07:33:07   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

 ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.01.07 – 21.01.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 8 мешканців району, його заступниками – 12 мешканців району.


Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 40 громадян, з них по консультативним питанням – 39 громадян.

За звітний період проведено:
17.01.07 – засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
17.01.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
17.01.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
18.01.07 – засідання Ради опіки та піклування Приморської райадміністрації.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:  

15-19.01.07 – ремонт каналізації гр. Песковій А.П. (вул. Преображенська, 59/61) та гр. Цвєтковій Р.І., інваліду 1 групи (вул. Л.Шмідта, 8) та ремонт трубопроводів холодного водопостачання гр. Кирилюк Л.А., учаснику ВВВ (Приморський бульвар, 10).


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:  
15-19.01.07 – демонтовано 2 трейлери у зоні реконструкції вул. Преображенської;
16.01.07 – проведено рейдові перевірки спільно з співробітниками ДАІ та міліції щодо припинення стихійної торгівлі на території району (територія біля центрального входу парку „Преображенський”).

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
17.01.07 – проведено нараду з представниками фонду „Молодий інвалід” щодо планування спільної роботи на 2007 рік;
18.01.07 – проведено співбесіду з керівництвом Будинку медпрацівника в ході якої досягнуто домовленості щодо відвідання, на благодійних, засадах дітьми та підлітками пільгового контингенту Приморського району (групою з 12 чоловік) комп’ютерних курсів;
19.01.07 – 20 дітей пільгового контингенту відвідали дельфінарій „Немо”.

Відділ у справах неповнолітніх:
18.01.07 – проведено районний рейд „Вулиця – діти” щодо попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх;
19.01.07 – прийнято участь у відкритті комунальної установи „Центру соціально-психологічної реабілітації дітей” (вул. Боженко, 19в).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
15-19.01.07 - продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 7 договорів на службові автопарковки);
16.01.07 – спільно з фінансовим відділом у Приморському районі проведено нараду по укладанню договорів на парковки автотранспорту району з метою збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету.

Відділ освіти:  
15-16.01.07 – участь учнів закладів освіти у міському конкурсі листа та малюнка „Євро-2012 – крок у майбутнє”;
15-20.01.07 – виставка дитячого малюнку „Зимова казка” (місце проведення - ЦДЮТ „Самоцвіт”);
17.01.07 – концертно-розважальна програма за участю вихованців ЦДТ „Моряна” (місце проведення – санаторій „Хаджибей”);
18-22.01.07 – відзначення в закладах освіти району Дня Соборності України:
• проведення круглих столів;
• класних годин;
• підсумків районного етапу конкурсу творів, малюнків;
19.01.07 – проведено районний конкурс КВК серед учнів ЗОШ №№ 39, 68, 90, 62, 105 (місце проведення – ЦДЮТ „Моряна”).

Управління праці та соціального захисту населення:
16.01.07 – в райадміністрації проведено засідання організаційного комітету щодо районного конкурсу на звання „Кращий роботодавець року”.

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.01.07 – 21.01.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
• створено 3 електронних картки, проведено корегування 800 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
• нараховані компенсаційні виплати на харчування 239 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Відділом субсидій з початку року прийнято 472 звернення. За наслідками розгляду призначено 274 субсидії, відмовлено по 51 зверненню.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
перукарські (7 перукарень району) – 29 чол.(203,00 грн.);
виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 2 чол.на суму 34,50 грн. (спонсори району);
медикаменти (аптека „Акс”) – 2 чол. на суму 20,00 грн.
банні – 52 чол. (468,00 грн.);
прання білизни – 34 чол. (255,00 грн.);
ремонт взуття – 4 чол. (40,00 грн.).


• забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 675 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 12723,75 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт трубопроводу:
вул. Б.Хмельницького, 11, кв.53;
вул. Ген. Цвєтаєва, 1, кв.80.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
15-20.01.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території;
15-20.01.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
15.01.07 – проведення районного конкурсу родинної творчості „Без сім’ї і свого роду немає нації й народу, немає жодної держави”;
17.01.07 - проведення районного етапу КВК в рамках всеукраїнського чемпіонату команд „КВК України”;
19.01.07 – прийняття участі у об’їзді території району стосовно належного санітарного стану;
16-20.01.07 – проведення рейду „Сім’я” сумісно з Малиновським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області щодо перевірки стану сімей, які перебувають на обліку в відділі;
19.01.07 –проведення Новорічного свята „Водохрещення” для дітей, які позбавлені батьківського піклування;
22.01.07 – „Україна – моя єдина” – бесіди та тематичні виставки книг до Дня Соборності України.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.01.07 – 21.01.07)


Соціальна сфера.
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:


1. санаторно-курортне лікування - 7
- видача талонів на проїзд - 2


2. видано посвідчень: - 27
- IB- 2
- УВ- 1
- СЗВ - 2
- ВП- 22
- видано путівок -39
- забезпечено візками - 1


Спеціалістами з питань соціально-трудових відносин та оплати праці були проведені перевірки умов праці:
- ТОВ „Сім";
- ТОВ фірма „Аргумент";
- МП ТОВ „Комунпромгаз", постійно надається консультативна допомога перевіреним підприємствам та приймаються звіти щодо усунення недоліків.

В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3534 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 3192,00 грн.


Гаряче харчування: станом на 19.01.07 - отримали - 500чол./39595,00 грн.
В т.ч.:
- бюджет - 300 чол./23757,00 грн.
- благодійні - 200 чол./15838,00 грн.

Отримали за звітний період:
Всього:
• їдальня "Ветеран-1" - гарячих обідів: бюджет - 299 обідів/1127,23 грн.
благодійні - 675обідів/2544,75 грн.
• їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет - 250 обідів/942,50 грн.
благодійні -320обідів/1206,80 грн.
• їдальня "Академія"- гарячих обідів: бюджет - 740 обідів/ 2789,80 грн.
• їдальня "Восток"- гарячих обідів: бюджет - 200 обідів/ 754,00 грн.

Всього харчувалось: 496чол./9364,68 грн.

Всього з початку року за станом на 17.01.2007 - продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
• банні послуги -5 чол./ 30,00 грн.
• перукарські послуги -12 чол.
Також 9 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 15 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиться робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі.

За вищезазначений період до райадміністрації надійшло - 70 звернень.
На особистому прийомі головою райадміністрації було прийнято 19 звернень громадян.

Проводились консультації та роз'яснення громадянам, що звернулись до райадміністрації, про порядок розв'язання виниклих питань та прохань.

 

Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 18.01.07р. канцелярія і протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Житлово-комунальна сфера


Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) - 3 громадянина; оформлено зміну особистих рахунків 10 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 14 громадян.

Відділом технічного нагляду: 

16.01.07 – було прийнята участь у нараді 1-го заступника голови КРА з директорами ДЄЗ по питанням титулу, проводилась підготовка договорів підряду на виконання робіт згідно титулу.

Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 16 скарг, складено 4 протоколи про адміністративне порушення. Сумісно з представниками ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 4 об'єкти самовільного будівництва. Власникам ведучим самовільно будівельні роботи вручені приписи Київської райадміністрації.

Відділом житлового господарства (за період з 09.01.07 по 18.01.07) було розглянуто 37 звернень на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена узагальнена інформація з облаштування житлового фонду району приладами обліку теплової енергії, холодної та гарячої води, природного газу, регуляторами температури.

Відділом з надзвичайних ситуацій розроблено план роботи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС) Київського району на 2007 рік.

17.01.07 - здійснено виїзд на надзвичайну ситуацію (наявність різкого запаху у кабіні ліфта). Відпрацьовані та представлені доповіді, донесення в управління з НС та ЦЗН ОМР, аналіз надзвичайних ситуацій за 2006 рік, про зони можливого затоплення на території району.

Сектором оперативної інформації по-телефону "0-50" було прийнято 109 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри.

Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
15-17.01.07 - були надані приписи про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної мережі;
17.01.07 - проведені рейди по усуненню стихійної торгівлі за адресами: вул. Люстдорфська дор.,27-31, пл. Дерев'янка;
12-15.01.07 - проведені заходи щодо демонтажу об'єктів пересувної торгівлі та демонтовані 2 лотки;
10-18.01.07 - перевірка торгівельних об'єктів по зверненням та скаргам; надано 13 приписів по усуненню недоліків на торгівельних об'єктах;
10-18.01.07 - розглянуто та дано відповіді по 12 зверненням, прийнято до розгляду 25 листів.

Організаційні заходи
Відділом у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури було проведено:
16.01.07 - підготовка плану проведення урочистого засідання „Ідея соборності України: минуле, сучасне, майбутнє" з нагоди відзначення Дня соборності України відповідно до Указу Президента України від 27.12.2006 р. „Про святкування в 2007 р. Дня Соборності України";
17.01.07 - проведення спільного засідання з головою Молодіжної ради району з метою визначення основних напрямків роботи на лютий 2007р.;  
18.01.07 - проведені зустрічі з мешканцями будинків № 56,56-а, 56-б по вул. Люстдорфська дорога, щодо розгляду їх звернення стосовно будівництва дитячого майданчика.

Відділом освіти
15.01.07 – проведено семінар-практикум: „Роль і місце інформаційного центру бібліотеки у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу"; відбулось засідання Координаційної ради на тему: „Профілактика правопорушень серед неповнолітніх та вдосконалення роботи відділів райадміністрації, служб району і навчальних закладів з попередження правопорушень серед неповнолітніх, запобігання дитячої бездоглядності та безпритульності".


Центром зайнятості Київського району – проводився інформаційний семінар для роботодавців, семінар для представників кадрових служб підприємств.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.01.07 – 21.01.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 12 громадян; прийнято до розгляду 50 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 24 відповіді на звернення громадян. Підготовлено 26 відповідей на звернення підприємств.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власнос¬ті.
Звіт про надходження комунальних платежів по КІІ «ДЄЗ». Узагальнення і аналіз інформації по заборгованості з заробітної плати КП «ДЄЗ». Аналіз надходження платежів від населення за житлово-комунальні послуги. Розрахунок дотацій КП «ДЄЗ» на 2007 р. та його обгрунтування.


Робота по систематизації чеків на погашення заборгованості за комунальні послуги КП «ДЄЗ», ЖБК і відомств.


Призначені державні комісії по прийняттю в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів: ж/б буд. № 14-в мкр. Ш-4-1- (Дніпропетровська дорога,77, корп. 2), ж/б буд. № 6 мкр. Ш-4-3 (Дніпропетровська дор. 133).


Нарада про заходи з поліпшення складання договорів на парковку автотранспорту і створення робочих груп по інвентаризації місць зберігання транспорту.


Робота робочих груп з інвентаризації стоянок і парковок автотранспорту протягом тижня. Робота з містерами дільниці № 2 КП «ДЄЗ «Зоряне» та інспекторами-касирами «РЛФ-плюс» по складанню договорів на вивіз ТБО і забезпечення належного санітарного стану в приватному секторі.


Виїзд за адресами: вул. От.Головатого, 17, пр. Добровольського, 110-6, вул. Ак.Заболотного, 4, Миколаївська дор. 315-а, Дніпропетровська дор. 68, вул. Кап.Кузнецова, 93, з питань самовільного будівництва.


Участь у комісії з обстеження відомчого житла і складання актів обстеження технічного стану будинків за адресами: вул. Махачкалінська, 7, 18; вул. Затонського 24/1, вул. От. Головатого, 62, 64, 64-а, 64-6, 64-в, 66,70,73, вул. От. Чепіги, 54, вул. М.Плигуна, 5, вул. Поштова 5,7. Робота з обстеження та складання технічної документації на капітальний ремонт будинків, вклю¬чених в титульний список капітального ремонту району УЖКГ і ТЕК. Розглянуто 32 справи про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ, ТЕК.


Районною службою у справах дітей:
Відвідали 9 неблагонадійних сімей.


Проведено рейд по місцям концентрації неповнолітніх, які схильні до бродяжництва та жебракування, вилучено 4-х неповнолітніх, діти доставлені до центру соціально-психологічної реабілітації дітей.


Відвідано 1-го неповнолітнього, який знаходиться на обліку за вчинення злочину. Проведено обстеження одної сім'ї для оформлення опіки над неповнолітнім. Проведено 10 бесід з неповнолітніми у відділі у справах дітей, які знаходяться на обліку за вчи¬нення злочинів.


Підготовлено 2 розпорядження про відібрання дитини з неблагонадійної сім'ї, згідно з якими відібрано двох малолітніх дітей.


Підготовлено 2 позови до суду про позбавлення батьків батьківських прав. Підготовлено 2 висновки про позбавлення батьків батьківських прав. Підготовлено 1 розпорядження на влаштування неповнолітнього до школи-інтернату. Підготовлено та направлено 20 запитів до різних установ Підготовлено 2 висновки органу опіки та піклування про можливість усиновлення дітей.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення :
Проведені рейди-перевірки з боротьби зі стихійною торгівлею в районі.


Проведена робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипьський", щодо дотримання правил торгівлі та санітарного стану.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території підприємствам торгівлі та побутового обслуговування було вручено 34 приписи, складено один протокол.


Відділом у справах культури, сім'ї, молоді, молоді та фізичної культури:
15.01.07 - Демонтаж районної ялинки
15-18.01.07 - Розгляд заяв, обстеження житлово-побутових умов заявників
18.01.07 - Концерт для дітей дитячого притулку № 2
18-21.01.07 - Організація відвідування дітьми пільгового контингенту вистави пересувного цирку-шапіто «Кобзів».
19.01.07 - Районне свято «Січень крокує, свята дарує».

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
• забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру - 505 чол. на суму 9043.00 грн.;
• банні, пральні, перукарські послуги - 110 чол.;
• ремонт взуття - 12 чол.;
• ремонт та виготовлення окулярів - 7 чол.;
• отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням - 22 чол.;
• надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом - 898 чол. на суму
3586.00 грн.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 14706.00 грн.

Управлінням праці та соціального захисту населення:  
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «ЮСК», ПП «Агротехсервіс», ТОВ «ЧСА», ПП «Кіа Сек Юріті», НТК «Норма-ТВ», ТОВ «ТРК Елан», міська лікарня № 7.


• Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб - 124.
• Призначено субсидії сім'ям - 319.
• Видано посвідчень „Ветеран праці" - 10.
• Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни - 2.
• Забезпечено засобами реабілітації інвалідів - 12.
• Видано путівок в санаторій ветеранам війни - 10.
• Оброблено 218 звернень для призначення різного виду допомог.

 


КП «СМЭП»
(15.01.07 – 19.01.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 23
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 23
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 20
4. Заменено ламп –324 шт.
5. Демонтаж дорожных знаков – 10 шт.
6. Установлено дорожных знаков – 15 шт.
7. Восстановлено дорожных знаков – 2 шт.
8. Рихтовка знаков – 3 шт.
9. Демонтаж щитов – 12 шт.
10. Установлено колонок – 5 шт.
11. Восстановлен светофорный объект, поврежденный вследствие ДТП на ул. Марсельская – Днепропетровская дорога.
12. Работы на объекте ул. Пантелеймоновская – ул. Л.Шмидта прозвонка кабеля, перекоммутация объекта в шкафу.
13. 6 ст.- 7 ст. Б.Фонтана работы по замене модуля ключей, модуля центрального процессора.
14. М.Арнаутская – Л.Шмидта перенесли пешеходный светофор, клеммную коробку, проложили трубу, пере коммутировали контакты.
15. Работы на объекте М.Грушевского – ул. Плиева, ремонт клеммника, замена кабеля, переподключение объекта к другому источнику питания.
16. Замена программатора, отключены два сигнала светофора, развернули дополнительную секцию на объекте ул. Канатная – ул. Успенская.
17. Работы на объекте ул. Щорса – Овидиопольская дорога ремонт сетевого автомата, ремонт кабеля питания в шкафу.
18. Монтаж системы видеонаблюдения в городе Ильичевске в жилом доме по улице Парковая № 2: монтаж камеры видеонаблюдения на девятом этаже; прокладка кабелей RGC и ИТР от камеры к шкафу с оборудованием (25м); монтаж шкафа с оборудованием системы видеонаблюдения (видеосервер d Link, модем «PLANET», устройство управления камерой «МОХА»); прокладка кабеля ШВВП 2*1,0 от шкафа к распределительному щиту 220В (5 м); подключение, программирование и проверка работоспособности системы.
19. Монтаж системы видеонаблюдения в городе Ильичевске в жилом доме по улице Парковая № 8: монтаж камеры на девятом этаже; прокладка кабелей от камеры к шкафу (20 м); монтаж шкафа; прокладка кабеля ШВВП 2*1,0 от шкафа к щиту 220В (10 м); прокладка кабеля ИТР от шкафа к узлу связи (40 м); подключение, программирование и проверка работоспособности системы.
20. Монтаж системы видеонаблюдения в городе Ильичевске в жилом доме по улице Парковая № 18: монтаж камеры на шестнадцатом этаже; прокладка кабелей от камеры к шкафу (30 м); монтаж шкафа; прокладка кабеля ШВВП 2*1,0 от шкафа к щиту 220В (5м); прокладка ИТР от шкафа к узлу связи (60 м); подключение, программирование и проверка работоспособности системы.
21. Монтаж приёмопередающего оборудования в здании УМВД города Ильичевска.
22. Демонтаж неисправной системы видеонаблюдения с объекта ул. Б.Арнаутская – ул. Старопортофранковская.
23. Прозвонка и коммутация двух линий связи на участке ЦУП – ул. Старопортофранковская – ул. Б. Арнаутская.
24. Прозвонка и замена линии связи на объекте № 24 (ул. Пушкинская – ул. Б. Арнаутская). Восстановление координированного управления.
25. Подключение системы видеонаблюдения в кабинете заместителя городского Головы.
26. Поточный ремонт: ремонт блоков питания; ремонт плат силовых тиристоров; ремонт модулей ключей.
27. Местное обследование перекрестка Французский бульвар – Довженко, на предмет строительства светофорного объекта, изучение технических условий УГАИ связанные с данным объектом.
28. Разработка программного обеспечения для контроллера КДК на светофорном объекте Успенская – Канатная связанное с сбоем работы данного светофорного объекта.
29. Разработка программного обеспечения на светофорном объекте Успенская – Маразлиевская, с предварительными параметрами режима работы, для проверки контроллера в лаборатории.
30. Резервное копирование базы данных бухгалтерского программного обеспечения «Мережа».
31. Обработка информации по ДТП.
32. Работы по плановому обслуживанию орг. техники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
33. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 4.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(15.01.07 – 20.01.07)


Подготовлена информация относительно поступления средств в 2006 году от предприятий, которые принадлежат коммунальной собственности территориальной громады г. Одессы на социально-экономическое развитие города, строительства и содержания объектов социальной структуры города (целевой фонд);
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ гражданке Таранухе Л.А. по вопросу предоставления разъяснений о тарифах на услуги теплоснабжения для потребителей г. Одессы;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ и.о. председателя правления ОАО «Одесская ТЭЦ» Шелепову А.В. по вопросу пересмотра тарифов на услуги теплоснабжения в связи с повышением цены на природный газ с 01.01.2007 года;
Проводится работа по анализу финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за 2004-2005гг. и сбору оперативной информации прогнозных показателей за 2006 год;
Подготовлено письмо относительно освобождения от уплаты дивидендов в 2007 году КП «Международный аэропорт «Одесса»;
На письмо от 27.10.06г. №31248/9/24-1001 ГНИ Приморского района г. Одессы подготовлена информация первому заместителю городского головы Ворохаеву А.И. о выполненной работе относительно погашения предприятиями - должниками налогового сбора;
Рассмотрен проект Положения Одесского городского совета и внесены предложения;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю домового комитета (ул. Дерибасовская, 9) по вопросу предоставления разъяснений о тарифах на услуги отопления и горячего водоснабжения для потребителей г. Одессы;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору воинской части А-3926 по вопросу согласования тарифов на услуги теплоснабжения;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ жительницам, проживающим по адресу: ул. Мельницкая, 10 по вопросу предоставления разъяснений о тарифах на услуги теплоснабжения;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Вымпел-19» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 142/2;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Вымпел-20» Глазуновой Б.И. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: Люстдорфская дорога, 142/1;
Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Ленинский сборный 13» Глевицкой С.П. по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Марсельская, 20;
На письмо председателей Киевской и Малиновской районных администраций, а также на письмо Приморской райадминистрации направлена информация юридическому управлению Одесского городского совета с предложениями провести, первоочередно, ряд мероприятий для дальнейшего внесения изменений и дополнений в решение Одесского городского совета от 29.09.03г. №1717-XXIV;
Рассмотрено обращение физического лица-предпринимателя в части оказания материальной помощи на развитие ее индивидуальной предпринимательской деятельности.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(15.01.07 – 21.01.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан;
• Подготовлено 4 проекта решений исполнительного комитета Одесского городского совета и 1 проект распоряжения городского головы,
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг - 118, принято на рассмотрение - 101. Выдано разрешений на эксплуатацию - 103, принято на рассмотрение - 69. Сумма местного сбора составила -13795грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия - 46, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) - 142302грн.



КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(15.01.07 – 21.01.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 265,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю - 152 ед.
- по троллейбусу - 113,7 ед.
в выходные дни в количестве 207,2 ед., в т.ч.:
- по трамваю - 127ед.
- по троллейбусу - 80,2 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 368,37 тыс. грн., в том числе:
доходы от реализации разовых билетов - 362,12 тыс. грн.
доходы от реализации постоянных билетов - 3,88 тыс. грн.
доходы от перевозки пассажиров м/а - 2,37 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 2 трамвая и 6 ед. троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2): трамвай - 174 вагонов, троллейбус - 158 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(15.01.07 – 20.01.07)


• Обследование участка побережья от пляжа «Ланжерон» до пляжа «Дельфин».
• Замеры дебетов дренажных скважин в подземной галереи первой очереди противооползневых сооружений.
• Мониторинг уровня фунтовых вод в наблюдательной гидрогеологической cети города Одессы и оценка технического состояния наблюдательных скважин.
• Подготовка и выдача 26 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольно возведенным строениям.
• Выдано 4 технических условия на проектирование объектов.


ГОРОДСКАЯ СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ОПЕРАТИВНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(15.01.07 – 21.01.07)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
15.01.07
 
По адресу:
ул. Армейская, 1-а – упало аварийное дерево
Дежурная смена выехала по указанному адресу, произвела распиловку и уборку аварийного дерева.
16.01.07
По адресу: пер. Векселя, 3 – затруднён доступ в квартиру из-за неисправности замка бронированной двери
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру
По адресу: ул. Дидрихсона, 7 (Інтернет-кафе) – обнаружен ВОП
Дежурной сменой ВОП не было обнаружено.
Вызов – ложный. 
17.01.07
По адресу: ул. Ак. Филатова (СШ № 28) – аварийное дерево
Специалисты отдела ПСР произвели распиловку и уборку 2-х аварийных деревьев
18.01.07
Распоряжение начальника
службы – «077» - пгт Чабанка – уничтожение ВОП
Специалистами отдела ИСР совместно с специалистами-сапёрами в/ч А-0666 было уничтожено 5 единиц ВОП времён ВОВ
Дежурный врач «03» -
Возле консервного цеха завода «Авангард» - ДТП
В результате столкновения 2-х автомобилей «Mercedes» и «МАЗ» - 30-ти летний водитель а/м «Mercedes» скончался на месте. Произошло возгорание автомобиля, в результате которого погибли ещё 2-е людей, находящиеся внутри.
19.01.07
По адресу: ул. Л.Толстого, 6 – упало аварийное дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
20.01.07
По адресу: ул.Канатная / угол ул..Троицкой – в приподвальный приямок упал человек
Дежурная смена извлекла пострадавшего, 1956 г.р. и передала специалистам «Скорой помощи».
По адресу: ул. Канатная, 91-93 – упало дерево
Дежурная смена, совместно с ремонтной бригадой ОТТУ убрала упавшее дерево

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 256
из них передано:
- в УЖКХ – 81,
- оказана информационная помощь –157,
- в КП «Зелентрест» – 5,
- в Общество защиты животных – 5,
- ВОП – 6,
- ДТП – 2.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.01.07 -21.01.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
15.01.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- правильного оформлення документів;
- трудової дисципліни та своєчасного надання документів.
 
16.01.07
11.00
3
Першість Одеської області з вільної боротьби
16-18.01.07
с. Каменка
4
Першість області з гандболу на Кубок Губернатора
18-21.01.07
м. Роздільна
5
Міжнародний турнір клас „А” з дзюдо
20-25.01.07
м. Київ
6
Змагання з боксу „Відкритий ринг”
21.01.07  з 12.00
м. Одеса
ДЮСШ№5

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее