08:37:10   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.04.09 – 24.04.09)
 

  
На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 35 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 517 звернень громадян.

 
За звітний період проведено:
16,21,22,23.04.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
21.04.09 – засідання районної Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
23.04.09 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
23.04.09 – рада опіки та піклування;
24.04.09 – засідання адміністративної комісії.
 

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Буніна, 4; вул. Буніна, 21.
 
Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
23.04.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Старосінна площа);
21-24.04.09 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності на законність розміщення літніх майданчиків та займаної площі.
 
Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 64 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 54 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Осипова, 21; вул. Катерининська, 14; пров. Маяковського, 5; Олександрівський проспект, 6; вул. Польська, 4; вул. Канатна, 100/1; пров. Нечипуренка, 15.
 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
21-24.04.09 – участь в проведенні інвентаризації стаціонарних та некапітальних об’єктів торгівлі та надання послуг населенню;
22,24.04.09 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
21,24,25.04.09 – на виконання розпорядження Приморської райадміністрації від 10.02.2008 р. №120 «Про проведення чергового призову громадян 1984-1991 років народження на строкову службу весною 2009 року і засоби щодо його забезпечення» організовано транспорт.
 
Відділ контролю за роботою підприємств прибережної зони:
21-24.04.09 – здійснення виїздів щодо контролю за діяльністю КП «Ланжерон» та «КП «Узберіжжя», яка спрямована на поліпшення санітарного стану, озеленення, благоустрою прибережної зони ;
23.04.09 – відповідно до розпорядження Приморської райадміністрації від 23.04.2009 р. №326 проведено засідання комісії з інвентаризації майна КП «Ланжерон», яке знаходиться на території пляжу «Ланжерон»;
24-25.04.09 – згідно з розпорядженням міського голови від 25.03.09 р. №690-01р «Про підготовку пляжів міста до роботи у літній період 2009 року» вжито заходи щодо забезпечення в’їзду спеціалізованої техніки через 13 ст. В.Фонтану для прибирання мушлі, намитої внаслідок штормів.
 
Відділ у справах дітей:
21-24.04.09 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
21-24.04.09 – перевірка опікунів щодо виховання та утримання дітей, які перебувають в сім’ях під опікою (прийнято 1 звіт);
24.04.09 – проведення рейду «Вулиця – діти» щодо попередження бродяжництва та жебракування серед неповнолітніх.
 
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
21-24.04.09 – проведення заходів щодо благоустрою території району;
23.04.09 – організовано відвідування театральної вистави «Безіменна зірка» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
24.04.09 – організовано відвідування театральної вистави «Принцеса цирку» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
25.04.09 – організовано відвідування театральної вистави «Перше кохання Дон Жуана» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного).

 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.04.09 – 24.04.09)

 
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії:
За лютий 2009року (остаточно) – 117 чол.
За березень 2009року – 533 чол.
- компенсація на санаторно-курортне лікування:
дітям, потерпілим від ЧК за березень 2009р. – 62 чол.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 40 звернень. На особистому прийомі було прийнято 8 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 24.04.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 24 листи та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена інформація до УЖКГ і ТЕК відповідно до протоколу № 72 від 17.04.2009р. засідання постійно діючої комісії з контролю за якістю й кількістю послуг опалення і гарячого водопостачання та ліквідацією заборгованості населення за спожиті послуги.
Співробітники відділу прийняли участь у засіданні робочої групи з питань погашення заборгованостей за спожиті теплоносії в управлінні житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу в УЖКГ і ТЕК.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП «ЖКС» Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Згідно протоколу доручень № 5 апаратної наради райадміністрації від 02.02.09 р. співробітники відділу проводять перевірку укладення договорів на повернення експлуатаційних витрат власниками або орендаторами нежитлових приміщень в будинках комунальної власності з КП «ЖКС» району.
Згідно з затвердженим графіком 21.04.2009р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 21.04.2009р. та 23.04.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 25 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 11;
- відсутність електроенергії – 3;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність голодної води – 5.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 24 звернень. По 1 зверненню проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
21.04.2009
- розглянуто листа заступника ЦПЗ № 1 стосовно безпритульних собак по вул. Краснова, 1. Направлено листа до КП «Центр екологічних ініціатив». Надано відповідь заявнику;
- розглянуто листа ТОВ «Енергобудпроект-3» стосовно узгодження робіт з прокладки лінії електропередач. Надано відповідь;
22.04.2009
- направлено листи до Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, КП «Міські дороги», ДАІ стосовно демонтажу «лежачих поліцейських»;
- розглянуто лист прокуратури Київського району стосовно перекриття проїжджої частини по вул. Академічна. Надано відповідь;
23.04.2009
- співробітники відділу взяли участь у роботі виїздної комісії, спільно з представниками Інспекції з благоустрою міста одеської міської ради стосовно здійснення контролю за якістю закриття розкопок на території району. Складено відповідні акти;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Портовик-суднобудівник-4» стосовно узгодження території, що підлягає прибиранню;
24.04.2009
- розглянуто звернення депутата Одеської обласної ради стосовно безпритульних собак по пр-ту М. Жукова, 63. Направлено листа до управління екологічної безпеки Одеської міської ради. Заявнику надано відповідь;
- розглянуто звернення директора кафе «Розенбум» щодо узгодження плану робіт з благоустрою прилеглої території. Надано відповідь;
21-24.04.2009 – проведено прийом громадян з питань благоустрою та санітарного стану території району.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- надання допомоги в проведені комплексного об’єктового тренування в дорожній лікарні Одеської залізниці.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
21.04.09 – закріплення малозабезпечених громадян за закладами громадського харчування для отримання гарячого харчування та за ринками для отримання продовольчих наборів;
21-24.04.09 – розглянуто та надано відповіді на 20 листів;
21-24.04.09 – підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
21-24.04.09 – заходи щодо завершення благоустрою прилеглої території до торгівельних об’єктів за адресою: вул. Шишкіна, 50/1.

Відділом у справах дітей за минулий тиждень:
- прийнято участь у 25 судових засіданнях;
- складено 2 протоколи бесіди з неповнолітніми, які знаходяться на обліку у відділі у справах дітей;
- проведено 2 акти обстеження житлово-побутових умов дитини;
- проведено перевірку неблагополучних сімей, які знаходяться на обліку у відділу у справах дітей;
- проведено рейд перевірки сімей за листом ДМП № 6;
- проведено рейд перевірки дітей, які знаходяться під опікою.

Адміністративна комісія:
- підготовка документів для проведення засідання адміністративної комісії;
23.04.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 13 протоколів про адміністративні правопорушення).
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
протягом тижня формування районної спортивної команди з гандболу (жінки) для участі в ХІ-ій Спартакіаді м. Одеси 2009р.;
21.04.09 – забезпечення участі збірної команди від Київського району в змаганнях з гандболу (чоловіки) в рамках ХІ-ій Спартакіаді м. Одеси 2009р.;
22.04.09 – організація та забезпечення основного складу журі у районному конкурсі для старшокласників „Пані Європа”;
Підведення підсумків місячника «Спорт для всіх – спільна турбота». Визначено кращий спортивний майданчик району: пр-т М. Жукова, 51-53;
Організація участі студентської молоді та працівників установ району у «Весняній толоці».

Відділ освіти:
Організовано участь талановитих учнів у районному конкурсі «Проектуємо Європу майбутнього»;
21-24.04.09 – здійснено прибирання території Меморіалу героїчної оборони Одеси силами учнів закладів освіти району;
Організовано несення Почесної Варти пам’яті учнями ОЗОШ № 89 біля Пам’ятника невідомому матросу на Посту № 1;
22.04.09 – на базі ОСЗОШ № 86 проведено районний конкурс «Пані Європа», присвячений Дням Європи в Україні;
23-24.04.09 у рамках шкільної Спартакіади проведено районні змагання з легкоатлетичного чотириборства на базі гімназії № 9;
23-24.04.09 – проведено змагання з шахів «Юні надії» на базі школи олімпійського резерву;
З 22.04.09 – розпочалась подорож до Праги танцювального колективу «Діамант»;
23.04.09 – на базі ОСЗОШ № 55 організовано участь випускників та заступників директорів з виховної роботи у семінарі щодо проведення Балу балів у м. Києві у липні 2009 р.;
24.04.09 – організовано участь заступників директорів з виховної роботи у міському семінарі з громадянського виховання на базі гімназії № 2.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.04.09 – 24.04.09)


За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
21.04.09 – проведення заходів щодо святкування Великодня з співпрацівниками територіального центру;
22.04.09 – проведення ярмарку професій у Одеському професійному ліцею технологій та дизайну одягу (вул.Невського, 39), візьмуть участі 84 учня з ОЗОШ №№ 8, 20, 32, 45, 46, 69;
22.04.09 – проведення навчального семінару для вчителів української мови та літератури на базі ОЗОШ №25;
23.04.09 – проведення заключного етапу районного конкурсу творчих робіт учнів «Проектуємо Європу майбутнього» на базі ОЗОШ №32;
23.04.09 – прийняття участі у міських заходах з 23 річниці трагедії Чорнобильської аварії;
23.04.09 – проведення в приміщені ОМЦЗ (вул.Ген.Петрова, 22-в) профдіагностична консультація учнів з питань вибору професій, візьмуть участь 56 учнів з ОЗОШ №120;
24.04.09 – проведення в приміщені морського училища №3 (вул. Мечнікова, 7-а) ярмарку професій «Як знайти головну справу свого життя», візьмуть участь 18 учнів з ОЗОШ №№ 1, 8, 31;
24.04.09 – проведення показового заняття по організації Тижня безпеки дитини на базі ДНЗ №26;
24.04.09 – відвідування вистави театру юного глядача учнів молодших класів ОЗОШ №№ 1, 4, 8, 25, 46, 103, 120;
24-30.04.09 – організація участі вчителів німецької мови у виставці «Молодь Німеччини» на базі Центру болгарської культури;
25.04.09 – проведення святкового концерту у парку ім.Горького о 12.00, присвяченного до Великодня

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 21 квітня по 24 квітня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 11 чол. на суму 77,00 грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 732,00 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн;
• виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 61,00 грн.
• забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 828 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 31132,80 грн.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.04.09 – 24.04.09)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 15 громадян, прийнято до розгляду 242 письмових звернення.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 28 звернень громадян, 21 – звернення організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 22 звернення.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Розглянуто 7 справ про адміністративні правопорушення.
Організована робота по проведенню суботника 25.04.09р. та підбиті підсумки обсягів виконаних робіт під час проведення «Весняної толоки» на території Суворовськоого району з 11.04.09р.-25.04.09р.
Проведена перевірка санітарного стану території приватного сектору по вул. Агрономічної, Південної дорозі. Вручено 70 приписів.
Проведена робота по організації вивозу ТБО на ст. Шевченко.
Виїзд на Крижанівську балку для отлова собак.
Проведена нарада заступників голови райадміністрації, з представниками КП «ЖКС «Півничний», «Пересипський», КП «ТГО» з питання поліпшення роботи з населенням щодо оплати послуг теплопостачання.
Підготовка щонедільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Виїзд за адресами по зверненням громадян :
- вул. Коровицького, 45 – з питання захвату земельної дільниці;
- вул. Дальневосточна, 35 – з питання самовільного будівництва, захвату земельної дільниці.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 17 засіданнях суду.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 24 запити щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, 1 позовна заява про встановлення факту родинних стосунків, 4 анкети на усиновлення дітей-сиріт та позбавлення батьківського піклування, 6 розпоряджень про влаштування дітей до державних дитячих закладів, 4 розпорядження про надання прізвища дитини.
Проведено 4 рейди по неблагополучним сім’ям, у ході яких обстежені житлово-побутові умови
12 сімей.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
21.04.09 – Змагання з гандболу серед чоловіків в програмі ХІ-ої Спартакіади серед всіх верств населення.
21.04.09 – Участь у міському фестивалі «Зоряна юність Одеси» на базі БТЮ «Тоніка».
22.04.08 – Районне екологічне свято, присвячене Дню Землі. (на базі еколого-натуралістичного центру).
20-25.04.09 – Відзначення Дня пам’яті Чорнобиля в загальноосвітніх школах району:
- класні години,
- зустрічі з ліквідаторами аварії,
- випуск стіннівок,
- конкурс малюнків.

 
26.04.06 – Вечір пам’яті „Біль і мужність – Чорнобиля» (бібліотека № 3, 29, 30).
 
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Проведення санітарних рейдів-перевірок щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.
Робота з суб’єктами господарювання з питання підготовки до міського об’їзду.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно роздрібної торговельної мережі на єдиний торговельний ряд по слідуючим адресам: вул. Махачкалінська, 6; вул. 10-а Лінія; вул. Ак. Заболотного, 26; Дніпропетровська дорога кут вул. Ген. Бочарова; пр. Добровольського кут вул. Ген. Бочарова.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(20.04.09 – 24.04.09)

 
21.04.09 – участие в пресс-конференции, посвященной проведению «Европейской недели иммунизации».
21.04.09 – участие в рабочем совещании по проведению благотворительной акции «Услышьте все!»
23.04.09 – проверка работы кадровой службы в КУ «Городской родильный дом № 2» по вопросам бронирования и воинского учета медицинских работников.
23.04.09 – участие в проведении Дня специалиста-эндокринолога.
23 04.09 – участие в заседание штаба по борьбе с туберкулезом у детей-подростков. 24.04.09 – аппаратное совещание по итогам проведения углубленных медицинских осмотров детей в организованных коллективах.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(20.04.09 – 24.04.09)


Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.
21.04.09 – на Алеї Слави парку культури і відпочинку ім.Т.Г.Шевченка Почесний Караул ОЗОШ №89 Київського району заступив на Почесну Вахту Пам’яті.
21-22.04.09 – пройшов міський фестиваль – конкурс «Зоряна юність Одеси» серед творчих колективів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Суворовського району м. Одеси та Одеської школи-інтернату №1. У заході взяли участь майже 580 учнів загальноосвітніх закладів та вихованців дитячих творчих колективів позашкільних закладів Суворовського району.
23-24.07.09 – пройшов міський фестиваль-конкурс «Зоряна юність Одеси» серед творчих колективів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Малиновського району м. Одеси та Одеської школи-інтернату № 4. У заході взяли участь майже 600 учнів загальноосвітніх закладів та вихованців дитячих творчих колективів позашкільних закладів Малиновського району.
23.04.09 – на базі ЗОШ №54 відбувся міський семінар на тему «Методичні аспекти проблеми наступності у викладанні природознавства», в якому взяли участь 30 вчителів початкових класів.
24.04.09 – на базі ОНВК «Гімназія №2» відбувся міський семінар для заступників директорів з виховної роботи, методистів РМК, класних керівників на тему «Сучасні аспекти діяльності методичної служби з педагогічними працівниками». У семінарі взяли участь представники видавництва Білої Церкви, 63 педагогічних працівника.
24.04.09 – на базі ОНВК «Гармонія» відбулось засідання Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів на тему «Управління позакласною роботою – засіб соціальної адаптації учнів, умови розвитку нахилів та здібностей учнів».



ДЕПАРТАМЕНТ ПО ПОДГОТОВКЕ И ПРОВЕДЕНИЮ ЕВРО-2012
(13.04.09 – 17.04.09)


23.04.09 – відеоміст «Одеса-Київ» присвячений питанням підготовки міста до чемпіонату Європи 2012 року.
24.04.09 – крулий стіл з журналістами на тему: «Проблеми у підготовці до Євро 2012».

Листування з державними органами.



УПРАВЛЕНИЕ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ,
ЕВРОПЕЙСКОЙ ИНТЕГРАЦИИ И СВЯЗЕЙ С ОДЕССКОЙ ДИАСПОРОЙ
(20.04.09 – 24.04.09)


• Проведение Дней Польши в Одессе (23-25 апреля 2009г.).
• Подготовка документов для участия во втором этапе конкурса на получение гранта Еврокомиссии по проекту «Канализация дождевых вод» совместно с муниципалитетом Кишинева.
• Оформление документов по вступлению в Европейскую коалицию городов против расизма (решение № 4098-V от 09.04.2009).
• Поздравление Генеральному Консулу Грузии в Одессе г-ну Квачадзе по случаю его дня рождения.
• Рассмотрение возможности участия представителей Одесского городского совета в международной выставке REAL VIENNA с 26 по 28 мая 2009г.).
• Изучение возможности публикации интервью городского головы Гурвица Э.И. в турецком журнале «1453».
• Рассмотрение возможности поездки группы одесских школьников старших классов в г. Бейоглу (район Стамбула) с 19 по 26 июля 2009г. в рамках проекта «Молодежь Бейоглу шагает по планете» и под эгидой Ассоциации ЕВРОГОРОДА.
• Изучение возможности оказания содействия спортивному клубу инвалидов «Одесса-баскет» в организации Международного кубка Черного моря по баскетболу на колясках с 5 по 7 июня 2009г.

 

УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(20.04.09 – 24.04.09)


Поступило и отработано документов – 41.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 18, по телефону доверия – 2.
Направлено ответов на обращения граждан – 4 , по телефону доверия – 3.
Просроченных документов нет.
Подготовлена и сдана в управление экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности информация о плане поступления и расходе денежных средств по форме по состоянию 20.04.2009г.
Отработано 16 писем, поступивших от граждан и предприятий по вопросам улучшения организации дорожного движения в г. Одессе. В результате чего направлены письма в коммунальные предприятия и управления Одесского городского совета для принятия мер согласно компетенции.
С выездом на место проведено обследование улично-дорожной сети города на предмет улучшения организации дорожного движения: ул. Мариинская, ул. Варненская, ул. Канатная, ул. Конная угол ул. Пастера, ул. Кордонная, ул. Балковская, ул. Днепропетровская дорога, ул. Космонавтов, ул. Балковская угол ул. Грушевского. Выданы технические задания в КП «СМЭП» с целью устранения выявленных недостатков.
Принято участие в совещаниях по вопросам: реконструкции Фонтанской дороги, строительства автомагистрали «Север - Юг», реконструкции ул. Щорса.
По результатам проведенного комиссионного весенне-летнего обследования улично-дорожной сети города (Приморского, Малиновского, Киевского, Суворовского районов) выполнена работа по подготовке плана мероприятий, направленных на устранение выявленных недостатков коммунальными службами Одесского городского совета.
Организована работа городского общественного транспорта в День памяти «Усопших».
Во исполнение распоряжения председателя Одесской областной госадминистрации от 31.01.2008г. №34/А-2008 «О дополнительных и неотложных мерах по созданию благоприятных условий жизнедеятельности лиц с ограниченными физическими возможностями в Одесской области» продолжена работа по сбору, обработке и подготовке информации в облгосадминистрацию по выполнению данного распоряжения.
Принято участие в судебном заседании Одесского апелляционного хозяйственного суда по иску Управления капитального строительства Одесского городского совета к ОК «Автостоянка Спутник» при участии третьих лиц Управления транспортного комплекса города Одесского городского совета, Суворовской районной администрации Одесского городского совета о признании договора не действительным.
Подготовлен проект решения исполкома горсовета о создании комиссии по прекращению деятельности управления транспортного комплекса города Одесского городского совета.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(20.04.09 – 24.04.09)


• Уровень сбора квартплаты составил – 74,3 %, сбор платы за водопотребление – 72,3 %.


• КП "Одесгорсвет" за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1925 м (ул. Ефимова – 90 м; ул. Сурикова – 200 м; ул. Багрицкого – 400 м; ул. Старицкого – 60 м; ул. Мариинская – 22 м; Фонтанская дорога, 110 – 138 м; ул. Писарева – 355 м; ул. Сельская – 120 м; ул. 3-я Степная – 30 м; ул. Промышленная – 250 м; 6-я Степная – 55 м ; первый квартал ЮЗР – 100 м; ул. Посмитного – 65 м; ул. В. Фигнер – 40 м).
- монтаж (замена) светильников – 57 шт. (ул. Мариинская – 1 шт.; ул. Цимлянская – 16 шт.; ул. Констанди – 1шт.; ул. И. и Петрова – 1 шт.; ул. Ак. Королева, – 1шт.; ул. Бунина – 1шт.; ул. Балковская – 2 шт.; пос. Черноморка – 3 шт.;, ул. М. Жукова – 1 шт.; Старосенная пл. – 2 шт.; Адмиральский пр-т. – 7 шт.; ул. Обильная – 3 шт.; М. Слободка – 1 шт.; Фонтанская дорога – 2 шт.; ул. Керченская – 5 шт.; ул. Гайдара – 2 шт.; ул. Черноморского Казачества – 8 шт.).
- замена ламп – 363 шт.


• КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 29 шт. (Фонтанская дорога – 1 шт.; ул. И. Рабина – 1 шт.; ул. В. Терешковой, 39/2 – 1 шт.; ул. Генуэзская, 24-а(сквер) – 1 шт.; ул. Пишоновская – 1 шт.; ул. Белинского, 2,4 – 2 шт.; ул. УспенскаяД 1/13,8,4 – 3 шт.; ул. Черноморская (музей) – 3 шт.; ул. Приморская,45,47,40,3 5,51,53,57 – 12 шт. ул.Конная,2/4,6,19-21,28,30 – 4 шт.).
- за истекшую неделю произведена корчевка 4 пней по ул. Фонтанская дорога (вдоль института Сухопутных войск).


• Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

  
ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(20.04.09 – 24.04.09)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 490,7 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 460,0 тис. грн.
- від продажу – 1 030,7 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 4.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 8.

 

ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(20.04.09 – 24.04.09)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 145;
- количество отработанных документов – 114;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 11;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 22.

- количество выданных ордеров:
• плановых – 2;
• аварийных – 66.
- количество выданных ордеров на снос зеленых насаждений – 0.

- количество составленных протоколов об административных правонарушениях:
• Приморский район – 2;
• Киевский район – 0;
• Суворовский район – 1;
• Малиновский район – 1.

- количество выданных заключений по благоустройству прилегающей территории:
• частным лицам – 0;
• предприятиям – 0.

 

КП «СМЭП»
(20.04.09 – 26.04.09)

 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 54
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 54
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 35
4. Замена ламп – 46 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 9 шт.
6. Заменено дорожных знаков – 6 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 6 шт.
8. Демонтаж знаков – 17 шт.
9. Окрашено турникетных ограждений – 136 шт. (Юго-Западный массив – 39 шт; пл. Толбухина – 18шт; Овидиопольский мост – 64шт; бул. Итальянский – 15шт).
10. Мойка турникетных ограждений – 87 шт. (6 км Овидиопольской дороги – 87шт).
11. Нанесена дорожная разметка – краска 1649,20 м2
12. Демонтаж колонок под знаки – 6 шт.
13. Покраска колонок под знаки – 12 шт.
14. Рихтовка колонок под знаки – 4 шт.
15. Установка турникетных ограждений – 4 шт. (ул. Ришельевская – ул. Троицкая).
16. Мойка колесоотбойников – 710 м/п. (Овидиопольская дорога – мост).
17. Рихтовка турникетных ограждений – 2 шт. (5 ст. Б. Фонтана)
18. Демонтаж табличек 7.12 – 9 шт.
19. Рихтовка информационных щитов – 1 шт.
20. Обрезка веток: ул. Космонавтов – 25 Чапаевской дивизии.
21. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
22. Произведен ремонт кабеля (устранение не приходящих сигналов): пл. Независимости; устранение короткого замыкания ул. Черноморского казачества – ул. Н. Гефта; ремонт цепи питания пл. Толбухина.
23. Замена контроллера на следующих светофорных объектах: Дальницкое шоссе – ул. Проселочная; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Ак. Заболотного – Обл. больница; ул. Приморская – пер. Андросовский; ул. Балковская – Суд; ул. Люстдорфская дор. – Левитана.
24. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: Днепропетровская дор. – ул. Ген. Бочарова; ул. Столбовая – ул. Новикова; пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Ясиновского – ул. Ленинградская «Пешеходный переход».
25. Перезапуск аппаратуры: ул. Балковская – ул. Бабеля.
26. Для повышения пропускной способности на светофорных объектах был изменен режим работы: ул. Люстдорфская дор. – ул. Костанди; Люстдорфская дор. – ул. Левитана, согласно техническому заданию ОДДиС. (На время реконструкции Фонтанской дороги).
27. Замена линз: ул. Ак. Заболотного – Дом престарелых; 2-я ст. Б.Фонтана.
28. Замена предохранителя: ул. Черноморского казачества – ул. Гефта; ул. Средняя – ул. Косвенная.
29. Перенесен контрольный кабель, светофоры и ящик УК на новую опору: ул. Старопортофранковская – ул. Градоначальницкая. В связи с проводимыми работами по замене опор электросетью.
30. Мытье светофоров, очистка и покраска металлоконструкции на светофорных объектах: ул. Люстдорфская дор. – ул. А. Невского; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Ак. Королева; ул. М. Жукова – «Метро 2»; ул. Балковская – Суд.
31. Замена и ремонт кабеля питания на светофорном объекте: ул. М. Грушевского – ул. Пестеля.
32. Установка новой закладной под светофорную колонку, монтаж светофоров и провеска кабеля на объекте: ул. М. Арнаутская – ул. Л. Шмидта. (После акта вандализма).
33. Прокладка пэ трубы через Фонтанскую дорогу для строительства нового объекта: Фонтанская дор. – ул. Д. Донского. В рамках реконструкции Фонтанской дороги.
34. Замена контура заземления на объекте: ул. Среднефонтанская – Облсовпроф.
35. Местное обследование транспортных и пешеходных потоков на светофорном объекте: ул. Балковская – ул. Бабеля, расчет и изменение режима. Соответствующее изменение в паспорте и базе данных ЦУП.
36. Местное обследование технических средств регулирования. Проверка режимов работы на следующих светофорных объектах: ул. Люстдорфская дор. – ул. Костанди; ул. Люстдорфская дор. – ул. Д. Донского; ул. Малиновского – ул. Спартаковская; ул. Ген. Петрова – ул. И. Рабина; 5 ст. Б. Фонтана; Николаевская дор. – ул. Лиманная; пр-т Добровольского – ул. Кишиневская.
37. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
38. Обработка информации по ДТП – 13 шт.
39. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
40. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
41. Перевод светофорных объектов по ул. Пушкинской с БА №1 в БА №2 для эффективной отработки команд диспетчерского управления.
42. Перезапуск систем видеонаблюдения после отключения электроэнергии: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Мельницкая – ул. Степовая; Автовокзал.
43. Плановая проверка кабеля ТПП 50х2 на участке ул. Колонтаевская – ул. Б. Арнаутская. Измерение «шлейфа» и «изоляции».
44. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(13.04.09 – 24.04.09)


15.04.09 – в малом зале Одесского городского совета было подготовлено и проведено заседание городской рабочей группы по разработке экстренных мероприятий относительно преодоления негативных последствий финансового кризиса.
23.04.09 – в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта прошло торжественное открытие VIІІ автомобильной выставки «ОдессаАвтоШоу2009».
Основными тематическими разделами данной выставки являлись: легковые автомобили, коммерческие автомобили, автобусы, оборудование для СТО и автомастерских, автозапчасти, автоаксессуары, автоуслуги, автохимия и автокосметика, тюнинг и автозвук.
22.04.09 – при содействии управления в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта прошло торжественное открытие Седьмой специализированной выставки «Город развлечений».
На выставке была представлена следующая продукция: игровые автоматы, бильярд и аксессуары, оборудование и аксессуары для казино и развлекательных центров, дартс, аттракционы, программное обеспечение и материальная база, а также запасные части и комплектующие. На данной выставке также были представлены основные операторы игорного бизнеса Украины.
Проведен мониторинг цен по наиболее востребованным продуктам питания, реализцуемых в супермаркетах Киевского района г. Одессы.
Проведен анализ деятельности физических лиц-предпринимателей, плательщиков единого и фиксированного налогов за 1 квартал 2009 года.
Совместно с управлением разрешительных и согласовательных процедур Одесского городского совета проведены проверки Киевской и Малиновской районных администраций Одесского городского совета.
Проведена работа по информированию предпринимателей и руководителей объединений предпринимателей о возможности рассмотрения и внесения предложений в КАРТУ АНТИКРИЗИСНЫХ МЕРОПРИТИЙ по вопросам предпринимательства, разработанную Государственным Комитетом Украины по вопросам регуляторной политики и предпринимательству. Подготовлена соответствующая информация.
Продолжается сбор и анализ материалов относительно фактического поступления/ использования бюджетных средств исполнительными органами Одесского городского совета, по состоянию на 10 и на 20 апреля 2009 г.
Подготовлен отчет о результатах выполнения решения Одесского городского совета № 2158-V от 22.01.2008 года «Об утверждении Городской целевой программы по подготовке и проведению финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу» за І квартал 2009 года.
Были подготовлены и отправлены предложения относительно формирования сети кооперативных оптово-розничных рынков по реализации сельскохозяйственной продукции и развитию сельскохозяйственной обслуживающей кооперации.
Изучено предложение ООО «Сино-Форт., ЛТД» относительно участия этой компании в реализации строительных проектов, имеющих отношение к проведению финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу, а также других инвестиционных проектов с учетом льготного кредитования государственными банками КНР.
Распространена информация о проведении 30 апреля 2009 года в конференц-зале гостиницы «Лондонская» по адресу: Приморский бульвар, 11 двусторонних деловых встреч с австрийскими предпринимателями, организованными Посольством Австрии в Украине и Одесской региональной торгово-промышленной палатой. С австрийской стороны примут участие представители 16 компаний;
Согласование и корректировка показателей Информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год с департаментом финансов Одесского городского совета, согласно отчета о выполнении Бюджета города Одессы на 2008 год.
Проведен мониторинг выполнения за І квартал 2009 года городских целевых программ, входящих в состав Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2009 год.
Проведен детальный анализ финансирования мероприятий за 2005-2008 годы Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы.
Предоставлены предложения, касательно проведения заседания согласительной комиссии по выполнению Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Федерацией профсоюзов в Одесской области и Одесской городской организацией работодателей за 2008 год.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления ЖКХ и ТЭК по вопросу согласования проекта решения исполнительного комитета о пересмотре норм горячего водопотребления и утверждения их на уровне 105 литров в сутки на 1-го человека.
Рассмотрено письмо заместителя головы Одесской городской областной администрации по вопросу предоставления документов, послуживших основанием для согласования тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения в 2008 году решением исполнительного комитета Одесского городского совета от 25.09.2008 года № 1074. В связи с этим, подготовлена и направлена информация в Главное управление развития инфраструктуры и энергообеспечения Одесской областной государственной администрации.
Рассмотрено обращение директора ЭК СК «Бастион» года по вопросу согласования тарифов на жилищно-коммунальные услуги для дома, расположенного по адресу: ул. Ядова, 26. Документы возвращены на доработку.
Рассмотрено обращение председателя ЖСК «Приморский-21» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Крымская, 74. Документы возвращены на доработку;
Рассмотрена выписка из протокола № 21 заседания Кабинета Министров Украины от 02.04.2009 года по вопросу проверки обоснованности установленных тарифов на услуги водоснабжения в г. Одессе. Подготовлен проект письма.
Подготовлены замечания начальнику управления ЖКХ и ТЭК к проекту решения исполкома Одесского горсовета «Об оплате услуг по теплоснабжению, горячему водоснабжению, холодному водоснабжению и водоотведению «Украинскому детскому центру «Молодая гвардия», который находится по адресу: г. Одесса, Николаевская дорога, 172.
Рассмотрено обращение председателя ЖСК «Центральный-27» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Фонтанская дорога, 41. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение председателя ОСМД «Говорова-5» по вопросу согласования тарифов по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: ул. М. Говорова, 3, 3А, 5А, 5Б. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Подготовлен проект письма городскому голове относительно выполнения требований Закона Украины «Про державну підтримку та особливості функціонування дитячих центрів «Артек» и «Молода гвардія» исполнительным комитетом Одесского городского совета.
Рассмотрено письмо директора Одесского производственного объединения Украинского сообщества глухих «Электрик» относительно установления граничного размера платы за проживание в общежитиях. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение Общественной организации «Одесское общество пенсионеров» по вопросу оплаты коммунальных услуг и применяемых тарифов. По итогам анализа применяемых тарифов подготовлен проект ответа городскому голове.
Представлена информация о согласовании исполнительным комитетом Одесского городского совета тарифов на производство тепловой энергии для МЖТБ «Дом».
Рассмотрено обращение директора КП «Горзелентрест» по вопросу внесения изменений в решение исполкома Одесского горсовета от 25.09.2008 года № 1074. Предложения отправлены заместителю городского головы.
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления ЖКХ и ТЭК по вопросу установления для КП «Горзелентрест» льготного тарифа при оплате услуг водоснабжения и водоотведения.
Рассмотрено обращение председателя ЖСК «Приморский» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Ак. Филатова, 13-Б. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Проведен сбор информации о начислении, оплате за коммунальные услуги и потребление энергоресурсов учреждениями сферы образования г. Одессы с целью реализации Программы стимулирования инвестиций в энергосбережение бюджетных учреждений, предложенной Международной финансовой корпорацией «IFC» (Группа всемирного банка).



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(20.04.09 – 24.04.09)


Отдел по вопросам защиты прав потребителей:
• В режиме горячей линии даны консультации 11-ти потребителям;
• 20-ти субъектам хозяйствования вручены уведомления о предстоящих проверках в сфере защиты прав потребителей;
• Проведено 5 проверок субъектов хозяйствования на предмет исполнения ими требований законодательства в сфере защиты прав потребителей;
• Приняли участие в заседании административной комиссии, которая состоялась 21.04.2009г. в обл. управлении по вопросам защиты прав потребителей;
• В порядке приема предоставлено 7 консультаций потребителям.

Отдел потребительского рынка:
• Вручение уведомлений о проведении плановых проверок;
• Предоставлена консультация субъекту предпринимательства о порядке осуществления хозяйственной деятельности и порядке регистрации и открытия торговых объектов;
• Проведено 9 проверок в Приморском районе
• Подготовка мероприятий по празднованию Дня Победы;
• Приняли участие в мероприятиях дней Польши в Одессе;
• Приняли участие в мероприятиях Фестиваля польской кухни на Приморском бульваре.

Отдел работы с рынками:
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• 22.04.09 – проведена проверка соблюдения правил торговли на рынках фирма «Рынок Ветеран ВС – 91» в виде ООО;
• По письму Малиновского РО ОГУ УМВД проведена проверка СПД Поворознюк, который находится на территории КП Малиновский рынок.

Отдел разрешений и согласований:
• За вышеуказанный период выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 98, принято на рассмотрение – 131. Выдано разрешений на эксплуатацию – 101, принято на рассмотрение – 123.
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 12, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 102945грн.
• Ответы на письма, заявления СПД и граждан.

 

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 24.04.09)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 7704;
- до адміністраторів – 1290.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 6971;
- через адміністратора – 991.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 7859;
- адміністратором – 1559.

 

  
БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(20.04.09 – 24.04.09)

 
• поступивших документов – 52;
• отработанных документов – 30;
• подготовленных ответов на обращения граждан – 3;

• принято заявок:
- на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 12;
- на регистрацию технического паспорта вывески – 15;

• установлено приоритетов – 9;

• количество отказов:
- в регистрации технического паспорта вывески – 1;
- в установлении приоритетов – 3;

• дано заключений о возможности размещения вывески – 14;
• зарегистрировано технических паспортов вывесок – 4;
• принято участий в судебных заседаниях – 12;
• дела, находящиеся в государственной исполнительной службе и исполнительное производство которых контролируется – 20;
• ответов на запросы государственных органов – 2;
• составлено актов проверок – 45
• предписаний об устранении недостатков – 25;
• демонтировано рекламных конструкций – 41;

В рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено 15 сюжетов социальной рекламы. 

  

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(20.04.09 – 26.04.09)


КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 235 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 119 ед.
- по троллейбусу – 116 ед.
в выходные дни в количестве 184 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 96 ед.
- по троллейбусу – 88 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 581, 934 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 571, 616 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 10, 318 тыс. грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 156 вагонов,
- троллейбус – 120 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(20.04.09 – 26.04.09)

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.04.09
 
По адресу: пр-т М. Жукова, 18 кв.141 – разбит медицинский градусник
Дежурная смена собрала осколки и ртуть ~ 3 гр.
Проведена демеркуризация места разлива ртути
22.04.09
 
По адресу:  ул. Скворцова, 2, кв. 96 – произвести замер радиации
Дежурная смена провела
замер радиации в квартире.
Радиационный фон в норме.
По адресу: ул. Среднефонтанская, 23 –
захлопнулась дверь в туалетной
комнате, в которой находилась
пожилая женщина
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке (70 лет). Дверь открыта, женщина освобождена.
23.04.09
 
Начальник службы 077 - Думская площадь 1 - проверить большой зал заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и ионизирующих источников.
Дежурная смена провела осмотр большого зала ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и ионизирующие источники не обнаружены. Радиационный фон в норме.
Дежурная Ж.Д. вокзала «Одесса-главная» - Привокзальная пл. д.2 -на площади в 50 кв. м., между первым и вторым кассовыми залами разбита стеклянная ёмкость объёмом 0.33 л. с ртутью.
Дежурная смена провела сбор вещества стального цвета, в количестве -1,5 кг. Точный вес, определённый после отделения от мусора равен: 0,5 кг. Произведена демеркуризация помещения.
24.04.09
Ж.Д. вокзал – Проверка воздуха на наличие паров ртути
Дежурная смена произвела
замер проб воздуха. В воздухе
наличия паров ртути не
обнаружено.
По адресу: пер. Светлый, 2-а, кв.9 – во входной двери заклинен замок
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры (пенсионерке) в открытии входной двери
25.04.09
По адресу: ул. Спиридоновская, 8, кв.13 – обвал части потолка в квартире (кухня)
Дежурная смена провела осмотр потолочного перекрытия. Свисающие обломки убраны
ГО области – горный массив «Вранча» (Румыния) – произошло землетрясение
Эпицентр – на глубине 100км. –  5.3 балла, в Кишинёве – 4 балла, в Одессе – 2-2.5 балла. Жертв и разрушений на территории Одессы нет.
По адресу: ул. Канатная, 101 «В», кв.112 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена собрала осколки и ртуть ~ 3 гр. Проведена демеркуризация места разлива ртути
26.04.09
Ж.Д. вокзал – Проверка воздуха на наличие паров ртути
Дежурная смена произвела
замер проб воздуха. В воздухе
наличия паров ртути не
обнаружено.

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 312
из них передано:
- в УЖКХ – 16,
- Оказана информационная помощь – 292,
- Ртуть – 4.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(20.04.09 – 26.04.09)

№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України серед юнаків та юніорів зі спортивного орієнтування
17-27.04.09
м. Алушта
2.
Про проведення змагань з гандболу серед чоловіків за програмою ХІ-ої міської Спартакіади серед усіх верств населення
21-23.04.09
м. Одеса
КПНЗ „ДЮСШ №5”
вул. Комарова, 4а
3.
Чемпіонат України з боксу серед молоді
19-27.04.09
м. Чернівці
4.
Чемпіонат України (вища ліга) дитячо-юнацького футболу серед юнаків, присвяченого ЄВРО-2012
18-20.04.09
м. Дніпропетровськ
5.
Кубок Світу серед юнаків зі стрибків на батуті
22-26.04.09
м. Софія
Болгарія
6.
Юнацькі ігри з кульової стрільби
20-24.04.09
м. Львів

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(20.04.09 – 26.04.09)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Бесіда „Шекспір, його герой, його час"
(до 445-річчя від дня народження)
20.04.09
12.00
Бібліотека-філія № 6
Степова,66
Година книголюба
„Я, та моя улюблена книга"
21.04.09
12.00
Бібліотека-філія № 30
Кримський пр-т,58
Позачергова атестація викладачів шкіл естетичного виховання міста
21.04.09
Управління з питань культури
та мистецтв
Сабанеев міст,3
Концерт випускників
фортепіанного відділу ДМШ №13
22.04.09
18.00
ДМШ №13
Махачкалінська, 4
XIV Международный фестиваль современного искусства
«Два дня и две ночи новой музыки»
23-24.04.09, 26.04.09
16.00
Філармонія Буніна, 15
Урок памяті „Чорне крило Чорнобилю"
22.04.09
13.00
Бібліотека-філія № 29 Лузанівська,67
Композиція-застереження „Ми – люди, поки є Земля": до дня Чорнобильської трагедії та до Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища
24.04.09
13.30
Бібліотека-філія №11
вул. Ільфа і Петрова, 15
Вечір-реквієм „Чорнобиль: погляд крізь роки"
24.04.09
11.30
Бібліотека-філія №48 Балківська,36/6
Літературний вернісаж „Книга і роза"
(до Всесвітнього Дня книги)
23.04.09
12.30
Центральна
міська бібліотека ім. І. Франка
Книжний пров.,1 а
Бібліографічний огляд
„Обрати своё сердце к книге"
23.04.09
13.30
Бібліотека-філія № 16 Новосельського, 6971
Бібліотечний огляд „Книжки – це друзі, безстрашні і вірні"
23.04.09
10.00
Бібліотека-філія № 29 Лузанівська, 67
Бесіда „Чорнобиль стукає у серце"
26.04.09
11.00
Бібліотека-філія № 29 Лузанівська, 67
Бесіда „Чорнобиль – час випробувань"
26.04.09
14.00
Бібліотека-філія № 32
Піонерська, 5а
До Дня Землі:
- акції у програмі маршу національних парків за участю юнатів зоопарку та молодих екологів міста (роботи по благоустрою зеленої зони та ін.)
20-26.04.09
10.00-15.00
Територія зоопарку -
об'єкту заповідного фонду

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее