06:41:14   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.07 – 22.04.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 20 мешканців району, його заступниками - 6.
В райадміністрацію надійшло 175 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянин, з них по консультативним питанням - 40.


За звітний період проведено:
20.04.07
- засідання адміністративної комісії, розглянуто 30 протоколів про адміністративні правопорушення та винесено постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження або штрафу: 22 постанови за порушення ст. 152 КпАП України (порушення правил благоустрою території міст та інших населених пунктів), за ст.150 КпАП України (порушення правил користування житловими будинками та житловими приміщеннями) винесено 5 постанов про адміністративні правопорушення та 3 постанови про адміністративні правопорушення за іншими статтями КпАП України;
17.04.07 - засідання громадської комісії райадміністрації по житловим питанням (видано 15 ордерів на житлову площу: військовослужбовцям - 6 ордерів; хворому на ТБЦ - 1; іншим категоріям - 8 ордерів; поставлено на квартирний облік - 6 сімей);
17.04.07 - засідання Ради опіки та піклування Приморської райадміністрації;
17.04.07 - засідання районної координаційної ради із забезпечення і здійснення оперативного аналізу надходження до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
17.04.07 - засідання районної координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
17.04.07 - засідання комісії райадміністрації з призначення, як виняток, житлових субсидій;
17.04.07 - засідання комісії райадміністрації з аналізу матеріального становища громадян;


20.04.07 - виїздне засідання в ЗОШ №43 координаційної ради у справах неповнолітніх:
■ заслухано неповнолітніх, які перебувають на обліку у відділі у справах неповнолітніх, до яких застосовані примусові заходи виховного характеру;
■ про стан злочинності та правопорушень серед неповнолітніх за І квартал 2007 року.


Відділ житлово-комунального господарства та будівництва
Підготовлено 13 відповідей на звернення громадян та 33 відповіді на звернення підприємств, установ та організацій.
Прийнято 14 розпоряджень райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 56 розпоряджень райадміністрації згідно рішень МВК.
Здійснено 8 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян: вул. Тираспольська, 35; пров. Богданова, 4 кв. 16; вул. Приморська,53 кв. 14; вул. Катерининська, 6; Французький бульвар, 21; вул. Пастера, 64; вул. Софіївська, 21; вул. Балківська, 35/1.
Організація проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2007 року.
25 громадянам роз'яснено (на особистому прийомі) порядок відключення квартир від системи центрального опалення.
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів проводиться робота з контролю за заключениям договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Проведено роботу щодо передплати 150 екземплярів газети „Одесский вестник" для товариства інвалідів Приморського району.
Проведено роботу щодо виконання рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про заходи щодо підвищення протипожежної безпеки об'єктів житлово-комунального господарства.
Розглянуто 28 звернень на „телефон довіри міського голови".
Організовано обстеження відомчих житлових будинків, з метою передачі їх до комунальної власності міста.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Підготовлено комплексний план благоустрою району.

Робота щодо виконання розпорядження Одеської міської ради від 30.11.2006 р. № 593 „Створення безбар'єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік".


Організація проведення в районі Дня Довкілля.


Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
16.04.07 - на виконання розпорядження Одеського міського голови від 10.04.07 р. № 256-01р „Про невідкладні заходи з контролю за використанням газового обладнання в закладах (підприємствах) ресторанного господарства з виготовлення шаурми" проведено 2 рейди разом зі співробітниками міліції (зачинено ПП Карлюга по вул. Преображенській, ПП Владов по вул. М.Арнаутській/вул. Канатної та трейлер по вул. М.Арнаутській/вул. Катерининській);


16-20.04.07 - проведено рейдові перевірки разом зі співробітниками Приморського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа, Куликове поле);
18.04.07 - проведено рейд разом з фахівцями ДПІ та співробітниками міліції по вул. Черняховського, ст. В.Фонтану (на місці ринку „Аркадія -2000" демонтовано 2 лотка та складено 2 адміністративні протоколи за ст.159 Кодексу України „Про адміністративні правопорушення" порушення правил торгівлі на ринках).

 
Відділ соціально-економічної о розвитку району
16-20.04.07 - продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 6 договорів на експлуатацію автопарковок: 5 службових, 1 денна);

16-20.04.07  - надано приписи по виявленим стихійним парковкам та автостоянкам транспорту в районі про необхідність укладення договорів на їх експлуатацію.


Відділ у справах неповнолітніх
16-20.04.07 - участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
16-20.04.07 - проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім'ях (перевірено 10 сімей);
18.04.07 - проведено перевірку умов утримання та виховання дітей в Центрі допомоги дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування в громадській організації „Негадана радість";
18.04.07 - підготовлено 1 розпорядження райадміністрації „Про направлення малолітньої в будинок дитини";

19.04.07 - разом з працівниками прокуратури Приморського району проведено перевірки ігрових залів щодо попередження залучення дітей до участі в азартних іграх (пр-т Шевченко „Матриця"). 

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
16-20.04.07 - організовано та проведено заходи щодо благоустрою та приведення у належний санітарний стан території району з залученням студентів вищих навчальних закладів та технікумів;
16.04.07 – проведено роботу щодо формування команд для участі у 9-й Спартакіаді м. Одеси;
21.04.07 – участь у проведенні суботника – Дня довкілля.


Відділ освіти
17.04.07 – проведено семінар для методистів позашкільних закладів області „Формування духовної культури учнів на основі національних традицій" (місце проведення - ЦДЮТ„Самоцвіт", вул.Троїцька,47);
17.04.07 – Всеукраїнський семінар для директорів шкіл нового типу (місце проведення - Юридичний ліцей);
17,18.04.07 – проведено районний етап конкурсу „Зоряна юність Одеси" (за Графіком) (учасники – вихованці дошкільних закладів, місце проведення: 17.04.07 – ДНЗ№ 8, 18.04.07 – ДНЗ № 250);

17-18.04.07 – участь збірної команди району у міських змаганнях з шахів „Юні надії";


17-21.04.07 – проведено заходи до Дня довкілля в закладах освіти району:
■ конкурси рефератів;
■ конкурси малюнків;
■ трудовий десант;

18.04.07 – підведено підсумки районного екологічного конкурсу „Збережемо Україну - козацьку державу";
18.04.07 – підведено підсумки районного конкурсу творчих робіт „Козацька держава";
18-25.04.07 – несення Почесної Вахти на Посту №1 (місце проведення - пам'ятник Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКВ ім. Т.Г. Шевченка; учасники - ЗОШ №57);
20.04.07 - проведено районний конкурс „Європейська інтеграція України очима молоді" серед учнів закладів освіти (місце проведення - ЗОШ № 122).


Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 265 заяв про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.
Сектором субсидій прийнято 136 громадян, надано 60 письмових відповідей на звернення громадян, прийнято 45 заяв на призначення субсидій, призначено 38 субсидій.
Відділом соціальних інспекторів проведено 64 перевірки. В ході перевірок довідок про доходи виявлено 2 порушення.
Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 54 чоловіка;
- прийнято 3 заяви на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни"-33
- видано посвідчень „Ветеран праці" - 12;
- видано посвідчень ветеранам війни - 2;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод - 22.


Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям та сім'ям з дітьми.


Сектором по трудових ресурсах вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць в Одеському державному цирку та ОВО „Електрик".


З метою популяризації серед учнівської молоді робітничих професій підготовлено профінформаційну екскурсію для учнів випускних класів ЗОШ №79 на ЗАО „Одесакондитер".


16.04.07 – проведено зустрічі з учнями старших класів загальноосвітніх шкіл району щодо важливості охорони праці в трудових відносинах між роботодавцем та працівниками (місце проведення – ЗОШ № 57).
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.


Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в Стоматологічній клініці № 1.
Проведено профілактичну роботу з керівниками підприємств, організацій, установ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників, що можуть призвести до ушкодження здоров'я та загибелі людей.

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.07 – 22.04.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення:
- створено 5 електронних картки, проведено корегування 3580 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 239 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділом субсидій з початку року прийнято 327 0 звернення. За наслідками розгляду призначено 43 субсидій, відмовлено по 100 зверненням.
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надан побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) – 31 чол.(155,00 грн.);
• виготовлено окулярів магазином „Оптика" - 1 чол. на суму 18,00 грн. (спонсори району);
• медикаменти (аптека „Акс") - 1 чол. на суму 10,00 грн.
• банні -87 чол. (566,00 грн.);
• прання білизни -49 чол. (1102,50 грн.);
• ремонт взуття - 6 чол. (60,00 грн.) .
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 20100,00 грн.


Житлово-комунальне господарство
Житлово - комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт трубопроводу та каналізації:
вул. Лазарева, 27;
вул. Лазарева, 16;
вул. Космонавтів, 56-А;
вул. Ген. Петрова, 45;
пров. Вишневського, 11/3.


Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
16-18.04.07 – до 105 річниці з Дня народження письменника В.О. Кареліна - літературна подорож „Бороться и искать, найти и не сдаваться";
16-20.04.07 - проведення тижня з професійно - орієнтовної роботи „Вибір професії";
16-21.04.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
16-21.04.07 – проведення заходів, присвячених 30-річчю з Дня заснування Малиновського району;
20.04.07 – прийняття участі у об'їзді щодо належного санітарного стану території району;
20.04.07 – вшанування учасників Параду Перемоги та Героїв Радянського Союзу ВВВ, святковий обід та концертна программа;
21.04.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
21.04.07 – до Дня довкілля, проведення заходів серед студентів учбових закладів району І-ІІ рівня акредитації.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.07 – 22.04.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 14
2. пільг – 16
3. видано посвідчень – 61
- IB – 2
- УВ – 2
- СЗВ – 4
- ВП – 20
- Встановлено статус – 6

4. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1396 чол. – 87165,00 грн.; за квітень - 2007р. - (частково) 7141,00 грн.
Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які стали інвалідами внаслідок ЧК 2007 р.
- одноразова компенсація по втраті годувальника 1 чол. – 379,30 грн.
- компенсація по інвалідності 1 чол. – 379,30 грн.
Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.


За звітний період була проведена перевірка умов праці на ТОВ „Екон", ПП „Капітал" та надання консультативної допомоги за результатами перевірки.
За одержанням субсидії звернулись за звітний період 2 чол. Одержали за звітний період - 20 чол.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4339 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 9111,9 грн.

Гаряче харчування:
Станом на 04.04.2007р. отримали - 1967чол./ 203479,42 грн.
В т.ч.:
- бюджет -1167 чол./ 120669,35 грн.
- благодійні - 800 чол./ 82810,07 грн.
Всього: 
їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет - 500 обідів/ 3000,00 грн.
Благодійні - 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет - 255 обідів/1530,00 грн.
благодійні - 315обідів/1890,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет - 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 499 чол./ 14970,00 грн.
Всього з початку року за станом на 18.04.2007р. – отримано продуктових наборів 5383 шт./ 160534,36 грн.
- за звітний період видано продуктових наборів – 633 шт./18806,43 грн.

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 6 чол./ 72,00 грн.
- прання – 23 чол.(75кг)/310,50 грн.
- перукарські послуги – 6 чол.
Також 75 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 12 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 18.04.07р. – 4581чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1226 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3355 чол.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиться робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 79 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 22 громадянина.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 16.04.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера  
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків 10 громадянам, прийнято на особистому прийомі –14 громадян.
23,25.04.07 – заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 17 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі.
Виявлено 3 об'єкти самовільного будівництва в районі. Власникам, ведучим самовільне будівництво вручені приписи Київської райадміністрації.
Відділом житлового господарства було розглянуто 45 листів і відповідей на звернення на адресу Київської райадміністрації. Зібрано інформацію та розроблено план заходів по підготовці житлового фонду Київського району до експлуатації у весняно-літній період 2007р.
Підготовлено щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ДЄЗ району.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.


Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 16 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження. Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.


Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
- виїзд на надзвичайні ситуації та оформлення звітних документів:
18.04.07 – виявлення боєприпасів часів ВВВ (вул. Люстдофська дор.55)
- контроль готовності пляжів до купального сезону;


Адміністративною комісією було проведено:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- проведення засідання адміністративної комісії - 19.04.07р., (розглянуто 12 протоколів про адміністративні правопорушення);
- 16.04.07 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- консультативна робота з громадянами;

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 51 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри. Налагоджується взаємодія служби „0-50" зі службами ЮРЕС.

Відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
17.04.07 – проведено рейди з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: пр-кт М.Жукова, 43;
18.04.07 – згідно з розпорядженням Київської райадміністрації №1352 від 15.112006р. „Про створення мобільної групи щодо перевірок ринків Київського району" здійснені первірки ринків ПВТП „Екстра" за адресою: пр.М.Жукова,43 та 1111 „Бонус" за адресою: пр.М.Жукова, 83;
18.04.07 – надання телефонограм та приписів підприємствам торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування з вимогою підготовки підприємств до роботи в весняно-літній період та організація проведення суботників;
12-19.04.07 – надання приписів підприємствам торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування по усуненню недоліків, вказаних в протоколі доручень, наданих першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. та заступником міського голови Кучуком М.І. при об'їзді району.

Відділом у справах дітей:
16-20.04.07 – прийнято участь у 13-ти судових засіданнях.
17.04.07 – в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям, відділом у справах дітей райадміністрації відвідано сім'ю Наумових.
19.04.07 – прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування.
16-20.04.07 – здійснено 5 обстежень житлово-побутових умов проживання дітей.


Відділом по роботі з громадськими організаціями та формуваннями:
- зустріч з головами комітетів СОН міста по обговоренню планів проведення Європейского дня сусідства.
- Проведення роботи з комітетом громадськості „Чорноморка" по участі мешканців мікрорайону у проведені суботника 21.04.2007р. у прибережній зоні.
- Продовження збору інформації по паспортизації багатодітних сімей у районі.

Організаційні заходи  
Відділом у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури було проведено:
16-20.04.07 – проведення організаційної роботи щодо участі збірних команд району у IX Спартакіаді м.Одеси.
17.04.07 – виїзд працівників відділу за адресою: вул.Дача Ковалевського,150 - „Меморіал героїчної оборони м.Одеси", щодо підготовки проведення святкових заходів до Дня Перемоги.
18.04.07 – здійснення спільно з Київським РО ОМУ ГУМВС заходів, щодо попередження насильства в сім'ї та побуті у відповідності до заяви пана Сухачьова В. А.


Центром зайнятості Київського району було проведено:
16.04.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
18.04.07 – Інформаційний семінар з підприємництва для безробітних.
Інформування про можливість розпочати свій бізнес: що таке бізнес-ідея та бізнес-план.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.07 – 22.04.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 16 громадян; прийнято до розгляду 64 письмових звернення. По відповідних напрямках проведена така робота:


Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 31 відповідь на звернення громадян. Підготовлено 24 відповіді на звернення підприємств.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП ДЄЗ. Звіт про надходження комунальних платежів по КП ДЄЗ. Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Розглянуто 32 справи про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.


Підготовлено і проведено 18.04.07р. засідання працівників комунальних служб району з питання санітарного стану, благоустрою району, підготовки об'єктів району до експлуатації в весняно-літній період.
Підготовлено і проведено 19.04.07р. засідання керівників підприємств, на балансі яких є відомчий житловий фонд, райадміністрації та філіалу «Інфоксводоканал» ВАТ «Інфокс» з питання погашення заборгованості за спожиту населенням холодну воду. Комісійне обстеження з представниками Управління ЖКГ, райадміністрації та КП «ДЄЗ «Пересипське» аварійних житлових будинків за адресами: вул. Щогольова, 1, вул. Декаб¬ристів, 1, вул. Балківська, 12-Г, вул. Чорноморського козацтва, 85 з питання технічного стану та надання пропозицій щодо відселення мешканців. Комісійне обстеження із представниками КП «Сервісний центр» кв. 50 по пр. Добровольського, 124 з питання можливості встановлення приладів обліку. Виїзд за адресою: вул. Посівна, 17, ул. Нежданової, 37, ул. Вінніченко, 11, вул. От. Голо¬ватого, 33, 7-ма Пересипьська Бар «У Михайла» - самовільне будівництво. Виїзд по зверненню громадян на «Телефон довіри міського голови» за адресою: вул. От. Головатого, 33 з питання самовільного будівництва.
Участь у засіданні з представниками Управлінь міста з питання спільної праці з Управлінням дозвільних та погоджувальних процедур (єдине вікно) 17.04.07г. Прийом громадян з питання відключення опалювальних приладів в квартирі. Участь у засіданні ради опіки.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Підготовка та проведення об'їзду району з питання санітарного стану. Підготовка суботника «День довкілля» на території гідропарку Лузанівка. Підготовка суботника«День довкілля» на території КП «ДЕЗ «Зоряне» із депутатом міськради Трухановим.
Збір та узагальнення інформації від КП ДЄЗ про розрахунки з КП «Теплопостачання міста Одеси»
Проведено засідання із керівниками підприємств, розташованих на території мікрорайону Пересип з питання приведення прилеглої території в належний санітарний стан. Обстеження території, прилеглої до залізничної дороги впродовж станції «Пересип», з питання санітарного стану.

Відділом у справах дітей:
Відвідані 6 неблагополучних сімей.
Проведений рейд по неблагополучних сім'ях, відвідані 3 сім'ї.
Проведено рейд з КМСН району по місцях концентрації безпритульних неповнолітніх. Виявлено 6 неповнолітніх, діти доставлені до міського притулку. Підготовлений 1 висновок про позбавлення батьківських прав. Прийняли участь у 13 засіданнях суду. Підготовлено та направлено 16 запитів до різних установ.
Проведена перевірка захисту житлових прав дітей, позбавлених батьківського піклування, в школі-інтернаті № 1. Проведена перевірка утримання та виховання дітей у Будинку дитини № 3.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах «Зоряний», «північний», «Марсельський», «Пересипський» щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих в гідропарку «Лузанівка», з питання підготовки об'єктів торгівлі та побутового обслуговування до весняно-літнього періоду.
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі. Проведення інвентаризації об'єктів торгівлі та побутового обслуговування, розташова¬них у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими на території району, щодо укладення договорів з «Раф-плюс» на вивіз твердих побутових від¬ходів.
Керівникам торгових об'єктів виписані приписи в кількості 16 од., щодо приведення до належного санітарного стану літніх майданчиків.

Відділом у справах культури, сім'ї, молоді, молоді та фізичної культури:
Робота з громадськістю - постійно. Робота «Телефону довіри» - постійно.
16.04.07 – Звітний концерт художніх колективів БТЮ для батьків.
18.04.07 – Екскурсія до пам'ятних міст Одеси з вихованцями творчих колективів ДТЮ.
20.04.07 – Екологічна акція до Дня Землі - Акція милосердя «Від серця до серця» в ЗОШ району - на протязі тижня. Підготовка до проведення районного спортивного свята «Козацькі розваги» (До Дня Перемоги») – на протязі місяця.

Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. (на суму 15750 грн.);
- видано продуктових наборів – 600 чол. (на суму 15756 грн.);
- банні, пральні, перукарські послуги – 161 чол. (на суму 1385 грн.);
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. (на суму 1114 грн.);
- ремонт взуття - 10 чол. (на суму 100 грн.);
- ремонт та виготовлення окулярів - 3 чол. (на суму 75 грн.);
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1103 чол. (на суму 9871.00 грн.).


Відпрацьовано 18 звернень громадян.


Обслуговано 10 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.


Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 44071,00 грн.
Управління праці та соціального захисту населення:
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ПП «Інпродсервіс», НПП «Бріз», МП УВП «Влос», МПП «Халг», ТОВ «Інтеграл», ТОВ «М.ясопереробний завод», ТОВ «Елс-Плюс».


Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 144
Призначено субсидії сім'ям – 26
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 21
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 1
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 10
Проведено прийом документів у пільговиків – 59
Заповнено карток інвалідів – 11
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 35
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 5 та 10
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 2
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 5
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян - 102.



УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
(16.04.07 – 21.04.07)


19.04.07 – відбулось засідання Клубу психологів за темою: «Вікові особливості психологічного розвитку дітей. Поняття «перехідного» віку, «важки підлітки» - форми та методи роботи», в якому взяли участь 16 практичних психологів.


21.04.07 – на базі ОЗОШ №68 був проведений семінар «Діти і здоровий спосіб життя» для педагогічних працівників в рамках проекту „Школа сприяння здоров'ю" за участю громадського Руху «Віра. Надія. Любов», Одеського Валеологічного центру, в якому взяли участь педагогічні працівники та 54 учня закладів освіти міста. Семінар проводився заступником начальника ІМЦ та вчителями даного навчального закладу.


21.04.07 – З метою проведення презентації творчих доробок по І етапу науково-методичної співпраці на базі ОЗОШ №52 був проведений конкурс уроків, календарних планів, розробок уроків в якому взяли участь педагогічні колективи ОЗОШ №№48, 52, 53, 120, приватної школи «Мрія». Конкурс проводився за участю представників Інституту педагогіки АПН України, лабораторії інноваційних технологій, інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради.


21.04.07 – в Будинку офіцерів відбувся II тур фестивалю-конкурсу драми з англійської мови. У І етапі конкурсу взяли участь 14 закладів освіти міста, у II турі взяли участь ОЗОШ №44, ОСШ №№17, 35, 117, 121, ОНВК №84, 24. Переможцями фестивалю-конкурсу стали: І місце - команда учнів ОСШ №35 (школа була нагороджена персональним комп'ютером), її місце - команда учнів ОСШ № 117 (школа отримала у подарунок телевізор), III місце - команда учнів ОСШ №17 (школа отримала у подарунок DVD-плей'єр).


22.04.07 – Всеукраїнська благодійна акція „Почуйте всі", в якій прийняли участь всі заклади освіти міста. За результатами акції було зібрано 41585, 60 грн., що становить 84% від загальної зібраної суми по місту.
3 метою залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою, за програмою IX міської Спартакіади на базі ОНВК №84 проведені змагання з волейболу серед учнів (юнаки). За підсумками проведення, переможцями – призерами стали команди ОЗОШ № 77 (І місце), ОЗОШ № 28 (II місце), ОЗОШ № 72 (III місце).


22.04.07 – в приміщенні Українського музично - драматичного театру ім. В.Василька відбулася святкова концертна програма Зразкового хореографічного колективу „Мозаїка" Будинку дитячої творчості „Домінанта" Малиновського району на честь 10-річного ювілею колективу.


18-23.04.07 - відбулися творчі звіти Київського і Малиновського районів міста в рамках конкурсу дитячої та юнацької творчості „Зоряна юність Одеси" та XVII обласного фестивалю - конкурсу „Таланти твої, Україно". Творчі дитячі колективи та окремі виконавці позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів міста Одеси продемонстрували свій талант та майстерність з хореографічного, вокального, інструментального, літературного та театрального жанрів.

 


УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(16.04.07 – 22.04.07)


16.04.07 – участие в аппаратном совещании первого заместителя городского головы.
17.04.07 – участие в комиссии по проверке выполнения «Программы иммунопрофилактики населения города Одессы» в ГБ №7 по итогам работы 1 квартала 2007 г.
18.04.07 – участие в координационном совещании управления социальной защиты и труда совместно с председателями общественных организаций инвалидов г.Одессы по вопросу «О ходе выполнения решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 16.08.2001г. № 556 «Об утверждении основных направлений деятельности исполнительного комитета Одесского городского в решении проблем инвалидов на период до 2010 года».

18.04.07 – проверка выполнения «Программы иммунопрофилактики населения города Одессы» в городской поликлинике №14 и ГКБ №10 по итогам работы 1 квартала 2007 г.
19.04.07 – заседание городского ЛКК по разбору перинатальной смертности.
19.04.07 – участие в проведении Дня специалиста акушер-гинеколога.
19.04.07 – заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной смертности с участием руководителей родовспомогательных учреждений города.
20.04.07 – участие в расширенном заседании постоянной депутатской комиссии по социальной политике и труду Одесского городского совета по вопросу «О ходе выполнения городской программы «Создание безбарьерной среды для людей с ограниченными физическими возможностями в г. Одессе на 2007 год»».

18-20.04.07 – участие в проверке организации работы городской флюорографической станции.



КП «СМЭП»
(16.04.07 – 22.04.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах - 55
2. Устранено неисправностей (по заявкам) - 55
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 19
4. Заменено ламп – 28 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 3 шт.
6. Установлено турникетов – 22 шт.
7. Нанесена дорожная разметка – 1150м .
8. Помыто светофорных объектов – 10 шт.
9. Ремонт колонок – 6 шт.
10. Рихтовка знаков – 5 шт.
11. Покраска колонок – 6 шт.
12. Установлено колонок – 9 шт.
13. Работы по замене козырьков и линз на транспортных светофорах на следующих объектах: Мельницкая – Степовая, Балковская – Мельницкая, Балковская – Дальницкая.
14. Ат. Головатого — Балтская дорога замена модуля силовых ключей, замена патрона, ремонт клемника.
15. Объезд улицы Успенской по обследование устройств отсчета времени.
16. Помыты и покрашены следующие светофорные объекты: Пушкинская – Базарная, Пушкинская – Успенская, Пушкинская – Троицкая, Пушкинская – Пантелеймоновская, Балковская – Дальницкая, М.Арнаутская – Пушкинская, Б.Арнаутская – Пушкинская, Автовокзал, Среднефонтанская – Облсовпроф, Комитетская – Мясоедовская, Тираспольская – Старопортофранковская.
17. Работа на объекте М. Арнаутская - Белинского распайка 2-х новых колодок контроля красных ламп.
18. Ремонт аппаратуры: Канатная – Семинарская.
19. Ремонт кабеля питания на следующих объектах: Маразлиевская – Успенская, Днепропетровская дорога – Крыжановка, Щорса – Овидиопольская дорога, Ак.Глушко – магазин «Фокстрот».
20. Работы на объекте площадь Деревянко – Львовская развернули транспортный светофор.
21. Успенская – Осипова сняли устройство отсчета времени на ремонт.
22. Замена источника резервного питания на следующих объектах: Б.Арнаутская – Осипова, М.Жукова – Селяночка.
23. Преображенская – Базарная объект включен в режим желтого мигания.
24. Изготовление контроллера голосового оповещения разрешающих сигналов светофора (печатная плата контроллера).
25. Ремонт первого блока адаптеров ЦУПа (замена модулей центрального процессора блока адаптеров; замена модуля радио модема).
26. Перезапуск систем видео-наблюдения на перекрестках: ул. Ришельевская – ул. Б. Арнаутская; ул. Щорса – Овидиопольская дорога;
27. Подготовка и отправка в Киев на ремонт модулей ДКУ.
28. Определение неисправности диспетчерской радиостанции.
29. Текущий ремонт блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей;
модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей
процессора; плат переключения светофорных сигналов.
30. Разработка базы данных ЦУП, связанная с включением светофорного объекта
Преображенская - Базарная в режим координированного управления.
31. Разработка планов координированного управления светофорного объекта Преображенская - Базарная.
32. Разработка программного обеспечения для контроллера КДК на светофорном объекте Успенская - Александровский пр.
33. Модернизация компьютерной сети организация, связанная с подключением рабочих мест мастера отдела РОС и главного инженера.
34. Работы по диагностике сбоя в системе радиосвязи.
35. Обработка информации по ДТП.
36. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
37. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 6.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(16.04.07 – 22.04.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. № 519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов
торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации.
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 208, принято на рассмотрение – 201. Выдано разрешений на эксплуатацию – 193, принято на рассмотрение – 170. Сумма местного сбора составила – 19030грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 31, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 186645грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: СПД 411 батарея (киоск), СПД Смирнов ул.Филатова, 86 (2 киоска), СПД Войцеховская «Гидропарк Лузановка» (навес).



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(16.04.07 – 20.04.07)


1. Рассмотрено распоряжение главы областной государственной администрации Плачкова И.В. «О внесении изменений по распоряжению главы областной государственной администрации от 05.10.2006 года № 672/А- 2006». Направлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета Рубле Н.В. для подготовки обобщающего ответа.
2. Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. рассмотрено обращение и подготовлен ответ директору KП «Теплоснабжение города Одессы» Лозинскому В.М. по вопросу пересмотра тарифов на услуги теплоснабжения, установленных на 2007 год, в связи с принятием в 2006 году на баланс коммунальных предприятий «Одессатеплоэнерго» и «Одестеплокоммунэнерго» 25 котельных (в том числе 14 угольных) и тепловых сетей около 2,8 км, а также ростом минимальной
заработной платы в 2007 году;
3. Согласно резолюции первого заместителя городского головы Ворохаева А.И., на запрос и.о. председателя областной государственной администрации Звягинцева Б.Г. предоставлена обобщающая информация о мониторинге уровня действующих тарифов на услуги теплоснабжения, водоснабжения и водоотведения за 1-й квартал 2007 года по г. Одессе;
4. Рассмотрено коллективное обращение жильцов дома № 42 по ул. Балковская, 42 по вопросу установления тарифов на услуги теплоснабжения ОАО «Одесская ТЭЦ». Докладная записка по вышеуказанному вопросу направлена начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета Рубле Н.В.;
5. Проведен мониторинг и подготовлена информация о ходе выполнения за 1 квартал 2007г. «Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015г.г.», утвержденной Постановлением Кабинета Министров Украины от 30.11.2004г. № 1604. Информация направлена в Одесскую областную государственную администрацию;
6. Проведен мониторинг и подготовлен отчет о выполнении за 1 квартал 2007г. городских целевых программ, которые включены в ежегодную Программу социально-экономического развития г. Одессы;
7. Участие в работе Политического консультативного совета при Одесском городском голове по обсуждению Стратегии экономического и социального развития Одесской области на период до 2015 г.;
8. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику Одесского училища профессиональной подготовки работников милиции по вопросу предоставления разъяснений о применении тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения для проживающих в общежитии Одесского училища профессиональной подготовки работников милиции;
9. Подготовлен и вынесен 19.04.2007 г. на заседание исполнительного комитета Одесского городского совета проект решения «О согласовании тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения».



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(16.04.07 – 22.04.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 92;
- до адміністратора – 514.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 43;
- через адміністратора – 503.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 6;
- через адміністратора – 97.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 92;
- адміністратором – 465.



УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА
(16.04.07 – 20.04.07)


Отдел организационно - документального та материального обеспечения  
Поступило документов - 54, обработано и подготовлено ответов - 41.

Поступило заявлений, жалоб, обращений - 3 , подготовлено ответов на - 4.

Отвечено на телефон доверия - 3.


Отдел бухгалтерского учета и экономики
Оплата текущих платежей: аренда, водопотребление и сброс в канализацию (январь, февраль).
Принятие участия в раскрытии тендерных предложений тендерного комитета КП «ОГЭТ» в сфере государственных закупок. 
Подготовка и сдача квартального отчета.
Подготовка проекта Распоряжения о возврате денежных средств предприятиям-перевозчикам, уплаченных за конкурс, который не состоялся.
Подготовка Реестра изменений показателей обобщенного кошторыса.
Подготовка данных по фактическим начисленным компенсациям, которые финансируются из государственного бюджета.
Подготовка материалов для участия в расширенном заседании комиссии по социальной политике и труду.

Отдел работы с предприятиями транспорта и транспортного сервиса
1. Сбор материалов, уточнение мест дислокации стоянок и парковок автотранспрорта в городе.
2. Комиссионное обследование с выездом на место по обращениям (письмам) граждан и организаций.
3. Подготовка решений по созданию единого городского парковочного пространства.
4. Отработка контрольных решений, распоряжений и др. нормативных документов
5. Изучение законодательных актов и документов по отделу.

Отдел контроля и анализа условий перевозок
1. Подготовка анализа жалоб и заявлений граждан по вопросам нарушений договорных обязательств предприятиями-перевозчиками вынесенными на конкурс на перевозку пассажиров на городских автобусных маршрутах общего пользования в городе Одессе.
2. Составление письма г-ну Иванову о предоставлении информации на всех объектах недвижимости зарегистрированных по ул. Центральный Аэропорт с указаним собственников.
3. Составления ответа на жалобу г-и Гершун О.А. по поводу схемы движения микроавтобусов, работающих по маршруту № 223.
4. Составление приказа о результатах проведения проверок предприятий-перевозчиков ООО ПКФ «БСК», МЧП «Киностудии», Корпорация «Автотранссервис», ОАО «3-й автобусный парк» по вопросам готовности предприятий к работе по выпуску подвижного состава на линию, работы автобусов на маршрутах.
5. Участие в заседании рабочей группы по выдаче разрешительно-согласовательных документов.
6. Подготовка доклада на совещание с перевозчиками.


Отдел организации дорожного движения
1. Проведено обследование условий и состояния безопасности движения на пересечении улиц Посмитного и Тенистая, разработана дислокация ТСРДД и выдано наряд-задание на их установку;
2. Рассмотрено письмо УВД города о необходимости ограничения движения транспорта по ул. Преображенская от ул. Жуковского до ул. Бунина;
3. Рассмотрено обращение депутата Одесского городского совета Гончаренко А.А. относительно установки светофора по ул. Водопроводной, 13;
4. Рассмотрено письмо ООО «Энергоснабжающая Компания Одессаоблэнерго» о целесообразности оборудования остановки общественного транспорта по адресу: ул. Черноморского казачества, 70, а также оборудования нерегулируемого пешеходного перехода;
5. Проведено обследование условий и безопасности движения на пересечении улиц: Прохоровская - Мясоедовская, Затонского - Добровольского, Филатова - пл. Независимости, Ицхака Рабина - Ген. Петрова, Балковская - Средняя, 25-й Чапаевской дивизии, 6, Бочарова возле магазина «Планета».

Отдел организации пассажирских перевозок
1. Подготовка материалов на проведение 2-го этапа конкурса по закреплению автобусных маршрутов.
2. Подготовка проектов распоряжений.
3. Ответы на жалобы и письма граждан, предприятий, организаций.
4. Работа с заявками на выделение транспорта (всего 40 ед.).

 


ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(16.04.07 – 22.04.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 2 861 047, 49 грн.,
у тому числі:
- від відчуження – 1 465 610, 16 грн.;
- від приватизації – 6 037, 33 грн.;
- від оренди – 1 389 400, 00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 124.


3. Прийнято відомчих жилих будинків – 1.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(16.04.07 – 22.04.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
16.04.07
По адресу: ул. Морская, 5 – при выполнении земляных работ обнаружен ВОП
Сотрудниками ГУ МЧС изъят и обезврежен один
152 мм артснаряд времен ВОВ
По адресу:  Днепропетровская дорога/
ул. Марсельская – ДТП
Произошло столкновение двух авто, пострадало два человека, пострадавшие доставлены в ГКБ-1
17.04.07
По адресу: Люстдорфская дорога, 55 – при осуществлении земляных работ обнаружен снаряд времен ВОВ
Информация передана в ГУ МЧС в Одесской области
По адресу:  ул. Пешоновская, 12 (Дет.сад № 149) – ребенок 3,5 лет засунул палец в дверной проем
Дежурная смена оказала помощь в освобождении указательного пальца правой руки ребенка
По адресу: 
ул. Ак.Филатова, 94, автостоянка – срыв с домкрата автомобиля на гр. Малюскина А.А.
Смерть до приезда кареты «Скорой помощи»
18.04.07
По адресу:
пр-т Добровольского, 20 – во дворе тлеет дерево
После ликвидации очага возгорания, дежурная смена произвела распиловку аварийного дерева
По адресу:  ул. Артиллериская, 1А, кв. 13 - разбит бытовой медицинский ртутный термометр
Дежурной сменой разбитый термометр изъят, проведена демеркуризация помещения
19.04.07 
 
По адресу:  ул. Кольцевая, 3 – уборка аварийного дерева
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево
По адресу: ул. Бреуса, СШ № 8, - проведение плановых занятий с учащимися школы
Демонстрация средств малой механизации и их использование в случаях различных ЧС работниками службы
20.04.07
По адресу: ул. Эстонская (напротив автостанции) – ДТП
Дежурная смена оказала помощь по эвакуации людей из автомобиля, застрявшего на трамвайных путях в результате ДТП
По адресу:  Люстдорфская дорога, 55 – при выполнении земляных работ обнаружены ВОП
Специалистами ГУ МЧС области изъяты и обезврежены один 122 мм артснаряд и одна 82 мм минометная мина ВОВ
По адресу: ул. Садовая, 7 – пожар
Произошло возгорание помещения дворника, выгорело 15 м² площади, пострадавших нет
21.04.07
По адресу: Объездная дорога, 115 – наезд на велосипедиста
В результате ДТП пострадал гр. Кушнир В.Н., 1951 г.р.
В тяжелом состоянии доставлен
в ГКБ №1
22.04.07
По адресу: ул. Павлодарского 55 – пожар
Обнаружен труп гр. Столяра В.,
1985 г.р.

 

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 247
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- оказана информационная помощь – 201,
- в КП «Зелентрест» – 3,
- в Общество защиты животных – 5,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 3,  
- ВОП – 4.

 


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(16.04.07 – 22.04.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління
16.04.07
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо надання:
- договорів оренди приміщення;
- розрахунків за комунальні послуги.
17.04.07
3
IX міська Спартакіада серед школярів, змагання з волейболу
16-17.04.07
м. Одеса
ЗОШ № 84
4
Змагання з легкої атлетики
16-18.04.07
м. Одеса
стадіон „Динамо"
5
Традиційний Всеукраїнський турнір зі стрибків на батуті, присвячений 20-річчю м. Славутич
16-20.04.07  
м. Славутич
6
Першість міста Одеси з футболу
21-22.04.07
м. Одеса
стадіон ОНЮА „Олімп"
7
Першість України з футболу серед юнаків. Вища Ліга (II коло)
21.04.07
м. Одеса
стадіон „Спартак"
8
Кубок України зі скелелазіння
21.04.07
м. Одеса
ДЮСШ № 12
9
Першість КПНЗ „ДЮСШ з футболу №11" (II коло)
22.04.07
м. Одеса
гімназія № 9
10
Чемпіонат України з дзюдо
22-25.04.07
м. Одеса
ДЮСШ № 4
11
Першість України з регбі
22-27.04.07
м. Одеса
стадіон „Спартак"

 

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(16.04.07 – 22.04.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Виставка Н. Лози
«Пройти берегом моря...»
13.04.-
08.05.07
Сабанеев міст, 3
Міська художня галерея
Прем'єра вистави Одеського театрального ліцею „Как поссорился Иван Иванович с Иваном Никифоровичем"
18.04.07
вул. Спиридонівська, 10
XIII Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва „Два дні і дві ночі нової музики"
20.04.07
 
вул. Ришельєвська, 9а
День землі: тематичні
Екскурсії та акції в програмі маршу національних  парків
22.04.07
Одеський Зоопарк
Масові заходи, книжкові
виставки. «Дню книжки
присвячується»  
(2007 – рік Української книги).
Всесвітній день книги та   авторського права (23.04.07)
21-24.04.07
ЦБС для дітей,
ЦБС для дорослих

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее