12:03:03   |   20 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.09.08 – 12.09.08)


Керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 29 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 165 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39.

За звітний період проведено:
11.09.08 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 7 письмових звернень громадян та на 28 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 39 звернень на «телефон довіри» міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Організація та контроль за виконанням робіт з реконструкції Приморського бульвару (ремонт фасадів, освітлення).
Організація проведення робіт з ремонту фасадів будинків, воріт, приямків, благоустрою дворів (вул. Тираспольська).
11.09.08 – участь у виїзний нараді щодо реконструкції вул. Тираспольської.
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
10.09.08 – прийнято участь у міжнародної конференції щодо створення сприятливих умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами:
- вул. Катерининська, 48а;

- вул. Семінарська, 5а;

- вул. Мечнікова, 30.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 84 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району по вулиці Тираспольській.
10.09.08 – участь у засіданні міської міжвідомчої комісії.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
11.09.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Куликове поле).

Відділ у справах дітей:
08-12.09.08 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
08-12.09.08 – проведено перевірку умов утримання та виховання 2 дітей, які мешкають в сім’ях опікунів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
08-12.09.08 – розгляд заяв щодо пролонгації, внесення змін до договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок в районі на 2008 рік;
08-12.09.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
10,12.09.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
10.09.08 – організовано та проведено заходи щодо святкування „Дня підприємця”;
10.09.08 – проведено нараду з питання підготовки проекту Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2009 р.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
08-12.09.08 – участь в організації та проведенні заходів щодо святкування Дня фізичної культури та спорту;
11-12.09.08 – організація відвідування театру Музичної комедії ім. М.Водяного ветеранами ВВВ, інвалідами, людьми похилого віку та багатодітними сім’ями.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснена перевірка підприємств, організацій, установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в ТОВ „Аптека Гаєвського”. Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць в ДП „Пріста-Оіл”.
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснено контроль за виконанням керівниками Міської госпрахункової консультативної поліклініки та ТОВ „Южспецмонтаж” вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці. Проведено комплексну перевірку ТОВ „Аптека Гаєвського”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 156 заява від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Відділом соціальних інспекторів проведено 28 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 46 громадян.


Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.09.08 – 12.09.08)


Соціальна сфера

Управління праці та соціального захисту населення:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
• за червень (част.) 2008р. – 23 чол;
• за липень – 535чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 48 чол.
- дітям потерпілим від ЧК (за липень 2008р.) – 8 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 7 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
• ІВ – 1;
• УВ – 1;
• СЗВ – 5;
• ЖНП – 8;
• ВП – 6.


Встановлено статус:
• СПВ – 3;
• ЖНП – 1.

Проведена планова перевірка: ПП „Сноу-Імідж”.
Проведена перевірка по скарзі К „Бастіон” ПП.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 61 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 24 громадянина. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 12.09.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 14 скарг. Виявлено 2 об’єкта самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 28 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації,
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осіньо-зимовий період 2008/2009рр.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Шишкіна, 48/1, 48/2, пр-т. Ак. Глушко, 13/1 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 2 виїзда для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 24 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 1;
- протікання зовнішніх комунікацій – 3;
- забиття сміттєпровіда – 1;
- відсутність гарячої води – 5;
- відсутність холодної води – 6;
- протікання каналізації у підвалі – 2;
- відсутність електроенергії – 5;
- відсутність газу – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Всі звернення відпрацьовані.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
10.09.08 – участь у проведені міжнародної конференції по питаннях створення умов доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями;
12.09.08 – участь у проведені конференції по виборах керівного складу квартального комітету „Світанок” (ЗОШ № 33 за адресою: вул. Комарова, 8);
- підготовка інформації до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності про ініціативні заходи до Програми соціально-економічного розвитку мю Одеси на 2009 рік;
- підготовка фотоматеріалу до паспорту Київського району.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Адміністративна комісія:
08.09.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
11.09.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 28 протоколів про адміністративні правопорушення та скарга на постанову про адміністративні правопорушення).

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
08.09.08 – розглянуто звернення громадянина відносно обмеженого доступу до контейнерів для твердо-побутових відходів за адресою: вул. Левітана, 79. Здійснено виїзд на місце. Проведено зустріч з мешканцями будинку. Відповідь надана;
08.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування виїзду/в’їзду з території будівельного майданчику за адресою: вул. Львівська, 35/37. Відповідно до листа Управління архітектури та містобудування відповідь надана;
09.09.08 – підготовлено інформацію про хід виконання розпорядження Одеського міського голови № 897-01р. від 01.08.2008р. „Про заборону спалювання сухої рослинності та сміття на території м. Одеси”. Відповідь надана;
09.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно ремонту дорожнього покриття за адресою: вул. Авдєєва-Чорноморського, 50. Відповідно до листа управління дорожнього господарства відповідь надана;
10.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно заходів, які проводить фірма „Берега” за адресою: Люстдорфська дорога, 78. Відповідь надана;
10.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення металевого гаражу за адресою: вул. Шишкіна, 50. Здійснено виїзд на місце, проведено фотофіксацію. Відповідь надана;
11.09.08 – здійснено перевірку санітарного стану та благоустрою території, яка обслуговується діл. № 6 КП ЖКС „Чорноморський”. Відповідний акт-доповідна надана на ім’я першого заступника Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
11.09.08 – підготовлена інформація про кількість встановлених урн для мілкого побутового сміття на території району. Інформацію направлено до Інспекції з благоустрою Одеської міської ради;
12.09.08 – розглянуто листа КП „Горзелентрест”, стосовно надання інформації про відкриті лунки на території району. Відповідно до наданої інформації КП ЖКС відповідь надана;
12.09.08 – розглянуто звернення мешканців вул. Ак. Корольова, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови”, стосовно наявності осіб без відповідного місця мешканців на дитячих майданчиках за адресою: вул. Ак. Корольова, 46, 52, 54, 56. Надіслано листа до Київського РВ МВС України в Одеській області. Відповідь надана.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- перевірка 8 об’єктів торгівлі згідно листів Київського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області та звернень громадян;
- підготовка до нагородження переможців визначених найкращими підприємцями та нагородження їх Почесною грамотою виконавчого комітету Одеської міської ради;
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповідь на 14 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту:
09.09.08 – виїзд на надзвичайну ситуацію в районі 15-ї ст. В. Фонтану для оформлення звітних документів;
- участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН;
- контроль та надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в міській дитячій лікарні № 2;
- уточнення та відпрацювання списку посадових осіб району для підключення на стійку централізованого оповіщення;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- підготовка до визначення Дня партизанської слави спільно з Радою ветеранів Київського району;
- проведення профілактичної бесіди з громадянином, щодо попередження насильства в сім’ї;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 11 судових засіданнях;
- складено 3 протоколи бесіди з неповнолітнім, які знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- влаштовано 2 малолітніх дітей, які займалися бродяжництвом, до дитячого притулку № 1;
- проведено 4 рейди по місцях концентрацій безпритульних дітей;
- видано 3 висновки про доцільність усиновлення;
- проведено 2 акта обстеження житлово-побутових умов зі складанням актів;
- проведено перевірку 3 неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ освіти:
08.09.08 – проведена організаційна нарада заступників директорів з виховної роботи на базі ОНВК „Гармонія”;
12.09.08 – підведені підсумки районного конкурсу творчих робіт на тему: „Голодомору 1932-1933 років”;
- чергування на посту № 1 учнями ОЗОШ № 106;
- проводиться робота щодо ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку згідно із Інструкцією з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. № 646;
- організоване проведення у закладах освіти щорічної акції „Увага! Діти на дорозі!”.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.09.08 – 12.09.08)


Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Робота мобільної групи стосовно «Вуличних феєрверків».
Роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів,їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
Рейди щодо недопущення реалізації баштанових культур поза спеціально відведених місць, дотримання санітарних норм суб'єктами господарювання;
профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
Робота в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.


08.09.08 – у ПКтаВ ім.Горького до Дня фізичної культури та спорту проведено спортивне свято «Молодь обирає спорт» зі студентами учбових закладів І-ІІ,ІІІ-ІV рівнів акредитації;
12.09.08 – проведення районного об'їзду;
08-12.09.08 – проведення опитування свідків голодомору на Україні 1933-1934р.р.;
08-09.09.08 – проведення профілактичної роботи з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку.
08-10.09.08 – проведення засідань творчих груп вчителів-предметників з питань підготовки матеріалів до шкільних олімпіад.
08-11.09.08 – організація та проведення конкурсу науково-дослідницьких та пошукових робіт учнів на тему: «Голодомор – 32-33р.р.».


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 680 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Видано засобів пересування – 64
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 273
- Видано санаторно-курортних путівок – 148

До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6874 громадянин. За наслідками розгляду призначено 1915 субсидії, відмовлено по 247 зверненням.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 08 по 12 вересня 2008 року надано:
– побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 33 чол. (231,00 грн.);
• прання білизни – 27 чол. (741,50 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток",„Академія" та „Норд" на суму 23617,50 грн.

Продуктові набори від Управління праці та соціального захисту населення отримали 453 громадянина на суму 21703,23 грн.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(08.09.08 – 15.09.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 24 объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Дерибасовская, 9; ул. Ришельевская, 11; ул. Терешковой, 20; ул. Гайдара, 16; ул. Раскидайловская, 26; ул. Болгарская, 12; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42, 44; ул. Болгарская, 48; Приморский бульвар, 1; ул. Скидановская, 4; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23).

Уровень сбора квартплаты составил – 114,1%, сбор платы за водопотребление – 103,9%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 73 шт. (ул. Базарная, 27; Фонтанская дор., 51-6; пр-т Шевченко (Мак Дональдс); ул. Пироговская; парк Шевченко; ул. М. Арнаутская, 25, 73, 31, 85; парк Лузановка).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 60 шт. (ул. Вильямса, 52; ул. Мельницкая, 18/20; 16 кв. ЮЗМ; Фонтанская дор.; пр. М. Жукова, 19; парк Горького).
- замена воздушной линии на кабельную – 340м. (ул. Грушевского).
- замена аварийной опоры на Ленинградском шоссе.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 15.09.2008г. установлено 7912 шт., (всего по плану 11000).


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(08.09.08 – 12.09.08)


Перераховано до міського бюджету – 1 795 313,63 грн., у т.ч.:
- від оренди – 640 000,0 грн.
- від продажу – 1 155 313,63 грн.;

Укладено та продовжено договорів оренди – 37.

Укладено договорів купівлі-продажу – 4.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(08.09.08 – 12.09.08)


• Активное участие сотрудников Управления в международной конференции «Природные и природно-техногенные риски береговой зоны морей».
• Обследование участка побережья и оползневых склонов в районе 10 ст. Б.Фонтана, 16 ст. Б.Фонтана, 15 ст. Черноморской дороги с целью определения технического состояния гидротехнических сооружений.
• Выдано 5 технических условий на проектирование объектов.
• Подготовка и выдача 47 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(08.09.08 – 12.09.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 239;
- количество отработанных документов – 132;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 17;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 18;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 2;
• аварийных – 60;
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 8;
• Киевский район – 7;
• Суворовский район – 4;
• Малиновский район – 5;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.


УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(08.09.08 – 12.09.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 51 звернення від громадян та 28 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 43 звернення на ім'я начальника управління від громадян та 36 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
8 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 8 розрахунків орендної плати; 23 договори на дольову участь у землекористуванні та 23 розрахунки орендної плати;
1 – проект договору купівлі-продажу;
73 – проекти рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
54 – проекти рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
8 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
1 – виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
6 – виїздів на місце за скаргами громадян.

Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
21 – державний акт;
31 – комплект документацій із землеустрою фізичних осіб;
27 – комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
30 – договорів на дольову участь у землекористуванні;
80 – доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 168 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 12 судових засіданнях.


КП «СМЭП»
(08.09.08 – 12.09.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 42
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 42
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23
4. Замена ламп – 175 шт.
5. Нанесена дорожная разметка - краска 65,2 м2; пластик – 1540,7 м2
6. Установлено турникетов – 10 шт.
7. Установлено дорожных знаков – 154 шт.
8. Заменено дорожных знаков – 3 шт.
9. Восстановлено дорожных знаков – 2шт.
10. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
11. Произведена замена, ремонт аппаратуры на следующих объектах: пр-т Свободы - Школа № 85; ул. Малиновского - ул.Ефимова; ул. Гайдара - ул. Ак.Филатова; ул. Приморская - Андросовский пер; ул. Балковская - ул. Градоначальницкая; 4-я ст. Б. Фонтана; ул. Балковская - ул. Маловского; ул. Черноморского Казачества - Балтская дорога.
12. Подрезка веток: ул. Вильямса - Школа №86.
13. Проводились работы по окраске и мытью светофоров на 3-й ст. Люстдорфской дороги.
14. Работы по переносу колонок и демонтаж светофоров на объекте ул. Балковская - ул. Мельницкая.
15. Прокладка труб, кабеля и закладных на светофорном объекте ул. М. Жукова - Вильямса.
16. Установка козырьков: ул. Приморская - Андросовский пер.; ул. 25 Чап. Дивизии - ул. Комарова.
17. Устранение неприходящего сигнала: ул. Екатерининская - Жуковского; ул.Приморская - Андросовский пер.; ул. Балковская - Градоначальницкая; ул. Балковская - Краснослободская; ул. Преображенская - Бунина.
18. Восстановление цепи питания: ул. Гаванная - ул.Маяковского; ул. Вильямса - Школа №86, ул. В. Стуса - 2-я Застава.
19. Проводились работы по восстановлены поврежденных оттяжек на светофорном объекте ул. Екатерининская - ул.Жуковского.
20. Прокладка подземной коммуникации, траншеи под пластиковую трубу, и установка закладной под колонку: ул. Балковская - ул. Желябова.
21. Проводились работы по установке светофорной колонки, монтаж, демонтаж светофоров и подключение к УК. Восстановление закладной с подземными трубами после ДТП, прокладка подземной трубы по тротуару и стыка до столба: ул. Мельницкая - Балковская.
22. Работы по устранению неисправностей (замена ламп, ремонт контроллера) на светофорных объектах: ул. Пушкинская - ул. Греческая, Ат.Головатого - Балтская дорога.
23. Замена козырьков и светофильтров на ул. Ришельевской и ул.Пушкинской.
24. Установка устройства отсчета времени и подключение ДКУ: ул. Ришельевская - Б. Арнаутская.
25. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ для светофорного объекта ул.Мельницкая - ул. Головковская согласно предписания УГАИ УМВС.
26. Изменение режимов работы на светофорных объектах: Мельницкая - Балковская, Заньковецкая - Балковская, Средняя - Бугаевская, согласно предписания от УГАИ № 918 от 8 сентября 2008г.
27. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
28. Обработка информации по ДТП – 19 шт.
29. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
30. Перезапуск систем видеообзора после отключения электроэнергии: ул. Пушкинская - М. Арнаутская, ул.Мельницкая - ул. Степовая, ул. Ришельевская - Б.Арнаутская, ул. Мясоедовская - Госпитальная.
31. Диагностика модулей и блоков ДКУ, подготовка к отправке в «Росток - Элеком».
32. Монтаж и программирование линии - АТС Panasonic KX-TDA 100/
33. Монтаж блоков речевого сопровождения БРС-1 («говорящий светофор») на перекрестках: ул. Варненская - ул. Ген. Петрова, пр-т Шевченко - Армейская.
34. Ремонт ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(08.09.08 – 12.09.08)


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК "Приморский-14" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: пр. Добровольского, 141.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке, проживающей по адресу: ул. Парковая 75-В, кв. 33, по вопросу правомерности действий руководства ОСМД "Парковая".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК "Гидростроитель-1" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Филатова, 45.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору КП «Одесгорэлектротранс» по вопросу утверждения тарифа на проезд в фуникулере.
Подготовлены и направлены предложения по вопросу неотложных и перспективных мероприятий по наведению порядка и дальнейшего усовершенствования системы платной парковки транспортных средств на территории города Одессы.
9 сентября 2008 года в конференц-зале гостиницы «Черное море» состоялся семинар «Пути достижения западными фермерами высокой эффективности и прибыльности в сфере свиноводства и производства зерновых – ведущие технические решения от датских поставщиков сельскохозяйственного оборудования».Основная цель семинара – укрепление международных связей Одесского региона и Королевства Дания в области сельского хозяйства. Семинар был организован и проведен с участием ответственных работников Посольства Дании в Украине, Аграрного Совета Дании при взаимодействии с Одесской региональной торгово-промышленной палатой и Одесской областной государственной администрацией.
11.09.08 – участие в заседании организационного комитета по координации проведения «Дней Германии в Одессе».
Подготовлена новая редакция Паспорта города Одессы.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Направлены материалы Счетной палатой по Одесской, Николаевской и Херсонской областям в рамках проведения аудита выполнения Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы.
В газете «Одесский вестник» размещен регуляторный акт, подготовленный управлением, об утрате действия решения Одесского городского совета от 15.10.2001г. № 2725-ІІІ «Об установлении местных налогов, сборов и размеров их ставок в пределах определённых законом» в части, касающейся проведения кино- и телесъемок;
Во исполнение п. 4 распоряжения Одесского городского головы от 26.08.2008 г. № 1039-01р «О плане мероприятий по созданию коммунального предприятия «Одесские телекоммуникационные сети» и на письмо инспекции по благоустройству города Одесского городского совета от 08.09.2088 г. № 400-КС, подготовлены и направлены замечания и предложения в адрес инспекции по благоустройству города (письмо от 12.09.2008 г. № 1788).
Продолжается подготовительная работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г.г.
Проведены встречи с руководителями предприятий всех форм собственности по участию их в социально-экономическом развитии города.
Подготовлены и направлены предложения в проект Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2009-2010 г.г.

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 12.09.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 13130;
- до адміністратора – 3074.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 10710;
- через адміністратора – 2513.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 13793;
- адміністратором – 3074.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(08.09.08 – 14.09.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве – 243 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 131 ед.
- по троллейбусу – 112 ед.
в выходные дни в количестве 182,7 ед., в т.ч.
- по трамваю – 96 ед.
- по троллейбусу – 86,7 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 497,959 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 407,530 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 90,429 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2-х трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 5 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 124 вагона,
- троллейбус – 114 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(08.09.08 – 12.09.08)
 

Дата
Что произошло
Принятые меры
08.09.08
 
По адресу: ул. Прохоровская, 17 – наличие неизвестного газа в помещении офиса ООО «Варта»
Дежурная смена провела обследование помещения. СДЯВ не обнаружено, на 2-ом этаже определяется запах раздражающий органы дыхания, но в пределах допустимых концентрациях 8 мг/м3
По адресу: ул. Кузнечная, 43 – ветви дерева на проезжей части
Дежурная смена произвел распиловку и уборку
аварийных веток с проезжей части
09.09.08
 
По адресу: ул. Глушко, 30/1,
кв. 36 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор фрагментов термометра, ртути и демеркуризацию  помещения
Начальник службы «0-77» – произвести обследование состава воздуха в городе
Дежурная смена произвела обследование состава воздуха в различных районах города на наличие вредных веществ. Ртуть, хлор, аммиак, сероводород ниже приборного минимума
10.09.08
 
Начальник службы – произвести
обследование состава воздуха в городе
Дежурная смена произвела обследование состава воздуха в районе Одесского Масложир комбината. Концентрации аммиака,
хлора, сероводорода и радиационный фон не превысили допустимые нормы
По адресу: ул. Космонавтов, 8, кв.52 – захлопнулась входная
дверь в квартиру
Дежурная оказала помощь в открытии двери хозяину квартиры – пенсионеру
Начальник службы - удушливый
запах, сопровождающийся
металлическим привкусом во рту
и жжение слизистых оболочек
(запах мочевины)
Дежурная смена провела
работы по оконтуриванию
неприятного запаха в различных районах города (р-он Пересыпи,
ул .Черноморского казачества, з-д «Лукойл»). Наибольший уровень запаха зафиксирован в районе
Пересыпского моста. Показания приборов дали допустимый уровень
концентрации.
11.09.08
По адресу: школа «Хабад» – ул.
Бебеля, 2 – сильный запах паров
нефтепродуктов в помещениях
школы
В ходе осмотра помещения школы «Хабад», обнаружен запах нефтепродуктов в районе туалета, около 120 мг/м3. После проведенной нейтрализации и проветривания помещений,
через 10-15 мин, уровень понизился до 12 мг/м3
По адресу: ул. Атамана Головатого и ул. Черноморского Казачества – контрольный замер на наличие паров СДЯВ
В ходе обследования выше указанного маршрута, через каждые 500м. (10 контрольных точек): СДЯВ не выявлено. Концентрация содержания вредных веществ в атмосфере в пределах допустимых норм
12.09.08
По адресу: ул. Маршала Жукова, 30, кв. 47 – разбит медицинский градусник
Дежурная провела демеркуризацию помещения
13.09.08
По адресу: пр-кт Шевченко – пер. Романа Кармена – дерево упало на проез жавшую маршрутку «Метро»
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева с автомобиля и проезжей части дороги
По адресу: ул. Терешковой, 12 – дерево упало на балкон жилого дома
Дежурная смена прибыла на место, убрать дерево без автокрана и вышки невозможно, информация передана в « Зелентрест »
По адресу: ул. Семинарская, 15-а – на жилой дом упало дерево
Дежурная смена оказала помощь «Зелентресту» в освещении аварийного участка, уборка дерева без вышки и крана невозможна
По адресу: ул. Льва Толстого угол Соборной площади – просьба оказать помощь в буксировке УАЗ 0502 на Греческую площадь
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД в буксировке служебной машины к участку
По адресу: Днепропетровская дорога, 86 (угол Марсельской) – ДТП.  Столкновение БМВ ВН 9551 ВМ с припаркованным автомобилем ГАЗ 52 № 23839
Пострадавших 1988 г.р. и 1989 г.р передали сотрудникам скорой помощи, обстоятельства ДТП выясняются экспертами ГАИ

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 602
из них передано:
- в УЖКХ – 33,
- оказана информационная помощь – 559,
- Зелентрест – 3,
- Общество защиты животных – 3
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(08.09.08 – 12.09.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
08.09.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо підготовки до відзначення Дня фізичної культури та спорту України.
09.09.08
11.00
3
Матчева зустріч з гандболу
10.09.08
м. Южний
4
Чемпіонат м. Одеси з футболу
10.09.08 з 14.00
м. Одеса
ЗОШ № 29
5
Міжнародний турнір з вільної боротьби
10-15.09.08
м. Южний
6
Кубок України зі спортивної акробатики
11-16.09.08
м. Вінниця
7
Чемпіонат України зі скелелазіння (боулдрінг)
12-14.09.08
смт Макіївка
8
Дитяча ліга з дзюдо
14.09.08 з 12.00
м. Одеса
КДЮСШ № 8
вул. Героїв Сталінграда, 76а
9
Першість України з футболу
14.09.08 з 12.00
м. Іллічівськ
за призначенням



Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее