23:06:00   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру прийнято 9 громадян.
В райадміністрацію надійшло 185 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянин, з них по консультативним питанням - 40.


За звітний період проведено:
26.03.07
– засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
26.03.07 – засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
26.03.07 – засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;
29.03.07 – засідання громадської комісії райадміністрації по житловим питанням (видано 21 ордер на житлову площу: військовослужбовцям - 4 ордери, сиротам - 1, учасникам афганських дій - 2, сім'ям, відселеним з аварійних будинків - 1; іншим категоріям - 13 ордерів; поставлено на квартирний облік - 12 сімей);
30.03.07 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх.


Відділ житлово-комунального господарства та будівництва
Підготовлено 16 відповідей на звернення громадян та 37 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій.
Прийнято 5 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 11 розпоряджень райадміністрації згідно рішень МВК.
Здійснено 12 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян.
Організація проведення заходів з благоустрою території району, прибирання безхазяйних територій, парків, скверів. Підготовлено звіт до управління житлово-комунального господарства та паливного-енергетично комплексу з цього питання.
Організація проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2007 р.
Робота щодо виконання рішення Одеської міської ради № 593-V від 30.11.2006р. „Про затвердження міської програми „Створення безбар'єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м. Одесі на 2007 рік".
Робота щодо виконання рішення Одеської міської ради №165 від 22.02.2007р. „Про заходи з вдосконалення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м. Одеси".
Визначено остаточну вартість 65-ти об'єктів теплотрас, що не мають балансоутримувача. Відпрацьовано схеми та дільниці теплотрас.
Роз'яснено 30 громадянинам (на особистому прийомі) порядок відключення квартир від системи центрального опалення.
Відпрацьовано питання щодо укладання договорів суб'єктами підприємницької діяльності на вивіз ТПВ (за тиждень).
Виконано ремонт покрівлі в квартирі інваліда (вул. Мечнікова,42).
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
26,27.03.07 – проведено разом зі співробітниками міліції рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Новощепний ряд, вул. Преображенська, Привокзальна площа);
26.03.07 – проведено спільний рейд з інспекторами фінвідділу з питань повноти та своєчасності надходження до бюджету збору за розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг, які розташовані на території району для забезпечення сплати збору у повному обсязі („Книжковий ринок", Олександрівський пр-т; ТОВ „Мода", вул. Новощепний ряд, 4);
28.03.07 – згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.12.06р. № 770 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м.Одесі" проведено демонтаж ПП „Віта-Юг" (вул. Топольського, 1-2).

Відділ соціально-економічного розвитку району
26-30.03.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 9 договорів на експлуатацію автопарковок);
27.03.07 – проведено один рейд по парковкам та автостоянкам району з метою поліпшення роботи суб'єктів підприємницької діяльності, що надають послуги з паркування, визначення їх планових показників та збільшення надходжень до бюджету, в результаті якого виявлено незареєстрованих 10 службових парковок та 1 цілодобову автостоянку;
26-30.03.07 – надано приписи по виявленим стихійним парковкам та автостоянкам транспорту в районі про необхідність укладення договорів на їх експлуатацію.


Відділ у справах неповнолітніх
26-30.03.07 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
27.03.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях (перевірено 1 сім'ю);
27.03.07 – проведена (разом з працівниками відділу організації торгівлі та побутового обслуговування населення Приморської райадміністрації, відділом освіти та ВКМСН Приморського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області) перевірка торгових павільйонів щодо попередження продажу неповнолітнім тютюнових та алкогольних виробів. В ході рейду перевірено 15 торговельних павільйонів, в 3-х з них виявлено порушення щодо продажу тютюнових виробів неповнолітнім. Складено 1 протокол щодо притягнення працівника павільйону до адміністративної відповідальності за ст. 156 КпАП України та 2 акти про виявлені порушення для подальшого розгляду в суді (місце проведення ~ вул.Софіївська, вул.Старопортофранківська, вул. Базарна, вул. В.Арнаутська, вул. Розумовська, вул. Торгова).
Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури.
26.03.07 - організовано та проведено нараду з керівниками навчальних закладів, директорами ДЄЗів та пляжів району з питання проведення 2-х місячника по благоустрою території району (місце проведення – Приморська райадміністрація, вул. Канатна, 134);
31.03.07 – проведено районний суботник з навчальними закладами І-II рівня акредитації щодо благоустрою паркової зони, схилів, пляжів району (учасники - керівництво, співробітники та студенти навчальних закладів району).

Відділ освіти
26-30.03.07 – проведено екскурсії до музеїв для учнів закладів освіти району;
26-30.03.07 – до Міжнародного дня театру в закладах освіти району проведено:
■ відвідування учнями театрів міста (за окремим графіком);
26,27,30.03.07 – театральні вистави (місце проведення – ЦДЮТ „Дивосвіт", вул.Спирідонівська,10; ЦДТ„Моряна", вул. В.Арнаутська, 3)

26.03.07 – проведено районний етап конкурсу серед учнів закладів освіти „Зоряна юність Одеси" (місце проведення - ЗОШ № 37, вул. Софіївська, 26);
28.03.07 – участь в міському та обласному етапах виставки декоративно-ужиткового мистецтва в рамках Всеукраїнського конкурсу „Таланти твої, Україно" (місце проведення - ЦДЮТ „Дивосвіт"(11.00), вул.Спиридонівська,10; ЦДЮТ „Самоцвіт" (13.00), вул. Троїцька, 47; ЦДТ „Моряна" (15.00), вул. В.Арнаутська, З).


Управління праці та соціального захисту населення  
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 668 заяв про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.

Сектором субсидій прийнято 112 громадян, надано 1 письмову відповідь на звернення громадянина, прийнято 18 заяв на призначення субсидій, призначено 15 субсидій.

Відділом соціальних інспекторів проведено 60 перевірок.

Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 546 чоловік;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування - 2;
- видано довідок „Діти війни" - 56;
- видано посвідчень „Ветеран праці" - 9;
- видано посвідчень ветеранам війни - 3;
- видано санаторно-курортних путівок - 25;
- видано 4 направлення для вирішення питання автопротезування;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод - 27.
Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.

Сектором по оплаті праці відділу праці та врегулюванню соціально-трудових відносин проведено перевірки щодо дотримання чинного законодавства про оплату та працю неповнолітніх: ЗАТ „Стрейт-флеш", ТОВ „Золоті терези" та Одеський центр поштового зв'язку № 5 ОДУДППЗ „Укрпошта" (разом зі спеціалістами відділу у справах неповнолітніх Приморської райадміністрації).
Зібрано інформацію щодо стану заборгованості із виплати заробітної плати по підприємствам боржникам району.

Сектором по трудових ресурсах вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ТОВ „Інтертелеком".
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.
З метою популяризації серед учнівської молоді робітничих професій проведено профінформаційну екскурсію для учнів 9-го класу ЗОШ № 43 на КП „Одесміськелектротранс".

Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведена перевірка з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці ТОВ „Аркада".
27.03.07 – проведено комплексну перевірку ТОВ „Золоті ключі" з питань забезпечення дотримання Законів України та інших нормативних актів про охорону праці та безпечну життєдіяльність населення, організації професійного навчання кадрів на виробництві спільно зі страховим експертом Приморського відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань м. Одеси та спеціалістом по трудових ресурсам та підготовці кадрів.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам підприємств, організацій, установ району з питань охорони праці щодо створення служб охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій, установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників, що можуть призвести до ушкодження здоров'я та загибелі людей в зимовий період.
Проведено семінар з питань протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності за участю представника Державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки Приморського РВ м. Одеси ГУ МНС України в Одеській області.



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Соціальна сфера.
Управління праці та соціального захисту населення
- створено 6 електронних карток, проведено корегування 12000 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 217 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Відділом субсидій з початку року прийнято 3190 звернення. За наслідками розгляду призначено 1402 субсидій, відмовлено по 97 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) - 110 чол. (770,00 грн.);
• виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 7 чол. на суму 151,00 грн. (спонсори району); медикаменти (аптека „Акс") - 10 чол. на суму 100,00 грн.
• банні - 211 чол. (4068,00 грн.);
• прання білизни - 125 чол. (2237,50 грн.);
• ремонт взуття - 27 чол. (270,00 грн.).
• забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе Восток" та „Академія" на суму 84 420,00 грн.


2. Житлово-комунальне господарство.
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт електронної мережі, трубопроводу та даху:
• вул. Лазарева, 27;
• вул.. Михайлівська, 35;
• вул. Терешкової, 20-В;
• вул.. Ак. Філатова, 41;
• вул. Космонавтів, 29/3;
• вул. Гайдара, 46;
• вул. Космонавтів,25/2.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
26-31.03.07
– проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
26-31.03.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
30.03.07 – прийняття участі у об'їзді щодо належного санітарного стану території району;
26,27.03.07 – профілактична робота з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області знаходяться на обліку у відділі;
29.03.07 – проведення засідання районної Молодіжної ради;
30.03.07 – покладання квітів до 40 річчя з дня смерті Маршала Радянського Союзу - Р. Малиновського;
30.03.07 – проведення суботників у спортивних закладах району та учбових закладах І-ІІ, ІІІ-ІV рівня акредитації (за окремим планом);
01.04.07 – прийняття участі у міському та районному святі – Гуморина-2007 (за окремим планом).



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


Соціальна сфера.
Управлінням праці та соціального захисту населення
Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування - 10
2. пільг - 8


3. видано посвідчень - 27
- IB – 2
- УВ – 1
- СЗВ – 2
- ВП – 22
- Встановлено статус – 4

4. нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії -1396 чол.
за березень 2007р. (частково) -169 чол. на суму 34662,00 грн.
- компенсація на санаторно-курортне лікування за 2005р.:
- дітям потерпілим від ЧК за січень 2007р. - 66 чол. - 882 грн.
- за лютий 2007р. - 66 чол. - 882 грн.
- компенсація на проїзд чорнобильцям 4 чол.
- одноразова компенсація по інвалідності - 1 чол. - 94,90 грн.

Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.
- твердого палива - 5
- скрапленого газу - 5


За звітний період була проведена планова перевірка ПП „АЛО" і перевірку по скаргам громадян, та надання консультативної допомоги за результатами перевірки.


В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4418 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8978,51 грн.


Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік".

Гаряче харчування:
Станом на 28.03.2007р. отримали - 1954чол./186469,01 грн., в т.ч.:
- бюджет -1154 чол./109882,87 грн.
- благодійні - 800 чол./ 76586,14 грн.

В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет - 300 обідів/1800,00 грн.
Благодійні - 670обідів/4020,00 грн.
їдальня "Ветеран-4" - гарячих обідів: бюджет - 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні - 330 обідів/1980,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет - 750 обідів/ 4500,00 грн.
їдальня "Восток" - гарячих обідів: бюджет - 120 обідів/720,00 грн.
Всього харчувалось - 484чол./14520,00 грн.


Всього з початку року  отримано продуктових наборів - 5383 шт./160534,36 грн.;
за звітний період видано продуктових наборів - 539 шт./16234,68 грн.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги - 5 чол./ 60,00 грн.
- прання - 28чол.(84кг)/378,00 грн.
- перукарські послуги - 10 чол.


Також 72 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 16 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Всього на обліку ТРЦ (за станом на 28.03.07р.) - 4611чол.
В т.ч. надомне обслуговування - 1212 чол.
У відділі натуральної допомоги - 3399 чол.

За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиться робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 88 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, канцелярія і протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера.
Відділом обліку та розподілу житла
за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 14 громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі.


Сумісно з представниками торгового відділу проведено рейд по припиненню стихійної торгівлі.


Відділом житлового господарства було розглянуто 43 листа і відповіді на звернення на адресу Київської райадміністрації. Зібрано інформацію та розроблено план заходів по підготовці житлового фонду Київського району до експлуатації у весняно-літній період 2007р. Проведено звірку з КП ДУ № 18 списків громадян, які мешкають у маневреному фонді згідно листів Київської адміністрації.
Виконується щоденний збір інформації по відключенню комунікацій та ліфтів у житлових будинках району, щотижневий збір інформації про розкопки, що незакриті.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 20 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 10 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.


Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи:
- контроль проведення штабних об'єктових тренувань:
26.03.07 – ДАРП „Одесавіаремсервіс";
27.03.07 – будинок дитини №1;
28.03.07 – шпиталь ВВВ;
- виїзд на надзвичайні ситуації та оформлення звітних документів – пожежа на вул. Жаботинського, 6 (від 25.03.07).


Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 67 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри.


Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення
23-28.03.07 – надання телефонограм та приписів підприємствам торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування з вимогою підготовки підприємств до роботи в весняно-літній період та організації суботників з 17 по 28 березня 2007р.
23-28.03.07 – на виконання рішення Одеської міської ради № 10 від 08.02.07р. „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торгової мережі в м. Одесі" демонтовано 8 торгових об'єктів.


Відділ у справах дітей
26-30.03.07
– проведено 2 рейди. В ході проведення рейдів по неблагополучним сім'ям відвідано 5 сімей, складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
26-30.03.07 – прийнято участь у 10-ти судових засіданнях.
26-30.03.07 – здійснено 4 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.
29.03.07 – проведено засідання координаційної ради у справах неповнолітніх та малолітніх дітей.  


Організаційні заходи.
Відділ у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури
29.03.07 – виїзд працівників відділу на Прибережну зону району, проведення екологічної акції „Збережемо природу" спільно зі студентами Одеського екологічного університету.
29.03.07 – виїзд працівників відділу за адресою: Фонтанська дор., 32-а, щодо демонтажу спортивного майданчика.
30.03.07 – проведення засідання молодіжної ради району, затвердження спільного плану роботи на квітень 2007р.

Відділ освіти
26.03.07 – Районний конкурс художньої самодіяльності „Зоряна юність Одеси"
26-31.03.07 – проведення профілактичних рейдів під час весняних канікул.


Центром зайнятості Київського району було проведено:
27.03.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
30.03.07 – стан подання вакансій до ЦЗ та їх використання, підвищення дієвості форм співпраці ПОУ та ЦЗ.


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 24 громадянина; прийнято до розгляду 75 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена наступна робота:


Відділ житлово-комунального господарства  
Підготовлено 25 відповідей на звернення громадян. Підготовлено 19 відповідей на звернення підприємств.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ДЄЗ. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ДЄЗ. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови.
Розглянуто 35 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК. Проведено засідання адмінкомісії.
Проведено виїзне засідання з представниками райадміністрації та керівництвом підприємств з проблемних питань 2-го Лиманчика.

Участь у засіданні ради опіки.
Участь у засіданні комісії з питань матеріального стану громадян. Участь у роботі „Круглого столу" за ініціативою органу самоорганізації населення комітету „Лузанівський".
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Підготовка та проведення об'їзду району з питання санітарного стану. Участь у засіданні ради опіки.
Підготовка розпорядження „Про заходи з благоустрою в осінньо-літній період" Підготовка та проведення суботника „День Толоки" 31.03.07р. на території району.

Проведено засідання МВК.


Виїзд за адресою: вул. 36 Лінія, 31, вул. 43 Лінія, пр. Добровольського, 49 кв. 1 – самовільне будівництво.
Виконаний протокол за наслідками об'їзду КП «Гідропарк «Лузанівка». До юрвідділу міськвиконкому надіслано 2 пакети документів по самовільному будівництву: Миколаївська дорога, 257, кв. 12, вул. Лузанівська, 108, кв. 2 - знос самовільних прибудов.
Призначена державна комісія з прийому в експлуатацію жилого будинку за адресою: вул. Ак. Заболотного, 2.

Відділ у справах дітей  
Прийняли участь у 15-ти засіданнях суду.
Проведено 5 бесід з неповнолітніми, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів. Підготовлено 8 розпоряджень на влаштування дитини до Будинку дитини. Підготовлено 5 розпорядження про влаштування дітей до школи-інтернату. Підготовлено 5 розпоряджень про влаштування дітей до дитячого будинку. Відвідані 3 неповнолітніх, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів. Підготовлена 1 позовна заява про позбавлення батьківських прав батьків. Проведено обстеження житлово-побутових умов 5 сімей, де призначається опіка над дітьми.
Проведений рейд з міською службою у справах дітей та КМСН району по неблагополучним сім'ям. Було вилучено 3 дітей. Відвідані 8 неблагополучних сімей.
Підготовлено 2 розпорядження про встановлення батьківства. Підготовлено 2 висновки про позбавлення батьківських прав батьків. Підготовлено 5 пакетів документів про призначення опіки та піклування над неповнолітніми. Підготовлено та направлено 20 запитів до різних установ.


Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення
Підготовка заходів, присвячених святкуванню 20-річчя ветеранської організації України та 10-річчя ветеранської організації Одеської області. Проведені рейди-перевірки з боротьби зі стихійною торгівлею в районі. Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими на території КП «Гідропарк «Лузанівка», з питання підготовки об'єктів торгівлі та побутового обслуговування до весняно-літнього періоду.
Проведення інвентаризації об'єктів торгівлі та побутового обслуговування, розташованих у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими на території району, щодо укладення договорів з «РАФ-Плюс» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах «Зоряний», «Північний», «Марсельський», «Пересипський», щодо дотримування правил торгівлі та належного санітарного стану.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території на підприємства торгівлі та побутового обслуговування складено три протоколи.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді, молоді та фізичної культури
Робота з громадськістю, робота «Телефону довіри» - постійно.
27.03.07 – Година спілкування «З любов'ю до театру». До Міжнародного дня театру;
28-29.03.07 – Проведення районного етапу конкурсу «Пісня в солдатській шинелі»;
30.03.07 – Літературна вікторина за творами К.Чуковського (до 125-річчя від дня народження) – Бібліотека № 7;
29.03.07 – Концертно-ігрова програма «Пори року»;
26.03-31.03.07 – Персональна виставка гуртка «Конструювання з природного матеріалу».

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру - 505 чол. на суму 16709.00 грн.;
- видано продуктових наборів - 600 чол. на суму 16044 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги - 85 чол. на суму 714 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням - 22 чол. на суму 1114 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом - 1127 чол. на суму 10107.00 грн.
Відпрацьовано 57 звернень громадян. Обслуговано 8 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 44715,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі:
• ВАТ «Пересувна мех.колонна № 9»,
• кооператив «Променерго-5»,
• ОМУ ВАТ «ТЕМ», ТОВ «Фалбі».

Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 195.
Призначено субсидії сім'ям – 22.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 18.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 6.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 7.
Проведено прийом документів у пільговиків – 134.
Заповнено карток інвалідів – 15.
Видано посвідчень „Ветеран праці" – 7.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 3.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 215.



УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
(26.03.07 – 01.04.07)


Протягом тижня проводилась робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.

26.03.07 – в приміщенні Палацу студентів Політехнічного університету відбулася фінальна гра КВК на Кубок мера серед шкільних команд. Переможцями стали команди ОЗОШ № 5 та ОЗОШ № 66 Суворовського району, ОЗОШ № 39 Приморського району.


29.03.07 – відбулась зустріч керівництва управління освіти та науки Одеської міської ради з групою учнів шкіл м. Санкт -Петербурга та м. Кронштадта та керівництвом Асоціації моряків-підводників ім. О.І. Марінеско.


30.03.07 – у приміщенні будинку творчості „Тоніка" відбулося закриття міського конкурсу "Кобзар і сучасність" організований управлінням освіти та науки Одеської міської ради сумісно з управлінням з питань культури та мистецтв Одеської міської ради з номінацій:
• "Шевченківська світлиця"
• "Юні художники - ілюстратори"
серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів з метою формування почуття патріотизму; виховання духовності, національної свідомості, поваги до рідної мови, культури, звичаїв, традицій народу; виявлення обдарованих учнів у галузі образотворчого мистецтва.


У номінації "Шевченківська світлиця" взяли участь 11 навчальних закладів-переможців районного етапу. Дипломами управління освіти та науки Одеської міської ради та подарунками нагороджені навчально-виховний комплекс "Гармонія", загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 62, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17 з поглибленим вивченням англійської мови, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 з поглибленим вивченням англійської мови.
У номінації "Юні художники-ілюстратори" взяли участь юні майстри живопису, графіки. Роботи виконувались у довільній техніці на тему творів Т.Г. Шевченка. Всього на конкурс було представлено 60 робіт переможців районних етапів. 18 дітей були нагороджені грамотами управління з питань культури та мистецтв Одеської міської ради, подарунками. Переможці номінації "Юні художники-ілюстратори" визначались у трьох вікових категоріях (молодша, середня, старша школа).

 


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


26-27.03.07 – участие в совещании первого заместителя городского головы по вопросу разработки проекта городской целевой программы социально-медицинской поддержки детей социально незащищенной категории.
26.03.07 – проверка работы кадровой службы хозрасчетной поликлиники.


27.03.07
– участие в совещании заместителя городского головы по вопросу Центра милосердия на ул. Ясной.
– участие в аппаратном совещании управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации «Состояние службы клинической иммунологии в ЛПУ Одесской области».
– отчет по судебным делам УЗО.
– проверка работы рентгенологической службы в ДТП №5.
– участие в аттестации средних медицинских работников ЛПУ г. Одессы в ГКБ № 11.


28-29.03.07 – участие в работе комиссии по проверке организации и качества работы водительских медицинских комиссий в городских поликлиниках №21, №28, №29.


28.03.07
– участие в заседании комиссии по бюджету в управлении финансов Одесского городского совета.
– осуществлена проверка городского Центра по борьбе с ВИЧ-инфекцией и СПИДом по вопросу охраны труда сотрудниками учреждения.
– проверка организации работы регистратуры в п/о ГКБ №10.


29.03.07
– заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной смертности с участием руководителей родовспомогательных учреждений города.
– участие в работе комиссии по проверке организации и качества оказания медицинской помощи больным с онкологической патологией в ГБ №8.
– проверка работы кадровой службы в ГКБ №3.


30.03.07
– подготовка и проведение семинара с инженерами и ответственными за работу по охране труда в ЛПУ г. Одессы.
– участие в работе комиссии управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации по вопросу организации и качеству оказания онкогинекологической помощи в женской консультации № 9.

 


ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Участие в заседании постоянной депутатской комиссии по законности и правопорядку.
2. Работа над проектом КП «Одесский информационно-туристический центр».
3. Разработка программы пресс-форума «Презентация туристического потенциала Одессы».
4. Участие в Международной туристической выставке «Украина – путешествия и туризм 2007» в г.Киеве.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 32-х объектах:
ул. Греческая, 21, 25; ул. Дерибасовская, 9; ул. Греческая, 7; ул. Ак.Королева, 94; ул. Ак.Вильямса, 81/1; ул. Ген.Петрова, 55; ул. Затонского, 19; пр. М.Жукова, 16, 7; пр. Добровольского, 99; ул. И.Рабина, 29, 4; ул. Ак.Филатова, 57, 37а, 64; ул. Мечникова, 52; Люстдорфская дорога, 13, 123; ул. Терешковой, 25; ул. Гайдара, 16, 38; ул. Ген.Бочарова, 23; ул. Ак.Невского, 45; ул. Крымская, 70; ул. Ак.Заболотного, 36; ул.Черноморского козачества, 97; ул. Бугаевская, 46/3; ул. Космонавтов, 21/5; ул. Краснова, 8; Центральный аеропорт, 5; ул. Левитана, 75.  


2. Уровень сбора квартплаты составил – 111,4%, сбор платы за водопотребление – 99,9%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнены работы
- по сносу и санитарной обрезке деревьев - 112 шт.: ул. Краснова,5; парк Шевченко; скв. Старосенный; ул. Бреуса, 58; парк Победы; ул. Ришельевская, 41,48,45,12,13,15,17; Центральный аеропорт; и др.
- по валке деревьев – 47 шт.: ул. Гайдара, 28,44,76,58; ул. И.Рабина; Николаевская дорога, 289; Овидиопольская дорога; парк Шевченко; п.Победы; и др.

4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 44 бродячих собак.


5. КП Горсвет произведено:
- замена светильников – 40 шт.: Куликовое поле; 16-ый кв.Юго-Западного района; Балтская дорога; парк Горького.
- замена воздушной линии на кабельную – 575 м.п.: ул. Вильямса, 59; ул. Транспортная; ул. Щорса; 16-ый кв. Юго-Западного района.


6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам – установлено 29 шт.



УПРАВЛЕНИЕ ИНЖЕНЕРНОЙ ЗАЩИТЫ ТЕРРИТОРИИ ГОРОДА
И РАЗВИТИЯ ПОБЕРЕЖЬЯ
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Обследование участка побережья от 16 до 8 ст. Б. Фонтана.
2. Технический надзор за капитальным ремонтом траверса № 5 первой очереди ПОС.
3. Мониторинг уровня грунтовых вод в наблюдательной гидрогеологической сети города Одессы и оценка технического состояния наблюдательных скважин.
4. Подготовка и выдача 33 заключений по проектам строительства, реконструкции, самовольно возведенным строениям.

 


КП «СМЭП»
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 73
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 73
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 31
4. Заменено ламп – 320 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 4 шт.
6. Заменено кабеля – 100 м.
7. Покраска турникетов – 146 м.
8. Нанесена дорожная разметка – 1175 м2.
9. ул. Б.Арнаутская – ул. Ришельевская демонтаж счетного устройства.
10. Работы на объектах по ул. Успенская – ул. Преображенская, ул. Успенская – Александровский проспект по замене процессоров.
11. М.Грушевского – ул. Химическая демонтирован разбитый транспортный светофор, установлен новый, скоммутирован.
12. Проведение строительных работ на объекте ул.Преображенская – ул.Базарная.
13. ул. Ришельевская – ул. Бунина замена блока питания.
14. Работы по устранению неисправностей кабеля, замена патронов на объекте ул.Балковская – ул.Краснослободская.
15. ул. Новосельского – ул. Торговая установка и подключение двух сбитых пешеходных светофора.
16. Работы по ремонту и замене аппаратуры на следующих светофорных объектах:
ул. Черноморского Козачества – ул. Кравцова; ул. Софиевская – Торговая; 4ст.Б.Фонтана.
17. Замена кабеля питания ,зачистка контактов на следующих светофорных объектах: пр-т Добровольского – ул. Затонского; ул. Генерала Петрова – ул. Космонавтов; Адмиральский пр-т – ул. Судостроительная; ул. Старопортофранковская – Тираспольская.
18. Корректировка часовых программ с 24.00 до 06.00 в режим работы желтого мигания с выездом на следующие светофорные объекты: Николаевская дор. - Водная станция; Николаевская дор. - Лузановка; Николаевская дор. - Векслера; Николаевская дор. - Сортировочная; Николаевская дор. - Агаровый завод.
19. Демонтаж и ремонт устройств перезапуска систем телевидения на перекрестках:
ул. Щорса - Овидиопольская дорога; ул. Пушкинская – ул. М. Арнаутская; ул. Ришельевская – ул Б. Арнаутская.
20. Прозвонка и замена линии управления на объекте № 82 (ул. Водопроводнаая - пер. Высокий).
21. Экстренный выезд на объект № 4 (ул. Пестеля – ул. М. Грушевского). Объект находился в режиме неисправности (нет переключения тактов). Замена модуля процессора МП-3, перезапуск.
22. Ремонт контроллера светофорного КС-3.
23. Ремонт контроллера светофорного КС-3М.
24. Организация и изготовление пульта перезапуска систем видеонаблюдения.
25. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключения светофорных сигналов.
26. Местное обследование светофорного объекта 5 ст. Фонтанской дороги совместно с представителями УГАИ на предмет изменения режима работы.
27. Разработка базы данных ЦУП связанная с изменением суточного режима работы светофорного объекта 5 ст. Фонтанской дороги.
28. Устранение неисправности радиосвязи на светофорном объекте по ул. Успенской – ул. Преображенская совместно с ремонтной бригадой отдела ЭОС. Выезд на объект перепрограммирование оборудования.
29. Местное обследование периферийных объектов на предмет соответствия технической документации. Подготовка актов обследования.
30. Разработка обновленной и исправленной технической документации по светофорным объектам: ул. Новосельского – ул. Тираспосльская; ул. Новосельского – ул. Спиридоновская; ул. Новосельского – ул. Преображенская; пр-т Шевченко – ул. Армейская.
31. Обработка информации по ДТП.
32. Модернизация компьютерной сети, связанная с частичной заменой оборудования.
33. Работы по плановому обслуживанию орг. техники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
34. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 12.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(26.03.07 – 01.04.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. № 868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. № 519 «Об утверждении Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;


• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан;


• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг - 163, принято на рассмотрение - 157. Выдано разрешений на эксплуатацию - 115, принято на рассмотрение - 102. Сумма местного сбора составила - 16870грн.;


• Заключено договоров на аренду твердого покрытия - 20, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) - 68289грн.;


• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы киоски: СПД Импульс Днепропетровская дорога, 118-б, СПД ул. Крымская, 84.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Направлено письмо Премьер-министру Украины (совместно с КП СКБ «Молния») по вопросу ускорения процедуры утверждения показателей Госзаказа на 2007 год для данного предприятия;
2. Проведено (при участии первого заместителя городского головы) совещание с руководителями предприятий «По итогам работы промышленности, морехозяйственного комплекса и предпринимателей за 2006 год и задачи на 2007 год»;
3. Рассмотрено обращение генерального прокурора Украины по вопросу обобщения информации о соблюдении законодательства в сфере жилищно-коммунальных услуг.
4. Рассмотрено обращение директора КП «Одесское городское бюро технической инвентаризации и регистрации объектов недвижимости» по вопросу изменения действующих тарифов на услуги, предоставляемые предприятием;
5. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ и.о. директору КП «Городское агентство по приватизации жилья» по вопросу пересмотра действующих тарифов на услуги, предоставляемые предприятием;
6. Подготовлены материалы (пресс-релизы) для участников заседания Политического консультативного совета при Одесском городском голове с целью общественного обсуждения проекта «Стратегия экономического и социального развития Одесской области на период до 2015 года», дата проведения 12.04.2007 года;
7. Была предоставлена информация относительно деятельности предприятий коммунальной собственности территориальной громады г. Одессы;
8. За истекший период направлено руководителям предприятий 20 писем об их участии в социально-экономическом развитии города;
9. Подготовлены 56 сравнительных таблиц по плановым и фактическим показателям коммунальных предприятий за 2005- 2007г.г.;
10. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору КП «Аварийная служба Приморского района» по вопросу проверки экономического обоснования тарифов на услуги, оказываемые предприятием в 2007 году;
11. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику юридического управления Одесского городского совета по вопросу предоставления информации о выполнении и невыполнении актов городского совета;
12. Согласно Единого календарного плана проведения выставочных мероприятий на 2007 год в г.Одессе отделом внешнеэкономической и выставочной деятельности выставочным компаниям города оказана информационная и методическая помощь в подготовке и проведении следующих мероприятий, а именно:
- КП «Профессионал», выставка-ярмарка «Весна – 2007»;
- ООО «ИНВАЦ», выставка-ярмарка «Весенняя неделя моды»;
- ЧП «Универсал-Экспо», выставка-ярмарка «Весенняя мозаика»;
- ООО «Центр выставочных технологий», VI Международная выставка-продажа «Ювелирный салон».



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(26.03.07 – 01.04.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 82;
- до адміністратора – 390.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 21;
- через адміністратора – 467.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 6;
- через адміністратора – 68.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 82;
- адміністратором – 345.

Кількість дозвільних документів та відмов, внесених у реєстр – 557.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(26.03.07 – 01.04.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 273 ед., в т.ч.
-по трамваю – 146 ед.
- по троллейбусу – 127 ед.
в выходные дни в количестве 204 ед., в т.ч.
-по трамваю – 114 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 534,17 тыс. грн.,
в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 395,99 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 138,18 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5 трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 10 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2): трамвай – 169 вагонов, троллейбус – 151 машина.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(26.03.07 – 01.04.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 1 870 895,67 грн., у тому числі:
- від відчуження – 1 293 462,67 грн.;
- від приватизації – 167 433,00 грн.;
- від оренди – 410 000,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 21


3. Укладено договорів купівлі-продажу – 11.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(26.03.07 – 01.04.07)

 

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
26.03.07
По адресу: пер. Маячный, 3 – аварийное дерево
Порывом ветра обломило ствол дерева. Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Пушкинская, 65 – ДТП, автомобиль врезался в дерево
В ДТП погиб Татаркевич И.Б. – 43 года;
Пострадали: Татаркевич О.Б. – 40 лет, госпитализирован в ГКБ №1, Пилипенко И.Н. – 23 года, госпитализирован в ОКБ
По адресу: ул. Куйбышева, 23/25 – пожар в квартире первого этажа
Площадь возгорания 25 м2 
Пострадавших нет.
27.03.07
 По адресу: ул. Преображенская, 24 (библиотека ОНУ им. Мечникова) – аварийное дерево
Специалисты ОПСР произвели распиловку и уборку аварийного дерева, упавшего на здание библиотеки
Береговая зона санатория «Россия» – обнаружен ВОП
Дежурная смена изъяла сигнальный патрон КСП-3. Изъятый патрон передан службе ВТС области
ст. «Одесса-Товарная» – наезд авто на человека 
Авто «Камаз», совершая маневр заднего хода, наехал на человека . Пострадавший неизвестный мужчина около 50 лет скончался до приезда «Скорой помощи»
По адресу: ул. Пестеля/ул. Промышленой – наезд на пешехода
                        
Мопедом сбит мужчина Майлетов С.Н., 75 лет, пострадавший скончался до приезда «Скорой помощи»
28.03.07
По адресу: ул. В.Стуса, 2а –
наезд на пешехода
В результате ДТП погиб Сапелкин А.Р., 9 лет. Смерть до приезда «Скорой помощи»
По адресу: ул. Гагарина, 3
(СШ № 35) – обрыв, болтание секций водостока
Дежурная смена произвела снятие оторванных секций водостока с 4 этажа
По адресу: ул. Средняя/ул. Семинарской – наезд на пешехода
В результате ДТП пострадал Добровольский А.К., 70 лет. Позже скончался в ГКБ №1
29.03.07
Дом малютки №1 – пер. Маячный, 3 - упало дерево
Специалисты отдела ПСР произвели распил и уборку аварийного дерева
Возгорание на территории
 ИТК № 14
Дежурная смена выезжала на место проишествия. Жертв нет
30.03.07
Дом малютки №1 – пер. Маячный, 3 - упало дерево
Порывом ветра обломило ствол дерева. Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Тираспольская / ул. Базарная – упало аварийное дерево
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
31.03.07
По адресу: ул. Танкистов, 40
– на чердаке обнаружены две резиновые емкости с ртутью
Дежурная смена выехала по указанному адресу и изъяла две резиновые емкости с ртутью общим весом 3,5 кг
По адресу: ул. Софиевская, 5а (Одесский художественный музей) – наличие неприятного запаха в подвале
Дежурная смена выехала на место происшествия. В подвале выявлен запах дыма от сжигаемого поблизости мусора. Костер потушен работниками МЧС, угрозы для жизни нет
По адресу: ул. М. Арнаутская, 49, кв.8 – разбился медицинский термометр
Дежурная смена собрала около трех граммов ртути и произвела демеркуризацию места разлива
парк «Победы» – просьба вытащить из пруда мертвую собаку
Дежурная смена достала из пруда в парке «Победы» мертвое животное
По адресу: ул. Спиридоновская, 27, кв.18 - разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела проверку на остатки разбитого термометра и произвела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. 25-й Чапаевской дивизии/ул. Варненской – ДТП
Наезд авто на пешехода. Пострадавший Бевз А.И., 45 лет, скончался до приезда
«Скорой помощи»
По адресу: ул. Мельницкая, 2, кв. 33 – просьба оказать помощь инвалиду 1-й группы в открывание входной двери
Дежурная смена открыла входную дверь
По адресу: ул. Успенская, 17 – в люке теплотрассы обнаружен труп
Труп лица без определенного места жительства извлечен на поверхность сотрудниками РОВД Приморского района
01.04.07
По адресу: пр-т Добровольского, 122, кв. 61 – разбит бытовой медицинский ртутный термометр
Дежурная смена собрала около трех грамм ртути и произвела демеркуризацию территории квартиры
Ж/Д вокзал, на крыше вагона №2 поезда Одесса-Львов обнаружен неизвестный мужчина примерно 35 лет
Вследствии поражения электрическим током, мужчина получил термические ожоги около 45-50% тела и в тяжелом состоянии доставлен в ГКБ №11

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков257
из них передано:
- в УЖКХ – 37,
- оказана информационная помощь – 190,
- в КП «Зелентрест» – 7,
- в Общество защиты животных – 10,
- Ртуть – 5,
- ДТП – 6,
- ВОП – 2.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.03.07 – 01.04.07)

 

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
26.03.07
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо проведення:
- Європейського Дня сусідства;
- „Гуморини-2007".
27.03.07
3
Чемпіонат України „Таврійська весна"
зі спортивного орієнтування
19.03-02.04.07
м. Алушта
4
Першість України з боксу
26.03-02.04.07
СК „Олімпієць"
5
Кубок Донбасу з боксу
27-31.03.07
м. Донецьк
6
Відкрита першість КПНЗ „ДЮСШ №4"
з дзюдо
29-31.03.07
м. Одеса
ДЮСШ № 4
7
Першість Одеської області
з вільної боротьби
30.03-01.04.07
м. Одеса
СДЮСШОР № 14
8
Першість Одеської області
зі спортивної акробатики
31.03-01.04.07  
м. Білгород- Дністровський
9
Змагання з боксу
"Відкритий ринг"
01.04.07
м. Одеса
ДЮСШ № 5

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(26.03.07 – 01.04.07)

 

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Фестиваль вуличних театрів, присвячений святкуванню Міжнародного дня театру
27.03.07
Грецька площа,
Соборна площа та
вул. Дерибасівська
Курси підв. кваліфікації для викладачів ДМШ ДШИ
27.03.07
м. Одеса, вул. Грецька, 19
Відкриття конкурсу юних піаністів
ім. П .С. Столярського
28.03.07
о 13.00
Школа-інтернат
їм. П.С. Столярського
Проведення засідання журі конкурсу „Шевченко і сучасність"
28.03.07
Центр дитячої творчості Суворовського району
Відкриття виставки одеських художників
29.03.07
о 14.00
фойє міськвиконкому
Нагородження переможців конкурсу «Шевченко та сучасність»
30.03.07  
о 14.00
Центр дитячої творчості Суворовського району
Оргкомітет форуму
«Українська книга на Одещині»
30.03.07
о 10.00
ОДНБ ім. Горького
Проведення загальноміського свята «Гуморина-2007»
01.04.07
Театральна площа, Приморський бульвар, Грецька площа,
Куликове поле
Зоогуморина.
Театралізована вистава, конкурси
01.04.07
об 11.00
Одеський зоопарк

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее