15:15:14   |   21 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.08.08 – 22.08.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 18  мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 151 звернення громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 37 громадян, з них по консультативним питанням – 35.

За звітний період проведено:
20.08.08 – виїзне засідання постійної комісії міськради по удосконаленню структури управління містом (тема: „Взаємодія з ЖБК, ТСББ, СОНами та громадськими організаціями”);
22.08.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 8 письмових звернень громадян та на 41 лист від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 49 звернень на «телефон довіри» міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Організація та контроль за виконанням робіт з реконструкції Приморського бульвару (ремонт фасадів, освітлення).
Організація проведення робіт з ремонту фасадів будинків, воріт, приямків, благоустрою дворів (вул. Тираспольська).
20.08.08 – засідання робочої групи з питань своєчасної здачі систем центрального опалення, гарячого водопостачання та бойлерів на готовність до опалювального періоду 2008 – 2009 р.р.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 82 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 4 розпорядження згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресою: вул. Середньофонтанська, 43.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
18-22.08.08 – рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів (територія району, Кулікове поле).

Відділ у справах дітей:
18-22.08.08 – участь у 3 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
18-22.08.08 – проведено районний рейд «Сім’я» з питань вивчення умов утримання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
18-22.08.08 – запити до комунальних установ щодо перевірки захисту житла, яке належить неповнолітнім, вихованцям школи-інтернату №4;
18-22.08.08 – проведено перевірку 4-х неповнолітніх, які перебувають на обліку в наркологічному диспансері;
18-22.08.08 – взаємодія з державною податковою інспекцією щодо отримання ідентифікаційних кодів неповнолітніх з метою влаштування до державних закладів;
21.08.08 – районний рейд «Вулиця-діти» щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
18-22.08.08 – проведено роботу щодо укладання, пролонгації та внесення змін до договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок в районі на 2008 рік ( укладено 4 договори);
18-22.08.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
20,22.08.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
18-22.08.08 – проведено перевірку щодо утримання територій стоянок в належному стані та складено 10 протоколів про адміністративне правопорушення.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
22.08.08 – участь в урочистому відкритті 1-ої Всеукраїнської спартакіади інвалідів з водних видів спорту „Чорноморська миля” (місце проведення – „7-й траверс” 11 ст. В. Фонтану).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин 21.08.08 – проведено комплексну перевірку з питань атестації робочих місць, навчання та підвищення кваліфікації кадрів на виробництві, оцінки стану руху робочої силі в ТОВ „Русь-Легіон”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в ТОВ „Севтрансгаз”.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць в ТОВ „Техсаніт”.
Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 117 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Відділом соціальних інспекторів проведено 52 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 97 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.08.08 – 22.08.08)

Соціальна сфера


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за червень (част.) 2008р. – 23 чол;
за липень – 535чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 48 чол.
- дітям потерпілим від ЧК за липень 2008р. – 55 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 2;
СЗВ – 3.


Встановлено статус:
СПВ – 2.

Проведена планова перевірка: КП „Міськзелентрест”, СК „Автостоянка „Центральна-29”.
Проведена перевірка по скарзі ПП „Анкор” аптеки „Надія”.

Перевірка умов праці:
- ТОВ „Прайд Колумбус”;
- ТОВ Гроган Одесса”;
- ПП „Кайра ІІ”;
- ТОВ „Пластична хірургія та стоматологія”;
- Фірма „Група Сален”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 49 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, станом на 22.08.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 14 скарг. Виявлено 3 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 11 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 20 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: пр-т. Ак. Глушка, 12, 14, вул. Ак. Корольова, 88, вул. Ільфа і Петрова, 11а з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009 р.р. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району, закладах освіти, охорони здоров'я, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту. Станом на 22.08.2008р. здано систем центрального опалювання – 95,3%; гарячого водопостачання – 94,8%; 100% бойлерів.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 2 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
18.08.08 – розглянуто листа СЕС Київського району, стосовно встановлення контейнерів для збору ТПВ. Надіслано листа до ТОВ „Союз”, КП „Міськзелентрест”. Відповідь надана;
18.08.08 – підготовлено листа до ТОВ „Інфікс” філія „Інфоксводоканал”, стосовно проведення робіт з підняття люків по пр-ту. Ак. Глушка, 2. Листа направлено адресатові;
19.08.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування дитячого майданчику по вул. Люстдорфська дорога, 56. Відповідь надана заявнику;
19.08.08 – розглянуто питання, стосовно зносу аварійного дерева по вул. Терешкової, 5. Надіслано листа до КП „Міськзелентрест”. Відповідь надана;
20.08.08 – розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на ім’я голови Одеської державної обласної адміністрації, стосовно відновлення зовнішнього освітлення по вул. Бабушкіна.Відповідно до листа КП „Одесміськсвітло” відповідь надана;
20.08.08 – участь у виїзному засіданні робочої групи, стосовно переносу пам’ятника В.П. Глушка. Складено відповідний протокол доручень;
20.08.08 – розглянуто листа СЕС Київського району, стосовно санітарного стану території приватної забудови. Надіслано листів до КП ЖКС та ТОВ „Союз”;
21.08.08 – розглянуто звернення мешканців вул. Авдєєва-Чорноморського, 50а, стосовно ремонту дорожнього покриття цієї вулиці. Надіслано листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради відповідь надана;
21.08.08 – розглянуто листа Управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради, стосовно встановлення найменувань вулиць згідно рішення Одеської міської ради № 2953 від 10.07.2008р. Відповідь надана;
22.08.08 – розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови”, стосовно незадовільного стану пішохідних доріжок по вул. Терешкової. Надіслано листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
22.08.08 – розглянуто звернення мешканців буд. № 2 по пр-ту. Ак. Глушка, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови”, стосовно місця відстою автотранспорту біля пам’ятника В.П. Глушко. Відповідь надана.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 25 звернень громадян з наступних питань:
- протікання каналізації – 1;
- протікання гарячої та холодної води у підвалі – 2;
- відсутність холодного водопостачання - 3;
- відсутність гарячого водопостачання – 2;
- простій ліфтів – 2;
- відключення електроенергії – 8;
- незадовільний санітарний стан прибудинкових територій - 3;
- відсутність освітлення – 3;
- протікання стояка – 1.
По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 24 звернення, по 1 зверненню ведуться роботи.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- перевірка санітарного стану 30 об’єктів дрібно-роздрібної торгівлі в тому числі зупиночних комплексів;
- участь у заходах щодо переносу та облаштування пам’ятника академіка Глушка за адресою: Ак. Глушка, 2;
- участь у рейдах мобільної групи по контролю за проведенням вуличних феєрверків у нічний час на території району;
- участь у заходах щодо підготовки загальноміської виставки квітів на Приморському бульварі;
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- участь у заходах щодо підготовки зустрічі іноземних делегацій, що прибувають на святкування 214-ї річниці заснування м. Одеси;
- розглянуто та надано відповідь на 15 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
20-21.08.08 – участь в роботі мобільної групи райадміністрації по контролю за проведенням вуличних феєрверків;
22.08.08 – контроль проведення штабного об’єктового тренування на ВАТ НВО „Вєга”;
- участь в нараді з підбиття підсумків контрольної перевірки стану організаційної роботи з питань техногенної безпеки комісією МНС України;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
20.08.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю;
22.08.08 – участь у засіданні комісії з удосконалення структури управління містом.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів;
- об’їзд району щодо виявлення нових автостоянок та парковок;
- обстеження парковок та стоянок у нічний час щодо виявлення фактичної кількості місць паркування.

Адміністративна комісія:
18.08.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
21.08.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 14 протоколів про адміністративні правопорушення).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- участь у нараді щодо організації та проведення виставки квітів з нагоди святкування Дня міста;
- фізкультурно-спортивне свято для інвалідів району присвячене Дню Незалежності України;
- обговорення спільного заходу „Готуємо дітей до школи” з Радою багатодітних родин Київського району.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 19 судових засіданнях;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- було влаштовано одну малолітню дитину до дитячого відділення Міської криничної інфекційної лікарні;
- проведено 2 акта обстеження житлово-побутових умов;
- було прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
проведено рейд перевірки 3-х неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей Київської районної адміністрації.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.08.08 – 22.08.08)


За звітній період проведено:
18.08.08 – рейд щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території, розташованих на вулицях: Крайній, Магістральній, Просілковій, Тираспольське щосе;
18.08.08 – ліквідацію стихійної торгівлі за адресою: вул.Космонавтів, 12;
18-22.08.08 – проведення головою райадміністрації об'їзду території району з питань санітарного стану території району;
19.08.08 – ліквідація стихійної торгівлі за адресою: вул.Космонавтів/вул.Ак.Філатова;
18-21.08.08 – робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";
20-22.08.08 – робота по демонтажу торгівельного об'єкту ФОП Дігорян за адресою: вул.Щорса, 105;
19.08.08 – роботи щодо приведення до належного санітарного стану та фарбуванню торгівельних павільйонів, розташованих за адресами: вул. Космонавтів/ вул. 25-ої Чапаєвської дивізії; вул.Гайдара,58; вул. Гайдара/ вул. 25-ої Чапаєвської дивізії; кафе „Гол" (вул Гайдара, 58); Олексіївська площа; вул. Б. Хмельницького (біля кінотеатру „Родина").
21.08.08 – участь у демонтажу намету по вул. Балківська, 193;
- контроль за реалізацією баштанових культур у спеціально відведених місцях на території району, за дотриманням суб'єктами господарювання санітарних норм та правил;
- підготовка схем паркування з виїздом на місце;
- рейди щодо дотримання належного санітарного стану територій парковок;
- профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
- демонтаж об'єкту за адресою: вул. Щорса,105;
- підготовка до виставки квітів, яка присвячена Дню міста;
- підготовка та проведення соціального проекту „Дні дитинства" та регіональної благодійної акції „Готуємо дітей до школи";
18-22.08.08 – проведення виставки малюнків „Абетка безпеки пішоходів" серед вихованців дошкільних закладів;
19.08.08 – у приміщенні Малиновського територіального центру до православного свята Яблучний спас, пройде чаєпиття з підопічними центру;
22.08.08 – у Малиновському територіальному центрі пройде День іменинника;
22.08.08 – о 16.00 у парку ім. М.Горького пройде святковий концерт „Моя країно!", присвячений Дню Незалежності;
19.08.08 – разом з міським центром зайнятості працівники відділу у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури райадміністрації прийняли участь у розважальному турнірі „Знавці професій", який проходив у дитячому оздоровчому таборі „Антарктика";
24.08.08 – у парку Перемоги 50 дітей з багатодітних сімей прийняли участь у благодійній акції фірми „Канцкорали", де отримали канцелярські набори;
19-22.08.08 – проведено опитування свідків Голодомору на Україні 1-33-1934 p.p., які мешкають на території району;


Соціальна сфера


Управлінням праці та соціального захисту населення:
Створено 3 електронних картки, проведено корегування 900 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 236 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Видано засобів пересування – 64;
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 252;
- Видано санаторно-курортних путівок – 138;


До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6341 громадянин. За наслідками розгляду призначено 1907 субсидії, відмовлено по 246 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 18 по 22 серпня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 36 чол.(252,00 грн.);
- прання білизни – 28 чол. (680 грн.);
- ремонт взуття – 2 чол. на суму 2 0,0 грн;
- медикаменти – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
- виготовлення окулярів (магазин «Оптика»)
- 1 чол. на суму 37,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран», кафе «Восток», «Академія» та «Норд» на суму 23 617,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведені роботи по ремонту водопостачальних труб та каналізації:
• вул. І.Рабіна, 2, кв.42;
• вул. Прохоровська, 18, кв.30.


Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(18.08.08 – 22.08.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 28 объектах. (пр. Добровольского, 88; ул. Дерибасовская, 9; ул. Ришельевская, 11; ул. Софиевская, 34; ул. Терешковой,20; ул. Гайдара,16; ул. Раскидайловская, 26; ул. Болгарская, 12; Приморський бульвар, 1, 2, 3/4, 7; Воронцовский пер., 7; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; ул. Тираспольская, 1, 10, 11, 12, 13, 16, 17; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42, 44; ул. Екатерининская, 1; Александровский проспект, 4; пер. Маланова, 14; ул. Колонтаевская, 39; ул. Ак. Глушко, 11 -Г; ул. Болгарская, 48).


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 36 шт. ( ул. Генуєзская; Николаевская дорога; пр. Шевченко; Морской музей; ул. Ришельевская/Б.Арнаутская; ул. Векслера; Приморський бульвар; Куликово поле).
- корчевка пней – 2 шт. (ул. М. Арнаутская; ул. Б. Арнаутская).


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 64 шт. (ул. Левітана; ул. Маковая; 7 кв. ЮЗМ; Гагаринское плато; ул. Отважніх; парк Горького).
- замена воздушной линии на кабельную - 140м. (16 кв. ЮЗМ).


Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам установлено 7126 шт., всего по плану 11000.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(18.08.08 – 22.08.08)


Перераховано до міського бюджету – 3 218 912,12 грн., у тому числі:
- від продажу – 2 188 912,12 грн.;
- від оренди – 1 030 000,00 грн.


Укладено та продовжено договорів оренди – 20.


Укладено договорів купівлі-продажу – 5.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(18.08.08 – 22.08.08)


Обследование участка побережья в районе пляжа «Ланжерон» – 16 ст. Б.Фонтана с целью проверки правомерности размещения скутеров, бананов и др. плавсредств.

Обследование участка побережья в районе пляжа «Аркадия» с целью определения технического состояния гидротехнических сооружений.

Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.

Подготовлены и выданы 45 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(18.08.08 – 22.08.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 286;
- количество отработанных документов – 35;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 22;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 14;

- количество выданных ордеров:
плановых – 8;
аварийных – 65.

- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 6;
• Суворовский район – 5;
• Малиновский район – 6;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.

 


КП «СМЭП»
(18.08.08 – 24.08.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 58
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 58
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 51
4. Замена ламп – 220 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска 517 м2; пластик – 1997,20 м2
6. Установлено дорожных знаков – 54 шт.
7. Установлено турникетов – 10 шт.
8. Покраска турникетов – 66 шт.
9. Мойка турникетов – 307 шт.
10. Восстановлено дорожных знаков – 1 шт.
11. Заменено дорожных знаков – 6 шт.
12. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
13. Произведена замена аппаратуры на следующих объектах: б-р Французский -ул. Пироговская; ул. Банковская - ул. Мельницкая; ул. Приморская -пер. Андросовский; ул. 25 Чапаевской Дивизии - ул. Варненская; пр-т Добровольского - 10-я Линия; ул. Екатерининская - ул. Жуковского; ул. Балковская - ул. Маловского; ул. Гайдара - ул. Ген. Петрова; ул. Приморская -Военный спуск; ул. Екатерининская - ул. Пантелеймоновская.
14. Ориентирование дорожных знаков и светофоров на объекте: ул. Черноморского казачества - ул. Кравцова.
15. Обрезка веток: ул. Михайловская - ул. Дальницкая.
16. Строительство светофорного объекта (реконструкция ул. Балковской) ул. Балковская - Заньковецкая - прокладка кабеля, 100 м подземной коммуникации (пэ труба 63 м); установка светофоров и подключение; включение объекта в режим «ЖМ».
17. Замена предохранителя, ремонт контрольного кабеля: ул. Екатерининская - ул. Жуковского.
18. Установка закладной под светофорную колонку: ул. Софиевская - ул. Торговая.
19. Осуществлена прокладка труб через проезжую часть по ул. Щорса, в рамках реконструкции.
20. Установлена закладная под светофорную колонку и проложено 6 м пэ трубы для подземного кабеля на объекте ул. Тираспольская - ул. Новосельского.
21. Проводились восстановительные работы (повреждение кабеля троллейбусом) на светофорном объекте ул. 25 Чапаевской Дивизии - Финансово – экономический колледж: натянут трос, прокладка контрольного кабеля, установка шкафа КС, коммутация светофоров, объект в работе.
22. Восстановление светофорного объекта после ДТП: ул. Среднефонтанская - ул. Семинарская произведена установка закладной, светофорной колонки, монтаж светофоров, прозвонка и подключение контрольного кабеля.
23. Помыты светофорные объекты: ул. Троицкая - ул. Щепкина; ул. Торговая - ул. Софиевская; ул. Преображенская - пер. Маяковского; ул. Преображенская -ул. Пастера; ул. Преображенская - ул. Бунина; пр-т Александровский - ул. Бунина; пр-т Александровский - ул. Жуковского; ул. Преображенская - ул. Жуковского; ул. Екатерининская - ул. Бунина; ул. Екатерининская - ул. Греческая; ул. Екатерининская - ул. Дерибасовская; ул. Екатерининская - ул. Ланжероновская; ул. Екатерининская - ул. Жуковского; пер. Маяковского - ул. Гаванная.
24. Перезапуск аппаратуры: ул. Пушкинская - ул. М. Арнаутская; ул. Мельницкая - ул. В. Стуса.
25. Произведена зачистка контактов: б-р Французский - ул. Пироговская; ул. Екатерининская - ул. Жуковского; ул. Екатерининская - ул. Пантелеймоновская; ул. Сегедская - ул. Армейская.
26. Осуществлена корректировка текущего времени: ул. Михайловская - Заньковецкая.
27. Подключено устройство отсчета времени: ул. Пушкинская - ул. Ришельевская.
28. Установлена светофорная колонка и закладная под светофорную колонку, смонтированы светофоры и подключены через новый кабель ДКУ, проложили подземно пэ трубу, кабель 80 м на светофорном объекте ул. Тираспольская - ул. Дегтярная.
29. Удлинили на 10 м трубы подземной коммуникации на объекте: ул. Балковская - ул. Мельницкая.
30. Подняли светофоры, ремонт кабеля: ул. Болгарская - ул. Мясоедовская.
31. Восстановлен кабель питания на светофорном объекте ул. Разумовская - ул. Мечникова.
32. Укрепление крепежа светофоров на арке: Николаевская дорога - Кабельный завод.
33. Работы с базой данных ЦУП, для анализа и улучшений пропускной способности магистралей.
34. Подбор оборудования и проверка схем организации дорожного движения на светофорном объекте ул. Балковская - ул. Заньковецкая.
35. Расчет потребляемой мощности на светофорные объекты:ул. Ольгиевская - ул. Старопортофранковская - ул. Новосельского; бул. Французский - институт им. В. П. Филатова.
36. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
37. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
38. Обработка информации по ДТП - 10 шт.
39. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
40. Монтаж видеокамеры (после ремонта) на объекте: ул. Б.Арнаутская - ул. Ришельевская.
41. Распайка коммутационного поля для блока адаптеров № 2 (реконструкция ЦУПа).
42. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
43. Диагностика модулей и блоков ДКУ и ЦУПа.
44. Реконструкция коммутационного шкафа связи КП «СМЭП» (компановка и монтаж «плинтов» и «боксов»).
45. Перезапуск систем телевидения: ул. Б.Хмельницкого - ул. Мясоедовская; ул. Б. Хмельницкого - ул.Степовая; ул.Ришельевская - ул.Б.Арнаутская; ул. М. Арнаутская - ул. Пушкинская.
46. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(18.08.08 – 22.08.08)


- Участие в торжественной церемонии возложения цветов к памятнику Т.Г. Шевченко.
- Участие в торжественной церемонии поднятия Государственного флага Украины в г. Одессе.
- Участие в торжественном мероприятии, посвященном 17-й годовщине Независимости Украины.
- Организованы и проведены встречи и. о. начальника управления с руководителями страховых компаний по вопросу их участия в праздновании Дня города.
Рассмотрено обращение директора КП «Одессгорэлектротранс» по вопросу повышения тарифов на услуги по перевозкам, которые предоставляются вышеуказанным коммунальным предприятием. По данному вопросу подготовлено письмо за подписью первого заместителя городского головы на имя председателя Одесской областной государственной администрации.
Подготовлена докладная записка по вопросу анализа действующих тарифов на выдачу разрешений на размещение в городе объектов внешней рекламы.  
Рассмотрено письмо председателя Одесской областной государственной администрации Сердюка Н.Д. по вопросу неготовности ОАО «Одесская ТЭЦ» к отопительному сезону 2008-2009 гг.
Рассмотрено письмо и подготовлен ответ и.о. прокурора г. Одессы младшему советнику юстиции по вопросу проверки фактов в публикации в газете «Одесский вестник» (№182-183 от 09.08.2008 г.) «Кто сильнее: Закон Украины или Борис Дмитриевич?» о якобы незаконных действиях по взыманию платежей за жилищно-коммунальные услуги по повышенным тарифам ООО «Одесский завод керамических изделий» с жителей ведомственных домов по адресу: ул. Кирпичнозаводская, 2 и 2а.
Продолжается работа по подготовке новой редакции Паспорта города Одессы.
Продолжается работа по согласованию проекта распоряжения «О разработке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год».
Продолжается работа по подготовке к празднованию Дня предпринимателя.
Продолжается подготовительная работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2009-2010 г.г.
Подготовлены и направлены предложения в департамент финансов о необходимости проведения расширенного совещания с участием представителей Государственной налоговой администрации в Одесской области, департамента финансов, управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета, Одесской областной организации работодателей, профсоюза работников морского транспорта Украины и руководителей крюинговых компаний с целью увеличения доходной части бюджета города от субъектов хозяйствования.
Подготовлены и направлены предложения для награждения двух предпринимателей города Почетной Грамотой и Почетным отличием Одесского областного совета.


Подготовлена и распространена среди предприятий города информация о проведении следующих мероприятий:
- 23-27 ноября 2008 года – Международная Ярмарка инвестиционных, инновационных и гуманитарных проектов «Украина открыта для инвестиций» в г. Абу-Даби (ОАЭ);
- 26 сентября 2008 года – бизнес-семинар на тему делового и инвестиционного сотрудничества между Португалией и Украиной в г. Алкасер-ду-Сал (Португалия);
- 28 ноября - 7 декабря 2008 года –V Международная выставка ремесел и подарков в г. Анкара (Турция);
- 29-31 августа 2008г. – Региональная выставка-ярмарка «Вулэкспоком –2008» в г. Вулканешты (Республика Молдова).
С 21 по 24 августа 2008 года выставочная компания ЧП «Универсал Экспо» провела в СКК «Одесский дворец спорта» межрегиональную универсальную выставку-ярмарку «Школьный рюкзачок».


УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 22.08.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 5352;
- до адміністратора – 2764.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4241;
- через адміністратора – 2262.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 5352;
- адміністратором – 2764.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(18.08.08 – 24.08.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 237,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 127 ед.
- по троллейбусу – 110,7 ед.
в выходные дни в количестве 190 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101ед.
- по троллейбусуд – 89 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 416,988 тыс. грн., в том числе:
-доходы от реализации разовых билетов – 413,145 тыс. грн
-доходы от реализации постоянных билетов – 3,843 тыс. грн

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 2 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 133 вагона,
- троллейбус – 144 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(18.08.08 – 24.08.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.08.08
 
По адресу:
ул. Старопортофранковская угол Ясиновского – на проезжую часть упало дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева.
Мемориал 411 батареи – Работа по расчистке аварийной части мемориала от деревьев и металлоконструкций
Дежурная смена произвела
расчистку аварийной части мемориала от деревьев и металлоконструкций.
19.08.08
 
По адресу: ул. Спиридоновская, 28 – дерево на проезжей части
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева.
По адресу: ул. Высоцкого,12, кв.99 – в квартире разбит градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и демуркулизацию помещения.
20.08.08
 
По адресу: ул. Днепропетровская дорога, 145/17 – захлопнулась дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь по открытию дверей квартиры инвалиду 1-ой группы.
По адресу: ул. Успенская, 57 –  сильный удушливый запах в парадной дома и во дворе
Дежурная смена произвела осмотр дома и двора, источником запаха является олифа – Оксоль ( Гост 190-78 )
21.08.08
По адресу: Думская площадь, 1 –  обследование сессионноого зала Одесского Гор. Совета на наличие ВОП и СДОВ
Дежурная смена произвела обследование здания на наличие ВОП и СДОВ. ВОП и СДОВ не обнаружены, радиация в помещении в допустимых пределах.
По адресу: ул. Вице Адмирала Азарова, 10 – обследование территории на наличие сильнодействующих ядовитых веществ
Дежурная смена произвела обследование территории. Сильнодействующие ядовитые вещества не обнаружены
22.08.08
По адресу: ул. Льва Толстого, 17 – ветка упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки с проезжей части дороги.
По адресу: 2-й Артиллерийский пер., 6, кв.36 – найдена емкость с неизвестным веществом
Дежурная смена изъяла флакон с жидким металлом серебристого цвета похожей на ртуть. Вес – 700гр. с флаконом.
23.08.08
По адресу: ул. Калантаевская, 42, кв. 5 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена произвела уборку ртути и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Троицкая,12, кв. 16 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 68 лет в открытии входной двери.
По адресу: ул. Белинского, 6, кв.60 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь хозяевам в открытии входной двери.
24.08.08
По адресу: ул. Вильямса, 54, кв. 321 – разбит медицинский термометр, хозяин принес градусник в расположение службы
Дежурная смена изъяла фрагменты термометра и 0,003 кг ртути.
По адресу: Деволановский спуск угол Еврейской, порывами ветра сильно качает стрелу строительного крана
Дежурная смена прибыла на место, произвела обследование крана совместно с сотрудниками МЧС, угрозы падения крана нет.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 387
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 344,
- Зелентрест – 6,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 4.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.08.08 – 24.08.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
18.08.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до відзначення
214-річниці заснування міста Одеси
19.08.08
11.00
3
Кубок України з веслування
на байдарках і каное
20-25.08.08
м. Дніпропетровськ
4
Міжнародний турнір з вільної боротьби, присвячений пам’яті І.Н. Інзова
22-24.08.08
м. Болград
5
Велораллі з маунтенбайку «Оазис-2008»
23-27.08.08
с. Дачне


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее