01:49:32   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.10.08 – 10.10.08)


Керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 38  мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 160 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
07.10.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
07.10.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 9 письмових звернень громадян та на 35 листів від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 47 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків. Проведено збори мешканців будинку №11 по вул. Кінній з питання створення ОСББ.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр.
06.10.08 – засідання комісії з питань погашення заборгованості КП ЖКС району.
08.10.08 – участь у нараді з комунальними підприємствами та службами району.
09.10.08 – участь у нараді з керівництвом ТОВ „Одесліфт”.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Дюківська, 8; вул. Канатна, 75.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 65 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 98 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 9 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 7 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Грецька, 45; пр-т Шевченка, 11-А.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
06-10.10.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Пантелеймонівська, вул. Катерининська);
08.10.08 – спільно з управлінням захисту прав споживачів та спеціалістами ДПІ проведено перевірку м-на „Парад” (вул. Буніна, 23) .

Відділ у справах дітей:
06-10.09.08 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
06-10.10.08 – перевірка неповнолітніх, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
06.10.08 – обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою;
07.10.08 – участь в нараді обласної служби у справах дітей;
07.10.08 – рейд „Вулиця-діти” щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед дітей;
08.10.08 – рейд „Урок” щодо виявлення дітей, які тривалий час не відвідують навчальні заклади (ЗОШ № 68, 62).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06.10.08 – організовано відвідування театру Музичної комедії ім. М.Водяного ветеранами ВВВ, інвалідами, багатодітними сім’ями, людьми похилого віку;
12.10.08 – організовано відвідування літературно-музичної програми „Незабутня квітка” в Будинку офіцерів ветеранами ВВВ, інвалідами, багатодітними сім’ями, людьми похилого віку та студентами ОНУ ім. І.І. Мечникова (вул. Пироговська, 7/9).

Відділ освіти:
07.10.08 – районний конкурс „Учитель року-2009” ;
07-10.10.08 – шкільні олімпіади;
09-10.10.08 – районна військово-спортивна гра „Сокіл” та „Зарниця” (ОНВК №90);
10.10.08 – підведення підсумків районного етапу конкурсу „Моє рідне місто” серед учнів закладів освіти (Районний методкабінет);
11-12.10.08 – участь у IV фестивалі «Радуга языков» (Міжнародний гуманітарний університет).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин проведені перевірки в Аптеці № 247, готелі „Лермонтовський”, ТОВ „Гідроспецбуд”, ТОВ „Семейное дело Захарьевых”, ПП «Білий клик» щодо виконання керівництвом вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсації працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці.
07.10.08 – проведено комплексну перевірку з питань оцінки стану руху робочої сили, професійного навчання кадрів на виробництві та атестації робочих місць в готелі „Лермонтовський”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки підприємств, ТОВ „АПМ „Профіль” та ПП „Легіон” щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці.
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 130 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 124 громадянина.
Відділом соціальних інспекторів проведено 53 перевірки.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 82 громадянина.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.10.08 – 10.10.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за серпень (част.) 2008р. – 527 чол
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 44 чол.
- дітям потерпілим від ЧК. за вересень 2008р. – 58 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям – 4 чол.
- компенсація на оздоровлення дітям постраждалим від ЧК 2008р. – 128 чол.


Видано посвідчень:
ІВ – 4;
УВ – 3;
Встановлено статус:
ІВ – 3;
СПВ – 6.


Проведена планова перевірка: ТОВ „Югенергосервіс”, ПП „Приваттранс”, ТОВ „Облспецстроймонтаж”, ТОВ „Ліман”, перевірка умов праці: ДНЗ „Ясла-садок № 291”, ПП „Чаклун”.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 82 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 10.10.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 34 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Зібрано щотижневу інформацію щодо заходів з підготовки житлового фонду Київського району до експлуатації у осінньо-зимовий період 2008/2009рр., готовності систем опалення житлових будинків до початку опалювального періоду та їх заповненні хімічною очищеною водою.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Вільямса, 59 та вул. Ільфа і Петрова, 12 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 25 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 2;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 2;
- відсутність електроенергії – 11;
- відключення газу по стояку – 2;
- падіння дерева – 1;
- ремонт покрівлі – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 23 звернення. По 2 зверненням ведуться роботи.

Адміністративна комісія:
09.10.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 14 протоколів про адміністративні правопорушення);
10.10.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
08.10.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю;
09.10.08 – участь у проведені звітно-виборних зборів спілки інвалідів Київського району (Верстатобудівний технікум);
09.10.08 – участь у засіданні комісії по удосконаленню структури міста з представниками ОСББ, ЖБК, СОН.
Протягом тижня підготовка та узагальнення інформації про хід виконання міських програм, включення до Програми соціально-економічного розвитку міста Одеси на 2008 рік та про хід виконання Угоди між виконавчими комітетами Одеської міської ради, Одеською міською організацією роботодавців та Федерацією профспілок Одеської області.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- обстеження парковок та стоянок у нічний час щодо виявлення фактичної кількості місць паркування;
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- надання приписів про припинення діяльності СПД, реалізуючих баштанні культури, у яких строк дії дозволів на розміщення об’єктів торгівлі закінчився;
- на виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.09.2008р. № 1052 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, в яких здійснюється господарська діяльність з грального бізнесу” надання приписів суб’єктам господарювання щодо проведення ними демонтажу торгівельних об’єктів у термін до 10.11.2008р.;
- участь у заходах по проведенню сільськогосподарських ярмарків-виставок 27.09.2008 р. на ринку «Київський» (пр-т Ак. Глушка, 2-14), згідно з розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації від 23.09.2008 р. № 739/А-2008.
- проведено прийом суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповідь на 12 звернень.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в ЛДЕКУ та в дитячій поліклініці № 6;
- підготовка наказів начальника ЦО району:
- про підсумки огляду-конкурсу щодо утримання та використання захисних споруд району;
- про підсумки огляду-конкурсу учбово-матеріальної бази з питань цивільної оборони та безпеки життєдіяльності суб’єктів господарської діяльності та учбових закладів району;
- про проведення перевірок технічного стану електросирен, розташованих на території району;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- участь у організації проведення виїзного засідання постійної комісії міської ради по вдосконаленню структури керування містом;
- формування районної команди інвалідів для участі у змаганнях присвячених „Міжнародному дню інвалідів” від Київського району м. Одеси;
- проведення бесіди з громадянками, щодо попередження насильства в сім’ї;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр. в Україні.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 24 судових засіданнях;
- складено 3 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено перевірку неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено профілактичний рейд з попередження дитячої безпритульності та бездоглядності;
- проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов.

Відділ освіти:
06-10.10.08 – проведена района виставка „Щедрість рідної землі” на базі ЦДЮТ „Еврика” та організована участь у обласній виставці закладів освіти, переможців районної виставки, на базі Одеського обласного гуманітарного центру позашкільної освіти;
08.10.08 – у райметодкабінеті проведене фахове та психолого-педагогичне тестування вчителів закладів освіти кандидатів на участь у щорічному конкурсі „Учитель року 2008”;
09.10.08 – переможці районного легкоатлетичного кросу прийняли участь у міських змаганнях у парку Перемоги м. Одеси;
09.10.08 – організована участь команди учнів ОЗОШ „ 72 у профорієнтаційному заході „Турнір знавців професій”, який відбувся в межах проведення Всеукраїнського семінару Державної служби зайнятості на базі ОНВК „Гармонія” Київського району. Команда ОЗОШ № 72 у турнірі посіла ІІ місце;
- протягом тижня у закладах освіти проведення загально-шкільні збори учнівських колективів з метою підготовки до виборів до Молодіжної ради при участі представників управління молодіжної та сімейної політики Одеської міської ради;
- організована участь команди „Бандерлоги” ОЗОШ № 63 під керівництвом тренера Жданова Д.К.у щорічному фестивалі Покровських інтелектуальних ігор, які пройдуть 11.10.-12.10.2008р. у м. Ніжин Чернігівської області;
- організована участь учнів закладів освіти району ОЗОШ №№ 27, 28, 63, 55, 65, 72, ОНВК № 84, ОНВК „Гармонія”, ОСЗОШ № 86, ЦДЮТ „Еврика” у конкурсі дитячого малюнку графіті „Золота осінь”, який відбудеться 11.10.2008р. за адресою: Адміральський проспект, 31;
- організована участь у семінарі-змаганні із спортивного туризму вчителів фізичного виховання Київського району, який пройшов 07.10.-10.10.2008р. на базі Одеського обласного гуманітарного центру позашкільної освіти;
- організація районного етапу Всеукраїнського турніру юних правознавців, який пройшов 10.10.2008р. на базі ОЗОШ № 72;
- проведена робота щодо забезпечення учнів закладів освіти підручниками.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.10.08 – 10.10.08)


За звітній період проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- Робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
- Роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• Прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
- профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля згідно подання Малиновського РВ ОГУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
- збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 р.р.;
30.09.08 – з нагоди відзначення Всесвітнього дня бібліотек поздоровлення у великій залі райадміністрації працівників бібліотек району;
01.10.08 – поздоровлення підопічних територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з Міжнародним днем людини похилого віку з врученням наборів харчування;
02.10.08 – проведено засідання районної міжвідомчої комісії з питань охорони дитинства та материнства;
03.10.08 – з нагоди відзначення професійного свята Дня вчителя проведені літературна виставка „Уклін до землі вчителю, тобі”;
03.10.08 – районний об’їзд території;
з 01.10.08 – розпочата Спартакіада з футболу серед учнів закладів освіти району (1996 р.н. і молодше).
02.10.08 – поздоровлення керівництвом райадміністрації учителів шкіл району з професійним святом – Днем працівників освіти.
04.10.08 – організація зустрічі учнів 10-11-х класів з представниками ОНУ ім.І.Мечникова у рамках проведення профорієнтаційної роботи.

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 3 електронних картки, проведено корегування 530 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 251 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Видано засобів пересування – 65;
- Ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 309;
- Видано санаторно-курортних путівок –211;
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 6883 громадянин. За наслідками розгляду призначено 1919 субсидії, відмовлено по 250 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 29 вересня по 03 жовтня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 48 чол. на суму 336,00 грн.;
• прання білизни – 40 чол. на суму 900,00 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
• виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 72,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 800 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 28200,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово–комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• Ремонт системи ЦО – вул. Комітетська, 21;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.10.08 – 10.10.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 12 громадян, прийнято до розгляду 10 письмових звернень.


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 23 звернення громадян, 12 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Підготовка узагальненого звіту щодо підготовки об'єктів всіх форм власності до роботи в осінньо-зимовий період, в тому числі заповнення систем центрального опалення хімічно очищеною водою.
Розглянуто 23 справи про адміністративні правопорушення.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 35 звернень.
Прийом суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі. Виїзд за адресами по зверненням громадян з питань самовільного будівництва:
- 2-й Солонцюватий пров., 1-й Солонцюватий пров. – найменування вулиць
- пр. Добровольского, 133 –з питання самовільної установки забору,
- вул. От. Головатого, 24 – з питання самочинного будівництва
- вул. Конноармейская. 51, 54 – з питання призначення аварійними гаражі
- вул. Гер. Сталінграда. 86 – з питання самочинного будівництва
- вул. Висоцького, 9 – з питання самочинного будівництва
Проведена перевірка виконання робіт по обладнанню пандусів об'єктів, які вводяться в експлуатацію.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 21 засіданні суду. Відвідали 7 неблагополучних сімей.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 10 запитів щодо неповнолітніх до різних установ. Підготовлено та оформлено 2 висновки на усиновлення, 3 висновки про позбавлення батьківських прав, поставлені на регіональний облік 2 дитини.
Провели рейд з представником ВКМСН в ході якого 7 дітей, які бродяжили вилучили з вулиці, 2 дитини доставили до центру соціальної реабілітації, до притулку №2.
Запрошені до служби та проведені бесіди з 2 неповнолітніми, що скоїли злочини, відвідали 3 неповнолітніх.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
09.10.08 – Спортивно-розважальна програма «Козацькі розваги» до Дня українського козацтва (БТЮ). 10.10.08 – Зустріч з керівництвом ПТУ № 8 щодо узгодження сумісного плану роботи в напрямку морально-естетичного та морального виховання молоді.
08.10.08 – Обговорення плану роботи метидочного об’єднання з фізичної культури на 2008/2009 навчальний рік.
10.10.08 – Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в природі та збір природного матеріалу (ЦЦЮТ«Зоресвіт»).
07.10.08 – Інвентаризація спортивних пришкільних майданчиків сумісно з Управлінням з питань фізичної культури та спорту.
11.10.08 – Показові виступи вихованців спортивно-оздоровчого клубу «Олімпійські надії».
06.10.08 – Відвідування центру реабілітації «Данко» з метою перевірки фактів, викладених в заяві.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.
11.10.08 – проведено сільськогосподарський ярмарок за адресою: вул. Ген.Бочарова (на дільниці від пр.Добровольського до Дніпропетровської дороги). Прийняло участь 5 районів області: Комінтернівський, Миколаївський, Іванівський, Березовський, Білгород-Дністровський та підприємства району.
На керівника підприємства торгівлі щодо дотримування належного санітарного стану прилеглої території складено 1 протокол.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ „Центр механіка", ТОВ „ЕЛАКС", ВП „Спартак", ЗАТ „Цукрова компанія", ДП „Кращій бетон", ВАТ „Одеська ТЕЦ", ВАТ „Одеська фабрика нетканих матеріалів", „Аргентум", ПВП „Одеський ювелірний", ВАТ „Медлабортехніка", ПП „Сектор", ПП. „Мед сервіс", ТОВ „Аптека-22".
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 101.
Призначені субсидії сім'ям – 38.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 5.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" відповідно 2 та 4.
Оброблено 108 звернень для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 7.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Забезпечено гарячим харчуванням 437 чол. – 14256,25 грн.
Надані продовольчі набори 1600 чол. на суму 66256,00 грн.
Надані комплекти постільної білизни 579 чол. – 32424 грн., ковдри 422 чол. – 11816грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1053 чол. –12276,40 грн.
Надано побутових послуг :
банні послуги 26 чол. –178 грн.;
пральні послуги – 28 чол. – 606,00 грн.,
перукарські Послуги 39 чол. – 364,00 грн.;
ремонт взуття 12 чол. – 11 грн.,
виготовлено окулярів 3 чол. – 197 грн.,
ремонт взуття 12 чол. на суму 132 грн.

Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол. – 1353,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 25 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 10 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 137857,75 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(06.10.08 – 10.10.08)


• Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 30 объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Ришельевская, 11; ул. Терешковой, 20; ул. Гайдара, 16; ул. Болгарская, 12, 48; ул. Дерибасовская, 9; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42; ул. Екатерининская, 1; ул. Колонтаевская, 39; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Банковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Тираспольская, 1; ул. Старопортофранковская, 97; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Прохоровская, 73; ул. Некрасова, 3; Днепропетровская, дор., 82; ул. Бочарова, 13).
• Уровень сбора квартплаты составил –108,7%; сбор платы за водопотребление – 173,2%.
КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 26 шт.: (ул. Гайдара; парк Шевченко; ул. Черноморского Казачества; ул. Р. Кармена; ул. Краснослободская/ул. Известковая; ул. Еврейская/ Покровского; ул. 25 Чапаевской див; ул. Чернышевского; парк Преображенский; парк Победы; ул. Лазарева; ул. Бреуса; ул. Ришельевская/ Бунина; ул. Княжеская; пл. Л. Толстого/ Асташкина; ул. Гайдара; пл. Старосенная; Херсонский сквер).
- корчевка пней – 27 шт.: (ул. Жуковского; Горсад; ул. Ген. Петрова; ул. Старопортофранковская; ул. Еврейская; ул. Радостная/ул. Ген. Петрова; ул. Княжеская; ул. Садовая).
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 45 шт. (ул. Радостная; ул. Белинского; IV-я улица; ул. Радиальная; 16 кв. ЮЗМ; ул. Сортировочная; ул. И. и Петрова; 1 кв. ЮЗМ; ул. Базарная; ул. Деревоотделочная; 14 кв. ЮЗМ).
- покраска металлических опор – 8 шт. (ул. Маразлиевская).
- замена воздушной линии на кабельную – 186м. (ул. Грушевского).
• Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
• Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 13.10.2008г. установлено 8431 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(06.10.08 – 10.10.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 130 317,22 грн., у т.ч.:
- від оренди – 407 300,0 грн.
- від продажу – 1 723 017,22 грн.;

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 29.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 1.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(06.10.08 – 10.10.08)


• Обследование участка побережья в районе 13-й и 16-й ст. Б.Фонтана в связи с предстоящим донамывом пляжей.


• Обследование участка побережья в районе ул. Дача Ковалевского, 89-91 в связи с намечаемым ремонтом водоотводящей штольни № 11 в 2009 году.


• Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.


• Подготовка и выдача 23 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.

 

 
ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(06.10.08 – 10.10.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 220;
- количество отработанных документов – 144;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 14;
• аварийных – 77.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 2;
• Киевский район – 3;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 4.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 5;
• предприятиям – 2.



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(01.09.08 – 30.09.08)


Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони за адресами: квартал, обмежений вулицями Рішельєвською, Базарною, Пушкінською та Успенською; вул. Пастера, 60, кв. 2; вул. Пушкінська, 38/40, кв. 1, 9, 12 (частина); пров. Покровський, 8-пр-т Олександрійський, 15, кв. 14; вул. Спирідонівська. 8. кв. 32; вул. Нова, 10, кв. 22; вул. Спирідонівська, 18/24, кв. 51; вул. Базарна, 6.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України „Про охорону культурної спадщини”, дозволів або з відхиленням від них.
Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: вул. Софіївська, 19; пров. Чайковського, 10; вул. Рішельєвська, 41; квартал, обмежений вулицями: Середньофонтанською, Слєпньова, Канатною, пров. Бісквітним; вул. Дерибасівська, 1, кв. 14-а; узвіз Польський, 5, к. 501; вул. В.Арнаутська, 84. кв. 16; вул. В.Арнаутська, 57; Олександрійський пр-т, 11, кв. 11, 12,13,14; Олександрійський пр-т, 11, кв. 13; вул. Пушкінська, 38/40; пров. Нечипуренко, 15, кв 42; пр. Щепний. 4, кв. 5; вул. Пушкінська, 76, кв. 2; вул. Чорноморського козацтва, 26; Фонтанська дор., 55, кв. 18.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення: вул. Новосельського, 66, кв. 8.
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: пл. Катерининська, 1, кв. 11; вул. Грецька, 7, кв. 34; вул. Дерибасівська, 19 кв. 8; вул. Ланжеронівська, 6; вул. Рішельєвська, 12, кв. 14; вул. Преображенська, 42. кв. 6, 8, 9; вул. Пироговська, 7/9, кв. 199; пров. Пироговський. 6 кв. 2.; узвіз Польський, 6.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок».



КП «СМЭП»
(06.10.08 – 12.10.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 53
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 53
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 35
4. Замена ламп – 159 шт.
5. Нанесена дорожная разметка -пластик – 960,8 м2
6. Установлено дорожных знаков – 72 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 5 шт.
8. Установлено турникетов – 3 м.
9. Рихтовка знаков – 2 шт.
10. Восстановлено дорожных знаков – 2 шт.
11. Ремонт турникет – 2 шт.
12. Рихтовка колонок – 5 шт.
13. Восстановлено колонок – 1 шт.
14. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
15. Ремонт коммутации: ул. Николаевская дор. - Добровольского.
16. Установка закладной: ул. Николаевская дорога - Кишиневская.
17. Ремонт дорожного контроллера: ул. Ильфа и Петрова - Вильямса.
18. Ориентирование дорожных светофоров, знаков: ул. Ак. Королева - Левитана; ул. Днепропетровская дорога - Крыжановка; ул. Щорса - ул. Гастелло; ул. Ак. Королева - 13 трамвай; Люстдорфская дор. - Транспортная; пр-т Шевченко – Шампанский пер.; ул. Софиевская - Торговая; ул. Старопортофранковская - Градоначальницкая; ул. Химическая - Промышленная; Черняховского - Тенистая.
19. Замена дорожного контроллера: ул. Софиевская - ул. Торговая; ул. Балковская - Малиновский суд; ул. Хуторская - ул. Круговая; ул. Столбовая - ул. Новикова; ул. Старопортофранковская - Торговая; ул. И. Рабина - Терешковой.
20. Замена предохранителя: ул. Днепропетровская дорога - ул. Марсельская.
21. Обрезка веток: ул. Добровольского - ул. Затонского; ул. Ак. Заболотного - ул. Крымская.
22. Устранение не приходящего сигнала: ул. Комарова - ул. Ген. Петрова.
23. Укладка труб: ул. Балковская - ул. Дальницкая; ул. Банковская - Разумовская.
24. Изменен режим работы: ул. Пастера - Торговая.
25. Ремонт контрольного кабеля: ул. Ак. Королева - Левитана.
26. Установка козырьков, светофоров: ул. Софиевская - Торговая; ул. Ильфа и Петрова - Глушко.
27. Демонтирован знак «Уступи дорогу» и забран на базу: ул. Средняя - пер. Картамышевский.
28. Подготовка канала под подземную коммуникацию вместе с «Облэнерго». Проложено 63м. пэ трубы в подземной кабельной канализации: ул. Дальницкая - Балковская; ул. Разумовская - Балковская.
29. Ремонт светофора с заменой патронов: ул. Успенская - Маразлиевская.
30. Произведен ремонт кабеля питания по ул. Пушкинская - ул. Ланжероновская №5.
31. Замена трамвайного светофора на объекте: ул. Ат. Головатого - Одария.
32. Демонтаж старой и установка новой подставки, установка радиоантенны: ул. Вильямса - М. Жукова.
33. Очистка металлоконструкции, замена козырьков и светофоров, не следующих объектах:
• № 45 ул. Ришельевская - ул. Бунина;
• № 47 ул. Ришельевская - Троицкая;
• № 48 ул. Ришельевская - Успенская;
• № 15 ул. М. Арнаутская - Екатерининская;
• № 79 Итальянский б-р - Старосенная;
• № 27 ул. Б. Арнаутская - Александровский пр-т.
34. Ремонт УОВ (устройство отсчета времени) с заменой плат: 6-я ст. Фонтанской дороги.
35. Экспериментальное определение места установки радио антенны: ул. Ак. Вильямса - М. Жукова.
36. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
37. Подготовка к монтажу «говорящих светофоров» на следующих перекрестках:
• Краснова - 25-й Чапаевской дивизии;
• Филатова - Космонавтов;
• Филатова - Гайдара.
• «Съемка местности» измерение временных интервалов, изготовление кронштейнов, запись звуковых фрагментов.
38. Подготовка к монтажу системы видеонаблюдения на перекрестке ул. Пушкинская - Еврейская:
• монтаж коммутационного шкафа;
• программирование видео сервера;
• компоновка видео бокса.
39. Проверка таймера обратного отсчета на ошибку при переходе плана координации.
40. Ремонт модулей и блоков ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).
41. Проведение плановых выездов на улицы Успенская и Преображенская, для проверки и редактирования планов координированного управления.
42. Учет интенсивности транспортных потоков на пересечении улиц Успенская – Преображенская.
43. Обследование светофорных объектов города на предмет заторов на дорогах. Сбор данных для последующего изменения в режимах работы.
44. Расчет потребляемой мощности на светофорных объектах по всем РЭС на 2008 год.
45. Обработка и подготовка информации об отключениях электропитания по РЭС.
46. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
47. Обработка информации по ДТП – 2 шт.
48. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.

 

 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(06.10.08 – 10.10.08)


Продолжают радовать одесситов универсальные осенние ярмарки, проводимые выставочными компаниями «ГАЛА – Одесса», «ИНВАЦ», «ЭВЕН» при поддержке управления:
- «Хрустальный башмачок», «Обувь. Кожа. Меха. Одежда» - под такими названиями проходят ярмарки во Дворце спорта, спортивном комплексе «Олимпиец» и в здании ОЦНТИ (ул. Ришельевская, 28).


08-10.10.08 – в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта выставочным центром «Одесский Дом» при содействии ответственных сотрудников управления проведено ряд крупномасштабных международных специализированных выставок:
- VI международная выставка «ПродМашЭкспо»;
- X специализированная выставка «Торговое оборудование»;
- VIII международная выставка «Тара и упаковка»;
- Международный специализированный Форум «ОдессаПродЭкспо».

Основными направлениями в работе выставок были:
- «Технологии и оборудование»;
- «Упаковочные материалы»;
- «Все о пищевой и перерабатывающей промышленности».

Подготовлены вопросы для рассмотрения на заседании областного Координационного совета по вопросам развития предпринимательства на IV квартал.
Проведен анализ деятельности физических лиц-предпринимателей, плательщиков единого и фиксированного налогов, за III квартал 2008 г.
Продолжается подготовительная работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г. г.
Продолжается работа по организации и проведению городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК "Ленинский-35" по вопросу утверждения тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Добровольского, 86.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД "Слепнёва-2" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Слепнёва, 2.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ по вопросу предоставления данных о формировании тарифов на содержание дома и придомовой территории по адресу: ул. Княжеская, 3.
Рассмотрено коллективное обращение и подготовлен ответ жителям дома по ул. Ак. Королёва, 118/1 – по вопросу формирования тарифов на содержание дома и придомовой территории.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору ООО "Энерго-Тепло-Сервис" по вопросу утверждения тарифов на тепловую энергию и услуги теплоснабжения.
Подготовлены предложения к проекту решения исполнительного комитета Одесского городского совета "Положение о порядке комплексной реконструкции кварталов (микрорайонов) устаревшего жилого фонда".
Подготовлена и направлена в управление социальной защиты населения и труда информация о ходе реализации мероприятий программы занятости населения г. Одессы на 2008-2009 годы, утвержденной решением Одесского городского совета от 05.04.2008 г. № 2480-V.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
На выполнение решений Одесского городского совета от 10.07.2008г. №2995-V и от 10.07.2008г. № 2900-V о внесении изменений в Программу социально-экономического развития г. Одессы на 2008 год, подготовлена и направлена Одесскому городскому совету информация о ходе выполнения внесенных изменений за 9 месяцев 2008 г. в части:
- выполнения работ по разработке проектов строительства ливневых коллекторов на ул. Промышленной и Среднефонтанской балке;
- строительства паркингов на ул. Ильфа и Петрова и ж/м Котовского мкр. ІІІ-4-1;
- разработки проекта строительства берегозащитных сооружений;
- капитального ремонта, укрепления «катакомб» и карстовых пустот.
На выполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации от 10.10.2004г. № 820/А-2004 «О плане мероприятий областной государственной администрации по реализации положений Генерального соглашения между Кабинетом Министров Украины, всеукраинскими объединениями организаций работодателей предпринимателей, всеукраинскими профсоюзами и профобъединениями на 2004-2005 годы» подготовлена и направлена в Главное управление труда и социальной политики Облгосадминистрации информация за 9 месяцев 2008 года.
08.10.08 – участие на заседании рабочей группы по подготовке предложений относительно строительства мусоросжигательного завода в городе Одессе.
09-12.10.08 – состоялась Первая украино-немецкая конференция по вопросам партнерства городов в рамках Дней немецкой культуры в Одессе в 2008 году. На конференции собрались представители городов, которые уже взаимодействуют в рамках породненных связей и тех, которые только собираются это сделать. В Форуме приняли участие активисты общественных организаций и институций, поддерживающих партнерство городов. В рамках мероприятия затрагивались такие вопросы, как современный уровень сотрудничества между городами, а также перспективы развития дальнейшей совместной деятельности. Проведение конференции предоставило уникальную возможность обменяться опытом в сфере международных отношений и поделиться идеями относительно будущих проектов.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 10.10.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 15161;
- до адміністратора – 3615.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 12801;
- через адміністратора – 2979.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 15161;
- адміністратором – 3615.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(06.10.08 – 12.10.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 234 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни в количестве 175 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 93 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 410,919 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 382,702 тыс. грн
- доходы от реализации постоянных билетов – 28,217 тыс. грн

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 133 вагонов,
- троллейбус – 149 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(06.10.08 – 12.10.08)
 

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.10.08
 
По адресу: ул.Гоголя 18 – аварийная ветка упала на проезжую часть дороги.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул.Лунина 7а кв. 35 – мужчина закрылся в квартире, на стук в дверь не отвечал.
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры пенсионерке Суркан Л.М. в открытии двери. Мужчина крепко спал.
ул.Лунина, Сегедская, Пушкинская – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
Наличие отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
07.10.08
 
По адресу: пер. Маячный, 3 « Дом ребенка №1 » – ветки дерева упали на территории « Дома ребенка №1 »
Группа ПСР произвела распиловку и уборку веток
По адресу: ул. Бреуса 5,1– дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева
ул. Водопроводная, ул. Бреуса, ул. Гайдара – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
Наличие отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
По адресу: ул. Гайдара 34 кв.7, разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор осколков градусника и провела демеркуризацию помещения
08.10.08
 
По адресу: ул. Заболотного, 10 – упавшее дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части
По адресу:ул. Заболотного 10 – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
Наличие отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
По адресу: Думская площадь 1, обследовать сессионный зал Одесского городского совета на наличие ВОП и СДОВ
Дежурная смена произвела обследование зала. ВОП и СДОВ не обнаружены, радиация в помещении в допустимых пределах.
09.10.08
По адресу: ул. Екатерининская д.7 – пожилая женщина упала в открытый люк.
Дежурная смена произвела извлечение пожилой женщины из люка.
ул. Дерибасовская угол ул. Екатерининской – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ..
Наличие отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
10.10.08
По адресу: ул. Пастера, 29 – частичное обрушение части стены на пешеходную дорожку
Дежурная смена произвела ограждение аварийного участка.
По адресу: ул. Балковская, 87, кв.3 – разбит мед. градусник
Дежурная произвела сбор фрагментов градусника, проведена демеркуризация помещения
ул. Балковская, Маловского 29 – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
11.10.08
По адресу: ул. Гайдара, 76, кв.57 –   разбит медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор ртути и осколки мед. термометра, провела демеркуризацию помещения.
Проведены замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ на ул. Гайдара. Отравляющие вещества в воздухе не обнаружены.
Морвокзал нижний паркинг – змея проникла в салон автомобиля
Дежурная смена извлекла змею (гадюку) из салона авто ВАЗ – 21099
12.10.08
 По адресу: Шампанский переулок – упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки дерева с проезжей части.
Шампанский переулок – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
Наличие отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 279
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- оказана информационная помощь – 246,
- Зелентрест – 3,
- Общество защиты животных – 3,
- Ртуть – 2.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.10.08 – 12.10.08)

Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
06.10.08
10.00
2.
Нарада з директорами ДЮСШ,СДЮШОР:
1. Підведення підсумків проведення „Малих Олімпійських ігор” у Притулку №2;
2. Підготовка шкіл до осінньо-зимового періоду;
3. Підготовка наказів з кадрових питань. Заходи щодо виконання Закону України „Про корупцію”;
4. Представлення Лесяка Є.В. на нагородження „Заслужений працівник фізичної культури та спорту”;
5. Інформація щодо закриття КУ МФСК „Старт”;
6. Поточні питання.
07.10.08
11.00
3.
Міжнародний турнір з вільної боротьби, присвячений видатним борцям України
06-09.10.08
м. Коломия
4.
Змагання з легкоатлетичного кросу за програмою Х-ї міської Спартакіади серед школярів
08.10.08
м. Одеса
парк Перемоги
5.
Чемпіонат України з бадмінтону
08-11.10.08
м. Харків
6.
Кубок з волейболу, присвячений пам’яті Олімпійського чемпіона Є. Лапінського
09-13.10.08
м. Запоріжжя
7.
Традиційний турнір з вільної боротьби
10-12.10.08
м. Клайпеда
8.
Змагання з пляжного футболу за програмою
Х-ї міської Спартакіади серед збірних команд районів серед усіх верств населення
10-12.10.08
м. Одеса
14-а станція Великого фонтану
9.
Чемпіонат України з регбі
11.10.08
м. Київ
10.
Кубок КПНЗ „ДЮСШ зі скелелазіння №12” ІІІ етап (боулдрінг)
11-12.10.08
м. Одеса
за призначення
11.
Першість міста Одеси з художньої гімнастики
11-12.10.08
м. Одеса
КДЮСШ№1
пл. Катерининська, 4/10
12.
Матчева зустріч з гандболу
12.10.08
м. Южний
13.
Першість України з футболу, І ліга
12.10.08
м. Марінівка
Миколаївська область

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее