11:38:40   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.03.09 – 27.03.09)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 35 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 340 звернень громадян.

За звітний період проведено:
26.03.09 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
26.03.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
27.03.09 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
23.03.09 – засідання комісії щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості КП ЖКС.
Прийнято участь у засіданні міської комісії по топонімічним назвам.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. Армійська,19; вул.Гімназична,11; вул.Р.Кармена,11-А; пров.Митракова,13; вул. Пироговська, 13/3; вул.Преображенська, 61; вул. Єлісаветинська, 15.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
23-27.03.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Канатна, 5-7. В.Фонтану);
23-27.03.09 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначеної в «Дозволі», кількості торговельного обладнання та займаної площі;
23-27.03.09 – демонтаж незаконно встановлених трейлерів та лотків на території району.

Відділ у справах дітей:
23-27.03.09 – участь у 10 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-27.03.09 – перевірка опікунів щодо виховання та утримання дітей, які перебувають в сім’ях під опікою (прийнято 3 звіти);
23-24.03.09 – рейд щодо попередження бродяжництва серед неповнолітніх;
25.03.09 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 46 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 54 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Успенська, 72; вул. Пушкінська, 6; пр-т Гагаріна, 13; пр-т Шевченка, 6/1, 6/3, 6/5, 11.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
23-27.03.09 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
23.03.09 – участь у засіданні з питань укладання договорів на експлуатацію службових парковок автотранспорту та договорів на експлуатацію цілодобових стоянок у Приморському районі на 2009 рік;
24,27,28.03.09 – на виконання розпорядження Приморської райадміністрації від 10.02.2008 р. №120 «Про проведення чергового призову громадян 1984-1991 років народження на строкову службу весною 2009 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт;
25,27.03.09 – інвентаризація діючих договорів дольової участі в землекористуванні.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.03.09 – 27.03.09)


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії:
За січень 2009року (остаточно) – 88 чол.
За лютий 2009року (частково) – 408 чол.
- компенсація на санаторно-курортне лікування:
дітям, потерпілим від ЧК за лютий 2009р. – 62 чол

Встановлено статус: ІВ, УВ, СПВ, ДВ – 56.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 66 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян. Проводились консультації та роз’яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв’язання виниклих питань та прохань.
Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 27.03.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 33 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради УЖКХ та ТЕК від 24.03.2009р. №10.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Згідно розпорядження міського голови від 04.12.2007р. №1366-01р. „Про створення постійно діючої комісії з контролю за якістю й кількістю послуг опалення і гарячого водопостачання та ліквідацією заборгованості населення за спожиті послуги” проведена нарада з головами ОСББ і ЖБК з питань прийняття заходів з погашення заборгованості за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання. Крім того, з головами ОСББ і ЖБК та відомств, мешканці яких мають велику заборгованість за тепло та гарячу воду, щоденно проводились індивідуальні бесіди з вияснення причин наявності боргів та надання допомоги у вирішенні питання її погашення.
За інформацією про дебіторську заборгованість ЖБК та ОСББ, наданою КП „ТмО” станом на 01.03.2009р., всім головам ЖБК та ОСББ підготовлені та спрямовані листи з наданням суми заборгованості та роз’ясненнями щодо необхідності термінового її погашення для запобігання припинення поставки ОСББ та ЖБК послуг з теплопостачання та гарячого водопостачання.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Згідно з затвердженим графіком 24.03.2009р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 24.03.2009р. та 26.03.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по-телефону «0-50» було прийнято 18 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 12;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність електроенергії – 5.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 16 звернень. По 2 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
• участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги (протягом тижня);
• 25.03.09 – участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок;
• прийом громадян (52 чол.) Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (щоденно).

Сектор по контролю за паркуванням транспортних засобів:
• виїзд по зверненням громадян;
• проведення обстежень парковок та автостоянок щодо приведення в належний санітарний стан території автостоянок та прилеглих до них територій.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
23.03.2009
- підготовлені та направлені листи до КП «ТГО» та до «Південний РЕМ», стосовно проведення робот з покраски бойлерної та ТП по вул. Краснова, 14;
- розглянуто контрольне звернення Народного депутата України, стосовно приведення до належного санітарного стану території, прилеглої до будівельного майданчику по вул. Фонтанська дорога, 118-а. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- розглянуто листа Овідіопольської райдержадміністрації, стосовно незадовільного санітарного стану території, суміжної з Овідіопільським районом Одеської області. Здійснено виїзд на місце, проведено фотофіксацію. Відповідь надана;
- проведено перевірку території, яка обслуговується діл. № 1 КП ЖКС «Вузівський», для внесення до плану робіт на весняно-літній період поточного року. Відповідну доповідну надано на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.
24.03.2009
- розглянуто листа Управління житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Одеської міської ради, стосовно узгодження з КП «Міськзелентрест» кількості зелених насаджень на території внутришньоквартальних проїздів. Згідно інформації КП ЖКС інформація про кількість зелених насаджень надана для узгодження до КП «Міськзелентрест»;
- розглянуто листа КП «Міськзелентрест», стосовно надання пропозиції до госпрозрахункової діяльності КП «Міськзелентрест». Пропозиції надані на ім’я заступника міського голови Тельвака М.М.
- підготовлено та направлено листа до Управління капітального будівництва Одеської міської ради, стосовно закінчення робіт з благоустрою території «Громадський квартал» по вул. Тополиної.
- підготовлено та направлено листа до командування «Південь», стосовно організації робот з покраски огорожі військової частини по вул. Люстдорфська дорога/пров. Безимяний.
25.03.2009
- підготовлено та направлено листа до Управління прикордонної служби України в Одеської області, стосовно організації робот з прибирання прилеглої території до військової частини по вул. Левітана, 113;
- проведено перевірку території, яка обслуговується діл. № 2 та № 3 КП ЖКС «Вузівський», для внесення до плану робіт на весняно-літній період поточного року. Відповідну доповідну надано на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.
- розглянуто звернення голови ЖБК «Центральний-сборний-20», стосовно узгодження огорожі на прибудинкової території по вул. Ільфа та Петрова, 19. Здійснено виїзд на місце, проведено перевірку. Відповідь надано.
26.03.2009
- проведено перевірку території, яка обслуговується діл. № 5 та № 6 КП ЖКС «Вузівський», для внесення до плану робіт на весняно-літній період поточного року. Відповідну доповідну надано на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- підготовлено та направлено листа до керівництва ринку «Південний», стосовно проведення робот з благоустрою прилеглої території;
- підготовлено та направлено листа до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, а також до Головного управління Одеського обласного управління зі справ захисту прав споживачів, стосовно проведення перевірки діяльності залу ігрових автоматів «Рулетка» по пр.. М.Жукова, 10.
27.03.2009
- проведено перевірку території, яка обслуговується діл. № 4, № 7 та № 8 КП ЖКС «Вузівський», для внесення до плану робіт на весняно-літній період поточного року. Відповідну доповідну надано на ім’я заступника голови райадміністрації Петровського О.Г.;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на телефон довіри Одеського міського голови», стосовно облаштування бордюрного каменю по вул. Костанді. Направлено листа до КП «Міські дороги», відповідь надана.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- контроль та надання допомоги в проведенні комплексних об’єктових тренувань в госпіталі інвалідів ВВВ (24.03.2009р.), поліклініки № 20 (27.03.2009р.), дитячої лікарні № 2 (24.03.2009р.);
- проведено навчально-методичний збір з НШ ЦО служб та ОГД району з підбиття підсумків за минулий та постановці задач на наступний місяць;
- відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
• прийом суб’єктів господарської діяльності в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
• надання приписів СПД щодо благоустрою зупиночних комплексів;
• надання приписів СПД щодо підготовки роботи об’єктів торгівлі в весняно-літній період;
• робота з СПД, об’єкти торгівлі яких розташовані за адресою: пр-т. Адміральський, 3-29, щодо проведення робіт по ремонту фасаду будівель;
• розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
• підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
• підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
26.03.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення).
27.03.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
• консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах дітей:
• прийнято участь у 25 судових засіданнях;
• складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
• проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов дитини;
• прийнято участь в оперативно-профілактичних відпрацюваннь місць концентрації підлітків, у складі оперативної групи Обласного управління ГУ МВС України в Одеській області.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
• організація та забезпечення участі збірної команди з волейболу в ХІ-ій Спартакіаді м. Одеси 2009р.;
• участь в проведені Координаційної ради у справах дітей;
• підготовка до проведення святкування загально-міського свята «Гуморина 2009».

Відділ освіти:
24.03.09 – відділом освіти сумісно з відділом у справах дітей проведений профілактичний рейд по місцях проживання дітей, які тривалий час не відвідують заклади освіти.
24.03.09 – на базі ОЗОШ № 63 проведений семінар-нарада для відповідальних за оформлення шкільних сайтів з метою активізації цієї роботи.
Команда „Бандерлогі” посіла І місце у відкритому Чемпіонаті з екологічного Брейн-рингу, який відбувся 24-25.03.09 – на базі Обласного гуманітарного центру позашкільної освіти та виховання.
26.03.09 – на базі ЦДЮТ „Еврика” проведена підсумкова виставка декоративно-ужиткового мистецтва на яку представлені кращі роботи учнів закладів освіти та гуртківців ЦДЮТ „Еврика”.
26.05.09 – представники відділу освіти та закладів освіти ОЗОШ № 33, 80, 27 та ОНВК № 84 взяли участь у засіданні районної Координаційної ради з профілактики правопорушень.
27-28.03.09 – учнями закладів освіти проведене прибирання території Меморіального комплексу 411 батареї до відзначення 65-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.
27.03.09 – організована участь учнів шкіл та вихованців ЦДЮТ „Еврика” у міському конкурсі „Дизайн-2009”
Команда учнів ОЗОШ № 78 брала участь 27.03.2009 року у обласному конкурсі „Обряди та звичаї мого народу” та була відзначена грамотою за участь.
Протягом місяця у закладах освіти проводяться „Круглі столи” з проблем профілактики захворювань на СНІД за окремим графіком.

 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.03.09 – 27.03.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
21.03.09 – проведення пробного тестування для випускників 11 класів на базі ОЗОШ №8;
22.03.09 – проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» в навчально-виховних закладів;
23.03.09 – проведення засідання районної атестаційної комісії у відділі освіти райадміністрації (вул.Ген.Петрова, 22);
25.03.09 – проведення зустрічі делегатів учасників Всеукраїнської олімпіади з хімії на базі закладів освіти;
24.03.09 – проведення наради керівників закладів освіти з питань виконання програм «Інформації закладів освіти» у ІМЦ міського управління освіти та науки Одеської міської ради;
24.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого всесвітньому дню боротьби з туберкульозом;
26.03.09 – проведення збору з підопічними та співпрацівниками територіального центру, присвяченого Міжнародному дню театру;
26.03.09 – проведення літературної години спілкування «На олтарі сцени» у філії бібліотеки №42, присвяченого до міжнародного дня театру;
26.03.09 – організація участі педпрацівників ОЗОШ №№1, 100, 19, 53, 54, 64, 69, гімназії №8 в роботі класу педаго8гічної майстерності на базі юридичного ліцею;
27.03.09 – проведення методичного об’єднання для методистів ДНЗ на базі ДНЗ №174;
27.03.09 – проведення творчого вечора «Откровение души» у філії бібліотеки №35, присвяченого Всеукраїнського дня аматорів народного мистецтва.


Соціальна сфера


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 10 чол. на суму 70,00 грн.;
• прання білизни – 4 чол. на суму 137,50 грн.;
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн;
• виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 63,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 825 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 38775,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.03.09 – 27.03.09)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян, прийнято до розгляду 336 письмове звернення.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 27 звернень громадян, 21 - звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 20 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Розглянуто 12 справ про адміністративні правопорушення.
Проведено засідання адмінкоміссії.
Організовано план та робота по проведенню суботника 28.03.09р.
Підготовка звіту про виконання заходів в УЖКГ та ТЕК щодо підготовки до роботи у весняно-летній період.
Проведена робота по організації техніки для вивозу ТБО.
Вручено 8 приписів з приведення до належного санітарному стану у приватному секторі вул. Республіканська
Проведена перевірка санітарного стану території прилеглої к організаціям і підприємствам, розташованим по вул. Известкова, Республіканська, Шкодова гора. Вручено керівництву організацій і підприємств 18 приписів.
Підготовлена інформація по аварійних деревах згідно актів обстеження і рішення інспекції по благоустрою міста.
Організовано роботу по прибиранню звалищ по вул. Миколаївська дор.,
Молода гвардія, вул. Луцька.
Вручено 33 приписи щодо наведення належного санітарного стану на парковках та стоянках автотранспорту району.
Підготовлена інформація з перевірки житлового фонду міста з питань виявлених фактів, яки використовуються їх власниками для ведення комерційної діяльності, а комунальні послуги сплачуються за тарифами, встановленими для громадян.
Проведено інвентаризацію ветхого та аварійного житлового фонду Суворовського району.
Направлено листи керівникам житлово-комунальних підприємств, що обслуговують будинки ТСББ, ЖБК та відомства з питання своєчасної оплати послуг теплопостачання.
Підготовлено недільний звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Виїзд за адресами по зверненням громадян :
- вул. Кривобалківська, 32А, 32Б – з питання самовільного будівництва.
- вул. Грушевського, 14 – з питання введення в експлуатацію самовільних будов через міську міжвідомчу комісію.
- вул. Четверта, 22 – з питання контролю за використання матеріальної допомоги.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 12 засіданнях суду.
17 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 16 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав.
Проведено 3 рейди по неблагополучним сім’ям, у ході яких обстежені житлово-побутові умови 21-єї сім’ї.
Проведено 3 рейди з профілактики бездоглядності та бродяжництва, виявлено 4 неповнолітніх, діти доставлені до обласного притулку «Світанок».

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Робота телефону довіри.
Робота з громадськістю.
Перевірка щодо впорядкування обелісків, пам’ятників, військових поховань, братських могил на території району.
26-28.03.09 – Змагання з волейболу серед чоловіків в програмі ХІ-ої Спартакіади серед всіх верств населення.
27.03.09 – Літературна година «З любов’ю до театру» (До Міжнародного дня театру) Бібліотека-філія № 30.
Перевірка стану прилеглої території закладів охорони здоров’я та закладів культури на території району.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі на єдиний торговельний ряд по адресам: вул.Махачкалінська,6, вул.10-а Лінія, вул. Ак.Заболотного, 26, Дніпропетровська дорога кут вул. Ген.Бочарова, пр. Добровольського кут вул.Ген.Бочарова.
Робота з суб’єктами господарювання щодо ремонту фасадів підприємств, розташованих за адресами: Миколаївська дорога, 7-ма Пересипська, вул. Чорноморського каз-ва, вул. От.Головатого
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території. Складено 1 протокол та 48 приписів.



УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(23.03.09 – 27.03.09)


Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.
21-22.03.09 – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості пройшов перший міський фестиваль-конкурс академічного співу «Юні голоси Одеси», присвячений 80-річчю народної артистки України, академіку Поливановій Г.А.
В конкурсі взяли участь 50 юних співаків загальноосвітніх та позашкільних закладів. Лауреатами конкурсу стали 21 учасник, дипломантами – 25 учасників. За кращу підготовку вихованців були нагороджені 8 художніх керівників вокальних гуртків.
23-26.03.09 – у рамках міського фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» в районах міста пройшли виставки декоративно-ужиткової та науково-технічної творчості вихованців загальноосвітніх та позашкільних закладів.
Переможці районного етапу фестивалю-конкурсу візьмуть участь у міському етапі фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси».
23-25.03.09 – на базі ліцею «Приморський» відбулося засідання експертних комісій секцій «Природничі дисципліни», «Дошкільна робота», «Контроль та керівництво навчально-виховним процесом, менеджмент освіти», «Іноземні мови», «Початкова школа» Ярмарку педагогічних ідей та технологій.
24-26.03.09 – на базі ІМЦ відбулася нарада директорів закладів освіти міста за темою «Про хід виконання міської програми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів».
23.03.09 – на базі СШ №119 проведений семінар для вчителів початкових класів за темою: «Викладання спецкурсу «Логіка».
25.03.09 – на базі ОЗОШ №68 відбулось засідання Школи заступників директорів з виховної роботи за темою: «Валеологічний компонент в інноваційному управлінні школою»
27.03.09 – на базі ІМЦ управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся міський етап Всеукраїнського конкурсу „Шкільний бібліотекар 2009” з номінацій «Бібліотекарі міських загальноосвітніх навчальних закладів», «Бібліотекарі гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл», в якому взяли участь 12 кращих бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів міста. В номінації «Бібліотекарі міських загальноосвітніх навчальних закладів» переможцями стали бібліотекарі ОЗОШ №№105,78,130,82; в номінації «Бібліотекарі гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл» - бібліотекарі ОНВК «Гармонія», ОСШ № 40.
27.03.09 – на базі ІМЦ управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар-практикум «Пріоритети виховної роботи сучасної школи» для освітян Туреччині.
23-26.03.09 – на базі ОЗОШ №31 в рамках ІІІ (міського) етапу Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання проведений конкурс по двом номінаціям. В номінації «Кращий дошкільний навчальний заклад» І місце присуджено ДНЗ №295. В номінації «Кращий загальноосвітній навчальний заклад» І місце присуджено ОЗОШ №31.



УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(23.03.09 – 27.03.09)


• Рассмотрение возможности участия в конкурсе на получение гранта по транспортному планированию и дизайну в рамках фламандской программы сотрудничества между Фландрией и Центральной и Восточной Европой. Подписание письма-обязательства относительно заявки на получение субсидии в рамках данной программы, конкурс-2009.
• Рассмотрение возможности вступления в Европейскую коалицию городов против расизма. Подготовка документов для вынесения вопроса на рассмотрение на XVI сессию горсовета.
• Подготовка к визиту Президента Европейской ассоциации День Соседства г-на Атанаса Перифана.
• Подготовка к празднованию Дня Соседства.
• Подготовка проведения Дней Польши в Одессе.
• Официальная переписка с мэрией города-побратима Йокогама.
• Изучение возможности участия представителей ОГС в мероприятиях Международной Ассамблеи столиц и крупных городов (МАГ), в 2009 году.
• Рассмотрение возможности членства Одессы в международной организации «Сеть Каподистрия».
• Подготовка визита начальника управления ЖКХ и ТЭК Пруцакова В.В. в г. Страсбург (Франция) с целью участия в международной конференции «Чистота города как залог его процветания».
• Официальная переписка с Почетным консульством Пакистана и Генеральным Консульством Греческой Республики, по случаю национальных праздников; участие в торжественном приеме в Генеральном Консульстве Греческой Республики.
• Обновление мультимедийной презентации международных отношений Одесского городского совета.



УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(23.03.09 – 27.03.09)


Отдел организационно-документального и материального обеспечения:
Поступило и отработано документов – 65,отработано ответов – 63.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 10, по телефону доверия 3.
Направлено ответов на обращения граждан – 15, по телефону доверия – 1.
Просроченных документов нет.

Отдел бухгалтерского учета и экономики:
Подготовлен и сдан в департамент финансов мониторинг и оценка бюджетных программ разработанных программно-целевым методом за 2008г.
Подготовлен и сдан отчет в управление жилищно – коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса об экономии основных топливно-энергетических ресурсов по КП «Одесгорэлектротранс» за 1-й кв.2009г.
Произведен расчет аванса за март 2009г и зарегистрированы финансовые и юридические обязательства в казначействе.
В течении недели предоставлялись материалы для ревизии КРУ в Одесской области.

Отдел организации пассажирских перевозок:
Проводилась проверка организации выпуска автобусов на маршруты города в предприятиях: ООО «Экспресс», ООО «ОАТП», ЧП «Старстранс», составлены акты проверок, направлены сопроводительные письма на предприятия-перевозчики.
Подготовлены проекты приказов:
- «Об организации работы городского общественного транспорта в день «Юморины – 2009»,
- «О продлении схемы маршрута № 200»
Разработаны планы выхода автобусов предприятий-перевозчиков на апрель месяц.
Подготовлены проекты писем – ответов:
- депутату Одесского городского совета Крыжановскому на № 3590/2-гс;
- начальнику ОГАИ Кузнецову В.В. на № 7/13-15810;
- ответы на 3 жалобы жильцов дома по ул. Пантелеймоновской, 68;
- директору ОАО «Югтранс» - по переносу конечных остановочных комплексов маршрутов №№ 111, 196;
- подготовлена информация в СМИ о работе городского общественного транспорта в день «Юморины – 2009»;
- подготовлены ответы на обращение двух граждан по «телефону доверия» на работу маршрута № 193.
Проведена работа по представлению транспорта на благотворительной основе для обслуживания «Юморины – 2009».
Проведен сбор информации для разработки детального плана застройки территории жилого района «Молдаванка-2» (решение Одесского городского совета от 05.10.2007г. № 1762-V).

Отдел организации дорожного движения:
Отработано 12 писем, поступивших от граждан и предприятий по вопросам улучшения организации дорожного движения в г. Одессе. В результате чего направлены письма в коммунальные предприятия и управления Одесского городского совета для принятия мер согласно компетенции.
С выездом на место проведено обследование улично-дорожной сети города на предмет улучшения организации дорожного движения: ул. Преображенская, ул. Рекордная – ул. Бреуса, Николаевская дорога, ул. Бреуса – ул. Весенняя, Скворцова, ул. Королева, пр-т Шевченка, 33, ул. Торговая (КУ «Городская поликлиника № 14»). Выданы технические задания КП «СМЭП» с целью устранения выявленных недостатков и обустройства пешеходных переходов.
Принято участие в совещаниях по вопросам: реконструкции Фонтанской дороги, строительства автомагистрали «Север - Юг», реконструкции ул. Щорса. Выданы технические условия в ДП ПИ «Одессакоммунпроект» для разработки проектной документации и изменения схемы движения троллейбусного маршрута № 3 с целью обеспечения подвоза граждан в район, ранее обслуживаемый трамвайными маршрутами №№ 11, 30.
Проводилась работа по изучению предложений фирмы Syntax Sp., поступивших в адрес городского головы, по вопросу внедрения системы сбора оплаты за проезд в городском транспорте.
Во исполнение п.2.16 плана работы Одесского городского совета V созыва на 2009 год, управлением транспортного комплекса города совместно с управлением экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, департаментом финансов, с привлечением других управлений и коммунальных предприятий Одесского городского совета, была проведена работа по внесению изменений в проект «Целевой городской программы развития дорожного движения и его безопасности в городе Одессе на 2009 – 2012 года».

Отдел анализа и контроля условий перевозок:
Проведён анализ выполнения договорных обязательств предприятиями – перевозчиками на основании актов проверок.
Подготовлены четыре ответа на обращения граждан Иванова А.И., Макаровой Т.В., Котюжан Д.Н., Юрия Ивановича (заявитель назвать фамилию отказался) по вопросам работы городского общественного транспорта.
Подготовлено письмо в Приморскую райадминистрацию по поводу обустройства остановочного комплекса трамвайного маршрута № 28 на пересечении улиц Белинского – Большая Арнаутская.
Подготовлены письма руководителям предприятий-перевозчиков о необходимости постоянного контроля за санитарным состоянием транспортных средств, работающих на городских маршрутах общего пользования.
Начальником отдела АКУП в управлении разрешительных и согласовательных процедур трижды проведён приём субъектов предпринимательской деятельности.
Подготовлены и представлены материалы для работы постоянно действующей комиссии по проверке разрешительных органов по выдаче справок, выводов, согласований для получения документов разрешительного характера в соответствии с Законом Украины «О разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности».
Проведены профилактические беседы с руководством предприятий в связи с поступлением в телефонном режиме обращений граждан по поводу работы линейных работников городского автобусного маршрута общего пользования № 242, трамвайного маршрута № 5. Заявителям сообщены результаты бесед по телефону.

Отдел по работе с предприятиями транспорта и транспортного сервиса:
На основании первичных документов на имя заместителя городского головы Убирия В.Ш. подготовлен промежуточный ответ по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 29.07.2008 года № 868 «О совершенствовании перевозок пассажиров и их багажа на такси и легковыми автомобилями по заказу в г. Одессе».
В соответствии с планом работы межведомственной рабочей группы созданной распоряжением городского головы от 22.02.2009г. № 119-01р «…з координації та контролю роботи у галузі перевезень пасажирів та їх багажу на таксі та легковими автомобілями на замовлення в м. Одесі» подготовлено и проведено заседание рабочей группы 26 марта 2009 года.
Проводилась работа по разработке нормативной базы по перевозке пассажиров и их багажа на такси легковыми автомобилями по заказу.
С выездом на место рассмотрен вопрос и согласована схема временной парковки транспортных средств по пр-ту Добровольского, 126/1, СПД Чуприна П.Ф.

Юридический отдел:
Подготовлены письма: начальнику Малиновского районного отделения милиции УМВД Украины в Одесской области Танасийчук О.О. по вопросу предоставления информации по целевой программе «развития электротранспорта г.Одессы»; депутату Одесского городского совета Гончаренко А.А.; Толдыкиной Л.Л. по вопросу льготного проезда в общественном транспорте; депутату Одесского городского совета Шмушкович М.В. по вопросу предоставления информации по прведенному конкурсу 28.11.2008г.
Проведена работа по внесению изменений в устав КП «Одесгорэлектротранс», положение «О департаменте транспортного комплекса и связи».
Участие в судебном заседании Одесского апелляционного административного суда по делу №2-а-8325/08 о признании протокола про административное правонарушение серии ВН №187108 от 23.08.2007г. недействительным.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(23.03.09 – 29.03.09)


Уровень сбора квартплаты составил – 93,8%, сбор платы за водопотребление – 90,7%.


КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1548 м (ул. 4-я Линия – 300 м; 25-ой Чапаевской Дивизии – 30 м; ул. 3-я линия –170 м; парк Шевченко – 180 м; 5-й Майский переулок – 50 м; з-й Майский переулок – 60 м; ул. Одария – 338 м; ул. Комарова,7 – 70 м; ул. Ген. Петрова, 33 – 30 м; ул. В. Терешковой, 52 – 40 м; ул. Кордонная – 40 м ; ул. Дачная – 80 м; Старобазарный сквер – 150 м;).
- монтаж (замена) светильников – 73 шт. (ул. 4-я Линия – 4 шт.; ул. 3-я Линия – 1 шт.; ул. Черняховского – 3 шт.; пер. Достоевского – 1шт.; 1-5 Майские пер. – 14шт.; ул. Промышленная – 4шт.; 1-я Пригородная – 7 шт.; мкр. «Южный-1» – 1 шт.; ул. Кордонная – 1 шт.; ул. Ген. Петрова – 3 шт.; ул. Одария – 7 шт.; ул. Черноморского казачества – 10 шт.; ул. Харьковская – 5 шт.; пос. Курсаки – 7 шт.).
- замена ламп – 371 шт.

 
КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 7 шт. (ул. Лавочная, 3 – 3 шт.; ул. Краснослободская, 42, 11 – 3 шт.; ул. В.Инбер, 9 – 1 шт.).
- корчевка пней – 0 пней.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.



УПРАВЛЕНИЕ ЗЕМЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ
(23.03.09 – 27.03.09)


За зазначений період до управління надійшло через виконавчий комітет Одеської міської ради 24 звернення від громадян та 19 – від юридичних осіб з резолюціями міського голови або його заступників, безпосередньо до УЗР 21 звернення на ім`я начальника управління від громадян та 28 – від юридичних осіб.

Протягом тижня:
Підготовлено:
- 5 проектів договорів оренди земельних ділянок та 5 розрахунків орендної плати;
- 15 договорів на дольову участь у землекористуванні та 15 розрахунків орендної плати;
- 1 проект договору купівлі-продажу;
- 47проектів рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок у приватну власність громадянам;
- 5 проектів рішень міської ради щодо надання земельних ділянок в оренду юридичним особам та фізичним особам-підприємцям (ФОП).


Проведено:
- 22 перевірки виконання умов договорів оренди та договорів на дольову участь та складено 1 акт;
- 1 виїзд з приводу розгляду конфліктних ситуацій;
- 1 виїзд на місце за скаргами громадян.

  
Перевірено:
- 1 звіт з експертної оцінки та 4 комплекти документації зі складання договорів оренди землі;
- 6 державних актів;
- 27 комплектів документацій із землеустрою фізичних осіб;
- 5 комплектів документацій із землеустрою юридичних осіб.

  
Видано:
- 7 договорів на дольову участь у землекористуванні;
- 33 доручення підрядним організаціям;
Прийнято на особистому прийомі – 105 представників підприємств, організацій та громадян.
Взято участь у 10 судових засіданнях.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(23.03.09 – 27.03.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 396,8 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 440,0 тис. грн.
- від продажу – 1 956,8 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 7

 
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 7

 

ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(16.03.09 – 20.03.09)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 244;
- количество отработанных документов – 75;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 17;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 10.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 0;
• аварийных – 37.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 2;
• Киевский район – 0;
• Суворовский район – 2;
• Малиновский район – 5.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 1;
• предприятиям – 1.

 

УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
(23.03.09 – 27.03.09)


1. Влаштування 150 мп дощового колектора;
2. Влаштування 11 дощеприймальних колодязів;
3. На ділянці від вул. Толбухіна до вул. Д.Донського виконано роботи:
а) геотекстильного полотна - 1200 м2
б) піщаної подушки - 440 тн
в) влаштування основи з щебеню - 207 тн
г) влаштування дренажу - 170 м.п

4. Дорожнє корито на ділянці від вул. Д.Донського до 10 станції Великого Фонтану.

 
5. Інженерних мереж:
а) водопроводу – 550 мп
б) підключення абонентів – 20 од.
в) траншеї електрокабеля – 500 мп.

Роботи виконуються ТОВ «Росдорстрой», філією «Інфоксводоканал» ТОВ «Стройгоркомплекс» згідно графіку виконання робіт.

 

КП «СМЭП»
(23.03.09 – 29.03.09)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 66
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 66
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 30
4. Замена ламп – 81 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 12 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 14 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 7 шт.
8. Покраска колонок – 11 шт.
9. Ремонт колонок – 1шт.
10. Мойка знаков – 25 шт.
11. Ремонт турникетных ограждений – 2 шт.
12. Установлено турникетных ограждений – 3 шт.
13. Замена турникетных ограждений – 3 шт.
14. Рихтовка колонок под знаки – 1 шт.
15. Замена бор-маяка – 1 шт.
16. Демонтаж стоек рекламоносителей – 234 шт.
17. Демонтаж рекламоносителей – 78 шт.
18. Восстановлен бор-маяк – 1 шт.
19. Мойка колонок под знаки – 10 шт.
20. Мойка колесоотбойников – 94 шт. (6-ой км Овидиопольской дороги).
21. Мойка турникетных ограждений – 262 шт. (ул. Черноморского казачества – 57 шт., Николаевская дорога – 58 шт., пр-т Добровольского – Николаевская дорога – 21 шт., Днепропетровская дорога – 39 шт., 6-ой км Овидиопольской дороги – 87 шт.)
22. Покраска колесоотбойников – 133 шт. (по ул. Среднефонтанской до ЖД вокзала).
23. Покраска турникетных ограждений – 67 шт. (по ул. Среднефонтанской до ЖД вокзала).
24. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
25. Устранение не приходящих сигналов: ул. Столбовая – ул. Степная; ул. Старопортофранковская – ул. Градоначальницкая.
26. Замена УК на следующих светофорных объектах: ул. Белинского – ул. Отрадная; ул. Ак. Королева – 13-я Линия; ул. Ак. Воробьева – ул. Краснослободская; пл. Независимости.
27. Ориентирование транспортных светофоров для обеспечения видимости на объектах: ул. М. Грушевского – ул. Химическая пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Краснова – СШ № 27; ул. Балковская – ул. Краснослободская; ул. Канатная – ул. Пантелеймоновская; ул. Краснова – ул. Артиллерийская; ул. Черноморского казачества – ул. Одария.
28. Замена клемников: пр-т Шевченко – ул. Армейская.
29. Изменен режим работы: ул. Сегедская – ул. Армейская. Согласно техническому заданию № 93 ОДДиС КП СМЭП.
30. Устранение короткого замыкания, закреплен козырек: ул. Белинского – ул. Отрадная.
31. Перезапуск аппаратуры после отключения электросети на светофорных объектах: ул. Щорса – Ивановский мост; ул. Мечникова – ул. Разумовская.
32. Натянут контрольный кабель: ул. Ришельевская – ул. Пантелеймоновская.
33. Замена коммутации в светофоре: ул. Канатная – Итальянский б-р.
34. Протирка линз на светофорных объектах: ул. Балковская – ул. Желябова; Французский б-р – ул. Пироговская; ул. 4-я ст. Б. Фонтана; Адмиральский пр-т – ул. Судостроительная; ул. Канатная – ул. Пантелеймоновская; Французский б-р – ул. Семинарская; ул. Белинского – ул. Отрадная.
35. Мытье и покраска светофоров: пр-т Добровольского – ул. Кишиневская; пр-т Добровольского – ул. Ак. Заболотного.
36. Выполнены строительно-монтажные работы на светофорном объекте ул. Бугаевская – ул. Средняя: установка 2-х колонок, 3-х транспортных и 2-х пешеходных светофоров, сварочные работы, подключение светофоров, натяжка оттяжек, прокладка кабеля, установка закладной. Плановая реконструкция.
37. Очистка и покраска металлоконструкции, мытье средств ТСРДД (технические средства регулирования дорожного движения) на следующих объектах: ул. Пушкинская – ул. Жуковского; ул. Пушкинская – ул. Бунина; ул. Пушкинская – ул. Греческая; ул. Преображенская – ул. М. Арнаутская; ул. М. Арнаутская – ул. Екатерининская; ул. Старопортофранковская – ул. М. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. Успенская; ул. Пушкинская – ул. Троицкая; ул. М. Арнаутская – Александровский пр-т; ул. Б. Хмельницкого – ул. Мечникова; ул. Б. Хмельницкого – ул. Мясоедовская; ул. Прохоровская – ул. Мясоедовская.
38. Ремонт дорожного контроллера с заменой ПСТ (плата силовых тиристоров) и ПСС (плата переключения светофорных сигналов) на светофорном объекте: ул. М. Грушевского – ул. Парковая.
39. Установка новой светофорной колонки. Смонтирован транспортный светофор на новой колонке и подключен к дорожному контроллеру типа ДКМ на светофорном объекте: ул. Балковская – ул. Раскидайловская. После ДТП.
40. Установлена зеленая стрелка на въездном светофоре на объекте ул. Прохоровская – ул. Мечникова. Согласно техническому заданию.
41. Демонтаж неработающего устройства отсчета времени с отправкой в ремонт на объекте ул. Осипова – ул. Успенская.
42. Замена серых корпусов устройства отсчета времени на черные после ремонта: ул. Канатная – ул. Успенская; ул. Пантелеймоновская – ул. Ришельевская; ул. Пушкинская – ул. Успенская; ул. Ришельевская – ул. Успенская.
43. Произведен ремонт контрольного кабеля с заменой клемника на объекте ул. Белинского – ул. Б. Арнаутская.
44. Наращивание и перенос кабеля питания на опору, на светофорном объекте: ул. Черняховского – ул. М. Говорова.
45. Местное обследование светофорного объекта ул. Преображенская – Новощепной ряд; ул. Преображенская – ул. Троицкая, связанное с изменением режимов работы, для увеличения пропускной способности на данных перекрестках. Разработка соответствующих изменений в базе данных ЦУП.
46. Обследование светофорных объектов пр-т Добровольского – ул. Ак. Заболотного; ул. Канатная – ул. Пироговская на предмет уточнения разметки, для ответов на запросы от УГАИ.
47. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
48. Обработка информации по ДТП – 12 шт.
49. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
50. Монтаж системы видеонаблюдения на КПП «Ланжерон».
51. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Мечникова – ул. Б. Хмельницкого.
52. Объезд перекрестков содержащих блоки речевого сопровождения: ул. Космонавтов – ул. Терешковой; ул. Варненская – ул. Ген. Петрова; ул. Ак. Комарова – ул. 25 Чапаевской дивизии; ул. Гайдара – ул. Ак. Филатова; ул. Космонавтов – ул. Ак. Филатова. Программирование таймеров. Настройка звука.
53. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(23.03.09 – 27.03.09)


С руководством предприятий города проведена информационная работа по оказанию спонсорской благотворительной помощи для организации и проведения общегородского праздника 1 апреля «Одесской юморины».
Согласование и корректировка показателей информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год с исполнительными органами и районными администрациями Одесского городского совета.
Проведение анализа и подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского городского совета о работе за 2008 год.
Участие в семинаре по ознакомлению с системным механизмом автоматизации «Единый разрешительный центр» о предоставлении разрешения на проведение кино- телесъемок.
Подготовка проекта Соглашения о сотрудничестве с Киевским городским советом, исполнительным органом Киевского городского совета (Киевской городской государственной администрацией) на 2009-2012 годы.
При содействии управления, в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта более 100 компаний-производителей ювелирных украшений из Украины, России, Италии приняли участие в работе XI специализированной выставки «Ювелирный салон 2009. ВЕСНА».
В рамках выставки (с 23 по 27 марта) прошел целый ряд деловых и культурных мероприятий, среди которых, четвертый конкурс ювелирных украшений «Есть идея!», участниками которого были студенты вузов, специализированных училищ и колледжей, художники-ювелиры.
Проведен мониторинг цен по наиболее востребованным продуктам питания, реализуемых в супермаркетах Киевского и Суворовского районов г. Одессы.
Во исполнение распоряжения городского головы от 03.12.2007 г. № 1363-01р. «О создании постоянно действующей комиссии по проверке разрешительных органов, а также предприятий, учреждений, организаций, уполномоченных в соответствии с законом выдавать справки, выписки, заключения, необходимые для получения документов разрешительного характера», а также согласно графика проведения проверок, совместно с управлением разрешительных и согласовательных процедур Одесского городского совета проведены проверки управления транспортного комплекса города Одесского городского совета и КП электрических сетей внешнего освещения «Одесгорсвет».
Работа по анализу цен закупок, осуществляемых коммунальными предприятиями Одесского городского совета.
Производится сбор и анализ материалов относительно фактического поступления / использования бюджетных средств исполнительными органами Одесского городского совета, по состоянию на 20 марта 2009 г.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ жильцам дома, расположенного по адресу: ул. М. Жукова, 41 (ЖСК «Приморский-15») по вопросу предоставления информации о согласовании тарифа для дома по выше указанному адресу.
Подготовлена докладная записка на имя заместителя городского головы по вопросу корректировки тарифов, установленных решением Одесского городского совета от 20.12.2008 г. № 1612.
Подготовлена информация по поводу условий проведения конкурса на право организации питания в учебно-воспитательных заведениях города.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(23.03.09 – 27.03.09)


Отдел по вопросам защиты прав потребителей:
• в порядке личного приёма 18 гражданам даны разъяснения требований действующего законодательства в сфере прав потребителей;
• в режиме «горячая линия» дана консультативная помощь 35 гражданам – жителям г.Одессы;
• проведено 8 проверок СПД на предмет соблюдения действующего законодательства;
• 25-ти СПД вручены уведомления об осуществлении плановых проверок по вопросу соблюдения действующего законодательства по защите прав потребителе;
• приняли участие в заседании админкомиссии, которая состоялась в главном управлении по вопросам защиты прав потребителей Одесской области;
За текущую неделю отделом потребительского рынка была проделана работа по следующим направлениям:
• Вручены письма об оказании спонсорской помощи в проведении мероприятий Юморины-2009,
• Вручены СПД уведомления о проведении плановых проверок специалистами управления;
• Проведены проверки торговых объектов города:
Приморский р-н – 10 об.
Малиновский р-н – 4 об.
• Предоставлены консультации субъектам предпринимательства об порядке регистрации и открытия торгового объекта – 3.

Отдел работы с рынками:
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• проводится инвентаризация торговых мест на рынках города;

Отдел разрешений и согласований:
• За вышеуказанный период выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 100, принято на рассмотрение – 134. Выдано разрешений на эксплуатацию – 98, принято на рассмотрение – 105;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 37, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 293516 грн.



УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 27.03.09)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 5511;
- до адміністраторів – 931.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 5136;
- через адміністратора – 663.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 5625;
- адміністратором – 1156.

 

УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
(23.03.09 – 27.03.09)

 
27 березня
– Проведення наради по рішенню №1289 від 25.11.08р. виконавчого комітету ОМР «Про посилення екологічного контролю на потенційно-небезпечних підприємствах м.Одеси». Учасники: ВАТ «Ексімнафтопродукт»; ЗАТ «Синтез Ойл»; ВАТ «Лукойл-Одеський нафтопереробнийзавод»; ВАТ «Одеснафтопродукт».

– Проведення кордінаційної наради.
Внесення змін до закону «Про захист тварин від жорстокого поводження».



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(23.03.09 – 29.03.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 235 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 114 ед.
в выходные дни в количестве 190 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 89 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 611,083 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 607,816 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 3,267 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 154 вагона,
- троллейбус – 150 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(23.03.09 – 29.03.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
23.03.09
 
По адресу: ул.Южная, 17, кв.4 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры 72-х лет в открытии двери
По адресу: ул.Мельницкая, 4, кв.7 – женщина (инвалид 1 группы) упала в ванной комнате
Дежурная смена оказала помощь в поднятии больной женщины
24.03.09
 
По адресу: ул. Садовая, 21 – подросток упал в вентиляционный колодец 4-х этажного здания
Пострадавший 16-ти лет извлечен из вентиляционного колодца и передан работникам скорой помощи. Доставлен в детскую областную больницу
По адресу: Адмиральский пр-т, 1-В, кв. 21 – неисправный медицинский тонометр
Дежурная смена изъяла медицинский тонометр для дальнейшей утилизации 
25.03.09
 
По адресу: ул. Ришельевская, 25 – пожар (произошло возгорание электрощитовой и электропроводки)
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам МЧС в локализации пожара и эвакуации людей из здания
По адресу: Бисквитный пер., 3 –  неприятный резкий запах0
Дежурная смена провела замеры проб воздуха.
СДЯВ в воздухе не обнаружено
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 29 –  подросток упал в подвал
Дежурная смена извлекла из подвального помещения подростка. Пострадавший был передан сотрудникам «Скорой помощи» с переломом ноги
26.03.09
По адресу: ул.8 Марта, 14 , кв 3. – повреждение медицинского градусника.
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения
27.03.09
По адресу: ул.Михайловская 17, ветвь дерева упала на проезжую часть дороги.
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви с проезжей части
По адресу: ул.Левитана 75, сообщил о неприятном запахе в подъезде.
Дежурная смена провела замеры проб воздуха. СДЯВ в воздухе не обнаружено
28.03.09
По адресу: ул. Балковская, 28, кв.25 – разбит бытовой медицинский термометр
Осколки и ртуть ~ 3 гр. разбитого термометра собраны. Проведена демеркуризация помещения

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 295
из них передано:
- в УЖКХ – 11,
- Оказана информационная помощь – 280,
- Ртуть – 3
- ВОП – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.03.09 – 27.03.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
23.03.09
2.
Нарада з директорами   ДЮСШ, СДЮШОР.
1. Про проведення XІ - тої Спартакіади міста Одеси 2009 року серед збірних команд районів (всіх верств населення) та серед школярів.
 
2.Про хід виконання розпорядження міського голови від 12.02. 09р. №104-01р „Про організацію надання матеріальної допомоги соціально незахищених громадян –мешканців міста Одеси”.
 
3. Звіт про методичну роботу спортивних шкіл з метою покращення учбово-тренувального процесу.
 
4. Про хід проведення Всеукраїнського місячника „Спорт для всіх – спільна турбота”.
24.03.09
3.
Першість школи з художньої гімнастики
24-25.03.09
м. Одеса
ЗОШ №27
вул. Люстдорфська дорога, 33
4.
Чемпіонат міста Одеси зі спортивних танців
23.03.09
м. Одеса
гімназія №7
вул. Ростовська, 4-а
5.
Кубок України зі спортивних танців
28-29.03.09
м. Ялта
6.
Всеукраїнський турнір з волейболу
28.03-01.04.09
м. Черкаси
7.
Чемпіонат України з дзюдо
26-28.03.09
м. Одеса
КПНЗ „ДЮСШ №4”
вул. Михайлівська, 20
8.
Матчева зустріч з гандболу
24.03.09
м. Южний
9.
Фінал першості області з футболу
25.03.09
п. м. т. Шабо
10.
Фінал першості області з футболу
27.03.09
п. м. т. Роздільна
11.
Всеукраїнські змагання серед юнаків, дівчат, юніорів та юніорок
„Золота ящірка”
26-29.03.09
м. Дніпропетровськ
12.
Відкриті всеукраїнські юнацькі змагання „Південна регата”
22-28.03.09
м. Севастополь
13.
Фінал змагань з гандболу
„Стрімкий м’яч”
24-30.03.09
Київська обл.
м. Сквира

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(23.03.09 – 27.03.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Володимир Бабієнко.
Виставка живопису
23.03.09
Міська художня галерея
Сабанеєв міст, 3
Закамуліна Ірина.
Виставка живопису
23.03.09
Думська площа, 1 Вестибуль міськвиконкому
День бібліографії
«Іду з дитинства до Тараса»
24.03.09
13.00
Бібліотека-філія №4
Б. Хмельницького, 13
Літературний урок: «Олесь Гончар – художник слова»
25.03.09
10.00
Бібліотека-філія №47 Люстдорфська дор., 146/1
Концерт духового оркестру присвячений
Міжнародному Дню театру
25.03.09
13.00
ОДМА
ім. А. В. Нежданової, Новосільського, 63
Година спілкування
«На олтарі сцени»
(до Міжнародного Дня театру)
26.03.09
14.00
Бібліотека-філія №42 Ген. Петрова, 59-а
Творчий вечір «Откровение души»
(до Всеукраїнського дня аматорів народного мистецтва)
27.03.09
12.30
Бібліотека-філія №35 Космонавтів, 23/1
Мистецька подорож «Орел українського театру»
(І. Карпенко-Карий)
27.03.09
12.30
Бібліотека-філія №19 Єфимова, 12
Відкриття інтерактивного виставкового проекту для дітей та дорослих, присвяченого до 200-річчя М.В. Гоголя
27.03.09
Муніципальний музей особистих колекцій
ім. О.В. Блещунова Польська, 19
Книжкова виставка «Гоголь посміхається і ми»
(до 200-річчя М.В. Гоголя)
28.03.09
Бібліотека-філія №7 Бочарова, 14
День зустрічі птахів: конкурсні змагання («Зоолото», пташині сліди, екологічне орієнтування, анаграми та ін.) – весняний пташиний вернісаж, а також: конкурс на кращу модель шпаківні.
29.03.09
11.00-15.00
Центральна площа зоопарку
Новощепний ряд, 24
Літературна вітальня «День гумору у Шарлатанському провулку» зустріч з гумористами
29.03.09
11.00
Бібліотека-філія №32 С.Варламова, 5 а

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее