22:26:16   |   21 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.05.09 – 15.05.09)

За звітний період проведено:
29.04.09, 08,12,14.05.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
06.05.09 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
07.05.09 – участь ветеранів ВВВ району у «Фронтовому привалі» на Меморіалі героїчної оборони м.Одеси;
08.05.09 – засідання адміністративної комісії
09.05.09 – участь у покладанні вінків та квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави, до стели «Крила Перемоги» на площі Десятого квітня та до Меморіалу героїчної оборони м.Одеси .

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
08.05.09 – участь у роботі комісії УЖКГ та ПЕК щодо заборгованості за спожиті послуги теплопостачання.
13.05.09 – участь у роботі виїзної комісії УЖКГ та ПЕК щодо технічного стану будинку по вул. Канатній, 10.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул.Буніна, 49; вул. Софіївська, 28; вул. Скиданівська, 5.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
27.04.-15.05.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
27.04.-15.05.09 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності на законність розміщення літніх майданчиків та займаної площі;
27.04.-15.05.09 – робота з організації «гарячого харчування» та продуктових наборів для малозабезпечених мешканців району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 118 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 116 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Армійська, 19; пр-т Шевченка, 8/3, 23-А; парк «Перемоги»; вул. Софіївська, 10; вул. Дворянська, 25; вул. Пастера, 54; вул. Успенська, 22, 73; Катерининська площа, 4-А.

Відділ контролю за роботою підприємств прибережної зони:
27-30.04.09, 12-15.05.09 – здійснення виїздів щодо контролю за діяльністю КП «Ланжерон» та «КП «Узберіжжя», яка спрямована на поліпшення санітарного стану, озеленення, благоустрою прибережної зони;
27-30.04.09 – контроль за підготовкою прибережної зони до початку літнього сезону 2009 р. відповідно до розпорядження міського голови від 25.04.2009 р. №690-01р.

Відділ у справах дітей:
27-30.04.09, 05-15.05.09 – участь у 29 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
27-30.04.09, 05-15.05.09 – проведення рейду щодо неповнолітніх, які мешкають в неблагополучних сім’ях;
28.04.09 – проведення рейду «Вулиця – діти» щодо попередження бродяжництва та жебракування серед неповнолітніх;
05-15.05.09 – перевірка опікунів щодо виховання та утримання дітей, які перебувають в сім’ях під опікою;
15.05.09 – участь у міській акції «Шануємо опікунів!».

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06.05.09 – організовано відвідування театральної вистави «Принцеса цирку» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
08.05.09 – організовано відвідування кафе «Паго» та «Куманець» для ветеранів ВВВ до Дня Перемоги;
14.05.09 – організовано відвідування театральних вистав «Моя чарівна леді» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
15.05.09 – організовано відвідування театральної вистави «Моя чарівна леді» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
16.05.09 – організовано відвідування театральної вистави «Кентервільський привід» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
17.05.09 – організовано відвідування театральної вистави «Мариця» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного).


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.05.09 – 15.05.09)

Відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних райадміністрацією поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 61 звернення. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 15.05.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 15 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлено інформацію до УЖКХ і ТЕК щодо підготовки систем центрального опалення житлових будинків, закладів освіти, охорони здоров'я, медичних закладів, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту до опалювального сезону 2009/2010 рр.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Згідно з затвердженим графіком 12.05.2009р. та 14.05.2009р. співробітниками відділу проведено перевірку якості надання послуг з утримання будинків і прибудинкової території Київського району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 12.05.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
За звітний період здійснено 3 виїзду для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 23 звернення громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 10;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність електроенергії – 2;
- відсутність холодної води – 1;
- відсутність голодної води – 9.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 20 звернень. По 3 зверненням проводиться робота.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- відповіді на скарги громадян, телефон довіри та запити до організацій.

Відділ контроля за благоустроєм та санітарним станом:
12.05.09
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно прийняття заходів щодо відновлення дорожнього покриття вулиць, які знаходяться на гарантійному терміні після проведення капітального ремонту. Направлено листа до КП «Міські дороги», відповідь надана;
- розглянуто листа мешканців ЖБК «Центральний-19», стосовно паркування автотранспорту на прилеглій території до автостоянки по вул. Ак. Корольова, 80-А, 80-Б. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку та фотофіксацію. Відповідь надана.
13.05.09
- розглянуто листа прокуратури Київського району м. Одеси, стосовно антисанітарного стану території по пр. Ак. Глушка, 17/2. Відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, стосовно незадовільного стану асфальтового покриття по пр. Ак. Глушка, 22. Нправлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.
14.05.09
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно прийняття заходів щодо проведення робіт з самовільного облаштування огорожі по вул. Достоєвського, 19. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана;
- розглянуто листа Управління транспортного комплексу Одеської міської ради, стосовно облаштування зупиночного комплексу громадського транспорту по вул.25-ї Чапаївської дивізії/вул. Варненська. Направлено листа до ТОВ «Неопласт-трейд». Відповідь надана.
15.05.09
- розглянуто звернення мешканців буд. № 125/4 по вул. Люстдорфська дорога, стосовно облаштування паркувальних засобів на прилеглої території, відповідно до наданих документів відповідь надана;
- розглянуто листа Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель в Одеській області, стосовно уточнення особи, яка провела роботу з облаштування огорожі по вул. Левітана, 105. Направлено листа до Київського РВ МВС України в Одеській області, Управління земельних ресурсів Одеської міської ради та Управління транспортного комплексу Одеської міської ради. Відповідь надана.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області;
- відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень;
- участь в заняттях з питань нормативно-правової підготовки;
- підготовка та проведення засідання комісії з питань ТЕБ та НС району;
- перевірка використання та стану захисної споруди АТС – 44/47.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- участь у заходах щодо підготовки проведення Дня Європейського сусідства;
- проведені рейди по виявленню місць стихійної торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
14.05.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 6 протоколів про адміністративні правопорушення).
15.05.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах дітей:
- прийнято участь у 25 судових засіданнях;
- прийнято участь в засіданні ради опіки та піклування;
- прийнято участь в благодійній акції „Шануймо опікунів”.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- забезпечення участі збірної команди від Київського району в змаганнях з бадмінтону в рамках ХІ-ій Спартакіаді м. Одеси 2009р.;
- підготовка проведення заходів до відзначення Міжнародного Дня захисту дітей;
- участь у нараді щодо організації та проведення „Європейського дня сусідства”;
- формування районної команди з футболу для участі у ХІ-ій Спартакіаді м. Одеси 2009р.

Відділ освіти:
12.05.09 – організована участь команди юних пожежників гімназії № 9 у обласних змагання на базі ДЦ „Молода гвардія”.
13-20.05.09 – організована подорож до Польщі делегації економічного ліцею з відвідним візитом.
13.05.09 – організована участь дитячих об’єднань ОЗОШ № 65,78 у міському лідер-шоу „Зоряне коло”, яке проводилось Палацом дитячої та юнацької творчості сумісно з Молодіжною радою міста.
14.05.09 – організована участь керівників економічного ліцею, ОНВК № 84, ОСЗОШ № 86 та гімназії № 9 у організаційній нараді на базі інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської радив з метою підготовки до відзначення у м. Одесі Дня Європи.
15.05.09 – творчі колективи ЦДЮТ „Еврика” взяли участь у проведенні міською службою у справах дітей щорічної акції „Шануємо опікунів”.
15.05.09 – організована участь учнів закладів освіти району у міських легкоатлетичних змаганнях ім.Гальперіна. Учні ОНВК „Гармонія” посіли І місце в м. Одесі.
15-17.05.09 – організована участь команди „Бандерлогі” ЦДЮТ „Еврика” у Міжнародній інтелектуальній грі „Що? Де? Коли?” у м. Гомель.
Організоване несення Почесної Варти пам’яті учнями ОЗОШ № 27 біля пам’ятнику невідомому матросу на Посту № 1.
Протягом тижня у закладах освіти району: ОЗОШ № 27, 33, 55, 63, 72, 78, 80, 81, 89, ОНВК „Гармонія” та ОНВК № 84 проведено соціологічне опитування 660 учнів 8-х-11-х класів, 438 батьків учнів 8-х-11-х класів та 190 вчителів щодо ефективності використання ПАК „Профорієнтаційний термінал” для визначення учнями з вибором подальшої професії. Результати анкетування надані у Одеській міський центр зайнятості.

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.05.09 – 15.05.09)

За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків”;
10.05.09 – прийняття участі учнів ОЗОШ №4 у спортивному святі на стадіоні Юридичної Академії;
10.05.09 – організація участі учнів у міській олімпіаді з креслення на базі інституту Архітектури та будівництва;
12.05.09 – проведення ЗНО з фізики на базі ОЗОШ №8;
12.05.09 – проведення збору з підопічними територіального центру, присвячених святу Чорноморського флоту;
12.05.09 – прийняття участі у ХI міській Спартакіаді серед населення міста по бадмінтону о 14.00 на базі ДЮСШ №5;
12.05.09 – прийняття участі в святкових заходах присвячених урочистим вітанням Ветеранів ВВВ о 12.00 на базі Одеського залізничного технікуму;
13.05.09 – проведення засідання творчої групи вчителів музики на базі ОЗОШ №25;
14.05.09 – проведення профілактичної роботи з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РО ОГУ УМВД України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі в справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури райадміністрації у приміщені райадміністрації (вул.Ген.Петрова, 22, каб.205, з 10.00 до 12.00);
14.05.09 – проведення семінару з питань організації роботи з попередження травматизму серед вихователів там працівників ДНЗ на базі ДНЗ №193;
14.05.09 – прийняття участі кращих дитячих об’єднань ОЗОШ №№96, 103 у міському фестивалі «Вітання на Вашу честь», який відбудеться у міському Палаці дитячої та юнацької творчості;
15.05.09 – проведення підведення підсумків міської олімпіади з креслення на базі інституту Архітектури та будівництва;
15.05.09 – проведення ЗНО з географії на базі ОЗОШ №130;
15.05.09 – проведення збору з підопічними територіального центру, присвячених Міжнародному дню сім’ї.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 12 травня по 15 травня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району, безкоштовно) – 14 чол. на суму 98,00 грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 696,00 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
• виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 96,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 859 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”,„Академія” та „Норд” на суму 32298,40 грн.

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.05.09 – 15.05.09)

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 10 громадян, прийнято до розгляду 168 письмових звернення.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділом житлово-комунального господарства:

Відпрацьовано 28 звернень громадян, 9 – звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 23 звернення.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі..
Проведено нарада з керівниками автостоянок та парковок району з питання заключення договорів на їх експлуатацію під керівництвом заступника голови Хіменко В.С.
Участь у зустрічі ініціативної групи- інвесторів житлових будинків буд. №28,30 мкр. III-4-2 та буд. №19,20,33 мкр. III-4-3 з керівництвом Одеської міської ради, Суворовської РА, ТОВ «Альянс» з питання ввода в експлуатацію вищевказаних житлових будинків під керівництвом заступника міського голови Кучука М.І.
Участь в засіданні з питання передачі водопровідних мереж приватного сектору до комунальної власності з подальшою передачею в оренду «ИНФОКС».
Проведено засідання адмінкомісії.
Розглянуто 16 справ про адміністративні правопорушення
Підготовка щонедільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Виїзд за адресами:
- Куяльніцький промузел (10 підприємств) – з питання прибирання прилеглої території та об’їзної дорозі, та ліквідації звалищ;
-вул. Сахарова, 28 – з питання ліквідації звалищ.

Районна служба у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 17 засіданнях суду.
18 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 15 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Підготовлено та оформлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав, 2 розпорядження про реєстрацію дітей в органах РАЦС, 10 особових справ дітей під опікою, 3 висновки про усиновлення дитини.
Проведено 3 рейди по неблагополучним сім’ям, у ході яких обстежені житлово-побутові умови
8 сімей.
Прийняли участь у міському святі «Шануємо опікунів».

Відділом у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
06-10.05.09 – Відзначення Дня матері в закладах освіти:
• тематичні години
• конкурс стіннівок
• концерт
10.05.09 – Фінальний етап акції «Почуйте всі!». Площа біля райадміністрації.
12.05.09 – Зустріч з ветеранами – авторами книг про війну «А в книжковій пам’яті – миті війни» бібліотека № 7.
12.05.09 – Змагання з бадмінтону в програмі ХІ-ої Спартакіади серед всіх верств населення.
14.05.09 – Година шани і подяки «З усіх два слова – мати і Вітчизна існують звіку тільки в однині» бібліотека № 10.
14.05.09 – Участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТОЗ та презентації ДНЗ «Одеський центр ПТО».
15.05.09 – Святкова програма до Дня сім’ї на базі ЦДЮТ «Зоресвіт».
11-15.05.09 – Об’їзд та перевірка стану майданчиків для проведення Європейського дня сусідства.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення :
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Проведення санітарних рейдів-перевірок щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.
Робота з суб’єктами господарювання з питання підготовки до міського об’їзду.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно роздрібної торговельної мережі на єдиний торговельний ряд по слідуючим адресам: вул. Махачкалінська, 6; вул. 10-а Лінія; вул. Ак. Заболотного, 26; Дніпропетровська дорога кут вул. Ген. Бочарова; пр. Добровольського кут вул. Ген. Бочарова.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(12.05.09 – 15.05.09)


12.05.09 – проверка работы по организации оказания онкологической помощи женскому населению в родильных домах № 1, 2, 4, 5, 7; в городской поликлинике № 1; в гинекологических отделениях ГКБ № 9 и ГБ № 5.

13.05.09
– участие в семинаре на тему: «Актуальные вопросы вакцинации. Поствакцинальные реакции. Холодовая цепь».
– участие в заседании комиссии по вопросам ТЭБ и ЧАЭС.
– участие в научно-практической конференции.

15.05.09
– аппаратное совещание в соответствии с запланированной тематикой годового плана организационных мероприятий управления здравоохранения Одесского городского совета с участием заместителей главврачей ЛПУ и заведующих отделениями амбулаторно-поликлинических учреждений города.
– заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности.
– рабочее совещание по подготовке проведения конференции по медицинской генетике с участием главных врачей родильных домов.


УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(квітень 2009)

1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
2. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, проведення робіт на пам'ятках місцевого значення, їхніх територіях та в зонах охорони.
3. Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
4. Укладання охоронних договорів на пам’ятки місцевого значення.
5. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
6. Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
7. Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди та укладання охоронних договорів по наступним адресам: вул. Варненська, 25/2; вул. Левітана, 62; вул. Віце-Адмірала Жукова, 17/19; вул. Дерибасівська, 10; вул. Садова, 8; вул. Садова, 16; вул. Коблевська, 42; вул. Коблевська, 21; вул. Коблевська. 36, кв. 9; вул. Катерининська, 70.
8. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговуння: Приморський бульвар, 7; Приморський бульвар, 10; Французький бульвар, 12/2, КВВ. 56.
9. Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Гоголя, 12; вул. Садова, 21; вул. Канатна, 26; Французький бульвар, 19. кв. 13; вул. Троїцька, 21, кв. 3; вул. Ясна, 4-а.
10. Продовження роботи з інвентаризації та формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок».


УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(09.05.09 – 12.05.09)

Поступило и отработано документов – 54.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 14, по телефону доверия – 2.
Направлено ответов на обращения граждан – 5, по телефону доверия – 4.
Просроченных документов нет.
Во исполнение протокольного поручения, данного первым заместителем городского головы Ворохаевым А.И. от 10.01.2009р. за № 03-04/исх. подготовлена и сдана в управление экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности информация о плане поступления и расходе денежных средств по форме по состоянию на 10.05.2009г.
Подготовлен и сдан отчет в департамент финансов Одесского городского совета о ходе выполнения Програм, утвержденных Одесским городским советом.
13.05.09 – участие в совещании по вопросу подготовки проекта «Общественный транспорт г. Одессы».
14.05.09 – проведено совещание по вопросу выявления аварийно – опасных участков и мест концентрации дорожно – транспортных пришествий и выработаны меры по их ликвидации совместно с представителями ГАИ города, КП «Городские дороги», КП «СМЭП», управления дорожного хозяйства.
15.05.09 – с представителями КП «Городские дороги», КП «СМЭП», ГАИ города, УДХ проведено комиссионное обследование железнодорожных переездов по г. Одессе дистанции пути «Одесса – Сортировочная». Составлены акты по выявленным недостаткам на каждом железнодорожном переезде.
С выездом на место проведено обследование улично-дорожной сети города на предмет улучшения организации дорожного движения: ул. Белинского угол ул. Б.Арнаутской; ул. Красных Зорь, ул. Среднефонтанская, ул. Академическая.
12.05.09 – совместно с сотрудниками КП «СМЭП» проведено комиссионное обследование прилегающей территории к КУ «ДГП № 3» по адресу: ул. Еврейская, 11. Подготовлен ответ заявителю и дано техническое задание КП «СМЭП» по установке дорожных знаков в заездном кармане для обособления стоянки служебного медицинского автотранспорта напротив детской городской больницы № 3 по вышеуказанному адресу.
13.05.09 – в КП «ОГЭТ» проведено заседание рабочей группы по подготовке замечаний ЕБРР к проекту «Общественный транспорт города Одесса», на котором рассматривались возможные варианты реализации этих проектов. Проделана подготовительная работа по проведению заседания 14.05.2009г. в здании Одесского городского совета межведомственной рабочей группы по координации и контролю в сфере пассажирских перевозок на такси.
14.05.09 – в здании Одесского городского совета проведено заседание межведомственной рабочей группы по координации и контролю в сфере перевозок пассажиров и их багажа на такси и легковыми автомобилями по заказу в г. Одессе с повесткой дня: «О выполнении ранее полученных заданий от председателя рабочей группы и утверждение плана работы на 3 кв. 2009 года.
Организовано выделение транспорта обществу инвалидов с 15 мая по 1 сентября для выездов в летний период на благоустроенные пляжи.


ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(11.05.09 – 15.05.09)

Подготовка отчётов для управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности и для управления финансов.

Написание статьи в немецкий журнал "Danube Connects".

Визит партнёров департамента из "CIM" и Министерства Экономики Германии в министерство культуры и туризма (г.Киев) на тему новых проектов о сотрудничестве.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(12.05.09 – 18.05.09)

Уровень сбора квартплаты составил – 65,6 %, сбор платы за водопотребление – 79,0 %.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 735 м (ул. Нагорная – 30 м; ул. И. Рабина – 35 м; ул. Кордонная – 30 м; ул. Гастелло – 150 м; ул. Канатная – 82 м; Красный пер. – 80 м;). - монтаж (замена) светильников – 25 шт. (ул. Канатная – 2 шт.; Б. Мельницы – 2 шт.; мкр. «Курсаки» – 3 шт.; мкр. «Слободка» – 3 шт.; ул. Ав. Черноморского – 2 шт.; ул. Кордонная – 2 шт.; Александровский Проспект – 2шт.; ул. Ат.Чепиги – 9 шт.).
- замена ламп – 171 шт.
- покраска опор, шкафов и кронштейнов – 51 шт. (ул. Ак.Королева – 13 кронш.;
Овидиопольский мост – 18 кронш.; ул. Разумовская –4 кронш.; пр. Ак. Глушко – 4 опоры; и шкафов – 12 шт.).

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 8 шт.
(Фонтанская дорога, 74/16 – 1 шт.; Итальянский б-р.,15 – 1 шт.; Крымский б-р. – 3 шт.; ул. Ушинского, 17 – 1 шт.; Французский б-р угол ул. Белинского – 1 шт.; ул. Ак. Филатова, 21 – 1 шт.).
- за истекшую неделю корчевка пней не производилась.

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(12.05.09 – 15.05.09)

1. Перераховано до міського бюджету – 5 314,2 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 1 415,0 тис. грн.
- від продажу – 3 899,2 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 10.
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.


УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
(11.05.09 – 15.05.09)

1. На ділянці від вул. Толбухіна до вул. 12 станції Великого Фонтану виконано роботи:
а) піщаної подушки – 190 м3
б) влаштування основи з щебеню – 210 м3
в) влаштування бортового каменю – 1100 мп

2. Дорожнє корито на ділянці від вул. Д.Донського до 12 станції Великого Фонтану 2500 м2.
3. Влаштування трамвайних пліт – 760 м2
4. Влаштування асфальтобетону – 510 т

5. Влаштування нижнього слою з асфальтобетону під трамвайний шлях – 35 т.
а) траншеї електрокабеля – 100 мп
б) влаштування електрокабелю – 0,3 км

Роботи виконуються ТОВ «Росдорстрой», філією «Інфоксводоканал» та ТОВ «Стройгоркомплекс» згідно графіку виконання робіт.


КП «СМЭП»
(11.05.09 – 17.05.09)

1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 51
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 51
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 31
4. Замена ламп – 55 шт.
5. Установлено турникетных ограждений – 7 шт. (ул. Канатная – пер. А. Матросова).
6. Обслуживание моста (окрашено турникетных ограждений) – 168 шт. (Овидиопольский путепровод; Ивановский путепровод).
7. Окрашено турникетных ограждений – 58 м (пр-т М. Жукова).
8. Рихтовка турникетных ограждений – 58 м (пр-т М. Жукова).
9. Заменено дорожных знаков – 9 шт. (ул. Балковская 5.41 - 2 шт; ул. Дача Ковалевского – пер. Байдарочный 3.21 - 1шт; ул. Мясоедовская 5.41 - 1шт; ул. Канатная – пер. Матросова 5.35.1(2) – 2 шт; ул. Балковская – ул. Бабеля 5.41- 1 шт; Автовокзал 5.41 – 1 шт; ул. Средняя – 5.41 - 1 шт).
10. Установлено дорожных знаков – 16 шт. (ул. Бунина – ул. Ришельевская 7.13 – 1 шт; ул. Ришельевская – ул. Пушкинская 7.13 – 2 шт; Ивановский путепровод 7.13 – 1 шт; спуск Ковалевского 7.13 – 1 шт; спуск С. Олейника 7.13 – 1 шт; ул. Дюковская 7.13 – 1шт; спуск Ольгиевский 7.13 – 1 шт; ул. Дача Ковалевского 2.1 – 1 шт и 3.22 – 1 шт; ул. Дача Ковалевкого – пер. Байдарочный 5.7.1. – шт, 2.1 – 1 шт, 5.5 – 1 шт, 3.23 – 1 шт; ул. Канатная – пер. Матросова 4.7 – 1 шт; 2.1 - шт).
11. Нанесена дорожная разметка – 1132,1 м2 (Овидиопольская дорога; Ивановский путепровод; Генуэзская № 3(зебра); Кордонная; 15 ст. Б. Фонтана; 9 ст. Б. Фонтана; 8 ст. Б. Фонтана).
12. Демонтаж колонок под знаки – 1 шт. (ул. Кострова)
13. Рихтовка колонок с покраской под знаки – 3 шт. (ул. Кострова; ул. Туристская).
14. Рихтовка знаков – 1 шт. (Горбатый мост).
15. Покраска щитов ограждения – 8 шт. (Ивановский путепровод).
16. Демонтаж информационных щитов – 1 шт. (ул. Ильфа и Петрова – ул. Ак. Вильямса)
17. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
18. Устранение не приходящих сигналов: ул. Черноморского казачества – ул. Церковная.
19. Замена УК на следующих светофорных объектах: ул. Космонавтов – маг. «Обжора»; ул. Сегедская – ул. Армейская; ул. Балковская – Суд; ул. Приморская – Андросовский пер.
20. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: ул. Приморская – Военный спуск «Уступить дорогу»; ул. Бугаевская – ул. Дальницкая; пр-т Добровольского – ул. Марсельская; ул. Новосельского – ул. Л. Толстого.
21. Установка козырьков: ул. Бугаевская – ул. Дальницкая.
22. Изменен режим работы: Адмиральский пр-т – ул. Краснова. Для повышения пропускной способности в связи с реконструкцией Фонтанской дороги.
23. Устранение короткого замыкания: пл. Независимости; Адмиральский пр-т – ул. Краснова.
24. Произведены работы по замене кабеля, натянута оттяжка: пл. Независимости.
25. Восстановление светофорного объекта после ДТП, установка светофорной колонки, монтаж светофоров и контрольного кабеля на светофорном объекте Овидиопольская дорога – ул. Щорса.
26. Работы по демонтажу дополнительных секций и светофорных экранов, установка зеленых табличек и светофорных экранов на объекте ул. М. Грушевского – ул. Химическая. Согласно техническому заданию ОДДиС для повышения пропускной способности.
27. Разработка программного обеспечения для светофорного объекта Фонтанская дор. – ул.Д. Донского в САПР ДКУ. Согласно проекта в рамках реконструкции Фонтанской дороги.
28. Местное обследование светофорного объекта ул. Софиевская – ул. Торговая на предмет уточнения дорожной разметки, расстановки оборудования.
29. Устранение неисправности блока адаптеров №1 модуль радиоканала совместно с отделом РОССС и ТВ. Замена модуля центрального процессора.
30. Обновление программы КАЗНА MEREGA.
31. Обработка и подготовка информации об отключении электропитания по РЭС.
32. Обработка информации по ДТП – 6 шт.
33. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации
34. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
35. Объезд светофорных объектов по ул. Успенской, содержащих комплект радиоканала. Поиск и устранение источника радиопомехи на основной частоте радиоуправления светофорными объектами.
36. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ
И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 15.05.09)

Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 9250;
- до адміністраторів – 1463.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 8580;
- через адміністратора – 1183.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 9427;
- адміністратором – 1799.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(12.05.09 – 15.05.09)

В рамках процедуры по обновлению общего кредитного рейтинга г. Одесса, которое проводится Национальным рейтинговым агентством ООО «Кредит-Рейтинг», подготовлена и направлена соответствующая информация за 2008 год и 1 кв. 2009 г. для Управления муниципальных займов и ценных бумаг.
Подготовлена и направлена информация относительно выполнения распоряжения Одесского городского головы от 16.12.2008 року № 1509-01р «Про створення робочої групи з розробки термінових заходів щодо подолання негативних наслідків фінансової кризи» для Главного управления экономики облгосадминистрации.
Согласование проекта решения исполкома Одесского горсовета «О внесении на рассмотрения Одесского городского совета проекта решения «Об утверждении отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2008 год».
Проведение анализа и подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского горсовета о работе за 2008 год.
Во исполнение распоряжения городского головы от 03.12.2007 г. №1363-01р «О создании постояннодействующей комиссии по проверке разрешительных органов, а также предприятий, учреждений, организаций, уполномоченных в соответствии с законом выдавать справки, выписки, заключения, необходимые для получения документов разрешительного характера», а также согласно графика проведения проверок, совместно с управлением разрешительных и согласовательных процедур Одесского городского совета проведены проверки КП «Международный Аэропорт «Одесса», КП «СМЭП», управления земельных ресурсов Одесского городского совета.
Работа по анализу закупок, осуществляемых коммунальными предприятиями Одесского городского совета.
Работа с руководителями субъектов хозяйственной деятельности всех форм собственности относительно участия в социально-экономическом развитии города.
Работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01. 2009 г. № 03-04/исх.
Рассмотрено обращение председателя правления ЖСК «Малиновский-15» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Заболотного, 57. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение представителей территориальной общественности города Одессы по вопросу предоставления всех документов, расчетов, нормативно-правовых актов, по тарифам на услуги теплоснабжения. Заявителям подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение председателя ОСМД «ГЕРМЕС» Рудаковой Л.И. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак.Королева, 110. Заявителю подготовлен и направлен ответ;
Рассмотрено обращение генерального директора филиала ЧП «СК «Комфорт» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: ул. Пишоновская, 20/1, 22/1, 22/2, 24/2. Заявителю подготовлен и направлен ответ, документы возвращены на доработку.
Рассмотрено обращение председателя ОСМД «Оптимист-97» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ак. Вильямса, 50/3. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
12-15.05.09 – в управлении была проведена защита финансовых планов коммунальных предприятий: «Городские дороги», «Одесремстройсервис», «Городской информационно-аналитический центр», «Стадион «Спартак», «Спецпредприятие коммунально-бытового обслуживания», «Теплоснабжение города Одессы», «Парксервис «Одесса», «Авто-сервис», «Аварийная служба Киевского района», «Аварийная служба Суворовского района», «Аварийная служба приморского района», «Аварийная служба малиновского района».
15.05.09 – в помещении управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета, состоялась встреча с представителями китайской делегации, которая была посвящена налаживанию и укреплению взаимовыгодного и продуктивного сотрудничества в сфере внешних связей между КНР и Одессой.
14.05.09 – в помещении Одесского регионального института государственного управления Национальной академии государственного управления при Президенте Украины, состоялся семинар «Европейский опыт привлечения средств международной помощи в контексте регионального развития». Основной темой семинара стало обсуждение антикризисных мер по преодолению финансового и экономического кризиса, в частности, привлечения источников международной помощи с целью выхода из создавшейся ситуации и дальнейшего развития и проектов социально-экономического развития городов и районов области.
Подготовлены и направлены в областную государственную администрацию анкеты инвестиционных предложений и проектов г.Одессы с целью их публикации в каталоге перспективных инвестиционных предложений и проектов предприятий Одесской области.
14.05.09 – участие в торжественном открытии ХІІ Международной выставки «ТЕХНОЛОГИИ КРАСОТЫ-ВЕК ХХI» – выставке достижений и прогрессивных разработок в области декоративной и элитной косметики, профессиональной и медицинской косметологии, современных концепций салонов красоты, новых решений для создания своего имиджа и VIII Международный Фестиваль парикмахерского искусства “ColorTime 2009” (в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта).


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(11.05.09 – 15.05.09)

Специалистами отдела по вопросам защиты прав потребителей
• Направлено 4 обращения в инстанции разного уровня, 1 письменный ответ на обращение потребителя;
• Проведено 6 проверок субъектов хозяйствования на предмет исполнения ими требований законодательства в сфере защиты прав потребителей;
• О проведении проверок уведомлены 8 субъектов хозяйствования;
• 12.05.09 – участие в заседании административной комиссии, которая состоялась в обл. управлении по вопросам защиты прав потребителей;
• В порядке приема предоставлено 7 консультаций потребителям, в режиме «горячая линия» даны консультации 7 потребителям.

За текущую неделю отделом потребительского рынка была проделана работа по следующим направлениям:
• Вручение уведомлений о проведении плановых проверок;
• Предоставлена консультация субъекту предпринимательства о порядке осуществления хозяйственной деятельности и порядке регистрации и открытия торговых объектов - 3;
• Обеспечение участие в ярмарке вакансий, которая состоится 20.05.2009г.

Специалистами отдела работы с рынками
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Анализ поступления рыночного сбора;
• Проверка рынка ООО «Интернафта».

Специалистами отдела разрешений и согласований
• За вышеуказанный период выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 39, принято на рассмотрение – 226. Выдано разрешений на эксплуатацию – 40, принято на рассмотрение – 223;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 26, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 213041грн.
• Ответы на письма, заявления СПД и граждан.


БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ
И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(11.05.09 – 15.05.09)
За отчетный период было зарегистрировано 49 входящих документов:
- от граждан – 4,
- органов государственной власти – 19,
- юридических лиц – 23,
- физических лиц-предпринимателей – 3 документов.

Направлено – 30 ответов.
По состоянию на 15.05.09 в Бюро нет контрольных документов, срок исполнения которых истек.

- принято заявок :
• на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 18
• на регистрацию технического паспорта вывески – 10

- установлено приоритетов –16

- количество отказов:
• в регистрации технического паспорта вывески – 7
• в установлении приоритетов – 4

- дано заключений о возможности размещения вывески – 8
- зарегистрировано технических паспортов вывесок – 5
- подано разрешительных документов с необходимыми согласованиями на рассмотрение исполнительного комитета – 4
- принято участий в судебных заседаниях – 2
- дела, которые находятся в государственной исполнительной службе и исполнительное производство которых контролируется – 8
- подготовлено материалов в органы прокуратуры по должникам – 12
- составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 25
- демонтировано рекламных конструкций – 8

В рамках реализации городских программ и мероприятий изготовлено и размещено:
• 50 сюжетов социальной рекламы
• 700 афиш


КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(11.05.09 – 17.05.09)

КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 234 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 120 ед.
- по троллейбусу – 114 ед.
в выходные дни в количестве 191 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 101 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

Доходы от перевозки платных пассажиров составили 598, 887 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 595, 530 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 3, 357 грн.

Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту. На среднем ремонте находятся 2 трамвая и 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 153 вагона,
- троллейбус – 129 машин (в т.ч. «ТРОЛЗА-5265» – 16).

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(11.05.09 – 17.05.09)
Дата
Что произошло
Принятые меры
12.05.09
 
По адресу: ул. Приморская, 22 – обрушение жилого дома
Дежурная смена провела аварийно-спасательные работы и ограждение аварийного участка на месте обрушения жилого дома. Жильцы дома эвакуированы и временно расселены в гостинице, пострадавших нет
По адресу: Французский бульвар-угол Итальянского бульвара – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
13.05.09
 
По адресу:  ул. Ак. Королёва, 70, кв.20 – 2-х летний ребёнок захлопнул дверь
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры Бойко А.А. в открытии двери,  путём обрезки язычка замка
По адресу: пер. Красный, 5 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена произвела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Приморская, 22 – упало дерево
Спасатели отдела ПСР произвели распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Вице-адмирала Жукова угол ул. Греческой – провал автомобиля «Ford Focus» г.н. АА 4196 Е в промоину на автостоянке
Дежурная смена провела обследование места провала автомобиля и установила ограждение
14.05.09
 
По адресу: cпуск Маринеско, 14 –  просьба снять кошку с дерева высотой 10 метров
Дежурная смена сняла кошку с дерева и передала ее хозяйке
По адресу:  пер. Маячный, 2 (Дом ребенка №1) – дерево упало на крышу здания
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева
По адресу: ул. Ак. Глушко, 13/1, кв. 62 – разбит ртутный градусник.
Дежурная смена провела уборку разбитого градусника и демеркуризацию помещения
15.05.09
По адресу: ул. Кузнечная 36, кв. 4 – ветка дерева нависла у входа во двор жилого здания
Дежурная смена ликвидировала угрозу падения ветки
16.05.09
По адресу: ул. Кузнечная, 22, кв. 1 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
17.05.09
По адресу: ул. Гайдара, 33, кв. 6 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул.Нежданова, 65 – ДТП. Наезд грузовика на мотоциклиста.
Мотоциклист умер до приезда скорой помощи
Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 262
из них передано:
- в УЖКХ – 15,
- Оказана информационная помощь – 243,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 1.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.05.09 – 17.05.09)
№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Чемпіонат України серед молоді
зі скелелазіння
12-18.05.09
м. Харків
2.
Чемпіонат України
 зі спортивної акробатики
14-18.05.09
м. Вінниця
3.
Обласний турнір „Веселка”
з художньої гімнастики
14-18.05.09
м. Ізмаїл
4.
Міжнародний турнір
„Тайфун на татами» з дзюдо (клас „А”)
15.05.09
м. Київ
5.
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
16-18.05.09
м. Одеса
6.
Кубок України
зі стрибків на батуті
17-22.05.09
м. Харків
7.
Першість України
з футболу
17. 05.09
м. Миколаїв

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(11.05.09 – 17.05.09)
Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття проекту „Мистецтво апріорі: актуальні історії”
11 травня
15.00
ММОК ім. Блещунова
Польська, 19
 
До Всесвітнього Дня матері:
Свято спілкування
„За все, що маю, дякую тобі”
11 травня
13.30
 
Бібліотека-філія № 39
Варненська,12 а
Зустріч з авторами книг про війну «А в книжковій пам'яті – миті війни»
12 травня
13.00
Бібліотека-філія №7
Бочарова,14
Година шани і подяки „З усіх два слова – Мати і Вітчизна існують звіку тільки в однині”
13 травня
10.00
 
Бібліотека-філія № 10
Чорноморського козацтва,169
Шанувальне свято „Ми мати називаємо святою” до Дня матері
13 травня
12.00
Бібліотека-філія № 19
Єфімова,12
«65 річниці визволення Одеської області від фашистських загарбників присвячується»
Концерт учнів ДМШ №7
14 травня
13.00
ЗОШ №44
Героїв Сталінграду, 36
 
Школа взаємин „Батьки і діти – одвічне коло”
14 травня
Центральна міська бібліотека ім. Гайдара
День бібліографії з питань профорієнтації „Я – майбутнє твоє, Україно!”
14 травня
10.00
Бібліотека-філія № 36
Краснова,5а
«Присвячуємо нашим мамам» Концерт інструментальних колективів ДМШ №7
15 травня
14.00
ЗОШ №44
Героїв Сталінграду, 36
 
Бесіда. «В Європу крізь простір та час».(До дня Європи)
15 травня
10.00
ЦМБ ім.Франко
СШ№118
Звітний концерт
ДМШ №1
15 травня
17.00
ДМШ №1
пров. Маяковського, 4
Звітний концерт учнів
ДШМ №6
16 травня
ОССМШ ім.проф.Столярського
Сабанєєв міст,1
Всеєвропейська акція
„Ніч музеїв”
16 травня
15.00
ММОК ім. Блещунова
Польська, 19
концерт духового оркестру ОМТДМ ім.О.Саліка
16 травня
18.00-19.30
Альтанка
міського саду
 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее