23:14:37   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.12.08 – 19.12.08)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 25 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 170 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято – 44 громадянина, з них по консультативним питанням – 42.

За звітний період проведено:
16.12.08 – засідання районної координаційної ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
17.12.08 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
17.12.08 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
18.12.08 – встановлено районну новорічну ялинку на вул.Дерибасівській.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 7 письмових звернень громадян та на 34 листа від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 43 звернення на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
12.12.08 – участь в об’їзді району з питань перевірки балансоутримувачів люків інженерних комунікацій.
18.12.08 – участь у координаційної нараді по відпрацюванню Плану заходів відповідно до розпорядження міського голови від 11.11.2008р. №1356-01р «Про затвердження Плану заходів щодо впровадження Правил благоустрою території м. Одеси».
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Катаєва, 1; Фонтанська дорога, 9-Е; вул. Базарна, 38; вул. Троїцька, 39.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 89 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 5 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Прийнято 13 розпоряджень згідно МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пушкінська, 33; вул. Торгова, 43.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-19.12.08 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Новощіпний ряд, 2).

Відділ у справах дітей:
15-19.12.08 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16.12.08 – проведення обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою,
17.12.08 – проведення рейду щодо влаштування неповнолітніх до центру соціально-психологічної реабілітації дітей;
17.12.08 – участь у засіданні колегії при службі у справах дітей Одеської міської ради.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
17.12.08 – організація та проведення нагородження керівництвом райадміністрації 17 найкращих учнів загальноосвітніх шкіл щомісячною стипендією міського голови;
18.12.08 – організація відвідування дітьми пільгового контингенту мережі кафе «МакДональдз»;
19.12.08 – організація перегляду дітьми пільгового контингенту та учнівською молоддю району кінострічки «Про Федора-стрільця, удалого молодця» у кінотеатрі «Уточкіно».

Відділ соціально-економічного розвитку району:
15-19.12.08 – участь у проведенні інвентаризації демонстраційних майданчиків та автосалонів;
15-19.12.08 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
15-19.12.08 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ освіти:
13-21.12.08 – організація участі учнів ОНВК «Гімназія № 2» в практичному семінарі «Країнознавство німецькомовних держав» (м. Гадамар / Німеччина);
15-19.12.08 – районні змагання з баскетболу (ОСШ №35, ОЗОШ №16, ОНВК «Гімназія №2»);
18,19.12.08 – благодійні програми до Дня Святого Миколая у дитячому притулку № 1 та ГКБ № 3 за участю вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» та «Моряна»;
19.12.08 – районна гра «Розумники та розумниці» серед учнів ОЗОШ № 16, 101, 56 (ЦДТ «Моряна»);
19.12.08 – святково-розважальні програми до Дня Святого Миколая в закладах освіти району.

Управління праці та соціального захисту населення:
Сектором по оплаті праці відділу з питань праці та соціально-трудових відносин здійснена перевірка щодо дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці на ВАТ «Чорномортехфлот».
Сектором з атестації робочих місць відділу з питань праці та соціально-трудових відносин надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств району з питань:
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- надання працюючим на робочих місцях з важкими, шкідливими, особливими умовами праці відповідних пільг та компенсацій;
- розробки, укладання, реєстрації колективного договору та регулювання соціально-трудових відносин в частині умов праці.
Здійснено контроль за усуненням роботодавцями порушень вимог чинного законодавства, що були виявлені в ході перевірок.
Сектором прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій прийнято 198 заяв від громадян району про призначення державної допомоги сім’ям та прийнято 355 громадян з питань призначення субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 118 перевірок.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 84 громадянина на надання матеріальної допомоги.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.12.08 – 21.12.08)


Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
 

Нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії всього: за листопад – 533 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (частк.) – 25 чол.
- дітям потерпілим від ЧК (за грудень 2008р.) – 43 чол.
- компенсація на проїзд чорнобильцям за 2008р. – 13 чол.

Видано посвідчень:
ІВ – 3;
УВ – 4;
СЗВ – 4;
ВП – 10.


Встановлено статус:
ІВ – 2;
СПВ – 4.

Проведена планова перевірка:
ПВВП «Фохат»;
ТОВ «Іншляхбуд».

Проведені за дорученням прокуратури перевірки: ТОВ „Клін Тек”, ТОВ „Металкон”.
Перевірка умов праці: ПП „Ера”, КП „Міськзелентрест”

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 55 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.
Протягом поточного періоду спеціалістами відділу кожного дня отримувалась пошта у міськвиконкомі та здійснювалась відправка відповідей на звернення громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань. У понеділок спеціалістами відділу були надіслані нагадування у структурні підрозділи райадміністрації про звернення, терміни розгляду яких, сповнювалися до кінця поточного тижня.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 19.12.2008 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 30 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформацію про заборгованість по заробітній платі КП „ЖКС” району.
Надано інформацію згідно протоколу доручень апаратної наради заступника Одеського міського голови Тельвака М.М. від 03.12.2008 р., 10.12.2008р., 17.12.2008р. та протоколу доручень апаратної наради УЖКГ та ПЕК від 16.12.2008 р № 43.
Співробітники відділу взяли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованості за спожиті теплоносії та підготовки житлового фонду району до експлуатації в осінньо-зимовий період 2008-2009 рр., що проводились УЖКГ та ПЕК.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітній період здійснено 3 виїзду для проведення обстеження житлових будинків, зі складанням відповідних актів обстеження.
Згідно з затвердженим графіком 16.12.2008р. та 18.12.2008р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 16.12.2008р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 56 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 11;
- протікання зовнішніх комунікацій – 2.
- відсутність гарячої води – 6;
- відсутність холодної воли – 4;
- відсутність електроенергії – 15;
- відсутність центрального опалення - 16;
- витік газу – 1;
- спалення опалого листя на прибудинковій території – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 51 звернення. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- оформлено зміну особистих рахунків – 3громадянинам;
- прийнято на особистому прийомі – 17 громадян;
- обстежено житлові умови – 2.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та експлуатацією прибережної зони за звітний період розглянуто 10 скарг. Сумісно з представниками прокуратури Київського району проведено рейди по недопущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 2 об’єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом території:
15.12.2008
- розглянуто контрольне звернення громадянина, стосовно облаштування дитячого майданчику по вул. Люстдорфська дорога, 56. Відповідно до листа Органа СОН «Юго-Западний масив», відповідь надана на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М. та керуючій справами виконавчого комітету;
- розглянуто звернення мешканців будинку № 52/2 по вул. Шишкіна, стосовно встановлення гаража на прибудинковій території. Направлено листа до КП ЖКС «Вузівський» для встановлення володаря вказаного гаража.
16.12.2008
- проведено обхід території, яка обслуговується діл. № 3 КП ЖКС «Чорноморський», з метою перевірки якості надання житлово-комунальних послуг мешканцям. За результатами обходу доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- розглянуто звернення голови ОСББ «Кінап», стосовно узгодження розміщення огорожі на прибудинковій території. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно відновлення дорожнього покриття після проведення робот з прокладки каналізації по вул. Толбухіна. Відповідно до інформації Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради відповідь надана.
17.12.2008
- розглянуто звернення мешканців вул. Тімірязєва, стосовно початку робот з прокладки каналізації. Здійснено виїзд на місце спільно з представниками Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради;
- розглянуто контрольне звернення громадянина, стосовно перекриття проходу ТОВ «Прогресстрой» на 16-ї ст. В.Фонтану. Відповідно до листа ТОВ «Прогресстрой» відповідь надана на ім’я заступника міського голови Кучуку М.І.;
- підготовлено листа до ВАТ «Одеський завод «Промзв’язок» ім. В.М. Комарова» для прийняття заходів щодо прибирання прилеглої території.
18.12.2008
- здійснено контрольну перевірку об’єму виконаних робот підрядними організаціями з асфальтування дорожнього покриття на території району. За результатами перевірки доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- підготовлена інформація на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М., про кількість знесених дерев відповідно до одержаних дозволів комісії з видалення зелених насаджень Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради. Інформація направлено на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М. та до Управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради;
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації.
19.12.2008
- розглянуто звернення голови Органа СОН «Золотий Берег», стосовно проведення робот з асфальтування вул. Тролейбусна та вул. Трамвайна. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку правовстановлюючих документів. Відповідь надано;
- розглянуто листа ТОВ «Інфокс», стосовно встановлення огорожі по вул. Горіхова, 2, 4, 6, 8, 10. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку правовстановлюючих документів. Відповідь надана;
- здійснено об’їзд території приватної забудови з метою здійснення контролю за санітарним станом. За результатами об’їзду території відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
18.12.08 – участь у засіданні комісії по контролю за надходженням коштів з податку за землю у Київському районі;
18.06.08 – участь у засіданні комісії по наданню одноразової матеріальної допомоги для розрахунків за опалення та гаряче водопостачання соціально-незахищеним верстам населення Київського району м. Одеси.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
- обстеження парковок та стоянок щодо перевірки санітарного стану;
- контроль за надходженням до бюджету Київського району зборів за паркування транспортних засобів.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- прийом суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- перевірки торгівельних об’єктів та надання вказівок суб’єктам господарювання з вимогами усунення недоліків (5 об’єктів);
- згідно розпорядження міського голови №1508-01р. від 16.12.2008р. проведення заходів щодо підготовки святкування Нового 2009 року;
- згідно рішення Одеської міської ради №1277 від 24.11.2008р. демонтовано 1 об’єкт (кіоск) дрібно-роздрібної торгівельної мережі за адресою: вул. Фонтанська дорога, 110;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян, установ та організацій;
- здійснено підготовку дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
- підготовка засідання адміністративної комісії;
18.12.08 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 19 протоколів про адміністративні правопорушення).
19.12.08 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- проведення радіо тренування з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та ОГД;
- учбово-методичний збір з підбиття підсумків ЦО з начальниками штабів ЦО ОГД за минулий та постановка задач на наступний місяць та 2009 навчальний рік;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані звіти, доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно – згідно табелю термінових донесень.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- відвідування спортивних закладів району з метою формування статистичного звіту з розвитку фізичної культури та спорту за 2008р.;
- участь у нараді управління з розвитку фізичної культури та спорту Одеської міської ради щодо підведення річного підсумку роботи з розвитку фізичної культури та спорту районів міста;
- формування списку дітей пільгового контингенту для участі в новорічному святі 05.01.2009р.;
- збір свідчень очевидців Голодомору 1932-1933 років, для узагальнення та надання до управління внутрішньої політики Одеської міської ради.

Відділ освіти:
16-19.12.08 – організована участь талановитих дітей у міському конкурсі декоративно-прикладного мистецтва „Паперова фантазія”;
18.12.08 – на базі ОНВК № 84 проведений ІІ районний тур КВК серед шкільних команд закладів освіти.
І місце посіла команда ОНВК № 84,
ІІ – команда ОЗОШ № 63,
ІІІ – гімназії № 9;
19.12.08 – на базі ОЗОШ № 51 проведений семінар-нарада для заступників директорів з виховної роботи за темою: „Контроль за діяльністю педагогічного колективу як одна із операційних функцій управління та запорука успішної реалізації виховних завдань школи”;
19.12.2008 – проведена районна природоохоронна акція „Ялинка” у рамках якої 50 учнів з 13 шкіл району брали участь у конкурсах творчих робіт „Зимова казка” та декоративно-прикладного мистецтва „Зимове чудо”.
19.12.08 – у закладах освіти району проведені святкові заходи до Дня Святого Миколая з видачею подарунків дітям;
20.12.08 – 14 команд Київського району братимуть участь у міських змаганнях на кубок мера з інтелектуальної гри „Що? Де? Коли?”;
- продовжується реєстрація учасників ЗНО-2009 у закладах освіти району;
- проведені фінальні районні змагання з баскетболу.

 

 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.12.08 – 19.12.08)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
15.12.08 – проведення районного етапу обласної природоохоронної акції «Ялинка» для учнів закладів освіти району;
15-19.12.08 – збір спогадів осіб, які зазнали лихо від Голодомору 1932-1933 рр.;
15.12.08 – відзначення Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та вручення грамот активістів районного товариства «Союз-Чорнобиль України»;
16.12.08 – проведення уроку з краєзнавства «Пам’ятай мене Одеса» у філії бібліотеки №42, присвяченого до 245 річчя з Дня народження О.Ф.Ланжерона;
17.08.08 – вручення головою райадміністрації інвалідної коляски інваліду ЧАЕС Ямалі В.Г.;
18.12.08 – проведення перевірки стану викладання природознавства в 5-6 класах в ОЗОШ №№ 31, 32, 45, 130, 100;
18.12.08 – проведення перевірки стану викладання української мови та літератури в 5-7 класах в ОЗОШ №№ 46, 60, 120, 19, 4;
19.12.08 – відвідання учнями ОЗОШ №№ 4, 8, 20, 25 Одеського муніципального музею особистих колекцій ім. О.В.Блещунова;
19.12.08 – проведення збору з підопічними територіального Центру, присвяченого Міжнародному дню помочі бідним;
20.12.08 – проведення книжкових виставок «Крути, Історія і її уроки» у філії бібліотеки №35, присвяченого до Дня героїв Крутів;
20.12.08 – проведення лекції о правах людини з підопічними та співпрацівниками територіального Центру, присвяченого Дню міліції.

Соціальна сфера

Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 2 електронних картки, проведено корегування 1730 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- видано засобів пересування – 101;
- ветеранам війни видано талонів для проїзду в міжміському транспорті – 368;
- видано санаторно-курортних путівок –250.
До відділу субсидій за призначенням державних субсидій та перерахунком звернулось 7431 громадян. За наслідками розгляду призначено 1992 субсидії, відмовлено по 373 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 33 чол. на суму 231,00 грн.;
• прання білизни – 33 чол. на суму 792,00 грн.;
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,0 грн.;
• виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 64,00 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 887 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 31266,75 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(15.12.08 – 21.12.08)


Осуществляется контроль за проведением капитального ремонта на 16-ти объектах: (ул. Ришельевская, 11; ул. Новосельского, 91; пр. Добровольского, 128, 128-А, 132; ул. Балковская, 193; ул. Ген. Петрова, 35; пр. Ак. Глушко, 19; ул. Балковская, 23; Фонтанская дор., 19; ул. Средняя, 19; ул. Пастера, 50; ул. Некрасова, 3; ул. Бочарова, 13; ул. Сахарова, 28; ул. Мельницкая, 22).

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 13 шт. (ул. Китобойная; ул. Ат. Головатого; ул. Сегедская; ул. Дерибасовская; склоны на ул. Дюковской; ул. Балковская).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена светильников – 35 шт. (16 кв. ЮЗМ; ул. 3-я Степная; ул. Петрашевского; ул. Тимирязева; пер. Каманина; пет. Вуноградный; ул. И. Франко; ул. Краснова).
- замена аварийных опор – 1 шт. (ул. Агрономическая).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию с 01.01.2008г. по 22.12.2008г. установлено 9893 шт., всего по плану 11000.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(15.12.08 – 19.12.08)


1. Перераховано до міського бюджету – 10 111 835,06 грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 320 000,00 грн.
- від продажу – 8 791 835,06 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 8.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 2.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ
(15.12.08 – 19.12.08)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 183;
- количество отработанных документов – 127;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 1;
• аварийных – 77.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 10;
• Киевский район – 7;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 0.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 4;
• предприятиям – 1.



КП «СМЭП»
(15.12.08 – 19.12.08)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 64
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 64
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 26
4. Замена ламп – 136 шт.
5. Заменено дорожных знаков – 5 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 93 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 5 шт.
8. Окрашено турникетов – 16 шт.
9. Установка турникетов – 13 шт.
10. Рихтовка колонок – 1 шт.
11. Установлено табличек – 2 шт.
12. Демонтаж знаков – 2 шт.
13. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
14. Устранение не приходящих сигналов: ул. Екатерининская – ул. Греческая; Александровский пр-т – ул. Жуковского; пр-т Добровольского – Николаевская дорога; пр-т. М. Жукова – пр-т. Ак. Глушко; ул. Екатерининская – ул. Ланжероновская.
15. Замена и ремонт УК на следующих светофорных объектах: ул. Малиновского – ул. Спартаковская; Люстдорфская дор. – ул. Китобойная; ул. Ген. Петрова – ул. Космонавтов; ул. Ак. Королева – 13 линия; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Софиевская – ул. Торговая; ул. Краснова – РЭС (КС-3 на КС-16).
16. Ориентирование светофоров и дорожных знаков: ул. Преображенская – ул. Троицкая; ул. Старопортофранковская – ул. Торговая; ул. Неженская – ул. Л. Толстого; ул. Балковская – ул. Краснослободская; Николаевская дорога -Лузановка; пр-т Добровольского – Николаевская дорога ; пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Краснова – ул. Артиллерийская; ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Ильфа и Петрова – Торговый центр; ул. Космонавтов – ул. Ак. Филатова; ул. Толбухина – ул. Чубаевская.
17. Покраска колонок: ул. Екатерининская – ул. Троицкая.
18. Установлен новый режим работы на светофорных объектах: ул. Краснова – СШ №27; ул. Краснова – РЭС. (повышение пропускной способности, техническое задание)
19. Перезапуск аппаратуры на светофорном объекте: 2 ст. Б. Фонтана.
20. Установка светофорных колонок, коммутация светофоров и дорожного контроллере типа ДКУ, протянут кабель питания к подстанции: ул. Балковская – «Фоззи».Реконструкция улицы Балковской.
21. Перетянуты оттяжки на новые опоры, переставлены реверсивные светофоры и кронштейны на следующем объекте: Николаевская дор. – ул. Лиманная.
22. Переброска воздушного кабеля для подключения светофора на следующем объекте ул. Б. Арнаутская – ул. Старопортофранковская.
23. Произведен ремонт крепления светофорной колонки на объекте ул. Черноморского казачества – ул. Кравцова.
24. Установка новой светофорной колонки и светофора, протянут кабель, скоммутирован светофор и дорожный контроллер на объекте ул. Ат. Головатого – ул. Плыгуна (после ДТП).
25. Согласно предписанию была установлена зеленая стрелка на светофорных объектах ул. Б. Хмельницкого – ул. Мечникова; ул. Мечникова – ул. Мясоедовская; ул. Мечникова – пер. Высокий; ул. Пушкинская – ул. Еврейская.
26. Демонтированы доп. секции на светофорных объектах: ул. Преображенская – ул. Новощепной ряд; ул. Мечникова – ул. Мясоедовская; ул. Мечникова – пер. Высокий.
27. Восстановлен светофорный объект после ДТП ул. Балковская – ул. Мельницкая установили новую колонку, светофоры и знак.
28. Разработка и прошивка программного обеспечения для контроллера ДКУ в связи с плановой заменой оборудования на светофорных объектах ул. Троицкая – ул. Канатная
29. Местное обследование светофорного объекта ул. Ильфа Петрова – ул. Левитана, ул. Чубаевская – ул. Толбухина на предмет уточнения расстановки знаков.
30. Для повышения пропускной способности на светофорном объекте ул. Балковская – ул. Дальницкая был пересмотрен и изменен режим работы.
31. Разработка новой схемы на светофорный объект ул. Балковская – «Фоззи» в связи с изменением организации дорожного движения.
32. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
33. Обработка информации по ДТП – 7 шт.
34. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
35. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов.
36. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии ул. Разумовского – ул. Мастерская; ул. Б. Хмельницкого – ул. Степовая; ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская;
37. Организация рабочего места по архивированию данных газового хозяйства.
38. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(15.12.08 – 19.12.08)


19.12.2008 – участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по заработной плате.
Подготовлена и направлена информация для Главного управления экономики облгосадминистрации по вопросу включения промышленных участков в Единый реестр Одесской области.
Подготовлено и согласовано распоряжение Одесского городского головы от 16.12.2008 года № 1509-01р «Простворення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи».
Подготовлена и направлена информация первому заместителю Одесского городского головы по вопросу согласования даты проведения заседания городской рабочей группы по разработке экстренных мероприятий относительно преодоления последствий финансового кризиса.
Подготовлена и проведена встреча с региональным представителем ООО «Предприятие «СоюзСтройТехнология», в ходе которой обсуждались вопросы сотрудничества в области рентабельного инвестирования в доходную недвижимость Автономной Республики Крым.
Подготовлена информация о выполнении делегированных полномочий исполнительным комитетом Одесского городского совета в сфере инвестиционной деятельности за ІІ полугодие 2008 года, а также определены основные перспективы развития города Одессы на 2009 г.
Продолжается работа над проектом Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Подготовлены экспертные оценки 2-х проектов городских целевых Программ, разработанных профильными управлениями Одесского городского совета.
Во исполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации от 21.09.2007 года № 554/А-2007 «Об утверждении мероприятий по выполнению Регионального соглашения между Одесской областной государственной администрацией, областной организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 г.г.» подготовлена информация о выполнении соглашения за 2008 год.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК "Варненский-1" по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Королёва, 81-4;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке, поступившее на "Телефон доверия Одесского городского головы", проживающей по адресу: ул. Ген. Петрова, 49 кв. 18, по вопросу тарифа на услуги по вывозу твёрдых бытовых отходов для населения.
В соответствии с резолюцией городского головы, рассмотрен п.10 решения Совета национальной безопасности и обороны Украины по вопросу приведения тарифов на коммунальные услуги к экономически обоснованному уровню. Информация предоставлена в управление жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса для обобщения и подготовки ответа Главному управлению развития инфраструктуры и энергообеспечения Одесской областной государственной администрации.
В связи с необходимостью проведения анализа потребления населением наиболее востребованных продуктов в условиях нарастания финансово-экономического кризиса и создания антикризисного штаба под руководством городского головы, подготовлены и направлены письма на имя руководителей крупных торговых центров г. Одессы.
Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р продолжается работа по организации и проведению городского конкурса с целью определения лучших субъектов предпринимательской деятельности города 2008 года.
Продолжается работа по разработке Проекта программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2009-2010 годы.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.08 – 19.12.08)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 22873;
- до адміністраторів – 4743.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 19723;
- через адміністратора – 4536.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 22873;
- адміністратором – 4743.

 

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(15.12.08 – 21.12.08)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 239 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 125 ед.
- по троллейбусу – 114 ед.
в выходные дни в количестве 180 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 97 ед.
- по троллейбусу – 83 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 649,306 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 647, 792 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 1, 6514 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 1 трамвайного вагона. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 145 вагонов,
- троллейбус – 149 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(15.12.08 – 21.12.08)

Дата
Что произошло
Принятые меры
16.12.08
 
По адресу: ул. Ак.Филатова, 33 – дерево упало на пешеходную дорожку
Дежурная смена произвела распиловку и уборку.
17.12.08
 
По адресу: ул. Говорова, 11 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Львовская, 16 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена произвела демеркуризацию помещения
 
18.12.08
 
По адресу: ул. Шишкина, 50, кв. 32 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
 
19.12.08
По адресу: Николаевская дорога «Лузановка» – ДТП
Дежурная смена произвела уборку двух бетонных столбов с проезжей части дороги, сбитых автомобилем «Mitsubishi-Pagero» №ВН 1110 ВК (водитель Сорокин Сергей Михайлович, 1978 г.р. не пострадал)
20.12.08
Начальник службы 077 – Думская площадь 1, проверить зал Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и ионизирующих источников
Дежурная смена произвела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений – ВОП, СДЯВ и ионизирующие источники не обнаружены. Радиационный фон в норме.
21.12.08
По адресу: ул. Нежинская, 30 – замер проб воздуха в подъезде на наличие сильнодействующих отравляющих веществ
Наличия отравляющих веществ в воздухе не обнаружено (возможно распыление баллончика со слезоточивым газом)
По адресу: ул. Маразлиевская, 12, кв. 3 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь, хозяйке квартиры пенсионерке Павленко З.М. 67 лет, в открытии входной двери.
 

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 308
из них передано:
- в УЖКХ – 64,
- оказана информационная помощь – 241,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.12.08 – 21.12.08)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
22.12.08
2.
 Нарада з директорами  ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Колегія управління з фізичної культури та спорту ОМР щодо підсумків спортивної роботи ДЮСШ, СДЮСШОР у 2008 році.
 
2. Звіти про підготовку шкіл до проведення новорічних та різдвяних свят
 
3. Поточні питання
23.12.08
3.
Першість області з вільної боротьби
15.12.08
с. Кам’янка
4.
Міжнародний турнір з художньої гімнастики „Багіра”
16-19.12.08
м. Львів
5.
Всеукраїнська
юнацька баскетбольна ліга (ІІІ тур)
17-18.12.08
м. Одеса
«СДЮСШОР
№ 2»
10.00
6.
Товариська матчева зустріч
з гандболу
19.12.08
м. Южний
7.
VІ етап Кубку КПНЗ
„ДЮСШ зі скелелазіння №12”
18-19.12.08
м. Одеса
ЗОШ № 81
12.00
8.
Першість школи з дзюдо
20.12.08
м. Одеса
ЗОШ № 28
10.00
9.
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
20.12.08
м. Кривий Ріг

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее