23:48:13   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.03.09 – 20.03.09)

 
На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 35 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 385 звернень громадян.

За звітний період проведено:
17.03.09 – районна координаційна рада із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів;
19.03.09 – засідання ради опіки та піклування;
20.03.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: Фонтанська дор.,61; вул. Базарна, 26; вул. Канатна,100/1; вул. Новосельського, 8; вул. Катерининська, 8/10; вул. Буніна, 33.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
16-20.03.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Канатна, 5-7. В.Фонтану);
16-20.03.09 – проведено демонтаж 8 незаконно встановлених лотків на території району.

Відділ у справах дітей:
16-20.03.09 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16-20.03.09 – проведення обстеження житлово-побутових умов дітей, які перебувають під опікою (прийнято 3 звіта від опікунів).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 44 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 52 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. С.Варламова, 3; вул. Армійська, 10; вул. Заславського, 5; пров. Нечипоренка, 2; пров. Пироговський, 6; пров. Ботанічний, 2.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
16-20.03.09 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
18,20.03.09 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
18,19.03.09 – участь у засіданні з питань укладання договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок у Приморському районі на 2009 рік;
17,20,21.03.09 – на виконання розпорядження Приморської райадміністрації від 10.02.2008 р. №120 «Про проведення чергового призову громадян 1984-1991 років народження на строкову службу весною 2009 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт.

Відділ освіти:
16-20.03.09 – районний етап «Зоряна юність Одеси»;
20.03.09 – районний конкурс «Розумники та розумниці» серед учнів ОЗОШ №101,57,90;
20.03.09 – участь учнів ОЗОШ №57 в обласному конкурсі КВК ЮІД.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.03.09 – 20.03.09)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- Компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії:
За січень 2009року (остаточно) – 88 чол.
За лютий 2009року (частково) – 408 чол.
Встановлено статус: ІВ, УВ, СПВ, ДВ – 99.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 86 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 16 громадян.
Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 20.03.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 29 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради УЖКХ та ТЕК від 17.03.2009р. №9.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Згідно розпорядження міського голови від 04.12.2007р. №1366-01р „Про створення постійно діючої комісії з контролю за якістю й кількістю послуг опалення і гарячого водопостачання та ліквідацією заборгованості населення за спожиті послуги” проведена нарада з головами ОСББ і ЖБК з питань прийняття заходів з погашення заборгованості за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання. Крім того, з головами ОСББ і ЖБК та відомств, мешканці яких мають велику заборгованість за тепло та гарячу воду, щоденно приводились індивідуальні бесіди з вияснення причин наявності боргів та надання допомоги у вирішенні питання її погашення.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Згідно з затвердженим графіком 17.03.2009р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 17.03.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 21 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність холодної води – 3;
- відсутність голодної води – 2;
- відсутність електроенергії – 5;
- відсутність центрального опалення на будинок – 4.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 18 звернень. По 3 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 10 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги (протягом тижня);
18.03.09 – участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (щоденно.

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
• виїзд по зверненням громадян;
• проведення обстежень парковок та автостоянок щодо приведення в належний санітарний стан території автостоянок та прилеглих до них територій.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
16.03.2009
- проведено роботу з підготовки території, яка обслуговується діл № 5,6,7,8 КП ЖКС «Вузівський» до об’їзду першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. За результатами проведеної роботи відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- підготовлено інформацію про стан виконання графіку санітарного очищення дерев на території району. Інформація направлена до УЖКХ та ПЕК Одеської міської ради.
17.03.2009
- розглянуто звернення громадянина, стосовно облаштування паркувального карману по вул. Ак. Вільямса, 59/8. Здійснено виїзд на місце, проведено фотофіксацію. Відповідь надана.
- проведено роботу з підготовки території. яка обслуговується діл № 1,2,3,4 КП ЖКС «Вузівський» до об’їзду першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. За результатами проведеної роботи відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.
18.03.2009
- проведено роботу з підготовки території, яка обслуговується діл № 1,2,4,5 КП ЖКС «Чорноморський» до об’їзду першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. За результатами проведеної роботи відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.
19.03.2009
- знесено 6 «лежачих поліцейських» по вул. Авдєєва-Чорноморського;
- проведено роботу з підготовки території, яка обслуговується діл. № 3,6,7 КП ЖКС «Чорноморський» та діл. № 2,3,4 КП ЖКС «Вузівський» до об’їзду першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. За результатами проведеної роботи відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- участь у засіданні адміністративної комісії.
20.03.2009
- участь у знесенні металевих конструкцій по вул. Варненська;
- підготовлені та направлені листи до «Південний РЕМ» та КП «Теплопостачання міста Одеси», стосовно проведення робіт з покраски ТП та бойлерної, розташованих по вул. Краснова, 14.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- виїзд на місце надзвичайної ситуації з оформлення звітних документів: анонімне повідомлення про замінювання автомобілю на території загальноосвітньої школи № 63;
- участь у радіо тренуванні з управлінням з НС та ЦЗН ОМР та з ОГД;
- надання допомоги в проведенні штабного об’єктового тренування в будинку дитини № 1 та санаторії „Зелена гірка”;
- відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- прийом суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- надання приписів СПД щодо благоустрою зупиночних комплексів;
- надання приписів СПД щодо благоустрою прилеглої території та зовнішнього виду торгівельних об’єктів району;
- демонтовано стихійно встановлені об’єкти торгівлі: лоток за адресою, вул. Ак. Корольова, 44, 2 намети за адресами: вул. Ак. Корольова, 92, вул. Ак. Корольова, 34;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів.

Адміністративн комісія:
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
19.03.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 6 протоколів про адміністративні правопорушення).
20.03.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 20 судових засіданнях;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 4 акти обстеження житлово-побутових умов дитини;
- прийнято участь в оперативно-профілактичному відпрацюванні неблагополучних сімей, у складі оперативної групи Обласного управління ГУ МВС України в Одеській області;
- проведено рейд перевірки дітей, які знаходяться на профілактичному обліку у відділі у справах дітей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- організація та забезпечення участі збірної команди з баскетболу (жінки) в ХІ міській Спартакіаді збірних команд районів;
- організація виїзної наради голови Київської районної адміністрації з питань проведення реставраційних робіт на об’єктах „Меморіалу героїчної оборони Одеси” за участю представників військових частин, підприємств, організацій;
- проведення наради з питань проведення суботників „Весняної толоки 2009” на території району за участю представників навчальних закладів з метою залучення студентської молоді до заходів з благоустрою;
- протягом тижня формування збірної команди району з волейболу (чоловіки) для участі в ХІ міській Спартакіаді збірних команд району.

Відділ освіти:
16-20.03.09 – організована участь команд ОЗОШ № 55, 89-переможців районних змагань у міських змагання з волейболу.
17.03.09 – на базі ОНВК „Гармонія” проведений щорічний районний фестиваль „Молодь обирає здоров’я”, в якому прийняли участь команди з 15 закладів освіти району. Переможцями районного конкурсу стали команди гімназії № 9 та ОСЗОШ № 86. Три команди від району „Терра здоров’я” гімназії № 9, „Діамант” ОСЗОШ № 86 та переможці Всеукраїнського фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я” 2008 року - команда „Енергія+” ОНВК „Гармонія” братимуть участь у обласному фестивалі 2009 року, який відбудеться у травні місяці на базі „Молодої гвардії”. У рамках фестивалю проведений також конкурс плакатів за трьома напрямками: „Рівний-рівному” (переможці учні ОНВК „Гармонія”, ОЗОШ № 28, ОЗОШ № 27), „Ми за здоровий спосіб життя” (переможці учні ОНВК „Гармонія”, ОЗОШ № 89, ОЗОШ № 78), „Молодь проти СНІДу” (переможці учні ОНВК „Гармонія”, ОЗОШ № 65, ОЗОШ № 106).
21.03.09 – на базі ОНВК № 84 організоване пробне тестування для випускників 2009 року з чотирьох предметів: математика, фізика та іноземні мови.
Протягом місяця у закладах освіти проводяться „Круглі столи” з проблем профілактики захворювань на СНІД за окремим графіком.
Організована участь команди КВК ОЗОШ № 63 у обласному конкурсі команд КВК Юних інспекторів дорожнього руху, який пройшов 20.03.2009 року у приміщенні актової зали Обласного управління ДАІ.
Протягом тижня організована участь кращих педпрацівників району у щорічному міському ярмарку педагогічних ідей.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.03.09 – 20.03.09)
 

  
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
16.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого Всесвітньому дню прав споживачів;
16.03.09 – організація участі вчителів української мови у міському семінарі на базі ОЗОШ №63;
16.03.09 – проведення творчого звіту вчителя англійської мови ОЗОШ №19, яка атестується у цьому навчальному році;
16-20.03.09 – проведення профілактичної роботи з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України а Одеській області знаходяться на обліку у відділі у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури;
19.03.09 – прийняття участі у ХІ-й міській спартакіаді серед населення міста з баскетболу (жінки)у ДЮСШОР №2;
20.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого Всесвітньому дню води.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 16 березня по 20 березня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00 грн.;
• прання білизни – 9 чол. на суму 302,50 грн.;
• ремонт взуття – 8 чол. на суму 80,0 грн;
• виготовлення окулярів – 3 чол. на суму 72,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 825 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Академія” та „Норд” на суму 38775,00 грн.

 

 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.03.09 – 20.03.09)
 

 
За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 16 громадян, прийнято до розгляду 314 письмове звернення.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 28 звернень громадян, 21 – звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 20 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Розглянуто 12 справ про адміністративні правопорушення.
Проведена нарада з керівниками підприємств, організації, ОСББ, ЖБК з питань санітарного стану, та благоустрою прилеглих територій.
Прийняли участь у суботнику 21.03.09р.
Проведена нарада з головами Комінтернівської, Крижанівської, Красносільської сільських рад з питання приведення до належного стану сопредельної території з Суворовським районом в межах вулиць: Сахарова, Паустовського и Ген. Бочарова.
Надано 74 приписи по благоустрою мешканцям «Крива Балка».
Організовано роботу щодо очистки вулиць: узвіз Латвійський, пров. Севастопольський, вул. Вапняна.
Підготовка щонедільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
До управління ЖКГ та ТЄК надано план-заходів щодо підготовки Суворовського району до роботи у весняно-літній період 2009 року.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 22 засіданнях суду.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 19 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, 1 позовна заява про позбавлення батьківських прав, 1 висновок про доцільність усиновлення дитини від другого шлюбу, 1 розпорядження про влаштування дитини до школи-інтернату, 1 розпорядження про влаштування дитини до будинку дитини, надано направлення неповнолітньої на працевлаштування до обласної клінічної лікарні.
Проведено 4 рейди по неблагополучним сім’ям, у ході яких обстежені житлово-побутові умови 20-ти сімей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
16-20.03.09 – Перевірка щодо впорядкування обелісків, пам’ятників, військових поховань, братських могил на території району.
16.03.09 – Концертна програма музичної школи № 6 (Культурний центр «Слободка»).
20.03.09 – Районний конкурс «Молодь обирає здоров’я» (БТЮ «Тоніка»).
17.03.09 – Змагання з баскетболу серед жінок в програмі ХІ-ої Спартакіади серед всіх верств населення.
21.03.09 – Вечір поезії «Краса поетичного слова» до Всесвітнього Дня поезії (Бібліотека-філія № 30).
22.03.09 – Літературний ранок «Улюбленка хлопчиків і дівчаток» (творчість А. Барто) – Бібліотека-філія № 23.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі на єдиний торговельний ряд по адресам: вул.Махачкалінська,6, вул.10-а Лінія, вул.Ак.Заболотного, 26, Дніпропетровська дорога кут вул.Ген.Бочарова, пр.Добровольського кут вул.Ген.Бочарова.
Робота з суб’єктами господарювання щодо ремонту фасадів підприємств, розташованих за адресами: Миколаївська дорога, 7-ма Пересипська, вул.Чорноморського каз-ва, вул.От.Головатого
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(16.03.09 – 20.03.09)

 
16.03.09 – на базі ІМЦ управління освіти та науки Одеської міської ради в рамках співпраці освітян Одеси та Великобританії відбулася зустріч керівників ОСШ №50, ОЗОШ №№22, 25, Одеської гімназії №9 з представниками Британської ради.
17-20.03.09 – на базі Одеського ліцею «Приморський» відбулося засідання експертних комісій Ярмарку педагогічних ідей та технологій.
17- 20.03.09 – проведений міський конкурс «Молодь обирає здоров'я», в якому брали участь 56 команд.
18.03.09 – на базі ІМЦ відбулося підведення підсумків міського конкурсу «Кобзар і сучасність» з номінацій «Шевченківська світлиця», «Юні художники-ілюстратори». В міському турі брали участь 93 переможця районного етапу. Переможцями з номінації «Шевченківська світлиця» стали ОСШ №86, ОЗОШ №№62, 11, ОНВК „Гімназія №7". Переможцями з номінації «Юні художники-ілюстратори» стали учні ОЗОШ№№ 122, 57, 20, 60, 64, 65, 47, 120, 40, 17, 56, ОНВК «Гармонія», ОСШ №94, Одеської гімназії №8, Одеського юридичного ліцею.
19.03.09 – на базі ДНЗ № 15 в рамках роботи «Школи резерву керівних кадрів ДНЗ» відбулося заняття за темою: «Основні аспекти діяльності дошкільного закладу», в якому брали участь 19 слухачів.
20.03.09 – на базі ОСШ №35 в рамках «Школи молодого вчителя» відбулося заняття за темою: «Психологічні особливості нестандартних уроків. Формування мотивації навчання. Педагогічні читання Народного вчителя України М.М.Палтишева», в якому брали участь 38 слухачів.
19-20.03.09 – на базі ОЗОШ №31 відбувся міський етап Всеукраїнського конкурсу на кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу. За результатами проведення двох конкурсів переможцем став вчитель фізичного виховання ОСШ№21 Кабак Андрій Миколайович. II місце посів вчитель фізичного виховання Одеської гімназії №5 Кульчицький Валерій Борисович, III – вчитель фізичного виховання ОЗОШ №62 Савельева Ольга Олександрівна.
16-20.03.09 – в рамках проведення Спартакіади школярів, на базі ОЗОШ №56 – пройшли змагання з волейболу серед юнаків.

 

  
УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(16.03.09 – 20.03.09)

 
• Рассмотрение возможности участия в конкурсе на получение гранта по транспортному планированию и дизайну в рамках фламандской программы сотрудничества между Фландрией и Центральной и Восточной Европой.
• Подготовка к празднованию Дня Соседства 26 мая 2009г.
• Подготовка визита мадам Савари в Одессу 19 мая – 11 июня 2009г.
• Рассмотрение возможности участия в международной конференции «Чистота города как залог его процветания» в Страсбурге (Франция) 14-17 апреля 2009г.
• Подготовка к проведению ІІ Международного фестиваля клезмерской музыки в Одессе 19-21 июня 2009г.
• Изучение возможности участия делегации Одессы на праздновании 150-й годовщины открытия порта города-побратима Иокогама (Япония).
• Изучение возможности участия в программе «Польско-украинский молодежный обмен».
• Изучение возможности участия заинтересованных представителей деловых кругов Одессы и сотрудников ОМТП в Украино-канадском бизнес-форуме в г. Эдмонтон (Канада) 20-22 мая 2009г.
• Содействие организации «Южный оперативный казацкий округ» в подготовке старта экспедиции «Казацкая Одиссея – 2009» в городе-партнере Вена (Австрия) в июле текущего года.
• Подготовка официальных приглашений к участию в проекте «Запад и Восток встречаются в Одессе» муниципалитетов породненных городов Циндао и Нинбо (КНР).
• Приглашение дипломатических представительств к участию в мероприятиях Дней Европы в Одессе 21-22 мая 2009 года.
• Подготовка и анонсирование визита президента Ассоциации «Праздник соседей» (Франция), г-на Атанаса Перифан, 30 марта 2009 года.
• Подготовка письма-поддержки кандидатуры президента Лиги исторических городов на выборах членов Исполнительного Комитета организации ICLEI.
• Рассмотрение возможности участия представителей Одессы в Фестивале песни и танца «В едином порыве» (Таллинн, Эстония, июль 2009).
• Поздравление г-на Гагика Бегларян с назначением на должность мэра города-побратима Ереван (Армения).
• Изучение приглашения руководства организации «Мэры за мир» к участию в Конференции по вопросам уничтожения ядерного оружия, (г. Нью-Йорк, США, май 2009).
• Оповещение структурных подразделений ОГС об основных мероприятиях, запланированных Международной ассамблеей столиц и крупных городов на 2009 год, с целью изучения целесообразности участия в них.
• Изучение возможности участия представителей ОГС во втором этапе программы семинаров по реформированию ЖКХ, в г. Рига (Латвия).
• В рамках развития побратимских отношений с Ванкувером (Канада) перевод статьи в журнале “Travel” о городе-побратиме для последующей отправки.
• Подготовка визита секретаря городского совета Прокопенко А.А. в г. Мальмё (Швеция) с целью участия в 24-й Генеральной Ассамблее Совета европейских муниципальных регионов 22-24 апреля 2009 г.
• Обновление мультимедийной презентации международных связей городского совета.



УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(16.03.09 – 20.03.09)


Отдел организационно-документального и материального обеспечения:
Поступило и обработано документов – 53, обработано ответов – 53.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 7, по телефону доверия – 5.
Направлено ответов на обращения граждан – 2; по телефону доверия – 1.
Просроченных документов нет.

Отдел бухгалтерского учета и экономики:
Подготовка и сдача отчета в Пенсионный фонд за февраль 2009г.
Подготовка и сдача отчета согласно перфонифицированного учета (СПОВ) за 2008г. в Пенсионный фонд Малиновского района Приморского района.
Работа с казначейством (подготовлены и сданы распределения денежных средств по КП «Одесгорєлектротранс»).
Подготовлен и представлен в департамент финансов отчет о выполнении бюджета г.Одессы за 2008г.
В течении недели предоставлялись материалы для ревизии КРУ в Одесской области.

Отдел работы с предприятиями транспорта и транспортного сервиса:
На основании первичных данных подготовлен ежеквартальный отчет о ходе выполнения «Концепции охраны атмосферного воздуха в г. Одессе на период до 2010 года», утвержденной решением Одесского городского совета от 20.09.2006 года № 323-V.
По письму КУ «Городская поликлиника № 14», с выездом на место, изучен вопрос и подготовлено предложение директору КП «Парксервис Одесса» о выделении 2-3 мест на временной парковке по адресу: ул. Толстого, 29/31 для парковки специализированного транспорта поликлиники.
На основании анализа подготовлена информация на имя заместителя городского головы об исполнении решения исполнительного комитета Одесского городского совета № 611 от 24.06. 2008 года «Про створення комісії з ліквідації комунального підприємства “Парк сервіс Малиновський”.
С выездом на место рассмотрен вопрос и согласована схема временной парковки транспортных средств по ул. Нежинская, 2-12; 1-7.
С выездом на место рассмотрено заявление гражданина, поступившего по «телефону доверия» на имя городского головы, по вопросам переноса стоянки транспортных средств и благоустройства микрорайона по адресу: ул. Балковская, 139-141.
Продолжена работа по разработке нормативной базы по перевозке пассажиров и багажа на такси и легковых автомобилях по заказу.
Изучение вопросов диспетчеризации работы пассажирского транспорта.

Отдел анализа и контроля условий перевозок:
Составлен анализ работы пассажирского транспорта на городских маршрутах за февраль 2009 года.
Подготовлены ответы на обращения граждан по вопросам работы городского общественного транспорта.
Проверен выход автобусов на линию предприятий ЧП “АТП Киностудии”, ООО “Автотранс – Украина”, ООО “ФАР”.
По результатам проверок вручены акты руководству предприятий ЧП “АТП Киностудии”, ООО “Автотранс – Украина”, ООО “ФАР” для устранения выявленных нарушений.
Проверена работа автобусов маршрута № 208 в обычном режиме движения.
Начальником отдела АКУП в управлении разрешительных и согласовательных процедур трижды проведён приём субъектов предпринимательской деятельности.
Проведены 3 профилактические беседы с водителями, допустившими нарушения “Правил предоставления услуг пассажирского автомобильного транспора” в присутствии руководства предприятия ОАО “Югтранс”.

Отдел организации дорожного движения:
Отработано 13 писем, поступивших от граждан и предприятий по вопросам улучшения организации дорожного движения в г. Одессе. В результате чего направлены письма в коммунальные предприятия и управления Одесского городского совета для принятия мер согласно компетенции.
С выездом на место проведено обследование улично-дорожной сети города на предмет улучшения организации дорожного движения: Люстдорфская дорога – Транспортная; пр-т Шевченко – пр-т Гагарина; пр-т Гагарина – Канатная; Преображенская – Книжный переулок; Тираспольская площадь; Нежинская – Спиридоновская. Выданы технические задания в КП «СМЭП» с целью устранения выявленных недостатков.
Составлена схема и приняты соответствующие меры по переносу конечной остановки маршрутов №№ 240, 250 в Книжный переулок.
Принято участие в совещаниях по вопросам: реконструкции Фонтанской дороги, строительства автомагистрали «Север - Юг», реконструкции ул. Щорса. Подготовлены технические условия по изменению троллейбусного маршрута № 3, с целью обеспечения подвоза граждан в район, ранее обслуживаемый трамвайными маршрутами №№ 11, 30 и направлены в ПКФ «Электротрансодесса» для проектирования работ.
Изучен проект «Программы развития автомобильного транспорта регулярных транспортных пассажирских перевозок в г. Одессе на 2009 – 2012 годы». Дано техническое заключение.
Проведен анализ выполнения распоряжения городского головы от 13.03.2009 года № 221-01р «Об утверждении результатов рабочей группы относительно детального изучения ситуации, сложившейся в транспортном комплексе города Одесса». По данному вопросу подготовлена справка-доклад.

Отдел организации пассажирских перевозок:
Подготовлены материалы о ходе исполнения решения исполкома №221-01 р в части предложения по эффективной работе транспортного комплекса г.Одессы и улучшения транспортных услуг, предоставляемых населению.
Выполнены п. 16, 17 протокольного поручения от 10.03.2009г. № 03-234/исх, п.11,17 протокольного поручения от 06.03.2009г. № 03-229/вих. в части объезда ЖКС «Северный» и приняты меры по устранению выявленных нарушений.
Проводилась работа по подготовке дополнительных соглашений к договорам по маршрутам №№ 190, 3, 18, 2, 23, 8.
Подготовлен проект приказа по продлению маршрута № 200 до Таировского кладбища.
Проведена проверка предприятий ОАО «АТП-15106»., ЧП «Старс транс», с составлением актов проверки.
Подготовлены предупреждения на ОАО «Севертранс» о невыполнении договорных обязательств по итогам проверки, проведённой 13.03.2009г.
Выполнение работ по исполнению решения по правилам благоустройства от 11.11.2008г. № 1356-01р. в части сбора информации по остановочным комплексам.
Рассмотрено предложение компании «Синтекс» по бесконтактному методу оплаты в городском общественном транспорте и подготовлены предложения руководству города.
Подготовлено расписание движения инва-такси на маршрутах города.
Проведена проверка работы маршрута № 208, составлен акт.
Рассмотрены предложения завода «Литан» (ремонт подвижного состава) и подготовлено отказного письма.

Юридический отдел:
Подготовлено разъяснение и.о. начальнику «Одесгорэлектротранс» по поводу предоставления информации в Приморский РОВД.
Проведена работа по подготовке устава КП «Одесгортранскомплекс», положения «О департаменте транспортного комплекса и связи», проводилась работа по подготовке положения «Про единый порядок эксплуатации мест платной парковки в г. Одессе».



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(16.03.09 – 22.03.09)


Уровень сбора квартплаты составил – 84,9%, сбор платы за водопотребление – 88,8%.


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1200 м. (пер. Цветочный – 200 м; ул. Первая (Черноморка) – 70м.; пр. Добровольского, 102-104 – 90м.; 4-я Пригородная – 120м.; ул. Терешковой угол И.Рабина – 35м.; ул. Южная – 30м.; ул. Подбельского – 70м.; 3-я Деревообделочная – 100м.; ул. В. Стуса – 35м.; ул. Садиковская – 140м.; пер. Цветочный – 160м.;мемориал 411-я батарея – 40м. ул. Соляная – 60м.).
- монтаж (замена) светильников – 30 шт. (Новощепной ряд – 2 шт.; Пантелеймоновская – 1 шт.; мк-н. Черноморка Первая ул. – 4 шт. Вторая ул. – 2 шт. ул. Тимерязева – 5 шт.; ул. Дачная – 2шт.; ул. Черноморского казачества – 5шт.; пр. Гагарина, 16 – 2 шт.; ул. Садиковская – 4 шт.; ул. Раздольная – 2шт.; ул. Малиновского, 1 – 1шт.).
- замена ламп – 394шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 33 шт. (ул. Мечникова,64 – 2шт.; ул. Лвовская,74 – 1 шт.; парк Победы – 11 шт.; Лесопарковая зона – 2 шт.; ул. Краснова, 1 – 1 шт.; ул. Офицерская,21 – 1 шт.; пл. Независимости – 13 шт.; ул. Церковная, 3 – 2 шт.).
- корчевка пней – 6 пней (ул. Коблевская, 26 – 2 шт., ул. Пантелеймоновская – 1шт., ул. Мечникова, 36,50,52 – 3 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(16.03.09 – 20.03.09)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 25 звернень від громадян та 21 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 31 звернення на ім`я начальника управління від громадян та 18– від юридичних осіб.

Протягом тижня:


Підготовлено:
- 9 проектів договорів оренди земельних ділянок та 9 розрахунків орендної плати
- 2 договорів на дольову участь у землекористуванні та 11 розрахунків орендної плати
- 1 проект договору купівлі-продажу
- 45 проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам
- 6 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).

 
Проведено:
- 13 перевірок виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт
- 2 виїзди з приводу розгляду конфліктних ситуацій
- 4 виїзди на місце за скаргами громадян.

 
Перевірено:
- 3 звіти з експертної оцінки та 2 комплекти документації зі складання договорів оренди землі
- 15 державних актів
- 54 комплекти документацій із землеустрою фізичних осіб
- 9 комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

 
Видано:
- 18 договорів на дольову участь у землекористуванні;
- 20 доручень підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 138 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 12 судових засіданнях. 
 

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(16.03.09 – 20.03.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 810,8 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 580,0 тис. грн.
- від продажу – 1 230,8 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 4

 
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 2.

 

УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(16.03.09 – 20.03.09)


• Обследование участка побережья в районе Дачи Ковалевского – 16 ст. Б. Фонтана с целью определения санитарного состояния.


• Обследование участка побережья в районе пляжа «Аркадия».


• Участие в работе комиссии по инвентаризации зданий и сооружений на территории КП «Ланжерон».


• Обследование участка склонов морского побережья по ул. Вице-Адмирала Азарова в районе пляжа «Отрада» в связи с намечаемым строительством 2-х ярусного паркинга.


• Выдано 1 техническое условие на проектирование объекта.


• Подготовка и выдача 9 заключений по проектам строительства, реконструкции объектов и самовольного строительства.

 

ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(16.03.09 – 20.03.09)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 192;
- количество отработанных документов – 99;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 23;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 8.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 1;
• аварийных – 61.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 9;
• Киевский район – 1;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 1.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 0;
• предприятиям – 0.

 

КП «СМЭП»
(16.03.09 – 22.03.09)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 71
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 71
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 25
4. Замена ламп – 84 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 9 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 17 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 6 шт.
8. Демонтаж знаков – 8 шт.
9. Ремонт колонок – 6 шт.
10. Рихтовка колонок – 1 шт.
11. Восстановлено турникетных ограждений – 1 шт.
12. Рихтовка знаков - 2 шт.
13. Восстановлено турникетных ограждений – 7 шт.
14. Демонтаж бор-маяка – 1 шт.
15. Обслуживание щитов – 11 шт.
16. Демонтаж рекламоносителей – 27 шт.
17. Установка бор-маяка – 1 шт.
18. Мойка колонок – 1 шт.
19. Мойка шеврона – 1 шт.
20. Ремонт шеврона – 1 шт.
21. Ремонт кронштейна – 1 шт.
22. Мойка колесоотбойников – 59 шт. (мост возле Автовокзала – 37 шт., мост на ул. М. Грушевского – 22 шт.)
23. Мойка турникетов – 169 шт. (пр-т М. Жукова – АЗС – 58 шт., ул. Варненская – ул. 25, Чапаевской дивизии – 30 шт., ул. М. Грушевского – 36 шт., мост возле Автовокзала – 45 шт.)
24. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
25. Демонтаж трамвайных светофоров. Замена программы с отключением трамвайных светофоров на объекте ул. Балковская – Раскидайловская. Реконструкция улицы Балковской.
26. Замена корпуса устройства отсчета времени на светофорном объекте ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская.
27. Очистка, мытье светофоров и покраска металлоконструкции и корпусов ДКУ: ул. Водопроводная – пер. Высокий; ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. Пантелеймоновская; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. Базарная; ул. Черняховского – ул. М. Говорова; ул. Пироговская – Французский бульвар Аппеляционный суд – пр-т Шевченко; пр–т – Гагарина – пр–т Шевченко; ул. Семинарская – пр-т – Шевченко; пр-т Гагарина – Французский б-р; инст. Филатова – Французский б-р.
28. Замена козырьков и светофильтров на следующих светофорных объектах: ул. М. Жукова – рынок «Селяночка»; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Ак. Королева; ул. Люстдорфская дор. – ул. А. Невского.
29. Произведен ремонт дорожного контролера типа ДКУ с заменой клемника и блока МСК (модуль силовых ключей) на светофорном объекте ул. Успенская – ул. Маразлиевская.
30. Ремонт корпуса пешеходного светофора на объекте: ул. Черняховского – ул. М.Говорова.
31. Очистка металлоконструкции и дорожных контроллеров на следующих объектах: ул. М. Грушевского – ул. Химическая; ул. М. Грушевского – Нефтяников; ул. М. Грушевского – Одесская.
32. Настройка плат связи и телеуправления с заменой плат, проверка телефонной линии: ул. Водопроводная – пер. Высокий.
33. Устранение не приходящих сигналов: ул. Ак. Филатова – ул. Варненская; ул. Комарова – ул. Ген. Петрова; пр-т Добровольского – ул. Ген. Бочарова; ул. Гайдара – ул. Малиновского; ул. Л. Толстого – ул. Нежинская; ул. Средняя – ул. Косвенная; пл. Таможенная.
34. Замена УК на следующих светофорных объектах: ул. Люстдорфская дор. – стоянка. Офицерская; ул. Канатная – Итальянский б-р; Днепропетровская дор. – ул. Марсельская; ул. Ген. Петрова – ул. Комарова.
35. Ориентирование светофоров: ул. Варненская – УТОС; ул. Л. Толстого – ул. Новосельского; ул. Столбовая – ул. Новикова; ул. Преображенская – ул. Бунина; ул. Водопроводная – ул. Чернышевского; Тираспольское шоссе – ул. 3-я Станционная; Адмиральский пр-т – ул. Краснова.
36. Зачистка контактов: пл. Независимости.
37. Изменен режим работы: Днепропетровская дор. – ул. Ак. Заболотного; ул. Сегедская – ул. Армейская. Согласно техническому заданию.
38. Перепрограммирование дорожного контроллера: Днепропетровская дор. – ул. Марсельская.
39. Устранение короткого замыкания в кабеле: ул. Люстдорфская дор. – ул. Д. Донского; ул. Ак. Филатова – ул. Варненская.
40. Перезапуск аппаратуры: Люстдорфская дор. – ул. Тополевая.
41. Установка козырьков: ул. Столбовая – ул. Новикова.
42. Замена козырьков: пл. Деревянко.
43. Демонтаж дополнительных секций и установка табличек с зеленой стрелкой: Днепропетровская дор. – ул. Ак. Заболотного. Согласно техническому заданию.
44. Замена электронных часов: ул. Краснова – РЭС.
45. Замена светофора, выровнена светофорная колонка: ул. Старопортофранковская – ул. Ольгиевская.
46. Перепрограммирование модуля памяти для контроллера ДКМ-П на светофорный объект ул. Балковская – ул. Раскидайловская, в связи с демонтажем трамвайных светофоров в рамках реконструкции ул. Балковской. Внесение соответствующих изменений в базу данных ЦУП и изменение технической документации.
47. Обновление и тестирование программного обеспечения для учета ДТП.
48. Плановое обслуживание программно-аппаратного комплекса ЦУП, резервное копирование.
49. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
50. Обработка информации по ДТП – 11 шт.
51. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
52. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
53. Демонтаж блока речевого сопровождения на перекрестке ул. Космонавтов – ул. Ген. Петрова и его ремонт.
54. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Степовая – ул. Б. Хмельницкого; ул. Пушкинская – ул. Еврейская; ул. Мясоедовская – ул. Разумовская.
55. Ремонт программатора для дорожного контроллера типа ДКУ.
56. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ИНВЕСТИЦИОННОЙ ПОЛИТИКИ

И ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

(16.03.09 – 20.03.09)


Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 16.12.2008 р. №1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» подготовлена и отправлена информация для Главного управления экономики ОГА, первому заместителю Одесского городского головы Ворохаеву А.И. и для организационного отдела.
Подготовлен и проводится согласоване проекта распоряжения о внесении изменений в распоряжение городского головы от 12.02.2009г. № 105-01р «Про затвердження термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи в м. Одесі».
Согласование и корректировка показателей информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год с исполнительными органами и районными администрациями Одесского городского совета.
Проведение анализа и подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского городского совета о работе за 2008 год.
Проводится подготовка информации о состоянии выполнения мероприятий Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы и за 2008 год.
Подготовлены запросы руководителям строительных компаний касательно объектов незаконченного строительства независимо от степени готовности, по которым остановлено строительство;
В связи с тем, что в адрес городского головы поступило предложение фирмы «Syntax Sp. z о.о.» (Польша) совместно с партнером «АСS SF SAS» (Франция) касательно комплексного решения по внедрению многофункциональной системы городской карточки, отделом была собрана и проанализирована информация касательно деятельности данной фирмы.
Во исполнение протокола поручений первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. №03-04/исх от 10.01.2009 г. по вопросам организации финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета производится сбор и анализ материалов касательно фактического поступления/использования бюджетных средств исполнительными органами Одесского городского совета, по состоянию на 10 и 20 марта 2009 г.
Рассмотрено и принято к сведению письмо Одесской областной государственной администрации по вопросу проведения корректировки тарифов на услуги централизованного отопления и горячего водоснабжения.
По вопросу предоставления информации о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории для домов, расположенных по пр-ту М.Жукова, 41 и по Люстдорфской дороге, 170 – подготовлены и представлены запрашиваемые информации жильцам дома и начальнику Киевского РО ОГУ ГУ МВД Украины в Одесской области соответственно.
Рассмотрено обращение Общественной организации «Одесское общество пенсионеров» по вопросу оплаты коммунальных услуг и применяемых тарифов.
Рассмотрено обращение председателя Одесского областного комитета «Прогрессивной социалистической партии Украины» депутата Одесского областного совета по вопросу проведения очередного заседания Политического консультативного совета при Одесском городском голове.
Проведен мониторинг цен по наиболее востребованным продуктам питания, реализуемых в супермаркетах Киевского и Суворовского районов г. Одессы.
Во исполнение запроса Кабинета Министров Украины от 04.03.2009 г. № 3702-23/69 относительно рассмотрения Проекта распоряжения Кабинета Министров Украины «Об утверждении плана первоочередных мероприятий по поддержке малого и среднего предпринимательства и развития внутреннего рынка», подготовлены и направлены предложения заявителю по вышеуказанному Плану.
Рассмотрено обращение директора ЧП «Баржур» по вопросу предоставления льготы по арендной плате за помещение, проведена беседа с заявителем и направлены предложения о целесообразности предоставления льготы секретарю Одесского городского совета.
Продолжается работа по обновлению базы данных действующих предприятий всех форм собственности в разрезе отраслей.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(16.03.09 – 20.03.09)


Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации.

Отдел по вопросам защиты прав потребителей:
• В порядке личного приёма 20 гражданам даны разъяснения требований действующего законодательства в сфере прав потребителей.
• В режиме «горячая линия» дана консультативная помощь 30 гражданам – жителям г.Одессы.
• Проведено 10 проверок СПД на предмет соблюдения действующего законодательства.
• 11-ти СПД вручены уведомления об осуществлении плановых проверок по вопросу соблюдения действующего законодательства по защите прав потребителе.
• Приняли участие в заседании админкомиссии, которая состоялась в главном управлении по вопросам защиты прав потребителей Одесской области.

Отдел потребительского рынка:
• Проведена разъяснительная работа с предприятиями и предпринимателями города, об участии в праздновании Юморины.


• Подготовлены и направлены письма об оказании спонсорской помощи для проведения мероприятий к празднованию Юморины-2009.
Приморский р-н – 6
Малиновский – 3
Суворовский – 2


• Проведена совместная проверка с Одесским городским управлением ГУМВС.
• Украины в Одесской обл. (бара «Туркуаз» ул.Дерибасовская, 12).
• Провели вручение уведомлений о проведении плановых проверок по районам города.
• Проведены проверки торговых объектов города:
Приморский р-н – 10 об.
Малиновский р-н – 4 об.
• Предоставлены консультации субъектам предпринимательства об порядке регистрации и открытия торгового объекта –2.

Отдел работы с рынками:
18.03.09 – проведена инвентаризация торговых мест на ООО «Рынок Северный».
17.03.09 – совместно с сотрудниками Приморского ГО РОВД проведен рейд по ликвидации мест стихийной торговли по ул. Новощепной ряд, 2.
19.03.09 – проведена плановая проверка рынка ОАО «Одесский торговый дом».

Отдел разрешений и согласований:
• За вышеуказанный период выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 210, принято на рассмотрение – 199. Выдано разрешений на эксплуатацию – 199, принято на рассмотрение – 171;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 13, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 275707 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы игровые автоматы ООО «Невада» по ул.Королева, 85.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 20.03.09)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 5046;
- до адміністраторів – 826.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 4777;
- через адміністратора – 642.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 5152;
- адміністратором – 961.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(16.03.09 – 22.03.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 228 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 123 ед.
- по троллейбусу – 105 ед.
в выходные дни в количестве 179 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 97 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 602,981 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 597,021 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 5,960 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 160 вагонов,
- троллейбус – 153 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(16.03.09 – 22.03.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
16.03.09
 
По адресу: ул. Ак. Королева, 12 (школа № 63) – заминирован легковой автомобиль
Дежурная смена провела работу по обеспечению взаимодействия с пиротехническими службами МЧС и МВД в решении задач по обезвреживанию взрывоопасных предметов
По адресу: пр-т Ак.Глушко, 11, кв.27 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяину квартиры в открытии двери
17.03.09
 
По адресу: Маячный переулок, 3 (Дом ребёнка №1) – кровельные листы крыши здания в аварийном состоянии
Дежурная смена провела работы по закреплению аварийных кровельных листов крыши здания     «Дом ребёнка №1»
По адресу: ул. Долгая, 16 – упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть дороги 
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части дороги.
18.03.09
 
По адресу: ул.Тенистая 2, областной центр юного натуралиста – обрезка аварийных деревьев
Специалисты отдела ПСР провели работы по обрезке веток аварийных деревьев
По адресу: Французский бульвар, 12 (Стадион «Динамо») – проведение тренировок по использованию альпинистского снаряжения 
Спасатели отделения спасательных работ провели учебные тренировки по использованию альпинистского снаряжения
По адресу: ул.Садиковская, 6 – упавшее аварийное дерево перегородило дорогу
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке аварийного дерева с проезжей части дороги
19.03.09
Начальник службы 077 – Думская площадь 1 – проверить большой зал заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и ионизирующих источников
Дежурная смена произвела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений ВОП, СДЯВ и ионизирующие источники не обнаружены. Радиационный фон в норме
 По адресу: ул. Успенская, 60 (ЗАГС) – непонятный запах в помещении
Дежурная смена провела замеры проб воздуха. СДЯВ в воздухе не обнаружено
20.03.09
По адресу: ул. Княжеская, 28 (во дворе) – на козырьке балкона третьего этажа сидит кот
Кот благополучно снят с козырька балкона, где пробыл три дня и передан хозяину
По адресу: пр-т М. Жукова, 65, кв. 17 – разбит медицинский термометр 
Дежурная смена собрала осколки медицинского градусника и ртуть ~ 3 гр. и провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Екатерининская, 14 (левое крыло) – пожар в подвале
Дежурная смена спилила замок на двери подвала и обеспечила доступ пожарных к очагу возгорания
21.03.09
По адресу: ул. 4-я Пересыпская, 19 – разлив ртути из ртутьсодержащего прибора
Дежурная смена провела сбор ртути ~10гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ришельевская, 58 – обрушение фрагмента козырька здания
Дежурная смена выставила ограждение на опасном участке тротуара
22.03.09
По адресу: ул. Филатова, 43, кв. 12 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена собрала осколки медицинского градусника, ртуть ~ 3 гр. и провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Атамана Головатого, 64 – Аварийные металлоконструкции выпали из автомобиля на проезжую часть дороги
Дежурная смена убрала с проезжей части аварийные металлоконструкции.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 357
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- Оказана информационная помощь – 334,
- Ртуть – 1.
 

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(16.03.09 – 22.03.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
16.03.09
2.
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР:
1. Щодо проведення ХІ-ї Спартакіади м. Одеси серед збірних команд районів та шкіл міста.
2. Про хід виконання рішення міськвиконкому від 11.02.09 стосовно муніципальної допомоги мешканцям Одеси.
3.   Звіт про стан методичної роботи спортивних шкіл з метою покращення учбово-тренувального процесу.
4. Про хід проведення Всеукраїнського місячника   «Спорт   для   всіх – спільна турбота»
5. Поточні питання.
17.03.09
3.
Чемпіонат України зі стрибків на батуті
17-20.03.09
м. Миколаїв
4.
Змагання Всеукраїнської
юнацької баскетбольної ліги, 6-й тур
21-22.03.09
м. Дніпропетровськ
5.
Першість області зі спортивної акробатики
20-25.03.09
м. Білгород-Дністровськ
6.
Змагання дитячої ліги по дзюдо,
ІІ-й тур
22.03.09
м. Одеса
СК «Тайгер» 09.00
7.
Міжнародний турнір
«Кубок Карпат»
16-22.03.09
м. Моршин
8.
Змагання дитячої ліги з гандболу
16-21.03.09
м. Бровари
9.
Фінал першості області
з футболу
22.03.09
ПГТ Біляївка
10.
Відкриті всеукраїнські змагання «Південна регата»
22-28.03.09
м. Севастополь

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(16.03.09 – 22.03.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття виставки до 95-річчя від дня народження художниці Д.М. Фруміної
16.03.09
Муніципальний музей особистих колекцій ім. О.В. Блещунова Польська, 19
Книжкова подорож „Фантастика – справа серйозна"
(до 120-річчя 0. Бєляєва)
16.03.09
12.00
Бібліотека-філія №11 Ільфа і Петрова, 15
Бібліографічний огляд „Нове життя - нового прагне слова" О.Ф. Коломієць - 90 років від дня народження
17.03.09
15.00
Бібліотека-філія №1 Преображенська,3 5
Книжкова виставка „Минуще все, лиш слово не минає"
(21 березня – день поезії)
17.03 .09
17.00
Бібліотека-філія №13 Жовт. революціі',43
Літературне досьє „Містичний реаліст Едгар По"
17.03.09
16.00
Бібліотека-філія №21 вул. Посмітного
Концерт учнів та викладачів ДМШ №6
18.03.09
16.00
Дитячий            будинок «Перлинка»
Цикл розповідей „Дива на нашому столі": історія виготовлення хлібу
18.03.09
14.00
Бібліотека-філія №9 Французький б-р, 11а
Година поезії „Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі"
18.03.09
12.00
Центральна бібліотека ім. Гайдара Французький б-р, 11а
Концерт, присвячений     творчості Й. Гайдна
18.03.09
18.00
КПНЗ «ДМШ №13 м. Одеси»
Зустріч у літературно-музичній вітальні з акторами одеських театрів „Микола Гоголь на сучасній сцені"
19.03.09
11.00
Центральна бібліотека ім. Гайдара Французький б-р, 11 а
Естетична подорож „Одеська опера: між минулим та майбутнім"
20.03.09
16.00
Бібліотека-філія № 24 Кримський пр-т, 58
Звітній концерт учнів ДМШ №11
20.03.09
17.00
КПНЗ «ДМШ №11 м. Одеси» Варненська,12
Творчій звіт (концерт) учнів ДШМ №3
21.03.09
о 12.00
Літературний музей
Лекція-концерт «С. Ріхтер та його мистецтво» ДМШ №3
22.03.09
о 14.00
Дом-музей ім. Н. Реріха В. Арнаутська,47

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее