16:40:48   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.09.08 – 19.09.08)


Керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 27 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 134 звернення громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 50 громадян, з них по консультативним питанням – 45.

За звітний період проведено:
15.09.08 – засідання районної комісії щодо надання адресної муніципальної допомоги мешканцям району на оплату житлово-комунальних послуг;
16.09.08 – районна координаційна рада із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
16.09.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
16.09.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
16.09.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення житлових субсидій;
17.09.08 – виїзне засідання постійної комісії міської ради по вдосконаленню структури керування містом;
19.09.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 6 письмових звернень громадян та на 26 листів від підприємств, установ та організацій. Розглянуто 38 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Організація та контроль за виконанням робіт з реконструкції Приморського бульвару (ремонт фасадів, освітлення).
Організація проведення робіт з ремонту фасадів будинків, воріт, приямків, благоустрою дворів (вул. Тираспольська).
Контроль за виконанням заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
16.09.08 – прийнято участь у нараді з представниками ВНЗ району з питань підготовки учбових закладів та студентських гуртожитків до опалювального періоду 2008-2009 рр., забезпечення належного санітарного стану прилеглої території.
16.09.08 – проведено огляд фасадів по вул. Успенській.
16,17.09.08 – організація та проведення наради з начальниками дільниць, паспортистами та бухгалтерами КП „ЖКС” району.
16.09.08 – проведено нараду з мешканцями житлового будинку по вул. Старопортофранківській, 117 – з метою організації ТСББ.
17.09.08 – участь у нараді з комунальними підприємствами та службами району.
18.09.08 – участь у нараді з керівництвом ТОВ „Одесаліфт”.
Здійснено виїзд щодо розгляду звернень громадян за адресою: вул. Торгова, 49.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 93 письмових звернення громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 5 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 6 розпоряджень згідно рішень МВК.
Прийнято участь в об’їзді вул. Тираспольської з питання благоустрою під час проведення реконструкції.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-19.09.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Дворянська, вул. Пастера).

Відділ у справах дітей:
15-19.09.08 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16.09.08 – проведено перевірку щодо перебування на уроках неповнолітніх в ЗОШ №43;
18.09.08 – проведення спільно з лікарями ДМП №3 обстеження житлово-побутових умов неповнолітнього із неблагополучної сім’ї;
19.09.08 – проведення рейду по кафе „МакДональдс” щодо попередження бродяжництва серед неповнолітніх;

Відділ соціально-економічного розвитку району:
15-19.09.08 – розгляд заяв щодо пролонгації, внесення змін до договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок в районі на 2008 рік;
15-19.09.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
17,19.09.08 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
19,20.09.08 – відповідно до розпорядження Приморської райадміністрації від 25.06.2008 р. №960 „Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу восени 2008 року і засоби щодо його забезпечення” організовано транспорт.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
15-17.09.08 – участь в організації та проведенні заходів щодо святкування Дня фізичної культури та спорту;
15-19.09.08 – підготовка та організація заходів з нагоди святкування Дня партизанської слави.

Відділ освіти:
15-16.09.08 – проведено в закладах освіти районний етап конкурсу творів на тему „Голодомор 1932-33 років. Пам’яті народу.”;
15-19.09.08 – проведено районний етап юннатівського форуму „Барвистий світ творчості” в ЦДТ „Моряна”;
17-21.09.08 – проведені заходи щодо відзначення Дня партизанської слави (Уроки пам’яті „Вони захищали Вітчизну”; упорядкування пам’ятних та меморіальних місць, могил загиблих воїнів; проведення зустрічей з ветеранами-партизанами; оформлення тематичних виставок у шкільних бібліотеках; благодійні акції „Ми поруч з Вами” та „Турбота”.).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором з атестації робочих місць проведена перевірка виконання керівником ВАТ „Одеська книжкова фабрика” вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в Одеському училищі мистецтв ім. Данькевича.
Вибірково вивчено стан відповідності найманої робочої сили займаній посаді у професійно-кваліфікаційному розрізі та створення нових робочих місць в ДП „Пріста-Оіл”.
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснена перевірка підприємств, організацій, установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 189 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Відділом соціальних інспекторів проведено 55 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 67 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.09.08 – 19.09.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього: за серпень (част.) 2008р. – 527 чол
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 44 чол.
- дітям потерпілим від ЧК: за серпень 2008р. – 55 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 7 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 7;
УВ – 2;
СЗВ – 6;
ВП – 5.
Встановлено статус:
УВ – 1;
СПВ – 5.

Проведена планова перевірка: ВАТ «Югтранс».

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 91 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 26 громадянина. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 19.09.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 12 скарг. Виявлено 3 об’єкта самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 16 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 30 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009рр.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Шишкіна, 48/2, 48/3, вул. Ак. Вільямса, 83/2, вул. Архітекторська, 12 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Співробітниками відділу житлового господарства здійснено 1 виїзд для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідного акту обстеження.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Підготовлено та затверджено розпорядження Київської районної адміністрації Одеської міської ради № 914 від 17.09.2008р. „Про створення комісії з проведення безплатного капітального ремонту жилих будинків (квартир) інвалідів війни, які мають особливі заслуги перед батьківщиною, членів сімей загиблих військовослужбовців та прирівняних до них осіб при Київської районної адміністрації.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 22 зверненя громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 7;
- спалення сміття на відкритій території – 1;
- забиття сміттєпровіда – 1;
- антисанітарний стан прибудинкової території – 1;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність електроенергії – 7;
- відключення газу на будинок – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 21 звернення. По 1 зверненню ведуться роботи.

Адміністративна комісія:
15.09.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
18.09.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 34 протоколи про адміністративні правопорушення).

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
15.09.08 – розглянуто листа начальника ГАІ ГУ МВС України в Одеській області відносно заїзду та руху автотранспорту на території скверу „Промінь”. Здійснено виїзд на місце. Надіслано листа до КП „Горзелентрест”. Відповідь надана;
16.09.08 – розглянуто звернення мешканців пров. Майський, 7, яке надійшло на „Телефон довіри Одеського міського голови”, стосовно проведення розкопки за вказаною адресою. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Направлено листа до Інспекції з благоустрою Одеської міської ради. Відповідь надана;
16.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно знесення дерев за адресою: вул. Ак. Корольова, 68а. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку правовстановлюючих документів. Відповідь надана;
16.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення контейнерів для збору ТПВ на кут вул. Шклярука та вул. Авдєєва-Чорноморського. Відповідно до інформації Управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради відповідь надана;
17.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування огорожі зеленої зони за адресою: пр-т. Адміральський, 37. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
17.09.08 – розглянуто звернення громадянина, стосовно незадовільного санітарного стану прибудинкової території за адресою: пр-т. Ак. Глушко, 1, 1/1 та Люстдорфської дороги, 162. Здійснено виїзд на місце. Начальнику діл. № 5 КП ЖКС «Чорноморський» надано припис. Відповідь надана;
18.09.08 – розглянуто контрольне питання стосовно облаштування дитячого майданчика за адресою: Люстдорфська дорога, 56. Відповідно до інформації голови Органу СОН „Південно-Західного масиву” відповідь надана;
19.09.08 – підготовлена інформація про кількість знесених дерев на території району, відповідно до наданих дозволів Інспекції з благоустрою Одеської міської ради. Вказана інформація направлена на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М;
19.09.08 – розглянуто звернення голови ЖБК „Центральний-сзборний-20” стосовно узгодження прибудинкової території, яка підлягає прибиранню. Відповідь надана;
19.09.08 – розглянуто депутатське звернення, стосовно встановлення гаражу по вул. Ак. Вільямса, 59/3. Відповідь надана.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- ведення прийому суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- участь у заходах щодо підготовки та проведення святкування Дня партизанської слави;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповідь на 8 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів:
17.09.08 – анонімне повідомлення про замінування Одеського окружного адміністративного суду (Фонтанська дорога, 14);
18.09.08 – участь у радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД.
- підготовка наказів начальника ЦО району:
- про перевірки технічного стану захисної споруди – ЗПУ;
- про заохочення посадових осіб району до «Дня робітника цивільного захисту України»;
- контроль та надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в стоматологічної поліклініці № 10;
- уточнення та відпрацювання списку посадових осіб району для підключення на стійку централізованого оповіщення;
- відпрацювання заяв на навчання на обласних та міських курсах ЦО у 2009році;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- проведено заходи з підготовки до відзначення Дня партизанської слави спільно з Радою ветеранів Київського району;
15.09.08 – проведено профілактичну бесіду з громадянином щодо попередження насильства в сім’ї;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр. в Україні.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 12 судових засіданнях;
- складено 3 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено рейд перевірки утримання дітей, які знаходяться під опікою;
- проведено 5 актів обстеження житлово-побутових умов;
- проведено перевірку 1 неблагополучної сім’ї, яка знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
- проведено профілактичний рейд з попередження дитячої безпритульності та бездоглядності.

Відділ освіти:
16.09.08 – на базі ОЗОШ № 63 проведена методична нарада для заступників директорів з виховної роботи за участю методистів міського та районного методичних кабінетів;
17.09.08 – організована участь учнів ОЗОШ № 78 у Дні відкритих дверей Одеського міського центру зайнятості за адресою: вул. Г. Петрова, 22в;
18.09.08 – організована участь вихователів району у семінарі за темою: «Освітні дисциплінарні технології», який проводив Метью Олсон (директор Дисциплінарних програм) і Крістофер Вреннам (декан факультету Економіки) із США (Массачусетс) на базі ПДПУ ім. К.Д. Ушинського;
19.09.08 – організована участь вихователів закладів освіти району у журі конкурсу «Голодомор 1932-1933рр.»;
- організоване 2-х тижневе відвідування польськими учнями м. Гура економічного ліцею та м. Одеси (за окремою програмою). 19.09.2008р. делегація польських учнів відвідала районний методичний кабінет;
- організоване проведення профілактичного рейду «Урок»;
- підведені підсумки проведення у закладах освіти щорічної акції «Увага! Діти на дорозі»;
- підготовка звітності щодо працевлаштування випускників 9-11 класів;
- підведені підсумки районного заочного конкурсу рефератів, присвячених 360-річниці подій пов’язаних з початком Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст.;
- відправлена заявка на участь учнів шкіл району у конкурсі «Громадський Рух «Не будь байдужим!» з нагоди 300-річчя з початку повстання з гетьманом І. Мазепою;
проводиться робота щодо ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку згідно із Інструкцією з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. № 646. Протягом тижня проведена підготовка звітності.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.09.08 – 19.09.08)


Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Робота мобільної групи стосовно «Вуличних феєрверків».
Роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
Профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі.
15.09.08 – у територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян району пройшли бесіди медичної сестри про ліки, присвячені Дню фармацевтів;
15-19.09.08 – проведені спортивні змагання у закладах освіти, присвячених до Дня фізкультурника.
15-19.09.08 – проведено опитування свідків голодомору на Україні 1933-1934р.р.;
15-19.09.08 – проведена інвентаризація спортивних майданчиків, розташованих на території КП ЖКС „Хмельницький” та „Черьомушки”.
15-19.09.08 – підготовка до проведення спортивних змагань з дітьми з багатодітних родин, присвячених Всесвітньому дню туризму.
15.09.08 – проведений конкурс науково-дослідницьких та пошукових робіт учнів на тему: «Голодомор 32-33 р.р.»
19.09.08 – на базі інформаційно-методичного центру організована участь переможців районного етапу конкурсу «Голодомор – 1932-1933 р.р., Україна пам’ятає» у міському конкурсі.

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
Створено 4 електронних картки, проведено корегування 6000 електронних карток осіб, які мають право на пільги.
Нараховані компенсаційні виплати на харчування 255 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 276;
Видано санаторно-курортних путівок – 149;
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6876 громадянин. За наслідками розгляду призначено 1915 субсидії, відмовлено по 249 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 15 по 19 вересня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 32 чол.(224,00 грн.);
• прання білизни – 26 чол. (736,00 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн;
• виготовлення окулярів (магазин «Оптіка») – 2 чол. на суму 56,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 23617,50 грн.
- Продуктові набори від Управління праці та соціального захисту населення отримали 3430 громадян на суму 146392,4 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведені роботи по ремонту водопостачання та каналізації:
• вул. Космонавтів, 25/1, кв.17;
• вул. Космонавтів, 25/1, кв.11.
Продовжуються роботи по благоустрою при будинкових територій та магістральних колій.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(15.09.08 – 22.09.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 25 объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Дерибасовская, 9; ул. Ришельевская, 11; ул. Терешковой, 20; ул. Гайдара, 16; ул. Раскидайловская, 26; ул. Болгарская, 12, 48; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42; ул. Екатериненская, 1; ул. Колонтаевская, 39; ул. Болгарская, 48; ул. Скидановская, 4; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23).
По состоянию на 22.09.2008г. уровень сбора квартплаты составил – 109,4%, сбор платы за водопотребление – 104,8%.


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев — 16 шт. ( ул. Вильямса, 52/1; ул. Отрадная/Белинского; пр. Шевченко, 11; ул. Ефимова/ул. Ю. и И. Липы; ул. Ген. Петрова, 33; ул. Ю. и И. Липы, 24; ул. Эстонская, 2; ул. Бунина, 18; ул. Осипова, 42; ул. Степовая, 19, 64; Французский б-р.; ул. Слободская/ Гордиенко; сквер у Обладминистрации)
- корчевка пней – 8 шт. ( ул. Торговая, 3, 4, 5; ул. Старопортофранковская, 29; ул. Успенская, 52).


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 24 шт. (7 кв. ЮЗМ; ср. школа № 7; ул. Садовая; ул. Королева; Дубовая роща);
- замена воздушной линии на кабельную – 160м. (ул. Грушевского);
- монтаж воздушной линии – 800м. (ул. Багрицкого).
Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам установлень 8044 шт. (всего по плану 11000).



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(15.09.08 – 19.09.08)


• Обследование участка побережья и прилегающих склонов в районе пляжа «Ланжерон» с целью проверки соблюдения «Правил эксплуатации и оборудования пляжей г.Одесса».


• Принятие участие в совещании при Управлении капитального строительства ОГС по поводу строительства причальных сооружений для швартовки прогулочных катеров.


• Выдано 3 технических условия на проектирование объекта.


• Подготовка и выдача 39 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(15.09.08 – 19.09.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 258;
- количество отработанных документов – 148;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 8;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 15;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 15;
• аварийных – 83.

- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 2;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 3.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.



УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(15.09.08 – 19.09.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 36 звернень від громадян та 31 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до У ЗР 43 звернення на ім’я начальника управління від громадян та 29 – від юридичних осіб.


Підготовлено:
9 – проектів договорів оренди земельних ділянок та 12 розрахунків орендної плати;
19 – договорів на дольову участь у землекористуванні та 23 розрахунки орендної плати;
1 – проект договору купівлі-продажу; 84 проекти рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
71 – проект рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).


Проведено:
1 – перевірка виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
1 – виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
3 – виїзди на місце за скаргами громадян.


Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
21 – державний акт;
21 – комплект документацій із землеустрою фізичних осіб;
22 – комплекти документацій із землеустрою юридичних осіб.


Видано:
24 – договори на дольову участь у землекористуванні; 98 доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 225 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 15 судових засіданнях.



КП «СМЭП»
(15.09.08 – 21.09.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 48
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 48
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 22
4. Замена ламп – 174 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – краска 64,8 м2, пластик – 534,2 м2
6. Установлено дорожных знаков – 132 шт.
7. Замена дорожных знаков – 19 шт.
8. Рихтовка колонок – 1 шт.
9. Рихтовка знаков – 1 шт.
10. Восстановлено дорожных знаков – 5 шт.
11. Замена табличек – 4 шт.
12. Демонтаж знаков – 38 шт.
13. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
14. Николаевская дорога – Агаровый завод перевешен на другую оттяжку реверсивный светофор, монтаж кабеля.
15. Работы на объектах: Днепропетровская дор.- ул. Ак. Заболотного, Добровольского -ул. Затонского, ул. Заболотного - Обл. больница, ул. Пироговская - ул. Канатная, пл. Деревянко, ул. Торговая - ул. Новосельского, ул. Преображенская -ул. Жуковского, ул. Гайдара - ул. В. Терешковой. Ориентирование светофоров, замена ламп, ремонт секций.
16. Изменение режима работы согласно предписания УГАИ на светофорном объекте: ул. Дальницкая - ул. Михайловская.
17. Работы на светофорном объекте: Люстдорфская дор. - Д. Донского: замена аппаратуры УК на КС- 16 (программирование КС-16), перекоммутация распайки КС, замена ламп, линз, установка козырьков.
18. Замена оборудования УК на следующих светофорных объектах: ул. Комарова - «Промсвязь», ул. Круговая - ул. Хуторская, ул. Балковская - ул. Мельницкая, ул. Малиновского - ул. Спартаковская.
19. Работы по строительству светофорного объекта: пр-т. М. Жукова - ул. Вильямса (установка 2-х кронштейнов, 3-х колонок, 5-ти транспортных и 3-х пешеходных светофоров). Установка подставки с аппаратурой ДКУ, объект скоммутирован.
20. Установка новой светофорной колонки со светофорами, протяжка кабеля с новой растяжкой из троса 8м., подключение светофоров к УК: ул. Балковская - Заньковецкая.
21. Изготовление специальных металлоконструкций по ул. Балковской (кронштейн), изготовление металлоконструкций для реконструкции объекта по ул. Б. Хмельницкого - ул. Запорожская.
22. Замена поврежденного кабеля и ремонт светофора: ул. Пушкинская - Греческая.
23. Ремонт корпусов пешеходных светофоров по ул. Мясоедовской; ул. Средняя - Прохоровская; ул. Б. Хмельницкого - Болгарская.
24. Демонтаж светофорного объекта (по предписанию ГАИ) с демонтажем светофоров и колонок: ул. Мельницкая - Михайловская.
25. Ремонт контроллера с заменой блоков и плат на следующих объектах: ул. Пушкинская - ул. Греческая; ул. М. Грушевского - ул. Бр. Поджио; ул. Разумовская - ул. Мечникова.
26. Изменение режима работы в базе данных ЦУП на светофорном объекте: ул. Старопортофранковская - Тираспольская в связи с открытием ул. Тираспольской.
27. Прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект ул. М. Жукова - ул. Ак. Вильямса.
28. Профилактические работы аппаратной части комплекса ЦУП.
29. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
30. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
31. Обработка информации по ДТП – 17шт.
32. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
33. Коммутация телефонов внутренней связи на линии - АТС Panasonic КХ - ТДА100 (реорганизация внутренней связи).
34. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Мельницкая - ул. Степовая; ул. Пушкинская - ул. М. Арнаутская; ул. Мясоедовская - ул. Б. Хмельницкого.
35. Реконструкция узла коммутации ЦУПа.
36. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
37. Комплектация шкафа ДКУ комплектам радиоканала (Гагарина - Французский б-р).
38. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(15.09.08 – 19.09.08
)


Подготовлена и распространена информация о проведении следующих мероприятий:
20 октября 2008 года, г. Вроцлав (Польша) - Международная конференция «Экономические возможности для Польши и Украины в контексте «ЕВРО-2012». В рамках данного мероприятия состоятся 3 пленарные сессии, на которых будут обсуждаться вопросы экономического аспекта подготовки и проведения финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, а также участие в этом процессе органов местного самоуправления.
21-24 сентября 2008 года, г. Вашингтон (США) - Первое совместное заседание украинско-американского совета представителей частных деловых кругов обеих стран с целью обсуждения вопросов, связанных с перспективами двустороннего сорудничества в сфере торговли и инвестиций.
Подготовлены и направлены в департамент финансов Одесского городского совета прогнозные показатели по отчислениям в бюджет предприятиями коммунальной собственности территориальной громады г. Одессы на 2009г. налога на прибыль, части прибыли, которые подлежат зачислению в бюджет (дивиденды) и средств в целевой фонд.
Во исполнение п. 4 распоряжения городского головы от 26.08.2008г. № 1039-01р «О плане мероприятий относительно создания коммунального предприятия «Одесские телекоммуникационные сети» подготовлена и направлена необходимая информация заместителю городского головы Тельваку Н.Н.
18.09.2008 – частие в работе рабочей группы по вопросу организации системы прибрежных морских пассажирских перевозок.
Продолжается работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г.г.
Проведена информационная работа с руководителями субъектов предпринимательской деятельности по их участию в конкурсе на получение частичного возмещения процентных ставок по кредитам для реализации инвестиционных проектов;
Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р начата работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Осуществляется подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Рассмотрено обращение по вопросу тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории и подготовлен ответ гражданке, проживающей по адресу: ул. Комитетская, 4/6, кв. 16.
Рассмотрены конкурсные предложения по содержанию и ремонту объектов благоустройства – парка культуры и отдыха им. Горького.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 19.09.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 13316;
- до адміністратора – 3240.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 10909;
- через адміністратора – 2664.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 13326;
- адміністратором – 3240.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(15.09.08 – 21.09.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни – в количестве 241 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 128 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни – в количестве 185 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 84 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 364,236 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 362,665 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 1,571 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 136 вагонов,
- троллейбус – 148 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(15.09.08 – 21.09.08)


15.09.08
По адресу: ул. Сегедская,12 – провал на проезжей части. Дежурная смена провела осмотр провала. Установлено ограждение.


16.09.08
По адресу: ул. Михайловская, 25 – погиб мужчина 24-х лет. Дежурная смена выехала для выяснения обстоятельств гибели и обследования места происшествия
По адресу: ул. Головковская, 62 – ветвь дерева на проезжей части. Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийных веток с проезжей части.


17.09.08
Распоряжение Начальника службы – произвести замер концентрации аммиака в воздухе. Дежурная смена произвела замер концентрации аммиака на ул. Маринеско, ул. Балковской, ул. Ядова, ул. Разумовского,
ул. Дерибасовской – концентрация не превышала 0,11 мг/м при норме 20 мг/м.


18.09.08

Начальник службы – ул. Дерибасовская, ул. Екатериненская, ул. Пушкинская – химический анализ воздуха. Дежурная смена произвела замеры воздуха на пары аммиака, хлора. Наличие данных ОВ не обнаружено, радиационный фон в норме.
По адресу: пр-т Гагарина, 16/2 – захлопнулась входная дверь в квартиру Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры инвалиду I группы 1927 г.р.


19.09.08

По адресу: пр-т Ак. Глушко,1/г (гимназия № 9) – в кабинете №304 разбит ртутный медицинский градусник. Дежурным специалистом дана рекомендация по зачистке места разлива ртути и демеркуризации помещения.
По адресу: пер. Матросова,1 – упавшая ветка аварийного дерева упала на рядом стоящее дерево Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветки.


20.09.08

По адресу: ул.Шишкина, 52 – аварийная ветвь дерева упала на проезжую часть. Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветки с проезжей части.
По адресу: ул.Тенистая, 13-а – подозрительный запах газа. Дежурная смена провела проверку территории, обнаружен разлив газолина при проведении кровельных работ.
По адресу: ул.Пастера, 10, кв. 12 – мужчина 60 лет, упал и не может самостоятельно подняться. Дежурная смена оказала помощь в открытии дверей и передала пострадавшего работникам скорой помощи.
ГИК – Куликово поле – обеспечение городских соревнований по мотофристайл. Дежурная смена обеспечила безопасность проводимых мероприятий.


21.09.08

По адресу: ул. Толбухина угол Сельсоветской – дерево упало на автомобиль, перекрыв проезжую часть дороги и тротуар. Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева с автомобиля, освободив проезжую часть
По адресу: ул. Ивана Франко, 41 – дерево упало на автомобили. Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева с трех автомобилей
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 58 – дерево перегородило проезжую часть дороги и тротуар. Дежурная смена произвела уборку и распиловку дерева с проезжей части и тротуара.
По адресу: ул. Ленинградская, 32 – обрушение крыши пристройки здания. Дежурная смена прибыла на место. Пострадавших нет, крыша пристройки угрозы для жильцов не представляет.
По адресу: ул. Богдана Хмельницкого, 40 – дерево упало на крышу дома, задев электрические провода освещения. Дежурная смена произвела частичную распиловку и уборку аварийных веток с крыши флигеля, освободив провода, необходим кран и вышка сообщено «Зелентрест».
По адресу: ул. Радостная угол Генерала Петрова – на проезжую часть дороги упало дерево. Дежурная смена совместно со службой « 01 » произвела уборку дерева с проезжей части дороги.
По адресу: ул. Терешковой, 2 – два дерева упали на 2 автомобиля, перекрыв полосу проезжей части дороги. Дежурная смена произвела распиловку и уборку 2-х деревьев, освободив автомобили и проезжую часть дороги.
По адресу: ул. Филатова, 82/2, кв. 2 – ребенок одел металлический колпачок на безымянный палец и не может снять Дежурная смена произвела снятие колпачка с пальца левой руки ребенка Димы Ермоленко 2 года 8 месяцев

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 349
из них передано:
- в УЖКХ – 41,
- оказана информационная помощь – 294,
- Зелентрест – 11,
- Общество защиты животных – 2,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.09.08 – 21.09.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
15.09.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
  • Звіт стосовно проведеної роботи щодо реорганізації КУ МФСК «Старт»;
  • Інформація щодо роботи тренерської ради;
  • Поточні питання.
16.09.08
11.00
3
Міжнародний турнір з боксу
15-20.09.08
м. Кишинів
4
 Чемпіонат м. Одеси з Футболу
 
17.09.08 з 14.00
м. Одеса
ЗОШ № 29
5
Чемпіонат світу зі спортивних танців
19-21.09.08
м. Одеса
Палац спорту
6
Матчева зустріч з гандболу
 
 
20.09.08
м. Южний
7
Першість міста з регбі
21.09.08
м. Одеса
Стадіон «Прессмаш»
8
Першість України з футболу
21.09.08 з 12.00
м. Іллічівськ



Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

До 14 января 
Выставка «Дыхание праздника»

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее 27 декабря 14:00
«Всякая всячина» 
Е. Голубенко

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее