02:20:37   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.02.09 – 06.02.09)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 28 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 156 звернень громадян.

За звітний період проведено:
05.02.09 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення.

Житлово-комунальний відділ:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на письмові звернення громадян та на листи від підприємств, установ та організацій.
Розглянуто 38 звернень на „телефон довіри” міського голови.
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
03.02.09 – нарада з директорами КП ЖКС, начальниками та паспортистами дільниць з питань своєчасного виконання звернень на «телефон довіри», інвентаризації приватизованих квартир, які довгий час не використовуються та проведення роз’яснювальної роботи з надання адресної муніципальної допомоги.
04.02.09 – нарада з представниками КП ЖКС, ОСББ, ЖБК, відомчих будинків з питання оплати за використану електроенергію.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Нова, 13; вул. Колонтаєвська, 21; Французький б-р, 20; Французький б-р, 22-А; пр-т Шевченка, 27-А.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
02-06.02.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Черняховського, 1).

 
Відділ у справах дітей:
02-06.02.09 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
02-06.02.09 – проведення обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою (прийнято 15 звітів від опікунів);
02-06.02.09 – перевірка неповнолітніх, які були затримані за незаконні дії з наркотиками;
02-06.02.09 – перевірка неповнолітніх, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
03.02.09 – участь у святі притулку для дітей №1 з нагоди 10-річчя.


Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
05.02.09 – організовано відвідування Одеського Академічного театру музичної комедії ім. М.Водяного для інвалідів, ветеранів ВВВ та багатодітних сімей;
02-06.02.09 – організовано відвідування дельфінарію «Немо» дітьми з малозабезпечених сімей.


Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 53 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 53 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 7 розпоряджень згідно рішень МВК.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Троїцька, 39; вул. Дерибасівська, 1; вул.Новосельського, 2.
Щоденно проводиться прийом СПД в управлінні дозвільних процедур.


Відділ соціально-економічного розвитку району:
02-06.02.09 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
04,06.02.09 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
05,06.02.09 – проведено комісійне обстеження та нарада щодо утримання тротуарної зони по вул. Тираспольській.

Відділ освіти:
03-06.02.09 – районні спортивні змагання з баскетболу серед учнів закладів освіти (ОЗОШ № 16, 77, 50);
03.02.09 – районний семінар для вчителів української мови на тему «Активні форми навчання на уроках української мови» (ОСЗОШ № 35);
04.02.09 – районний семінар для вчителів ДПЮ на тему «Захист Вітчизни» (ОСЗОШ № 94);
06.02.09 – районний тур фестивалю хореографічних мистецтв «Молодість, грація, красота» серед вихованців хореографічних колективів (ЦДЮТ «Дивосвіт»);
06-08.02.09 – участь в обласному етапі конкурсу-захисту робіт учнів-членів МАН (Обласний гуманітарний центр).



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.02.09 – 06.02.09)


Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 197 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 10 громадян.
Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 07.02.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 34 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС района.
Виконується щоденний збір оперативної інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
03,05.02.09 – згідно з затвердженим графіком, співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. №1166 співробітники відділу 03.02.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради УЖКХ та ТЕК від 03.02.2009р. № 4.
Згідно протоколу доручень № 5 апаратної наради райадміністрації від 02.02.2009р. співробітниками відділу з 03.02.2009р. щоденно проводять перевірку укладення власниками або орендаторами нежитлових приміщень в будинках комунальної власності договорів на повернення експлуатаційних витрат з КП ЖКС району.
Здійснено 4 виїзду для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованості за спожиті теплоносії в Управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 21 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 4;
- протікання зовнішніх комунікацій – 5;
- відсутність холодної воли – 3;
- відсутність голодної води – 3;
- відсутність електроенергії – 3;
- відсутність центрального опалення по стояку – 1;
- відсутність центрального опалення на будинок – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 16 звернень. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 12 громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
02.02.2009
- розглянуто контрольне питання стосовно облаштування зупиночного комплексу на пересиченні вул. Краснова, вул. Люстдорфська дорога, 33. Підготовлено та надіслано листа до ТОВ „АККИКО Інтернешнл Лимитед”.
- розглянуто звернення громадянина, стосовно відсутності зовнішнього освітлення по вул. Ак. Вильямса. Здійснено виїзд на місце, проведено зустріч с заявником.
03.02.2009
- підготовлено та надіслано листа до ТОВ «Прогресбуд» стосовно приведення до належного санітарного стану прилеглої території до будівельного майданчика по вул. Фонтанська дорога, 118-а;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на ім’я депутата Верховної ради України, стосовно облаштування проходу через будівельний майданчик по вул. Фонтанська дорога, 118-а.
- підготовлено та направлено листа до КП «Міські дороги» для надання необхідної техніки з метою демонтажу самовільно встановлених «лежачих поліцейських» по вул. Недєліна, вул. Жовт. Революції, вул. Бригадна, вул. Авдєєва-Чорноморського.
04.02.2009
- розглянуто звернення директора дитячої школи мистецтв № 4 за адресою: пр-т. М. Жукова, 11-а, стосовно перекриття проїзду автотранспорту біля входу до школи. Здійснено виїзд на місце, проведено фотофіксацію. Підготовлено листа до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради та до Управління розвитку торгівлі та побутового обслуговування;
- розглянуто листа Інспекції ДАБК, стосовно встановлених воріт по вул. Дачна, 10. Здійснено виїзд на місце. Проведена фотофіксація;
- розглянуто звернення мешканців будинку за адресою: Шкільний аеродром, 1, стосовно заїзду спецавтотранспорту скрізь зелену зону до будівельного майданчику автосалону «РЕНО». Здійснено виїзд на місце. Проведено зустріч с заявником.
05.02.2009
- здійснено перевірку торгівельних об’єктів, які розташовані на фасадах будинків комунальної власності, щодо наявності укладених угод на ВЕВ (ВЭР). За результатами перевірки відповідь надана на ім’я заступника голови Київської райадміністрації;
- підготовлено та направлено листа до ВАТ «Одесобленерго» стосовно проведення робот з покраски опор високовольтної мережі по вул. Люстдорфська дорога та пр. Ак. Глушка.
06.02.2009
- розглянуто листа Управління житлового господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради, стосовно надання інформації для узагальнення до конкурсу «Місто найкращого благоустрою». Інформація узагальнено та направлена до Управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради;
- розглянуто листа Управління житлового господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради, стосовно організації робот з облаштування карманів для встановлення контейнерів для збору ТПВ на магістральних вулицях району. Направлено листа до КП „Міськи дороги”.
07.02.2009
- розглянуто звернення голови правління ЖБК „Приморський-12”, стосовно узгодження меж території, яка прилягає прибиранню. Відповідь надана;
- розглянуто листа голови правління ОСББ „Дисконт”, стосовно сприяння в укладанні угоди на вивіз ТПВ. Відповідь надана.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- розробка наказу начальника ЦО району „Про уточнення спеціалізованих служб ЦО району”;
- підготовка наказу начальника ЦО району „Про підсумки підготовки району с системі цивільної оборони в 2008 навчальному році”;
- відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- прийом суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- перенос торгівельних об’єктів з алеї за адресою: Люстдорфська дорога, 125/2а на адресу: вул. Шишкіна, 50/3 (мікрорайон „Вузівський”) та надання приписів суб’єктам господарювання щодо благоустрою прилеглої території (24 шт.);
- демонтаж намету біля павільйону „Баобаб” за адресою: Люстдорфська дорога, 125;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян, установ та організацій;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
05.02.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 14 протоколів про адміністративні правопорушення).
06.02.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організація та проведення спільної наради з Союзом ветеранів Афганістану в Київському районі з питань підготовки проведення в районі заходів щодо Дня вшанування учасників бойових дій та території інших держав та 20-ї річниці виводу Радянських військ з Демократичної Республіки Афганістан;
- поновлення бази даних щодо осіб схильних до вчинення насильства в сім’ї.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 15 судових засіданнях;
- складено протокол бесіди з неповнолітнім, який знаходиться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено акт обстеження житлово-побутових умов дитини;
- проведено перевірку неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у справах дітей;
- проведено рейд перевірки дітей, які знаходяться під опікою;
- прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
- проведено цільовий рейд „Мораль” та цільовий рейд перевірки Інтернет клубів.

Відділ освіти:
02.02.09 – надіслані кращі роботи учнів закладів освіти для участі у обласній фотовиставці „Дива України очима дітей”, „Мій рідний край”.
03-04.02.09 – організована участь талановитих дітей закладів освіти у міському конкурсі декоративно-прикладного мистецтва „Чарівні візерунки”.
05.02.09 – на базі ОЗОШ № 68 організована участь команди КВК ОНВК № 84, переможців районного конкурсу команд КВК, у обласному етапі.


Організована участь талановитих дітей закладів освіти у обласному конкурсі „Космос-2009”, який пройшов 07.02.2009 року на базі Одеського обласного гуманітарного центру.
Проведена робота зі створення бази даних на випускників 9 та 11 класів з метою замовлення документів про закінчення школи, участі у зовнішньому незалежному оцінюванні.
Створено банк даних працівників закладів освіти, залучених до участі у ЗНО – 2009.
Проводиться робота щодо укладення сумісних планів роботи між закладами освіти та військовими частинами, підрозділами розташованими на території Київського району.
Організація та проведення районних змагань з волейболу.
Організована участь учня ОЗОШ № 72 Гідуляна Вадима у Всеукраїнському відкритому конкурсі учнівської молоді з інформаційних технологій, який пройшов 03.02-08.02.2009 у м. Дніпропетровську.
Участь у семінарі для ознайомлення з проектом «1 учень – 1 комп’ютер», який відбувся 2-6 лютого 2009 року у м. Біла-Церква.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.02.09 – 06.02.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
01-15.02.09 – прийняття участі у обласній фотовиставці «Мій рідний край»;
02.02.09 – проведення районного семінару для вчителів обслуговуючої праці на базі ОЗОШ №130 (вул.Обнорського, 56);
02.02.09 – проведення семінару-наради з заступниками директорів по навчально-виховної роботи з питань атестації педагогічних кадрів, також проведення тестування та виконання навчальних планів на базі ОЗОШ №20 (вул.Терешкової, 48);
03.02.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального Центру на тему «Батьки та діти. Відношення у суспільстві»;
03.02.09 – проведення «круглого столу» у гуртожитку ВПУ сфери послуг (вул. Ген.Петрова, 27) на тему «Навчання та дозвілля» з представниками студкомів гуртожитків, які розташовані на території району;
05.02.09 – проведення семінару-практикума для вчителів-предметників з психології на базі ОЗОШ №53 (вул.Ген.Петрова, 34);
06.02.09 – проведення семінару-практикума для вчителів-предметників російської мови та літератури на базі ОЗОШ №31 (вул.Гастело, 9);
08.01.09 – проведення літературної виставки книг до 175 річниці з дня народження Д.І.Менделєєва у бібліотеках району;
08.02.09 – прийняття участі у обласній олімпіади з біології на базі ОНУ ім. Мечникова.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 2 лютого по 6 лютого 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 51 чол. на суму 357,00 грн.;
• прання білизни – 40 чол. на суму 3397,50 грн.;
• ремонт взуття – 4, чол. на суму 40,0 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 820 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Академія” та „Норд” на суму 28420,89 грн.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(02.02.09 – 08.02.09)


Уровень сбора квартплаты составил – 61,3%, сбор платы за водопотребление – 69,6%.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1135м (ул. Одинцова, ул. Л. Шмита угол ул. Пантелеймоновской, ул. Литературная, ул. Столбовая,25, 2-ой Локомотивный переулок, ул. Левитана, 108, ул. Одинцова, Адмиральский проспект угол ул. Краснова, ул. Чер. Казачества,97, ул. Ришельевская угол ул. Троицкая, ул. Генуэзская угол ул. Посмитная, ул. Химическая, ул. Остапа Вишни, ул. Долгая).
- замена ламп и светильников – 266 шт. (пр-т Добровольского; ул. Химическая; ул. Красная; 2-ой Локомотивный переулок; ул. Литературная; ул. Нежинская; 3-й Железнодорожный пер.; ул. Кавцова, 4; Николаевская дорога; ул. Промышленная; ул. Ал. Блока, 42, 54; ул. Канатная; ул. Махачкалинская; ул. Паустовского; ул. Ген. Бочарова; ул. Сахарова; ул. Пугачева; ул. Троицкая; ул. Ришельевская; ул. Успенская; ул. Маразлиевская; Итальянский бульвар; ул. Сумская; Хаджибеевская дорога; ул. Столбовая; ул. Ульяновская; ул. Луговая; ул. Танкистов; Потемкинская лестница; ул. 3-я Степная; ул. Пантелеймоновская; Думская площадь; Театральная площадь; ул. Шишкина; ул. Кр. Зорь, ул. Транспортная).

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 62 шт. (ул. М. Арнаутская, 48, 40, 109, 58, 25, ул. Канатная, 84; пер. Интернациональный; 3-я ст.Черноморской дор., ул. Базарная, 120, 95; ул. Обильная, 87; трасса Здоровья, пр-т Добровольского, 53, 47, 35, Днепропетровская дорога, ул. Б. Арнаутская, 83, ул. Затонского, 12, 15-а ).


- корчевка пней – 1 шт. (пр. Добровольского,76).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(02.02.09 – 06.02.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 214,8 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 650 тис. грн.
- від продажу – 564,8 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 9.

 
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 5.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(01.01.09 – 31.01.09)


Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України „Про охорону культурної спадщини”, дозволів або з відхиленням від них.
Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: вул. Новосельського, 66, кв. 11; узв. Воєнний, 3, кв. 38; вул. Пушкінська, 38, кв. 40; вул. Пастера, 54, кв. 1; вул. Хуторська, 70.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення: вул. Маразліївська, 3, кв. 4; пр. Нечипуренко, 15, кв. 4; вул. М.Говорова,11-а; пл. Олексіївська, 15-а; вул. Гоголя, 23/1.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок». 
 

УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(02.02.09 – 06.02.09)

 

1. Визуальное обследование технического состояния подводной части пляжеудерживающих траверсов: №1 (пляж «Ланжерон»), №2 (пляж «Аркадия»), №16 (пляж «Золотой берег»), переданных в совместное пользование ООО «Арована-Тур» и ЧП «Солекс».
2. Подготовка предписаний ООО «Арована-Тур» и ЧП «Солекс» о необходимости водолазного обследования технического состояния подводной части указанных траверсов.
3. Обследование участка склона морского побережья в районе пляжа «Аркадия» в связи с проектируемым строительством развлекательного комплекса.
4. Технические условия на проектирование объекта не выдавались.
5. Подготовка и выдача 11 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(02.02.09 – 06.02.09)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 158;
- количество отработанных документов – 91;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 10;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 4.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 0;
• аварийных – 55.


- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 3;
• Киевский район – 6;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 1.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 2;
• предприятиям – 0.

КП «СМЭП»
(02.02.09 – 08.02.09)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 38
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 38
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 28
4. Замена ламп – 11 шт.
5. Заменено дорожных знаков – 4 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 21 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 9 шт.
8. Установка турникетов – 22 шт.
9. Рихтовка колонок – 4 шт.
10. Демонтаж колонок – 4 шт.
11. Ремонт турникетов – 2 шт.
12. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
13. Устранение не приходящих сигналов: ул. Краснова – ул. Артиллерийская; ул. Приморская – Польский спуск; ул. Малиновского – ул. Гайдара; ул. Столбовая -ул. Новикова.
14. Замена аппаратуры на следующих светофорных объектах: ул. Канатная – ул. Пантелеймоновская; ул. Торговая – ул. Щепкина; ул. Софиевская – ул. Торговая; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Княжеская – ул. Новосельского.
15. Ориентирование светофоров: ул. 1-я ст. Люстдорфской дороги; ул. Софиевская – ул. Торговая; пр-т Добровольского – ул. Кишиневская.
16. Ремонт клемника: ул. Дальницкая – ул. Бугаевская; ул. Малиновского – ул. Гайдара; ул. Столбовая – ул. Новикова.
17. Перезапуск аппаратуры на светофорном объекте: ул. Днепропетровская дор. – ул. Марсельская.
18. Обновление программы КС-16: ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Комарова; ул. Щорса – ул. Гастелло.
19. Устранение короткого замыкания в кабеле: ул. Канатная – ул. Пантелеймоновская; ул. Дальницкая – ул. Бугаевская.
20. Установлены электронные часы и изменен режим работы на светофорном объекте ул. Краснова – ЦРЭС. (Повышение пропускной способности).
21. На светофорном объекте ул. Сегедская – ул. Армейская произведена замена кабеля питания (20м).
22. Ориентирование светофоров и укрепление кронштейна, переделали контур заземления дорожного контроллера типа ДКМ: ул. Б. Арнаутская – ул. Белинского.
23. Ремонт кнопки ТВП на объекте пр-т. Ак. Глушко – пр-т М. Жукова.
24. Замена крепления, разбитого пешеходного и транспортного светофоров с перекоммутацией контрольного кабеля по ул. Троицкая – ул. Ришельевская; ул. Мельницкая – ул. Балковская; ул. М. Грушевского – ул. Пестеля.
25. Укрепление шкафа ДКМ, ремонт и замена плат и блоков на светофорном объекте: ул. М. Грушевского – ул. Плиева.
26. Демонтаж разбитого пешеходного светофора, изоляция контрольного кабеля: ул. Ришельевская – ул. Троицкая.
27. Перестановка крепления для устройства отсчета времени: ул. Мечникова – пер. Высокий.
28. На корпусе ДКУ заземлили подставки под антенны на следующих светофорных объектах: ул. Екатерининская – ул. Троицкая; ул. Канатная – ул. Осипова.
29. Местное обследование светофорного объекта ул. Балковская – ул. Дальницкая, на предмет изменения режима работы. Подготовка предложений по изменению для согласований.
30. Местное обследование светофорного объекта ул. Химическая – ул. Промышленная на предмет уточнения технической документации. (Паспортизация).
31. Разработка схем пофазных разъездов для светофорного объекта ул. Балковская – ул. Бабеля.
32. Подготовка фотоматериалов для управления ЖКХ о проведенных работах КП «СМЭП».
33. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
34. Обработка информации по ДТП – 10 шт.
35. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
36. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
37. Подготовка мнемосхемы к монтажу «видео антенны».
38. Профилактический ремонт системы видеонаблюдения в приемной заместителя городского головы.
39. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Мясоедовская – ул. Разумовская; ул. Степовая – ул. Мельницкая; ул. Химическая – М. Грушевского.
40. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(02.02.09 – 06.02.09)


03 февраля 2009 года в Малом сессионном зале Одесского городского совета подготовлено и проведено заседание городской рабочей группы по разработке экстренных мероприятий относительно преодоления негативных последствий финансового кризиса.
Согласно резолюции Одесского городского головы, по результатам совещания с руководителями центральных и местных органов исполнительной власти и органов местного самоуправления по вопросам противостояния мировому финансовому кризису, которое состоялось 15.01.2009 г. в г. Киеве – подготовлен и направлен руководителям исполнительных органов Одесского городского совета для исполнения протокол поручений первого заместителя Одесского городского головы Ворохаева А.И.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Одесской областной государственной больницы ветеринарной медицины по вопросу предоставления информации о размере тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ленинградская, 21.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ депутату Одесского городского совета по вопросу законности взимания тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории для домов ГПЖБП "Укрстрой".
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке, проживающей по адресу: ул. Спартаковская, 26, поступившее на "Телефон доверия Одесского городского головы", по вопросу разъяснения формулировки п.1 решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 25.11.2008 г. № 1285;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке по вопросу предоставления информации о размере тарифа на содержание дома и придомовой территории для общежития, расположенного по адресу: ул. Шилова, 27.
Подготовлены разъяснения директорам КП ЖКС "Вузовский", "Порто-Франковский", "Фонтанский" по вопросу формирования отчёта о поступлении (использовании) денежных средств.


Во исполнение распоряжения городского головы «Об организации и проведении городского конкурса «Лучший предприниматель г. Одессы» от 19.12.2007 г. № 1450-01р подготовлены материалы для членов жюри конкурса. 6 февраля т. г. состоялось заседание жюри, где были определены лучшие предприниматели по итогам 2008 года в номинациях:
• Лучший предприниматель в сфере торговли
• Лучший предприниматель в сфере производства
• Лучший предприниматель в сфере услуг
• Лучший предприниматель в сфере туристического бизнеса
• Лучшее финансово-кредитное учреждение по поддержке малого бизнеса
• Молодой предприниматель года
• Меценат года.

Продолжается работа по подготовке и согласованию проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2009 год.
Продолжается работа по согласованию и корректировке показателей информации с исполнительными органами Одесского городского совета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год.
Проводится работа по подготовке экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы, утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008. № 1329-01 р;
05 февраля 2009 года в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта состоялось торжественное открытие VIII Международной специализированной выставки «Вино и виноделие» и VIII Международной специализированной выставки «Высокий градус».
Основные тематические разделы данных выставок: вина и другие спиртные напитки; оборудование для виноградарства и виноделия; материалы для оформления и укупорки бутылок, тара, упаковка; питомниководство, а также специализированные издания и литература.
Целью проведения выставок «Вино и виноделие», а также «Высокий градус» является демонстрация технологических и научных достижений винодельческой и алкогольной промышленности, содействие развитию международного сотрудничества, углубление существующих и установление новых деловых контактов.


В рамках Международных специализированных выставок «Вино и виноделие» и «Высокий градус» прошли следующие мероприятия:
- III Международная конференция «Маркетинговые стратегии в продвижении алкогольной продукции", в ходе которой участники получили информацию о состоянии вино-водочного рынка, получили возможность установить полезные деловые контакты, повысили профессиональный уровень, обменялись опытом с коллегами.
- VIII Международный профессиональный дегустационный конкурс «Одесский залив».
- V Международный форум виноделов и энологов.
- III Международный фотоконкурс «PhotoVintage», посвященный культуре пития;

Подготовлены и направлены письма руководителям предприятий города Одессы с просьбой предоставить информацию о наличии инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки и реализации с целью детального изучения, анализа и определения их целесообразности.
2 февраля 2009 г. в Доме ученых состоялось заседание «круглого стола», на котором рассматривались вопросы территориально-хозяйственного кластера, являющегося составной частью научного сборника статей «Независимая экологическая оценка и анализ проектов развития депрессивных районов города» (Жевахова гора, поля фильтрации) в рамках Программы решения приоритетных социальных проблем города Одессы с использованием механизма социального заказа в 2008 г. В работе данного мероприятия принял участие Никольско-Ржевский А.С. – заместитель начальника отдела инвестиционной политики управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 06.02.09)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 2232;
- до адміністраторів – 325.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 2039;
- через адміністратора – 269.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 2265;
- адміністратором – 415.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(02.02.09 – 08.02.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 228,3 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 120 ед.
- по троллейбусу – 108,3 ед.
в выходные дни в количестве 176,1 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 102 ед.
- по троллейбусу – 74,1 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 668, 530 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 588, 538 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 79, 992 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 0 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 4 троллейбуса.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 168 вагонов,
- троллейбус – 111 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(02.02.09 – 08.02.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
02.02.09
 
По адресу: ул. Офицерская – в мусорном контейнере обнаружено 12 ртутных термометров
Дежурная смена произвела изъятие термометров и доставку к месту временного хранения. Ртуть, в количестве примерно 600гр., подготовлена для транспортировки в спец. хранилище
По адресу: ул. Маловского, 10 – ОГМУ (Экипаж) в столовой на женщину упал подъемник
Подъемник упал на женщину (50-ти лет), смерть до приезда скорой помощи
03.02.09
 
По адресу: ул.Гер.Сталинграда, 20, кв. 17 – ребенок разбил мед.градусник
Дежурная смена произвела уборку разбитого градусника и демеркуризацию помещения
По адресу: ул.Ленинградская, 22, кв. 6 – пенсионерка захлопнула дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры 72-х лет, в открытии двери
04.02.09
 
По адресу: ул.Армейская, 10, кв. 140 –непонятный, неприятный запах в подъезде и квартире
Дежурная смена провела проверку на наличие СДЯВ. Наличие СДЯВ не выявлено, подвальное помещение залито сточными водами, результат их разложения распространяется по термическим швам строения
05.02.09
По адресу: ул. Садовая, 16 – обрушение фрагмента козырька здания
Дежурная смена произвела ограждение аварийно-опасного участка тротуара, на который произошло падение фрагментов козырька здания.
По адресу: ул. Промышленная, 22 –  ветка дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части дороги
06.02.09
По адресу: ул. Княжеская, 33-а, кв.6 – просьба обеспечить доступ в квартиру к тяжело больной женщине
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру сотрудников скорой помощи
По адресу: ул. Ильфа и Петрова угол ул. Вильямса – ДТП
Женщина (примерно 60-ти лет) сбита маршрутным такси. Смерть до приезда скорой помощи. Личность устанавливается.
07.02.09
По адресу: ул. И.Рабина, 25, кв. 14 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена произвела уборку разбитого градусника и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Гайдара, 23 – ветка дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки дерева
08.02.09
По адресу: ул. Ленинградская, 32 – обрушение фрагмента стены здания
Дежурная смена произвела ограждение места обрушения фрагмента стены. Опасности дальнейшего разрушения этого участка нет
По адресу: ул. Генуэзская, 1 – оказание помощи МЧС в ликвидации последствий пожара
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам МЧС в ликвидаций последствий пожара. Пожар в здании ликвидирован, жертв и пострадавших нет

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 354
из них передано:
- в УЖКХ – 12,
- Оказана информационная помощь – 338,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 1.

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(02.02.09 – 08.02.09)

№№
з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
02.02.09
2.
- Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР.
- Поточні питання.
03.02.09
3.
Всеукраїнський відкритий турнір
пам’яті ВВВ М.Ксенофонтова
зі спортивної акробатики
05-08.02.09
м. Миколаїв
4.
Чемпіонат України серед юніорів
з УШУ
06-08.02.09
м. Дрогобич
5.
Змагання Всеукраїнської аматорської волейбольної ліги (3-й тур)
04-08.02.09
м. Полтава
6.
Змагання І баскетбольної ліги
(9-й тур)
07-08.02.09
м. Одеса
7.
Чемпіонат України
з кульової стрільби
07-12.02.09
м. Львів
8.
Чемпіонат області по дзюдо
серед юнаків та дівчат
07.02.09
м. Овідіопіль
9.
Змагання з гандболу (дитяча ліга)
08-12.02.09

 

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее