14:47:46   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.12.08 – 05.12.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 32 мешканця району.
В райадміністрацію надійшло – 217 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
02.12.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
03.12.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
03.12.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
06.12.08 – участь в урочистому ритуалі покладання квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в ЦПК ім. Шевченка з нагоди святкування Дня збройних Сил України.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 8 письмових звернень громадян та на 31 лист від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 87 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Ковалевського, 12; пр-т Шевченка, 8/3; вул. Преображенська, 68; вул. Канатна, 81/5; вул. Канатна, 100/1.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 79 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 78 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 9 розпоряджень згідно МВК.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
02,03.12.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (5-7 ст. В.Фонтану, Привокзальна площа);
03.12.08 – надано благодійну допомогу центру реабілітації інвалідів та ветеранів ВВВ (вул. Пироговська, 5).
03.12.08 – участь в проведенні Міжнародного дня інвалідів (ресторан «Червоні вітрила»).

Відділ у справах дітей:
01-05.12.08 – участь у 22 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
03.12.08 – проведення рейду щодо дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
05.12.08 – підведення підсумків Всеукраїнського рейду «Урок».

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
01,05.12.08 – організовано відвідування вистави «Моя чарівна леді» в театрі Музичної комедії ім. М.Водяного ветеранами ВВВ, інвалідами та людьми похилого віку;
02.12.08 – концертна програма та святковий обід для інвалідів з нагоди Міжнародного дня інвалідів (р-н «Червоні вітрила»);
03.12.08 – з нагоди Міжнародного дня інвалідів в ДК «Політех» організовано відвідування концертної програми для інвалідної молоді з БФ «Молодий інвалід», спілки інвалідів Приморського району, учнівської молоді та людей похилого віку.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
01-05.12.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
01,02.12.08 – участь у проведенні інвентаризації демонстраційних майданчиків та автосалонів.

Відділ освіти:
01.12.08 – районний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН (ОСЗОШ №117);
02-05.12.08 – з нагоди Міжнародного дня інвалідів проведено благодійні акції «Милосердя», «Ми поруч з Вами» для вихованців інтернатів №83, 88, 7; ДЗОШ №75; ДНЗ № 248;
03.12.08 – з нагоди Міжнародного дня інвалідів в інтернаті №7 та реабілітаційному центрі проведено концертно-розважальні програми за участю вихованців ЦДТ «Моряна» та ЦДЮТ «Дивосвіт»;
03.12.08 – акція проти СНІДу «Молодь обирає здоров’я» за участю агітбригади учнів ОЗОШ № 105 (Міський палац дитячої творчості);
05.12.08 – районний конкурс «Розумники та розумниці» серед учнів ОЗОШ № 107, 56, 101 (ЦДТ «Моряна»);
05.12.08 – презентація творчості відомого українського композитора, заслуженого діяча мистецтв України Михайла Катричка (ОСЗОШ № 59).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки щодо дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці на ПП «Колібрі» та БТВ ТОВ.
Сектором по трудовим ресурсам і підготовці кадрів відділу з питань праці вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів та здійснено оцінку стану руху робочої сили в НДІ «Астрономічна обсерваторія».
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснено контроль за виконанням керівником МФА ім. академіка Богомольца вимог чинного законодавства України з питань проведення атестації робочих місць за умовами праці і надання пільг, компенсацій працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій прийнято 166 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям та прийнято 211 громадян з питань призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 65 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 96 громадян та 3 заяви на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.12.08 – 05.12.08)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього:
за жовтень 2008 р. – 534 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат.
за 2008 р. (частково) – 1 чол.
- дітям потерпілим від ЧК:
за листопад 2008 р. – 53 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям за 2008 р. – 13 чол.


Видано посвідчень:
ІВ – 1;
УВ – 1;
СЗВ – 2.


Встановлено статус:
ІВ – 1;
СПВ – 2.

Оформлено 12 пакетів документів на виготовлення протезів.

Перевірка умов праці: ПП «Гігієна».
Надання консультативної допомоги: ПП «Гігієна», ПП «Немовля».

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 66 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.
Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. Підготовлено аналіз звернень, що надійшли до Київської районної адміністрації з виконавчого комітету Одеської міської ради для доповіді на апаратній нараді першого заступника Одеського міського голови.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 05.12.2008 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 30 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Надано інформацію відповідно до протоколу доручень заступника Одеського міського голови Тельвака М.М. від 26.11.2008 р.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Надано інформацію згідно протоколу доручень УЖКГ та ПЕК від 02.12.2008 р.
Співробітники відділу 01.12.2008 р. взяли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованості за спожиті теплоносії та підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр., що проводились УЖКГ та ПЕК.
02.12.2008 р., 04.12.2008 р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітній період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону «050» було прийнято 39 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність гарячої води – 6;
- відсутність електроенергії – 3;
- незадовільне прибирання прибудинкових територій – 1;
- спалення листя на прибудинкової території – 1;
- відсутність центрального опалення – 11
- не працює ліфт – 4;
- відсутність газопостачання – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 35 звернення. По 4 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
01.12.2008
- підготовлено листа до філії «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфікс» стосовно протікання по пр-ту М. Жукова, 6, 6-а;
- підготовлено листа до управління дорожнього господарства Одеської міської ради стосовно приведення до належного стану території, на якій проводяться роботи з реконструкції вул. Фонтанська дорога.
02.12.2008
- підготовлено листа до Київського РВ ВС стосовно ліквідації стихійної торгівлі по вул. Люстдорфська дорога, 27-29, пр-т Ак. Глушка, 14;
- направлено листа до Південного РЕМ для проведення робіт з впорядкування електричних дротів біля підстанції по вул. Ак. Корольова, 43/3;
- здійснено перевірку надання послуг населенню з утримання прибудинкових територій по вул. Ак. Корольова, буд. №№ 17, 19, 29, 29-а, 31, 31-а.
03.12.2008
- підготовлено та направлено заступнику Одеського міського голови Тельваку М.М. інформацію про хід виконання розпорядження Одеського міського голови від 01.08.2008 р. № 879-01р «Про заборону спалювання сухої рослинності на території м. Одеси».;
- розглянуто звернення голови ОСББ про перенесення контейнерів для збирання ТПВ по вул. Авдєєва-Чорноморського, 1;
04.12.2008
- підготовлено листа до інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради про можливість зносу аварійного дерева на вул. Івана Франка, 41. здійснено виїзд на місце, фотофіксацію, складено акт огляду;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території по вул. Краснова, 1.
05.12.2008
- здійснено перевірку надання послуг населенню з утримання прибудинкових територій за адресами: пр-т Ак. Глушка, буд. №№ 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, що обслуговується ділянкою № 3 КП «ЖКС «Вузівський». За результатами перевірки складено акт, надано заступнику голови Київської районної адміністрації.

01-05.12.08 – здійснено прийом громадян з питань благоустрою та санітарного стану території району.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
02.12.08 – взято участь у підготовці та проведенні заходів, присвячених Міжнародному дню інвалідів;
02,03.12.08 – проведено прийом суб’єктів господарської діяльності в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
01.-05.12.08 – проведено перевірки торгівельних об’єктів за зверненнями громадян та державних служб. Надано 4 приписи суб’єктам господарювання з вимогами усунення недоліків;
01-05.12.08 – надано 57 приписів керівникам об’єктів торгівлі щодо підготовки підприємств району до роботи в осінньо-зимовий період;
01-05.12.08 – розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян, установ та організацій;
01-05.12.08 – здійснено підготовку дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
- підготовка засідання адміністративної комісії;
04.12.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення);
05.12.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення району:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933 років, для узагальнення та надання до управління внутрішньої політики Одеської міської ради;
02.12.08 – участь в організації та проведенні урочистої зустрічі інвалідів району з головою Київської райадміністрації, присвяченої Міжнародному дню інвалідів;
03.12.08 – участь у нараді з приводу щорічного статистичного звіту в управлінні фізичної культури та спорту;
03.12.08 – спільно з управлінням фізичної культури та спорту Одеської міської ради проведено щорічні спортивні змагання для інвалідів (СК «Январец»).

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 20 судових засіданнях;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, що знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 2 обстеження житлово-побутових умов, складено відповідні акти;
01,04.12.08 – проведено рейди перевірки неповнолітніх, які знаходяться на профілактичному обліку у відділі у справах дітей;
03, 05.12.08 – проведено рейди в рамках Всеукраїнського рейду «Урок».

Відділ освіти:
01.12.08 – у закладах освіти проведено день толерантного ставлення до хворих на СНІД та ВІЛ-інфікованих. Проведено «круглі столи» із залученням медичних працівників, конкурси плакатів, творів, виступи шкільних агітбригад «Ми за здоровий спосіб життя»;
02.12.08 – організовано участь творчих колективів ЦДЮТ «Еврика» у благодійному концерті, присвяченому Міжнародному дню інвалідів. У закладах освіти проведено благодійну акцію «Милосердя» для дітей-інвалідів;
05.12.08 – організовано участь переможців районного конкурсу «Срібне слово» у міському етапі конкурсу;
05.12.08 – сумісно з шефськими військовими частинами в закладах освіти проведено виховні заходи з нагоди Дня Збройних Сил України;
05.12.08 – на базі ОНВК № 84 організовано та проведено районний КВК серед шкільних команд. До другого туру пройшли команди ОЗОШ № 63, ОНВК № 84, гімназії № 9;
06-07.12.08 – організовано участь збірної команди району у Міжнародному чемпіонаті з інтелектуальних ігор «Вікно в Європу» (м. Гомель, Республіка Білорусь);
- команда-переможниця районного турніру з шахів ОЗОШ № 28 взяла участь в міських змаганнях з шахів (02.12.2008 р.-05.12.2008 р.);
- розпочато реєстрацію учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2009 р.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.12.08 – 05.12.08)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";
01-03.12.08 – проведення «Тижня правових знань» серед студентів учбових закладів І-ІІ / III-IV рівня акредитації району (за окремим планом), присвяченого Міжнародному дню боротьби зі СНІДом;
01-05.12.08 – збирання інформації щодо наданої допомоги багатодітним сім'ям, дітям сиротам, інвалідам та учасникам ВВВ;
01-05.12.08 – збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 pp.;
01, 04.12.08 – проведення вистав Одеської філармонії учнями навчально-виховних закладів
району;
01.12.08 – проведення першого туру конкурсу - захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на базі 030Ш №25;
01.12.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Міжнародному дню боротьби зі СНІДом;
02.12.08 – проведення засідання РМО вчителів фізичної культури на базі 030Ш №25;
02.12.08 – проведення конкурсної програми «Шанс для двох», присвяченого Міжнародному дню інвалідів;
02-03.12.08 – проведення вистав Російського театру;
03.12.08 – проведення семінару «Профілактика насильства у сім'ї» у Тендерному центрі Одеського міського центру зайнятості;
03.12.08 – проведення міських фінальних змагань, присвяченого Міжнародному дню інвалідів;
03.12.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Міжнародному дню інвалідів;
04.12.08 – проведення атестаційної експертизи ОЗОШ І ступеня №53 за планом управління освіти та науки Одеської міської ради;
04-09.12.08 – проведення перевірки стану науково-методичного та матеріально-технічного забезпечення якісної освіти дітей дошкільного віку;
04.12.08 – відвідання 90 дітей інвалідів та дітей з малозабезпечених сімей Палац «Льодинка»;
04.12.08 – проведення ярмарку кар'єри у Одеському професійному ліцеї технології та дизайну;
04.12.08 – проведення наради шкільних психологів та соціальних педагогів з питань підготовки звітності на базі ОСШ №96.


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронних картки, проведено корегування 930 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- видано засобів пересування – 94;
- ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 360;
- видано санаторно-курортних путівок – 250
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 7 431 громадян. За наслідками розгляду призначено 1992 субсидії, відмовлено по 373 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 1 грудня по 5 грудня 2008 року надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 33 чол. на суму 231,00 грн.;
- прання білизни – 3 чол. на суму 8 47,50 грн.;
- ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
- виготовлення окулярів – 1 чол. на суму 29,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 800 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток",„Академія" та „Норд" на суму 28200,00 грн.


Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
Ремонт м'якої крівлі – 40м2 по вул. Варненська, 20, кв.39.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.12.08 – 05.12.08
)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 12 громадян, прийнято до розгляду 51 письмове звернення. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 26 звернень громадян, 17 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання..
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Підготовка узагальненого звіту щодо підготовки об'єктів всіх форм власності до роботи в осінньо-зимовий період, в тому числі заповнення систем центрального опалення хімічно очищеною водою.
Розглянуто 26 справ про адміністративні правопорушення.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 27 звернень.
Прийом суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Проведена нарада з головами ТСББ, ЖБК, відомств з питання оплати за вивіз твердих побутових відходів у 2009 році, у зв'язку з новими тарифами, затвердженими рішенням Одеської міської ради від 25.11.2008 р. №1285 «Про встановлення тарифів на послуги з вивозу твердих побутових відходів для населення».
Підготовлена інформація по мережах водопроводу в приватному секторі мікрорайону «Пересипський».


Виїзд за адресами по зверненням громадян :
- 5-я Пересипська - з питання самочиннозбудованих споруд;
- 1-й Солонцюватий пер., ТОВ «Ост-Вест» - з питання самовільного будівництва нежилого приміщення;


Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань:
Заболотного, 2, 21, 24, 38,
вул. Гер. Сталінграду, 54, 74,
вул. Ген. Бочарова, 45, 43, 21,
вул. Висоцького, 1,
вул. Махачкалінська, 9.


Підготовлено листа до Одеської міської ради з питання продовження будівництва мережі міської госппобутової каналізації по Балтській дорозі від вул. П. Коришковського до вулиці Головної.


Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 15 засіданнях суду. Відвідали 9 неблагополучних сімей.
7 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 27 запитів щодо неповнолітніх до різних установ. Підготовлено та оформлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, підготовлено 3 пакети документів оформлення опіки над дітьми.
Провели обстеження житлово-побутових умов 2-х сімей, де призначається опіка над дітьми. Відвідали та провели бесіди з 6-ма неповнолітніми, які перебувають на обліку за вчинення правопорушень. Провели 2 рейди з профілактики бродяжництва. Вилучено 2 дитини, дитини доставлені до притулку №2.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
01.12.08 – Районна акція, присвячена міжнародному дню боротьби зі СНІДом (площа перед БТЮ «Тоніка»).
01.12.08 – Святкова програма до Міжнародного дня інвалідів.
02.12.08 – Районне свято до Міжнародного Дня інвалідів (Лялькова вистава, ігрова програма, концерт, конкурс малюнків, вру¬чення подарунків).
03.12.08 – Урок милосердя до Дня інвалідів «Зігрій теплом душі своєї» (Бібліотека № 30).
03.12.08 – Підготовка районної команди до участі та участь у міських змаганнях серед інвалідів (стадіон «Краян»).


Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об'єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території. Складено 1 протокол.

Управління праці та соціального захисту населення:
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 143.
Проведено прийом документів у пільговиків – 25.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 10.
Призначені субсидії сім'ям – 277.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 34.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" відповідно 6 та 4.
Оброблено 146 звернень для призначення різного виду допомог.
Видано направлень на протезно-ортопедичні підприємства – 27.
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одинокихнепрацездатних громадян:
Забезпечено гарячим харчуванням – 411 чол. /2897,55 грн.
Надані предмети першої потреби – 916 чол. /19519,96 грн.
Проведено благодійний обід до Дня інвалідів – 50 чол., 525,00 грн.
Надано дотації на придбання хлібобулочних виборів – 1006 чол. /2072,40 грн.


Надано побутових послуг :
банні послуги 14 чол. – 112 грн.;
пральні послуги – 20 чол./4,81,00 грн.,
перукарські послуги – 36 чол./340,50 грн.;
ремонт взуття – 10 чол. /110,00 грн.,
виготовлено оку¬лярів – 2 чол. /175 грн.
Отримали курс лікування у відділенні медіко-соціальної реабілітації – 22 чол./1353,00 грн.
Відпрацьовано звернень громадян: через УСЗН та П – 30 чол., з питань щодо обліку ТЦ – 25 чол.
Всього в рамках програми надано допомоги на суму 38510,91 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(01.12.08 – 05.12.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 18-ти объектах: (ул. Ришельевская, 11; ул. Новосельского, 91; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Некрасова, 3; ул. Бочарова, 13; ул. Сахарова, 28; ул. Дерибасовская, 9; ул. Мельницкая, 22).


КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 21 шт. (ул. Варненская; ул. Моторная/Тракторная; ул. М. Арнаутская; Адмиральский пр.; Фонтанская дор.; парк Горького; ул. Пионерская; ул. Приморская; паок Победы; ул. Армейская; ул. Ак. Королева; сквер Олимпиец).

 
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа: - замена светильников – 90 шт. (ул. Розовая, 10-я линия; 4-я линия; ул. Промышленная; ул. Щорса; ул. Тульская)
- окраска опор – 2 шт. (ул. Маразлиевская)
- замена воздушной линии на кабельную – 335м. (ул. Промышленная).


Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 08.12.2008г. установлено 9460 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(01.12.08 – 05.12.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 495 398,84 грн., у т.ч.:
- від оренди – 983 831,28 грн.
- від продажу – 511 567,56 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 19.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 7.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(01.12.08 – 05.12.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 200;
- количество отработанных документов – 116;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 6;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 2.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 3;
• аварийных – 68.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 2;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 0;
• Малиновский район – 4.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 3;
• предприятиям – 0.



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(01.11.08 – 30.11.08)


Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України „Про охорону культурної спадщини”, дозволів або з відхиленням від них.
Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: вул. Грецька, 41, кв. 20; вул. Осташкіна, 3, кв. 16; вул. Базарна, 45, кв. 1; вул. Пушкінська, 46, кв. 3; вул. Коблевська, 32, кв 31; Олекасндрівський проспект, 11, кв. 3, 1, 2; Олекасндрівський проспект, 11, кв. 8, 9, 10; Олекасндрівський проспект, 11, кв. 5, 4, 6, 7; Олекасндрівський проспект, 11, кв. 11, 12, 13, 14; пров. Лермонтовський, 9, кв. 6; вул. Ковальська, 52, кв. 12а; вул. Троїцька. 21, кв. 3; вул. Пастера. 19; ул Ясна. 4. кв. 5; вул. Троїцька. 39; вул. Пантелеймонівська, 13.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення: вул. Базарна, 45, кв. 1; вул. Пироговська, 3, кв. 98; вул. Мала Арнаутська, 45; Деволановський узвоз, 3, 5;
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: площа Катерининська, 5; вул. Новосельського, 66; вул. Рішельєвська, 12, кв. 14; вул. Троїцька, 21, кв. 3;
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок».



КП «СМЭП»
(01.12.08 – 07.12.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 62
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 62
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 24
4. Замена ламп – 154 шт.
5. Нанесена дорожная разметка краска – 217,7 м2
6. Установлено дорожных знаков – 45 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 4 шт.
8. Замена дорожных знаков – 2 шт.
9. Установка турникетов – 55 шт.
10. Рихтовка колонок – 2 шт.
11. Демонтаж знаков – 4 шт.
12. Перенос знаков – 4 шт.
13. Демонтаж рекламных щитов – 10 шт.
14. Установлено лежачих полицейских – 2 шт.
15. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
16. Устранение не приходящих сигналов: ул. Гаванная – ул. Маяковского; пл. Толбухина; ул. Приморская – Военный спуск; Люстдорфская дорога – ул. Д. Донского; Люстдорфская дорога – ул. Тополевая.
17. Замена и ремонт УК на следующих светофорных объектах: ул. Космонавтов – ул. Терешковой; ул. Прохоровская – пер. Банный (КС-16 на УК); ул. Хуторская – ул. Агрономическая; пл. Независимости; ул. Ак. Королева – 13 трамвай; пр-т Добровольского – Дома Центролита.
18. Ориентирование светофоров и дорожных знаков: ул. Гастелло – ул. Аэропортовская («Движение по полосам»); ул. Бреуса – ул. Ефимова; ул. Щорса - Ивановский мост; ул. Ген. Петрова – ул. Космонавтов; ул. Ак. Королева – ул. Тополева; ул. Черноморского казачества – ул. Плыгуна.
19. Перезапуск аппаратуры на следующем светофорном объекте: ул. 6-й ст. Б. Фонтана.
20. Установка светофорных колонок, светофоров: ул. Екатерининская – ул. Троицкая; ул. Осипова – ул. Троицкая; ул. Канатная – ул. Троицкая. Плановая реконструкция.
21. Произведены работы по монтажу и подключению светофоров на светофорном объекте ул. Дальницкая – ул. Балковская. Реконструкция улицы Балковской.
22. Укладка пластиковой трубы подземной кабельной коммуникации, установка закладной, протянута проволока по трубам на объекте ул. Балковская – ул. Бабеля. Реконструкция улицы Балковской.
23. Переподключен к другому источнику питания светофорный объект Люстдорфская дорога – ул. Тополевая.
24. Произведен демонтаж двух транспортных светофоров и одного пешеходного, кронштейна, кабеля и растяжки с раскоммутацией дорожного контроллера ДКУ, установлена закладная, перекоммутирован контрольный кабель на светофорном объекте пр-т М. Жукова – ул. Ак. Вильямса, в связи со сносом опор электросетью.
25. Восстановлен светофорный объект ул. Краснова – РЭС после ДТП: установка колонки, светофоров, прозвонка кабеля и подключение. Объект в работе.
26. Установка закладной под светофорную колонку, и под дорожный контроллер ДКУ на светофорном объекте ул. Балковская – гипермаркет «Фоззи» (строящийся объект). Реконструкция улицы Балковской.
27. Установка и монтаж клемной коробки под кабель на объекте ул. Балковская – Мельницкая.
28. Произведена замена аппаратуры радиосвязи в комплекте с процессором на объекте ул. Успенская – ул. Канатная.
29. Нанесение контурных стрелок и проверка работы объекта в резервной программе. Установка светофоров и дорожного контроллера типа ДКУ на объекте: ул. Балковская – Дальницкая.
30. Установка замков на шкафы дорожного контроллера типа ДКМ на объектах ул. М. Грушевского – ул. Бр. Поджио; ул. М. Грушевского – ул. Плиева.
31. Изменение планов координации на светофорных объектах М.Арнаутская – Белинского, Б.Арнаутского – Белинского, для увеличения пропускной способности в часы пик. Соответствующие корректировки и уточнения технической документации.
32. Проведение анализа транспортных потоков на ул. Полтавской – ул. Кастрова на предмет внедрения светофорного регулирования.
33. Разработка технической документации (проект) на светофорный объект: ул. Агрономическая – ул. Хуторская.
34. Плановая инвентаризация технических средств и расходных материалов.
35. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
36. Обработка информации по ДТП – 5 шт.
37. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
38. Монтаж блока речевого сопровождения (БРС-1) на светофорном объекте Французский б-р – Клиника Филатова.
39. Демонтаж БРС-1 для перезаписи и ремонта на перекрестках: пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Ген. Петрова – ул. Варненская.
40. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии на следующих объектах: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская.
41. Монтаж блока бесперебойного питания и замена видео сервера для системы видеонаблюдения на светофорном объекте ул. Мельницкая – ул. Степовая.
42. Ремонт модулей и блоков ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(01.12.08 – 05.12.08)


05.12.2008 – участие в заседании правления Одесской городской организацииработодателей относительно мер по преодолению экономического кризиса в г. Одессе.
03.12.2008 – участие в работе совещания Областной государственной администрации по вопросам влияния мирового финансового кризиса на экономику Одесской области.
Подготовлены и направлены письма директорам коммунальных предприятий города Одессы с просьбой предоставить информацию о наличии инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки и реализации с целью детального изучения, анализа и определения их целесообразности.
Согласно запроса Одесской облгосадминистрации от 06.11.2008 г. № 02-19-7278 проведена работа по информированию субъектов малого предпринимательства о проекте частичного возмещения процентных ставок по кредитам, привлеченным для реализации инвестиционных проектов. Соответствующая информация размещена на сайте города, в местных средствах массовой информации, а также направлены информационные письма на имя руководителей 36 банков, которые реализуют Программу микрокредитования среди субъектов малого предпринимательства;
Во исполнение распоряжения городского головы Гурвица Э.И.. «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р продолжается работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа по разработке Проекта программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 годы.
Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности по их участию в социально-экономическом развитии города;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ заявителю по вопросу оказания жилищно-коммунальных услуг ОСМД "Проминь-1" и взимания платы за услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: Люстдорфская дорога, 144, корп.: 4, 5, 6.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ депутату Одесского городского совета, председателю постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и развитию топливно-энергетического комплекса Матковскому В.Д. по вопросу предоставления копий документов, послуживших основанием для согласования базовой цены технического обслуживания лифтов и систем диспетчеризации для ООО "Краянлифт".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику «Горводопровода» филиала "Инфоксводоканал" ООО "Инфокс" по вопросу согласования тарифов на тепловую энергию и услуги отопления и горячего водоснабжения для дома, расположенного по адресу: ул. Гастелло, 92.
В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы, начальнику Главного управления развития инфраструктуры и энергообеспечения Одесской областной государственной администрации Куракову О.М. предоставлена информация о выполнении статьи 1 Указа Президента Украины "О решении Совета национальной безопасности и обороны Украины от 20 октября 2008 года "О неотложных мерах по усилению финансово-бюджетной дисциплины и минимизации негативного влияния мирового финансового кризиса на экономику Украины".
В соответствии с резолюцией первого заместителя городского головы Ворохаева А.И., управлением рассмотрено обращение и подготовлен ответ Народному депутату Украины Гриневецкому С.Р. по вопросу жалобы жителей дома, расположенного по адресу: ул. Ак.Вильямса, 70.
В соответствии с резолюцией заместителя городского головы Тельвака Н.Н., начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Полтавскому Г.О. предоставлена информация для подготовки ответа в Министерство жилищно-коммунального хозяйства по вопросу нарушений, которые были допущены при утверждении тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Продолжается работа над проектом Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовлен перечень актуальных проблемных вопросов, касающихся социально-экономического развития города Одессы, который направлен в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Подготовлены предложения отномительно внесения изменений и дополнений к проекту Программы экономического и социального развития Одесской области на 2009 год, которые направлены в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Подготовлены экспертные оценки 3-х проектов городских целевых Программ.
В преддверии новогодних праздников, при содействии управления, выставочная компания ООО «ГАЛА-Одесса» с 04 декабря 2008 года предоставила вниманию жителям и гостям города «Универсальную выставку-ярмарку» на которой был предоставлен широкий выбор новогодних подарков и сувениров, меховые и кожаные изделия, трикотаж, обувь, косметика, большой выбор подарков для детей, сельскохозяйственная и продовольственная продукция.
При участии управления, выставочная компания «ИНВАЦ» с 03 по 06 декабря 2008 года провела ярмарку «Меховый вернисаж», на которой были представлены шубы, полушубки, меховые накидки и манто из натурального меха по доступным ценам меховых фабрик г.г. Николаева, Одессы, Ровно, Белой Церкви.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 05.12.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів –18354;
- до адміністраторів – 4473.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 16526;
- через адміністратора – 4371.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів –18354;
- адміністратором – 4473.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(01.12.08 – 07.12.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 186 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 73 ед.
- по троллейбусу – 113 ед.
в выходные дни в количестве 144 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 63 ед.
- по троллейбусу – 81 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 815,4 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 710, 054 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 105, 346 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 2 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 7 трамваев и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 91 вагонов,
- троллейбус – 147 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(01.12.08 – 07.12.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
01.12.08
 
По адресу: ул. Коровицкого, 51 – осмотр комнаты, в которой был разбит тонометр
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения. Разбитый тонометр изъят
По адресу: ул. Одесская, 56 – уборка ветви дерева, упавшей на проезжую часть
Дежурная смена произвела уборку ветки с проезжей части.
02.12.08
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14, кв.11 – просьба оказать помощь в открытии двери квартиры, для доступа сотрудникам скорой помощи
 
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру работников скорой помощи, для оказания медицинской помощи пострадавшим от отравления. Пострадавшие доставлены в ГКБ №9
03.12.08
 
По адресу: пер. Маячный, 3
(дом ребенка №1)
- упавшее дерево на территории дома ребенка
работы по распиловке и уборке упавшего дерева.
По адресу: пер. Маячный, 1 (дом ребёнка №1) – угроза обрушения фрагментов фасада здания
Дежурная смена произвела работы по уборке аварийных фрагментов фасада здания.
04.12.08
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – обрезка аварийных веток во дворе жилого дома.
Дежурная смена произвела обрезку и уборку аварийных веток с дерева.
По адресу: ул. Терешковой, 39/3, кв.65 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена произвела сбор и изъятие остатков ртути и стекла разбитого медицинского градусника.
05.12.08
По адресу: ул. Маршала Жукова, 101 /м – на территории супермаркета «Метро» упал человек с 6-ти метровой высоты в строительный котлован
Дежурная смена подняла пострадавшего из котлована и передала сотрудникам «скорой помощи»
06.12.08
По адресу: ул. Мусина, 2, кв. 7 –  разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Екатерининская угол Базарной – провал дорожного полотна диаметром около 2-х метров
Дежурная смена установила ограждение на месте провала
07.12.08
По адресу: пр-т Добровольского,  126, кв. 55 – захлопнулась входная дверь в квартиру пенсионера
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери в квартиру.

 Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 305
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- оказана информационная помощь – 282,
- Ртуть – 3
- ВОП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(01.12.08 – 07.12.08)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
01.12.08
2.
Нарада з директорами ДЮСШ,СДЮШОР:
1. Участь працівників управління та керівників ДЮСШ, СДЮШОР у благодійній акції „Державні службовці – дітям Одеси”;
2. Про стан фінансування ДЮСШ, СДЮШОР на кінець 2008 року;
3. Про хід виконання річного звіту за формою 5ФК;
4. Поточні питання.
02.12.08
3.
Всеукраїнський турнір з вільної боротьби серед юнаків та дівчат
01-03.12.08
Львівська обл.
4.
Турнір з художньої гімнастики „Перлина"
02-05.12.08
м. Рівне
5.
Змагання з шахів за програмою ХІ-Ї міської Спартакіади серед школярів
02-06.12.08
м. Одеса
6.
Змагання, присвячені
Міжнародному дню інвалідів
03.12.08
м.Одеса
Спорткомплекс „Краян"
7.
Фінал Всеукраїнських змагань зі скелелазіння (Швидкість,  трудність)
02-07.12.08
м. Харків
8.
Всеукраїнська аматорська волейбольна ліга (І тур)
04-07.12.08
м. Одеса
9.
Міжнародний турнір з дзюдо, присвячений пам'яті
Н. Месаблішвілі
05.12.08
м. Київ
10.
Змагання з баскетболу І ліги
(ІІІ-й тур)
06-07.12.08
м. Одеса
11.
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга (II тур)
06-07.12.08
м. Одеса
12.
Турнір з художньої гімнастики „Зоря"
07-09.12.08
м. Миколаїв

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее