02:10:19   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.11.08 – 21.11.08)

На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 34 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 215 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
18.11.08 – засідання районної координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
18.11.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
18.11.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
18.11.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
22.11.08 – участь громадських організацій та трудових колективів у церемонії урочистого відкриття пам’ятного знаку жертвам голодомору 1923-1933 років в Україні;
22.11.08 – участь громадських організацій та трудових колективів у заходах щодо вшанування Дня пам’ті жертв голодомору в Україні: акції «33 хвилини», Всеукраїнської акції «Засвіти свічку».

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 5 письмових звернень громадян та на 21 лист від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 87 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр.
Контроль щодо запуску систем центрального опалення.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
19.11.2008 – нарада з керівниками відомств, ЖБК, ТСББ з питання надання адресної муніципальної допомоги пільговій категорії громадян на оплату комунальних послуг з теплопостачання.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Канатна, 100/1; вул. Пастера, 34; вул. Торгова, 49.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 89 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 98 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 8 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Торгова, 49; вул. Базарна, 34.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
17-21.11.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (5-7ст. В.Фонтану, вул. Черняховського, Куликове поле, Привокзальна площа, вул. Пантелеймонівська, вул. Преображенська);
- надано благодійну допомогу центру реабілітації інвалідів та ветеранів ВВВ (вул. Пироговська, 5).

Відділ у справах дітей:
17-21.11.08 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
18.11.08 – проведення рейду щодо дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 7 сімей);
20.11.08 – проведення рейду щодо дітей, які займаються бродяжництвом та жебракуванням (вилучена 1 дитина, яка доставлена до притулку №2);
20.11.08 – участь в засіданні круглого столу «Дитинство без насильства» (Клуб медпрацівників).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
19,20.11.08 – участь у проведенні інвентаризації демонстраційних майданчиків та автосалонів;
18,21,22.11.08 – відповідно до розпорядження Приморської райадміністрації від 25.06.2008 р. № 960 „Про проведення чергового призову громадян 1983-1990 років народження на строкову службу восени 2008 року і засоби щодо його забезпечення” організовано транспорт.

Відділ освіти:
18-21.11.08 – проведення заходів в закладах освіти району до Всесвітнього дня дітей (акції „Діти, допоможіть дітям”, конкурс малюнків „Світ очима дітей”);
19-23.11.08 – вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій : проведення науково-практичних конференцій „Голодомор 33 – прямі та непрямі докази”, „круглих столів” за участю учнів старших класів та представників громадських організацій „Запам’ятаймо уроки історії назавжди” (Юридичний ліцей, Маріїнська гімназія, ліцей „Приморський”, ОСЗОШ №50, 37, 117, ОЗОШ №57, 77, 101, 16,38);
19.11.08 – районний семінар для вчителів історії та права „Історія Холокосту в Україні” (ОНВК „Гімназія № 2) ;
19.11.08 – районний тур конкурсу читців, поетів „Срібне слово” серед учнів 5-8 класів (ЦДТ „Моряна”) ;
20.11.08 – районний тур конкурсу читців, поетів „Срібне слово” серед учнів 9-11 класів (ЦДЮТ „Дивосвіт”) ;
20-21.11.08 – проведення святкових концертів у притулках для неповнолітніх за участю вихованців позашкільних закладів з нагоди Всесвітнього дня дітей;
21.11.08 – районний конкурс „Розумники та розумниці” серед учнів ОЗОШ № 16, 62, 52, 101 (ЦДТ „Моряна”) ;
21.11.08 – проведення вистави „Свет Ясной Поляны”, присвяченої до 180-річчя з дня народження Л.Толстого (гімназія № 1);
21.11.08 – фінальні змагання інтелектуального конкурсу „Брейн-ринг” серед учнів ОЗОШ №59, 122, 117, 10, 52, 37, 43, 56 та ліцею „Приморський” (ЦДЮТ „Дивосвіт”).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснена перевірка Територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Приморського району.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів відділу з питань праці вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в ТОВ „Новолог”.
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснено контроль за виконанням керівниками ТОВ «Сан Клін», ТОВ «Дарл», ТОВ «Віва», ТОВ «Гідромонтаж» вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій прийнято 138 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям та прийнято 239 громадян з питань призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 100 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 52 громадянина.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.11.08 – 21.11.08)

Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за жовтень – 532 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат.
за 2008р. (частк.) – 35 чол.
- дітям потерпілим від ЧК (за жовтень 2008р.) – 57 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям за 2008р. – 2 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 1;
СЗВ – 1.


Встановлено статус:
ІВ – 1;
СПВ – 1.

Проведена планова перевірка:
ТОВ „ТД „Смачна індичка”;
ПП „Нііса”;
ТОВ „Р. Маркс”;
ТОВ „Інтер-пол”;
Споживчий кооператив „Автостоянка „Центральна-29”.

Перевірка умов праці: КП ЖКС „Чорноморський”, МПП „Юлія”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 75 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.


Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 21.11.2008р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень було розглянуто 32 листа громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Проведено агітаційні збори з мешканцями будинків за адресами: вул. Люстдорфська дорога, 125/1, 125/2, 168 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітній період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний збір інформації щодо включення систем централізованого опалення у житлових будинках усіх форм власності на території Київського району для надання на щоденне засідання міського „штабу по теплу”.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону «0-50» було прийнято 55 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 13;
- відсутність холодної води – 3;
- відсутність гарячої води – 3;
- відсутність електроенергії – 10;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- спалення листя на прибудинкової території – 3;
- відсутність центрального опалення – 20;
- протікання кровлю – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 43 звернення. По 12 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 19 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
17.11.2008
- розглянуто контрольне питання відносно звернень завідуючої бібліотеки № 45 за адресою: вул. Ак. Корольова, 71/1, стосовно облаштування огорожі прилеглої території до приміщення бібліотеки. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана;
- розглянуто листа Управління транспортного господарства Одеської міської ради, стосовно встановлення вуличних меблів за зупиночних комплексах за адресою: пр-т. М. Жукова. Відповідь надана.
18.11.2008
- розглянуто звернення депутата Одеської міської ради, стосовно паркування автотранспорту по пр-ту. М. Жукова біля ринку „Успіх”. Направлено листа до відділу Державтоінспекції. Відповідь надана;
- підготовлено листа до Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, стосовно прийняття заходів до керівництва пункту прийму вторсировини за адресою: вул. Ак. Корольова, 85. ;
19.11.2008
- направлено листів до керівників органів СОН „Чуваївка”, „Дружний”, „10-а ст. В. Фонтану”, „Золотий берег”, „Дмитрівка”, „Тульський” для придбання необхідного інвентарю для прибирання території від снігу та ожеледиці;
- підготовлено інформацію до Інспекції з благоустрою Одеської міської ради, стосовно встановлення урн для мілкого побутового сміття на території району;
- підготовлено листа до КП „Одесміськелектротранс”, стосовно проведення робот з покосу трави на ділянці трамвайної колії від 8-й ст. Люстдорфської дороги до вул. Архітекторської.
20.11.2008
- розглянуто листа міської СЕС, стосовно виявлених недоліків в ході об’їзду території міста 05.11.2008р. Здійснено контрольну перевірку щодо усунення виявлених недоліків;
- прийняття участі у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- складено графік прибирання території приватної забудови.
21.11.2008
- розглянуто листа Управління дорожнього господарства Одеської міської ради стосовно надання адрес облаштування площадок під контейнера для ТПВ при реконструкції вул. Фонтанська дорога від 9-ї до 12-ї ст. В. Фонтану. Інформація направлена адресату.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- підготовка та прийняття участі у заходах 22.11.2008р. - Дня пам’яті жертв голодоморів (придбання свічок, сирників та дощових накидок);
- проведено прийом суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- перевірка торгівельних об’єктів по зверненням громадян та державних служб та надання приписів суб’єктам господарювання з вимогами усунення недоліків;
- згідно розпорядження Київської районної адміністрації „Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території Київського району м. Одеси в зимовий період 2008-2009гг.” надання приписів керівникам об’єктів торгівлі щодо підготовки підприємств району до роботи у зимовий період;
- розглянуто та надано відповідь на 10 звернень.

Адміністративна комісія:
20.11.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 21 протокол про адміністративні правопорушення).
21.01.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;

Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- участь у радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
- контроль проведення штабного об’єктового тренування в ТОВ „Телекарт-Прилад”;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- совмістно з організаційним відділом прийняття участі у заходах щодо відкриття пам’ятника, присвяченого вшануванню жертв Голодомору 1932-1933р.;
- оформлення щорічної підписки періодичних видань для інвалідів Київського району м. Одеси;
- здійснення заходів щодо підготовки урочистої зустрічі з головою Київської райадміністрації в приміщені актової зали Київської райадміністрації, присвяченої „Міжнародному дню інвалідів”;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933рр. в Україні.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 20 судових засіданнях;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов;
- прийнято участь у профілактичних рейдах з попередження дитячої безпритульності та бездоглядності;
- проведено 2 рейди перевірки неповнолітніх, які знаходяться на профілактичному обліку у відділі у справах дітей;
- проведено рейд перевірки утримання дітей, які знаходяться під опікою.

Відділ освіти:
20-21.11.08 – організована участь переможців заочного районного конкурсу „Класний керівник – 2008” у міському етапі цього конкурсу, який пройшов на базі ОЗОШ № 37. За результатами конкурсу класні керівники ОЗОШ № 106, ОНВК „Гармонія” та гімназія № 9 посіли призові місця на міському конкурсі „Класний керівник-2008”;
21.11.08 – на базі гімназії № 9 організовані районі змагання з шашок;
22.11.08 – участь у патріотичній акції „Запали свічку” на соборній площі присвяченої вшануванню пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років, в який прийняли участі близько 400 вчителів та учнів закладів освіти району;
- рай методкабінетом підведені підсумки проведення районних предметних олімпіад;
- переможці районного конкурсу екологічних агітбригад команда ОНВК „Гармонія” прийняли участь у обласному етапі цього конкурсу та посіла І місце.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.11.08 – 21.11.08)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
17-21.11.08 – збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 рр.;
17-21.11.08 – збирання інформації щодо наданої допомоги багатодітним сім’ям, дітям сиротам, інвалідам та учасникам ВВВ;
18.11.08 – проведення Галаконцерту V-го районного студентського фестивалю „Кленовий лист – 2008”, присвяченого до Міжнародного дня студентів;
20.11.08 – проведення семінару для вчителів російської мови та літератури, слухачів курсів підвищення кваліфікації ОІВУ на базі ОЗОШ №19;
20.11.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Міжнародному дню дитини;
21.11.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Дню пам’яті жертв голодомору та політичної Репресії;
22.11.08 – проведення збору, присвяченого Дню скорботи 75 роковини Голодомору у „Поминальній суботі”.

Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронних картки, проведено корегування 2700 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 236 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- видано засобів пересування – 86;
- ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 351;
- видано санаторно-курортних путівок –246.


До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 7431 громадян. За наслідками розгляду призначено 1992 субсидії, відмовлено по 373 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 17 листопада по 21 листопада 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 30 чол. на суму 210,00 грн.;
• прання білизни – 34 чол. на суму 837,50 грн.;
• ремонт взуття – 1 чол. на суму 10,0 грн;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 800 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 28200,00 грн.

 

 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.11.08 – 21.11.08)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян, прийнято до розгляду 63 письмових звернення.

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 27 звернення громадян, 23 – звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання..
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Підготовка узагальненого звіту щодо підготовки об’єктів всіх форм власності до роботи в осінньо-зимовий період, в тому числі заповнення систем центрального опалення хімічно очищеною водою.
Розглянуто 20 справ про адміністративні правопорушення.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 38 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Підготовлена інформація об аварийных деревах по мікрорайону «Пересипьский» згідно рішень комісії по видалення зеленых насаджень.
Проведена нарада з представниками ВАТ «Одесагаз», БМУ 463, ВАТ «Чорноморгідробуд», КП ЖКС «Північний» з питання газифікації житлового будинку №66 по вул.. Ак. Заболотного.
Проведена нарада з представниками УКБ Одеськміськради, ВАТ «ОДБК», ВАТ «Одесоблєнерго», КП «Теплопостачання міста Одеси» з питання підключення до тепло- і електромереж будинку буд. №14В, (Дніпропетровська дорога, 77, корп.2) по постійній схемі.
Проведена нарада з керівництвам ПП «Химтяжмонтаж» ТОВ з питання узгодження технічної документації по розширенню і реконструкції існуючих потужностей даного підприємства.
Підготовлена інформація по мережах водопроводу в приватному секторі мікрорайону «Пересипський».
Підготовлена інформація на протокол доручень першого заступника міського голови Ворохаєва А.І. з питання підключення до тепло- і електромереж будинку буд. №14В (Дніпропетровська дорога, 77, корп.2) по постійній схемі.
Підготовлена і направлена інформація до Інспекції з благоустрою по виявленню місць відсутності кришок люків і грат зливної каналізації з вказівкою їх приналежності.
Направлено до суду три пакети документів по самовільної реконструкції квартир за адресами:
- вул. Ак. Заболотного, 56/4, кв. 12
- вул. Ак. Заболотного, 71/1, кв. 55
- вул. Дніпропетровська дор., 83/1, кв. 112
Постійний контроль за ходом включенням опалення в об'єктах Суворовського району, згідно з розпорядженням міського голови.
Виїзд за адресами по зверненням громадян:
- вул. Поштова, 3 – з питання планування майданчика з установкою бетонної огорожі;
- вул. Шилова кут вул. Грушевського – з питання встановлення власника не функціонуючого продуктового магазина.
- пр. Добровольського, 106, 4-а Суворовська, 2-а Суворовська, 3-я Суворовська, 30 лінія, 29 лінія, 28 лінія, 15-лінія, 10 лінія – з питання перевірки об'ємів виконаних робіт по асфальтуванню внутрішньоквартальних проїздів.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 33 засіданнях суду.
Відвідали 7 неблагополучних сімей.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 40 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 2 висновки про доцільність на усиновлення, 2 пакети документів на зняття опіки над дітьми, підготовлено 3 пакети документів оформлення опіки над дітьми.
Провели 4 рейди з профілактики бродяжництва. Вилучено 9 дітей, дитини доставлені до притулку №2,

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06.11.08 – Районне свято «Осінній бал» (БТЮ «Тоніка»).
07.11.08 – Районний конкурс екологічних агітбригад «Еко – 2008» (БТЮ «Тоніка»).
08.11.08 – Тематичний вечір «О слово рідне, хто без тебе я!» (ДПК «Патріот»).
03-10.11.08 – Змагання з баскетболу у Программі ХІ-ої районної Спартакіади серед школярів.
01-09.11.08 – Виставка експонатів декоративно-прикладного мистецтва «Барви осені» (ЦДТЮ»Зоресвіт»).
01-09.11.08 – Виставка-конкурс дитячого малюнка «Осінній вернісаж» (БТЮ «Тоніка»).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Надання узагальненої щомісячної інформації до ДПІ у Суворовському районі щодо розташування об’єктів дрібно-роздрібної мережі у районі.
Відповідно листа відділу освіти Суворовської районної адміністрації проведення перевірок об’єктів торгівлі розташованих біля закладів освіти на території району, з продажу алкогольних напоїв.
Відповідно рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. №2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території м. Одеси» вручення приписів керівникам підприємств торгівлі щодо підготовки до зимового періоду.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
ТОВ. „Агро- крок”. ПП „Екс по Сервіс”, ТОВ.”Автотехнокомплект”, ПХКО „Рарітет”, ВАТ „Одесліфт”, Одеська філія ТОВ.”Алкодом”, „Алкодом-Т”, ТОВ. „Варіант Фос”.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 125.
Призначені субсидії сім’ям – 452.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 34.
Видано посвідчень „Ветеран війни” та „Ветеран праці” відповідно 7 та 6.
Оброблено 121 звернень для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 40.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян:
Забезпечено гарячим харчуванням 437 чол. – 14256,25 грн.
Надані предмети гардеробу : 3051 чол. – 72688,55 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів 1006 чол. – 12072,40 грн.
Надано побутових послуг : банні послуги 27 чол. – 186 грн.; пральні послуги – 28 чол. – 606,00 грн., перукарські послуги 35 чол. – 327,90 грн.; ремонт взуття 14 чол. – 154,00 грн., виготовлено окулярів 2 чол. – 200 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації 22 чол. – 1353,00 грн.
Підтримка ветеранів ВВВ, учасників БД та реабілітованих громадян – 51 чол. на суму 5200,00 грн.
Надано адресна щомісячна грошова допомога сім’ям загиблих, дітям загиблих працівників ОВС, дітям сиротам 35 чол. – 11300,00 грн.
Надано адресної грошової допомоги в особливих випадках за рішенням піклуванням ради УСЗН таП 7 чол. – 2600,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 34 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 19 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 120944,1 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(17.11.08 – 21.11.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 26-ти объектах: (пр. Добровольского, 88; ул. Ришельевская, 11; ул. Гайдара, 16; ул. Болгарская, 12, 48; ул. Тенистая, 10; ул. Новосельского, 91; ул. Варненская, 7-А; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Некрасова, 3; ул. Бочарова, 13; ул. Коблевская, 37; ул. Сахарова, 28; ул. Базарная, 2; ул. Дерибасовская, 9; ул. Мельницкая, 22).
Уровень сбора квартплаты составил – 50,8 %, сбор платы за водопотребление – 74,8 %.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 5 шт.: ул. Посмитного; Фонтанская дор.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 89 шт.: ул. Балковская; ул. Артиллерийская; Ипподромный пер.; ул. 17 Линия; ул. Парковая; ул. Осташкина; ул. Ицхака Рабина; ул. Тульская; ул. Чернышевского; ул. Горизонтальная; Интернациональный пер.
- строительство нового наружного освещения – 10 (пер. Грузовой; ул. Новикова).
- замена воздушной линии на кабельную – 360 м. ул. Промышленная; Днепропетровская дор.).
- замена аварийных опор – 1 шт.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 24.11.2008г. установлено 9245 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(17.11.08 – 21.11.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 644 694,69 грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 270 000,00 грн.
- від продажу – 1 374 694,69 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 26.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 4.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(17.11.08 – 21.11.08)


1. Обследование участка морского побережья и склонов в районе пляжей «Ланжерон», «Отрада» и «Дельфин».
2. Принятие участия в совещании при Управлении капитального строительства ОГС по вопросу развития сети морского прибрежного транспорта.
3. Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.
4. Подготовка и выдача 18 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(17.11.08 – 21.11.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 231;
- количество отработанных документов – 117;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 7;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 8.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 19;
• аварийных – 61.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 5;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 5.

-количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 1.

 

 
КП «СМЭП»
(17.11.08 – 23.11.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 86
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 86
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 23
4. Замена ламп – 188 шт.
5. Нанесена дорожная разметка краска – 250,56 м2
6. Установлено дорожных знаков –71 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 16 шт.
8. Замена дорожных знаков – 7 шт.
9. Рихтовка знаков – 1 шт.
10. Рихтовка колонок – 5 шт.
11. Установка турникетных ограждений – 18 м.
12. Покраска колонок – 6 шт.
13. Покраска моста – 611 м.
14. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
15. Устранение непреходящих сигналов: ул. Малиновского – ул. Спартаковская; ул. В. Стуса – 2 Г; ул. Старопортофранковская – ул. Ясиновского; ул. Преображенская – ул. Щепкина; ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Черняховская – ул. Тенистая; ул. Белинского – театр «Музкомедии»; Французский б-р – ул. Пироговская.
16. Установка и подключение доп. секции и пешеходного светофора: ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Балковская – ул. Маловского.
17. Мытье линз на ул. Малиновского – ул. Радостная.
18. Устранение короткого замыкания в ящике: ул. Ак. Королева – ул. Тополева.
19. Прокладка 220м. контрольного кабеля на светофорном объекте ул. Екатерининская – ул. Троицкая.
20. Замена и ремонт УК на следующих светофорных объектах: ул. Черноморского Казачества – ул. Ярмарочная; ул. Ген. Петрова – ул. Гайдара; ул. Ак. Королева – 13 трамвай; ул. Малиновского – ул. Спартаковская; ул. Хуторская – ул. Круговая; ул. Старопортофранковская – ул. Градоначальницкая; ул. Черняховского – ул. Тенистая; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Ефимова – ул. Бреуса.
21. Ориентирование светофоров и дорожных знаков: ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Нежинская – ул. Дворянская («Главная дорога»; «Пешеходный переход»); пл. 10 Апреля («Автобусная остановка»); ул. Екатерининская – ул. Б. Арнаутская; ул. Ильфа и Петрова – ул. Ак. Глушко; ул. Канатная – ул. Семинарская; пр-т Шевченко – Дворец Спорта («Пешеходный переход»).
22. Произведены работы на объектах: ул. В. Стуса – ул. Малиновский Суд (проложен кабель, натянут трос, установлена светофорная колонка с транспортным светофором и закладная); ул. Щорса – ул. Туристская (Реконструкция).
23. Подключены в работу транспортные светофоры ул. Балковской – ул. Заньковецкой.
24. Натянута оттяжка на ул. 1-й ст. Люстдорфской дороги.
25. Был произведен перезапуск дорожного контроллера на следующих объектах: ул. М. Жукова – ул. Ак. Глушко; ул. Космонавтов – ул. Ак. Филатова.
26. Переподключение на другой источник питания: Днепропетровская дор. – ул. Ак. Заболотного.
27. Установка светофоров: 6-я ст. Б. Фонтана.
28. Выровнен дорожный знак на пл. 10-го Апреля.
29. Замена предохранителя и ремонт кабеля на ул. 5-й ст. Б. Фонтана.
30. Натяжка проволоки и подвязка кабеля: пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская.
31. Произведен ремонт контроллеров с заменой блоков на следующих объектах:
№9 ул. Разумовская – ул. Мечникова;
№49 ул. Ришельевская – ул. Пантелеймоновская.
32. Установка закладных и перекладка пэ трубы подземной коммуникации под следующие светофорные объекты: ул. Балковская – ул. Дальницкая; ул. Балковская – ул. Разумовская; ул. Балковская – ул. Заньковецкая (демонтаж колонки со светофором и кабелем).
33. Ремонт контроллера ДКМ с заменой блоков и ремонтом кабеля питания по ул. Пушкинская – ул. Б. Арнаутская.
34. Восстановление телеуправления и телевидения, подрезка веток на улицах: Пушкинская; ул. Екатерининская; ул. М. Арнаутская; ул. Б. Арнаутская.
35. Реконструкция объекта с заменой контроллера и перекоммутация на ул. Екатерининская – ул. М. Арнаутская
36. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
37. Монтаж блоков речевого сопровождения (БРС-1) на перекрестках:
- Екатерининская – Пантелеймоновская;
- Тираспольская пл.
38. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии:
- Химическая – М. Грушевского;
- Мельницкая – Степовая;
- Пестеля – М. Грушевского;
- Колонтаевская - Разумовского.
39. Перезапись и установка нового программного обеспечения для ДКП на перекрестке: Белинского – Б. Арнаутская.
40. Ремонт модулей и блоков ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).
41. Ввод в координированное управление светофорный объект №15 ул. М. Арнаутская – ул. Екатерининская.
42. Работы с базой данных ЦУП, связанное с вводом в координированное управление светофорного объекта: № 24 ул. Б. Арнаутская – ул. Пушкинская в связи с заменой оборудования.
43. Изменение программного обеспечения в базе данных ЦУП на светофорном объекте №182 Фонтанская дор. – пер. Экономический.
44. Перепрограммирование светофорного объекта № 21 Б. Арнаутская – Белинского.
45. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
46. Подготовка и сбор данных для формирования еженедельного отчета по работе всех участков.
47. Обработка информации по ДТП – 16 шт.
48. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(17.11.08 – 21.11.08)


Участие в церемонии открытия и возложения цветов к памятнику жертвам Голодомора 1932-1933 годов, а также в акции «Зажги свечу».
Внесены предложения касательно участия представителей исполнительных органов Одесского городского совета в конференции «Системные и сбалансированные инвестиции для обеспечения необходимого уровня развития туризма в Украине к Евро 2012».
Для подготовки обобщенной информации по выполнению работ по коррекции денежной оценки земель г. Одессы для управления земельных ресурсов подготовлена и направлена информация по порту.
Участие в работе рабочей группы по развитию прибрежного транспорта.
Подготовлен и направлен на согласование проект распоряжения о создании рабочей группы для оперативного отслеживания экономической ситуации в городе и разработке своевременных мероприятий по предотвращению последствий финансового кризиса.
Продолжается работа по подготовке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовлена аналитическая записка по усовершенствованию форм социального партнерства в рамках выполнения соглашений всех уровней с профсоюзами и организацией работодателей.
Подготовлены основные показатели экономического и социального развития города для размещения на официальном сайте города Одессы.
одготовлены изменения к распоряжению городского головы от 20.04.2007р. № 308-01р «Об организации выполнения Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской городской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 годы» в части изменений в составе согласовательной комиссии по выполнению Соглашения.
Подготовлены предложения по участию города Одессы в экспозиции «Концепция развития городов Украины» в рамках подготовки национальной экспозиции Украины на международной выставке «Экспо-2010».
Подготовлена и направлена информация для проведения расчета рейтинга городов и районов Одесской области по состоянию развития и поддержки малого предпринимательства г. Одессы за 2007 год.
Проведена работа с банковскими структурами города с целью доведения до субъектов малого предпринимательства информации о проекте частичного возмещения процентных ставок по кредитам, привлеченным для реализации инвестиционных проектов;
Продолжается работа по организации и проведению городского конкурса на звание «Лучший предприниматель г. Одессы» с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города.
Рассмотрено обращение, поступившее на официальный сайт города, и подготовлен ответ заявителю по вопросу различия тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: Фонтанская дор., 51 "а", Фонтанская дор., 51 "б".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику УЖКХСР ОАО "Черноморгидрострой" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: ул. Генерала Бочарова, 21, ул. Ак. Заболотного, 30, ул. Спиридоновская, 26, ул. Коблевская, 10/12, Фонтанская дор., 67 "а", ул. Генерала Швыгина, 34 "б".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ОСМД "Мрия-5" Князеву П.П. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: ул. Большая Арнаутская, 86 и 86 "а".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ заявителю по вопросу тарифа на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Пастера д. 19.
Управлением подготовлена информация по вопросу обновленных расчётов прогнозных поступлений налога на прибыль предприятий коммунальной собственности г. Одессы на 2009 г., с учётом фактических поступлений за 9 месяцев 2008 года, обновлённых расчетов прогнозных поступлений части прибыли, которая зачисляется в бюджет г. Одессы на 2009 г., с учётом фактических поступлений за 9 месяцев 2008 года, а также прогнозных поступлений средств в целевой фонд Одесского городского совета.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 21.11.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів –16311;
- до адміністраторів – 4265.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 13866;
- через адміністратора – 4277.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів –16311;
- адміністратором – 4265.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(17.11.08 – 23.11.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 234 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни в количестве 183 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 100 ед.
- по троллейбусу – 83 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 401,327 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 383, 811 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 17,516 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 7 трамваев и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 160 вагонов,
- троллейбус – 148 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(17.11.08 – 23.11.08
)

Дата
Что произошло
Принятые меры
17.11.08
 
Распоряжение начальника службы 077 – район улицы Старопортофранковской – взятие анализа воздуха на наличие отравляющих веществ.
В данном районе отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
18.11.08
 
По адресу: пр-т Александровский, 3 – обрушение карниза жилого дома.
Дежурная смена произвела обследование и ограждение аварийного участка.
19.11.08
 
Распоряжение начальника службы 077 – район ул. Степовая, ул. Богдана Хмельницкого – взятие анализа воздуха на наличие отравляющих веществ.
В данном районе отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
По адресу: ул. Агрономическая, 54 – оказание помощи мужчине упавшему
в колодец
Дежурная смена подняла из колодца Дорошенко С.П.
20.11.08
По адресу: ул. Королева 8 кв. 70, разбит бытовой медицинский термометр
Дежурная смена собрала осколки термометра и ртуть ~ 3гр., провела демеркуризацию помещения
Распоряжение начальника службы 077 – район ул. Королева, ул. 25-й Чапаевской дивизии – взятие анализа воздуха на наличие отравляющих веществ.
В данном районе отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.
21.11.08
По адресу: ул. Королева, 5 –аварийные ветки дерева упали на проезжую часть
Дежурная смена произвела уборку упавших веток с проезжей части.
Дежурный гор. исполкома —Лидерсовский бульвар — ветер сорвал покрывную накидку с памятника.
Дежурная смена произвела работы по закреплению накидки на памятнике.
22.11.08
По адресу: ул. Ак. Вильямса,62 – упавшее дерево перегородило пешеходную дорожку.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с пешеходной дорожки.
По адресу: ул. Терешковой, 52, кв.18 – невозможно снять с распухшего пальца руки обручальное кольцо.
Дежурная смена оказала помощь Бабий В.В.- кольцо распилено и снято с сильно опухшего пальца руки.
По плану ГИК – Соборная площадь – обследование прилегающей к Спасо-Преображенскому собору территории на предмет готовности к проведению мероприятия памяти жертв голодомора.
Прилегающая территория к Спасо-Преображенскому собору обследована. Аварийные поломанные ветки деревьев убраны.
По адресу: ул. Базарная,17, Приморская, 48, Жевахова гора, Щепкина, 6, Екатерининская,10, Успенская, 8 – жалобы на неопределенный запах.
Сообщено в Управление экологической безопасности. Проведены замеры проб воздуха главным управлением МЧС и экологами
Житель города – спуск Матросский, 3 – упавшее дерево перегородило проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Варненская д.12/3 – дерево упало на автомобиль «ДЭУ – ЛАНОС», г.н. ВН3578СЕ в внутри салона люди.
Дежурная смена произвела распиловку дерева и извлечение людей из покореженного салона.
23.11.08
По адресу: Люстдорфская дорога, 170/2, кв. 58 – открывание двери квартиры гражд. Бабошиной Н. Н., 1930 г/р.
Дежурная смена открыла двери в присутствии мастера ЖЭКа.
Распоряжение начальника службы 077 – район ул. Среднефонтанская, пр-кт Гагарина – замер проб воздуха на наличие отравляющих веществ.
В данном районе отравляющих веществ в воздухе не обнаружено.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 340
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- оказана информационная помощь – 319,
- Ртуть – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.11.08 – 23.11.08)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
24.11.08
2.
Нарада з директорами ДЮСШ,СДЮШОР:
1. Звіти директорів щодо участі у змаганнях всіх рівнів у 2008 році;
2. Аналіз проведених перевірок ДЮСШ, СДЮШОР, які контролюються працівниками відділу організаційно-масової роботи та кадрів управління, згідно з наказом від 08.10.2008р. № 160-к;
3.Обговорення преміювання працівників за результатами роботи за 2008 рік;
4. Аналіз проведених перевірок ДЮСШ, СДЮШОР, які контролюються працівниками учбово-спортивного відділу управління, згідно з наказом від 08.10.2008р. № 160-к;
5. Поточні питання.
25.11.08
3.
Турнір з художньої гімнастики
17-19.11.08
м. Львів
4.
Турнір з художньої гімнастики „Юні грації”
17-19.11.08
м. Харків
5.
Чемпіонат Одеської області з дзюдо
22.11.08
6.
Кубок України з бадмінтону
22-25.11.08
м. Київ
7.
Міжнародний турнір козацької слави з вільної боротьби
20-24.11.08
м. Слав’янськ
8.
Першість Одеської області з футболу
 
23.11.08
м. Одеса
 
9.
Міжнародний турнір  з вільної боротьби на призи Олімпійського чемпіона О.Медвєдя
23-25.11.08
м. Біла Церква

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее