01:56:01   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.06.09 – 12.06.09)

На минулому тижні в райадміністрацію надійшло – 380 звернень громадян.

За звітний період проведено:
05,09,10,11.06.09 – засідання комісії з надання адресної муніципальної допомоги мешканцям міста на оплату житлово-комунальних послуг;
11.06.09 – засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
12.06.09 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень платежів за комунальні послуги від населення, погашення заборгованості за активну електроенергію по КП ЖКС району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках, розташованих на території району.
Організація роботи щодо створення на території району товариств співвласників багатоквартирних будинків.
Заходи щодо підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2009-2020 рр.
Заходи щодо своєчасної сплати за спожиті послуги теплопостачання у житлових будинках ТСББ, ЖБК, відомчих будинках.
Контроль щодо виконання заходів поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Здійснено виїзди щодо розгляду звернень громадян за адресами: вул. М.Говорова,15, 11-Г, вул. Середньофонтанська.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
09-12.06.09 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
09-12.06.09 – розгляд звернень громадян щодо незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 54 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 43 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Леваневського, 7; вул. Успенська, 28.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
09-12.06.09 – розгляд звернень громадян;
09-12.06.09 – участь у роботі комісії з контролю за санітарним станом пляжів та зелених зон під час роботи у літній період 2009 року;
10,12.06.09 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
11.06.09 – участь у проведені перевірки стану зовнішнього оформлення утримання фасадів будівель по вул. Дерибасівській.

Відділ у справах культури сім’ї, молоді та фізичної культури:
10.06.09
– організовано відвідування театральної вистави «Оголене кохання» інвалідами, ветеранами ВВВ та багатодітними сім’ями (Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного);
12.06.09 – організовано відвідування дітьми пільгового контингенту розважальної циркової вистави «Шапіто-Гранд» (Преображенський парк).

Відділ забезпечення роботи органу опіки:
09-12.06.09
– участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.


 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.06.09 – 12.06.09)
 

За вищезазначений період до Київської райадміністрації надійшло 48 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 10 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 12.06.2009р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 21 лист та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена інформація згідно протоколу доручень апаратної наради УЖКХ і ТЕК від 09.06.2009р. № 18.
Підготовлено інформацію до УЖКХ і ТЕК щодо підготовки систем центрального опалення житлових будинків, закладів освіти, охорони здоров'я, медичних закладів, соціально-культурного призначення, фізкультури та спорту до опалювального сезону 2009/2010 рр. станом на 01.06.2009р.
За дорученням голови Київської райадміністрації ведеться щоденний збір та аналіз інформації про доходи та видатки КП ЖКС Київського району.
Підготовлено щотижневу інформацію по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП ЖКС району.
Відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації від 28.11.2008р. № 1166 співробітники відділу 10.06.2009р. провели перевірку санітарного стану території Київського району.
За звітний період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків зі складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Сектором оперативної інформації було прийнято 24 звернень громадян з наступних питань:
- протікання внутрішніх комунікацій – 8;
- протікання зовнішніх комунікацій – 1;
- відсутність електроенергії – 9;
- відсутність холодної води – 4;
- відсутність голодної води – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 20 звернень. По 4 зверненням проводиться робота.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- участь у засіданні комісії з надання адресної муніципальної допомоги;
- участь у мобільній групі з поквартального обстеження земельних ділянок;
- прийом громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- відповіді на скарги громадян, телефон довіри та запити до організацій.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на місце надзвичайної ситуації з оформлення звітних документів: пожежа в житловому будинку за адресою: вул. Ак. Корольова, 31 кв. 90;
- розробка документів плану цивільного захисту району на особливий період;
- відправка та контроль прибуття слухачів на заняття на курси ЦО міста та області; - відпрацьовані доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, згідно табелю термінових та строкових донесень;
- надання допомоги в проведені штабного об’єктового тренування в ВАТ „Електронмаш”.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- перевірка санітарного стану об’єктів торгівлі за адресами: вул. Ак. Корольова, пр-кт Ак. Глушка;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Адміністративна комісія:
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії; 11.06.09 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 9 протоколів про адміністративні правопорушення).
12.06.09 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії; консультативна робота з громадянами.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Підготовка інформації щодо підведення підсумків перевірки роботи дитячих оздоровчих закладів в літній період, яка тривала 3-5 червня 2009р.;
Проведення бесіди та розгляд звернення громадянки, щодо подолання родинного конфлікту.

Відділ освіти:
18.05.09 – організована участь переможців районних змагань з легкоатлетичного 4-хборства команд ОНВК „Гармонія”, ОСЗОШ № 86 та ОЗОШ № 33 у міських змаганнях.
19.05.09 – на базі ОНВК № 84, ОНВК „Гармонія”, ОЗОШ № 27 та ОЗОШ № 72 організоване та проведене зовнішнє незалежне оцінювання з української мови для випускників 2009 року.
20-21.05.09 – участь команди ОЗОШ № 63 –переможниці міського конкурсу загонів ЮІР у обласному конкурсі загонів ЮІР, який пройшов на базі ДЦ „Молода гвардія”.
21.05.09 – участь творчих колективів ЦДЮТ „Еврика” у фестивалі націй „Дружба”, присвяченому Дню Європи, який організований благодійним фондом „Маккаби-Південь” у Прохоровському сквері.
21-22.05.09 – участь команд переможниць районних змагань „Старти надій” ОНВК „Гармонія” та ОЗОШ № 55 у міських змаганнях.
22.05.09 – участь євроклубів ОНВК № 84, економічного ліцею, гімназії № 9 та ОСЗОШ № 86 з презентаціями своєї роботи у святкових заходах присвячених Дню Європи, проведених на Думській площі.
22.05.09 – участь переможців міського конкурсу „Проектуємо Європу майбутнього” в урочистому нагороджені на Думській площі.
22-24.05.09 – участь кращих команд району: команд ОНВК „Гармонія”, гімназії № 9 та ОСЗОШ № 86 у обласному фестивалі-конкурсі „Молодь обирає здоров’я”. За підсумками журі команда ОНВК „Гармонія” посіла І місце, команди гімназії № 9 та ОСЗОШ № 86 поділили ІІІ місце на обласному фестивалі-конкурсі.
 
Організоване несення Почесної Варти пам’яті учнями ОЗОШ № 80 біля пам’ятнику невідомому матросу на Посту № 1.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.06.09 – 12.06.09)
 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- робота мобільної групи стосовно „Вуличних феєрверків";
 
09.06.09 – проведення літературної зустрічі з дітьми з БС та дітьми-сиротами територіального центру, присвяченої початку літа;
13.06.09 – проведення свята для дітей сумісно з БФ «Пробудження» на території дитячого майданчика по вул.Ак.Філатова, 37.
 
Соціальна сфера
Територіальним центром
соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за період з 09 червня по 12 червня 2009 року надано:
- побутові та медичні послуги:
- перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 14 чол. на суму 98,00 грн. ;
банні послуги – 7 чол. на суму 140,00 грн.;
прання білизни – 26 чол. на суму 585,00 грн.;
ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн; виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 3 чол. на суму 82,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 861 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток",„Академія" та „Норд" на суму 32373,60грн.
 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.06.09 – 12.06.09)
 
За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 5 громадян, прийнято до розгляду 226 письмових звернення.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 28 звернень громадян, 19 - звернень організацій.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності, підготовка інформації до УЖКГ та ВАТ «Одесліфт» з питання фактів викрадання ліфтового обладнання.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС» та про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС».
Підготовлено звіт в КП «ТМО» про платежі, що надійшли від населення за спожите тепло.
Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ПЕК.
Проводиться щоденна робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Протягом тижня відпрацьовано 15 звернень.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Підготовка звіту про виконання заходів в УЖКГ та ТЕК щодо підготовки до роботи у весняно-літній період.
Розглянуто 15 справ про адміністративні правопорушення.
Прийом суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
Сумісно з представниками КП «Парксервис-Одеса» виконується інвентаризація парковок та стоянок.
Проведено виїзне засідання по ліквідації звалищ на Куяльніцкому промвузлі.
Участь в засіданнях комісіях «для визначення осіб, які потребують адресної муніципальної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг».
Участь в засіданні з питання передачі водопровідних мереж приватного сектору до комунальної власності з подальшою передачею в оренду «ИНФОКС».
Інвентаризація прибережної зони.
Проведена нарада з директорами КП ЖКС, бухгалтерами та економістами. начальниками дільниць Суворовського району з питань: надходжень комунальних платежів.
Підготовка що недільного звіту про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерські служби дільниць КП «ЖКС «Півничний» та КП «ЖКС «Пересипський».

Виїзд за адресами:
- вул. Штилева, 80 - з питання самовільного будівництва;
- вул. Крушильніцького, 30 – з питання самовільного будівництва;
Проведена робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови» з комунальних питань.

Районна служба у справах дітей:
Прийняли участь у 5 засіданнях суду.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
Підготовлено та направлено 6 запитів щодо неповнолітніх до різних установ.
Складено 3 акти обстеження житлово-побутових умов дітей, над якими призначається опіка.
Відвідали 4 сім’ї, у яких проживають діти під опікою.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
09.06.09
– Лялькова вистава «Доктор Айболит» (БТЮ «Тоніка»).
09.06.09 – Проведення районного шахово-шашкового турніру на базі БТЮ «Тоніка».
09.06.09 – Ігрова програма для хлопчаків «Козацькі розваги» на базі БТЮ «Тоніка».
10.06.09 – Участь у засіданні Міжвідомчої комісії з вивчення стану санаторно-курортних закладів та визначення можливостей поліпшення їх стану.
11.06.09 – Конкурсна програма для дівчат «Міс Червень» (БТЮ «Тоніка»).
12.06.09 – Свято до 20-річного ювілею гімназії №7 у ДЦ «Молода гвардія».
15.06.09 – Відкриття літньої оздоровчої площадки у ЦДЮТ «Зоресвіт»: конкурс малюнку на асфальті, спортивні ігри, вікторини.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Надана узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні продовольчі товари до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведена інвентаризація некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, розташованих на території району.
Проведення санітарних рейдів-перевірок щодо дотримування суб’єктами господарювання належного санітарного вигляду прилеглих територій до об’єктів торгівлі.
Робота з суб’єктами господарювання щодо заміни некапітальних пунктів дрібно роздрібної торговельної мережі на єдиний торговельний ряд по наступним адресам: вул. Махачкалінська, 6; вул. 10-а Лінія; Дніпропетровська дорога кут вул. Ген. Бочарова; пр. Добровольського кут вул. Ген. Бочарова.
Робота з підприємствами торгівлі, розташованих на території району щодо укладання договорів з ТОВ «РАФ-ПЛЮС» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих на території району щодо дотримування Правил торгівлі та належного санітарного вигляду прилеглої території.
 

УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(08.06.09 – 12.06.09)
 
11.06.09
– КУ «ИАЦМС» представлена в областной информационно-аналитический центр медицинской статистики сводная информация по результатам мониторирования внедрения государственных
социальных нормативов оказания медицинской помощи в сети городских ЛПУ за период работы с декабря 2008 года по июнь 2009 года и информация о наличии аккредитационных сертификатов, лицензий на медицинскую практику и на оборот наркотических средств в ЛПУ г.Одессы по состоянию
на 10.06.2009года.
– проверка работы кадровой службы в КУ «Родильный дом №7», КУ «Детская стоматологическая поликлиника №4», КУ «Стоматологическая поликлиника №6» и КУ «Стоматологическая поликлиника №10».
– проверка КУ «ГБ №8» по вопросу оказания антирабической помощи населению Киевского района.
– заседание город ской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности с участием главврачей родовспомогательных учреждений.
 

УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА ГОРОДА
(08.06.09 – 12.06.09)
 
Поступило и отработано документов – 52.
Поступило заявлений, жалоб, обращений – 12, по телефону доверия – 3.
Направлено ответов на обращения граждан – 11, по телефону доверия – 1.
Просроченных документов нет.
Подготовлена и сдана в управление экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности информация о плане поступления и расходе денежных средств по форме по состоянию на 10.06.2009г.
Подготовлен и сдан отчет в департамент финансов Одесского городского совета о ходе выполнения Программы развития электротранспорта г.Одессы на 2007-2010 г.г. и городских целевых программ.
Организовано выделение транспорта для доставки инвалидов Киевского и Приморского районов на специализированный пляж и организована перевозка детей инвалидов «Фонд Будущего».
 
Проведены проверки:
- планового выпуска подвижного состава предприятий перевозчиков:
ООО «АТП-15106», ОАО «Югтранс», ООО «Экспресс», ООО «АТП», ООО «Старс Транс»;
- работы автобусов в «обычном» режиме движения на маршрутах 202, 220, 105, 127, 128, 162, 108, 124, 112, 126, 135.
Во исполнение обращения Одесской дистанции пути подготовлен проект распоряжения городского головы о закрытии переезда «Экспортлесовский».
 

ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(08.06.09 – 12.06.09)

1. Перераховано до міського бюджету – 2 398,5 тис. грн., у т.ч.:
- від оренди – 830,0 тис. грн.
- від продажу – 1 568,5 тис. грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 29.

3. Укладено договорів купівлі-продажу – 3.


УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
(08.06.09 – 12.06.09)
 
Виконано:
1. На ділянці від вул. Толбухіна до вул. 12 станції Великого Фонтану виконано роботи:
а) піщаної подушки – 50 м3
б) влаштування основи з щебеню – 50 м3
в) влаштування бортового каменю 400 мп
 
2. Влаштування трамвайних пліт – 300 м2
3. Влаштування асфальтобетону – 4500 м2.
4. Встановлення опор зовнішнього освітлення – 15 шт.
5. Зварювання трамвайних шляху – 500 мп.

Роботи виконуються ТОВ «Росдорстрой», філією «Інфоксводоканал» та ТОВ «Стройгоркомплекс» згідно графіку виконання робіт.
 

КП «СМЭП»
(08.06.09 – 14.06.09)
 
1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 65
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 65
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 47
4. Замена ламп – 69 шт
5. Восстановлено дорожных знаков – (ул. Балковская – ул. Дальницкая 3.34; ул. Манежная – ул. Пишоновская 2.1).
6. Установлено дорожных знаков – 21 шт. (ул. Кордонная – ул. Туристская 3.34; ул. Кордонная – ул. Старицкого «табличка с зеленой стрелкой»; ул. Черновола – ул. М. Арнаутская 5.35.1; ул. Артиллерийская – Люстдорфская дор. 5.16; ул. Левоневского – ул. Курчатова 1.11; 3.29; 5.35.1; 5.35.2).
7. Нанесена дорожная разметка – краска 137,2 м2 ; пластик – 290 м2. (ул. Варненская – школа №100 – зебра; ул. Вильямса №83 – зебра; ул. Щорса – ул. Спартаковская – зебра; ул. Щорса – пл. Независимости – стрелы; ул. 25 Чапаевской див. – ул. Королева – зебра; ул. Ильфа и Петрова – Школа №80 – зебра; ул. Ильфа и Петрова – кафе «Солнечное» - зебра; ул. Ак. Королева – дет. Поликлиника - зебра; ул. Люстдорфская дор. – школа №22 – зебра; ул. 7-я ст. Люстдорфской дор. – зебра; Люстдорфская дор. №157 – зебра; ул. Ак. Королева №56 – зебра; ул. Ак. Королева – стом. Клиника №4 – зебра;).
8. Демонтаж знаков – 6 шт. (ул. Кордонная – ул. Туристская 3.29; ул. Кордонная – ул. Старицкого 5.38, «табличка с зеленой стрелкой»; Тираспольское шоссе – ул. Нескучная 3.29).
9. Рихтовка колонок под знаки – 8 шт. (ул. Софиевская – ул. Ольгиевская; сп. Маринеско – пер. Валиховский; ул. Пастера – пер. Сеченова; пл. Екатерининская).
10. Покраска турникетных ограждений – 16 шт. (ул. Водопроводная – пер. Ватманский).
11. Мойка мостов – 357 м (ул. М. Грушевского – Автовокзал; ул. М. Грушевского – ул. Парковая).
12. Мойка бордюров – 100м (ул. М. Грушевского – Автовокзал).
13. Обслуживание светофорных объектов по заявкам диспетчера с заменой ламп и текущим ремонтом.
14. Замена УК на следующих светофорных объектах: ул. Новосельского – ул. Дворянская; Тираспольское шоссе – ул. 3-я Станционная (КС-1 на УК); ул. В. Стуса – Малиновский суд; Пересыпский мост – сп. Маринеско; пр-т Добровольского – ул. Ген. Бочарова; Адмиральский пр-т – ул. Судостроительная.
15. Ориентирование светофоров, дорожных знаков: ул. Малиновского – ул. Сурикова «Уступить дорогу»; ул. 7-я ст. Б. Фонтана; ул. Черноморского каз-ва – ЗОР; пр-т Добровольского – ул. Кишиневская (2.1); пр-т Шевченко – ул. Армейская; ул. Дальницкая - ул. Бугаевская.
16. Обрезка веток: ул. Краснова – Школа №8; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Гайдара.
17. Подрезка веток: ул. Гайдара – ул. Терешковой; ул. 25 Чапаевской дивизии – ул. Варненская.
18. Установка козырьков: ул. Малиновского – ул. Ефимова.
19. Перезапуск аппаратуры: ул. Толбухина – ул. Чубаевская (КС-16).
20. Замена клемников: пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская.
21. Ремонт коммутации: пр-т Добровольского – ул. Махачкалинская.
22. Натянуты оттяжки: ул. Преображенская – ул. Бунина.
23. Устранение короткого замыкания в контрольном кабеле: ул. Ак. Заболотного – пр-т Добровольского.
24. Закрыта доп. секция: ул. Краснова – Адмиральский пр-т; ул. 7-я ст. Б. Фонтана; ул. Армейская – ул. Сегедская.
25. Зачистка контактов: ул. Малиновского – ул. Спартаковская.
26. Замена контрольного кабеля: ул. Преображенская – ул. Бунина.
27. Замена козырька: ул. Краснова – Адмиральский пр-т.
28. Перенос оттяжки и светофора на другую опору, подвязка кабеля на светофорном объекте: Адмиральский пр-т – ул. Судостроительная.
29. Помыты светофоры, очищены и покрашены металлоконструкции на следующих объектах: Пр-т Шевченко – Аппеляционный суд; пр-т Шевченко – пр-т Гагарина; пр-т Шевченко – ул. Семинарская; Французский б-р – пр-т Гагарина; Французский б-р – инст. Филатова; ул. Черняховского – ул. Говорова; ул. Гайдара – ул. Терешковой; ул. Филатова – ул. Космонавтов; ул. Черняховского – ул. Говорова; ул. Черняховского – ул. Тенистая.
30. Замена, демонтаж светофоров и светофорных экранов в связи с капитальным ремонтом на объекте: ул. Водопроводная – пер. Высокий.
31. Произведен ремонт дорожного контролера типа ДКУ с заменой аппаратуры рканала на объекте ул. Ат. Головатого – ул. Плыгуна.
32. Замена вышедшего из строя желтой светодиодной матрицы на светофорном объекте ул. Мечникова – пер. Высокий.
33. Восстановлены две растяжки, провеска нового кабеля на объекте ул. Бунина – ул. Преображенская.
34. Изменение режима работы на светофорном объекте Фонтанская дор. – Посмитного, в связи с окончанием реконструкции Фонтанской дороги, от 9 ст.Б.Фонтана до 12 ст.Б.Фонтана.
35. Подготовка проектной документации для нового светофорного объекта на пересечении улиц Тираспольская – Кузнечная.
36. Местное обследование перекрестка Торговая – Садовая, на предмет строительства светофорного объекта, изучение технических условий связанные с данным объектом.
37. Обработка информации по ДТП – 11 шт.
38. Мониторинг дорожной ситуации. Архивирование видеоматериалов о ДТП.
39. Перезапуск систем видеонаблюдения.
40. Ремонт устройства отсчета времени.
41. Проверка линии связи на участке ул. Степовая – ул. Мельницкая – ЦУП.
42. Текущий ремонт электронных блоков технических средств регулирования дорожного движения.
 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(08.06.09 – 12.06.09)
 
Участие в работе VIII международной транспортной конференции «Черноморский регион: комплекс транспортных коммуникаций между Европой, Азией и другими континентами».
Участие в работе городской рабочей группы по вопросам погашения задолженности по выплате заработной платы.
Рассмотрено обращение по вопросу предоставления размера тарифов (расчета по оплате) на услуги по содержанию дома и придомовой территории ОСМД «Наш дом», расположенного по адресу: ул. Ивана Франко, 51. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение директора ДП «Компромисс» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Лидерсовский бульвар, 9-А, для ОСМД «Одессит». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение и.о. генерального иректора АО «ЛУКОЙЛ-ОДЕССКИЙ НПЗ» по вопросу внесения изменения в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 25.11.2008 года № 1283 в части изменения наименования предприятия. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Проведение анализа и подготовка аналитического отчета исполнительных органов Одесского городского совета о работе за 2008 год.
Согласование проекта решения исполнительного комитета Одесского городского совета «О результатах аудита состояния выполнения Программы комплексного социально-экономического развития г.Одессы на 2005-2015 годы, утвердженного постановлением Кабинета Министров Украины от 30.11.2004 года №1604".
Подготовлен баланс экономически активного населения города Одессы на 2010 год, который направлен Главному управлению экономики областной государственной администрации. Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Участие в семинаре «Техническое регулирование в Украине: что будет значить реформа для предпринимателей» (11 июня 2009г.).
Проводилась работа с руководителями субъектов хозяйственной деятельности всех форм собственности относительно участия в социально-экономическом развитии города.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств.
 

УПРАВЛІННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ТА ПОГОДЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
(01.01.09 – 12.06.09)
 
Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представників місцевих дозвільних органів – 11198;
- до адміністраторів – 1760.

Кількість виданих документів дозвільного характеру та відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 10644;
- через адміністратора – 1403.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 11424;
- адміністратором – 2044.
 

БЮРО ЭСТЕТИКИ ГОРОДСКОЙ СРЕДЫ И ВНЕШНЕЙ РЕКЛАМЫ
(08.06.09 – 1
2.06.09)
 
• поступивших документов – 161;
• отработанных документов – 37;
• подготовленных ответов на обращения граждан – 3;

• принято заявок :
- на получение разрешений на размещение внешней рекламы – 11;
- на регистрацию технического паспорта вывески – 15;

• установлено приоритетов – 11;

• количество отказов:
- в установлении приоритетов – 3;

• дано заключений о возможности размещения вывески – 16;
• зарегистрировано технических паспортов вывесок – 2;
• принято участий в судебных заседаниях – 3;
• проведена работа с ГИС по делам, которые находятся на исполнении – 5;
• составлено актов проверок и предписаний об устранении недостатков – 30;
• демонтировано рекламных конструкций – 5.
 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(08.06.09 – 14.06.09)
Дата
Что произошло
Принятые меры
08.06.09
 
По адресу: ул. Героев Пограничников, 2 – ветка дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки дерева с проезжей части дороги
10.06.09
 
По адресу: ул. Сегедская, 6/Б, кв.29 – просьба доставить участницу боевых действий в Афганистане в лечебное учреждение с переломом ноги
Дежурная смена оказала помощь по доставке в лечебное учреждение
11.06.09
 
Площадь Греческая – змея на улице города
Дежурная смена отловила змею и передала в Одесский зоопарк
12.06.09
По адресу: ул. Артиллерийская, 1 – кондиционер повис на ослабленном креплении, на уровне 5 этажа
Дежурная смена провела снятие кондиционера. Угроза падения устранена
По адресу: ул. Атамана Головатого, 40/42 – дерево упало на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с тротуара
13.06.09
По адресу: ул. Пушкинская, 64 –обломившаяся ветка дерева грозит падением
Дежурная смена произвела распиловку и уборку обломившейся ветки дерева
По адресу: ул. Канатная, 100, корп. 4 – обломилась ветка дерева и упала на электропровода
Дежурная смена произвела распиловку и уборку обломившейся ветки дерева с линии электропроводов
14.06.09
По адресу: пр-кт Ак. Глушко, 12 – собака упала в люк
Дежурная смена достала собаку из люка
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – котенок залез в вентиляционный канал
Дежурная смена произвела извлечение котенка из вентиляционного канала
Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 296
из них передано:
- в УЖКХ – 17,
- Оказана информационная помощь – 279.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(08.06.09 – 12.06.09)
№№ з/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1.
Першість України серед школярів зі спортивного орієнтування
01-12.06.09
с. Мокриця,
Сумська обл.
2.
Чемпіонат Одеської області
з художньої гімнастики
06.06.09
м. Одеса,
пл. Катерининська, 4/10
3.
Учбово-оздоровчі збори команди з баскетболу
10-20.06.09
смт. Затока,
база-відп. „Примор’я”
4.
Чемпіонат області з велоспорту
13-14.06.09
м. Одеса,
Санаторій „Куяльник”,
Траса здоров’я
5.
Спортивні змагання з регбі
(вища ліга)
13.06.09
м. Одеса,
Стадіон „Політех”
6.
 Першість Одеської області
з чердіденгу
12.06.09
м. Одеса, ОДМУ,
пров. Валіховський
7.
Матчева зустріч з гандболу
12.06.09
м Южний
8.
Кубок України зі скелелазіння (4етап)
12-14.06.09
м. Севастополь
9.
Міжнародний турнір з боксу
09-14.06.09
м. Кузнєцовськ
10.
Чемпіонат України з боксу
08-14.06.09
м Керч
11.
Чемпіонат України з бадмінтону
09-10.06.09
м. Вінниця
12.
Міжнародний турнір
з художньої гімнастики
09-12.06.09
м. Севастополь
 
 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(08.06.09 – 12.06.09)
Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Народознавче свято „Ой, зійди, срібний місяцю, бо Зелена неділя"
10 червня 11.00
Бібліотека-філія № 39 Варненська, 12а
Історична подорож „Подорож у минуле рідного міста"
до 260-річчя Дерібаса
12 червня 11.00
Бібліотека-філія № 21 Посмітного,33
Літературні зустрічі „Кращі книжки року одеських письменників" (В. Гаранін, В. Рутківський, С. Зубко).
15-19 червня 13.00
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька,9
Проект „Адаптація" (Фотографія і живопис)
16 червня 16.00
Міська художня галерея Сабанеєв міст, 3
Година пам'яті „Схиляємо голову низько"
18 червня 12.00
Бібліотека-філія № 24, Фабрична, 1/2
Літературна година „Слово мужності, правди й любові" (22 червня – День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні)
19 червня 10:00
Бібліотека-філія № 30 Французький б-р, 22
Гра духового оркестру Одеського муніципального театру духової музики
 ім. А.О. Саліка
Щосуботи 18.00-19.30
В альтанці міського саду


 

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее