16:31:09   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.12.08 – 12.12.08)

 

На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 41мешканець району.
В райадміністрацію надійшло – 205 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
09.12.08 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
09.12.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
10.12.08 – районна комісія щодо надання адресної муніципальної допомоги мешканцям району на оплату житлово-комунальних послуг;
11.12.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
11.12.08 – засідання ради опіки та піклування;
12.12.08 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 4 письмових звернення громадян та на 24 листа від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 57 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
09.12.08 – нарада з представниками ТСББ, ЖКБ з питання укладання угод на вивіз сміття.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Л. Шмідта,8; вул. Ніжинська, 75; вул. Базарна, 100; вул. Базарна, 120; вул. Канатна, 81/5; вул. Тираспольська, 25.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 83 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 95 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 8 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 11 розпоряджень згідно МВК.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
08-12.12.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (5-7 ст. В.Фонтану);
09.12.08 – надано благодійну допомогу центру реабілітації інвалідів та ветеранів ВВВ (вул. Пироговська, 5).

Відділ у справах дітей:
08-12.12.08 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
10.12.08 – проведення рейду щодо дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
10.12.08 – проведення обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
09.12.08 – нарада з керівниками навчальних закладів району з питання участі студентів в програмі соціально-економічного розвитку та благоустрою території району в осінньо-зимовий період;
09.12.08 – вручення грамот керівникам ВУЗів за сумлінне ставлення до питання благоустрою території, закріпленої за навчальним закладом.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
08-12.12.08 – розгляд заяв громадян, стосовно видачі посвідчень учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
08-12.12.08 – участь у проведенні інвентаризації демонстраційних майданчиків та автосалонів;
08-12.12.08 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
10,12.12.08 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ освіти:
08-12.12.08 – тиждень правових знань, присвячений 60-ій річниці проголошення загальної декларації прав людини;
08.12.08 – районний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН;
09.12.08 – спортивні змагання «Веселі старти» серед учнів ОЗОШ № 101, 21, 75, інтернатів № 88, 93, 87, 34 (ОЗОШ № 21);
10.12.08 – театральні зустрічі, вистави «Чтобы мир стоял» (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
11.12.08 – районний етап Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» (ліцей «Приморський»);
12.12.08 – зустріч команд КВК ОЗОШ № 52, 16, 10, 101, 21 (ЦДТ «Моряна»).

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснені перевірки щодо дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці на ДП «Молочна логістична компанія» та КП «Одесрембуд».
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснено контроль з питань проведення атестації робочих місць працівників, зайнятих на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці та забезпечення соціального захисту цих працівників на ТОВ «Ластівка», ТОВ «Фармастор».
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій прийнято 179 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям та прийнято 364 громадянина з питань призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 97 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 56 громадян на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.12.08 – 12.12.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:

Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього: за жовтень – 532 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 25 чол.
- дітям потерпілим від ЧК: за листопад 2008р. – 53 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям за 2008р. – 13 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 1;
УВ – 2;
СЗВ – 2.
Встановлено статус:
ІВ – 2;
УВ – 2;
СПВ – 2.

Проведена планова перевірка:
ПВВП «Фохат»;
ТОВ «Іншляхбуд».

Перевірка умов праці: ВАТ „Фармація” № 323, ПП „Анкор”.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 66 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян.
Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 12.12.2008 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ житлово-комунального господарства:
За минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Надано інформацію згідно протоколу доручень апаратної наради заступника Одеського міського голови Тельвака М.М. від 03.12.2008 р. та протоколу доручень апаратної наради УЖКГ та ПЕК від 09.12.2008 р № 42.
Співробітники відділу взяли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованості за спожиті теплоносії та підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр., що проводились УЖКГ та ПЕК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітній період здійснено 2 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 27 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 5;
- відсутність гарячої води – 1;
- відсутність електроенергії – 5;
- незадовільне прибирання прибудинкової території – 1;
- відсутність центрального опалення на будинку - 2;
- відсутність центрального опалення по стояку - 11;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 22 звернення. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 2.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
08.12.2008
- розглянуто звернення громадянина, стосовно відлову собак по вул. Леваневського. Відповідно до листа КП «Центр екологічних проблем та ініціатив» відповідь надана;
- підготовлена інформація на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М. про кількість знесених дерев відповідно до наданих рішень комісії з видалення зелених насаджень Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради.
09.12.2008р.
- розглянуто звернення громадянина, стосовно встановлення на пішохідної доріжці по вул. Фонтанська дорога, 16-Б перешкод для руху інвалідів. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію надано припис власнику офісу. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно відсутності зовнішнього освітлення по пр-т. М.Жукова, 29, 31. Направлено листа до КП «Одесміськсвітло». Відповідь надана;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території. яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Вузівський». Відповідний протокол перевірки наданий на ім’я голови райадміністрації.
10.12.2008
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 2, 4, 5 КП ЖКС «Чорноморський». Відповідний протокол перевірки наданий на ім’я голови райадміністрації;
- розглянуто депутатське звернення депутат Одеської міської ради V скликання Георгієнко Н.А., стосовно незадовільної роботи зовнішнього освітлення уздовж вул. Топольова. Направлено листа до КП «Одесміськсвітло». Відповідь надана;
- підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради № 2153-V від 22.01.2008р. «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)». Інформація направлена до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради.
11.12.2008
- здійснено перевірку санітарного стану території індивідуальної забудови на території Київського району м. Одеси. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації;
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації;
- розглянуто звернення керівництва «Одессагаз», стосовно узгодження робот з проведення розкопки по вул. Фонтанська дорога. здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження місця можливого проведення розкопки. Відповідь надана.
12.12.2008
- розглянуто звернення голови ЖБК «Ільїчівський - 28» стосовно узгодження прибудинкової території, яка підлягає прибиранню. Відповідь надана;
- розглянуто звернення голови ОСББ «Облспоживсоюз» стосовно узгодження території, яка підлягає прибиранню. Відповідь надана.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- проведення прийому суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- проведено перевірки торгівельних об’єктів та надання вказівок суб’єктам господарювання з вимогами усунення недоліків (7 об’єктів);
- згідно рішення Одеської міської ради № 1052 демонтовано 4 об’єкта дрібно-роздрібної торгівельної мережі за адресою: пр-т. Ак. Глушка, 16-18 (3 об’єкта), вул. Ол. Невського, 52/1;
- згідно рішення Одеської міської ради № 1277 від 24.11.2008р. демонтовано 1 об’єкт дрібно-роздрібної торгівельної мережі за адресою: вул. Люстдорфська дорога, 125/1;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян, установ та організацій;
- здійснено підготовку дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
- підготовка засідання адміністративної комісії;
11.12.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 15 протоколів про адміністративні правопорушення).
12.12.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН (10.12.2008р.);
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933 років, для узагальнення та надання до управління внутрішньої політики Одеської міської ради;
- організація проведення виступу одеського муніципального театру духовної музики ім. О. Саліка;
- формування статистичного звіту щодо розвитку фізичної культури та спорту в районі протягом 2008р.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 30 судових засіданнях;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено обстеження житлово-побутових умов;
- проведено рейд перевірки дітей, які знаходяться на профілактичному обліку у відділі у справах дітей;
- проведено рейд перевірки сімей за листом ДМП № 6;
- проведено рейд з попередження дитячої безпритульності та бездоглядності;
- проведено цільовий рейд „Мораль”.

Відділ освіти:
- організована участь переможців міського туру конкурсу „Класний керівник-2008” у обласному турі, який пройшов з 08.12.-12.12.2008р. на базі ОЗОШ № 63;
- організована участь переможців міський змагань з шахів-шашок у обласних змаганнях, яки пройшли з 11.12.-13.12.2008р. на базі Олімпійської школи резерву;
- 13.12.2008р. пройшов щорічний районний фестиваль „Що? Де? Коли?” організований Клубом інтелектуальних ігор під керівництвом Жданова Д.К. та Молодіжною радою при міському голові. Участь у іграх, яки пройшли на базі ОЗОШ № 65 пройняли 23 команди старшої та молодіжної групи;
- продовжується реєстрація учасників ЗНО-2009 у закладах освіти району;
- проведений тиждень правових знань, присвячених 60-річниці прийняття Декларації по правам людини у закладах освіти.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.12.08 – 12.12.08)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
08-10.12.08 – збирання інформації щодо наданої допомоги багатодітним сім’ям, дітям сиротам, інвалідам та учасникам ВВВ;
08-12.11.08 – збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 рр.;
08-12.11.08 – проведення «Тиждень права» з питань попередження торгівлі людьми спільно з міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на базі студентських учбових закладів району;
08–12.11.08 – проведення виставки «Кожна дитина має право», присвяченої Міжнародної акції «16 днів без насильства»;
08-12.11.08 – проведення рейдів-перевірок осіб, які вчинили насильство у сім’ї та перебувають на обліку у відділі у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури райадміністрації;
08.12.08 – проведення конкурсу – захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на базі ОЗОШ №25;
09.12.08 – проведення засідання методичного об’єднання дошкільних психологів з теми «Корекція батьківського – дитячих відносин»;
10.12.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Міжнародному дню прав людини;
11.12.08 – проведення районного засідання Міжвідомчої комісії щодо охорони дитинства та материнства стосовно питання попередження насильства у сім’ї;
11.12.08 – проведення День відкритих дверей у вищому професійному училищі сфери послуг (вул.Мельницька,24-а);
11.12.08 – організація участі соціальних педагогів та шкільних психологів у семінарі-тренінгу «Формування толерантного ставлення до ВІЧ-інфікованих дітей»;
11-13.12.08 – проведення обласні змагання на базі Одеського обласного шахматно-шашечного клубу (вул.Канатна, 95);
12.12.08 – проведення методичного об’єднання для вихователів раннього віку на базі ДНЗ №49.

Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 930 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 259 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- видано засобів пересування – 98;
- ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 363;
- видано санаторно-курортних путівок –250.
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 7431 громадян. За наслідками розгляду призначено 1992 субсидії, відмовлено по 373 зверненням.
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 33 чол. на суму 231,00 грн.;
• прання білизни – 30 чол. на суму 697,50 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 887 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 143827,50 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(08.12.08 – 14.12.08)


1. Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 18 объектах: (ул. Ришельевская, 11; ул. Новосельского, 91; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 17, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Некрасова, 3; ул. Бочарова, 13; ул. Сахарова, 28; ул. Дерибасовская, 9; ул. Мельницкая, 22).
2. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 19 шт. (Балковская дор.; Соборная пл.; ул. Затонского; Черноморская дор.; Вознесенский пер.).
3. КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 55 шт. (парк Горького; ул. Золотой Берег; ул. Селекционная; ул. Ак. Глушко; 12 кв. ЮЗМ; ул. Ефимова; 1 кв. ЮЗМ; ул. Сумская; ул. Ришельевская; ул. 17 линия; ул. Балковская; ул. Ясиновского);
- замена воздушной линии на кабельную – 210 м (ул. Промышленная);
- монтаж новогодней иллюмиинации – 68 ед. (ул. Пушкинская).
4. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
5. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам (по состоянию с 01.01.2008г. по 15.12.2008г.) установлено 9569 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(08.12.08 – 12.12.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 931 620,01 грн., у т.ч.:
- від оренди – 676 700,00 грн.
- від продажу – 3 254 920,01 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 31.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(08.12.08 – 12.12.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 209;
- количество отработанных документов – 88;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 8;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 1;
• аварийных – 52.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 13;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 4;
• Малиновский район – 1.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.



КП «СМЭП»
(01.12.08 – 14.12.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 44
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 44
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 22
4. Замена ламп – 133 шт.
5. Нанесена дорожная разметка краска – 234 м2
6. Установлено дорожных знаков – 55 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 5 шт.
8. Замена таблички – 1 шт.
9. Установка турникетов – 47 шт.
10. Рихтовка знаков – 1 шт.
11. Демонтаж щита – 1 шт.
12. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
13. Устранение не приходящих сигналов: 3-я ст. Люстдорфской дороги; ул. Варненская – ул. Филатова; ул. Екатерининская – ул. Троицкая; 1-я ст. Люстдорфской дор.; пр-т Шевченко – пер. Шампанский.
14. Замена и ремонт УК на следующих светофорных объектах: ул. Ак. Королева – ул. Левитана; ул. Ген. Петрова – ул. Варненская.
15. Ориентирование светофоров и дорожных знаков: ул. Старопортофранковская – ул. Торговая; ул. Воробьева – ул. Краснослободская; ул. Ген. Петрова – ул. Варненская; ул. Среднефонтанская – ул. Семинарская; ул. Ген. Петрова – «Сельпо»; ул. Толбухина – ул. Чубаевская; Днепропетровская дор. – ул. Бочарова; ул. Ак. Заболотного – Дома престарелых; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Варненская.
16. Установка закладной и светофорной колонки, ул. М. Жукова – ул. Вильямса, в связи со сносом опор электросетью.
17. Замена светофора в связи с техническим износом на светофорном объекте: ул. Малиновского – ул. Рекордная.
18. Произведена корректировка времени на светофорном объекте: ул. Бугаевская – ул. Дальницкая.
19. Установка закладной под светофорную колонку на объекте ул. Балковская – ул. Бабеля. Реконструкция улицы Балковской.
20. Установлена закладная под светофорную колонку на объекте пр-т Александровский – ул. Бунина, после ДТП.
21. Произведен ремонт кабеля, с заменой клемника на светофорных объектах: ул. М. Арнаутская – ул. Старопортофранковская; ул. Ат. Головатого – Балтская дор; 5 ст. Б. Фонтана.
22. Ремонт дорожного контроллера ДКМ с заменой ПСТ (плата силовых тиристоров), ПСС (плата переключения светофорных сигналов) на светофорном объекте: ул. Б. Хмельницкого – ул. Мечникова.
23. Произведена коммутация светофоров и дорожного контроллера ДКУ в связи с плановой реконструкцией на светофорных объектах: ул. Екатерининская – ул. Троицкая; ул. Троицкая – ул. Осипова.
24. Протяжка подземного кабеля и установка светофорных колонок, дорожного контроллера. Перекладка пэ трубы и переустановка закладных под колонки на новом светофорном объекте ул. Балковская – «Фоззи». Реконструкция улицы Балковской.
25. По ул. Ат. Головатого и ул. Грушевского была произведена замена светофильтров и козырьков.
26. Ремонт дорожного контроллера типа ДКУ с заменой блоков и плат на объектах: ул. Ришельевская – ул. Пантелеймоновская; ул. М. Арнаутская – пр-т Александровский.
27. Монтаж блока речевого сопровождения (БРС-1) после перезаписи и ремонта на перекрестках: ул. Ген. Петрова – ул. Варненская; пр-т Шевченко – ул. Армейская.
28. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
29. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Химическая – ул. М. Грушевского; ул. Пестеля – ул. М. Грушевского; Автовокзал; ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская.
30. Ремонт модулей и блоков ТСРДД (технических средств регулирования дорожного движения).
31. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ в связи с плановой заменой оборудования на светофорных объектах ул.Троицкая – ул.Осипова, ул.Троицкая – ул. Екатерининская.
32. Работы с базой данных ЦУП, связанное с подготовкой данных для ввода в координированное управление светофорных объектов №156 Троицкая – Екатерининская, №236 Троицкая – Осипова.
33. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
34. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
35. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(08.12.08 – 12.12.08)


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю правления ЖСК "Вымпел-20" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 142/1.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ по вопросу предоставления информации о размере тарифа на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: пер. Мукачевский, д. 6 .
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ главному врачу Одесской областной клинической больницы по вопросу действующих норм водопотребления для административных зданий.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ заместителю Киевской районной администрации по вопросу предоставления информации относительно формирования тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения и применения цен на газ для предприятий, предоставляющих эти услуги.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору КП "Теплоснабжение города Одессы" по вопросу принятия двухставочных тарифов на услуги централизованного отопления и горячего водоснабжения для потребителей КП "Теплоснабжение города Одессы".
Рассмотрен депутатский запрос и подготовлен ответ депутатам Одесского городского совета по вопросу предоставления финансово-хозяйственной деятельности КП "Питание" за 2006 – 9-ть месяцев 2008 года.
Продолжается разработка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовлены экспертные оценки 2-х проектов Программ.
Подготовлена информация, относительно финансирования в 2008 году работ на объекте «Городской больницы № 9 имени профессора Минакова по ул. Пастера 9», направлена Одесской областной государственной администрации.
Подготовлены и согласованы с первым заместителем городского головы списки руководителей промышленных, коммунальных и предприятий связи для поздравления с Новым годом.
10 декабря 2008 года была проведена встреча с представителями немецкой фирмы Ehret&Klein Gmbh, в результате которой была достигнута договоренность о дальнейшем сотрудничестве.
В данном мероприятии приняли участие Свобода М.И., начальник управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета и Дьяченко А.В., заместитель начальника управления – начальник отдела инвестиционной политики управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета.
Ehret&Klein Gmbh – это штарнбергское предприятие, которое выступает независимым инвестором, разработчиком проектов и оказывает услуги по управлению активами. Основными интересами фирмы являются контакты с инвесторами, банками, фирмами – владельцами объектов недвижимости, коммунальными структурами, предприятиями, которые занимаются логистикой.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы от 08.12.2008 г. № 03-34/3275 на основании запроса Секретариата и Экспертного совета МАГ, подготовлена информация по вопросам, касающихся последствий финансово-экономического кризиса и предпринимаемые меры антикризисной политики в г. Одессе, в пределах компетенции управления.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы от 10.12.2008 г. № 03-03/1446 на основании протокола совещания по вопросам влияния мирового финансового кризиса на экономику Одесской области от 03.12.2008 г. № 21-ОН, подготовлены предложения к первоочередным мероприятиям по минимизации влияния экономического кризиса.
Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р продолжается работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа по разработке Проекта программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 годы.
Главному управлению облгосадминистрации подготовлена и направлена информация о проблемных вопросах, возникших на промышленных предприятиях города в рамках финансового кризиса по состоянию на 15.12.2008 года.
Подготовлен и направлен в облгосадминистрацию перечень промышленных площадок в г.Одессе для включения в Единый реестр Одесской области.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 12.12.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 22382;
- до адміністраторів – 4582.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 19146;
- через адміністратора – 4456.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 22382;
- адміністратором – 4582.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(08.12.08 – 14.12.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 237 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 122 ед.
- по троллейбусу – 115 ед.
в выходные дни в количестве 170 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 90 ед.
- по троллейбусу – 80 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 825,833 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 673, 197 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 152, 636 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 135 вагонов,
- троллейбус – 153 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(08.12.08 – 14.12.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
08.12.08
 
По адресу: ул. Малая Арнаутская, 25 – во дворе жилого дома вырыта траншея (без ограждения)
Дежурная смена произвела ограждение траншеи.
09.12.08
 
По адресу: ул. Бадаева, 15 – разбит ртутный градусник.
Дежурная смена произвела осмотр и демеркуризацию помещения
10.12.08
 
По адресу: ул. Комарова, 10/1, кв. 55 – разлив ртути из разбитых термометров
Дежурная смена произвела сбор 3-х разбитых термометров, ртути ~ 9 гр., проведена демеркуризация помещения
По адресу: пр-т Шевченко, 8/8, кв. 14 – пожар в квартире
Дежурная смена оказала помощь работникам МЧС в эвакуации людей из жилого дома. Жертв нет.
11.12.08
Распоряжение начальника службы 077 – проверить зал Одесского ГИК на наличие ВОП и СДЯВ
Дежурная смена произвела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений – ВОП, СДЯВ и радиоактивные источники не обнаружены. Радиационный фон в норме.
По адресу: переулок Маячный, 3 (Дом ребёнка №1) – на территории упало дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с территории детского дома.
12.12.08
По адресу: ул. Атамана Головатого, 87 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
13.12.08
По адресу: пр-кт Шевченко, 12/2, кв.193 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена произвела осмотр и демеркуризацию помещения
14.12.08
По адресу: пр-т Шевченко, 12/2, кв. 193 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор остатков ртути из разбитого термометра, и демеркуризацию помещения
По адресу: пер. Шампанский, 10/6 – ветка дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку ветки с проезжей части
По адресу: ул. Королева, 81/6, кв. 76 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена произвела сбор остатков ртути из разбитого термометра, и демеркуризацию помещения

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 342
из них передано:
- в УЖКХ – 17,
- оказана информационная помощь – 311,
- КП «Зелентрест» – 2,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 4,
- ДТП – 6,
- ВОП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(08.12.08 – 14.12.08)


№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
08.12.08
2.
Нарада з директорами ДЮСШ,СДЮШОР:
1. Звіти представників райадміністрацій щодо розвитку фізичної культури та спорту у 2008 році в районах міста.
2. Аналіз роботи ДЮСШ, СДЮСШОР за результатами перевірок, здійснених працівниками управління у ІV кварталі 2008 року.
3. Звіт про стан виконання управлінням з фізичної культури та спорту розпорядчих документів Одеської міської ради та Одеської обласної державної адміністрації.
4. Поточні питання.
09.12.08
3.
Міжнародний турнір
зі спортивної акробатики
на приз В. Бондарева
11-20.12.08
Білорусь
м. Мінськ
4.
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
(ІІ тур)
11-13.12.08
м. Донецьк
12-14.12.08
м. Житомир
11-14.12.08
м. Черкаси
5.
Чемпіонат України
з кульової стрільби
12-18.12.08
м. Київ
6.
Першість України
з гандболу „Стрімкий м’яч”
11-17.12.08
м. Херсон
7.
Міжнародний турнір
зі стрибків на батуті
„Відкриті Слав’янські ігри”
12-15.12.08
Білорусь
м. Вітебськ
8.
Турнір з художньої гімнастики
12-13.12.08
м. Харків
9.
Матчева зустріч з гандболу
12.12.08
м. Іллічівськ
10.
Всеукраїнські змагання
з бадмінтону
на призи профспілок України
12-16.12.08
м. Одеса
 
11.
Першість школи
зі спортивних танців
13-15.12.08
м. Одеса
КПНЗ „КДЮСШ №1”
12.
Всеукраїнський турнір з дзюдо, присвячений пам’яті ЗТУ  Р.С. Бабаянца
13-14.12.08
м. Одеса
13.
Всеукраїнська юнацька волейбольна ліга
14-17.12.08
м. Одеса



Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее