01:22:49   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 8 мешканців району (07.08.2006 p., з 11.00 до 12.00), та його заступниками - 35 мешканців району.

Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято на особистому прийомі по консультативним питанням - 36 чоловік.

За звітний період проведено :
1. Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення.
- 07.08, 10.08.06 - проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів, а також стихійної торгівлі на території району за наступними адресами:
Старокінний ринок, вул. Торгова, вул. Коблевська, вул. Старопортофранхівська, Привокзальна площа, Старосінна площа, Куликове поле;
- 07-12.08.06 – проведення перевірки законності розташування бахчових колодязів, розташованих на території району (дотримання належного зовнішнього вигляду);
- 09.08.06 – проведення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності на відповідність місць торгівлі, зазначеної в «Дозволі» кількості торговельного обладнання та займаної площі;
- 07-12.08.06 – проведення демонтажу: ПП Мозжерін (кіоск) - вул. Пантелеймонівська, 116; ПП Гончарук (кіоск) - вул.Преображенська/ пров. Книжний; ПП Войтенко (кіоск) - вул. Довженко; ПП Юзва (трейлер) - вул. Довженко; ПП Колесник (кіоск) - вул. Канатна/пров. Матросова; ДП «Прес-служба» - вул. Преображенська, 62; ПП Даньшов (кіоск)- вул. Тираспольська/ вул. Преображенська.


2. Відділ житлово - комунального господарства та будівництва.
- 07-11.08.06 – проведення робіт щодо ремонту квартири інваліда І групи Михайлова I.I. (вул. Черняховського, 16) за рахунок коштів поточного ремонту;
- 07- 11.08.06 – відремонтована квартира після пожежі за рахунок бюджетних коштів за адресою: просп. Шевченка, 10/7, кв.2.


3. Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури.
- 07-11.08.06 – організація заходів щодо відвідування дітьми пільгового контингенту кінотеатру;
- 07-11.08.06 – організація та підготовка інформації щодо оздоровлення дітей пільгового контингенту під час літніх канікул;
- 07-11.08.06 – організація заходів до святкування Дня міста, а саме огляд території та стан її готовності до проведення виставки квітів;
- 09-11.08.06 – підведення підсумків щодо інвентаризації спортивних клубів та об'єктів, розташованих на території району.


4. Служба у справах неповнолітніх.
- 08,09,11.08.06 – проведення перевірки умов проживання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях;
- 10.08.06 – проведення районного рейду щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх.


5. Відділ освіти.
- 07-11.08.06 – підготовка закладів освіти до нового навчального року;
- 08.08.06 – (заїзд) -оздоровлення учнів пільгового контингенту закладів освіти у заміських таборах "Юний гагарінець", "Антарктика";
- 07-11.08.06 – проведення регіональної операції „Літо".

 

Управління праці та соціального захисту населення.
- 07.08.06 – проведено перевірку стану дотримання чинного законодавства про працю неповнолітніх та виконання розпорядження
Приморської райадміністрації №3559 від 06.12.2005р. (ЗАО «Одесавинпром»).
- 09.08.06 – в приміщенні райадміністрації було проведено чергове засідання районної координаційний ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, а саме: призначення житлових субсидій, аналіз матеріального становища громадян.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


За звітній період проведено:

1. Соціальна сфера.
Службою у справах дітей
проведено:
- 11.08.06 - рейд в ході операції «Літо - 2006»;
- 08.08.06 – прийняття участі у апаратній нараді у міській службі у справах дітей щодо підготовки дітей для влаштування до дитячого будинку „Перлинка”.
- На протязі тижня перевірено 31 особа, яка знаходиться на обліку у наркологічному кабінеті, з алкоголізму, які мають неповнолітніх дітей.

Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 3 електронних картки, проведено корегування 660 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 218 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Станом на 11.08.2006р. зареєстровано 23513 осіб, яким встановлено статус „Дитина війни”.
Відділом субсидій з початку року прийнято 2844 звернення. За наслідками розгляду призначено 446 субсидій, відмовлено по 96 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано: 
побутові та медичні послуги:
- перукарські (7 перукарень району) - 21 особа (147,00 грн.); 
- виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 2 особам на суму 31 грн. (спонсори району);
- медикаменти (аптека „Акс”) – 1 особам на суму 10,00 грн.
- банні – 29 особам (261,00 грн.);
- прання білизни – 17 особам (127,50 грн.);
- ремонт взуття – 4 особам (40,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 675 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 12723,75 грн.
- Надана одноразова матеріальна допомога 33 ветеранам ВВВ, учасникам оборони м.Одеси на суму 9900 грн.

У відділ по розгляду скарг та звернень громадян, з початку року, надійшло 3348 заяв громадян, у тому числі: за минулий тиждень – 194 звернень, на особистому прийомі керівництва райадміністрації звернулось 259 громадянина з 310 заявами.

2. Житлово-комунальне господарство.
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення :
- проведено ремонт водопроводу та каналізації: 
- вул. Дальницька, 40; 
- вул. Прохорівська, 43.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
-   10.08.06 – демонтаж 12 об’єктів дрібно-роздрібної торговельної мережі по вул.. Ак.Філатова, 41;
10.08.06 – у приміщенні бібліотеки-філії № 39 проведений диспут „Молодь - рушійна сила змін” до Міжнародного Дня молоді.
- 11.08.06 –  проведено засідання районної комісії з перевірки гуртожитків учбових закладів, розташованих на території району по підготовці до нового 2006-2007 навчального року.
-   08.08.06 – проведена робоча нарада з підрядниками, керівником бару „Фламінго” та автопарковки щодо благоустрою парковочного карману і проведенню робіт з благоустрою прилеглої території.
- 09.08.06 – проведена робота з керівництвом селекційно-генетичного інституту по погашенню заборгованості по сплаті за спожиту електроенергію.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


Соціальна сфера.

За період з 07.08.2006 р. по 11.08.2006 р. управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. інвалідам:
- санітарно-курортного лікування - 6
- пільг - 11
- встановлення статусу - 82
- ІВВ-2
- УВ-1
- СПВ-7
- ДВ-70
- ЖНП-2
- забезпечено візками - 1
2. нарахована:
- компенсація на оздоровлення дітям постраждалим від ЧК 2006р.
- 4 чол.
- одноразова компенсація по втраті годувальника - 2 чол.
- компенсація по інвалідності - 1 чол.


Відділом праці та врегулювання соціально-трудових відносин - проводилась перевірка Одеського будинку-інтернату за скаргою. Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.


В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3945 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 3563,22 грн.


Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік". Всього харчувалось - 633 чол. /8998,99 грн.


В межах цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 3 чол. /18,00 грн.
- пральні послуги 12 чол. (36 кг)/ 90,00.
- перукарські послуги 10 чол.

Також 153 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 3 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.


Міська цільова програма з надання дотацій населенню міста Одеси у сфері житлово-комунальних послуг на 2006рік.
Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2006 рік
Дітей-сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі -141 чол.
В т.ч. дітей-інвалідів - 51 чол.
дітей-сиріт -90 чол.


Всього на обліку Територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян Київського району за станом на 07.08.2006р. - перебуває 4937 чол., в т.ч. на надомному обслуговуванні - 1131 чол., у вигляді натуральної допомоги - 3806 чол.


Житлово - комунальна сфера.
Відділом по роботі з населенням приватного сектора за період з 07.08.2006р.-11.08.2006р. надійшло 16 скарг від мешканців району, розглянуто 15 скарг. Складено 5 протоколів про адміністративні порушення. Виявлено 3 об'єктів самовільного будівництва. За порушення були вручені приписи. Відділом обліку та розподілу жигла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) - 3 громадян; оформлено зміну особистих рахунків -9 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 11 громадян.
Організаційні заходи.


Заходи центру зайнятості Київського району м. Одеси

з/п
Зміст заходу
Строки виконання
Відповідальний
1.
Проведення інформаційного   семінару для безробітних громадян. (Інформування   присутніх про ринок праці, права та обов'язки       безробітних, можливість   навчання   за спеціальностями,           які користуються попитом на ринку праці)
07.08.2006р.
Спеціалісти центру зайнятості
2.
Проведення семінару спільно з представниками ПФ
09.08.2006р.
Спеціалісти центру зайнятості

 

Відділом культури, сім'ї, молоді та фізичної культури за період було проведено:

з/п
Зміст заходу
Строки виконання
Відповідальний
1.
Проведення зустрічі з представниками фірми "Свято кожний день" щодо організації святкових заходів з нагоди святкування Дня міста
07.08.2006р.
приміщення райадміністрації
Козуб С.А.
2.
Проведення інспекції об'єктів культури ЦБС №41,22 щодо готовності системи ЦО до опалювального сезону
08.08.2006р.
Козуб С.А.

 

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 15 громадян; прийнято до розгляду 85 письмових звернень.


По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 22 відповіді на звернення громадян. Підготовлено 12 відповідей на звернення підприємств. Проведена перевірка санітарного стану на території району. Укладено 4 договори по наданню послуг по паркові автотранспорту, проведено роботу по організації парковки по вул. Ген. Бочарова.
Проведено підготовку інформації до Управління транспортного контролю про наявність та санітарний стан парковок.
Проведено щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлений звіт по благоустрою району до 15-ї річниці незалежності України. Підготовлений звіт про вивіз ТПВ (сміття) за період з 07.08 по 11.08. 06 р.
Проведено підготовку звітів по підготовці житлово-комунального господарства району до роботи в зимовий період 2006 - 2007 p.p.
Проведено контроль надходжень комунальних платежів, звірка з „Північним РЄМ" на підставі актів КП ДЕЗ.
Проведений штаб по підготовці об'єктів відомчого житлового фонду до опалювального сезону 2006 -2007 p.p.
Прийняті в експлуатацію автозаправні комплекси № 16 - 18 з автомийкою по вул. Грушевського, 30, житловий будинок по вул. Грибоедова, 11. Прийнято в експлуатацію житловий будинок по вул. Грібоєдова, 11.
Проведено комісійне обстеження квартири №29 по вул. Балківській у зв'язку із зверненням гр. Трескальової О. В. до міського голови.
Проведено комісійне обстеження квартири №55 по вул. Ак. Заболотного у зв'язку із зверненням гр. Кузиной М.М. до міського голови. Розглянуто 37 протоколів з адміністративних правопорушень.


Районною службою у справах дітей:
Спеціалісти служби прийняли участь у 8-ми засіданнях суду.
Надані консультації 8 громадянам з питань соціального захисту неповнолітніх.
Направлено 18 запитів до різних установ.
Підготовлено 2 пакети документів про призначення опіки над неповнолітніми.
Підготовлені 6 анкет на дітей для постановки на регіональний облік.
Обстежено 3 неблагополучні сім'ї.
Підготовлено 5 розпоряджень про переведення дітей до дитячого будинку.
Отримали 4 консультації в органах РАЦС про реєстрацію дітей.
Прийняли участь семінарі з питань усиновлення.


Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури:

07.08.06 – Проведено виставку „Великий портретист Катеринінської доби ". До 1000-річчя з дня народження укр. художника Л.І.Левицького;
09.08.06 – Турнір з шашок на базі БТЮ;
10.08.06 – Проведено пізнавально-розважальну програму «Подорож у казку» на базі БТЮ;
11.08.06 – Проведено конкурс на краще лялькове вбрання;
07.08.06 – Організовано екскурсію гуртківців Будинку творчості юних до Археологічного музею.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення :
Проведені рейди-перевірки з боротьби зі стихійною торгівлею в районі.
Проведена робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування розташованих в гідропарку „Лузанівка", щодо дотримання правил торгівлі.
Проведено демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі, у яких закінчився термін договору оренди окремого, індивідуально визначеного майна, що є власністю територіальної громади, згідно рішення Одеської міської радим від 09.06.2006р. № 138 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м. Одесі". .Проведена робота з керівниками торгових павільонів, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та санітарного стану.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території підприємствам торгівлі та побутового обслуговування було вручено 13 приписів, складено 8 протоколів.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних  громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
• забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру - 505 чол. на суму 8377 грн.;
• банні, пральні, перукарські послуги - 84 чол.;
• ремонт взуття - 9 чол.;
• ремонт та виготовлення окулярів - 3 чол.;
• отримали курс лікування в денному стаціонарі з гарячим харчуванням - 22 чол.;
• надано безкоштовні ліки від аптек району - 9 чол.
• вручено матеріальну допомогу на дому ветеранам ВВВ учасникам оборони м. Одеси Суворовського району - 14 чол. на суму 4200 грн.;
• надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом - 541 чол. на суму 2171.50 грн.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 16619.70 грн.


Управлінням праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ПП „Аква-Контакт", МКП КВФ „Експолитон ЛТД", ТОВ Газбудмонтаж", ВАТ „Одеська ТЕЦ", Техно-Сервіс „Альсіона", ТОВ „Грегорі Арбер", ВКФ „Вибір", Обласна клінічна лікарня.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб - 224.
Призначені субсидії сім'ям -5.
Видано тимчасових довідок „Діти - війни" - 139.
Видано посвідчень „Ветеран війни" та „Ветеран праці" -  відповідно 12 та 50.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів - 4.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни - 5.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни - 2.
Оброблено 123 звернення для призначення різного виду допомог.
Оброблено 92 пакета документів,наданих громадянами пільгового контингенту.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


07.08.06
– выступление в СМИ начальника управления здравоохранения по вопросу развития семейной медицины в г. Одессе.
– проверка п/о ГКБ № 1 по вопросу «Ход выполнения Национальной программы профилактики и лечения артериальной гипертензии».


08.08.06 – проверка поликлиники № 16 по вопросу учета, хранения и оборота наркотических препаратов.


09.08.06
– семинар по вопросу взаимодействия акушерско-гинекологической службы с поликлиническими службами.
– заседание городского ЛКК по вопросу оказания медицинской помощи больным Р. и Б.
– практическое занятие по холере.


10.08.06 – участие начальника управления в комиссии по бюджету.
– проверка ГКБ №8 по вопросу «Ход выполнения Национальной программы профилактики и лечения артериальной гипертензии».
– заседание городского ЛКК по рассмотрению случаев ранней неонатальной смертности.


11.08.06 – участие в заседании комиссии в делах альтернативной службы Киевского района.


КП «СМЭП»
(07.08.06 – 13.08.06)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 15
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 15
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 30
4. Заменено ламп – 267 шт.
5. Замена кабеля – 210 м
6. Нанесена дорожная разметка – 500 м²
7. Установлено дорожных знаков – 12 шт.
8. Ремонт колонок под дорожные знаки – 22 шт.
9. Покрашено светофорных объектов – 5 ед.
10. Окрашено светофорных колонок под знаки – 23 шт.
11. Работы по переносу растяжки с кабелем на светофорном объекте №21 Белинского – Б.Арнаутская (новая опора).
12. Ришельевская – Б.Арнаутская – выровнена колонка и укреплен фундамент к светофорной колонке в связи с дорожно-транспортным происшествием.
13. Демонтаж пешеходного светофора на объекте №26 Б.Арнаутская – Екатерининская в связи с установкой новой опоры.
14. Перенос растяжки с кабелем и демонтаж ТСРД на объекте №27 Б.Арнаутская – Александровский проспект в связи с установкой новой опоры.
15. Ремонт контроллеров на объекте №13 М.Арнаутская – Преображенская, №73 Б.Хмельницкого – Мясоедовская, №2 М.Грушевского – Братьев Поджио, №36 Овидиопольская дорога – Аэропорт.
16. Подготовка системы видеонаблюдения к установке на здании ЖД-вокзала.
17. Ремонт центрального управляющего пункта (выход из координации группы светофорных объектов по радиосвязи).
18. Работы по определению причин выхода из координации объектов №38 Пушкинская – Успенская,№39 Пушкинская – Троицкая,№40 Пушкинская – Еврейская,№41 Пушкинская – Жуковского,№42 Пушкинская – Бунина,№43 Пушкинская – Греческая прозвонка кабеля связи и определение места обрыва.
19. Плановые работы по отладке системы видеонаблюдения на перекрестке Решильевская – Б.Арнаутская: изменение ракурса видеокамер.
20. Ремонт и наладка блоков ДКМ: плат переключения светофорных сигналов, плат силовых тиристоров, плат связи.
21. Ремонт, наладка и настройка блоков ДКП: модули ключей, модули интерфейса, модули процессора.
22. Подготовка к проведению тендеров (открытых торгов) на закупку краски дорожной и бензина.
23. Работа по обследованию 5-й станции Б.Фонтана на предмет расстановки оборудования, дорожных знаков и наличие разметки в связи с реконструкцией данного объекта, с выездом на место.
24. Расчет оптимального значения и структуры пешеходных интервалов (пофазный разъезд) для объекта по улице Преображенской – Новощепной ряд.
25. Подбор оборудования для светофорных объектов в рамках реконструкции Фонтанской дороги.
26. Работа по обновлению и настройке рабочей версии «Merega», для бухгалтерии.
27. Разработка системы базы данных для учета статистических данных
дорожно-транспортных происшествий.
28. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(07.08.06 – 13.08.06)


1. Направлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства на решение комиссии по вопросам техногенно-экологической безопасности и чрезвычайных ситуаций Одесской областной государственной администрации от 30.06.2006 года № 15/4 «Об улучшении состояния хозяйственно-питьевого водоснабжения и очистки хозяйственно-бытовых стоков населенных пунктов Одесской области».
2. В адрес полка патрульно-постовой службы милиции МВД Украины направлен ответ по вопросу применения норм и тарифов на услуги теплоснабжения, водоснабжения и водоотведения при расчете оплаты за проживание в общежитиях.
3. Проведено совещание с участием представителей КП «Одессатеплоэнерго», КП «Одестеплокоммунэнерго» и других теплоснабжающих организаций города по вопросу применения Порядка формирования тарифов на производство, транспортировку, поставку тепловой энергии и услуги централизованного отопления и поставки горячей воды, утвержденного Постановлением КМУ от 10.07.2006 года № 955.
4. С представителями управления жилищно-коммунального хозяйства, юридического управления, управления земельных ресурсов, районных администраций проведено совещание по вопросу реализации Порядка формирования тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий, утвержденного Постановлением КМУ от 12.07.2005 года № 560.
5. На 11.08.06г. зарегистрировано 715 заявления от субъектов хозяйствования на получение разрешительных и согласовательных документов, выдано 456 разрешений и согласований на право начала их деятельности.
6. На выполнение п. 1.2 распоряжения городского головы от 03.02.05г. №124-01р. «О проведении исследований общественного мнения и активизации работы по информированию населения о деятельности органов местного самоуправления в 2005 году» подготовлен Муниципальный регистр г.Одессы за 2005 год (для сборника «Основные социально-экономические показатели города - членов Ассоциации городов Украины и громад за 2005 год»).
7. Продолжается работа по разработке проекта Программы развития и поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2007-2008г.г.
8. На имя первого заместителя Одесского городского головы Ворохаева А. И. подготовлена и направлена пояснительная записка об изменениях и дополнениях к решению Одесского городского совета от 28.01.05г. №3517-IV
«Об утверждении Программы развития и поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2005-2006г.г.»
9. Подготовлен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета «О предоставлении предложений Одесскому городскому совету в части внесения изменений и дополнений к решению Одесского городского совета от 28.01.05г. №3517-IV «Об утверждении Программы развития и поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2005-2006г.г.».


УПРАВЛЕНИЕ
РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(07.08.06 – 13.08.06)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.03г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• 09.08.2006г. проверка рынка «Привоз» согласно решению городской комиссии по вопросам ТЭБ и ЧС от 13.04.2006г. №6;
• Проводится инвентаризация торговых мест на рынках города;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг - 143, принято на рассмотрение - 141. Выдано разрешений на эксплуатацию - 113, принято на рассмотрение - 89. Сумма местного сбора составила - 14810грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия - 20, поступило средств в
местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады
(твердое покрытие) - 76156грн.;
• Согласно решениям исполнительного комитета Одесского городского совета сотрудниками отдела разрешений и согласований совместно с инспекцией ГАСК было демонтировано 6 объектов по адресам. ул. Преображенская,62; ул. Канатная угол ул. Матросов; ул. Ак.Филатова угол ул.Гайдара; ул. Матросова угол пр-т Шевченко; ул.Черняховского, 1; ул.Черняховского,20.


ПРЕДСТАВНИЦТВО
ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(03.08.06 – 10.08.06)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 062 744,50 грн., у тому числі:
- від відчуження – 1 026 431,71 грн.,
- від приватизації – 886 312,79 грн.,
- від оренди – 150 000,00 грн.
2. Укладено та продовжено договорів оренди – 16
3. Укладено договорів купівлі-продажу – 4

 

УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА
(07.08.06 – 13.08.06)


1. Передано на баланс комунальному підприємству (КП "Електричні мережі" зовнішнього освітлення "Одескміськсвітло" трансформаторну підстанцію № 2 (буд), розташовану у Суспільному кварталі жилрайону "Таїрово"
2. Підготовлено інформацію по залученню інвестицій в будівництво об’єктів, що будуються за замовленням УКБ.
3. Прийняті і оформлені інформації про надходження інвестицій за травень 2006 року від підрядних організацій на загальну суму 17218,96 тис. грн..
4. Підготовлено договір підряду на будівництво ділянки магістрального газопроводу по вул. Бочарова.
5. Підготовлено договір підряду на будівництво школи по вул. Маршала Говорова.
6. Підготовка додаткової угоди до договору підряду № 43-06 від 04.05.06 року на виконання робіт по засипці котловану на Грецькій площі.
7. Виконана робота по розбивці житлових будинків № 35 в мкр. Ш-4-1 та № 35 в мкр. Ш-4-2 п. Котовського.
8. Підготовлено 7 договорів на право забудови , та 2 проекти рішень міськвиконкому.


УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
(07.08.06 – 13.08.06)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 34-х объектах:
ул. Коблевская №26, №19, ул. Садиковская №40, ул. Жуковского №45, ул. Б. Арнаутская №49, ул. Пастера №32, ул. Еврейская №4-а, ул. Садовая №5, №7, ул. Нежинская №64, №66, ул. Бабеля №27, ул. Малая Арнаутская №92, ул. Мечникова №14, пр. Гагарина №16/1, Ак. Глушко №30/1, 17, ул. Рекордная, 68, ул. Черноморского казачества №9, Николаевская дорога №307, Королева №85/2, пер. Интернациональный №3, Ак. Глушко №30/1, 17, пр. М. Жукова №№4,4-а,6,8,10,10-а,10-г,12,14,14/1.
2. По состоянию на 14.08.2006г. уровень сбора квартплаты составил 92,7%, сбор платы за водопотребление - 69,7 %.
3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа по сносу и санитарной обрезке 231-го дерева и корчевке 52-х пней.
Работы проводились по территории парков Шевченко, Победы, Горького, Херсонского сквера.
4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 137-ми бродячих собак.
5. КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю проведена замена 33-х светильников на пр. М. Жукова, на ул. Балковской, по пер. Нечипуренко. Кроме этого, произведена покраска 18-ти кронштейнов по ул. Рекордной и Люстдорфской дороге, покраска 3-х опор на Овидиопольском путепроводе, выполнен демонтаж 3-х опор на Фонтанской дороге.
6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-, энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.
7. Осуществлялся контроль за ходом выполнения мероприятий по подготовке жилищно-коммунального хозяйства к работе в осенне-зимний период 2006-2007г.г. и санитарным состоянием территории города.

Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам на 14.08.2006г. установлено с начала текущего года 2505 водомеров, в т.ч. за истекшую неделю-125. 


КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(07.08.06 – 13.08.06)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава: в рабочие дни в количестве 278,7 ед., в т.ч.
- потрамваю - 155 ед.
- по троллейбусу - 123,7 ед.
в выходные дни в количестве 217,1 ед., в т.ч.
- по трамваю - 129 ед.
- по троллейбусу - 88,1 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 450,4 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов - 424,0 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов - 23,2 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а - 3,2 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамваев и 8 ед. троллейбусов.


4 . Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
Трамвай – 167 вагонов, троллейбус – 156 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.


ГОРОДСКАЯ СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ОПЕРАТИВНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(07.08.06– 13.08.06)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
 
 
 
 
08.08.06
По адресу: ул. Ак.Вильямса, 72/1 – аварийное дерево упало на дом
Дежурная смена прибыла на место: обследовала место падения, - для распила и уборки дерева нужен кран и вышка
По адресу: ул. Армейская, 12/1 – голова пожилого человека, в результате падения оказалась зажата между  полом и батареей
Дежурная смена оказала помощь в освобождении головы старика
 
09.08.06
По адресу: ул. Пушкинская, 39 – захлопнулась бронированная дверь
Дежурная смена выехала по указанному адресу. Оказана помощь участнице ВОВ в открывании двери
 
 
10.08.06
По адресу: ул. Балковская/ ул. Раскидайловская – обнаружен снаряд
Дежурная смена изъяла один 76мм артиллерийский снаряд времён ВОВ
 
 
 
11.08.06
По адресу: ул. Паустовского, 3 (Оптика № 251) – в подвальное помещение упал человек
Дежурная смена подняла из подвального помещения гражданина 1937 г.р.
По адресу:
ул. Дерибасовская, 16 –напешеходную часть дороги упало дерево
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Ак. Глушко, 17-17/1 – упавшее дерево перекрыло часть дороги между домами и входом в парадную
Дежурная смена распилила и убрала упавшее дерево
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12.08.06
Поступило сообщение о том, что по адресу: пл. Думская, 1 – заминировано здание Гика
Дежурная смена произвела осмотр здания ГИКа и прилегающей к нему территории – взрывоопасных предметов не обнаружено, радиационный фон в пределах нормы
По адресу: ул. Ильфа и Петрова – упало дерево и перекрыло доступ в парадную
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Ак. Глушко, 19 – упало дерево и перекрыло пешеходную часть
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
 
 13.08.06
В квартире по адресу: ул. Ак. Заболотного, 3 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена выехала по указанному адресу. Произвела сбор ртути и демеркуризацию помещения

 

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 205

из них передано:
- в УЖКХ – 27,
- оказана информационная помощь –164,
- в КП «Зелентрест» – 5,
- в Общество защиты животных – 7,
- Ртуть – 1,
- ВОП – 1.


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(07.08.06 – 13.08.06)


07-11.08.06 – В Управление ИЗТГ и РП поступило 23 обращения граждан и организаций по вопросам строительства новых и узаконения существующих зданий и сооружений. За истекший период согласовано 13 проекта строительства зданий и сооружений, на участках имеющих влияние опасных инженерно-геологических процессов и выдано 2 технических условия на проектирование.
07.08.06 – Подготовка решения Одесского городского совета о правилах по оборудованию и эксплуатации пляжей г. Одессы.
09.08.06 – Технический надзор за реконструкцией берегоукрепления № 2 на 10 ст. Б. Фонтана. 10.08.06 – Обследование системы ливнеотводящих лотков на склоне в р-не 9-10 ст. Б. Фонтана.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(07.08.06 – 13.08.06)

 

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
 
1
Нарада працівників апарату    управління
 
07.08.06
10.00
 
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- підготовки спортивних споруд та прилеглих територій до осінньо-зимового періоду;
- оздоровлення учнів;
- стану пришкільних територій;
- договору о вивезенні сміття.
 
08.08.06
11.00
 
3
Перевірка діяльності
 КП „Стадіон „Спартак”
 
01-05.08.06
 
4
 Міжнародний турнір з футболу
„Генерація – 2012”
08-13.08.06
м. Київ
Збірна команда ДЮСШ № 6
 
5
 
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР
 
Протягом тижня
 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее