03:02:32   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.07 – 18.05.07)


На минулому тижні головою райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 10 мешканців району, його заступниками – 11.
В райадміністрацію надійшло 175 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 41 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
14.05.07
– районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
15.05.07 – нарада з керівниками промислових підприємств Приморського району;
18.05.07 – засідання координаційної ради у справах неповнолітніх:
- заслухано учнів ЗОШ № 43, 37;
- вирішено питання щодо можливого погашення заборгованості за квартиру та комунальні послуги неповнолітньому, який залишився без піклування батьків.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва  
Підготовлено 22 відповіді на звернення громадян та 39 відповідей на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 19 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Прийнято 2 розпорядження райадміністрації по самовільному будівництву в районі та 24 розпорядження райадміністрації згідно рішень МВК.
Здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань, які зазначені у зверненнях громадян (вул. Софіївська, 3; вул. Коблевська,40; вул. Черняховського, 14; вул. Пушкінська, 6 кв.26; вул. Преображенська, 6 кв. 19; вул. Коблевська,5 кв.8; вул. Коблевська, 30 кв.6).
Організація проведення заходів щодо роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2007 року.
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за заключенням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.
Робота щодо виконання розпорядження Одеської міської ради від 30.11.2006 р. № 593 „Створення безбар’єрного середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями у м.Одесі на 2007 рік”.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
15.05.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району разом зі співробітниками міліції (Привокзальна площа, Куликово поле);
19.05.07 – згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 19.04.07 №352 „Про демонтаж некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в м. Одесі” демонтовано кіоск за адресою вул. Софіївська, 20;
- підготовлено 1 розпорядження райадміністрації щодо анулювання дозволів на торгівлю;
- проведено роз’яснювальну роботу з керівниками об’єктів торгівлі, розташованих по вул. Черняховського щодо благоустрою прилеглої території.

Відділ соціально-економічного розвитку району  
14-18.05.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 8 договорів на експлуатацію автопарковок: 1 сезонну, 2 цілодобові,1 денну та 4 службові);
14-18.05.07 – надано приписи по виявленим стихійним парковкам та автостоянкам транспорту про необхідність укладення договорів на їх експлуатацію.

Відділ у справах неповнолітніх
14-18.05.07 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
15.05.07 – участь в святі «Шануймо опікунів» (місце проведення – Одеська обласна Філармонії, учасники – діти, які залишилися без батьківського піклування та їх опікуни (150 чол.);
17.05.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 3 сім’ї);
14.05.07 – прийнято 1 розпорядження райадміністрації про влаштування в прийомну сім’ю на виховання та спільне проживання малолітньої дитини; 1 розпорядження райадміністрації про влаштування в державний заклад малолітньої дитини;
16.05.07 – прийнято 2 розпорядження райадміністрації про влаштування малолітніх дітей до дитячого будинку на повне державне забезпечення; 1 розпорядження про закріплення житлової площі за малолітніми дітьми.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури
14, 15,17.05.07 – участь у 9-й Спартакіаді м. Одеси:
14.05.07- змагання з бадмінтону (місце проведення – Спортивна школа №5, вул. Комарова, 4а; учасники – спортивні команди Приморського та Суворівського районів); 
15.05.07 - змагання з тенісу (місце проведення – спортивно волейбольний комплекс, вул. Ласточкіна, 24-а);
17.05.07 - змагання з волейболу (місце проведення – Одеський морський університет, учасники - спортивні команди Приморського та Київського районів);
18.05.07 – участь у конкурсі „Супер - читач року” (місце проведення – Палац студентів, вул. Маразліївська, 34-а; учасники – учнівська молодь району);

Відділ освіти
14-22.05.07 – несення Меморіальної Вахти пам’яті на Посту №1 учнями ЗОШ №56 (14,15.05.07), ЗОШ №62 (16-21.05.07) (Алея Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка);
14-18.05.07 – відзначення Дня Європи в закладах освіти району:
- проведено класні години, присвячені висвітленню сутності та ролі Європейського союзу в сучасному світі;
- проведено тематичні круглі столи „Місце України в Європі”, „Розширена Європа: проблеми та перспективи співробітництва на регіональному рівні”;
- оформлення тематичних виставок у шкільних бібліотеках;
14-18.05.07 – проведено перевірку стану виконання навчальних планів і державних програм в закладах освіти району (ЗОШ №№ 47, 16, 121, 56, 52, 43, 58, 105);
16.05.07 – проведено інтелектуальні ігри з питань правової та інституційної системи європейського співтовариства, співробітництва між Україною та Європейським союзом (місце проведення – Юридичний ліцей);
16.05.07 – участь учнів закладів освіти в районному конкурсі юних інспекторів дорожнього руху (місце проведення – ОЗОШ №77);
17.05.07 – проведено семінар для психологів міста „Обдаровані діти” (місце проведення – Юридичний ліцей, вул. Катерининська, 64);
18,19.05.07 – участь в обласних змаганнях „Козацький гарт” (місце проведення – парк „Перемоги”, учасники – ОЗОШ №52).


Управління праці та соціального захисту населення
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 370 заяв про призначення державної соціальної допомоги сім’ям.


Сектором субсидій прийнято 125 громадян, надано 18 письмових відповідей на звернення громадян, прийнято 52 заяви на призначення субсидій, призначено 32 субсидії.
Відділом соціальних інспекторів проведено 80 перевірок. В ході перевірок довідок про доходи виявлено 2 порушення.


Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 195 чоловік;
- прийнято 1 заяву на надання матеріальної допомоги;
- видано довідок „Діти війни” – 17;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 5;
- видано посвідчень ветеранам війни – 3;
- видано талонів на пільговий проїзд – 122;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 2;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 21.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


Сектором по трудових ресурсах вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ТОВ „Автотранслайн”.
15.05.07 – з метою популяризації серед учнівської молоді робітничих професій проведено профінформаційну екскурсію для учнів випускних класів ЗОШ №79 (учні 9-х класів) на ЗАТ „Одесакондитер”.
За підсумками роботи ПОУ Приморського району у 2005 – 2006 роках зроблено вибірку про стан організації професійного навчання кадрів на виробництві.
Надано консультативно-методичну допомогу з питань забезпечення розвитку та збереження кадрового потенціалу підприємствам району.


Сектором по оплаті праці відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки щодо вивчення стану організації виробництва та праці на підприємствах району: ТОВ „Портал” та Палац культури студентів.


Сектором по охороні праці та атестації робочих місць відділу праці та врегулювання соціально-трудових відносин проведено перевірки з питань охорони праці, атестації робочих місць за умовами праці в ТОВ „Нові медичні технології”, СПД „Нікітченко В.А.”, ТОВ „Санафарм”.
Надано консультативно-методичну допомогу керівникам та спеціалістам ПОУ району з питань охорони праці та проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Проведено профілактичну роботу з керівниками ПОУ району щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій внаслідок загорань, пожеж та інших чинників.

 


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.07 – 18.05.07)


Соціальна сфера
Управління праці та соціального захисту населення:
- створено 4 електронних картки, проведено корегування 610 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 239 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.


Відділом субсидій з початку року прийнято 5821 звернення. За наслідками розгляду призначено 1477 субсидій, відмовлено по 105 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (7 перукарень району) – 30 чол.(210,00 грн.);
• виготовлено окулярів магазином „Оптика” – 1 чол. на суму 21,00 грн. (спонсори району);
• медикаменти (аптека „Акс”) – 3 чол. на суму 30,00 грн.
• банні –35 чол. (210,00 грн.);
• прання білизни – 31 чол. (697,50 грн.);
• ремонт взуття – 11 чол. (110,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток” та „Академія” на суму 20100,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово – комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт трубопроводу:
• вул. Ак.Філатова, 32;
• вул. Б. Хмельницького, 54;
• вул. Лазарева, 6;
• вул. Гайдара, 37;
• вул. Гайдара, 37.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

Проведено:
14-19.05.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої до них території;
14-19.05.07 – надання приписів керівникам підприємств щодо прилеглої території у належний санітарний стан та на наявність договору на ТБО;
18.05.07 – прийняття участі у об’їзді щодо належного санітарного стану території району;
14,17.05.07 – проведення спільно з фахівцями міського Центру соціальних служб для молоді, дітей та сімей рейду щодо перевірки осіб, які скоїли насилля у сім’ї та знаходяться на обліку у відділі;
14.05.07 – прийняття участі у ІХ міській Спартакіаді серед збірних команд району по бадмінтону;
15.05.07 – проведення родинного свята для дітей „Бережи батька і неньку”;
15-17.05.07 – прийняття участі у ІХ міській Спартакіаді серед збірних команд району по настільному тенісу;
16.05.07 – до Міжнародного дня сім’ї проведення районного свята „Сімейний калейдоскоп”;
16.05.07 – прийняття участі у молодіжному військово – спортивному святі „День здоров’я”;
18.05.07 – прийняття участі у V Олімпіаді „військового багатоборства та легкої атлетики”, присвяченій Дню Перемоги;
19.05.07 – прийняття участі у Дні відкритих дверей міського притулку для тварин за участю дітей обласного дитячого будинку „Світанок”.



КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.07 – 20.05.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 20
2. пільг – 10
3. видано посвідчень – 61
- IB – 1
- УВ – 2
- СЗВ – 5
- ВП – 32
- Встановлено статус – 4


4. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1 та 2 категорії – 1396 чол.
за березень 2007р. (частково) – 169 чол. на суму 34662,00 грн.

Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:

Твердого палива – 2

Скрапленого газу – З


Зроблений розрахунок компенсацій за 2007 рік на проїзд – 1;

На продукти харчування постраждалим внаслідок ЧК 1 та 2 кат. – 539 грн.

Дітям, які постраждали від ЧК за квітень 2007 р. – 67 грн.
Відпрацьована неоплата щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до Дня Перемоги – 61 чол./97,35 грн.
Нараховано (повернення з банків) щорічної разової грошової допомоги до дня Перемоги – 11 чол. - 2575 грн.
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 4216 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8568,00 грн.
Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси".


Гаряче харчування:
Станом на 16.05.2007р. отримали - 2460 чол./ 466250,84 грн., в т.ч.:
- бюджет -1460 чол./153961,35 грн.
- благодійні - 1000 чол./ 106810,07 грн.


Отримали за звітний період:
Всього:
В т.ч. їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 500обідів/3000,00 грн.
благодійні - 675обідів/4050,00 грн.
їдальня "Ветеран-4"- гарячих обідів: бюджет - 250 обідів/1500,00 грн.
благодійні – 325обідів/1950,00 грн.
їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 750 обідів/ 4500,00 грн.
Всього харчувалось – 500 чол./15000,00 грн.
Всього з початку року за станом на 16.05.2007р.
отримано продуктових наборів – 5383 шт./ 160534,36 грн.
за звітний період видано продуктових наборів – 294 шт. /8734,74 грн.


В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 7 чол./84,00 грн.
- прання – 16чол.(48кг)/216,00 грн.
- перукарські послуги -6 чол.
Також 86 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 12 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 16.05.07р. – 4524 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1230 чол.
у відділі натуральної допомоги – 3294 чол.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводиться робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі. За вищезазначений період до адміністрації надійшло 61 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 17.05.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) -5 громадян; оформлено зміну особистих рахунків 4 громадянам, прийнято на особистому прийомі - 11 громадян. 10.04.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 19 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі.


Відділом житлового господарства було розглянуто 46 листів і відповідей на звернення на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо - зимовий період 2007-2008р.р. Проводиться щотижневий збір інформації щодо виконання КП ДЄЗ району робіт з обслуговування будинків і прибудинкових територій.


Розроблено карти-схеми встановлення урн для збирання сміття на території Київського району.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 12 розпоряджень з питань МВК.


Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 16 виїздів для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.


Відділом з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення були проведені наступні заходи :
- надання допомоги у проведенні „ Дня ЦО" у навчальних закладах району;
- виїзд на надзвичайні ситуації ( події) з оформленням звітних документів;
- загибель жінки у наслідок падіння під час обвалення перекриття будинку на вул. Світанку,63а (13.05.07р.)
- пожежа внаслідок короткого замикання електропроводки у квартирі буд. 140/2, по вул. Люстдорфська дор. (14.05.07р.)
- контроль готовності пляжів та рятувальних постів до купального сезону;


Адміністративна комісія
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
- проведення засідання адміністративної комісії -17.05.07р., (розглянуто 16 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії 14.05.07р.; 


Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 67 звернень громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались міри.
Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
14.05.07 – проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: пр. М. Жукова, 24-30; вул.Левітана, 114-118;
15-17.05.07 – надання телефонограм та приписів підприємствам торгівлі громадського харчування та побутового обслуговування з вимогою наведення належного санітарного стану згідно протоколу об'їзду району головою райадміністрації 14.05.07р.
10-17.05.07 – розглянуто та дано відповіді по 15 зверненням.
10-17.05.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району.


Відділ у справах дітей:
14-18.05.07 – прийнято участь у 18-ти судових засіданнях.
17.05.07 – в ході проведення рейду по неблагополучним сім'ям, відділом у справах дітей райадміністрації відвідано 3 сім'ї, в яких проживає 4 дитини. Складено акти обстеження, проведено профілактичні бесіди.
15.05.07 – проведено перевірку дотримання законодавства про працю ПП „Ринг".
14-18.05.07 – здійснено 3 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей.
15.05.07 – прийнято участь у проведенні акції „Шануємо опікунів".


Організаційні заходи
Відділ у справах культури, сім "і, молоді та фізичної культури:

- Підготовка проведення святкової програми „Європейський день сусідства"
- Організація участі районної команди в змаганнях з настольного тенісу IX міської Спартакіади.


Центром зайнятості Київського району було проведено:
15.05.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
17.05.07 – Стан подання вакансій до ЦЗ та їх використання, підвищення дієвості форм співпраці ПОУ та ЦЗ.

 


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.07 – 20.05.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 27 громадян; прийнято до розгляду 85 письмових звернення.


Відділ житлово-комунального господарства
Підготовлено 32 відповіді на звернення громадян.
Підготовлено 21 відповідей на звернення підприємств.
Підготовлено 6 розпоряджень.
Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.
Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ».
Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ».


Контроль за дотримання графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс».
Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.
Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови».
Проведено нараду керівництва райадміністрації з представниками філії «Інфоксводоканал», «ТОР-93» та КП «ДЄЗ» з питання передачі бази даних, надання приміщення для абонвідділу «Водоканалу» для прийняття плати від громадян.


Робота із керівниками ЖБК та ТСББ з питання пільг та субсидій.
Обстеження спільно із інспектором відділу оренди Представництва по управлінню комунальною власністю за адресами: пр. Добровольського, 136, вул. Ж. Кюрі, 26, вул. Кримська, 62.
Обстеження колясочної за адресою: Дніпропетровська дорога, 70/1.
Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану.
Перевірка технічного стану дитячих майданчиків, розташованих на території КП «ДЄЗ «Марсельське», «ДЄЗ «Пересипське», «ДЄЗ «Зоряне».
Перевірка виконання робіт по закриттю розкопок: пр Добровольського, 125, вул. Ген. Бочарова на розі вул. Ж. Кюрі, Дніпропетровська дорога на розі вул. Ак. Заболотного.
Перевірка санітарного стану території КП «ДЄЗ «Північне».


Виїзд за адресами: вул. Сєрогодського, 58, 60, 62, 54, 56 – самовільно збудована огорожа, вул. Ак. Заболотного, 29, кв. 67, 64, вул. Ак. Заболотного, 31, кв. 74, вул. Ак. Заболотного, 20, кв. 197, 184 самовільна реконструкція, вул. Керчен¬ська, 57 – самовільне будівництво, Дніпропетровська дорога, 83/2 - самовільне бу¬дівництво веранди, вул. Ак. Заболотного, 20 – самовільна реконструкція магазину під оздоровчий комплекс.
Прийняття в експлуатацію аптеки по пр. Добровольського, 100.
Затвердження акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єктів: вул. Марсельська, 42.


Робота щодо зауважень під час об'їзду району робочою групою при участі представників інспекції з благоустрою, ТОВ «РАФ-ПЛЮС», СЕС, КП «ДЄЗ «Пересипське».
Перевірка територій приватного сектору по пр. Добровольського з питання належного санітарного стану, складено 2 протоколи, видано 9 приписів.
Обстеження об'єктів, зданих в експлуатацію в 2005-2006р.р. та розташованих на території КП «ДЄЗ «Зоряне», КП «ДЄЗ «Марсельське» з питання улашту¬вання пандусів, видано 9 приписів.
Розглянуто 23 справ про адміністративні правопорушення
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін.
Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.


Проведено 26 обходів автостоянок.
Складено 8 протоколів про порушення санітарних норм та прав благоустрою.
Проведено виконання міської програми про «Створення безбар'єрного середовища для осіб з обмеженим фізичними можливостями...» на 15 службових парковках з видачею приписів.
Проведена перевірка виконання приписів. На 6-ти службових парковках приписи не виконані.
Укладено 6 договорів на експлуатацію парковок.


Відділ у справах дітей
Відвідано 10 неблагополучних сімей.
Підготовлено 2 розпорядження про влаштування дітей до дитячого будинку.
Підготовлено 2 пакети документів на оформлення опіки над дітьми.
Проводиться робота по оформленню особистих справ дітей влаштованих до інтернату.
Проводиться робота по оформленню особистих справ дітей під опікою.
Проводиться робота по заповненню особистих карток дітей, які знаходяться на обліку у відділі.
Проведено рейд з профілактики дитячої безпритульності по місцям концентрації неповнолітніх - 17.04.07р. Виявлено 6 дітей, які направлені до притулків.
Прийняли участь у 8-ми судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 13 запитів до різних установ.
Прийняли участь у проведенні свята «Шануємо опікунів».
Прийняли участь у роботі ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення
Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованих в Гідропарку «Лузанівка», з питання благоустрою прилеглої території до торгових об'єктів.
Робота з керівниками підприємств торгівлі та побутового обслуговування, розташованих по Миколаївській дорозі та вул. Чорноморського козацтва, щодо ремонту фасадів.
Робота з керівниками торгових павільйонів, розташованих в мікрорайонах «Зоряний», «Північний», «Марсельський», «Пересипський» щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного вигляду.
За незадовільний санітарний стан прилеглої території на підприємствах торгівлі та побутового обслуговування складено один протокол.


Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно;
15.05.07 – Концертна програма до Дня Матері та Дня сім'ї;
15-20.05.07 – Звітна виставка гуртків БТЮ декоративно-ужиткового мистецтва;
17.05.07 – Звітний концерт вокального ансамблю БТЮ «Купава»;
17.05.07 – Нагородження цінними подарунками а Подяками голови райадміністрації дітей - переможців обласних олімпіад, конкурсів МАН. (дитячий центр «Молода гвардія»;
16.05.07 – Літературний вечір «Моя сім'я - моя колиска» (До дня матері та дня сім'ї) Бібліотека № 30, 34;
16.05.07 – Літературний вечір «Все начинается с семьи» (бібліотека-філія № 3,7);
19.05.07 – Виставка - роздум «Природа вокруг нас» (бібліотека-філія № 30) До дня Землі;
14-17.05.07 – Підготовка команди та участь в змаганнях з настільного тенісу у Програмі IX Спартакіади серед усіх верств населення;
17-18.05.07 – Підготовка команди та участь в змаганнях з волейболу у Програмі IX Спартакіади серед населення.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 13485 грн.;
- видано продовольчих наборів ветеранам ВВВ - 443 чол. на суму 11518
грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 122 чол. на суму 1042 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1114 грн.;
- ремонт взуття – 10 чол. на суму 100 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 6 чол. на суму 148 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 882 чол. на суму 7881.00 грн.;
Відпрацьовано 45 звернень громадян. Обслуговано 9 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадя¬нам допомоги на суму 35288,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: 1111 «Селенж», СП «Міські фасади», ТОВ «ТТ «Агровіт», ПП «Теплолюкс», СП «СУІП» ТОВ, МП «Агнат», ВАТ «Червона гвардія», ВАТ «Одессільмаш», міська дитяча поліклініка № 1, ТОВ «Флешфарм».


Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 170.
Призначено субсидії сім'ям – 55.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 107.
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста - 3 .
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 4.
Проведено прийом документів у пільговиків – 59.
Заповнено карток інвалідів – 11.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 28.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 4 та 11.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 5.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 203.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 5.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 81.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(14.05.07 – 20.05.07)


15.05.07
– участие в аппаратном совещании управления здравоохранения и медицины катастроф облгосадминистрации «О состоянии работы педиатрической службы по вопросам диспансеризации и лечения ВИЧ-инфицированных детей в Малиновском районе г. Одессы, г. Котовска и Березовского района».
– проверка состояния организации работы по экспертизе временной нетрудоспособности в ГП №2.


16.05.07 – заседание городской ЛКК по вопросу оказания качества медицинской помощи больной Д. с участием врачей ГКБ № 3, ГП № 6, ЖК № 2 и № 5, роддома № 2.


17.05.07
– участие в Дне специалиста-педиатра.
– участие в Дне специалиста-акушер-гинеколога.
– проверка хода выполнения приказа ГУЗО/горСЭС от 23.03.07г. «О подготовке к проведению противоэпидемических мероприятий по карантинным инфекциям» в ГКБ № 2 и роддоме № 2.
– участие в заседании внеочередной сессии Одесского городского совета.


18.05.07 – участие в заседании оргкомитета по подготовке общегородского праздника Дня защиты детей.
– участие в селекторном совещании МЗ Украины по вопросу проведения инвентаризации учреждений здравоохранения, оказывающих первичную медико-санитарную помощь населению.

 


УПРАВЛЕНИЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ
(14.05.07 – 19.05.07)


Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.


15-16.05.07 – загальноосвітні навчальні заклади міста прийняли участь у виставці інноваційних технологій в ОЦНТІ, присвяченій Дню науки.
Свої інноваційні технології представляли:
• Маріїнська гімназія;
• Військовий ліцей;
Спеціальні дошкільні заклади – 5;
Позашкільні заклади: центри юнацької та дитячої творчості «Еврика», «Промінь», будинки дитячої творчості «Дивосвіт», «Тоніка», дитячо-юнацький культурний центр «Самоцвіт».

16.05.07 – Для вчителів української мови закладів освіти міста у приміщенні ОЗОШ №22 проведено міський семінар за темою: «Формування гуманістичного світогляду духовного світу учнів, їх моральних, естетичних переконань громадянських рис патріота України», в якому взяли участь 35 вчителів. Семінар проводився методистом ІМЦ та вчителями загальноосвітньої школи № 22.


16.05.07 – в приміщенні Російського драматичного театру відбувся творчий звіт Зразкового художнього колективу України ансамблю танцю „Калейдоскоп” під керівництвом Спивченко Т.І. Під час святкової програми з нагоди 15-річчя, колектив привітали управління освіти та науки Одеської міської ради та керівництво Російського драматичного театру.

17.05.07 – Для психологічних працівників закладів освіти міста у приміщенні юридичного ліцею відбувся міський семінар за темою «Обдарована дитина у звичайній школі. Виявлення, навчання, розвиток», в якому взяли участь 32 шкільних психологів, заступників директорів з виховної роботи. Семінар проводився методистом психологічної служби ІМЦ Ільїнською О.О. та практичним психологом Титомер С.В.


17-18.05.07 – на базі Одеської гімназії № 9 проведені спортивні змагання „Старти надій”. Переможцями стали команда ОЗОШ № 56, друге місце посіла команда ОЗОШ № 86, третє – ОЗОШ № 31.


17-19.05.07 – бібліотекарі загальноосвітніх навчальних закладів міста прийняли участь у VIII Всеукраїнській виставці-форумі «Українська книга на Одещині», яка відбулася в Одеській державній науковій бібліотеці ім.. М. Горького.


18.05.07 – відбулося урочисте нагородження переможців 45 міської олімпіади з креслення , яка проводилася в Одеській державній академії будівництва та архітектури.


18.05.07 – 250 учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста взяли участь у святкуванні Дня Європи, яке відбулося в ОНУ ім. І.І.Мечнікова. 15 шкіл міста презентували країни - члени Євросоюзу.


18.05.07 – відбулося урочисте нагородження переможців міського конкурсу „Шкільний бібліотекар - 2007”, 5 бібліотекарів стали переможцями серед 45 учасників конкурсу.


18.05.07 – в Одеському міському Центрі військово – патріотичного виховання учнівської молоді „Пост №1” відбулась прес-конференція за підсумками поїздки учасників несення Почесної Вахти Пам’яті „Пост № 1” до міста – героя Мурманська (Росія). Учасників конференції привітали голова Одеської Ради секції ветеранів – однополчан Н.П.Лейфура та ветеран ВВВ, координатор роботи зі школами міста В.І. Журавльов.


18-20.05.07 – на базі Дитячого центру „Молода гвардія” пройшов фінал ІІІ обласного фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров'я”, участь у якому взяли 7 команд-переможниць міського туру. Почесне ІІ місце-команда ОНВК „Гармонія”, ІІІ місце посіли команди ОСШ № 22 та ОЗОШ № 92. Протягом трьох днів фестиваль відвідали близько двох тисяч учнів закладів освіти міста.


19.05.07 – відбулося урочисте нагородження переможців міського конкурсу „Європейська інтеграція України очима молоді” за трьома номінаціями:
«Кращий твір», «Кращий реферат», «Кращий плакат».


20.05.07 – з нагоди 5-річчя колективу, відбулась святкова концертна програма ансамблю танцю „Непоседы” (центр дитячої та юнацької творчості „Дивосвіт”). За значний внесок у розвиток та популяризацію українського національного та сучасного хореографічного мистецтв, колектив нагороджений Почесним званням „Зразковий художній колектив” та грамотою управління освіти та науки Одеської міської ради.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(14.05.07 – 18.05.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 25-ти объектах:
ул. Греческая, 21, 25, ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 94;76/1;34; 64-а; ул. Гайдара, 27; ул. Успенская, 83/85; 25-й Чапаевской дивизии, 20; ул. Ильфа и Петрова, 41; ул. Пастера, 64; 18; ул. Балковская, 40; Люстдорфская дорога, 162; 56-а; ул. Дерибасовская, 16; ул. Коблевская, 8; ул. Ланжероновская, 28; пр. Добровольского, 81; ул. Б.Арнаутская, 84; пер. Светлый, 8; ул. Марсельская, 16; Адмиральский пр-т, 1-в; ул. Новосельского, 73; ул. Ген. Бочарова, 17; ул. Шишкина, 50/2.


2. По состоянию на 14.05.2007г. – уровень сбора квартплаты составил – 103,2%, сбор платы за водопотребление – 98,4%.


3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 3 шт. (Приморский бульвар, парк Преображенский, ул. Балковская).


4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 67-ми бродячих собак.


5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 62 шт.:
пр-т. Ак. Глушко, ул. Березовая, ул.Каспийская, ул. Обнорского 4, ул. Эстафетная, Юго-Западный Массив.


6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.


7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 14.05.2007г. установлено 70 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(14.05.07 – 19.05.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 3 012 499,81 грн., у тому числі:
- від відчуження – 967 608,81 грн.;
- від приватизації – 982 491,00 грн.;
- від оренди – 1 062 400,00 грн.


2. Укладено та продовжено договорів оренди – 59.
Укладено договорів купівлі-продажу – 17.



КП «СМЭП»
(14.05.07 – 20.05.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 74
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 74
3. Мониторинг состояния светофорных объектов – 41
4. Заменено ламп – 358 шт.
5. Установлено дорожных знаков – 1 шт.
6. Нанесена дорожная разметка – 600 м2.
7. Заменено турникетов – 4 шт.
8. Окрашено светофорных объектов – 10 шт.
9. Заменено кабеля – 50 м.
10. Помыто светофорных объектов – 20 шт.
11. Ремонт турникетов – 37 шт.
12. Работы на объекте М.Грушевского – Бр.Поджио: ремонт шкафа ДКМ.
13. М. Грушевского – Парковая: ремонт шкафа ДКМ, установка плат связи, замена модуля процессора, перетяжка кабеля, замена 1 ключа, интерфейса, ремонт сетевого провода, перекоммутация.
14. Работы на объекте Ришельевская – Троицкая: замена 2-х модулей МСК, 1 лампы, 3-х предохранителей, отключены 2 красных сигнала, замена клемника.
15. ул. Разумовская – ул. Серова: развернут светофор, восстановлена труба в кабельном канале, произведён демонтаж одной колонки.
16. Работы на объекте по 6-ст Б.Фонтана: замена предохранителей.
17. ул. Ат. Головатого – ул. Одария: демонтаж сбитой колонки и светофора.
18. ул. Разумовская – Косвенная: замена кронштейнов, установлены светофоры, скоммутированы и включёны в работу.
19. Работы на объекте Б.Арнаутская – Канатная: замена плат силовых тиристоров.
20. Б.Арнаутская – Ришельевская: замена модулей силовых ключей.
21. Работы на объекте по ул.Нежинской – ул. Толстого: заменили красный, сняли знак.
22. ул.Варненская - «УТОС»: замена УК.
23. Работы на объекте по Черноморского казачества – 2-й Заливной: заменена колонка, поврежденная в следствии ДТП.
24. Местное обследование светофорного объекта пр-т Шевченко – пр-т Гагарина: на предмет изменения режима работы.
25. Разработка базы данных ЦУП, связанная с изменением режима работы светофорного объекта пр-т Шевченко – пр-т Гагарина.
26. Местное обследование (методом плавающего автомобиля) по улицам: М. Арнаутская, Б. Арнаутская, Успенская, Грушевского.
27. Подготовка анализа эффективности функционирования автоматизированной системы управления дорожным движением, согласно собранных статистических данных и параметров расширения системы.
28. Профилактические работы аппаратных средств ЦУП.
29. Обработка информации по ДТП.
30. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видео-наблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
31. Ремонт контроллеров КС.
32. Работы по изготовлению контроллера звукового оповещения:
33. Подготовка ЛС к ремонтным работам.
34. Обслуживание систем ТВ АСУДД и «Безопасный город»
35. Текущий ремонт эл. комплектов аппаратуры ТСРДД: блоков питания;
плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключения светофорных сигналов.
36. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 17.



ДЕПАРТАМЕНТ РЕКРЕАЦИОННОГО КОМПЛЕКСА И ТУРИЗМА
(14.05.07 – 20.05.07)


• Работа над «Концепцией развития курортно-рекреационного и туристического комплекса Одессы на период до 2015г.».
• Участие в работе семинара-совещания «Проблемы работы и перспективы развития гостиниц и средств размещения в современных условиях».
• Сбор информации в сфере менеджмента туризма, учитывая опыт города-побратима Ливерпуль, для дальнейшего анализа относительно туристической привлекательности Одессы.
• Участие в Олимпиаде туризма.
• Участие в работе пресс-конференции, посвященной выставке-ярмарке «BLUEXPO» («Гостиничный и ресторанный бизнес»), которая состоится 8-9 июня 2007.

 


УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(14.05.07 – 20.05.07)


Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. №868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. № 519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;


Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации.


Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;


За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 154, принято на рассмотрение – 184. Выдано разрешений на эксплуатацию – 141 принято на рассмотрение – 128. Сумма местного сбора составила – 15600грн.;


Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 52, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенноеимущество, которое является собственностью территориальной громады(твердое покрытие) – 195453грн.;


На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: СПД Бова ул.Марсельская, 28; СПД «Агроком» ул.Марсельская угол Днепропетровской дороги, 6 киосков «Пресслужба» ул.Добровольского угол ул. Бочарова, ул. Жуковского угол ул. Екатериненской, ул. Пантелеймоновская,116; ул. Пантелеймоновская, 68; ул. Успенская,68; ул. Б. Арнаутская угол ул. Канатной.



УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(14.05.07 – 20.05.07)


1. Рассмотрено обращение, поступившее на «телефон доверия» и подготовлен ответ по вопросу тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения;
2. Проводится анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятий, которые относятся к коммунальной собственности г. Одессы за 2004-2006 г.г.;
3. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю Совета директоров КП «Теплоснабжение города Одессы» по вопросу предоставления информации, уточняющей финансовое состояние города Одессы, необходимой для анализа способности города выступить Гарантом в кредитном договоре между Северным Инвестиционным Банком и КП «Теплоснабжение города Одессы». По этому же вопросу подготовлена докладная записка начальнику управления финансов Одесского городского совета;
4. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ председателю ЖСК «Лузановка-ЗОР» по вопросу согласования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Николаевская дорога, 289 «А»;
5. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику управления транспортного комплекса города по вопросу разработки новых тарифов на парковку;
6. Рассмотрено обращение и подготовлен ответ начальнику УЖХСР ОАО «Черноморгидрострой» по вопросу согласования затрат на содержание и эксплуатацию бойлерной, расположенной по адресу: г. Одесса, ул. Генерала Швыгина, 34 б;
7. Рассмотрено обращение начальника Государственной инспекции по контролю за ценами в Одесской области по вопросу предоставления информации о тарифах, которые будут пересмотрены к концу текущего года, в связи с чем подготовлен ответ начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета;
8. Проводится прием и анализ отчетов о финансово-хозяйственной деятельности за 1 квартал 2007 года коммунальных предприятий г. Одессы;
9. Проведено согласование контракта директора КП «Малиновский рынок», КП «Парка культуры и отдыха «Преображенский»;
10. Продолжается работа с руководителями предприятий всех форм собственности о заключении договоров на участие их в социально-экономическом развитии города;
11. Проведена работа с руководителями исполнительных органов Одесского городского совета и общественных организаций по организации и исполнению решения Одесского городского совета «О Программе поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2007-2008 года»;
12. Проведена работа с руководителями предприятий всех форм собственности по:
- участию в IV Международном форуме инноваций и инвестиций, который пройдет с 31.05 по 02.06 текущего года в помещении концертно-выставочного зала Одесского морского торгового порта;
- оказанию спонсорской помощи на ремонт Одесского областного транзитного приемника-распределителя для несовершеннолетних.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(14.05.07 – 20.05.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 133;
- до адміністратора – 666.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 81;
- через адміністратора – 644.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 10;
- через адміністратора – 125.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 133;
- адміністратором – 722.



УПРАВЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСА
(14.05.07 – 18.05.07)


Отдел организационно - документального та материального обеспечения
Поступило документов – 47, обработано и подготовлено ответов – 62.

Поступило заявлений, жалоб, обращений – 11, подготовлено ответов на – 9.

Поступило заявлений на телефон доверия – 8.

Отвечено на телефон доверия – 5.


Отдел бухгалтерского учета и экономики
Оплата текущих платежей согласно договоров.
Подготовка ответов на текущие письма.
Подготовка Реестра изменений показателей обобщенного кошторыса.
Подготовка данных по фактическим начисленным компенсациям, которые финансируются из государственного бюджета.
Подготовка уточненного плана закупок.
Подготовка информации по выполнению Программы социально-экономического развития до 2015 г.
Реестры платежных поручений, мемориальный ордер № 2.
Подготовка и сдача финансовых отчетов в казначейство и управление финансов по формам №№ 2,7, 4-3 м.
Учет первичных документов и приложениям к ним. Учет фактических расходов.
Проведение сверки с ЧП «Ремерцентр» по выставленным счетам за комунальные услуги и проведенной оплате.

Отдел работы с предприятиями транспорта и транспортного сервиса
1.Подгатовка проекта решений по стоянкам и парковкам.
2.Составление перечня стоянок и парковок по их дислокации.
3.Комиссионное обследование с выездом на место по письмам, жалобам, обращениям граждан и организаций.
4.Подготовка проекта решения городского головы по эвакуаторам.
5. Изучение документации по отделу.
6.Подготовка документов по результатам проверок стоянок и парковок работающих с нарушениями.
7.Составление перечня стоянок и парковок работающих с нарушениями.
8.Разработка единого паспорта парковок и стоянок, к решению по парковкам и стоянкам.
9. Сбор информации от предприятий перевозчиков о наличии работающих лиц из других.


Отдел контроля и анализа условий перевозок
1. Составления анализа работы пассажирского транспорта на городских маршрутах за март 2007 год
2. Отработка жалоб по "телефону доверия".
3. Систематизация конечных остановок городского пассажирского транспорта с отработкой их перечня.
4. Проверка работы троллейбуса №10.
5. Проверка выхода автобусов на маршруты № 170, 146, 242, 108.
6. Составление проекта приказа по проведению проверок за апрель 2007г.
7. Подготовка документов для рабочей группы разрешительного центра.
8. Проведение проверок состояния конечных остановок и оборудования диспетчерских пунктов на городских пассажирских маршрутах общего пользования и составления актов проверок.

Отдел организации дорожного движения
1.
проведено обследование условий и состояния безопасности движения по ул. Новощепной ряд, по результатам которого направлено письмо в Госавтоинспекцию с просьбой организовать постоянный контроль за соблюдением водителями ПДД на данном участке;
2. проведено обследование условий и состояния безопасности движения по ул. Сегедской, в районе пересечения с пер. Лунный;
3. рассмотрены предложения Госавтоинспекции по установке физического препятствия по пер.Садовому, информация направлена в Приморскую районную администрацию.


Отдел организации пассажирских перевозок
1.
Разработка плановых показателей предприятиям в соответствии с решением конкурсного комитета.
2.Организация выделения автобусов по заявкам управлений ГИКа.
3.Работа с письмами, жалобами.
4.Подготовка проектов распоряжений.
5.Подготовка материалов на заседание конкурсного комитета.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(14.05.07 – 20.05.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 268,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 149 ед.
- по троллейбусу – 119,7 ед.
в выходные дни в количестве 207 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 1 1 3 ед.
- по троллейбусу – 94,0 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 402,34 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 399,53 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 1,69 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1,12 тыс.грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 5 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 4 трамвая и 10 троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 181 вагонов,
- троллейбус – 149 машин.
5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(14.05.07 – 20.05.07)

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
14.05.07
По адресу: 7-ая ст. Люсдорфской дороги - ДТП
Столкновение мопеда с грузовым автомобилем Водитель мопеда Целко М.А., 1987 г.р. скончался до приезда «Скорой помощи»
По адресу:
ул. Ак. Вильямса, 60, кв. 19 – оказание помощи в открытии дверей
Дежурная смена оказала помощь в открытии дверей инвалиду первой группы
По адресу: ул. Бабеля, 6, кв. 114 – ребёнок 1 год 10 мес. застрял между прутьями металлической тамбурной решетки
Дежурная смена освободила ребёнка и оказала первую помощь
15.05.07
По адресу: Французский бульвар, 16 – извлечение пострадавших из автомобиля в результате ДТП
Дежурная смена прибыла на место происшествия. Пострадавших извлекли из аварийного авто, Швегову Ю.В., 1987 г.р. передали «Скорой помощи», Нигородский А. П., 1982 г.р. погиб на месте
По адресу: 22 км Николаевской трассы – извлечение пострадавших из автомобиля в результате ДТП
Дежурная смена прибыла на место происшествия. Тела погибших Мельничук А.С., 1973 г.р. и Башко М.Г., 1971 г.р. извлекли из аварийного авто и передали медикам
По адресу: ул. Полтавская, 10, кв.84 – ребёнок разбил ртутный бытовой медицинский термометр
Дежурная смена собрала около двух граммов ртути и произвела демеркуризацию места разлива
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – оказание первой медицинской помощи пострадавшему в уличной драке
Продезинфицированы
и забинтованы ушибленная рана головы и резаная рана шеи
16.05.07
По адресу: ул. Каманина,
3-А – упало аварийное дерево
Состав группы ПСР произвела обрезку и уборку аварийных веток дерева
По адресу: пер. Лунный, 9 - аварийное дерево
Дежурная смена произвела осмотр дерева, распиливание невозможно из-за отсутствия подъемной техники
По адресу:
ул. Атамана Чепиги –
ООО «Эксимнефтепродукты» –  обнаружен ВОП
Передано ГУ МЧС обл..
На территории ООО                        «Эксимнефтепродукты» при земляных работах обнаружено 2-е арт. мины времён ВОВ. Изъятием и уничтожением занимаются специалисты ГУ МЧС обл.
По адресу:
ул. Генерала Петрова, 16 - пожар в подвале дома
Обнаружен труп мужчины Гребенюк И. К., 1962 г.р.
17.05.07 
 
По адресу:
ул. Старопортофранковская/
ул. Градоначальницкая – оказание помощи в ликвидации образовавшейся пробки в результате ДТП
Дежурная смена прибыла на место происшествия. Спилены повреждённые ограждения, эвакуирована аварийная машина
пл. Думская, 1 – плановая проверка зала заседаний ГИК на наличие ВОП
Специалисты отделения ИСР произвели плановую проверку зала заседаний ГИК на наличие ВОП.
ВОП не обнаружено, радиационный фон в пределах нормы
Систематические звонки одесситов и гостей города по поводу радиационной обстановки в городе
 
Специалистами отделения радиационной и химической защиты проводились систематические замеры радиационного фона. Средние показатели за сутки колебались в пределах 0,011-0,015 мкр/ч.
Показатели ниже нормы
18.05.07
По адресу:  ул. Б.Хмельницкого, 92 - ДТП
Водитель авто BMW совершил наезд на дерево, от полученных травм скончался на месте
19.05.07
По адресу: ул. Ак. Королева/ул. Левитана – упало дерево в результате наезда на него грузового автомобиля
Автомобиль DAF гос. №ВН1518ВС, водитель гр. Савчук А.Н. совершил наезд на столб, который при падении зацепил дерево. Дежурная смена распилила и убрала дерево
По адресу: ул. Якира, 5, кв. 77 – ребенок 3 лет засунул ступню правой ноги в щель между стеной и полом и не может ее вытащить
Дежурная смена освободила ножку пострадавшего ребенка. Медицинская помощи не понадобилась
В службу обратилась женщина с дочерью 9 лет, которая зажала верхнюю губу двумя магнитами и не может их снять
Специалисты дежурной смены разжали магниты и освободили губу ребенка Грабиной Марии, 1998 г.р.
По адресу: ул. Армейская, 16 на проезжую часть дороги, упало дерево
Дежурная смена распилила и убрала аварийное дерево с проезжей части
20.05.07
По адресу:
Вознесенский пр-к, 10/12 – пожар в помещении с краской
Дежурная смена прибыла на место пожара и оказывала помощь в эвакуации местных жителей

 

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков342
из них передано:
- в УЖКХ – 42,
- оказана информационная помощь – 273,
- в КП «Зелентрест» –9,
- в Общество защиты животных – 10,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 6,
- ВОП – 1.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.05.07 – 20.05.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
   1
Нарада працівників апарату управління                                                          
14.05.07
 
   2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо:
- участі учнів ДЮСШ, СДЮШОР у проведенні свята, присвяченого Дню захисту дітей;
- складання номенклатури справ.
15.05.07
 
   3
Першість України з футболу, І-а ліга
13.05.07
м. Вознесенськ
   4
ІХ-а Спартакіада серед усіх верств населення, змагання:
-        з настільного тенісу;
 
- з волейболу.
15-17.05.07
м. Одеса
вул. Ланжеронівська, 24б
 
17-19.05.07  
м. Одеса
вул. Ланжеронівська, 24б
   5
Турнір з вільної боротьби „Чорне море”
16-18.05 з 11.00
м. Одеса
СДЮСШОР№14
   6
ІХ-а Спартакіада серед школярів, змагання:
- з легкоатлетичного 4-х борства;
 
- „Старти надій” з легкої атлетики. 
14-15.05.07  
м. Одеса
гімназія№9
 
17-18.05.07  
м. Одеса
гімназія № 9
   7
Всеукраїнські спортивні ігри з кульової стрільби
17-23.05.07  
м. Одеса
ДЮСШ № 3
   8
Всеукраїнські літні спортивні ігри з бадмінтону
17-21.05.07
м. Харків
   9
Всеукраїнський чемпіонат з гімнастики УШУ, 3-й етап
19-20.05.07
м. Бровари
   10
Відкрита першість
КПНЗ „ДЮСШ № 5” з боксу
18-20.05.07  
м. Одеса
ДЮСШ№5
   11
Чемпіонат України
з футболу  (ІІ коло, U-14, U-16)
19.05.07  
м. Одеса
стадіон „Спартак”
 
19.05.07  
м. Одеса
стадіон „Спартак”
   12
Першість міста з футболу
19-20.05.07  
м. Одеса
стадіон ОНЮА
   13
Чемпіонат України з регбі. Суперліга.
20.05.07  
м. Одеса
стадіон ОНГУ
   14
Чемпіонат України з вільної боротьби
20-24.05.07
м. Суми

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(14.05.07 – 20.05.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття нового залу „Дамська вітальня"
17.05.07
 
ММОК їм. О.В. Блещунова,
вул. Польська, 19
Звітний концерт шкіл естетичного виховання м. Одеси «Наші надії»
17.05.07
 
Філармонія
Виступ муніципального оркестру духової музики ім О.Саліка на відкритті VIII Всеукраїнської виставки – форуму «Українська книга на Одещині»
17.05.07
вул. Пастера, 13
Участь хору «Віват» та ансамблю народної музики у вечорі «Книга-
душа голосна України», присвяченому Року української книги в Україні
17.05.07
вул. Ланжероновська, 2
Географічна подорож „Наші сусідні країни"
(до Дня Європи)
18.05.07
ЦБ ім. А. Гайдара
Французький б-р,
11-а
Книжкова виставка «Былого ищу следы».
Виставка - композиція.
(Міжнародний день музеїв).
18.05.07
ЦМБ ім. Франко
пров. Книжний, 1-а
Фінальне свято нагородження переможців X
загальноміського конкурсу дитячої творчості „Кожен
спроможний випробувати
себе"
20.05.07
Палац студентів.
вул. Маразліівська,
34-А
Благодійні концерти та виступі творчих колективів театру духової
музики ім. О.Саліка для мешканців міста.
18, 25.05.07
 
20, 27.05.07
Альтанка міського
саду

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее