12:43:20   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

О работе исполнительных органов Одесского городского совета

 ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
17.07.06р. – 21.07.06р.

За минулий тиждень заступником голови райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 5 мешканців району, та його заступниками – 40 мешканців району.

Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято на особистому прийомі по консультативним питанням – 40 чоловік.

За звітний період проведено:

1. Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:

18, 20.07.06р. – проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів, а також стихійної торгівлі на території району (вул. Новощепний ряд, Привокзальна площа, Куликове поле);
17-22.07.06р. – проведення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць торгівлі, зазначеної в «Дозволі» кількості торговельного обладнання та займаної площі (вул. Преображенська, вул. Новощепний ряд, вул. Катерининська, вул. Пастера, вул. Троїцька);
17-22.07.06р. – проведення демонтажу:
ПП Ридненко – вул. Старопортофранківська ріг пров. Топольського – 1 кіоск; ПП Колісниченко – вул. Дідріхсона ріг вул. 10 Квітня – 1 кіоск; ПП Бойченко – вул. Старопортофранківська, 75 – торговельна палатка; СПД – вул. Колонтаївська, 1 ріг вул. Старопортофранківської – торговельна палатка.

2. Житлово-комунальний відділ:

17-22.07.06р. – проведення робіт щодо залучення організацій, які розташовані на території Міського саду, з метою приведення фасадів будівель до належного естетичного вигляду.

3. Служба у справах неповнолітніх:

18, 19.07.06р. – участь в проведенні спільної перевірки щодо праці неповнолітніх в Приморському районі, за дорученням прокуратури;
21.07.06р. – участь в спільному рейді щодо попередження бродяжництва серед неповнолітніх в нічний час.

4. Відділ освіти:

18-19.07.06р. – проведення дня здоров'я для дітей дошкільних навчальних закладів «Солнце, воздух и вода - наши лучшие друзья»;
20.07.06р. – проведення екскурсії для дітей дошкільних навчальних закладів на Меморіал Слави 411-ої батареї;
17-22.07.06р. – підготовка закладів освіти до нового навчального року.

5. Управління праці та соціального захисту населення:

17.07.06р. – проведення сумісної перевірки з питань атестації робочих місць за умовами праці та з питань оплати праці (ТОВ „Вторресурси");
18.07.06р. – проведення чергового засідання районної робочої групи з питань забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів всіх рівнів та з питань погашення заборгованості по заробітній платі;
18, 19.07.06р. – проведення перевірки стану дотримання чинного законодавства про працю неповнолітніх сумісно з Прокуратурою Приморського району №Н-21, 405 від 10.07.2006р. (ТОВ „Дельфін VIP"; ТОВ „Острів скарбів");
20.07.06р. – проведення організаційної роботи щодо підбиття попередніх підсумків участі роботодавців району у конкурсі „Кращий роботодавець року" у І півріччі 2006р.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
17.07.06р. – 29.07.06р.


За звітній період проведено:

1. Соціально-економічний розвиток:

18.07.06р. – засідання робочої групи щодо звільнення будівельного майданчику від тимчасової гаражної автостоянки за адресою: вул. Малиновського, 51-55;
19.07.06р. – виїздна нарада щодо розгляду скарги мешканців будинку №22 по вул. Терешковій;
17-22.07.06р. – проведення роботи з підприємствами щодо приведення у належний стан прилеглої території та покосу трави;
17-22.07.06р. – підготовка ТЕП по паркуванням.
Оганізація торгівлі та побутового обслуговування населення:
17-22.07.06р. – проведення рейдів щодо приведення у належний санітарний стан об'єктів торгівлі та прилеглої до них території;
17-22.07.06р. – проведення об'їздів району щодо виявлення стихійної торгівлі.

2. Соціальна сфера:

Службою у справах дітей:
20.07.06р.
– проведення рейду в ході операції «Літо-2006»;

Управлінням праці та соціального захисту населення:
Створено 12 електронних карток, проведено корегування 700 електронних карток.

Відділом субсидій з початку року прийнято 2797 звернення. За наслідками розгляду призначено 440 субсидії.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
Побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району) – 19 особам (133грн.);
- виготовлено окулярів магазином «Оптика» - 1 особі (спонсори району);
- банні - 22 особам (214грн.);
- прання білизни - 12 особам (90грн.);
- ремонт взуття – 2 особам (20грн.).
Забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 665 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран», кафе «Восток» та «Академія» на суму – 12421,45грн.
У відділ по розгляду скарг та звернень громадян, з початку року, надійшло 2970 заяв громадян, у тому числі: за минулий тиждень – 159 звернень.

3. Житлово-комунальне господарство:

Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт водопроводу, каналізації та встановлення водомірів:
- вул. Ген. Петрова, 70;
- вул. Прохорівська, 8;
- вул. Лазарева, 4.
Продовжуються роботи з благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.
Проведено:
20.07.06р. – засідання робочої групи по координації дій щодо забезпечення податкових та інших надходжень в бюджети усіх рівнів;
21.07.06р. – до 13-річчя з дня народження Уточкіна спільно з районною Молодіжною радою проведення спортивних змагань серед молоді району;
17-22.07.06р. – відповідно доручення міського голови проведення перевірки спортивних клубів та федерацій на наявність дозволу щодо надання спортивних послуг та установчих документів;
17-22.07.06р. – спільно з прокуратурою Малиновського району проведення перевірки Інтернет-клубів, ігрових автоматів та більярдних на наявність дозволу щодо надання послуг та установчих документів;
18.07.06р. – проведення конкурсу з виробів з природного матеріалу;
18.07.06р. – проведення конкурсу на швидкісне збирання радіо-конструкторів;
20.07.06р. – проведення гри «Зрозумій мене»;
21.07.06р. – проведення гри «Квіткова галерея».

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
17.07.06р. – 21.07.06р.

 

1. Соціальна сфера:

Управлінням праці та соціального захисту населення надано соціальну допомогу:
1. інвалідам:
- санітарно-курортного лікування – 4,
- пільг – 7,
- встановлення статусу – 4,
- забезпечено візками – 4.
2. нараховано:
- компенсація на продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії за червень (остаточно) - 468 чол./73619грн.
- компенсація на санаторно-курортне лікування дітям потерпілим від ЧК – 60 чол./4045грн.
- зроблений розрахунок компенсації за 2006р.:
На скраплений газ – 5чол./1225грн.,
На тверде паливо – 3чол./368, 66грн.
Сформовані відомості для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги (з урахуванням поштових витрат) 56чол. – 12610грн.
Нарахована своєчасно неотримана щорічна разова грошова допомога ветеранам війни до Дня Перемоги – 88чол./18710грн.

Відділом праці та врегулювання соціально-трудових відносин за тиждень проводилась перевірка ТОВ «Югагротранс» за дорученням прокуратури Київського району. Робота зі списками підприємств-боржників із заробітної плати.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4027 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 3637,29 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".
Всього харчувалось - 461чол./8689, 85грн.
В межах цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 6чол. /36,00 грн.,
- пральні послуги 23чол. (69кг.)/172,50грн.,
- перукарські послуги 10 чол.
Також 135чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 10чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Міська цільова програма з надання дотацій населенню міста Одеси у сфері житлово-комунальних послуг на 2006рік.
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2006 рік:
Дітей-сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі -143 чол.
В т.ч.: дітей-інвалідів - 52 чол.
дітей-сиріт - 91 чол.
Всього на обліку Територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян Київського району за станом на 21.07.2006р. перебуває 4950чол., в т.ч. на надомному обслуговуванні – 1136чол., у вигляді натуральної допомоги – 3814чол.

2. Житлово - комунальна сфера:

Відділом по роботі з населенням приватного сектора за звітний період з 14.07.06р. – 21.07.06р. надійшло 13 скарг від мешканців району, розглянуто 18 скарг. Складено 5 протоколів про адміністративні порушення. Виявлено 3 об'єкта самовільного будівництва. За порушення були вручені приписи.
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю оформлено зміну особистих рахунків – 8 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.
Відділом по роботі з громадськими організаціями та формуваннями проводилось засідання з представниками СОН з питання «Робота комітетів СОН по виконанню вимог Закона України щодо благоустрою населених пунктів».

Організаційні заходи:

Заходи центру зайнятості Київського району м. Одеси:
14.07.06р. – Проведення інформаційних семінарів для безробітних громадян;
19.07.06р. – Проведення семінару для роботодавців.

Відділ культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
18.07.06р.
– Завершення інвентаризації спортивних організацій та клубів, розташованих на території Київського району;
19.07.06р. – Участь у нараді з питань підготовки святкування Дня міста.

Районний відділ освіти та районний методичний кабінет:
18.07.06р. – Конкурсно-розважальна програма «Безпека життєдіяльності дітей» у ЦДЮТ "Еврика".
24.07.06р. – Відвідування бібліотеки ім. Маяковського.
Моделювання корабликів методом оригамі – ЦДЮТ "Еврика".

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
17.07.06р. – 23.07.06р.

 

За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 20 гро¬мадян; прийнято до розгляду 98 письмових звернення.

По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділом житлово-комунального господарства:
Відпрацьовано 51 звернень громадян та організацій. Відпрацьовано 21 звернення громадян по „Телефону довіри".
Проведено засідання адмінкомісії та розглянуто 30 протоколів про адміністративні правопору¬шення.
Ведеться щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках усіх форм власності.
Перевірка санітарного стану і покіс трави на території району.
Координація роботи КП ДЄЗ по підготовки схем прибиральних територій.
Підготовлено 3 пакети документів на знос у Суворовський райсуд.
Обстеження звалища побутових відходів на вул. Тиха кут вул. Нікітіна.
На предмет санітарного стану проведено обстеження прилеглої території і проведення бесіди з керівництвом заводу «Продмаш», дитячого табору «Молода гвардія», слобідського кладовища, дитячого онкологічного диспансеру.


Районною службою у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 9 засіданнях суду. Проведено 6 бесід з неповнолітніми, які скоїли злочини.
12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, призначення опіки, оформлення до школи-інтернату тощо.
За підсумками розгляду звернень громадян, батьків, підлітків обстежені умови проживання 6 сі¬мей. Надано 15 запитів щодо неповнолітніх в різні установи. Зібрано 1 пакет документів на оформлення опіки над неповнолітніми. Підготовлено 1 висновок про позбавлення батьківських прав. Підготовлено 3 розпорядження про влаштування дитини до Будинку дитини. Продовжується інвентаризація житла дітей, яки знаходяться під опікою.
Продовжується збір документів для отримання одноразової допомоги дітям-сиротам та позбав¬лення батьківського піклування.
Надані клопотання для вступу до навчальних закладів 2-м неповнолітнім, які знаходяться під опікою.


 

Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:
 
На протязі тижня
Інвентаризація спортивних клубів,
організацій
18.07.06р.
Показові виступи гуртка Еволюція» (БТЮ)
20-21.07.06р.
Виставка дитячого малюнку
21.07.06р.
Концерт художніх колективів у військовій частині до річниці
заснування частини (Гідропорт)
22-23.07.06р.
Участь вихованців БТЮ у Всеукраїнській першості з
спортивного орієнтування

 

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Перевірені об'єкти торгівлі та побутового обслуговування, зупиночні комплекси, розташовані у мікрорайонах, щодо дотримування ними Правил торгівлі та санітарного стану. Проведена робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих в гід¬ропарку «Лузанівка», щодо дотримування ними Правил торгівлі та санітарного стану. Проведення демонтажу некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, у яких за¬кінчився термін договору оренди окремого, індивідуального майна, що є власністю територіальної громади, згідно рішення Одеської міської ради від 09.06.2006р. №138 «Про демонтаж некапіталь¬них пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі в м. Одесі.».
За незадовільний санітарний стан прилеглої до підприємств торгівлі та побутового обслугову¬вання територій вручено 26 приписів, складено 11 протоколів.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечено продуктовими наборами – 21 чол. на суму 550 грн.;
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 3600 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 84 чол.;
- ремонт взуття – 8 чол;
- отримали курс лікування в денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 968 чол. на суму 3863 грн.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 9631 грн.
Управлінням праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ПП «Сиблес», ТОВ «Енергокомплект», ВАТ «Одесахарчореммаш»", ДП «Мегом», ПП «Волга», ВАТ «Реом».
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання 75 осіб. Призначені субсидії сім'ям – 9. Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 3.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та «Ветеран праці» відповідно 2 та 28. Оброблено 123 звернення для призначення різного виду допомог. Оброблено 186 пакет документів, наданих громадянами пільгового контингенту. Видано тимчасових довідок «Діти-війни» – 310.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(17.07.06г. - 21.07.06г.)


17.07.06г. – Участие в заседании постоянной комиссии по бюджету.
17-21.07.06г. – Проверка гл. эпидемиологом и гл. терапевтом,  совместно с горСЭС городской поликлиники №16 и п/о ГКБ№1 по вопросу «Ход выполнения программы иммунопрофилактики населения г. Одессы на 2005-2006 гг.»
18.07.06г. – участи е зам. Начальника управления по материнству и детству Коган В.М. и гл. педиатра Прокопенко Т.И. во внеочередном аппаратном совещании по случаю регистрации генерализованных септических осложнений у детей в реанимационном отделении род. Дома №5 в управлении здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации.
19.07.06г. – участие главного эпидемиолога Бакала В.К. в заседании штаба при облСЭС по вопросам:
- Иммунопрофилактика против кори, дифтерии, столбняка.
- Обследование лихорадящих больных.
- Проведение обязательных медицинских осмотров.
19.07.06г. – участие главного специалиста по мед. обслуживанию в районах города Савенкова В.А. в штабе по теплу по вопросу сдачи систем центрального отопления в Приморской райадминистрации.
20.07.06г. – проведение аппаратного совещания начальником лечебно-профилактической помощи взрослому населению Гончаренко Н.А., гл. эпидемиологом Бакалом В.К., зав. Эпидемиологическим отделом горСЭС Трищенко О.В. по вопросу: «Своевременность и качество обследование лихорадящих больных» с участием начмедов городских поликлиник.
20.07.06г. – участие в заседании рабочей группы по организации участи г. Одессы во втором этапе тендера УЕФА на право проведения чемпионата Европы 2012 года по футболу гл. специалиста по мед. обслуживанию в районах города Михайлова С.И.
21.07.06г. - участие в совещании зам. начальника управления по обслуживанию и строительству инженерно-строительных систем Акимова А.Г. по вопросу подготовки систем отопления к отопительному сезону 2006г. в Одесском горисполкоме.
21.07.06г. – участие в заседании рабочей группы главного педиатра Прокопенко Т.И. и главного акушер-гинеколога Толмачева В.М. по созданию городских программ: «Внедрение инновационных технологий в службу охраны материнства и детства до 2010г.»


КП «СМЭП»
(17.07.06г – 23.07.06г.)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 38
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 38
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 26
4. Заменено ламп – 323 шт.
5. Нанесена дорожная разметка – 1780 м²
6. Установлено дорожных знаков – 56 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 1 шт.
8. Отрихтовано дорожных знаков – 2 шт.
9. Окрашено светофорных объектов - 20 шт.
10. Установлено светофорных колонок – 3 шт.
11. Ремонт колонок под дорожные знаки – 2 шт.
12. 16.07.06г. – сопровождение машин особой нормы.
13. Установлена новая растяжка и протянут кабель питания на светофорном объекте №22 Б. Арнаутская Канатная.
14. Установлена новая колонка на светофорном объекте №171 Успенская-Александровский проспект в связи со сносом опоры. Светофоры и кабель перенесены на новую светофорную колонку. Объект в работе.
15. Заложено два подземных кабельных канала на Базарной-Успенской. Один канал уничтожен из-за работ «Инфоксводоканала».
16. Установлен на новом основании снятый контроллер на объекте №18 М.Арнаутская-Л.Шмидта, произведена коммутация контрольных кабелей. Объект в работе.
17. Техническое обслуживание и ремонт дорожных контроллеров с заменой блоков, модулей и регулировка плат связи.
18. Ремонт электронных блоков управления дорожных контроллеров, с последующим испытанием их на стенде ДКМ, ДКП.
19. Ремонт блоков питания к дорожным контроллерам.
20. Профилактическое обслуживание кабельных участков линий связи и телеобзора (согласно графика).
21. Шеф-монтаж в рамках проекта «Безопасный город».
22. Исследование канализации ТТС возле здания Облсофпроф на предмет подкладки кабеля.
23. Изготовление кронштейна и хомутов для установки системы телевидения у здания Облсофпроф.
24. Подготовка к проведению тендера (запроса ценовых предложений) на закупку дорожных знаков
25. Подготовка к проведению запроса ценовых предложений на закупку светофорных объектов.
26. Расчет и изменение режима работы на светофорном объекте №68 Ат. Головатого - Петренко, для устранения заторов по направлению с пос. Котовского. Внесены соответствующие изменения в базу данных ЦУП и техническую документацию.
27. Программирование и перепрошивка ППЗУ для ДКМ-П, на светофорном объекте №22 Канатная-Б.Арнаутская.
28. Разработка схем подземных коммуникаций на светофорных объектах Фонтанская дор. – пер.Экономический, 5 ст. Б. Фонтана, Фонтанская дор – Чубаевская, Фонтанская дор. – Каманина.
29. Работа совместно со специалистами НПП «Система+Сервис» (в телефонном режиме) по выявлению неисправностей радиосвязи на светофорных объектах, построенных на оборудовании «КомКон» Харьковского производства: Успенская-Канатная; Успенская-Осипова; Успенская-Александровский проспект; Успенская-Преображенская.
30. Работа по разработке технической документации для светофорных объектов в рамках реконструкции ул. Преображенская.
31. Разрабатывается система базы данных для учета статистических данных ДТП.
Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.

 

 

ПРЕДСТАВНИЦТВО
ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(13.07.06г. – 20.07.06г.)

 


1. Перераховано до міського бюджету - 2 951 423,30 грн., в тому числі:
- від приватизації – 71 371,41 грн.,
- від відчуження – 1680 051,89 грн.,
- від оренди – 1 200 000,00 грн.
2. Укладено та продовжено договорів оренди – 8;
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 4.


УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА
(17.07.06г. – 21.07.06г.)

1. Підготовлено інформацію про фінансування інженерних мереж Суспільного кварталу ж/м Таїрово, ж/м Котовського, ж/м Південний "Д" станом на 10.07.06.
2. Підготовлено договори про співпрацю у будівництві паркінгів:
- вул. Ак. Заболотного, 28-а;
- вул. 25-ї Чап. дівізії, 2;
- вул. Марсельська, 27-а.
3. Підготовлено та направлено до Держказначейства довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2006р. та довідки про зміни помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету на 2006р. за кодом 150201 «Збереження, розвиток, реконструкція та реставрація пам’яток історії та культури» та за кодом 010116 «Органи місцевого самоврядування».
4. Підготовлено і направлено і управління фінансів Одеської міської ради проект розрахункової потреби на 2007 рік за КФКВ 010116 по УКБ.
5. Підготовлено та направлено інформацію до управління економіки та розвитку промислового і морегосподарського комплексу станом на 01.07.06р. про хід виконання рішення Одеської міської ради № 3156-IV від 11.10.04р. "Про затвердження Основних напрямів соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005-2015рр.".
6. Проведена робоча комісія з прийняття в експлуатацію жилого будинку №6 (буд.) по вул. Тополева суспільного кварталу ж/м Таїрово.
7. Прийнято громадян на особистому прийомі - 11 чол.
8. Погоджено райадміністраціям, підприємствам, закладам та організаціям розподіл житлової площі у відповідності до діючого житлового законодавства - 12.
9. Розглянуто 18 заяв та листів громадян, 15 звернень підприємств, установ та організацій.
10. Виділено квартир - 9.
11. Відповіді на листи та поточна робота.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
(18.07.06г. – 24.07.06г.)

 
1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 27-ми объектах:
ул. Коблевская № 26, № 19, ул. Садиковская № 40, ул. Жуковского № 45, ул. Б. Арнаутская № 49, ул. Пастера № 32, ул. Еврейская № 4-а, ул. Садовая № 5, № 7, ул. Нежинская № 64, № 66, ул. Малиновского № 41, ул. Бабеля № 27, ул. Балковская № 126, ул. Малая Арнаутская № 92, ул. Мечникова № 14, пр. Гагарина № 16/1, Ак. Глушко № 16, ул. Черноморского казачества № 9, Николаевская дорога № 307, Королева № 85/2, пер. Интернациональный № 3, Ак. Глушко №№ 30/1, 17, ул. Рекордная № 68, Гер. Пограничников, 3, Тенистая, 10.


2. По состоянию на 24.07.06г. уровень сбора квартплаты составил 110,0%, сбор платы за водопотребление – 75,3%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу произведен снос 64-х деревьев и санитарная обрезка 34-х деревьев. Работы проводились по дор. Овидиопольской, пр-ту. Шевченко, п. Победы, дор. Фонтанской, ул. Судостроительной.


4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 138-ми бродячих собак.


5. КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю проведена замена 54-х светильников на мкр. Южный-Б, мкр. Таирова, ул. Обнорского, ул. Костанди, ул. Проселочной.
Была проведена окраска 14-ти кронштейнов и опор на ул. Парковая, ул. Жуковского, ул. Торговая.
6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-, энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
7. Осуществлялся контроль за ходом выполнения мероприятий по подготовке жилищно-коммунального хозяйства к работе в осенне-зимний период 2006-2007г.г. и санитарным состоянием территории города.
8. Подготовка материалов и проекта решения исполкома Одесского горсовета «О ходе выполнения решения исполкома Одесского горсовета от 09.06.06г. №170 «О подготовке жилищно-коммунального хозяйства города к работе в осенне-зимний период 2006-2007гг.»

 

 

КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(17.07.06г. – 23.07.06г.)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 284 ед., в т.ч.:
- по трамваю - 160 ед.
- по троллейбусу - 124 ед.
в выходные дни в количестве 218 ед., в т.ч.
- по трамваю - 131 ед.
- по троллейбусу - 87 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 443,1 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов - 430,8 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов - 10,8 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а - 3,3 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 6 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 7 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 156 вагонов,
- троллейбус – 158 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


ГОРОДСКАЯ СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ НА ОПЕРАТИВНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(17.07.06г. -23.07.06г.
)

 

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
 
 
 
 
 
17.07.06г.
Хладокомбинат
(ул. Мечникова, 15) –
необходимо изъять ртуть
Дежурная смена изъяла 3кг ртути
По адресу: ул. Пушкинская, 39 – захлопнулась входная дверь
Дежурная смена произвела вскрытие двери квартиры пенсионерки.
Обнаружено большое количество боеприпасов (Приморский бульвар, 1)
Дежурная смена произвела изъятие патронов тридцать девять ед. калибром 7,62мм и один 45мм снаряд времён ВОВ.
 
 
18.07.06г.
 По адресу: Приморский бульвар, 1 (возле Воронцовского дворца) – найдены боеприпасы
 
Дежурная смена прибыла на место проведения земляных работ, обнаружила и изъяла патроны 7,62мм – 58 единиц гильзы 7, 62мм – 82 единицы времён ВОВ
 
20.06.06г.
Необходимость проведения замеров на наличие отравляющих веществ
(ДЮСШ № 5) – ул. Комарова, 4а
Дежурная смена произвела замеры: отравляющих веществ не обнаружено, радиационный фон в пределах нормы
 
 
 
21.07.06г.
По адресу: ул. Ак. Заболотного, 50 – обнаружен снаряд времён ВОВ
Дежурная смена изъяла и обезвредила один 76мм арт. снаряд времён ВОВ
По адресу: ул. Суперфосфатная, 23 – обнаружен артиллерийский снаряд времён ВОВ
Дежурная смена изъяла и обезвредила один 76мм арт. снаряд времён ВОВ
Французский бульвар, 11 а  – разбит бытовой медицинский ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути и димеркуризацию помещения.
 
22.07.06г.
Французский бульвар, 11 а – разлив ртути
Дежурная смена прибыла на место. Произвела сбор ртути и димеркуризацию места разлива.


Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 262
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- оказана информационная помощь –219,
- в КП «Зелентрест» – 4,
- в Общество защиты животных – 5,
- Ртуть – 5,
- ДТП – 4,
- ВОП – 5.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ГОРОДА И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(17.07.2006г. – 21.07.2006г
.)

За указанный период в Управление ИЗТГ и РП поступило 40 обращений граждан и организаций по вопросам строительства новых и узаконения существующих зданий и сооружений.
За истекший период согласовано 29 проектов строительства зданий и сооружений, на участках, имеющих влияние опасных инженерно-геологических процессов.
18.07.2006г. – Обследование участка побережья от пляжа «Отрада» до пляжа сан. им. Чкалова;
20.06.2006г. – Обследование участка побережья в районе траверсов № 18 – 18а мыс Б. Фонтан.


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(17.07.06г. – 23.07.06г
.)

- Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.03г. №519 «Об утверждении Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
19.07.06г. – проведена повторная проверка отеля «Морской» по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.03г. № 519;
19.07.06г. - осуществлена проверка рынка «Новый» по протоколу поручений специалистами отдела по работе с рынками;
21.07.06г. - осуществлена проверка рынка «Староконный», на основании поступившей жалобы специалистами отдела по работе с рынками;
- Подготовка проектов решений исполнительного комитета Одесского городского совета на основании протоколов поручений от 09.01.06г., 03.05.06г.;
- Производится инвентаризация торговых мест на рынках города;
- За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 178, принято на рассмотрение – 141. Выдано разрешений на эксплуатацию – 156, принято на рассмотрение – 84. Сумма местного сбора составила – 18750грн.;
- Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 14, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 107543грн.;
- Согласно решениям исполнительного комитета Одесского городского совета сотрудниками отдела разрешений и согласований совместно с инспекцией ГАСК было демонтировано 13 объектов.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ
(17.07.06г. – 21.07.06г.)


1. Готовится к вынесению на рассмотрение исполнительного комитета Одесского городского совета Концепция «Охрана атмосферного воздуха в Одессе на период до 2010 года».


2. Готовится проект решения городского совета о проведении экологической экспертизы ретрансляционных радиотелефонных антенн на территории г. Одессы.


3. Заключены договора с победителями на лучший социальный проект, в соответствии с распоряжением от 04.04.06 № 299-01р ими признаны общественное объединение «Жінки за довкілля”, Одесское региональное отделение Ассоциации городов Украины и громад, Одесское отделение Национального экологического центра Украины. Общая сумма, выделяемая этим организациям, составит 40 тыс. грн.


4. Завершены работы по мониторингу экологического состояния природных лечебных и рекреационно-оздоровительных ресурсов акватории и прибрежной территории Куяльницкого лимана, проводимые по заказу управления экологической безопасности в соответствии с распоряжением городского головы от 28.09.2004г. № 1326-01р физико-химическим институтом защиты окружающей среды и человека. Отчет, представленный сотрудниками института, может служить основанием для придания Куяльнику статуса курорта Государственного значения.


5. Специалистами отдела экологического контроля управления проведены проверки соблюдения природоохранного законодательства на следующих предприятиях:
- ООО «ЗАРС» по ул. Довженко, 4, составлен акт о нарушении природоохранного законодательства и протокол;
- ООО «Ваша кухня» по ул. Дальницкая, 25, составлен акт о нарушении природоохранного законодательства.


6. Сотрудники управления принимают участие в работе комиссии по разработке Правил содержания животных в г. Одессе. Подготовлены и переданы на согласования предложения и дополнения к Правилам председателю комиссии, начальнику УЖКХ Н.В.Рубле.


7. Подготовлен проект решения горсовета «Об утверждении Порядка сноса зеленых насаждений в г. Одессе», который будет вынесен на рассмотрение сессии после утверждения Порядка сноса зеленых насаждений Кабинетом Министров Украины.



УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(17.07.06р. – 21.07.06р.)

 

Назва заходу
Дата та місце
проведення
Кн. виставка. 160 років від дня народження
М.М. Миклухо-Маклая, рос. вченого, етнографа, мандрівника
17.07.06р.
Бібліотека-філія № 32
Година спілкування „Діти і квіти - окраса життя"
17, 18.07.06р.
Бібліотека-філія № 24
Родинне свято „Від серця до серця хай йде доброта"
17.07.06р.
Бібліотека-філія № 39
Година моральності „Щоб на землі не було зла...": Д.Троєпольський „Білий Бім Чорне Вухо"
17.07.06р.
Бібліотека-філія № 46
Кн. виставка. 195 років від дня народження У. Теккерея, англійського письменника
18.07.06р.
Бібліотека-філія № 32
Арт - досьє „Портретна галерея Рембрандта"
18.07.06р.
ЦБ ім. А. Гайдара
Ігри для спритних і кмітливих „Як ми вміємо веселитися: українські народні ігри, забави" (притулок 2)
19.07.06р.
Бібліотека-філія № 36
Вікторина „Із вогнем погані жарти -жартувати з ним не варто"
20.07.06р.
ЦБ ім. А.Гайдара
Година творчості „Поет і прозаїк С.Баруздін": до 80-річчя з дня народження
20.07.06р.
Бібліотека-філія № 11
Літературна мандрівка для дошкільників „На загадковому зорельоті"
20.07.06р.
Бібліотека-філія № 48

 
 
 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ

(24.07.06р. - 30.07.06р.)
 

Зміст заходу
Дата, час, місце
проведення
 
1
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- підготовка актів гідравлічних випробувань опалювальних систем;
- оздоровлення учнів;
- реєстрації комунальних позашкільних навчальних закладів
25.07.06р.
 
2
Міжнародний турнір з гандболу
Збірні команди України, Білорусі, Молдови
26-30.07.06р.
м. Іллічівськ
3
Класифікаційні змагання з греблі
Учні ДЮСШ №6 (новачки)
 (новачки)30.07.06р.
Водна станція
Сухий лиман
4
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР
Протягом тижня

 

Бюллетень подготовлен управлением информации

Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее