03:34:43   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.01.07 – 04.02.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 17 мешканців району, його заступниками - 17.
В райадміністрацію надійшло 157 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 40 громадянина, з них по консультативним питанням - 39 громадян.


За звітний період проведено:
26.01.07
– засідання адміністративної комісії, розглянуто 21 протокол про адміністративні gравопорушення та винесено постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження або штрафу: 17 постанов за порушення ст. 152 КпАП України (порушення правил благоустрою території міст та інших населених пунктів), за ст.150 КпАП України (порушення правил користування житловими будинками та житловими приміщеннями) винесено 4 постанови про адміністративні правопорушення;
30.02.07 – засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
30.01.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення оперативного аналізу надходжень до бюджетів всіх рівнів по Приморському району;
31.01.07 – засідання районної координаційної ради із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
02.02.07 – позачергове засідання ради опіки та піклування;
02.02.07 – засідання координаційної ради з питань неповнолітніх.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва
29.01-02.02.07 – виконано ремонт віконних рам у парадній, де проживає ветеран ВВВ (пров. Канатний, 5) та ремонт та скління віконних рам на кухні учасника ВВВ (пров. Канатний, 8).


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
29.01-02.02.07
– проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі по вул. Торговій.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
29.01.07 – направлено лист до райвідділу ОМУ УМВС України в Одеській області щодо охорони громадянського порядку біля пам'ятників;
30.01.07 – привітали сім'ю Драголенко з 50-річчям подружнього життя;
31.01.07 – проведено бесіду з підлітками притулку „Світлий дім" щодо відвідання занять на комп'ютерних курсах в Будинку Медпрацівника (на благодійних засадах) (притулок „Світлий дім", Базарна, 4);


02.02.07 – організовані благодійні відвідування Одеського Цирку та кінотеатру „Родіна" дітьми пільгового контингенту району та членами громадської організації „Молодий інвалід".


Відділ у справах неповнолітніх
29.01-02.02.07 – проведено перевірки умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях (перевірено 7 сімей);
29.01.07 – проведено перевірку умов виховання дітей в ОГБФ „Світлий дім", та надано продуктову допомогу (за допомогою спонсорів) на суму 500 грн;
30.01.07 – участь у нараді, організованої міським відділом освіти, щодо влаштування дітей в державні заклади: дитячий будинок № 9, школу-інтернат № 4, „Перлинку", „Центр соціально-психологічної реабілітації дітей".


Відділ соціально-економічного розвитку району
29.01-02.02.07 – проведено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 15 договорів на службові автопарковки);
30,31.01.07 – проведено два рейди по парковкам та автостоянкам району з метою поліпшення роботи суб'єктів підприємницької діяльності, що надають послуги з паркування, визначення їх планових показників та збільшення надходжень до бюджету;
29,30.01.07 – проведено роботу по визначенню конкретних підприємств, установ та організацій, з керівниками яких командири військових частин можуть укласти договори, в яких передбачено заходи з культурних, патріотично-виховних зв'язків та забезпечення будівельними, паливно-мастильними матеріалами, матеріально-технічними засобами, продовольством та іншим майном для вирішення питань, що пов'язані з життєдіяльністю військових частин;
01.02.07 – проведено нараду спільно з Фінансовим відділом у Приморському районі по укладанню договорів на парковки автотранспорту з метою збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету.

 

Відділ освіти
29.01-02.02.07
– відзначення в закладах освіти району 15-ої річниці з дня затвердження Державного прапору України:
• урочисті лінійки;
• проведення класних годин;


29.01.07 – відзначення Дня пам'яті героїв Крут в закладах освіти району:
• проведення історичних читань;
• класних годин;
• усних журналів;


29.01-02.02.07 – участь учнів закладів освіти в обласному турі Всеукраїнського конкурсу малюнків „Країн багато - планета єдина";


29.01.07 - відзначення ПО річниці від Дня народження В.П. Катаева в закладах освіти району:
• проведення класних годин;
• літературних та бібліотечних читань;
• конкурсу малюнків;


29.01.07 – проведено району спартакіаду з волейболу серед дівчат (команди ЗОШ№ 56, 77, 35, 57, 62, гімназія № 1, місце проведення ЗОШ№56);
30.01.07 – проведено районний етап Всеукраїнського конкурсу на кращий інноваційний урок з фізичної культури з елементами футболу (учасники - вчителі та учні ОНВК№ 90);
01-20.02.07 – проведено районний конкурс „Козацька держава" серед учнів закладів освіти;
02-04.02.07 – участь в обласному турі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (місце проведення – Обласний гуманітарний центр, вул. Тіниста, 4).


Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 127 заяв про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.
Сектором субсидій прийнято 384 громадянина та 183 заяви на призначення субсидій.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 202 чоловіка:
- видано довідок „Діти війни" - 150;
- видано посвідчень „Ветеран праці" - 2;
- видано посвідчень ветеран війни - 15;
- видано талонів на пільговий проїзд - 3;
- видано санаторно-курортних путівок - 2;
- виплачено компенсацій за харчування учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС - 390;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни - 3;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод - 16.


Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.


Протягом тижня сектором по оплаті праці відділу праці та врегулюванню соціальних відносин проведено перевірки підприємств, організацій, установ різних форм власності: щодо дотримання чинного законодавства про працю та оплату праці: ДП ЗАТ „Укрпрофздравниця", санаторій ім. Чувиріна та БМУ №10АТФ„Укргазбуд";


Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірки з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці „Машбюро - 4" та завершено комплексну перевірку ВАТ „Стальканат" щодо забезпечення дотримання Законів України та інших нормативних актів про охорону праці та безпечну життєдіяльність, стану охорони, безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на виробничих об'єктах, забезпечення медичного огляду, проведення навчання, інструктажу, перевірки знань з питань охорони праці, наявності допуску до відповідних робіт, дотримання законодавства в сфері безпечної життєдіяльності населення та організації роботи з профілактики травматизму невиробничого характеру.


Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій, установ району з питань охорони праці щодо створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.


Відділом соціальних інспекторів проведено 49 перевірок.
Зібрано та проаналізовано звіти лікувальних закладів району щодо травматизму невиробничого характеру за січень 2006 року. Проведено аналітичну роботу щодо причин та подій нещасних випадків за актами згідно з формою Н-1, наданими ФСС, які визнані пов'язаними з виробництвом. Внесені оперативні дані до електронної бази щодо нещасних випадків невиробничого травматизму в районі за грудень 2006 - січень 2007 р.


Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів проведено збір заявок від підприємств району на участь у конкурсі на звання „Кращий роботодавець року" за підсумками роботи у 2006 році та надана консультативна допомога з питань підготовки матеріалів щодо участі у районному конкурсі.

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.01.07 – 04.02.07)


Соціальна сфера.
Управлінням праці та соціального захисту населення:
створено 6 електронних картки, проведено корегування 1200 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
• нараховані компенсаційні виплати на харчування 217 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
.

Відділом субсидій з початку року прийнято 472 звернення. За наслідками розгляду призначено 274 субсидії, відмовлено по 51 зверненню
.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) – 83 чол.(581,00 грн.);
• виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 1 чол.на суму 25,00 грн. (спонсори району);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 4 чол. на суму 40,00 грн.
• банні – 77 чол. (693,00 грн.);
• прання білизни – 45 чол. (337,50 грн.);
• ремонт взуття – 11 чол. (110,00 грн.).

- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 675 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 12629,50 грн.

Житлово-комунальне господарство.
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт трубопроводу та електропроводки:
• пров. Картамишевський, 2;
• вул. Ген. Ватутіна, 6.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
22-27.01.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території;
22-27.01.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
23.01.07 – проведення рейду ”См’я” сумісно з Малиновським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області щодо перевірки стану сімей, які перебувають на обліку в відділі;
24.01.07 – проведення відбіркових турів серед студентів учбових закладів до Дня Святого Валентина;
25.01.07 – проведення святкового вечора, приуроченого Дню Тетяни;
25.01.07 – проведення брейн – рингу „Піклуватися про район завтра – молоді вже треба вчитися сьогодні”.

• створено 6 електронних картки, проведено корегування 1200 електронних карток осіб, які мають право на пільги;

• нараховані компенсаційні виплати на харчування 217 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. з початку року прийнято 472 звернення. За наслідками розгляду призначено 274 субсидії, відмовлено по 51 зверненню. соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано: - побутові та медичні послуги:

• перукарські (7 перукарень району) – 83 чол.(581,00 грн.);

• виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 1 чол.на суму 25,00 грн. (спонсори району);

• медикаменти (аптека „Акс”) – 4 чол. на суму 40,00 грн.

• банні – 77 чол. (693,00 грн.);

• прання білизни – 45 чол. (337,50 грн.);

• ремонт взуття – 11 чол. (110,00 грн.). - забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 675 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 12629,50 грн.

 

 Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт трубопроводу та електропроводки:

• пров. Картамишевський, 2;

• вул. Ген. Ватутіна, 6. Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій. – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території; – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО; – проведення рейду ”См’я” сумісно з Малиновським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області щодо перевірки стану сімей, які перебувають на обліку в відділі; – проведення відбіркових турів серед студентів учбових закладів до Дня Святого Валентина; – проведення святкового вечора, приуроченого Дню Тетяни; – проведення брейн – рингу „Піклуватися про район завтра – молоді вже треба вчитися сьогодні”.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.01.07 – 04.02.07)


Соціальна сфера.


Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування - 12
2. пільг - 14
3. видано посвідчень: - 60
- IB- 8
- УВ- 15
- СЗВ-15
- ВП - 22
- Встановлено статус - 22
- видано путівок - 10


Спеціалістами з питань умов праці та врегулювання соціально-трудових відносин було проведено:
26.01.07 – перевірка умов праці на КУ притулок для дітей №2, надання консультативної допомоги;
29.01.07 – перевірка умов праці на ТОВ „Аист";
30.01.07 – перевірка умов праці на ТОВ „Інтеркомсвязь", постійно проводиться прийом звітів щодо усунення недоліків перевірених підприємств.
Надавалась організаційно-методична допомога при укладені колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.
За звітний період за призначенням субсидії звернулись 152 сім'ї. Кількість діючих субсидій від початку року -1252.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3829 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 3458,45 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".


Гаряче харчування:
Станом на 31.01.2007р. отримали - 500чол./39595,00 грн.
В т.ч.:
• бюджет - 300 чол./23757,00 грн.
• благодійні - 200 чол./15838,00 грн.

Отримали за звітний період:
• їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет - 285 обідів/1074,45 грн.
благодійні- 810обідів/3053,70 грн.
• їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет - 300 обідів/1131,00 грн.
благодійні -390обідів/1470,30 грн.
• їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет - 900 обідів/3393,00 грн.
• їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет - 219 обідів/ 825,63 грн.
Всього харчувалось: - 580чол./10948,08 грн.

Всього з початку року за станом на 31.01.2007р. продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.
В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
• банні послуги - 4 чол./32,00 грн.
• прання - 19чол.(57кг)
• перукарські послуги -7 чол.


Також 23 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 10 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиться робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до райадміністрації надійшло - 77 звернень. Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 31.01.07р. канцелярія і протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Житлово-комунальна сфера.
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) -2 громадян; оформлено зміну особистих рахунків 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 13 громадянин. 05.02.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 16 скарг, складено 1 протокол про адміністративне порушення. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено 6 об'єктів самовільного будівництва. Власникам ведучим самовільно будівельні роботи вручені приписи Київської райадміністрації. Проведені роботи щодо знесення самовільно обладнаної пристройки за адресою: вул.Ак.Філатова,12 кв.23.
Проводяться заняття зі спеціалістами відділу по підвищенню професійної кваліфікації на тему: „Інструкції з діловодства у виконавчих органах Одеської міської ради".


Адміністративною комісією було проведено:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- 01.02.07 - проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами;
- проведення заняття щодо належного заповнення протоколів про адміністративні правопорушення - 01.02.07

Відділом благоустрою організовано роботу по перевірці КП ДЕЗ, щодо утримання зазначених територій в належному санітарному стані. Перевіряється виконання робот ТОВ „Дорожник", ТОВ „Союз" та ТОВ „Зелентрест". Проведено заходи по оптимізації розташування контейнерів для збору ТПВ на території приватного сектору.

Відділом житлового господарства було розглянуто 22 звернень на адресу Київської райадміністрації. Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження. Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітної платі КП «ДЄЗ» району.


Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення за минулу неділю були проведені наступні заходи:
26-30.01.07 – виявлення боєприпасів часів ВВВ (усього вилучено 62 88-мм снаряда) на будівництві дому по вул. Люстдорфська дор.,55;
30.01.07 – пожежа у житловому приміщенні у результаті необережного поводження з вогнем, вул. Ільфа і Петрова, буд.1З-а, кв.123;
Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 63 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. Організована взаємодія зі службами „Одеса-ліфт".

Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
30-31.01.07 - проведені рейди по усуненню стихійної торгівлі за адресами: вул. Ак.Корольова,45/3.
25.01.-01.02.07 - надання приписів підприємствам торгівлі про укладення договорів на вивіз твердих побутових відходів.
25.01.-01.02.07 - перевірка торгівельних об'єктів по зверненням та скаргам;

- надано 5приписів по усуненню недоліків на торгівельних об'єктах;
- надані 5 дозволів на розміщення пересувної торгівлі (лотки);
25.01.- 01.02.07 - розглянуто та дано відповіді по 12 зверненням;

Організаційні заходи
Відділом у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури було проведено:
31.01.2007
- Проведена зустріч за участю голови райадміністрації з представниками ради ветеранів району, щодо підготовки проведення заходів з нагоди відзначення Дня захисника вітчизни.


02.02.07 – Проведення засідання молодіжної ради району „Основні напрямки організації дозвілля молоді"
Відділом у справах дітей:
30.01.07- в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям відвідано 5 сімей, проведено профілактичні бесіди;
30.01.07- створено банк даних на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з цієї категорії, які були влаштовані під опіку або до дитячих державних закладів Київською райадміністрацією, як такі, що не мали житла та повернуться від опікунів та з державних закладів протягом 2008-2015 років, та мають потребу на теперішній час та в перспективі у наданні житла.


29.01-02.02.07 - прийнято участь у 9-ти судових засіданнях.
29.01-02.02.07- здійснено 8 обстежень житлово-побутових умов проживання дітей.
31.01.07 - здійснено звірку з наркодиспансером стосовно неповнолітніх, що перебувають на обліку у відділі та диспансері.
01.01.07 - спільно з ВКМСН Київського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області проведено рейд по неблагополучним сім'ям з метою вилучення із сім'ї Кукленко 3-х малолітніх дітей та влаштування їх до притулку.


Центром зайнятості Київського району було проведено:
29.01.07 - інформаційний семінар для безробітних громадян;
31.01.07 - тематичний семінар з представниками ПОУ;
01.02.07 - семінар з техніки пошуку роботи для безробітних та шукаючих роботу.

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.01.07 – 04.02.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 17 громадян; прийнято до розгляду 42 письмових звернення.


Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 31 відповіді на звернення громадян. Підготовлено 17 відповідей на звернення підприємств.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Завершується робота по інвентаризації парковок та автостоянок району. Укладено 45 договорів по збору коштів за паркування.
Обстеження з представниками Управління праці та соціального захисту населення нових закінчених будівництвом будівель з питання наявності пристроїв для зручності інвалідів. Звіт по завершенню роботи з погашення заборгованості за комунальні послуги чеками ощадбанку СРСР мешканцям відомчих та кооперативних будинків. Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ДЕЗ. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ДЕЗ. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-Плюс». Робота з договорами суборенди за адресою: вул. Кримська, 62.
Направлено інформацію до Представництва по управлінню комунальною власністю про подовження договорів суборенди.
Узагальнення інформації про заходи щодо погашення заборгованості населення для надання в УЖКГ та ТЕК.
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота з мешканцями приватних будинків Южної дороги щодо санітарного стану. Розглянуто 25 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК Затверджено проекти реконструкції нежитлових приміщень за адресами: вул. Проценко, 23, вул. Краснослобідська, 133.
Затверджено акти державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту за адресою: Дніпропетровська дорога, 83/1, 121.
Підготовані 7 пакетів документів до суду з питань самовільного будівництва: Ж.Кюрі, 22А, кв. 122,123,124, вул. Ж. Кюрі, 60, кв. 58, вул. Затонського, 22, кв. 126 пр. Добровольського, 4, Гідропарк «Лузанівка», вул. Ак. Заболотного, 54/1, кв. 83, вул. Ген. Бочарова, 6, кв. 47.

Виїзд з питання інвентаризації гаражів по вул. Гер. Сталінграду, 20,22,28.
Проведено нараду в райадміністрації з головами комітетів СОН, ТОВ «Раф-Плюс», нач. КП «ДЕЗ «Пересипське» з питання незадовільного санітарного стану на території мікрорайону Пересипський.
Районною службою у справах дітей:
Прийняли участь у 13-ти засіданнях суду.
Відвідали 5 неблагонадійних сім'ї.
Проведено 3 бесіди з неповнолітніми , які знаходяться на обліку за вчинення злочинів.
Відібрали 4-х неповнолітніх дітей та доставили до дитячих лікарень.
Проведена звірка неповнолітніх, які знаходяться на обліку у наркологічному підлітковому диспансері.
Проведено обстеження 2-х сімей для оформлення опіки над неповнолітнім.
Підготовлено 1 позов до суду про позбавлення батьків батьківських прав.
Підготовлено 1 розпорядження на влаштування дитини до Будинку дитини.
Підготовлено 1 розпорядження на влаштування неповнолітнього до школи-інтернату.
Підготовка списку дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування, 1989 року народження для отримання одноразової допомоги. Підготовлено та направлено 18 запитів до різних установ
Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення :
Проведені рейди-перевірки з боротьби зі стихійною торгівлею в районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими за адресою: вул. Ген.Бочарова) дільниця від Дніпропетровської дороги до вул. Жоліо-Кюрі) щодо складання договорів з «Раф-Плюс» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівникам торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах «Зоряний», «Північний», «Марсельський», «Пересипський» щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного стану. За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території підприємствам торгівлі та побутового обслуговування було вручено 19 приписів, складено один протокол.

Відділом у справах культури, сім'ї, молоді, молоді та фізичної культури:
29.01-30.01.07
– Година цікавих повідомлень. Герої Кругів. (29.01 - День пам'яті героїв Крут), Огляд. В країні фантазії (серія книг «Магія Фентезі») Бібліотека № 30;
01.02.07 – Кваліфікаційний турнір з шашок ( на базі БТЮ);
02.02.07 – Бібліотечний урок «Національна символіка. Бібліотека № 7;
02.02.07 – Вікторини до Міжнародного дня водно-болотних угідь (ЦЦЮТ);
04.02.07 – Кваліфікаційний турнір з шахів.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 9037.00 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 90 чол.;
- ремонт взуття – 4 чол.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 2 чол.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 927 чол. на суму 3707.00 грн.
Відпрацьовано 17 звернень громадян.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 14620,00 грн.


Управлінням праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації проф.навчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Оптіка - експрес», жіноча консультація № 12.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб - 100. Призначено субсидії сім'ям - 70. Прийнято заяв для перерахунків субсидій - 116.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста -46.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів - 11
Проведено прийом документів у пільговиків - 61. Видано посвідчень „Ветеранам війни" та „Ветеран праці" - 2 та 20. Забезпечено засобами реабілітації інвалідів - 8. Видано путівок в санаторій ветеранам війни - 19. Оброблено 194 звернення для призначення різного виду допомог.

 


КП «СМЭП»
(29.01.07 – 04.02.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 32
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 32
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 28
4. Заменено ламп –366 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 20 шт.
6. Восстановлено дорожных знаков – 1 шт.
7. Заменено кабеля – 200 м.
8. Заменено дорожных знаков – 5 шт.
9. Рихтовка дорожных знаков – 1 ш.
10. Демонтаж щитов – 4 шт.
11. Восстановлено турникетных ограждений – 1 м.
12. Работы на объекте Ат. Головатого – Петренко, выровняли колонку, закрепили светофор.
13. Работы на объекте М. Арнаутская – Преображенская: установили 2 транспортных 2 пешеходных светофора, включили в работу с линией связи, подвели кабель к светофорам перенесли оттяжки на новые опоры, прозвонка кабеля, коммутация и замена плат силовых тиристоров и первого модуля ключей.
14. Б. Аранутская – Преображенская демонтирован страрый шкаф, протянута расстяжка.
15. Маразлиевская – Успенская установка и подключение 4-х транспортных и 4-х пешеходных светофоров. Протянули кабель питания к щиту.
16. М. Арнаутская – Александровский прт- т регулировка блока питания.
17. Ремонт блока камерных дешифраторов (БКД) системы видео наблюдения на перекрестке ул. Старопортофранковская – ул. Б. Арнаутская.


18. Объезд и измерение параметров линии связи (изоляция) на участках:
• ЦУП – ул. Пестеля – ул. М. Грушевского (объекты №1, 2, 3, 4);
• ул .Старопортофранковская – ул. М. Арнаутская (объекты № 12, 26, 29).


19. Объезд и перезапуск систем видео наблюдения на перекрестках: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Химическая – ул. М. Грушевского.
20. Изготовление соединительных кабелей радиостанция – антенна для КРК (комплект радиоканала).
21. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключения светофорных сигналов.
22. Подготовка проектной документации для светофорного объекта на пересечении улиц Маразлиевская и Успенская.
23. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорном объекте Маразлиевская – Успенская, согласно проектной документации.
24. Подготовка материалов по работе светофорного объекта Черняховского – Фонтанская дорога, для рассмотрения в УТК и УГАИ. Разработка обновленного режима работы совместно со специалистами УГАИ и УТК.
25. Разработка обновленного программного обеспечения, подготовка ППЗУ и технической документации для ДКУ на светофорный объект Черняховского – Фонтанская дорога (5 ст. Б.Фонтана).
26. Анализ проектно – сметной документации по реконструкции улицы Преображенская, на предмет закупки оборудования. Переговоры с руководством ООО «Росток – Элеком» по вопросу предоставления части оборудования с отсрочкой платежа.
27. Установка и настройка программного комплекса «1 С Предприятие», связанные с перераспределением аппаратных средств компьютерной сети в бухгалтерии.
28. Работы по плановому обслуживанию орг.техники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
29. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 9.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(29.01.07 –04.02.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг - 144, принято на рассмотрение - 276. Выдано разрешений на эксплуатацию - 125, принято на рассмотрение - 131. Сумма местного сбора составила -14720грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия - 38, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) - 57253грн.;
На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета сотрудниками отдела разрешений и согласований совместно с инспекцией ГАСК демонтированы: 2 кофейных аппарата на Приморском бульваре и рынок МП ООО «Кредо».



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(29.01.07 – 02.02.07)


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ жителям, проживающим по улице Проездной, № 4, 4а, 46, по вопросу тарифов на услуги теплоснабжения для СМЭУ № 1 Одесской железной дороги (котельная по ул. 5-тая Заводская, 231 б);


Подготовлена информация о плановых показателях налога на прибыль, дивидендов на 2007 год в разрезе коммунальных предприятий;


Рассмотрено обращение и подготовлен ответ депутату Одесского городского совета Матковскому В.Д. по вопросу предоставления расчетов действующих тарифов КП «Теплоснабжение города Одессы» на услуги теплоснабжения и горячего водоснабжения;


Руководителям теплоснабжающих предприятий направлены письма о предоставлении плановых калькуляций расчетов тарифов на тепловую энергию для бюджетных организаций и прочих потребителей, в связи с повышением цены на природный газ с 01.01.2007 года;
Участие в заседании рабочей группы по разработке предложений по дальнейшему развитию КП «Международный аэропорт «Одесса»;


Подготовлены информационные материалы для отдела протоколов Одесского городского совета о работе промышленных предприятий г.Одессы с зарубежными партнерами (страны):
- Швеция;
- Швейцария;
- Соединенные Штаты Америки;


Руководителям 45 предприятий всех форм собственности города направлена информация о проведении в г.Марселе (Франция) с 26 по 28 июня 2007г. IX Международной встречи-симпозиума «Европейско-Средиземноморская встреча 2007, посвященная воде»;


01-03 февраля 2007г. – в концертно-выставочном зале Одесского морского вокзала состоялась VII Международная выставка- симпозиум «Вино и виноделие» и VI Международная специализированная выставка крепких алкогольных напитков «Высокий градус» при официальной поддержке управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета, Ассамблеи Европейских винодельческих регионов и Министерства аграрной политики и экономики Украины.


КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(29.01.07 – 04.02.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 263,3 ед., в т.ч.
- по трамваю - 148 ед.
- по троллейбусу - 115,3 ед.


в выходные дни в количестве 202,2 ед., в т.ч.
-потрамваю - 122 ед.
- по троллейбусу - 80,2 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 508,13 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов - 349,9 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов - 156,2 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а - 2,03 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 3 трамвая и 3 троллейбуса.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2): трамвай - 166 вагонов, троллейбус - 154 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(04.01.07 – 01.02.07)


1. Перераховано до міського бюджету - 16 199 933,53 грн., у тому числі:
- від відчуження - 7 111 957,25 грн.,
- від приватизації - 6 889 189,88 грн.,
- від оренди - 2 198 786,40 грн.

 

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 89


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 9

 


ГОРОДСКАЯ СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ОПЕРАТИВНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(29.01.07 – 04.02.07)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
 
 
 
 
 
 
29.01.07
По адресу: ул. Пироговская/ ул. Белинского – ДТП
При столкновении 2х машин, произошло возгорание. Обе машины сгорели. Водитель (солдат срочной службы) –  госпитализирован
По адресу: Люстдорфская дорога, 55 – на стройке обнаружены ВОП
Под руководством нач. службы – «077» спасателями отделения ИСР было изъято и обезврежено 39 (тридцать девять) 88мм арт. снарядов времен ВОВ
По адресу: ул. Канатная, 102, кв. 36 – аварийное дерево
Спасатели отделения ПСР осмотрели место происшествия. Вызван автокран.
По адресу: ул. Варненская, 19, кв. 4 – аварийное дерево
Дежурная смена произвела распиловку и уборку аварийного дерева
30.01.07
 
По адресу:
ул. Профсоюзная, 20  – аварийное дерево
Спасатели отдела ПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу:
ул. Люстдорфская дорога, 55 – на стройке обнаружены ВОП
Спасателями отделения ИСР изъято и обезврежено
2 (два) 88мм артиллерийских снаряда времен ВОВ
По адресу: ул. Бунина, 35 - ДТП
Наезд троллейбуса на пешехода, пострадавшая Жарова Ж.С., 61год, с черепно-мозговой травмой и переломом голени доставлена в ГКБ-11
31.01.07
По адресу: ул. Бахчевая, 15 – пожар в частном доме
Выгорело 10 м² площади, пострадавший хозяин дома от госпитализации отказался
По адресу: ул. Затонского/
ул. Жолио-Кюри (автостоянка) – придавлен автомобилем гр. Дахно А.В., 46 лет
Автомобиль соскочил с домкрата. Смерть до приезда «Скорой помощи»
01.02.07 
По адресу: ул. Заболотного, 26А, кв. 165 – падение с 7-го этажа
Бролев М.З., 46 лет.
Смерть – до приезда «Скорой помощи»
02.02.07
По адресу: ул. Ак. Филатова 13 (СШ № 28) – аварийное дерево
Спасателями отдела ПСР произведена распиловка и уборка аварийного дерева
03.02.07
По адресу: ул.Балковская,
«Дюковский парк» –
необходимо обеспечить электроэнергией работы по разборке аварийного здания.
Дежурная смена выехала по указанному адресу обеспечила электроэнергией работы по разборке аварийного здания.
По адресу: ул. Екатерининская, 61 –
обрушение 2-х этажного дома. Обрушение дома произошло в результате демонтажа несущих конструкций и перегородок в кв.9 первого этажа.
 
Дежурной сменой и спасателями отдела ПСР совместно со спасателями ГУ МЧС на месте проишествия произведено: 
- поисково-спасательные работы,
- разборка разрушенной крыши
- извлечение домашней утвари жильцов дома.
Человеческих жертв нет.
04.02.07
По адресу: ул. М. Говорова 18б – срыв груза со стрелы стройкрана
Дежурная смена выехала по указанному адресу,  были произведены осмотр и ограждение опасного места. Даны указания прорабу стройки произвести инструктаж техники безопасности.
По адресу: ул. Болгарская 90, кв.7 – скончался от ножевых раненний гр-н Митришко.
Проводятся следственные мероприятия Хмельницким ОМ


Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 235
из них передано:
- в УЖКХ – 30,
- оказана информационная помощь – 182,
- в КП «Зелентрест» – 11,
- в Общество защиты животных – 6,
- ДТП – 3,
- ВОП – 3.

 


УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(29.01.06 – 04.02.07)


1. Обследование участка побережья, траверса 7а II очереди ПОС в связи с приемкой в эксплуатацию.
2. Обследование участка побережья и лотков ливнестоков в р-не пер. Маячный в связи со строительством коттеджей семейного типа ООО «Французский бульвар-Элит».


3. Комиссионное обследование берегоукрепления №1 (пляж Аркадия) в связи с его аварийным состоянием.


4. Подготовка и выдача 25 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольно возведенным строениям.


5. Выдано 3 технических условия на проектирование объектов.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(29.01.07 -04.02.07)

 

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
22.01.07 о 10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- надання списків тренерів-викладачів (кадровий резерв, підвищення кваліфікації та вища освіта);
- проведення державної атестації шкіл
 
23.01.07 о 11.00
3
Всеукраїнська юнацька Ліга
з баскетболу
25-27.01.07 з 10.00
м. Одеса СДЮШОР№2
4
Чемпіонат України з бадмінтону
25-28.01.07
м. Дніпропетровськ
5
Всеукраїнська юнацька Ліга з баскетболу
26-28.01.07 з 12.00
м. Одеса СДЮШОР№2
6
Першість України з самбо
26-29.01.07
м. Київ
7
Міжнародний турнір з вільної боротьби
„Кубок О. Дуная”
26-28.01.07
м. Харків
8
Змагання з боксу „Відкритий ринг”
28.01.07  з 12.00
м. Одеса
ДЮСШ№5
9
Чемпіонат Одеської області
з бадмінтону
28.01-01.02.07  з 11.00
м. Одеса
ДЮСШ№5
10
Першість КПНЗ „ДЮСШ№3”
зі спортивної акробатики
28.01.07  з 11.00
м. Одеса
ДЮСШ№3

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета



АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее