14:21:14   |   15 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 36

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 36

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.08.08 – 05.09.08)


Керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 18 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 218 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 77 громадян, з них по консультативним питанням – 74.

За звітний період проведено:
26.08.08 – засідання координаційної ради із забезпечення оперативного аналізу надходжень до бюджетів всіх рівнів по Приморському району;
28.08.08 – засідання ради опіки та піклування;
01-02.09.08 – заходи щодо святкування 214-річниці від дня заснування м. Одеси;
02.09.08 – проведено районну координаційну раду з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
02.09.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
05.09.08 – засідання адміністративної комісії;

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 8 письмових звернень громадян та на 18 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 43 звернення на «телефон довіри» міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Організація та контроль за виконанням робіт з реконструкції Приморського бульвару (ремонт фасадів, освітлення).
Організація проведення робіт з ремонту фасадів будинків, воріт, приямків, благоустрою дворів (вул. Тираспольська).Участь у виїзний нараді щодо реконструкції вул. Тираспольській.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району та перевірка вулиць району згідно розпорядження райадміністрації №1355 від 28.08.08р. з метою забезпечення належного санітарного стану в дні святкування 214-ої річниці від дня застування м. Одеси.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами:
вул. Успенська, 13, 15 – з питання використання прибудинкової території;
пров. Єлисаветградський, 8/10 кв.31 – ремонт кровлі.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 161 письмове звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 6 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресою: вул. Сегедська, 4; пров. Шампанський, 2/1; Фонтанська дорога, 43; Рішельєвська, 38.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
26.08-02.09.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Пантелеймонівська, Куликове поле, вул. Дерибасівська, Театральна площа);
03.09.08 – надано благодійну допомогу Центру реабілітації інвалідів та ветеранів ВВВ (вул. Пироговська,5).

Відділ у справах дітей:
26.08-05.09.08 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-29.08.08 – проведено районний рейд «Сім’я» з питань вивчення умов утримання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
26.08-05.09.08 – запити до комунальних установ щодо перевірки захисту житла, яке належить неповнолітнім, вихованцям школи- інтернату №4;
26-29.08.08 – проведено перевірку 3-х неповнолітніх, які перебувають на обліку в наркологічному диспансері;
01-05.09.08 – привітання дітей обласного притулку „Світанок” та дітей, які перебувають під опікою зі святом 1 вересня;
03.09.08 – спільно з КМСД Приморського РВ ОМУ МВС проведено перевірку перебування дітей в БФ „Светлый дом”;
03.09.08 – участь в нараді директорів ЗОШ щодо спільної роботи відносно дітей, які перебувають на обліку в відділі у справах дітей;
04.09.08 – спільно з КМСД проведено районний рейд щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх в районі розташування закладів МакДональдз (пр-т Шевченко,2б; пл.Привокзальна,1; вул.Черняховського,1б).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
26.08-05.09.08 – розгляд заяв щодо укладання, пролонгації та внесення змін до договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок в районі на 2008 рік;
26.08-05.09.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
26-29.08.08 – проведено перевірку щодо утримання територій стоянок в належному стані та складено 3 протоколи про адміністративне правопорушення;
27.08, 03,05.09.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
29.08.08 – організовано транспорт для доставки дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з дитячого оздоровчого табору «Чайка» в смт. Сергіївка;
05.09.08 – проведено нараду з питання підготовки проекту Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2009 р.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
02.09.08 – оформлення виставки квітів на Приморському бульварі, присвяченої 214-ої річниці від дня заснування м. Одеси;
01-03.09.08 – участь у прийомі гостей міста та організації культурної програми.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки ЧОП „Русь-Легіон” та ТОВ „Лідер” щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів разом із сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в приватному охоронному підприємстві „Русь-Легіон” та 05.09.08 р. проведено комплексну перевірку ДП „Пріста-Оіл Україна”.
Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 221 заява від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Відділом соціальних інспекторів проведено 67 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 136 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.09.08 – 05.09.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
• за червень (част.) 2008р. – 23 чол;
• за липень – 535чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 48 чол.
- дітям, потерпілим від ЧК (за липень 2008р.) – 55 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 2;
СЗВ – 3;
ВП – 11.


Встановлено статус:
ІВ – 1;
СПВ – 1.
Проведена планова перевірка: ТОВ „Політон”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 53 зверненям, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 05.09.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 14 скарг. Виявлено 3 об’єкта самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 25 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації,
Підготовлено інформацію згідно з протоколом доручень, наданих заступником Одеського міського голови Тельваком М.М. на апаратній нараді 27.08.2008 р.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр. та проведення гідравлічних випробувань систем центрального опалення у житлових будинках району, закладах освіти, охорони здоровя, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту Станом на 05.09.2008р. здано систем центрального опалювання – 100%; гарячого водопостачання – 100%; 100% бойлерів.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Ак. Корольова, 58; вул. Ак. Вільямса, 60/1; вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 3/3 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 2 виїзда для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.
Прийнята участь у підготовці та проведені виставки квітів на День міста.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 25 звернень громадян з наступних питань:
- протікання х/в з-під землі – 3;
- протікання каналізації – 2;
- протікання внутрішніх комунікацій – 3;
- відсутність г/в – 8;
- відсутність газопостачання – 1;
- спалення сміття біля прибудинкової території – 2;
- протікання труби у підвалі – 2;
- відключення електроенергії – 4.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Всі звернення відпрацьовані.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
01.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно ремонту дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду по вул. Ак. Філатова, Надіслано листа до управління дорожнього господарства Одеської міської ради, надано відповідь заявнику;
01.09.08 – розглянуто листа управління архітектури та містобудування стосовно надання пропозицій щодо встановлення пам’ятника С.П. Корольову на території скверу „Промінь” (вул. Левітана, 95). Відповідні пропозиції надані до управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
02.09.08 – співробітники відділу взяли участь у проведенні квіткової виставки, присвяченої Дню міста;
03.09.08 – розглянуто 3 звернення громадян та організацій з виїздом на місце, фотофіксацією об’єктів. Надано відповіді заявникам;
04.09.08 – розглянуто 2 звернення громадян та організацій з виїздом на місце, фотофіксацією об’єктів. Надано відповіді заявникам;
05.09.08 – розглянуто листа КП „Міськзелентрест” щодо надання інформації про відкриті лунки, на яких можлива висадка дерев у 2-й половині поточного року. Інформація надана;
05.09.08 – заступнику Одеського міського голови Тельваку М.М. надана інформація про кількість дерев, знесених відповідно до отриманих рішень комісії з видалення зелених насаджень інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- участь у заходах щодо переносу та облаштування території біля пам’ятника В.П. Глушка за адресою: Ак. Глушка, 2;
- участь у заходах щодо підготовки загальноміської виставки квітів на Приморському бульварі;
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- участь у заходах щодо підготовки зустрічі іноземних делегацій, що прибувають на святкування 214-ї річниці заснування м. Одеси;
- розглянуто та надано відповідь на 11 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
01-05.09.08 – участь в роботі мобільної групи райадміністрації по контролю за проведенням вуличних феєрверків;
- участь у заходах, присвячених 214-й річниці м. Одеси;
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
01.09.08 – пожежа на території ЛТД „Ізюм” (колишній санаторій „Перлина”) – вул. Дача Ковалевського, 81;
03.09.08 – виявлення скляної банки з 700 грамами ртуті – вул. Левітана, 75;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень;

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
01-02.09.08 – участь в нараді щодо організації та проведення виставки квітів на Приморському бульварі з нагоди святкування Дня міста;
04.09.08 – проведення спільно з начальником управління у справах сім’ї та молоді Одеської обласної державної адміністрації об’їзду дитячих оздоровчих закладів, розташованих у Київському районі: „Казковий”, „Юний романтик”, „Вікторія”;
- участь в організаційних заходах з відкриття пам’ятника В.П. Глушку;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр., для узагальнення та надання до управління внутрішньої політики Одеської міської ради.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 10 судових засіданнях;
- складено 1 протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 3 обстеження житлово-побутових умов зі складанням актів;
- проведено перевірку 3 неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ освіти:
- підведено підсумки проведення протягом літа у закладах освіти району оздоровчої кампанії та профілактичної операції „Літо-2008”;
- організовано чергування на Посту № 1 учнів ОСЗОШ № 86;
- проводиться робота щодо ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку згідно із Інструкцією з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. № 646. 05.09.2008 р. на базі ОЗОШ № 63 для відповідальних за ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у закладах освіти проведено інструктивну нараду за участю методиста інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради;
01.09.08 – організовано та проведено урочисті лінійки для першокласників із врученням подарунків від Одеського міського голови з нагоди Дня знань;
02.09.08 – працівники відділу взяли участь в проведенні виставки квітів, присвяченої Дню міста;
02-04.09.08 – участь команди „Енергія+” ОНВК „Гармонія” у Всеукраїнському етапі фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я” (І місце);
04.09.08 – методичним кабінетом проведено інструктивну нараду з заступниками директорів з навчально-виховної роботи щодо атестації вчителів у 2008-2009 н.р. із залученням фахівців Інституту удосконалення вчителів.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.09.08 – 05.09.08)


Минулого тижня було проведено рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Робота мобільної групи стосовно «Вуличних феєрверків».


Робота в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
– прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
– видача дозвільних документів.


Рейди щодо недопущення реалізації баштанових культур поза спеціально відведених місць, дотримання санітарних норм суб'єктами господарювання;
- профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля (згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області) та знаходяться на обліку у відділі;
05.09.08 – проведений районний об'їзд;
01.09.08 – проведено у школах району свято Першого дзвоника;
02-05.09.08 – до Дня міста проведено книжкові виставки «Зі святом – рідне місто»;
01-05.09.08 – проведено опитування свідків голодомору на Україні 1933-1934р.р.;
02.09.08 – проведені святкові обіди у кафе „Восток" та їдальні „Ветеран-3" для громадян, які
знаходяться на обліку у територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян району, присвячених Дню міста;
04.09.08 – у фойє райадміністрації відбулося відкриття фотовиставки «Моє рідне місто»;
03-07.09.08 – перевірки студентських гуртожитків з приводу підготовки їх до нового 2008-2009 навчального року.
05.09.08 – у малій залі райадміністрації пройшло розширене засідання депутатської комісії Одеської міської ради з питань соціальної політики та праці щодо звіту виконання програми „Рівність" – 2008.
05.09.08 – у ПКтаВ ім.Горького, до Дня фізичної культури та спорту проведено районне свято для людей з фізичними вадами «Це ти можеш» та 1-а районна Спартакіада для інвалідів.


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 680 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Видано засобів пересування – 64;
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 256;
- Видано санаторно-курортних путівок – 143;
„До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6391 громадянин. За наслідками розгляду призначено 1912 субсидії, відмовлено по 247 зверненням.


Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:

надано:

- побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 32 чол. (224,00 грн.);
- прання білизни – 26 чол. (735 грн.);
- ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
- виготовлення окулярів (магазин „Оптика") – 1 чол. на суму 37,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран'', кафе „Восток", „Академія" та „Норд" на суму 23617,50 грн.
- Продуктові набори від Управління праці та соціального захисту населення у серпні місяці отримали 114 громадянина на суму 5371,68 грн.
Житлово-комунальне господарство.


Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведені роботи по ремонту сантехнічних засобів, водопостачальних труб та каналізації:
• пров. Банний,3.
• вул. Б.Хмельницького, 38.
• вул. Ген.Ватутіна, 13.


Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.09.08 – 05.09.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 8 громадян, прийнято до розгляду 37 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 22 звернення громадян, 16 – звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Розглянуто 20 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 19 звернень.
Прийом суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Проведена робота по збору інформації по водопровідним мережам приватного сектора для прийняття до комунальної власності та передачі на баланс ВАТ «Інфоксводоканал».
Підготовка матеріалів з передачі парковок, автостоянок у КП «Парксервіс-Одеса».
Підготовлено і проведено нараду по захисту бездомних тварин і розробка заходів щодо взаємодії служб, у разі насильницької і природної смерті тварин.


Виїзд за адресами по зверненням громадян з питань самовільного будівництва:
причал № 195 Чорноморського козацтва, 110 – з питання самочинного будівництва навісів,
- Ак. Заболотного, 53/3 – факт самочинного будівництва не підтвердився,
- Висоцького, 20 – перевірка документів щодо встановлення ретранслятора мобільного зв'язку,
- Дніпропетровська дор., 94, 3-я пар. – з питання самочинного будівництва навісів на козирку
- Ак. Заболотного, 35, кв. 146 – реконструкція квартири
- Ак. Заболотного, 28, кв. 120 – 3 питання самочинного будівництва тамбура
- пр. Добровольського, 98 «АКС» аптека – самочинного будівництва не виявлено
- пр. Добровольського, 81а – склад «АКС» - з питання самочинного будівництва прибудови
- пр. Добро вольського, 76, кв. 192,193 – з питання самочинного будівництва тамбура
- 3-й пров. Дунаєвського, 3 – з питання самочинного будівництва будинку
- Миколаївська дор., 245А – обстеження житлових умов
- Ростовська, 4 – з питання самочинного будівництва прибудови.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 24 засіданнях суду.

Відвідали 8 неблагополучних сімей.
11 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.

Підготовлено та направлено 15 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.

Підготовлено та оформлено 2 розпорядження про влаштування дітей до будинку дитини та 1 розпорядження про влаштування дитини до школи-інтернату, 1 висновок про можливість усиновлення, 1 висновок про можливість бути усиновителями, 2 висновки про доцільність усиновлення, 2 висновки про доцільність про позбавлення батьківських прав батьків. Зібрана інформація з ВКМСД про дітей, які скоїли правопорушення.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
01.09.08 – Підготовка до Дня народження міста.
02.09.08 – Участь у міському святі та виставки квітів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари
до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ВАТ „Одеський дослідно-експерементальний завод", ТОВ "Одеса-комунекологія", ВАТ „Одесметалопостачбуд", ТОВ „ВМВ", ЗАТ „Пласке", ВАТ "Агромонтаж", ТОВ "СПМК-579"
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 72.
Призначені субсидії сім'ям –1.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 2.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" відповідно 6 та 4.
Оброблено 143 звернення для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 40.
Оброблено 18 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Виплати стипендії міського голови 37 чол. – 3700, 00 грн. та реабілітованим громадянам 16 чол. – 1600,00 грн.
Надана щомісячна адресна грошова допомога:
- інвалідам 1-3 групи 53чол. – 21200,00 грн..,
- реабілітовані громадяни 16 чол. – 1600 грн.,
- сім'ям загиблих (померлих), учас¬никам бойових дій 19 чол. – 7600,00 грн.,
- дітям загиблих працівників ОВС 7 чол. – 2800,00 грн.,
- дітям-сиротам 10 чол. – 1000,00 грн.
Забезпечено гарячим харчуванням 395 чол. – 12511,85 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1056 чол. –12672,40 грн.
Надано побутових послуг : банні послуги 10 чол. – 80 грн.; перукарські послуги 35 чол. – 329,2 грн.; ремонт взуття 12 чол. – 132 грн., виготовлено окулярів 2 чол. – 75 грн., ремонт окулярів 1чол. – 21 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол. – 1488,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 15 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 11 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 62379,60 грн., в т.ч. за рахунок спонсорської допомоги на суму 1941,40 грн.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(01.09.08 – 05.09.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 712 114,84 грн., у т.ч.:
- від оренди – 481 000,0 грн.
- від продажу – 1 231 114,84 грн.;

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 26.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 2.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(01.09.08 – 05.09.08)


• Обследование участка побережья и прилегающих склонов в районе штольни №7 на 10-й ст. Б.Фонтана.
• Обследование участка побережья в районе пляжа «Дельфин» и «Аркадия» с
• целью определения технического состояния гидротехнических сооружений.
• Выдано 3 технических условия на проектирование объекта.
• Подготовка и выдача 46 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(01.09.08 – 05.09.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 204;
- количество отработанных документов – 115;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 9;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 12;
• аварийных – 67;


- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 6;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.



КП «СМЭП»
(01.09.08 – 07.09.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 58
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 58
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23
4. Замена ламп – 215 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска 2141,6 м2; пластик – 283,6 м2
6. Установлено дорожных знаков – 124 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 26 шт.
8. Демонтаж знаков – 4 шт.
9. Рихтовка знаков – 2 шт.
10. Покраска светофорных колонок – 8 шт.
11. Рихтовка колонок под знаки – 3 шт.
12. Установка щитов маршрутного ориентирования – 1шт.
13. Перенос знаков – 6 шт.
14. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
15. Произведена замена, ремонт аппаратуры на следующих объектах: ул. Черноморского казачества - ул. Балтская дорога (УК на КС-1); ул. Сегедская - ул. Армейская; ул. Краснова - Адмиральский пр-т; ул. Щорса - «Приват - Банк»; ул. Малиновского - ул. Радостная; ул. В. Терешковой - ул. Варненская (УК); пл. Толбухина; ул. Ак. Королева - ул. Левитана; Днепропетровская дорога - Крыжановка (КС-1 на КС-16); пр-т Свободы - Школа №85 (КС-3 на УК-2); ул. Водопроводная - ул. Чернышевского; ул. Приморская - спуск Маринеско; Адмиральский пр-т - ул. Судостроительная.
16. Замена контроллера КС - 1 на КС -16 и изменение режима работы для увеличения пропускной способности на объекте Днепропетровска дорога - Крыжановка.
17. Ориентирование светофоров на объектах: ул. Малиновского - ул. Ефимова; ул. Косвенная - ул. Средняя; 7-я ст. Б. Фонтана; ул. Белинского - ул. Отрадная.
18. Установка и перекоммутация дорожного контроллера КС-16: ул. Средняя - ул. Косвенная; ул. Польская - ул. Бунина.
19. Произведен демонтаж ТВП (табло вызова пешеходов) на светофорном объекте пр-т Свободы - СШ № 75.
20. Демонтаж светофоров, колонок, дорожного контроллера: ул. Балковская - Дальницкая, в рамках реконструкции улицы Балковской.
21. Замена предохранителя: ул. Балковская -ул. Краснослободская; ул. Екатерининская - ул. Пантелеймоновская.
22. Произведена замена линз, козырька: пр-т Добровольского - 10-я линия; ул. Екатерининская - ул. Бунина; ул. Приморская - Военный спуск.
23. Изменен режим работы (55x3x12x3), для повышения пропускной способности на светофорном объекте ул. Черноморского Казачества - ул. Балтская дорога.
24. Произведена установка временного светофорного объекта ул. Спартаковская - ул. Щорса: светофорная колонка, два транспортных и два пешеходных светофора, прокладка 90 м п/э трубы, установка УК-2, в рамках реконструкции улицы Щорса. Объект включен в работу.
25. На светофорном объекте ул. Балковская - ул. Мельницкая подключен кабель питания, скоммутирован и подключен дорожный контроллер (УК), проложено 42 м п/э трубы, в рамках реконструкции улицы Балковской.
26. Восстановлен после ДТП светофорный объект ул. Ген. Петрова - ул. Комарова: установлена колонка с 2-мя транспортными и 1-им пешеходным светофорами и знак «Уступи дорогу».
27. Перезапуск дорожного контроллера: пл. Толбухина; ул. Ришельевская - Греческая;
пр-т Свободы.
28. Устранено короткое замыкание (ремонт кабеля): пр-т Добровольского - Николаевская дорога; Николаевская дорога - Лузановка; ул. Екатерининская - ул. Пантелеймоновская.
29. Произведена установка контура заземления и радио антенны, полная коммутация объекта с устройством отсчета времени, 8-ми транспортных и 8-ми пешеходных светофоров, двух колонок и двух кронштейнов, прокладка кабеля в трубах 250 м, дорожного контроллера ДКУ на светофорном объекте ул. Тираспольская - ул. Новосельского, в рамках реконструкции улицы Тираспольской.
30. На светофорном объекте ул. Тираспольская - ул. Старопортофранковская установлен кронштейн два транспортных и два пешеходных светофора, демонтированы оттяжки со старой опоры и монтаж на новую опору, установлены и скоммутированы устройства отсчета времени, в рамках реконструкции улицы Тираспольской.
31. Установка табличек «зеленая стрелка»: ул. Прохоровская - Банный переулок; ул. Средняя - ул. Косвенная; ул. Добровольского - ул. Кишиневская.
32. Замена поврежденного трамвайного светофора на объекте ул. Пироговская - ул. Канатная.
33. На светофорном объекте ул. Дегтярная - ул. Тираспольская установлены отсчетники времени, контур заземления. Объект скоммутирован и включен в работу, в рамках реконструкции улицы Тираспольской.
34. Восстановлена светофорная колонка после ДТП на объекте ул. Ришельевская - ул. Б. Арнаутская.
35. Произведена замена ламповых светофоров на светодиодные на объекте ул. Преображенская - ул. М. Арнаутская.
36. Произведена обрезка веток по ул. М. Грушевского.
37. Помыты и почищены светофоры, металлоконструкция: ул. Пушкинская и ул. Ришельевская от ул. Пантелеймоновская до ул. Б. Арнаутская.
38. Восстановлена подземная коммутация: ул. Балковская - ул. Заньковецкая.
39. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ в программе САПР для нового светофорного объекта пр-т М. Жукова - ул. Ак. Вильямса.
40. Изменение режима работы в базе данных ЦУП на светофорном объекте: ул. Ришельевская - ул. Успенская, согласно предписания В. В. Гулько.
41. Разработка базы данных ЦУП, связанная с вводом в координированное управление светофорного объекта ул. Тираспольская - ул. Новосельского.
42. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
43. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
44. Обработка информации по ДТП – 7 шт.
45. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
46. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
47. Ремонт блока адаптеров № 2 (ЦУП) замена модуля центрального процессора.
48. Перезапуск системы видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Мельницкая - ул. Степовая; ул. Пушкинская - ул. М. Арнаутская; ул. Ришельевская - ул. Б. Арнаутская; ул. Мясоедовская - ул. Б. Хмельницкого.
49. Замена видеосервера и модема системы видеонаблюдения рынок «Привоз», в рамках программы «Безопасный город».
50. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(01.09.08 – 05.09.08)


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД «Содружество» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Раскидайловская, 13.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю постоянной комиссии по совершенствованию структуры управления городом Гончаренко А.А. по вопросу предоставления информации о накладных расходах всех ЖКС г. Одессы, а также о материальных затратах, которые были использованы при формировании тарифов на содержание домов и придомовых территорий.


Подготовлена и распространена среди предприятий города информация о проведении с 11 по 13 ноября 2008 года в Израиле, посвященные 60-летию страны следующих деловых мероприятий, а именно:
- Конференция по вопросам экспорта и международного сотрудничества;
- 11 ноября 2008 года – Международная выставка-форум «Ворота в Израиль», в рамках которой пройдет украинско-израильский бизнес-форум и круглый стол «Украина-Израиль» при участии ведущих представителей израильского бизнеса, представителей государственных и общественных организаций Израиля (г. Тель-Авив);
- 13 ноября 2008 года – профильные конференции по следующим тематикам:
• «Информационные технологии и телекоммуникации» (г. Лод);
• «Наука, технологии и бизнес Хайфы» (г. Хайфа);
• «Cleantech: изменение климата и возобновляемые источники энергии – двусторонний семинар между ЕС и израильским бизнесом» (г. Тель-Авив);
• «Финансовый рынок Израиля».

03 августа 2008 года – участие в торжественном открытии VIII Международной выставки «Электроника и энергетика 2008»в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта.
Основными тематическими разделами выставки являлись промышленная и микроэлектроника, преобразователи, контроллеры, реле, таймеры, счетчики, электрооборудование, силовые и распределительные щиты, кабельно-проводниковая продукция, электрофурнитура, электроустановочное оборудование, выключатели и розетки, системы гарантированного электроснабжения, электроинструмент, системы электробезопасности, энергосбережение.
В данной выставке приняли участие около 100 украинских компаний и предприятий.

 
Продолжается подготовительная работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г.г.
Проведен анализ разрешений, выданных субъектам предпринимательской деятельности, на ведение хозяйственной деятельности в сфере розничной и оптовой торговли, ресторанного хозяйства и оказания услуг населению.
Проведены встречи с руководителями предприятий всех форм собственности по участию их в социально-экономическом развитии города.
Проведена работа среди предприятий города по их участию в организации праздничных мероприятий по случаю Дня знаний для детей специального дошкольного учреждения №113 для детей с недостатками слуха.
Подготовка новой редакции социально-экономического паспорта города Одессы.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 05.09.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 5795;
- до адміністратора – 2923.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4378;
- через адміністратора – 2433.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 5795;
- адміністратором – 2923.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(01.09.08 – 07.09.08)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 247,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 131 ед.
- по троллейбусу – 116,5 ед.
в выходные дни в количестве 183,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 98 ед.
- по троллейбусу – 85,5 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 489,189 тыс. грн.,
в том числе:
-доходы от реализации разовых билетов – 426,329 тыс. грн
-доходы от реализации постоянных билетов – 62,860 тыс. грн

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 4 троллейбуса.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 131 вагон,
- троллейбус – 145 машин.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(01.09.08 – 07.09.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
01.09.08
 
     По адресу: пер. Чайковского,
5, кв. 5 заклинило замок входных
дверей
Дежурная смена произвела
открытие двери пенсионерке
инвалиду 1-ой группы
По адресу: пр-кт Шевченко
№ і 1 ветки дерева упали на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела
распиловку и уборку
аварийных веток с проезжей части
02.09.08
 
По адресу: пл. Думская,1 – осмотр зала заседаний и прилежащих к нему помещений на наличие ВОП и СДЯВ
Взрывоопасных предметов и |
СДЯВ не обнаружено, радиационный фон в норме.
По адресу: ул. Пироговская, 7/9, кв. 30 – заклинило завок входной двери
Дежурная смена оказала
помощь хозяевам пенсионерам в открытии двери.
По адресу: ул. Академика Глушко, 11, кв.25 – захлопнулась входная дверь в квартиру ветерана Афганистана.
Дежурная смена произвела открытие входной двери
03.09.08
 
По адресу: пр. Добровольского, 65 – в кабине лифта на 8-ом этаже закрыт ребёнок в коляске
Вызвана дежурная бригада лифтёров через службу «0-58». Дежурная смена «0-77» выехала на оказание помощи, но лифтёры от помощи отказались, т.к. с данной работой справились сами
По адресу: ул. Богдана Хмельницкого, 15/17, кв. 28 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке – 67 лет, в открытии дверей
04.09.08
По адресу: ул. Преображенская, 37 – ветвь повисла на электропроводах
Дежурная смена совместно с «Зелентрестом» произвела распиловку и уборку аварийных веток
05.09.08
По адресу: ул. Гер. Сталинграда, 92, кв. 4 – подросток 8-ми лет вышел из квартиры и захлопнул дверь
Дежурная смена произвела открытие двери без ключа  
06.09.08
По адресу: у л. Генерала Швыгина 34-г – просьба снять кошку с крыши балкона 3-го этажа
Дежурная смена сняла кошку
с козырька балкона 3-го этажа
и передала ее хозяевам
По адресу: ул. Малиновского, 61 (территория ГКБ №10 ) – обнаружен неизвестный контейнер с маркировкой «радиоактивно»
Дежурная смена изъяла
радиоактивные отложения
1-131. Сила радиоактивного
излучения составила
0,043 мкР/ч.
Произведена зачистка территории
07.09.08
По адресу: ул. Малиновского, 61 – контрольная проверка радиационного фона на месте изъятия тарной упаковки согласно акта №515от 7.09.08г. и проведения осмотра территории ГКБ №10.
Дежурная смена произвела контрольный замер
радиационного фона на месте
изъятия тарной упаковки.
Фон составляет 0.017 мкР/ч.,
замер бывшего места
нахождения тары состааляет
0.014-0.024 мкР/ч.
Произведён визуальный
осмотр территории ГКБ №10

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 332
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 298,
- Зелентрест – 2,
- Общество защиты животных – 3.

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(01.09.08 – 07.09.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
01.09.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до відзначення Дня фізичної культури та спорту України.
03.09.08
11.00
3
Чемпіонат Одеської області з дзюдо
06.09.08 з 12.00
м. Одеса
за призначенням
4
Першість України з футболу
07.09.08 з 12.00
м. Овідіополь
5
Першість Одеської області з вільної боротьби
07-12.09.08
с. Каменка
Заходи, присвячені 214-річниці заснування міста Одеси
6
Зустріч, розміщення та забезпечення розважальних заходів з іноземною делегацією
28.08-04.09.08
м. Одеса
7
Першість КПНЗ „КДЮСШ№1” з художньої гімнастики „Бебі Кап”
01-05.09.08 з 11.00
м. Одеса
КДЮСШ№1
   пл. Катерининська, 4/10
8
Вікторина «Історія м. Одеси» та «Спортивна слава Одеси»
02.09.08 з 12.00
м. Одеса
за призначенням
9
Розважальні заходи «Живі шахи»
02.09.08 з 9.45
м. Одеса
Грецька Площа

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее