20:22:14   |   21 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.09.08 – 26.09.08)


Керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 25 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 320 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 51 громадянин, з них по консультативним питанням – 48.

За звітний період проведено:
23.09.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
25.09.08 – засідання ради опіки та піклування;
26.09.08 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 78 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 96 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 3 розпорядження згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району по пр-ту Гагаріна.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
22.09.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа).

Відділ у справах дітей:
22-26.09.08 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
24.09.08 – проведено рейд «Урок» щодо виявлення дітей, які тривалий час не відвідують навчальні заклади.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
22-26.09.08 – розгляд заяв щодо пролонгації, внесення змін до договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок в районі на 2008 рік;
22-26.09.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
22-26.09.08 – проведення інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
22.23.09.08 – відповідно до п.5 розпорядження Одеського міського голови від 12.09.2008 р. №1115-01р. „Про відзначення Дня партизанської слави” організовано транспорт;
23,26,27.09.08 – відповідно до розпорядження Приморської райадміністрації від 25.06.2008 р. №960 „Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу восени 2008 року і засоби щодо його забезпечення” організовано транспорт.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
22.09.08 – проведені святкові заходи щодо відзначення Дня партизанської слави (Покладання квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави; покладання квітів до меморіальних дошок на вул. Коблевській, вул. Дерибасівській, вул. Єврейській, вул. Пироговській та в пров. Книжковому);
22.09.08 – проведено святковий обід та концерт для ветеранів партизанського руху (Гімназія №1);
23.09.08 – організовано зустріч ветеранів-партизан ВВВ біля пам’ятника героям Григоріївського десанту у с.Августівка та меморіалу у с. Гніляково;
26.09.08 – організовано відвідування Одеського державного цирку дітьми пільгового контингенту та учнівською молоддю району.

Відділ освіти:
22-25.09.08 – проведено в закладах освіти районний етап конкурсу рефератів, присвячених Національно-визвольній війни українського народу середини XVII століття;
23.09.08 – проведено легкоатлетичний крос в рамках районної спартакіади школярів (парк Перемоги);
22-26.09.08 – проведені заходи щодо відзначення Дня партизанської слави (Уроки пам’яті „Вони захищали Вітчизну”; упорядкування пам’ятних та меморіальних місць, могил загиблих воїнів; проведенні зустрічі з ветеранами-партизанами; оформленні тематичні виставки у шкільних бібліотеках.).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.


Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили на Книжковій фабриці.

Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки ТОВ Концертне агентство „Прем’р” та Одеського училища мистецтв та культури ім. К.Ф. Данькевича щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.

Відділом грошових виплат та компенсацій прийнято 161 заяву від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.

Відділом соціальних інспекторів проведено 53 перевірки.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 79 громадян.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.09.08 – 26.09.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за серпень (част.) 2008р. – 527 чол
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 44 чол.
- дітям потерпілим від ЧК.
за серпень 2008р. – 55 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 7 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 2;
УВ – 3;
СЗВ – 4;
ВП – 6.

Встановлено статус:
УВ – 2;
СПВ – 5.

Проведена планова перевірка: ТОВ «Юнітранс», ТОВ «Стиль», ТОВ «Ера», ТОВ «Космея», ТОВ «Марком трейд»..

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 62 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 26.09.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 25 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009рр.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Шишкіна, 50, 50/1, вул. Архітекторська, 14, 14/1 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 19 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 3;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність холодної води – 2;
- відсутність гарячої води – 4;
- відсутність електроенергії – 7;
- відключення газу на будинок – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 18 звернень. По 1 зверненню ведуться роботи.

Адміністративна комісія:
22.09.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
25.09.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 31 протокол про адміністративні правопорушення та 2 скарги на постанови про адміністративні правопорушення).

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
22.09.2008р.:
- надано інформацію про хід виконання протоколу доручень заступника Одеського міського голови Тельвака М.М. щодо кількості знесених дерев;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Кооператор-1» стосовно встановлення контейнерів для збору ТПВ. Надано відповідь відповідно до листа ТОВ «Союз»;
- розглянуто листа КП «Міськзелентрест» стосовно визначення місць вертикального озеленення на території району, надано відповідь.  
23.09.2008 р.:
- розглянуто доручення заступника Одеського міського голови Тельвака М.М. щодо вивезення звалених дерев (вул. Чубаївська / вул. Толбухіна, пр-т Ак. Глушка, 12), здійснено виїзд на місце. Надано відповідь;
- розглянуто листа Міністерства транспорту та зв’язку України щодо проблем з обслуговуванням інвалідів у транспорті. Надано відповідь до управління транспортного комплексу міста Одеської міської ради.  
24.09.2008 р.:
- підготовлено та направлено листа до КП «ЖКС» з вимогою закупівлі необхідного інвентарю та матеріалів для ліквідації снігових заметів та ожеледиці в зимовий період 2008-2009 рр.;
- розглянуто листа міської СЕС щодо виявлених недоліків в результаті рейдових перевірок санітарного стану району. Здійснено контрольну перевірку. Надано відповідь.
25.09.2008 р.:
- участь у роботі адміністративної комісії районної адміністрації;
- розглянуто звернення громадянина щодо встановлення огорожі по пров. Псковський. Надано відповідь заявнику;
- підготовлено інформацію до інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради щодо кількості встановлених за тиждень урн для збирання сміття.

26.09.2008 р.:
- розглянуто звернення голови ЖБК «Центральний збірний-20» стосовно узгодження території, яка підлягає прибиранню. Надано відповідь заявнику;
- розглянуто звернення громадянина щодо облаштування огорожі зеленої зони за адресою: пр-т Адміральський, 37. Надано відповідь заявнику;
Здійснено прийом громадян з питань благоустрою.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
22.09.08 – співробітники відділу взяли участь у відзначенні Дня партизанської слави України;
22-26.09.08 – участь у заходах по проведенню сільськогосподарських ярмаркок-виставок 27.09.08 – на ринку «Київський» (пр-т Ак. Глушка, 2-14), згідно з розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації від 23.09.2008 р. № 739/А-2008.
23.09.08 – проведено прийом суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповідь на 10 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на надзвичайні ситуації з оформленням звітних документів;
22.09.08 – пожежа на складі ДНДК «АІСТОН», вул. Довга, 39.
- перевірка стану захисної споруди ЗПУ начальника ЦО району, підготовка акту перевірки;
- учбово-методичний збір з підведення підсумків за минулий місяць з начальниками ЦО ОГД та постановка завдань на наступний місяць;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- спільно з Радою ветеранів району проведення заходів, щодо відзначення Дня партизанської слави;
- проведення бесіди з громадянкою, щодо попередження насильства в сім’ї;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр. в Україні.

Відділ у справах дітей:
- взято участь у 18 судових засіданнях;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
24.09.08 – проведено рейд перевірки утримання дітей, які знаходяться під опікою;
- проведено обстеження житлово-побутових умов;
- проведено перевірку неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
23-25.09.08 – проведено профілактичні рейди з попередження дитячої безпритульності та бездоглядності;
- проведено спільний з відділом освіти профілактичний рейд з метою повернення до навчання учнів, що не відвідують школу.

Відділ освіти:
24-25.09.08 – організовано участь методиста ЦДЮТ «Еврика» в організаційному засіданні щодо проведення у 2008/2009 н.р. читань Малої Академії наук при Одеському обласному гуманітарному центрі позашкільної освіти;
25.09.08 – головний спеціаліст відділу освіти Ковальчук І.В. спільно з начальником відділу у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських об’єднань Козуб С.А. взяли участь в організаційній нараді з питання організації в закладах освіти району виборів до Молодіжної ради при управлінні молодіжної та сімейної політики Одеської міської ради;
25.09.08 – методичним кабінетом проведено засідання районної творчої групи бібліотекарів з метою підготовки до святкування Дня бібліотекарів;
- організовано підготовку до відзначення Дня учителя;
- організоване 2-х тижневе відвідування польськими учнями м. Гура економічного ліцею та м. Одеси (за окремою програмою).
26.09.08 – у парку Перемоги проведено районний легкоатлетичний крос за участю учнів 20 закладів освіти району;
26-27.09.08 – на базі ЗОШ № 81 проведено чемпіонат міста зі скелелазіння;
- підготовка звітності щодо працевлаштування випускників 9-11 класів;
проводиться робота щодо ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку згідно із Інструкцією з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000р. №646. Протягом тижня спільно з відділом у справах дітей проведено профілактичний рейд з метою повернення до навчання учнів, що не відвідують школу.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.09.08 – 26.09.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 8 громадян, прийнято до розгляду 54 письмових звернень.


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 16 звернення громадян, 14 - звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 15 звернень.
Прийом суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі. Підготовлена інформація про спилюваня сухих і аварійних дерев по мікрорайону «Пересипський».

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 22 засіданнях суду.
Провели обстеження житлово-побутових умов 2-х сімей, у яких громадяни бажають оформити опіку над дитиною.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових
та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 21 запит щодо неповнолітніх до різних установ. Підготовлено та оформлено 1 розпорядження про влаштування дитини до школи-інтернату, 3 анкети для постановки дітей на облік з усиновлення, 2 висновки про доцільність про позбавлення батьківських прав батьків.
Провели 7 рейдів з профілактики бродяжництва та жебрацтва, вилучили з вулиці 14 неповнолітніх, доставили їх до притулків міста. Відібрали з неблагополучної сім'ї 2-х малолітніх дітей та доставили до лікарні.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
26.09.08 – Доброчинна акція, присвячена Міжнародному Дню людей похилого віку (народний центр, вул. Бочарова, 28 ).
25.09.08 – Спортивні змагання з футболу в програмі Х-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення.

Віділ з організації торівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари
до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.
27.09.08 – проведено сільськогосподарський ярмарок Прийняло участь 5 районів області: Комінтернівський, Миколаївський, Іванівський, Березовський, Білгород - Дністровський та 7 суб'єктів господарювання.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ВАТ „Автобаза №4", Філія „Маркет плазо Одеса", ТОВ „Гарант", ТОВ „Сервіс", ТОВ „СЕРВІСПЛЮСАРТ", ТОВ „ТОН", ПИ „Лукойл Україна".

Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 202.
Призначені субсидії сім'ям – 3.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 5.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" відповідно 6 та 4.
Оброблено 237 звернення для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 35.
Оброблено 21 пакетів документів, наданих громадянами пільгового контингенту.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Надана адресна грошова допомога в особливих випадках 69чол. – 56285,00 грн.
Надана адресна допомога на компенсацію видатків для встановлення телефонів – 12 чол. на суму 16713,00 грн. (ВВВ та учасники бойових дій).
Надана адресна грошова допомога: на погашення заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг – 2 чол. – 3023,00 грн., на зубопротезування 24 чол. – 28269,00 грн., забезпечення слуховими апаратами 4 чол. – 3852,00 грн.
Забезпечено гарячим харчуванням 388 чол. – 12529,00 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1063 чол. – 12756,40 грн.
Надано побутових послуг:
банні послуги 21 чол. – 146 грн.;
пральні послуги – 28 чол. – 606,00 грн.,
перукарські послуги 43 чол. – 401,4 грн.;
ремонт взуття 15 чол. – 165 грн.,
виготовлено окулярів 2 чол. – 68 грн.,
ремонт окулярів 3 чол. – 24 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол. – 1353,00
грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗНтаП – 12 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 15 чол., з питань зубопротезування – 46 чол. Всього в рамках програми надано допомоги на суму 147959,76 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(22.09.08 – 26.09.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 31 объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Ришельевская, 11; ул. Терешковой, 20;
ул. Гайдара, 16; ул. Раскидайловская, 26; ул. Болгарская, 12, 48; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42; ул. Екатериненская, 1; ул. Колонтаевская, 39; ул. Скидановская, 4; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Тираспольская, 1; ул. Старопортофранковская, 97; ул. Высоцкого, 8; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Прохоровская, 73; ул. Некрасова, 3).

Уровень сбора квартплаты составил – 109,4%, сбор платы за водопотребление – 104,8%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 52 ед. (6 ст. Б. Фонтана; пер. Нахимова; ул. Княжеская; парк Лузановка; спуск Матросова; 10 ст. Б.Фонтана; Люсдорфская дор.; ул. Радужная; ул. Водопроводная; Итальянский б-р; ул. Белинского; ул. Морская/Отрадная; ул. Долгая; Аркадия; ул. Армейская; ул. Пантелеймоновская; ул. Ак. Филатова; 5 ст. Б. Фонтана; ул. Ак. Глушко; сквер Алексеевский; сквер Старостина; Староконный пер.; )
- корчевка пней – 11 шт. (ул. Пастера; ул. Старопортофранковская).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 31 шт. (ул. Ак. Королева; Дача Ковалевского; Фонтанская дор; ул. Александра Невского; ул. Северная; ул. Амурская; ул. Одесская; ул. Греческая).
- покраска кронштейнов – 30 шт. (ул. Львовская).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию с 01.01.2008г. по 29.09.2008г.) установлено 8227 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(22.09.08 – 26.09.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 124 188,42 грн., у т.ч.:
- від оренди – 479 000,0 грн.
- від продажу – 1 645 188,42 грн.;

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 5.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(22.09.08 – 26.09.08)


1. Обследование участка побережья и прилегающих склонов в районе пляжа «Отрада» с целью проверки соблюдения «Правил эксплуатации и оборудования пляжей г.Одесса».


2. Принятие участие в совещании при Департаменте рекреационного комплекса и туризма Одесского городского совета.


3. Технические условия на проектирование объекта не выдавались.


4. Подготовка и вьщача 13 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.

 


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(22.09.08 – 26.09.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 258;
- количество отработанных документов – 134;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 6;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7;

- количество выданных ордеров:
• плановых – 16;
• аварийных – 82;
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0;

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:

• Приморский район – 4;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 5;
• Малиновский район – 2;

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 1;
• предприятиям – 2.



УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(22.09.08 – 26.09.08)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради – 38 звернень від громадян та 29 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР – 31 звернення на ім’я начальника управління від громадян та 22 – від юридичних осіб.

Підготовлено:
10 проектів договорів оренди земельних ділянок та 10 розрахунків орендної плати;
19 договорів на дольову участь у землекористуванні та 19 розрахунки орендної лати;
1 проект договору купівлі-продажу;
72 проекти рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
87 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

Проведено:
14 – перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
1 – виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
3 – виїзди на місце за скаргами громадян.

Перевірено:
1 – звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
12 – державних акти;
21 – комплект документацій із землеустрою фізичних осіб;
22 – комплекти документацій із землеустрою юридичних осіб.

Видано:
24 – договори на дольову участь у землекористуванні;
98 – доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 215 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 14 судових засіданнях.


КП «СМЭП»
(22.09.08 – 28.09.08)


1. Устранено неисправностей (по полученым заявкам) на светофорных объектах – 61
2. Мониторинг состояния светофорных объектов – 26
3. Замена ламп – 173 шт.
4. Нанесена дорожная разметка – пластик – 1101,60 м2
5. Установлено дорожных знаков – 178 шт.
6. Замена дорожных знаков – 1 шт.
7. Демонтаж знаков – 7 шт.
8. Демонтаж светофорных колонок – 1 шт.
9. Покраска колонок – 16 шт.
10. Ремонт турникетов – 6 шт.
11. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и
текущим ремонтом.
12. Ремонт цепей питания, переподключение кабеля питания: ул. В. Стуса – Малиновский суд; ул. Столбовая – ул. Новикова; пл. Толбухина.
13. Зачистка контактов: ул. Столбовая - Новикова; пр-т Свободы – Школа.
14. Подключение кабеля питания, замена УК: ул. Пантелеймоновская – ул. Канатная;
ул. Торговая – ул. Софиевская; ул. Белинского – Отрадная; Александровский пр-т –
Жуковского.
15. Сняты кнопки вызова пешеходов: пр-т Свободы – Школа.
16. Ориентирование пешеходных и транспортных светофоров, дорожного Знака: пл.
Независимости; ул. Дальницкая – Бугаевская; ул. Ак. Королева – ул. Тополева; ул. Ильфа и Петрова (знак 1.33 и таблички 7.2.1).
17. Установка козырьков, колонок и светофоров: ул. Филатова – ул. Гайдара; ул. Гастелло – Школа.
18. Подрезка веток: ул. Филатова – Гайдара; ул. Варненская – ул. Терешковой; Аэропортовская дорога - «Аэропорт»; ул. Малиновского – Гайдара; ул. Малиновского – Спартаковская.
19. Замена козырьков, линз: ул. Филатова – Космонавтов; ул. М. Жукова – ул. Глушко; ул. Дальницкая - Бугаевская (доп. секция восстановлена); ул. Филатова - ул. Гайдара.
20. Замена предохранителя: ул. Прохоровская – ул. Степовая; ул. Черноморского казачества – Плыгуна.
21. Устранение не приходящего сигнала: Александровский пр-т – Троицкая.
22. Коррекция часов в ящике УК: ул. Ак. Королева – Вильямса.
23. Сбит светофор, колонка забрана на базу: ул. Столбовая – Новикова, ул. Гастелло – СШ (сбита колонка со светофорами дорожными и знаком «Главная дорога»).
24. Устранение короткого замыкания в ящике аппаратуры: ул. Заньковецкая – Михайловская.
25. Обрезана труба на тротуаре: ул. Тираспольская – Кузнечная.
26. Объект отключен: ул. Чубаевская – Толбухина (повреждена светофорная колонка).
27. Изменен режим работы по ул. Балковская – Мельницкая.
28. Подключили транспортные светофоры по ул. Балковской – Заньковецкой.
29. Провешены новые кабеля на все углы коммутации светофоров, и контроллеры под реконструкцию. Замена светофоров и металлоконструкций в связи с реконструкцией по ул. Б. Хмельницкого – Запорожская. 
30. Установка светофорных матриц после ремонта на следующих объектах: ул. Мясоедовская – Мечникова; ул. Комсомольская – Колонтаевская.
31. Ремонт клемных коробок и кабелей на следующем объекте: ул. Мельницкая - В. Стуса.
32. Замена блоков питания по ул. Белинского – Б. Арнаутская.
33. Демонтаж светофорных колонок, кабеля и знаков: ул. Балковская - Заньковецкая; ул. Мельницкая – Михайловская.
34. Коммутация светофоров и ДКУ после ДТП: ул. Гастелло – 7-я Степная.
35. Очистка металлоконструкции и светофоров по улице Успенской.
36. Установка радио антенны и комплекта заземлений по ул. Вильямса – М. Жукова.
37. Ремонт объектов с заменой клеммников: ул. Нефтяников; ул. Екатерининская – М. Арнаутская.
38. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
39. Сопряжение программно-аппаратного комплекса «Трафик-Монитор» с системой телевидения КП «СМЭП» для измерения «трафика» на перекрестках.
40. Программа «Равенство»:
- проверка и программирование таймеров (48шт) для БРС-1 (говорящий светофор).
41. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Мельницкая – ул. Степовая; ул. Ришельевская - ул. Б. Арнаутская; ул. Косвенная – ул. Разумовского.
42. Ремонт ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).
43. Подготовка технической документации (паспортизация) по светофорному объекту: пр-т М. Жукова – Вильямса.
44. Ввод в координацию управления светофорного объекта №142 пр-т М. Жукова – Вильямса.
45. Тестовый запуск программы «трафик монитор».
46. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
47. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех
участков.
48. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
49. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(22.09.08 – 26.09.08
)


22.09.08 – участие в торжественном мероприятии по возложению цветов, приуроченном Дню партизанской славы.
25.09.08 – участие в работе немецко-украинского кооперационного форума, который проходил в помещении Одесского национального университета им. И.И. Мечникова.
Продолжается подготовительная работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г.г.
Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007г. №1450-01р продолжается работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города.
Подготовлены и направлены письма на имя руководителей 59 предприятий;
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008г.г. из цикла передач «Реальный сектор» подготовлена и проведена телепередача, отражающая сотрудничество городской власти с производственными предприятиями города.
Разработан проект распоряжения городского головы по созданию рабочей группы по подготовке предложений относительно строительства мусоросжигательного завода в городе Одесса.
Проводится анализ и подготовительная работа по социально-экономическим показателям в рамках процедуры обновления кредитного рейтинга города Одессы Национальному рейтинговому агентству ООО «Кредит-Рейтинг».
Продолжается работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Начата работа с исполнительными органами Одесского городского совета, касающаяся актуальных проблемных вопросов о социально- экономическом развитии города Одессы, которые будут направлены в Одесскую областную государственную администрацию.
Проведена работа, касающаяся выделения субвенции из государственного бюджета Украины при назначении межбюджетных трансфертов предусмотренных затрат на социально-экономическое развитие города Одессы, которые могут быть направлены на выполнение мероприятий Программы комплексного социально-экономического развития города Одессы на 2005-2015 годы.
Предоставлена информация о ходе выполнения распоряжения Одесского городского головы от 22.01.2008г. №17-01р «Про затвердження додатка до контракту керівника комунального підприємства про виконання показників ефективності використання комунального майна».
Финансовому управлению Малиновского района департамента финансов Одесского городского совета подготовлены и направлены прогнозные показатели налога на прибыль в 2009г. предприятий коммунальной собственности Малиновского района.
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы рассмотрено обращение председателя наблюдательного совета ОАО «Одеслифт» и генерального директора ОАО «Одеслифт» по вопросу повышения базовой цены на техническое обслуживание лифтов и систем диспетчеризации за 1 базовый лифт.
На запрос депутата Одесского городского совета предоставлена информация и материалы по обоснованию тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения, принятых на заседании исполнительного комитета Одесского городского совета от 19.04.2007г. №349, 14.02.2008г. №95, а также к проекту решения, который выносился на заседании исполнительного комитета Одесского городского совета 21 августа 2008 г.
Во исполнение поручений, данных 17 сентября 2008 г. заместителем городского головы на заседании рабочей группы по определению механизма предоставления муниципальной помощи гражданам города в условиях повышения тарифов на жилищно-коммунальные услуги, направлены предложения по механизму перерасчета платежей населению за непредоставленные услуги.
Подготовлен ответ на обращение головы правления ОАО «Одесская ТЭЦ» по вопросу тарифов на тепловую энергию.
Рассмотрено обращение гражданки по вопросу тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, теплоснабжения, а также обслуживание и содержание гаражей для ОСМД «Проспект Шевченко 29-А».
Подготовлено письмо начальнику управления по вопросам культуры и искусств относительно поддержки творческих союзов в оплате услуг водо-, тепло-, электроснабжения и водоотведения по тарифам, как для категории потребителей «население».
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ голове Одесской областной организации Национального союза художников Украины по вопросу поддержки творческих союзов в оплате услуг водо-, тепло-, электроснабжения и водоотведения по тарифам, как для категории потребителей «население».



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 26.09.08
)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 13537;
- до адміністратора – 3354.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 10994;
- через адміністратора – 2714.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 13537;
- адміністратором – 3354.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(22.09.08 – 28.09.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 231 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 115 ед.
-по троллейбусу – 116 ед.
в выходные дни в количестве 165 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 83 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 398,194 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 389,897 тыс. грн
- доходы от реализации постоянных билетов – 8,297 тыс. грн

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5-ти трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 137 вагонов,
- троллейбус – 151 машина.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(22.09.08 – 28.09.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
22.09.08
 
По адресу: Итальянский бульвар – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги.
 
По адресу: ул. Прохоровская, 8, кв.31 – разбит ртутный медицинский градусник.
Дежурная смена произвела сбор ртути ~ 0,003 кг и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Щорса, 2 – щенок сенбернара упал в яму.
Дежурная смена произвела извлечение щенка
из ямы глубиной 3 м.
23.09.08
 
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 52 – упавшая ветка перегородила проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийной ветки с проезжей части дороги.
По адресу: ул.Троицкая, 38 – аварийные сухие ветки грозят падением на пешеходную часть.
Дежурная смена произвела обрезку аварийных веток.
24.09.08
 
По адресу: ул.Промышленная, 36 – извлечение больного из подвала сарая.
Дежурная смена извлекла больного человека из подвала, весом 120 кг, и передала его сотрудникам скорой помощи
25.09.08
По адресу: ул. Екатерининская, 7 –  частичное обрушение лепки фасада здания на пешеходный тротуар.
Дежурная смена оградила участок пешеходного тротуара, на который возможно падение фасада здания. Передано дежурному УЖКХ
По адресу: ул. Хвойная, 12, кв. 74 – просьба оказать помощь в открытии захлопнувшейся двери туалета
Дежурная смена открыла дверь в туалет, в котором находилась гражданка 68-ми лет
 
26.09.08
По адресу: ул. Гоголя, 6, кв. 14 – пожар.
Дежурная смена произвела открытие входной двери для обеспечения доступа сотрудникам МЧС области к очагу возгорания.
27.09.08
По адресу: ул. Льва Толстого, 26-28 – упавшая ветка перегородила проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки с проезжей части.
28.09.08
По адресу: ул.Филатова, 57/34 – разбит мед. градусник.
Дежурная произвела сбор фрагментов градусника, проведена демеркуризация помещения.
По адресу: ул.Рекордная, 94, кв. 36 – захлопнулась входная дверь.
Дежурная смена произвела открытие входной двери
хозяйке квартиры пенсионерке 65-ти лет.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 329
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- оказана информационная помощь – 298,
- Зелентрест – 5,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 2.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(22.09.08 – 28.09.08)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
22.09.08
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Про хід підготовки команд з видів спорту до міжнародних ігор ветеранів Балканських країн та країн Чорноморського басейну;
2. Про хід оздоровлення у літній період учнів ДЮСШ,СДЮШОР;
3. Поточні питання.
23.09.08
11.00
3
Турнір з художньої гімнастики
20-24.09.08
м. Севастополь
4
Всеукраїнський турнір з боксу
22-29.09.08
м. Мінськ
5
Факельна естафета „Всесвітній біг заради гармонії в Україні”
23.09.08 з 15.00
24.09.08 з 8.00
старт біля пам’ятнику
Дюку де Ришельє
6
Чемпіонат м. Одеси з футболу
24.09.08 з 11.00
м. Одеса
стадіон ОНЮА
вул. Піонерська, 2
7
Чемпіонат м. Одеса зі скелелазіння
26-27.09.08 з 13.00
м. Одеса
за призначенням
8
Відкритий турнір з дзюдо, присвячений пам’яті заслуженому тренеру України Матюшенко А.А.
26-27.09.08 з 11.00
м. Одеса
СК „Краян”
9
Міжнародний музичний фестиваль мототуристів „Осінній рок-н-рол 2008”
25-29.09.08 з 12.00
м. Одеса
старт від стадіону ВАТ „Одескабель”
10
Першість Одеської області з футболу
28.09.08
м. Одеса
за призначенням
11
Першість КПНЗ „ДЮСШ з футболу № 11” серед молодших вікових категорій
28.09.08 з 12.00
м. Одеса
парк ім. Горького

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее