та проведено засідання з представниками організацій по водовідведенню з вул. Залізничної.
Інвентаризація об'єктів причалу №195 по вул. Чорноморського козацтва,110 з питання самочинного будівництва.


Виїзд за адресами:
- вул. С. Ядова, 12 – зустріч з мешканцями з питання обслуговування будинків,
- вул. С Ядова, 8 – обстеження будинкової насосної за зверненнями громадян щодо незадовільного водопостачання будинку;
- проведено зустрічі з ініціативними групами мешканців відомчих будинків по вул. Жоліо Кюрі, 20 та Паустовського, 19 – з питання підготовки будинків до роботи в осінньо-зимовий період 2008-2009р.р.
- вул. Тиха, 19 – з питання будівництва,
- вул. Почтова, 34 – з питання проведення будівельних робіт у приміщенні «Атика»,
- вул. Я. Гордієнко, 61, кв. 4 – з питання самочинного будівництва ,
- Миколаївська дорога, 130/1 – з питання перевірки будівництва,
- 8-й Чорноморський пров., 32, 34 – з питання самочинного будівництва ,
- пр. Добровольського, 153, кв. 112 – з питання відсутності холодного водопостачання.
- Хаджибеевська дорога, 315/1 СПД Чумак – з питання ведення господарської діяльності.

Участь у роботі депутатської комісії з питання спортивного майданчика, землекористування на території садово-городнього товариства «Жеваховська гора».
14.08.08 – проведені збори мешканців будинку за адресою вул.Балковська, 28 з питання створення ОСББ.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 23 засіданнях суду. Позов Суворовської райадміністрації про визнання заповіту недійсним в інтересах неповнолітніх дітей Уманець - задоволено.
Відвідали 8 неблагополучних сімей.
11 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо. Підготовлено та направлено 29 запитів щодо неповнолітніх до різних установ. Обстежено та складено акти на 5 сімей на виплату одноразової допомоги. Направили 2 дитини з девіантною поведінкою на оздоровлення в оздоровчий табір Сергіївку.
З санаторію „Степной воздух" доставили дитину-сироту Муху Вадима до центру соціальної реабілітації.
Підготовлено та оформлено 6 розпоряджень про влаштування дітей до будинку дитини, 2 анкети на усиновлення, 1 висновок про можливість бути усиновителями, 2 висновки про доцільність усиновлення, 2 позовні заяви на позбавлення батьківських прав.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
13.08.08 – Обстеження житлово-побутових умов по заяві.
13-17.08.08 – Районна виставка творчих робіт «Мальовнича Україна» (БТЮ «Тоніка»).
15.08.08 – Розважальна програма «Веселе літечко» (БТЮ «Тоніка»).
Підготовка до міської виставки квітів
Інвентаризація спортивних та спортивно-ігрових майданчиків.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладан¬ня договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:  
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ТОВ „Бетон - СЕРВІС", ТОВ „Група компаній „Ресурси та будівництво", ТОВ „Si Lait", ПП. „Версаль-2005", ПП. „Интер- С", ПП. „Аква-Мейдикал", ТОВ „Південна фабрика вікон", станція „Одеса -Сортувальна", ПП. „АКС", ТОВ „ЮКС", ТОВ „ЮСК", ТОВ „Обімед".
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 171. Призначені субсидії сім'ям – 3. Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 1.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" відповідно 2 та 8. Оброблено 104 звернення для призначення різного виду допомог. Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 39. Оброблено 11 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Виплати стипендії міського голови 37 чол. – 3700, 00 грн. та реабілітованим громадя¬нам 16 чол. – 1600,00 грн.
Надана щомісячна адресна грошова допомога інвалідам 1-3 групи 53чол. – 21200,00 грн.., реабілітовані громадяни 16 чол. – 1600 грн., сім'ям загиблих (померлих), учас¬никам бойових дій 19 чол. – 7600,00 грн., дітям загиблих працівників ОВС 7 чол. – 2800,00 грн., дітям-сиротам 10 чол. – 1000,00 грн.
Забезпечено гарячим харчуванням 395 чол. – 12511,85 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1100 чол. –13200,0 грн.
Забезпечено безкоштовним хлібом 6 чол. – 72,4 грн.
Надано побутових послуг : банні послуги 12 чол. – 96 грн.; пральні послуги 15 чол. – 90 грн., перукарські послуги 35 чол. – 318,8 грн.; ремонт взуття 9 чол. – 99 грн., вигото¬влено окулярів 1 чол. – 39 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол. – 1353,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗНтаП – 19 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 14 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 62461,05 грн., в т.ч. за рахунок спонсорської допомоги на суму 1466,00 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(11.08.08 – 15.08.08)


Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 28 объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Дерибасовская, 9; ул. Ришельевская, 11: ул. Софиевская, 34; ул. Терешковой,20; ул. Гайдара,16; ул. Раскидайловская, 26: ул. Болгарская, 12; ул. Ришельевская, 35/37; ул. Коблевская, 38-Б; Приморський бульвар, 1, 2, 3/4, 10; Воронцовский пер., 7; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; Люстдорфская дор., 58-А; ул. Тираспольская, 1, 10, 11, 12, 13, 16, 17; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42, 44; Екатерининская, 1 ).

По состоянию на 15.08.2008г. уровень сбора квартплаты составил 84,2%, сбор платы за водопотребление – 84,3%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 30 шт. (Тираспольская площадь; парк Лузановка; Куликово поле; Овидиогюльская дор, ул. Малиновского; ул. Дюковская; Николаевская дор.; пр. Гагарина; 7-я ст. Черноморской дор.; сквер Прохоровский; Балтская дор.; ул. Одесская; ул. 8-е Марта; Николаевская дор.).
- обрезка деревьев – 68 шт. (Приморский бульвар; Овидиопольская дор.; 7-я ст. Черноморской дороги; Дача Ковалевского; Гагаринское плато; парк Лунный).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 41 шт. (ул. Ильфа и Петрова; 121 кв. ЮЗМ; Хаджибеевская дор.; ул. Гастелло; ул. Вильямса; Гагаринское плато; Ближние Мельницы; ул. Ат. Чепиги; трасса здоровья).
- замена воздушной линии на кабельную - 260м. (12 кв. ЮЗМ).
- замена аварийных опор – 4 шт. (ул. Водопроводная; ул. Ак. Глушко).
- покраска кронштейнов – 5 шт. (Гагаринское плато).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графика производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 11.08.2008г. установлено 7023 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(08.08.08 – 15.08.08)


• Перераховано до міського бюджету – 2 376 708,26 грн., у тому числі:
- від продажу – 1 152 708,26 грн.;
- від оренди – 1 224 000,00 грн.

• Укладено та продовжено договорів оренди – 24.
• Укладено договорів купівлі-продажу – 6.



УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(11.08.08 – 15.08.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 39 звернень від громадян та 28 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 44 звернення на ім'я начальника управління від громадян та 29 – від юридичних осіб. 

Підготовлено:
- 14 проектів договорів оренди земельних ділянок та 7 розрахунків орендної плати;
- 17 договір на дольову участь у землекористуванні та 21 розрахунок орендної плати;
- 1 проект договору купівлі-продажу;
- 46 проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
- 19 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
- 21 перевірка виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
- 1 виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
- 2 виїзди на місце за скаргами громадян.


Перевірено:
- 1 звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
- 7 державних актів;
- 31 комплект документацій із землеустрою фізичних осіб;
- 21 комплект документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
- 13 договорів на дольову участь у землекористуванні;
- 110 доручень підрядним організаціям.  


Прийнято на особистому прийомі – 156 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 13 судових засіданнях.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(11.08.08 – 15.08.08)


1. Обследование участка побережья в районе пляжа «Чайка» с целью проверки соблюдения «Правил эксплуатации и оборудования пляжей г.Одесса».
2. Обследование участка в районе 10-16 ст. Б. Фонтана с целью выявления мест размещения скутеров, бананов и др. плавсредств.
3. Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.
4. Подготовка и выдача 70 заключений по проектам строительства, реконструкции и самовольного строительства.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(11.08.08 – 15.08.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 254;
- количество отработанных документов – 74;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 26;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 32;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 12;
• аварийных – 45;
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 1;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
Приморский район – 6;
Киевский район – 5;
Суворовский район – 8;
Малиновский район – 6;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 3;
• предприятиям – 0.

 


КП «СМЭП»
(11.08.08 – 17.08.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 62
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 62
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 49
4. Замена ламп – 185 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска 1363 м2; пластик –830,8 м2
6. Установлено дорожных знаков – 47 шт.
7. Рихтовка колонок – 2 шт.
8. Покраска турникетов – 60 шт.
9. Покраска знаков – 5 шт.
10. Восстановлено дорожных знаков – 35 шт.
11. Заменено дорожных знаков – 16 шт.
12. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
13. Сопровождение машин особой нормы.
14. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: ул. Добровольского - 10-я линия; ул. Варненская - ул. Ген. Петрова; ул. Екатерининская - ул. Жуковского; ул. Балковская - ул. Дальницкая; пл. Среднефонтанская.
15. Ремонт аппаратуры: ул. Бугаевская - ул. Дальницкая.
16. Ориентирование дорожных знаков и светофоров на объектах: ул. Мясоедовская - ул. Болгарская; ул. Мясоедовская - ул. Разумовская; ул. Мясоедовская - ул. Колонтаевская; ул. Черноморского Казачества - ул. Плыгуна.
17. Обрезка веток: ул. Гайдара - ул. Малиновского; ул. 25 Чапаевской дивизии - ул. Варненская; ул. Краснова - ул. Артиллерийская.
18. Устранение не приходящих сигналов: ул. Канатная - Пироговская; Старопортофранковская - Градоначальницкая; ул. Воробьева - Обл. больница.
19. Устранение короткого замыкания (ремонт кабеля) на светофорном объекте: ул. Бугаевская - ул. Дальницкая.
20. Переподключение питания: ул. Николаевская дорога - ул. Лиманная (на другую ТП); ул. Преображенская - ул. Пантелеймоновская (с УК на ДКУ).
21. Установка пластиковой трубы для подземного кабеля: ул. Щорса - ул. Спартаковская.
22. Помыты светофорные объекты: ул.Приморская - пер. Андросовский; ул. Приморская - Военный спуск; Таможенная пл.; ул. Польская - ул. Бунина; ул. Польская - ул. Жуковского; ул. Новосельского - ул. Торговая; ул. Новосельского - ул. Конная; ул. Новосельского - ул. Л. Толстого; ул. Новосельского - ул.Спиридоновская; ул. Новосельского - ул. Дворянская; ул. Л. Толстого - ул. Нежинская; ул. Троицкая - Александровский пр-т; ул. Троицкая - ул. Екатерининская; ул. Троицкая - ул. Ришельевская; ул. Троицкая - ул. Пушкинская; ул.Троицкая - ул. Осипова; ул.Троицкая - ул. Канатная; ул. Старопортофранковская - ул. Тираспольская; ул. Старопортофранковская - пер. Ясиновского; ул. Старопортофранковская - ул. Градоначальницкая; ул. Старопортофранковская - Школа №122; ул. Старопортофранковская - ул. Торговая; ул. Старопортофранковская - ул. Ольгиевская; ул. Пастера - ул. Ольгиевская; ул. Пастера - ул. Торговая; ул. Пастера - ул. Преображенская.
23. Перезапуск дорожного контроллера: ул. Левитана - ул. Ильфа и Петрова (КС -16); Тираспольское шоссе - Проселочная.
24. Ремонт цепей питания: ул. Добровольского - ул. Затонского; ул. Комарова - ул.25 Чапаевской дивизии.
25. Демонтирована светофорная колонка и три светофора, вследствии ДТП на светофорном объекте ул. Комарова - ул. Ген. Петрова, подвязан кабель на оттяжку. Объект работает на 3-х точках.
26. Перенос кабеля на новую опору, демонтаж светофоров: ул. Старопортофранковская - Тираспольская (реконструкция).
27. Перепрошита программа на светофорном объекте Тираспольское шоссе - ул. Проселочная (КС-16-3).
28. Произведена замена поврежденного кабеля на светофорном объекте: ул. Пушкинская - ул. Б. Арнаутская (60 м).
29. Демонтаж старых кабелей, дорожного контроллера (УК) на светофорном объекте: ул. Преображенская - ул.Пантелеймоновская. Коммутация новых кабелей в светофорах и новом контроллере (ДКУ).
30. Демонтаж светофоров в связи со сносом опоры в рамках реконструкции на объекте: ул. Старопортофранковская - ул. Тираспольская.
31. Произведена замена поврежденного кабеля (60 м), коммутация светофоров и дорожного контроллера на светофорном объекте ул. Пушкинская - ул. Троицкая.
32. Произведен ремонт кабеля питания: ул. Старопортофранковская - Колонтаевская.
33. Установка закладной под светофорную колонку в связи со сносом опоры на объекте: ул. Дегтярная - ул. Тираспольская.
34. Удлинение пэ трубы подземной коммуникации: ул. Новосельского - ул. Тираспольская.
35. Произведена замена козырьков и светофильтров на следующих объектах: ул. М. Грушевского - ул. Бр. Поджио; ул. Разумовская - ул. Мечникова; ул. М. Грушевского - ул. Химическая; ул. М. Арнаутская - пр-т Александровский.
36. Подключение к подстанции и коммутация дорожного контроллера на новом светофорном объекте бул. Французский - институт им. В. П. Филатова.
37. Перекладка подземной пэ трубы на объекте: ул. Дегтярная - ул. Тираспольская.
38. Работы с базой данных ЦУП по определению контроля перегорания ламп на светофорных объектах.
39. Местное обследование светофорного объекта пр-т Добровольского - ул. Ак. Заболотного на предмет уточнения расстановки оборудования.
40. Разработка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорного объекта бул. Французский - институт им. В. П. Филатова.
41. Разработка технической документации для временного светофорного объекта: ул. Балковская - ул. Заньковецкая.
42. Ввод в координированное управление светофорного объекта: ул. Преображенская - ул. Пантелеймоновская.
43. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
44. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
45. Обработка информации по ДТП – 13 шт.
46. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
47. Монтаж системы видеонаблюдения на светофорном объекте ул. М. Грушевского - ул. Парковая.
48. Распайка коммутационного поля для БА № 1 (реконструкция ЦУПа).
49. Реорганизация узла связи в кабинете диспетчера.
50. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
51. Реконструкция коммутационного шкафа связи КП «СМЭП» (прозвонка и распайка внутренних кабелей связи).
52. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(11.08.08 – 15.08.08)


В связи с праздновнаием 214-ой годовщины со дня основания г. Одессы были организованы и проведены 13-14.08.2008 года встречи первого заместителя одесского городского головы с руководителями предприятий г. Одессы.
14.08.08 – подготовлена и проведена встреча с представителями ООО «Цемент».
11-15.08.08 – при участии управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности в торгово-выставочном комплексе ООО «ОЦНТЭИ» проведена национальная универсальная выставка-ярмарка «Летняя радуга», на которой была представлена следующая продукция: одежда, обувь, косметика, а также продукты питания.
При участии управления выставочная компания ООО «ГАЛА-Одесса» с 14 по 17 августа 2008 года провела в СКК «Одесский дворец спорта» региональную универсальную выставку-ярмарку «Семья и школа», на которой можно было найти все для того, чтобы хорошо учиться и хорошо выглядеть – канцелярские товары, спортивные товары, школьную форму, одежду, обувь и многое другое.
Рассмотрен проект решения исполнительного комитета Одесского горсовета «Об утверждении Плана мероприятий внедрения правил благоустройства территории города Одессы (текстовой части)», подготовленный и предоставленный и.о. начальника инспекции по благоустройству города. Направлены замечания в адрес инспекции по благоустройству.
Рассмотрены представленные ООО «Севертранс» проекты тарифов на проезд на городских автобусных маршрутах в режиме движения «маршрутное такси». В адрес управления транспортного комплекса города Одесского городского совета направлено письмо о необходимости проверки соответствия данных, указанных в исходной информации для расчета тарифов, паспортам соответствующих маршрутов.
Рассмотрено обращение директора КП «Одесгорэлектротранс» о повышении тарифов на услуги перевозок, предоставляемые данным коммунальным предприятием. Подготовлен и направлен проект ходатайства первому заместителю городского головы Ворохаеву А.И. на имя председателя Одесской областной государственной администрации Сердюку Н.Д. о пересмотре вышеуказанных тарифов.
Рассмотрено письмо и подготовлен ответ заместителю директора юридического департамента по вопросу обращения гражданки, проживающей по адресу: ул. Марсельская, 44, кв. 456 – о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории, а также тарифов на услуги теплоснабжения для ЧП ПКФ «Микромегас».
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору по общим вопросам и персоналу ОАО «Стальканат» по вопросу предоставления разъяснений о начислении платы за услуги по содержанию дома и придомовой территории для жильцов, проживающих в общежитии семейного типа, расположенного по адресу: ул. Водопроводная, 13-А.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ проректору по административно-хозяйственной работе Одесской национальной морской академии по вопросу предоставления информации о базовой стоимости услуг по содержанию дома и придомовой территории для дома, расположенного по адресу: ул. Пастера, 16 ББ1;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК «Ильичёвский-36» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Королёва, 81/1.
Направлена информация секретарю Одесского городского совета для анкеты Одесского регионального отделения Ассоциации городов Украины по определению актуальных вопросов деятельности органов местного самоуправления.
Проведена работа по подготовке новой редакции социально-экономического паспорта города Одессы;
Подготовлена и направлена в Департамент рекреационного комплекса и туризма информация по вопросу проведения Международной конференции «Doing business in Ukrain: Odessa and Odessa regіon» (Бизнес в Украине: Одессе и Одесской области).
Проводится работа по согласованию проекта распоряжения Одесского городского головы «О разработке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год».
Продолжалась работа по подготовке празднования Дня предпринимателя.
Продолжалась работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2009-2010 г.г.
Подготовлены Представления для награждения двух предпринимателей Почетными грамотами облгосадминистрации. Также проведена работа с предпринимателями города по их участию в конкурсе «Кращий підприємець року Одещини». Подготовлены и направлены необходимые материалы для участия в указанном конкурсе.
Проводится подготовительная работа по участию официальной делегации г. Одессы в выставке, которая состоится 02-04.12.2008 г. во Дворце фестивалей г. Канны – «MIPIM HORISONS» Всемирный рынок недвижимости.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 15.08.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 5034;
- до адміністратора – 2662.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 3972;
- через адміністратора – 2152.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 5034;
- адміністратором – 2662.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(11.08.08 – 17.08.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 242,5 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 134 ед.
- по троллейбусу – 108,5 ед.
в выходные дни в количестве 190 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 89 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 443,671 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 440,567 тыс.грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 3,104 тыс.грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 4 троллейбуса.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
-трамвай – 139 вагонов,
-троллейбус – 144 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(11.08.08 – 17.08.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.08.08
 
     По адресу: ул. Новосельского, 27 – дерево над проезжей частью
Дежурная смена распилила и убрала дерево
По адресу: ул. Балковская, 36/3 – общегородские учения МЧС
Дежурная смена приняла участие в общегородских учениях МЧС
12.08.08
 
По адресу: ул. Героев Сталинграда,  34, кв.47 – 2-х летний ребенок закрылся в комнате
Дежурная смена произвела открытие двери комнаты, где закрылся 2-х летний ребенок
По адресу: ул. Генерала Петрова,  50а, кв. 21 – разбит медицинский термометр в ванной комнате
Дежурная смена собрала фрагменты термометра и ртути, произвела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Нежинская, 37 – надломленная ветка дерева висит над тротуаром, грозит падением
Дежурная смена произвела снятие и распиловку ветки
13.08.08
 
По адресу: ул. Степовая, 64, кв. 1 – котёнок залез на козырёк балкона
2-го этажа.
Дежурная смена произвела снятие котёнка с крыши козырька и передала хозяевам
По адресу: ул. Генерала Петрова, 30, кв.20 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена произвела пенсионерке открытие входной двери
14.08.08
По адресу: ул. Ришельевская, 30 – просьба оказать помощь по откачке воды из подвала дома
Дежурная смена оказала помощь по откачке воды из подвала дома
15.08.08
По адресу: Проверка и эвакуация мопеда. Проверка на содержание взрывоопасных веществ.
Мопед проверен и эвакуирован с места стоянки
 
По адресу: ул. Генерала Петрова, 33 – дерево на проезжей части.
Дерево распилено и убрано с проезжей части
По адресу: ул. Я. Галана, 9 – сильный запах на улице
Проведён анализ воздуха на содержание вредных веществ
16.08.08
По адресу: ул. Коблевская, 31 – большая ветка от дерева лежит на земле, частично упав на другое дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева.
По адресу: ул. Старицкого, 12 – на проезжую часть дороги упало дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева
Житель города – ул. Успенская 57, жалобы жителей на удушливый запах в парадной и во дворе дома.
Дежурная смена произвела обследование, найдена смесь алифа « Оксоль » с отравлением госпитализирован ребенок с диагнозом астмы 
Дежурный УМВД – ул. Ланжероновская, 28, кв.7 – человек пытается выброситься с балкона
Дежурная смена оказала помощь в спасении человека, пытавшегося выброситься с балкона 3-го этажа, передан скорой помощи
17.08.08
Служба УЖКХ – ул. Толстого,
17-19, на тротуар упало дерево.
Дежурная смена произвела работы по распиловке и уборке упавшего дерева

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 418
из них передано:
- в УЖКХ – 83,
- оказана информационная помощь – 316,
- Зелентрест – 6,
- Общество защиты животных – 12,
- Ртуть – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.08.08 – 15.08.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
11.08.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до відзначення 214-річниці заснування міста Одеси
12.08.08
11.00
3
Міжнародний турнір з футболу
«Генерація-2012»
10-17.08.08
м. Моршин
Львівська область
4
Навчально-тренувальні збори по підготовці до чемпіонату світу зі скелелазіння
12.08-04.09.08
м. Київ
5
Першість області з веслування
на байдарках і каное
15-16.08.08
м. Южний
6
Чемпіонат України зі спортивного орієнтування
15.08-04.09.08
м. Лубни
Полтавська область


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее