06:40:26   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.03.09 – 13.03.09)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 50 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 530 звернень громадян.

За звітний період проведено:
03,05,10,12.03.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
03.03.09 – засідання ради опіки та піклування;
09.03.09 – участь в покладанні квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченка з нагоди 195-ої річниці від Дня народження;
12.03.09 – засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
12.03.09 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
10,12.03.09 – засідання робочої групи щодо перевірки житлового фонду, який використовується для ведення комерційної діяльності.
Участь у роботі виїзної комісії робочої групи по виконанню рішення Одеської міської ради №3815-V від 25.12.08р. «Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради №4848-ІV від 09.11.2005р. «Про найменування вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території м. Одеси».
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: пров.Водопровідний, 5-А; вул. Базарна, 49; вул.Л.Шмідта, 5; вул.Канатна, 100/1.
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
03, 11.03.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Канатна, Привокзальна площа ).

 
Відділ у справах дітей:
02-13.03.09 – участь у 26 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
02-13.03.09 – проведення обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою (прийнято 8 звітів від опікунів);
02-13.03.09 – проведення перевірки дітей, які мешкають в сім’ях опікунів;
05.03.09 – проведення рейду «Вулиця-діти» спільно з ВКМСД Приморського РВ ГУ МВС України в Одеській області щодо неповнолітніх, які займаються бродяжництвом.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 122 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 85 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: Французький б-р, 12/1; 12/4; вул. Л. Шмідта, 11; вул. Розумовська, 60.
Щоденно проводиться прийом СПД в управлінні дозвільних процедур.

 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
09-16.03.09 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
11,13.03.09 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
13.03.09 – участь у засіданні з питань укладання договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок у Приморському районі на 2009 рік.

 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06.03.09 – організовано святковий концерт в ДК будівельника ім. Л.Українки для представників різних верств населення з нагоди Міжнародного жіночого дня (вул. Жуковського, 38);
10.03.09 – організовано святкову концертну програму з врученням пам’ятних подарунків Матерям-Героїням та багатодітним матерям з нагоди Міжнародного жіночого дня в ПК «Політех» (пр-т Шевченка, 1);
12.03.09 – участь в проведенні 11-ої міської спартакіади з волейболу серед збірних студентських команд ВНЗ району (вул. Пушкінська, 49).

Відділ освіти:
10-13.03.09 – районний етап «Зоряна юність Одеси»;
10-12.03.09 – проведення в закладах освіти району заходів з нагоди 195-ої річниці від дня народження Т.Г.Шевченко (покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченка; літературні читання; учнівські конференції на тему «Кобзар і сучасність»; організація тематичних експозицій, проведення конкурсів творів, малюнків);
10-13.03.09 – участь учнів ОЗОШ №77,79,56,59 у Спартакіаді міста;
12-13.03.09 – участь у міському фестивалі «Пісня в солдатській шинелі».


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.09 – 13.03.09)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- Компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії:
За січень 2009року – 441 чол.
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1, 2, 3 кат. за 2008р. (остаточно) – 327 чол.
- дітям потерпілим від ЧК: за січень 2009р. – 54 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника – 1 чол;
- компенсація по інвалідності – 1 чол.

Встановлено статус: ІВ, УВ, СПВ, ДВ – 49.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 51 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. Відповідно до накладеної резолюції документ був переданий на виконання до певного структурного підрозділу. Спеціалістами відділу були зафіксовані у комп’ютерній базі даних листування, пов’язане з виконанням доручень керівництва. Також, усі резолюції на кожному звернені, що містять вказівки щодо його виконання, були внесені до контрольних карток. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.
Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 13.03.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 32 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Співробітники відділу приймали участь у засіданнях комісії з призначення адресної муніципальної допомоги мешканцям району на оплату житлово-комунальних послуг.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Згідно з затвердженим графіком 10.03.2009р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 10.03.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 26 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 4;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність голодної води – 6;
- відсутність електроенергії – 9;
- відсутність центрального опалення на будинок – 1;
- відсутність центрального опалення по стояку – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 22 звернення. По 2 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- укладення договору щодо переведення поштовим переводом матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
• виїзд по зверненням громадян;
• надання приписів керівникам парковок та автостоянок щодо приведення в належний санітарний стан території автостоянок та прилеглих до них територій.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
10.03.2009
- розглянуто звернення голови правління спортивного скубу інвалідів «Одеса - Баскет», стосовно облаштування пандусів на пішохідному переході по вул. Комарова, 10. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Підготовлено та направлено листа до КП «Міські дороги». Відповідь надана;
- розглянуто звернення голови Органу СОН «Світанок», стосовно незадовільного стану проїжджої частини вул. Світанку. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Підготовлено та направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана;
- розглянуто листа Управління транспортного комплексу Одеської міської ради, стосовно облаштування зупиночного комплексу по вул. Довга/вул. Колгоспна. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Підготовлено та направлено листа до компанії «Акікко Інтернешнл Лімітед». Відповідь надана.
11.03.2009
- розглянуто листа Державної екологічної інспекції в Одеській області, стосовно ліквідації несанкціонованих звалищ у сел.. Чорноморка. Роботи проводяться відповідно до розробленого графіку. Відповідь надана;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно приведення до належного санітарного стану території на 16-ї ст. В. Фонтану. Роботи проводяться відповідно до розробленого графіку. Відповідь надана;
- підготовлено та направлено листа до відповідних структур, стосовно участі у виїзній комісії з демонтажу «лежачих поліцейських» по вул. Авдєєва-Чорноморського. Листи направлено до КП «Міські дороги», Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, Відділу ДАІ м. Одеси та Київського РВМВС України в Одеської області.
12.03.2009
- підготовлена та направлена інформація до УЖКГ та ПЕК Одеської міської ради, про виконання графіку санітарного очищення зелених насаджень на території району;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно узгодження робіт з облаштування декоративної огорожі по вул. Толбухіна, 5. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
13.03.2009
- проведено роботу з демонтажу самовільно встановлених «лежачих поліцейських» по вул. Авдєєва-Чорноморського. Демонтовано 4 самовільно встановлених «лежачих поліцейських»;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування паркувального карману по вул. Ак. Вільямса, 59/8. Здійснено виїзд на місце. Проведено зустріч з заявником. Відповідь надана.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- участь у заняттях з питань нормативно-правової підготовки службовців управління з НС та ЦЗН;
- надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в санаторії „Ластівка”;
- відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- прийом суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- надання приписів СПД щодо благоустрою зупиночних комплексів;
- надання приписів СПД щодо благоустрою прилеглої території та фасадів будинків за адресами: пр-т. Адміральський, 3-37;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
12.03.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 16 протоколів про адміністративні правопорушення).
13.03.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділом у справах дітей за минулий тиждень:
- прийнято участь у 20 судових засіданнях;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов дитини;
- проведено 2 рейди перевірки дітей, які знаходяться на профілактичному обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 2 виїзду перевірки неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей.

Відділ освіти:
02.03.09 – розпочався районний конкурс художньої самодіяльності “Зоряна юність Одеси”.
10.03.09 – на базі гімназії № 9 проведений семінар-нарада для заступників директорів з виховної роботи.
11.03.09 – організована участь команди юних знавців права учнів ОЗОШ № 55 у міському правознавчому конкурсі „Кожна дитина має право”, який пройшов на базі Палацу дитячої та юнацької творчості. За підсумками конкурсу команда посіла ІІ місце.
13.03.09 – організована участь переможців районного етапу у міському етапі конкурсі „Пісня у солдатській шинелі”, який пройшов на базі Палацу дитячої та юнацької творчості. Переможці міського конкурсу братимуть участь у Гала-концерті, присвяченому 65-й річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
14.03.09 – на базі ОНВК № 84 організоване пробне тестування для випускників 2009 року з чотирьох предметів: української мови, історії України, біології та географії.
Протягом місяця у закладах освіти проводяться „Круглі столи” з проблем профілактики захворювань на СНІД за окремим графіком.
Організована участь команди КВК ОНВК № 84 у міському конкурсі КВК на Кубок Мера.
На базі РМК протягом тижня організована презентація роботи кращих бібліотекарів району у рамках конкурсу „Бібліотекар-2009”.
Організована участь талановитих дітей закладів освіти району у обласному конкурсі дитячого малюнку за темою: „Безпека дорожнього руху – це життя”, який щороку проводить обласне управління ДАІ.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.03.09 – 13.03.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
10.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого Міжнародному жіночому дню;
12.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого Дню народження Тараса Шевченко;
11.03.09 – проведення зрізів знань учнів 9-х та 11-х класів гімназії №4 та учнів 4-х, 9-х та 11-х класів ОЗОШ №18;
12.03.09 – прийняли участь у ХІ-й міській спартакіаді серед населення міста з баскетболу (чоловіки)у ДЮСШОР №2;
12.03.09 – проведення наради з заступниками директорів з навчально-виховної роботи з питань закінчення 2008-2009н.р. на базі ліцею №53;
12.03.09 – проведення огляду-конкурсу малюнків та творів учнів на тему «Пам’ятаємо подвиг народу», який присвячений визволенню м.Одеси від німецько-фашистських загарбників на базі ОЗОШ №96;
13.03.09 – проведення творчого звіту вчителів німецької мови гімназії №5, які атестуються у цьому році;
13.03.09 – на базі бібліотек району пройшли тематичні книжкові виставки, присвячені Дню народження Т.Г.Шевченка;
14.03.09 – організація участі драматичних гуртків з англійської мови гімназії №8, ОЗОШ №31, 54, 64, 69, 32 у конкурсі на базі Чорноморського ліцею.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 10 березня по 13 березня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 21 чол. на суму 147,00 грн.;
• прання білизни – 59 чол. на суму 1427,50 грн.;
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 30,0 грн;
• виготовлення окулярів – 1 чол. на суму 39,00 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 825 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 31020,00 грн.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.03.09 – 13.03.09)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 5 громадян, прийнято до розгляду 281 письмове звернення.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 32 звернень громадян, 26 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання..
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 15 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Проведено засідання адмінкомісії. Розглянуто 35 справ про адміністративні правопорушення.
Проведена нарада з керівниками і майстрами ділянок КП ЖКС «Пересипській» з питання необхідності проведення санітарних п'ятниць на безгоспних територіях, про прибирання несанкціонованих звалищ сміття на Балтськой дорозі, вул. Головній, біля містка «Крива балка», Ат Чепіги (за переїздом).
Вручено 21 припис керівникам організацій і підприємств, розташованих на території КП «ЖКС «Пересипській».
Проведено обхід території приватного сектору:
- по Південній дорозі вручено 13 приписів;
- по пр. Добровольського – 28 приписів.
Проведено обхід території вул. От. Чепіги та Балтської дорозі, вул.. Долінська, вул.. 7-я Пересипська по санітарному стану прилеглих територій до підприємств.
Підготовлена інформація по аварійних деревах згідно актів обстеження і рішення інспекції по благоустрою міста.
Підготовка щонедільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування: «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Виїзд за адресами по зверненням громадян:
- вул. Тиха, 25 – з питання самовільного будівництва 2-х поверхового ж/будинку.

Районна служба у справах дітей:
• Спеціалісти служби прийняли участь у 12 засіданнях суду.
• Відвідали 6 неблагополучних сімей.
• 15 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
• Підготовлено та направлено 12 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
• Підготовлено та оформлено 4 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, 1 позовна заява про позбавлення батьківських прав, 4 висновки про доцільність та 1 висновок про можливість усиновлення дитини, 2 пакети документів для оформлення опіки над дітьми.
• Провели обстеження житлово-побутових умов сімей, для оформлення опіка над дітьми.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
11.03.09 – Голосні читання «І чужому научайтесь, і свого не цурайтесь…». До 195 річниці від Дня народження Т. Г. Шевченка (бібліотека-філія № 29).
12.03.09 – Літературна година „Народився, щоб осяяти Україну”. До 195 річниці з дня народження Т.Г.Шевченка (Бібліотеки № 7,30).
12-14.03.09 – Участь у ХІ міській спартакіаді серед всіх верств населення з баскетболу (чоловіки). КУ «СДДЮСШОР №2».
14.03.09 – Розважальна програма в танцювальному клубі «007» для жителів району (гідропарк «Лузанівка»).
11.03.09 – Районний відбірний етап конкурсу «Зоряна юність Одеси» (ЦДЮТ «Зоресвіт»).

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
• Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.


• Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.


• Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.


• Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.


• Робота з усунення недоліків з санітарного стану територій, виявлених після об’їзду 06.03.09р.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(10.03.09 – 15.03.09)


1. Уровень сбора квартплаты составил – 75,5%, сбор платы за водопотребление – 78,7%.
2. КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1660м. (ул. Заводская – 155м; ул. Ген. Петрова, 40, 50 – 80м; Фонтанская дорога, 59 – 70м; ул. Ак. Королева – 40м; Привокзальная пл. – 35м; ул. Ат. Чепиги – 340м пер. Кордонный – 105 м., ул. Текстилыциков, 2-а – 35 м. Терешкова, 28 – 40 м., ул. Краснова – 270 м., пр-т Шевченко – 235м., ул. Октябрьской революции – 110 м.; 6-я степная –110м.; Лидерсонский бульвар – 35 м.)
- монтаж (замена) светильников – 45 шт. (ул. Китобойная – 2 шт.; ул. Ак. Вильямса – 5шт.; ул. Ат. Чепиги – 12 шт.; ул. Туристская – 4 шт.; ул. Ген. Петрова,29/30 – 2шт.; ул. Чер. Казачества –14шт.; пос. моряков 10-я линия, 13-линия – 6 шт. и др.).

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 87шт. (Старосенная пл. – 3 шт.; ул. Ак. Филатова – 1 шт.; ул. И. Рабина – 12 шт.; 411-я Батарея – 51шт.; парк Шевченко – 17 шт.; ул. Мечникова – 3 шт.).
- корчевка пней – 1 пней, (ул. Бунина,34 - 1 шт.).

4. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энерго снабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(10.03.09 – 13.03.09)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 45 звернень від громадян та 28 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 33 звернення на ім`я начальника управління від громадян та 21– від юридичних осіб.
Протягом тижня:
Підготовлено:
- 6 проектів договорів оренди земельних ділянок та 1 розрахунок орендної плати;
- 19 договорів на дольову участь у землекористуванні та 11 розрахунків орендної плати;
- 1 проект договору купівлі-продажу;
- 52 проекти рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
- 9 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП)
Проведено:
- 13 перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
- 1 виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
- 1 виїзд на місце за скаргами громадян
Перевірено:
- 1 звіт з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
- 8 державних актів;
- 54 комплекти документацій із землеустрою фізичних осіб;
- 8 комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб
Видано:
- 9 договорів на дольову участь у землекористуванні;
- 40 доручень підрядним організаціям;

Прийнято на особистому прийомі – 220 представників підприємств, організацій та громадян.

 
Взято участь у 15 судових засіданнях.

 
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(09.03.09 – 13.03.09)

 
1. Перераховано до міського бюджету – 2 301,8 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 840,0 тис. грн.
- від продажу – 1461,8 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 10.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(10.03.09 – 13.03.09)


• Обследование побережья в районе пляжа «Отрада» в связи с проектированием двухъярусного паркинга.
• Обследование участка побережья и технического состояния берегозащитных сооружений в районе пляжа «Курортный» (от траверса № 7-а до траверса № 14, второй очереди ПОС).
• Участие в выездном заседании действующей межведомственной комиссии по определению состояния санаторно-курортных заведений и определение возможностей улучшения их состояния на базе ДП «Клинический санаторий им. М.Горького».
• Выдано 2 технических условия на проектирование объекта.
• Подготовка и выдача 9 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.


ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(09.03.09 – 13.03.09)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 134;
- количество отработанных документов – 86;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 7;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 7.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 0;
• аварийных – 54.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 4;
• Киевский район – 4;
• Суворовский район – 14;
• Малиновский район – 5.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 0;
• предприятиям – 0.


УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
(09.03.09 – 13.03.09)


Стан виконання робіт по реконструкції вул. Фонтанської дороги на ділянці від 9 ст. до 12 ст. Вел. Фонтана станом на 20.03.2009року:
Влаштовано:
1. 85м.п. лівневого колектора;
2. 10 дощеприймальних колодязів;
3. дорожнє корито на ділянці від вул. Толбухіна до вул. Д.Донського;
4. інженерних мереж:
а) водопровода – 930 м.п.
б) електрокабеля – 3035 м.п.
Роботи ведуться ТОВ «Росдорстрой», філією «Інфоксводоканал», ТОВ «Стройгоркомплекс» згідно графіку виконання робіт.

 
КП «СМЭП»
(09.03.09 – 15.03.09)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 72
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 72
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 19
4. Замена ламп – 85 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 8 шт.
6. Восстановлено дорожных знаков – 21 шт.
7. Демонтаж знаков – 4 шт.
8. Рихтовка колонок – 5 шт.
9. Рихтовка турникетных ограждений – 1 шт.
10. Рихтовка знаков -1 шт.
11. Восстановлено турникетных ограждений – 1 шт.
12. Мойка турникетных ограждений по следующим адресам: ул. Среднефонтанская – 67 шт; ул. Водопроводная – 3-ий пер. Водопроводный – 42 шт; ул. Люстдорфская дорога – ул. Чернышевского – 3,5 шт; ул. Люстдорфская дорога – 2-ое кладбище – 8 шт; 1 ст. Люстдорфской дороги – 9 шт; Юго-западный массив – 39 шт; пл. Толбухина – 17 шт; ул. Люстдорфская дорога, 68 – 15 шт.
13. Мойка колесоотбойников по улице Среднефонтанской – 139 шт.
14. Мойка знаков – 2 шт.
15. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
16. Устранение не приходящих сигналов: Николаевская дорога – Лузановка; ул. Преображенская – ул. Щепкина; 1-я ст. Люстдорфской дороги; Николаевская дорога – Агаровый завод; ул. Приморская – Военный спуск; пер. Маяковского – ул. Преображенская; ул. Гайдара – ул. Терешковой; Александровский пр-т – ул. Жуковского; ул. Торговая – ул. Щепкина; ул. Черняховского – ул. Тенистая.
17. Замена УК на следующих светофорных объектах: ул. Сегедская – ул. Армейская; пл. Независимости; ул. Ак. Филатова – ул. Гайдара.
18. Ориентирование светофоров: ул. Краснова – ул. Артиллерийская; Французский б-р – ул. Пироговская; пл. Деревянко; ул. Черноморского казачества – ул. Одария; ул. Приморская – Военный спуск; пер. Маяковского – ул. Преображенская; ул. Среднефонтанская – ул. Семинарская.
19. Зачистка контактов: ул. Белинского – ул. Отрадная.
20. Изменен режим работы: Днепропетровская дорога – ул. Высоцкого; Днепропетровская дор. – ул. Ген. Бочарова. Согласно технического задания.
21. Устранение короткого замыкания в кабеле питания: 3-я ст. Люстдорфской дороги; пл. Среднефонтанская.
22. Замена линз: пл. Деревянко; пр-т. М. Жукова – «Югтранс».
23. Установка и подключение светофоров и устройств отсчета времени к контрольным кабелям, коммутация контроллера типа ДКУ, замена вышедшего из строя красного светофорного сегмента на объекте ул. Балковская – ул. Бугаевская. В рамках реконструкции улицы Балковской.
24. Произведен ремонт дорожного контроллера типа ДКМ и клемных коробок с заменой ПСТ (плата силовых тиристоров) и клемников: 1-я ст. Люстдорфской дороги.
25. Ремонт контрольного кабеля, клемной коробки, дорожного контроллера типа ДКУ с заменой МСК (модуля силовых ключей) на светофорном объекте: ул. Пантелеймоновская – ул. Пушкинская.
26. Замена контурных стрелок на объекте ул. Мясоедовская – ул. Мечникова.
27. Демонтаж изношенного кабеля, прокладка нового КМГ 19х1 и его коммутация в светофорах и дорожном контроллере типа ДКУ: ул. Ришельевская – ул. Греческая.
28. Ремонт кабеля и замена клемника для восстановления объекта: ул. Белинского – ул. Б. Арнаутская.
29. Ремонт колонки с укреплением основания на объекте ул. Б. Арнаутская – ул. Старопортофранковская.
30. Усиление контура заземления на объекте ул. М. Грушевского – ул. Парковая.
31. Очистка металлоконструкции и светофоров с помывкой на объектах: Французский б-р – пр-т. Гагарина; Французский б-р – инст. Филатова; пр-т Шевченко – ул. Семинарская; пр-т Шевченко – пр-т Гагарина; пр-т Шевченко – Апелляционный суд.
32. Ремонт дорожного контроллера типа ДКМ-П на объекте: ул. Водопроводная – пер. Высокий.
33. Проверка пофазного разъезда и режима работы на светофорном объекте 25 Чапаевской дивизии - ул. Варненская.
34. Местное обследование светофорного объекта Фонтанская дор.- ул. Посмитного (Чубаевская), связанное с разработкой нового режима работы, для увеличения пропускной способности по ул. Чубаевской. Разработка соответствующих изменений к базе данных ЦУП.
35. Обследование светофорного объекта ул. Атамана Головатого - ул. Церковная на предмет расстановки оборудования (выезд на место).
36. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
37. Обработка информации по ДТП – 17 шт.
38. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
39. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
40. Объезд перекрестков содержащих блоки речевого сопровождения. Демонтаж неисправных блоков. Перепрограммирование таймеров.
41. Прозвонка кабеля ТПП 10х2х0,32 на участке пер. Высокий – пл. Старосенная. Замена линии управления на светофорном объекте ул. Водопроводная – пер. Высокий.
42. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Мельницкая – ул. Степовая; ул. Раскидайловская – ул. Балковская.
43. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(09.03.09 – 13.03.09)


Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 16.12.2008р. №1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» подготовлена и направлена информация главному управлению экономики облгосадминистрации, первому заместителю Одесского городского головы и организационному отделу.
Подготовлена информация относительно состояния на рынке муки, хлеба и хлебобулочных изделий по объемам и суммам за февраль месяц для управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей, согласно формы.
Проведена встреча начальника отдела промышленного и морехозяйственного комплекса управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета с директором НИИ «Проектреконструкция» по вопросу предоставления льготы по арендной плате.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 12.02.2009 р. № 105-01р «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи в м. Одесі» подготовлена информация относительно выполнения структурными подразделениями Одесского городского совета мероприятий по данному распоряжению для первого заместителя Одесского городского головы Ворохаева А.И. и для организационного отдела.
Согласование и корректировка показателей информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год с исполнительными органами и районными администрациями Одесского городского совета.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодные программы социально-экономического развития города Одессы, утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 года № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
Проведение анализа и подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского городского совета о работе за 2008 год.
Рассмотрено обращение начальника ГП УМ и Т ОАО «Одестранстрой» по вопросу согласования тарифов на тепловую энергию, вырабатываемую котельной вышеуказанного предприятия. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
В соответствии с запросом председателя комиссии по экономической, инвестиционной политике и банковской деятельности, депутата Одесского городского совета Мороховского В.В. подготовлены и направлены копии отчётности о финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий.
В соответствии с резолюцией первого заместителя Одесского городского головы, в главное управление экономики Одесской областной государственной администрации направлены материалы по регистрации коммунальных предприятий.
11 марта 2009 года  – торжественное открытие Международного архитектурно-строительного форума «VIRA UKRAINE», объединившего выставку строительных технологий и материалов «BUILD TECH», выставку недвижимости «VIRA REALTY», а также выставку инженерных систем и оборудования «VIRA INSTAL».
Основными тематическими разделами выставки «BUILD TECH» являются: проектирования, строительство, реконструкция и реставрация, технологии монолитного строительства, деревянное домостроение, кровельные технологии, фасадные системы, окна, строительные и отделочные материалы, электрооборудование, металлоизделия, ковка, напольные покрытия, двери, перегородки, лестницы, инженерные системы, материалы для стен и потолков, а также строительная техника и инструмент.
В рамках Форума «VIRA UKRAINE» был проведен «круглый стол» «Перспективы создания нового делового центра Одессы», посвященный стратегии градостроительного развития города Одессы, в частности, перспективам развития коммерческой недвижимости и создания нового делового центра Одессы;
Проведен мониторинг цен по наиболее востребованным продуктам питания, реализуемых в супермаркетах Киевского и Суворовского районов г. Одессы.
Проведена работа по уточнению численности физических лиц-предпринимателей в разрезе районов города за январь-февраль т. г. и суммы уплаченного налога для членов рабочей группы, созданной распоряжением городского головы от 29.12.2008 г. № 1604-01р «О создании рабочей группы по вопросам пересмотра стоимости торгового патента и ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории г. Одессы».
Во исполнение запроса первого заместителя председателя Одесской облгосадминистрации от 10.03.2009г. №15/02-19-1243/1335 относительно исполнения протокольного поручения заседания Кабинета Министров Украины от 25.02.2009р. №13 об образовании государственных и коммунальных предприятий и их структурных подразделений, подготовлены и направлены необходимые материалы.
Во исполнение запроса Кабинета Министров Украины от 04.03.2009 г. № 3702-23/69 относительно рассмотрения Проекта распоряжения Кабинета Министров Украины «Об утверждении плана первоочередных мероприятий по поддержке малого и среднего предпринимательства и развития внутреннего рынка» направлены телефонограммы исполнительным органам Одесского городского совета для рассмотрения и внесения предложений, согласно компетенции.
Продолжается работа по обновлению базы данных действующих предприятий всех форм собственности в разрезе отраслей.
Произведен сбор и обобщение информации касательно наличия банков, предоставляющих услуги по обслуживанию карточных счетов сотрудников исполнительных органов Одесского городского совета.
Производится сбор и анализ материалов касательно фактического поступления/использования бюджетных средств исполнительными органами Одесского городского совета по состоянию на 10 марта 2009 г.
 

УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(09.03.09 – 13.03.09)


• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации.
• Специалистами отдела потребительского рынка управления подготовлены предложения по презентации национальных кухонь в рамках праздничных мероприятий, посвященных Европейскому дню соседства.
• Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия.
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 121, принято на рассмотрение – 156. Выдано разрешений на эксплуатацию – 100, принято на рассмотрение – 134.
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 10, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 82563 грн.
• На основании решений исполнительного комитета одесского городского совета демонтированы 3 игровых автомата.


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(09.03.09 – 15.03.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 224,5 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 117 ед.
- по троллейбусу – 107,5 ед.
в выходные дни в количестве 177,4 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 98 ед.
- по троллейбусу – 79,4 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 590,014 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 548,276 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 41,738 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 1 троллейбус.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 88 вагона,
- троллейбус – 113 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(01.02.09 – 28.02.09)


Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України „Про охорону культурної спадщини”, дозволів або з відхиленням від них.
Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: вул. Дерибасівська, 10, кв. 22; вул. Єкатерининська, 30; вул. Ланжеронівська, 18; вул. Спирідонівська. 18/24, кв. 4; вул. Софіївська, 20 кв.20; вул. Новосельського, 70 кв 7; вул. Пушкінська, 41 кв. 17; вул. Коблевська, 20; вул. Садова, 3; вул. Садова. 18; вул. Софіївська, 7.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення: вул. Канатна, 1-б; вул. Ланжеронівська, 9; вул. Ніжинська, 46 кв. 4; вул. Дерибасівська, 9 кв. 19; вул. В.Арнаутська, 57 кв. 4,5, 14; вул. Дерибасівська, 24.
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Троїцька, 21 кв. 3; вул. Пироговська, 13/3, кв. 1; вул. Преображенська. 23; вул. Садова, 21; вул. Преображенська, 23.
Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок».

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(10.03.09 – 16.03.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
10.03.09
 
По адресу: ул. Краснослободская, 26 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части.
По адресу: ул. Добровольского, 112 кв.40 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела уборку осколков разбитого термометра и сбор ртути~3гр. Проведена демеркуризация помещения.
11.03.09
 
По адресу: ул.Старопортофранковская, 26 – повреждены два ртутных прибора для определения термического коэффициента давления
Дежурная смена провела изъятие поврежденных приборов у Ткачук О.С.
По адресу: ул.Среднефонтанская дор.  (ж/д кассы) – ДТП. Маршрутное такси №124 сбило женщину
Дежурная смена выехала на место происшествия. Пострадавшая – Сенокосова Е.И., 82 лет.
12.03.09
 
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 58/1, кв. 81 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Космонавтов, 32 – упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части.
13.03.09
По адресу: пр-т Добровольского, 88, кв.78 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена произвела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Старопортофранковская, 57, кв. 31 – женщина-инвалид закрылась в квартире
Дежурная смена обеспечила доступ специалистов «Скорой помощи» к инвалиду I группы
14.03.09
По адресу: ул. Варненская,17/2 – в районе второго подъезда обнаружен ртутный производственный градусник
Дежурная смена произвела изъятие градусника и обследование близлежащей территории.
15.03.09
По адресу: ул. Варненская, 17, корпус 6, кв. 31 – ребенок разбил медицинский градусник
Дежурная смена собрала остатки градусника и провела демеркуризацию помещения.
По адресу:  ул.Каманина, 24/2 – возгорание частного дома
(площадь 100 м2)
Дежурная смена оказала помощь в тушении пожара сотрудникам «Службы 101»
По адресу: ул.Пантелемоновская, 112 – на территории стройплощадки обнаружен баллон с неопределенной жидкостью
Дежурная смена изъяла баллон с неизвестной жидкостью (объемом до 5 л. и весом ~50 кг.)

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 288
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 261,
- КП «Зелентрест» – 1,
- Ртуть – 6,
- ДТП – 1

  

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.02.09 – 15.02.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління
щодо вирішення поточних питань
09.03.09
2.
1. Звіт щодо проведення традиційного змагання з легкої атлетики, присвяченого пам'яті Героя Радянського Союзу, капітана-підводника О.І. Маринеско.
2. Про стан роботи щодо надання
муніципальної допомоги членам ради ветеранів війни та спорту.
3. Звіт про стан методичної роботи (спортивних шкіл з метою покращення учбово-тренувального процесу.
4. Про хід виконання рішення міськвиконкому від 11.02.09р. стосовно муніципальної допомоги мешканцям Одеси.
5. Поточні питання.
10.03.09
3.
Відкритий чемпіонат області/ України з художньої гімнастики
10-12.03.09
м. Чернігів
4.
Матчева зустріч з гандболу
10.03.09
м. Южний

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(09.03.09 – 15.03.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Тематичний урок у музейному МЕДІА-Центрі «Живопис Тараса Шевченка»
09.03.09
Муніципальний музей особистих колекцій
ім. О.В. Блещунова
Польська, 19
Літературна година «Пророк України» (до 195-річчя Т.Г. Шевченка).
09.03.09
13.30
 
ЦМБ ім. Франка
Книжний пров.,1а
Книжкова виставка «Від солдата до академіка»(до 195-річчя Т.Г.Шевченка)
09.03.09
12.00
Бібліотека-філія
№ 32
Піонерська, 5-а
Літературний вечір «Поет – виразник дум народних» (до 195-річчя
Т.Г. Шевченка)
10.03.09
13.00
Універсальний читальний зал
Катерининська, 67
Літературна вікторина «Золоті зерна
Т.Г. Шевченка»
10.03.09
13.00
Бібліотека-філія № 45
Корольова, 71/1
Шкільний конкурс дитячої творчості ДМШ №3 «Я люблю свій рідний край!» - до Шевченківських днів
10.03.09
о 15.00
КПНЗ «ДМШ №3
м. Одеси»
Середня,1
Літературне дослідження «Шевченкіана одеських поетів»
12.03.09
11.00
Бібліотека-філія №4
Градоначальницька, 9
Конференція до тижня шевченківських заходів «Стоїмо на веснянім просторі...»
13.03.09
12.00
 
Бібліотека-філія № 8
Б. Хмельницького,13
Літературно-музичне свято «За все, що маю, дякую тобі»: до Міжнародного жіночого дня
13.02.09
12.00
Бібліотека-філія №39
Варненська, 12а
Гоголівські читання (до 200-річчя М. Гоголя).
15.03.09
ЦМБ ім. Франка
СШ № 79
Вітальня «Єврейське свято „Пурім”»
15.03.09
11.00
Бібліотека-філія №32
 
Бесіда «Трагічний у своїх пошуках та величний у своїй любові до людей»
15.03.09
15.00
Бібліотека-філія
№ 33
Французький б-р,22

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее