11:38:42   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.11.08 – 07.11.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 21 мешканець району.
В райадміністрацію надійшло – 235 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
07.11.08 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх;
08.11.08 – участь у загальноміській акції „Посади своє дерево”.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 7 письмових звернень громадян та на 29 листів від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 47 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр.
Контроль щодо запуску систем центрального опалення.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
03.11.08 – засідання комісії з питань погашення заборгованості КП „ЖКС” району.
05.11.08 – нарада з керівниками підприємств, відомств, ТСББ ЖБК з питань погашення заборгованості за теплопостачання.
05.11.08 – узгодження з КП „Міські дороги” технічних характеристик внутрішньоквартальних проїздів та під’їздів до житлових будинків.
05.11.08 – узгодження з КП „Міськзелентрест” висновків проведеної інвентаризації зелених насаджень вздовж внутрішньоквартальних проїздів.
06.11.08 – нарада з керівництвом ТОВ „Одесліфт”.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Канатна, 81; вул. Єлісаветинська, 15; вул. Базарна, 120; вул. Армійська, 15.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 78 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 88 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 6 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 5 розпоряджень згідно МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресою: вул. М. Говорова, 3.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
05-07.11.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (5-7 ст. В.Фонтану, вул. Черняховського, Куликове поле, Привокзальна площа, вул. Пантелеймонівська, вул. Преображенська);
- надано благодійну допомогу центру реабілітації інвалідів та ветеранів ВВВ (вул. Пироговська, 5).

Відділ у справах дітей:
03-07.11.08 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
04.11.08 – проведення рейду „Вулиця-діти” щодо попередження бродяжництва серед неповнолітніх;
05.11.08 – проведення рейду „Урок” щодо неповнолітніх, які не приступили до занять (ЗОШ № 77, 79, 39);
06.11.08 – обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою;
06.11.08 – участь в семінарі обласної служби у справах дітей щодо питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаной із захистом прав дитини.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
04,07,08.11.08 – відповідно до розпорядження Приморської райадміністрації від 25.06.2008 р. №960 „Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу восени 2008 року і засоби щодо його забезпечення” організовано транспорт;
04.11.08 – підготовлено та направлено в управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності інформацію про виконання Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси за 9 місяців 2008року.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
05.11.08 – організовано відвідування концертної програми в Одеському Палаці культури будівельників ім. Л. Українки ветеранами ВВВ, інвалідами, багатодітними сім’ями, людьми похилого віку.

Відділ освіти:
01-06.11.08 – святкові ранки „Золота осінь” у дошкільних навчальних закладах;
03-07.11.08 – районний етап міського конкурсу „Кращий педагогічний працівник дошкільного закладу”;
03-05.11.08 – акція „Колосок пам’яті” серед учнів закладів освіти;
05.11.08 – рейд „Урок” щодо неповнолітніх, які не приступили до занять;
06-08.11.08 – участь школярів ОЗОШ №16, 59 в обласній спартакіаді з гандболу (м. Іллічівськ);
06.11.08 – змагання зі спортивного орієнтування „Осінній марафон” серед вихованців ЦДЮТ „Самоцвіт” (Аркадія);
06-11.11.08 – конкурси на кращий твір, поезію, читців серед учнів закладів освіти, відкриті уроки та виставки у шкільних бібліотеках тощо з нагоди Дня української писемності та мови;
07-11.11.08 – круглий стіл „День української писемності та мови. Здобутки і проблеми.” за участю наукових та громадських організацій, письменників рідного краю (ОЗОШ №57, 68, 38, ОСШ № 117, гімназії № 1, 2 та ліцей „Приморський”);
07-10.11.08 – заходи щодо відзначення Дня заснування ЮНЕСКО серед учнів 8-11 класів (СЗОШ №121, гімназія № 1 та Маріїнська гімназія);
07.11.08 – участь учнів закладів освіти у міському конкурсі авторської пісні „Приморський бульвар” (Міській палац дитячої та юнацької творчості);
07.11.08 – відкриті заняття „Наша мова солов’їна” у дошкільних навчальних закладах з нагоди Дня української писемності та мови.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки підприємств, організацій, установ різних форм власності щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці: СПД „Петербург” та ТОВ „І – Тек Україна”.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів відділу з питань праці вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в Одеському художньо-театральному училищі ім. Б.М. Грекова.
Сектором з атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведена перевірка виконання керівником КУ „Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення” вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими та шкідливими умовами праці.
Проведена комплексна перевірка ТОВ „Картонажно-бумажна фабрика”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам перевірених підприємств, організацій та установ району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій прийнято 164 заяви від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям та прийнято 217 громадян з питань призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 101 перевірку.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 69 громадян.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.11.08 – 07.11.08)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього: за вересень – 3 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 6 чол.
- дітям потерпілим від ЧК (за вересень 2008р.) – 57 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям за 2008р. – 2 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 2;
УВ – 3;
СЗВ – 5.
Встановлено статус:
ІВ – 2;
СПВ – 3.

Прийнято заяв для призначення допомоги – 197 чол. 
- малозабезпеченим сім’ям – 9; 
- матерям-одиночкам – 11; 
- по догляду за дітьми-інвалідами та інвалідами дитинства І, ІІ, ІІІ групи – 6; 
- по вагітності та пологам – 27; 
- при народжені дитини – 69; 
- по догляду за дитиною до 3-х років – 62;
- по піклуванню – 10;
- тимчасова допомога з розшуку – 3.

Перевірка умов праці: ТОВ „Цитофарм”, ПП „ Медфармсервіс”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 62 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян. Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 07.11.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 34 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Люстдорфська дорога, 123, пр-т. Глушка, 18а, 22 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітній період здійснено 4 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний збір інформації щодо включення систем централізованого опалення у житлових будинках усіх форм власності, загальноосвітніх школах, дитячих садочках, медичних закладах, закладах соціально-культурного призначення, фізичної культури і спорту для надання на щоденне засідання міського „штабу по теплу”.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону 0-50” було прийнято 67 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 22;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 3;
- відсутність електроенергії – 8;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- відсутність центрального опалення - 24
- забиття сміттєпровіда - 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 60 звернень. По 6 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
05.11.08 – участь у роботі мобільної групи з поквартального обстеження земельних ділянок з метою залучення юридичних та фізичних осіб – землекористувачів до сплати податку та орендної плати за землю;
06.11.08 – участь у роботі комісії з визначення осіб для надання одноразової матеріальної допомоги для розрахунків за опалення та гаряче водопостачання соціально-незахищеним верствам населення Київського району м. Одеси.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів: 

- обстеження парковок та стоянок району щодо санітарного стану;
- ­ укладення договорів з керівниками автостоянок по збору за паркування автотранспортних засобів;
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
03.11.2008
- підготовлено листа до КП ЖКС району щодо надання інформації про хід виконання розпорядження Одеської державної обласної адміністрації № 885/А-2008 від 27.10.08р. «Про проведення загальнообласної акції «Посади своє дерево»;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно належності території між будинками вул. Обільна, 86 та пров. Південний, 8. Направлено листа до Одеського міського управління земельних ресурсів.
04.11.2008
- розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення телефонних шафів на стіні будинку 3 по вул. 25-ї Чапаївської дивізії та відновлення покриття пішохідної доріжки. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Направлено листа до КП «Міські дороги» та ВАТ «Укртелеком»;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно проведення контрольної перевірки прийнятих заходів щодо виконання вимог припису Інспекції з благоустрою головою ЖБК «Жовтень». Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана.
05.11.2008
- розглянуто листа Санітарно-епідеміологічної станції м. Одеса стосовно результатів перевірки санітарного стану території міста. Здійснено контрольну перевірку;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста стосовно встановлення огорожі прибудинкової території по вул. Ак. Корольова, 64. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення огорожі прибудинкової території по вул. Ак. Корольова, 64. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
06.11.2008
- розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення автозамків по вул. Люстдорфська дорога. 125/4. Відповідь надана.
- підготовлена інформація про хід виконання розпорядження Одеського міського голови № 879-01р від 01.08.2008р. «Про заборону спалювання сухої рослинності на території м. Одеси». Інформація направлена на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М.
07.11.2008
- підготовлена інформація про кількість знесених дерев відповідно до наданих рішень комісії з видалення зелених насаджень Інспекції з благоустрою міста. Інформація направлена на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М.;
- підготовлена інформація про кількість встановлених урн на території району.
- здійснення прийом громадян з питань у сфері благоустрою. Інформація направлена до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- виконання рішень виконавчого комітету Одеської міської ради з питань демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної мережі;
- проведено прийом суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- перевірка торгівельних об’єктів по зверненням громадян та державних служб та надання приписів суб’єктам господарювання з вимогами усунення недоліків;
- згідно розпорядження голови Київської райадміністрації № 1053 від 29.10.2008р. участь у мобільній групі по проведенню перевірок території району з питання стягнення податку на промисел;
- розглянуто та надано відповідь на 11 звернень.

Адміністративна комісія:
06.11.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів про адміністративні правопорушення).
07.01.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- підготовка розпорядження голови райадміністрації про заходи щодо ліквідації снігових заметів у зимовий період 2008-2009рр.;
- надання допомоги в підготовці штабного об’єктового тренування в санаторії ім. Горького;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організація підписки на періодичні видання для ветеранів Великої Вітчизняної війни (144 особи);
- проведення бесіди з громадянином щодо вирішення сімейних конфліктів;
- організація участі студентської молоді в акції „33 хвилини” на Соборній площі з нагоди вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932/1933рр.
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр. в Україні.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 17 судових засіданні;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено акт обстеження житлово-побутових умов;
- проведено 3 рейди перевірки сім’ї за листом дитячої міської поліклініки № 6;
- проведено 2 рейди перевірки неблагополучних сімей;
- проведено перевірку сім’ї за телефонним дзвінком;
- проведено рейд з перевірки сімей, де виховуються підопічні діти.

Відділ освіти:
04.11.08 – проводився семінар для заступників директорів з виховної роботи за темою: „Головні напрямки життєвої підготовки соціалізації школярів” на базі ОЗОШ № 85;
06.11.08 – підведення результатів районного конкурсу „Класний керівник – 2008 року”;
07.11.08 – проведення районного конкурсу екологічних агітбригад на базі ОЗОШ № 72. У конкурсі прийняли участь агітбригади 16 закладів освіти району та ЦДЮТ „Еврика”;
08.11.08 – прийняття участі учнів учбових закладів в патріотичній акції „33 хвилини” на Соборній площі, яка присвячена вшануванню пам’яті жертв Голодомору 1932/1933 років;
- райметодкабінетом організоване проведення районних предметних олімпіад.

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.11.08 – 07.11.08)

За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
03-07.11.08 – проведення в навчальних закладах з учнями 11-х класів ЗОШ району (598 учнів) справ №1 і №3 по стрільби з малокаліберної гвинтівки;
о работе исполнительных органов Одесского городского совета – проведення збору спільно з студентами Одеського технікуму залізничного транспорту, присвяченого Дню скорботи 75 роковини Голодомору;
03-07.10.08 – збирання інформації щодо наданої допомоги багатодітним сім’ям, дітям сиротам, інвалідам та учасникам ВВВ;
03.11.08 – роведення збору для винагородження кращих робітників територіального Центру, присвяченого Дню працівників соціальної сфери;
03-07.11.08 – збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 рр.;
04.11.08 – на базі ОЗОШ №120 проведення районної олімпіади з біології (116 учасників);
05.11.08 – на базі ОЗОШ №31 проведення районної олімпіади з фізики (142 учасника);
07.11.08 – проведення міської перевірки закладів освіти міста з питань організації та атестації педагогічних працівників з урахуванням вимог Типового Положення про атестацію педагогічних працівників України;
08.11.08 – проведення збору спільно з студентами Одеського морехідного училища рибної промисловості ім.О.Соляника, присвяченого Дню скорботи 75 роковини Голодомору у „Поминальній суботі”.

Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронних картки, проведено корегування 550 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 253 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- видано засобів пересування – 77;
- ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 345;
- видано санаторно-курортних путівок –235.
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 7265 громадян. За наслідками розгляду призначено 1940 субсидії, відмовлено по 371 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 3 листопада по 7 листопада 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 26 чол. на суму 182,00 грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 770,50 грн.;
• ремонт взуття – 1 чол. на суму 10,0 грн;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 800 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 28200,00 грн.

 

СУВОРОВСКАЯ РАЙОННАЯ АДМИНИСТРАЦИЯ
03.11.08 – 07.11.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 12 громадян, прийнято до розгляду 63 письмових звернення.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 27 звернення громадян, 19 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання..
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Підготовка узагальненого звіту щодо підготовки об’єктів всіх форм власності до роботи в осінньо-зимовий період, в тому числі заповнення систем центрального опалення хімічно очищеною водою.
Розглянуто 15 справ про адміністративні правопорушення.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 38 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Підготовлена інформація об аварийных деревах по мікрорайону «Пересипьский» згідно рішень комісії по видалення зеленых насаджень, с Инспекции по благоустрою міста.
Проведена перевірка ділянок КП ЖКС «Пересипьській» і КП ЖКС «Північний» на предмет наявності прибирального інвентаря і посипочного матеріалу для боротьби з сніжними занесеннями і ожеледіцей.
Підготовлена інформація по мережах водопроводу в приватному секторі мікрорайону «Пересипській».
Проведена робота з ЖБК, ОСББ з питання перевірки вентканалов.
Проведено нарада з керівниками підприємств та установ Суворовського району з організації виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 28.10.2008р. №1217 «Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території м. Одеси в зимовий період 2008-2009 років »
Постійний контроль за ходом включенням опалення в об'єктах Суворовського району, згідно з розпорядженням міського голови.
Виїзд за адресами по зверненням громадян :
- Шилова, 27 – з питання дозволи установки автотранспорту
- Стельмаха, 7 - з питання самовільного будівництва по вул.Коцюбинського, 2
- Гладкова, 2 – з питання самовільного захвату землі
- Нежджнової, 11А – з питання конфліктної ситуації між сусідами з питання збудованого гаража шляхом захоплення земельної ділянки
- Ширшова, 77 - з питання конфліктної ситуації з питання установки металевого контейнера на сусідній земельній ділянці по вул. Декабристів, 48
- Затонського, 1 – з питання самовільного будівництва
- Миколаївська дор., 231 – ПП «Апельсин» з питання самовільного будівництва, не виявлено.
- Ген. Бочарова, 37а – фітнесклуб «Зебра» з питання самовільного будівництва, не виявлено.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 19 засіданні суду.
Відвідали 4 неблагополучних сімей.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 17 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 2 висновки про доцільність на усиновлення, 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, підготовлено 3 пакети документів оформлення опіки над дітьми.
Провели 2 рейди з профілактики бродяжництва, у ході якого 2 дитини доставили до центру соціальної реабілітації (Боженка, 19-А). Вилучено 4 дітей, 3 дитини влаштовані до притулку №2, 1-ну – до медичного закладу.
Підготовлено список дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування для отримання одноразової допомоги на тепло.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06.11.08 – Районне свято «Осінній бал»
07.11.08 – Районний конкурс екологічних агітбригад «Еко – 2008»
08.11.08 – Тематичний вечір «О слово рідне, хто без тебе я!»
03-10.11.08 – Змагання з баскетболу у Программі ХІ-ої районної Спартакіади серед школярів.
01-09.11.08 – Виставка експонатів декоративно-прикладного мистецтва „Барви осені”
01-09.11.08 – Виставка-конкурс дитячого малюнка „Осінній вернісаж”

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Надання узагальненої щомісячної інформації до ДПІ у Суворовському районі щодо розташування об’єктів дрібно-роздрібної мережі у районі.
Відповідно листа відділу освіти Суворовської районної адміністрації проведення перевірок об’єктів торгівлі розташованих біля закладів освіти на території району, з продажу алкогольних напоїв.
Відповідно рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території м. Одеси» вручення приписів керівникам підприємств торгівлі щодо підготовки до зимового періоду.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ТОВ „Садове тов-во”, ТОВ „Лазурит Блау”, ТОВ „Апекс-Агро”, ТОВ „Сервіс Курзал”.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 127.
Призначені субсидії сім’ям - 83.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 13.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 8 та 11.
Оброблено 118 звернень для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 66.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Забезпечено гарячим харчуванням 437 чол. – 14256,25 грн.
Надані комплекти білизни 3909 чол. – 24105,4 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1006 чол. –12072,40 грн.
Надано побутових послуг : банні послуги 27 чол.- 186 грн.; пральні послуги – 28 чол. – 606,00 грн., перукарські послуги 35 чол.- 327,80 грн.; ремонт взуття 14 чол. – 154,00 грн., виготовлено окулярів 2 чол. – 200 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол.- 1353,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 15 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 20 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 51245,05 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(03.11.08 – 07.11.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 30 объектах (пр. Добровольского, 88; ул. Ришельевская, 11; ул. Терешковой, 20; ул. Гайдара, 16; ул. Болгарская, 12, 48; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Кузнечная, 42; ул. Колонтаевская, 39; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Старопортофранковская, 97; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Прохоровская, 73; ул. Некрасова, 3; ул. Бочарова, 13; ул. Коблевская,37; ул. Садовая, 19; ул. Сахарова, 28).

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 17 шт. (Николаевская дор.; Санаторный пер.; пр. Гагарина; ул. Кузнечная; ул. Запорожская; Новощепной ряд; парк Преображенский; ул. Довженко; ул. И. и Петрова).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 35 шт. (Школьный аэродром; ул. Заболотного; 16 кв. ЮЗМ; ул. Скворцова; Хаджибеевская дор.; ул. Пугачева; ул. Транспортная; ул. Кустанайская; ул. Маловского; 1 кв. ЮЗМ)
- покраска кронштейнов - 25 шт. (ул. Черняховского)
- замена воздушной линии на кабельную - (16 кв. ЮЗМ)
- замена аварийных опор - 2 шт. (ул. Малиновского).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г.Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 10.11.2008г. установлено 9029 шт., всего по плану 11000.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(03.11.08 – 07.11.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 492 072,68 грн., у т.ч.:
- від оренди – 133 300,0 грн.
- від продажу – 358 772,68 грн.;

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 19.

 

УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(03.11.08 – 07.11.08)


1. Подсчёт объёмов намытого песка на пляже «Ланжерон».
2. Замер параметров пляжа между траверсами № 4 и № 5 первой очереди ПОС в районе пляжа «Ланжерон» (причал № 182) в связи с предстоящей засыпкой щебнем.
3. Обследование участка побережья в районе 16-й ст. Б. Фонтана в связи с предстоящим донамывом пляжа.
4. Обследование строительного участка по адресу: г. Одесса, ул. Канатная, 16/Греческая, 1 в связи с жалобой жильцов дома.
5. Выдано 3 технических условия на проектирование объекта.
6. Подготовка и выдача 23 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(03.11.08 – 07.11.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 186;
- количество отработанных документов – 121;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 10.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 14;
• аварийных – 53.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 0;
• Киевский район – 0;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 1.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 5;
• предприятиям – 2.



КП «СМЭП»
(03.11.08 – 09.11.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 37
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 37
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23
4. Замена ламп – 187 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – пластик – 469,5 м2 , краска – 134,4 м2
6. Установлено дорожных знаков – 58 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 25 шт.
8. Замена турникетных ограждений – 2 шт.
9. Замена дорожных знаков – 2 шт.
10. Рихтовка колонок – 13 шт.
11. Рихтовка знаков – 1 шт.
12. Покраска турникетных ограждений – 81 м
13. Установка турникетных ограждений – 12 шт.
14. Мойка отбойников – 177,5 м.
15. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
16. Замена и ремонт УК на следующих объектах: пр-т Свободы – СШ №85; пл. Независимости; ул. Старопортофранковская – ул. Торговая; ул. Черняховского – ул. Тенистая; пл. Деревянко.
17. Работы по изменению режима работы на объекте ул. Дальницкая – ул. Бугаевская: время переключения тактов 18х24х28.
18. Днепропетровская дор.- ул. Марсельская установлен контроллер КС – 16, объект работает согласно заданного режима.
19. Работы по устранению короткого замыкания, замена предохранителя на светофорном объекте ул. Ак. Филатова – ул. Гайдара.
20. пл. Толбухина – перезапуск контроллера КС-3, устранение непреходящих сигналов, замена предохранителя.
21. Работы на светофорном объекте пр-т Шевченко – Шампанский пер. ремонт цепей питания, замена УК, замена патрона, ламп, устранение короткого замыкания.
22. пр-т Шевченко – ул. Армейская – устранение не приходящих сигналов, замена ламп, патрона, установка трех козырьков, подключение блока речевого сопровождения.
23. Изменение режима работы на следующих светофорных объектах: Днепропетровская дор. – ул. Высоцкого 40х3х20; Днепропетровская дор. – ул. Бочарова 18х3х20х3х20.
24. ул. Новосельского – ул. Торговая реконструкция объекта: демонтаж старых светофоров, оттяжек, контрольного кабеля. Установка колонок, светофоров, прозвонка контрольного кабеля, подключение объекта установка контроллера КС – 16.
25. Произведены работы по установке закладной под контроллер ДКУ, прокладка п/э трубы для подземных коммуникаций на светофорном объекте ул. Балковская – ул. Дальницкая в рамках реконструкции ул. Балковской.
26. Отключение поврежденного кабеля, ремонт контроллера ДКУ с заменой МСК на светофорном объекте ул. Ат. Головатого – Балтская дорога.
27. Осуществлен ремонт кабеля с заменой клемника на объекте ул. Щорса – Овидиопольская дорога.
28. Работы по прокладке п/э трубы для подземных коммуникаций на светофорном объекте ул. Балковская – ул. Бугаевская в рамках реконструкции улицы Балковской.
29. Демонтаж светофоров и кабелей с временного светофорного объекта ул. Мельницкая – ул. Головковского по предписанию Городского ГАИ.
30. Произведена установка закладной, новой светофорной колонки монтаж новых светофоров и коммутация контрольного кабеля на объекте ул. Успенская – ул. Канатная вследствии ДТП.
31. Ремонт контроллеров ДКУ с заменой блоков на следующих светофорных объектах: ул. Б. Арнаутская - ул. Канатная (замена МЦП); ул. Базарная – ул. Преображенская (замена стабилизатор); ул. Б. Хмельницкого – ул. Мясоедовская (замена кросплаты блока МСК); ул. Черняховского – ул. М. Говорова (замена блока питания).
32. На светофорном объекте Овидиопольская дорога – Аэропорт произведена установка блоков питания и плат связи для восстановление связи объекта с ЦУПом.
33. Подготовка дорожных контроллеров ДКУ для установки на светофорных объектах: ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Екатерининская – ул. М. Арнаутская. (Плановая реконструкция).
34. Демонтаж контроллера ДКМ, установка ДКУ, перенос кабелей с последующей коммутацией на светофорном объекте ул. Канатная – ул. М. Арнаутская. (Плановая реконструкция).
35. Замена пешеходных светофоров и кабелей на объекте ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская. (Плановая реконструкция).
36. Местное обследование периферийного светофорного объекта на перекрестке ул. Канатная – Итальянский бул. на предмет уточнения разметки, пофазного, разъезда, расстановки оборудования.
37. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорные объекты ул. М. Арнаутская – ул. Екатерининская; ул. М. Арнаутская – ул. Пушкинская, в связи с заменой оборудования.
38. Работы с базой данных ЦУП, связанное с вводом в координированное управление светофорного объекта: 17 ул. М. Арнаутская – ул. Пушкинская в связи с заменой оборудования.
39. Обследование светофорных объектов ул. Ак. Заболотного – ул. Курская, ул. Ак. Заболотного – дом. №12 на предмет уточнения разметки и знаков.
40. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
41. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
42. Обработка информации по ДТП – 12 шт.
43. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
44. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
45. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии на следующих светофорных объектах: ул. Мельницкая – ул. Степовая; ул. Б. Хмельницкого – ул. Мечникова; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская.
46. Монтаж блоков речевого сопровождения (БРС – 1) на следующих объектах: ул. Ришельевская – ул. М. Арнаутская; ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Преображенская – ул. М. Арнаутская.
47. Восстановление координированного управления на светофорном объекте: ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская. (Плановая реконструкция).
48. Распайка «плинтов» после протяжки кабеля ТПП 20х2 на светофорных объектах: М. Арнаутская – пр-т Александровский; Б. Арнаутская – пр-т Александровский.
49. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(03.11.08 – 07.11.08)


30 октября 2008 года ответственные сотрудники в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественной церемонии открытия IХ Международной выставки «Мебель и интерьер», а также IХ Международного форума строительных технологий и инженерных систем «BuildTech 2008», в рамках которого проведен IХ Всеукраинский конкурс архитектурных и дизайнерских реализаций «Золотая Арка».
На выставке и форуме были представлены мебель, предметы интерьера, ковры, напольные покрытия, фасадные и кровельные системы, окна и двери, строительные и отделочные материалы, керамика, сантехника, камень и камнеобработка, металлоизделия, вентиляция, кондиционирование, системы микроклимата, бани и сауны, а также оборудования для очистки воды.
В торгово-выставочном комплексе ООО «ОЦНТИ» с 05 по 08 ноября 2008 года прошла Межрегиональная универсальная выставка-ярмарка «Мы и наши соседи», на которой были представлены: украинские и зарубежные изделия одежды, текстиля, обуви, посуды, головных уборов.
При содействии управления, выставочной компанией МЧП «ЭВЕН» с 04 по 09 ноября 2008 года была проведена в СКК «Одесский дворец спорта» региональная универсальная выставка-ярмарка «Мода.Стиль.Дизайн», на которой были представленны: ткани, одежда, обувь, художественные изделия, украшения.
Продолжается работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Разработан «Порядок разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчет о их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы», который утвержден распоряжением городского головы от 07.11.08г. № 1329-01р.
Разработан проект решения Одесского городского совета «Об отмене приложений № 11 и № 12 решения Одесского городского совета от 15.10.2001 года № 2725-ІІІ «Об установлении местных налогов, сборов и размеров их ставок в пределах, определенных законом».
Подготовлен ответ депутату Одесского городского совета касательно включения мероприятий по развитию мкр. «Шевченко-3» Суворовского района в проект Программы социально- экономического развития города Одессы на 2009 год.
В рамках Международного форума МАГ «Стратегии развития крупных городов. Инвестиционные строительные программы» подготовлен и направлен Паспорт города Одессы в Международную Ассамблею столиц и крупных городов, г. Москва.
Подготовлена информация о ходе выполнения Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской городской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 годы за 2007г. и 9 месяцев 2008 года.
5 ноября 2008 года – участие в заседании рабочей группы по подготовке предложений относительно строительства мусоросжигательного завода в городе Одесса, где обсуждались результаты выполнения поручений, данных на предыдущем заседании рабочей группы.
Подготовлена и распространена информация среди руководителей ведущих предприятий промышленного комплекса города Одессы о проведении с 25 по 28 ноября 2008 г. в г. Киеве VII Международного промышленного форума – 2008, в рамках которого пройдут следующие специализированные выставки:
-Металлообработка (металлообрабатывающие технологии, оборудование и инструмент).
-УкрМашТех (технологии, оборудование для машиностроения).
-УкрСварка (технологии, оборудование и материалы для сварочного производства).
-УкрПластТех (технологии, оборудование для производства и переработки пластмасс).
-Гидравлика. Пневматика.
-Подшипники.
-УкрПромАвтоматизация (автоматизация производства).
-Подъемно-транспортное, складское оборудование.
-Образцы, стандарты, эталоны, приборы (контрольно-измерительные приборы, метрология, сертификация, лабораторное оборудование).
-Безопасность производства (охрана труда, средства защиты, безопасность рабочей зоны).
-УкрВторТех (комиссионная техника и оборудование).
-Субконтракты (поиск партнеров для размещения заказов на производстве);
Продолжалась работа по разработке проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 г.г.
Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р продолжается работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города.
07.11.2008 – участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы.
Подготовлена информация для подготовки ответа в Министерство по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Украины по поводу рассмотрения обращения гражданина относительно повышения тарифов на жилищно-коммунальные услуги в г. Одессе.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД "Слепнёва – 2" по вопросу утверждения тарифов на тепловую энергию, которая производится крышной котельной по адресу: ул. Слепнёва, 2.
Рассмотрен запрос и подготовлен ответ депутату Одесского городского совета по вопросу предоставления копий документов, послуживших основанием для принятия решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 29.07.2008 г. № 933, в части согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, находящихся на балансе государственного производственного жилищно-бытового предприятия корпорации "Укрстрой".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору ДП ЖЭК ОАО "Нептун" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Прохоровская, 3/5.
В Главное управление развития инфраструктуры и энергообеспечения Одесской областной государственной администрации была предоставлена информация по вопросу подготовки предприятий жилищно-коммунального хозяйства и бюджетных учреждений к отопительному сезону на 2008-2009 гг.
Во исполнение пункта 4 решения Одесского городского совета от 05.04.2007 г. № 1118-V "Об установлении для предприятий, учреждений и организаций, которые относятся к коммунальной собственности территориальной громады г. Одессы, части прибыли, подлежащей зачислению в бюджет г. Одессы" управлением предоставлена информация в Одесский городской совет по поводу распределения чистой прибыли коммунальных предприятий.



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(03.11.08 – 07.11.08)


Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони за адресами: пров. Маяковського, 7, кв. 2;
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України „Про охорону культурної спадщини”, дозволів або з відхиленням від них.
Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: Олекасндрівський проспект, 5, кв. 4; вул. Пушкінська, 2, кв. 32; вул. Грецька, 43; вул. Базарна, 2-А, прим. 501; вул. Базарна, 2-А, кв. 4; вул. Базарна, 2-А, кв. 1; вул. Базарна, 2-А, кв. 8; вул. Базарна, 2-А, кв. 2; вул. Базарна, 34; вул. Софіївська, 17, кв. 11; вул. Пастера, 54, кв. 1; пров. Віце-адм. Жукова, 25, кв. 3; вул. Троїцька. 21, кв. 5; вул. Грецька, 45, кв. 3; вул. Мала Арнаутська, 9, кв. 22; вул. Єврейська, 19, кв. 17; вул. Пироговська, 5, кв. 41; пр-т Олександрійський, 11, кв. 11, 12, 13, 14; пр-т Олександрійський, 11, кв. 5/4, 6, 7; Приморський бульвар, 9; вул. Успенська, 26;
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення: вул. Пушкінська, 2, кв. 32; вул. Рішельєвська. 4; Олексіївська площа, 15б.
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Базарна, 7, кв. 15; вул. Старопортофранківська, 9, кв. 1, 1-а.; узвіз Польський, 6.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок».



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(03.11.08 – 09.11.08)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 238 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 117 ед.
в выходные дни в количестве 176 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 96 ед.
- по троллейбусу – 80 ед.

2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 423,168 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 45, 931 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 136,027 тыс. грн.

3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 6 трамваев и 6 троллейбусов.

4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 155 вагонов,
- троллейбус – 159 машины.

5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(03.11.08 – 09.11.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
03.11.08
 
По адресу: ул. Приморская – замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
По адресу: – ул. Ленинградская 36 кв.7 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры   пенсионерке Соколовой О.В. 68 лет в открытии двери квартиры
04.11.08
 
По адресу: ул. Сергодского 33, обрушение стены веранды 2-го этажа
Дежурная смена ликвидировала обрушение аварийной части стены дома
По адресу: ул. Добровольского, ул. Кишиневская, ул. Сергодского – замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
По адресу: пр-т Добровольского /ул. Затонского ДТП – лобовое столкновение 2-х авто
Дежурная смена извлекла Иванченко В.В. Приходько, В.В., блокированных в автомобиле ВАЗ ВН 8526 АМ и передала работникам скорой помощи
05.11.08
 
Одесский областной центр «Юнацкий» (ул. Тенистая) – на территории центра упало дерево. 
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева
Начальник службы 077 –ул. Бреуса и ул. Рекордная   – замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
По адресу: ул. Бреуса угол ул. Рекордной — аварийная ситуация на стреле башенного крана находящегося на строительной площадке.
Дежурная смена произвела осмотр аварийного крана – в результате подъёмных работ был оборван один из тросов стрелы, что привело к складыванию металлических конструкций стрелы пополам. Эксплуатация крана остановлена. Место строй площадки огорожено металлическим забором.
06.11.08
По адресу: ул. Пастера, 21 – упавшие сухие ветки дерева перегородили проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку веток с проезжей части.
Распоряжение начальника службы 077 – район улиц Рассвета, Комарова, Королёва – взятие проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
Отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
По адресу: ул. Краснова д.4-6 – возгорание заброшенного дома.
Дежурная смена произвела обследование помещений после тушения пожара на наличие пострадавших. Пострадавших нет.
07.11.08
Начальник службы 077 – ул. Раскидайловская, ул. Градоначальницкая - замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
По адресу: ул. Шишкина, 48/3, кв. 92 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры Тимохиной А.А. 72 лет в открытии двери
По адресу: ул. Троицкая 56, кв. 3 – обследование аварийной квартиры после обвала штукатурки потолка
Дежурная смена произвела обследование помещений. Аварийное провисание несущей балки, требующее срочного ремонта.
08.11.08
Начальник службы 077 – ул. Ризовская, ул. Градоначальницкая - замеры проб воздуха на наличие отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено
Дежурный ГАИ города – Николаевская дорога – Сортировочная, ДТП наезд автомобиля на столб
Дежурная смена извлекла раненого пассажира блокированного в автомобиле, передала работникам скорой помощи
09.11.08
По адресу: ул. Дача Ковалевского (ДГКБ № 2) —разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 325
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- оказана информационная помощь – 300,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 1
- ДТП – 2;
- ВОП – 1.

за указанный период поступило звонков – - в УЖКХ – 20, - оказана информационная помощь – 300, - Общество защиты животных – 1, - Ртуть – 1 - ДТП – 2; - ВОП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(03.11.08 – 09.11.08)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
10.11.08
2.
Нарада з директорами ДЮСШ,СДЮШОР:
1. Про підготовку річної статистичної звітності по ДЮСШ, СДЮШОР
2.Звіти директорів про результати інвентаризації (письмова інформація)
3. Поточні питання.
11.11.08
3.
Кубок України
з вітрильного спорту
28.10-06.11.08
м. Севастополь
4.
Міжнародний турнір
з вільної боротьби ім. Кулика
07-10.11.08
м. Херсон
5.
Кубок Світу
зі спортивних танців
08-09.11.08
м. Харків
6.
Міжнародний турнір з дзюдо серед юнаків та дівчат
08-09.11
м. Харків
7.
Чемпіонат з футболу
КПНЗ „ДЮСШ з футболу №11»
09.11.08
м.Одеса
стадіон парка ім. Горького 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее